PDA

Bekijk Volledige Versie : Lang leven de Iraakse Klauwaerts!!



zware jongen
01-11-07, 12:57
In Irak zitten geen terroristen, alleen maar Klauwaarts & Geuzen & Brigants van Van Ganzen. Er is vast een Iraakse Bakelandt die in Fallujah die de Klauwaerts aanzet tot strijd tegen de vreemdelingen en de Leliaarts die nu als toneelgroep de regering van Irak spelen. Jan Breydel en Pieter de Coninck strijden mee in Fallujah.


googel meer over de Zoutoorlog die door de Klauwaerts is gevoerd in onze kikkerlandje!

Koala64
01-11-07, 15:19
Kan aan mij liggen maar ik snap hier dus niets van.

panoma79
01-11-07, 15:21
Geplaatst door zware jongen
In Irak zitten geen terroristen, alleen maar Klauwaarts & Geuzen & Brigants van Van Ganzen. Er is vast een Iraakse Bakelandt die in Fallujah die de Klauwaerts aanzet tot strijd tegen de vreemdelingen en de Leliaarts die nu als toneelgroep de regering van Irak spelen. Jan Breydel en Pieter de Coninck strijden mee in Fallujah.


googel meer over de Zoutoorlog die door de Klauwaerts is gevoerd in onze kikkerlandje!

Goed gesnoven misschien?

mark61
01-11-07, 16:56
Zie ook: Guldensporenslag.

H.P.Pas
01-11-07, 17:05
Geplaatst door mark61
Zie ook: Guldensporenslag.

Back to the roots.


Ip de mart van Brugge stoat er sedert 1887 n standbild van Pieter de Coninck en Jan Breydel. Ip de voaravond van den 11e juli word'n d'er nog oltyd blommen geleid deur 't stad.

Teruggeplaatst van "http://vls.wikipedia.org/wiki/Pieter_de_Coninck"

Qaiys
01-11-07, 20:36
Heeft niemand door wie deze prikker is?

panoma79
01-11-07, 21:08
Geplaatst door Qaiys
Heeft niemand door wie deze prikker is?

Het is die homo David of is het Slingerhomo. :melig:

Qaiys
01-11-07, 21:14
Geplaatst door panoma79
Het is die homo David of is het Slingerhomo. :melig:

Nee, het is splijtstof denk ik.

Joesoef
01-11-07, 21:50
Geplaatst door Koala64
Kan aan mij liggen maar ik snap hier dus niets van.

Ik snap het wel.



Geplaatst door Qaiys
Nee, het is splijtstof denk ik.

Ookja.