PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie Haat Ons Het Meest?



Coolassprov MC
02-11-07, 16:04
http://www.csmonitor.com/2007/1101/p06s02-wome.htm

Most Anti-American Nations

Percentage surveyed with an unfavorable view of the US

1. Turkey – 83 percent

2. Pakistan – 68

3. Morocco – 56

4. Argentina – 72

5. Jordan – 78

6. Egypt – 78

7. Malaysia – 69

8. Indonesia – 66

9. Germany – 66

10. Spain – 60

Source: June 2007 Pew Global Attitudes Project (Pewglobal.org)

III
02-11-07, 16:21
Wat een domme lijst!

Of:
Is 56 eigenlijk 76?
En 68 eerder 78?

Hassan_B
02-11-07, 21:29
Hmmm klopt volgens mij geen ruk van, ik mis Iran Syrie Peru Palestina
Irak.

III
02-11-07, 21:36
Geplaatst door Hassan_B
Hmmm klopt volgens mij geen ruk van, ik mis Iran Syrie Peru Palestina
Irak.

Dan nog klopt er geen klote van

Julien
03-11-07, 12:20
Geplaatst door Hassan_B
Hmmm klopt volgens mij geen ruk van, ik mis Iran Syrie Peru Palestina
Irak.

en Frankrijk..

Maar ff, "haten" wat een onzin. Ik vind iets of iemand haten al belachelijk, of het moet een zware crimineel zijn. Maar een heel land haten slaat nergens op en is ongenuanceerd.

M@riska
03-11-07, 12:28
Geplaatst door Julien
en Frankrijk..

Maar ff, "haten" wat een onzin. Ik vind iets of iemand haten al belachelijk, of het moet een zware crimineel zijn. Maar een heel land haten slaat nergens op en is ongenuanceerd.


Een heel volk verafschuwen om hun afkomst en er dan wel op vakantie gaan is pas achterlijk.

Julien
03-11-07, 12:44
Geplaatst door M@riska
Een heel volk verafschuwen om hun afkomst en er dan wel op vakantie gaan is pas achterlijk.

Dat is natuurlijk al helemaal zo. Maar over wie heb je het in dit verband? Wilders die op vakantie gaat in Marokko? :hihi:
Mensen die een heel volk of heel land haten, zijn gewoon dom.

M@riska
03-11-07, 13:57
Geplaatst door Julien
Dat is natuurlijk al helemaal zo. Maar over wie heb je het in dit verband? Wilders die op vakantie gaat in Marokko? :hihi:
Mensen die een heel volk of heel land haten, zijn gewoon dom.


Genoeg hollanders die spreken over de o zo smerige k*t turken maar wel in de zomer aan de turkse stranden liggen.

Julien
03-11-07, 14:31
Geplaatst door M@riska
Genoeg hollanders die spreken over de o zo smerige k*t turken maar wel in de zomer aan de turkse stranden liggen.

Ja dat vind ik ook hypocriet, maar dat hebben Nederlanders ook met Frankrijk.. allemaal zeuren over de Fransen ("Frankrijk is mooi, alleen jammer dat er Fransen wonen"), maar toch is Frankrijk #1 bestemming.

M@riska
03-11-07, 14:53
Geplaatst door Julien
Ja dat vind ik ook hypocriet, maar dat hebben Nederlanders ook met Frankrijk.. allemaal zeuren over de Fransen ("Frankrijk is mooi, alleen jammer dat er Fransen wonen"), maar toch is Frankrijk #1 bestemming.


Denk dat het misschien wel wederzijds is.

Hollanders proppen de halve Aldi in hun caravan en gaan dan richting daar. :hihi:

III
03-11-07, 17:13
Geplaatst door Julien
en Frankrijk..

Maar ff, "haten" wat een onzin. Ik vind iets of iemand haten al belachelijk, of het moet een zware crimineel zijn. Maar een heel land haten slaat nergens op en is ongenuanceerd.

Haat de haat = Heb de zondaar lief, niet de zonde.

III
03-11-07, 17:21
Geplaatst door Julien
Ja dat vind ik ook hypocriet, maar dat hebben Nederlanders ook met Frankrijk.. allemaal zeuren over de Fransen ("Frankrijk is mooi, alleen jammer dat er Fransen wonen"), maar toch is Frankrijk #1 bestemming.

Mijn moeder heeft een huisje in Frankrijk.
Aardige lui in dat dorpje.
De burgemeester komt het water opnemen enzo.
Het brood is er lekker.
Prijzen wat aan de hoge kant...

Gelul om een bepaalde slechtheid, domheid of wat dan ook aan een volk te plakken.
ikzelf ga binnen niet al te lange tijd naar Oost Duitsland.
Ook daar is het leven de moeite nog waard!

Mark
03-11-07, 19:16
Geplaatst door M@riska
Genoeg hollanders die spreken over de o zo smerige k*t turken maar wel in de zomer aan de turkse stranden liggen.

lol, sommige mensen wonen zelfs in een land dat ze haten :D

III
03-11-07, 19:50
Geplaatst door Mark
lol, sommige mensen wonen zelfs in een land dat ze haten :D

Je doelt natuurlijk op hele volksstammen die zich hier hebben nedergelaten om de toekomst wat rooskleuriger in te kunnen gaan.
Dit alleen omdat ervoor gezorgd is dat in hun beminde thuisland de zaken er wat onvoordeliger voor staan...

Tja, en een land haten is wat anders dan een volk haten...

Mark
03-11-07, 20:49
Geplaatst door III
Je doelt natuurlijk op hele volksstammen die zich hier hebben nedergelaten om de toekomst wat rooskleuriger in te kunnen gaan.
Dit alleen omdat ervoor gezorgd is dat in hun beminde thuisland de zaken er wat onvoordeliger voor staan...

Tja, en een land haten is wat anders dan een volk haten...

ik denk dat er zoveel mensen wonen in allerlei landen die ze niet bevallen, maar goed daar doe je weinig aan als je er geboren bent.

wel naar als "ervoor gezorgd is" dat de zaken er wat onvoordeliger voor staan... maar dan is het in ieder geval iemand anders zijn schuld :hardlach:

Coolassprov MC
03-11-07, 20:57
Geplaatst door Mark
lol, sommige mensen wonen zelfs in een land dat ze haten :D

..je hebt het nu eenmaal niet altijd voor het kiezen..

III
03-11-07, 21:41
Geplaatst door Mark
ik denk dat er zoveel mensen wonen in allerlei landen die ze niet bevallen, maar goed daar doe je weinig aan als je er geboren bent.

wel naar als "ervoor gezorgd is" dat de zaken er wat onvoordeliger voor staan... maar dan is het in ieder geval iemand anders zijn schuld :hardlach:

Dat eerste is zeker waar.
Zelf zou je het ook leuk vinden om als mens te worden genomen in het land waar jij je ophoudt. Of je er nou geboren bent of dat je ernaartoe bent verhuisd.
Ik spreek zelf half uit ervaring. Ben Zwitser met een blanke huidskleur en een internationale kop. Kwam op mijn 9e hier in Nederland en heb eigenlijk weinig problemen gekend. Weleens uitgelachen omdat ik de betekenis van een woord als "paddestoel" niet kende en omdat ik (een grappig soort) Duits sprak en dat schijnt hier gekoppeld te zijn aan nazisme.
Goed, van hun hersencapaciteit hebben de Hollanders het nog nooit moeten hebben, dus dat zij ze vergeven...
Terug in Zwitserland op 21-jarige leeftijd heb ik ook het een en ander meegemaakt, maar over het algemeen ben ik altijd goed behandeld. Beter dan de Joegoslaven, Turken en Tamils.
Ofschoon die niet minder hun best deden zich aan te passen...

En bij het tweede gaat het er niet om wie je de schuld moet geven. Maar wel wie de hand in eigen boezem mag steken.

Slinger
03-11-07, 22:04
Geplaatst door Coolassprov MC
..je hebt het nu eenmaal niet altijd voor het kiezen..

Volgens mij wordt niemand hier tegen zijn wil vastgehouden...

III
03-11-07, 22:08
Geplaatst door Coolassprov MC
..je hebt het nu eenmaal niet altijd voor het kiezen..

En soms is het maken van een keuze niet the issue.
En soms maak je een keuze door niet te kiezen.
En het kan ook zijn dat jouw keuze afhangt van een afweging van dingen...