PDA

Bekijk Volledige Versie : A Muslim perspective on the Middle East following the war in Iraq



The_Reporter
03-11-07, 15:43
gewist

Olive Yao
03-11-07, 19:45
Goed stuk.
Wel enkele pittige discussiepunten.

Shemharosh
04-11-07, 10:28
Geplaatst door The_Reporter
By Russell Schoch

He has also traveled extensively throughout the Muslim world. “What I’ve come to appreciate,” he says, “is the great diversity of Islamic culture and the various expressions of Islamic religion.”


Hier ligt het probleem van de moslims.Die verscheidenheid en rijkdom aan religies, talen,volkeren en culturen zijn de fascisten aan het uitmoorden met behulp van domme amerikaans oliedollars.In geen enkele "Islamistische" land worden mensen met respect behandeld,overal worden minderheden tegen de muur gezet en afgeslacht of het nou Berbers zijn,Koerden,Afrikannen,Yazidis,Alawieten
Baluchis,Hindoes,Sigh,Joden,Christenen,Ahmadis,Far si's....alles moet dood..........dus waar heeft onze geleerde het over met zijn visie.....maar wat die apen niet weten is dat ze stiekem hun eigen graf graven met hun eigen misdaden en vernietegingszucht.

Shemharosh
05-11-07, 12:43
en toen was het stil....de waarheid is hard he!!!

Shemharosh
07-11-07, 14:48
Geplaatst door Shemharosh
Hier ligt het probleem van de moslims.Die verscheidenheid en rijkdom aan religies, talen,volkeren en culturen zijn de fascisten aan het uitmoorden met behulp van domme amerikaans oliedollars.In geen enkele "Islamistische" land worden mensen met respect behandeld,overal worden minderheden tegen de muur gezet en afgeslacht of het nou Berbers zijn,Koerden,Afrikannen,Yazidis,Alawieten
Baluchis,Hindoes,Sigh,Joden,Christenen,Ahmadis,Far si's....alles moet dood..........dus waar heeft onze geleerde het over met zijn visie.....maar wat die apen niet weten is dat ze stiekem hun eigen graf graven met hun eigen misdaden en vernietegingszucht.

ewa!!....waarom zijn al die mondjes stil??!!!!

Shemharosh
08-11-07, 11:35
Geplaatst door Shemharosh
ewa!!....waarom zijn al die mondjes stil??!!!!

Shemharosh
08-11-07, 17:29
Geplaatst door The_Reporter
Ben jij voor separatisme?



hahhaha....als het aan mij ligt zal Algerije en Marokko in een unie gaan,gaan we heel Afrika onder de voeten lopen voordat de Chinezen dat doen.

Arpia
08-11-07, 18:44
Geplaatst door Shemharosh
hahhaha....als het aan mij ligt zal Algerije en Marokko in een unie gaan,gaan we heel Afrika onder de voeten lopen voordat de Chinezen dat doen.


Geplaatst door lihoed
God made you dumb.



Definitely.

Shemharosh
11-11-07, 14:10
ja joh ...ik dom en ik seprataist en ik een jood en homo als ik zeg dat Marokko en Algerije,als de twee grote landen van de Maghreb zich moeten verenigen??!!!....sorry dat deze logica jullie verstand te boven gaat....hebben jullie niks geleerd van de Europes unie al die tijd dat jullie hier hebben geleefd??!!!

Shemharosh
12-11-07, 12:24
Geplaatst door The_Reporter
Je zou dan beter kunnen zeggen dat alle magrebijnse landen zich verenigen (Mauritanië, Algerije, Libië, Marokko en Tunesië).

nee joh...ze proberen dat al jaren maar het lukt ze niet...of ze hebben een andere agenda:eerst ff die Berbers uitroeien misschien!!!??.....in stukjes gaat dat makkerlijker...maar als die twee landen samen gaan vormen ze een blok van 60 miljoen en dat is 80% van de hele maghreb dan kunnen die kleine landjes niks anders dan meedoen.Zoals in Europa Duitsland en Frankrijk:landen die elkaar voor miljoenen mensen hebben afgeslacht en die verschillende talen en religies en culturen hebben gingen samen een unie aan en moet je kijken hoevel landen ze om zich heen hebben verzameld met tientallen talen en geloven en culturen....al die landen zijn nu rijken en gelukkiger dan ooit...behalve wat "moslim" zeikers en white trash...met de Maghreb waar je alleen twee talen hebt en zelfde cultuur en religie snap ik niet waarom dat zo moelijk gaat en waar ze het allemaal over hebben al ze samen komen behalve zuipen en hoeren en duivelse plannen.