PDA

Bekijk Volledige Versie : meest gehate man in Irak?



Nelis70
05-11-07, 09:33
* 60 Minutes: Irak-getuige was liegende student

Het Amerikaanse nieuwsprogramma 60 Minutes heeft de identiteit achterhaald van een mysterieuze Iraakse getuige in de aanloop naar de invasie van 2003.
De Irakees legde destijds onder de codenaam Curveball verklaringen af over het arsenaal massavernietigingswapens van Irak. Hij zei dat hij in Irak als chemisch wapenexpert werkte. De toenmalige minister van Buitenlandse Zaken Powell gebruikte de verklaringen van Curveball bij zijn pogingen om tegenover de VN een invasie in Irak te rechtvaardigen. Pas later werden vraagtekens gezet bij de betrouwbaarheid van de getuige.
Volgens 60 Minutes heet Curveball in werkelijkheid Rafid Ahmed Alwan. Hij was in Irak een matig presterende scheikundestudent, en ontvluchtte het land nadat hij op diefstal was betrapt. Zijn status van chemisch wapenexpert heeft hij volgens het CBS-programma verzonnen om een verblijfsvergunning te krijgen in het westen. Dat is ook gelukt: Alwan zou nu onder een andere naam in Duitsland wonen.


Ik neem aan dat als deze gast zich in zijn thuisland meldt, zijn aantal vrienden drastisch afgenomen blijkt te zijn.

Shemharosh
05-11-07, 11:09
Geplaatst door Nelis70
* 60 Minutes: Irak-getuige was liegende student

Het Amerikaanse nieuwsprogramma 60 Minutes heeft de identiteit achterhaald van een mysterieuze Iraakse getuige in de aanloop naar de invasie van 2003.
De Irakees legde destijds onder de codenaam Curveball verklaringen af over het arsenaal massavernietigingswapens van Irak. Hij zei dat hij in Irak als chemisch wapenexpert werkte. De toenmalige minister van Buitenlandse Zaken Powell gebruikte de verklaringen van Curveball bij zijn pogingen om tegenover de VN een invasie in Irak te rechtvaardigen. Pas later werden vraagtekens gezet bij de betrouwbaarheid van de getuige.
Volgens 60 Minutes heet Curveball in werkelijkheid Rafid Ahmed Alwan. Hij was in Irak een matig presterende scheikundestudent, en ontvluchtte het land nadat hij op diefstal was betrapt. Zijn status van chemisch wapenexpert heeft hij volgens het CBS-programma verzonnen om een verblijfsvergunning te krijgen in het westen. Dat is ook gelukt: Alwan zou nu onder een andere naam in Duitsland wonen.


Ik neem aan dat als deze gast zich in zijn thuisland meldt, zijn aantal vrienden drastisch afgenomen blijkt te zijn.


Ja joh...iedereen wil toch naar de hemel....in de islamitische fantasieen is Europa de hemel...goed van hem toch!!!

Qaiys
05-11-07, 11:31
Geplaatst door Shemharosh
Ja joh...iedereen wil toch naar de hemel....in de islamitische fantasieen is Europa de hemel...goed van hem toch!!!

Uit je gedrag en uitspraken blijkt ook duidelijk dat Europa voor jou de hemel is. Sommigen hebben daar alles voor over, die verkopen hun trots, eer, ziel, familie land etc..

panoma79
05-11-07, 12:27
Geplaatst door Shemharosh
Ja joh...iedereen wil toch naar de hemel....in de islamitische fantasieen is Europa de hemel...goed van hem toch!!!

Spreek voor jezelf ezemmer. :auw:

panoma79
05-11-07, 12:32
Geplaatst door Nelis70
* 60 Minutes: Irak-getuige was liegende student

Het Amerikaanse nieuwsprogramma 60 Minutes heeft de identiteit achterhaald van een mysterieuze Iraakse getuige in de aanloop naar de invasie van 2003.
De Irakees legde destijds onder de codenaam Curveball verklaringen af over het arsenaal massavernietigingswapens van Irak. Hij zei dat hij in Irak als chemisch wapenexpert werkte. De toenmalige minister van Buitenlandse Zaken Powell gebruikte de verklaringen van Curveball bij zijn pogingen om tegenover de VN een invasie in Irak te rechtvaardigen. Pas later werden vraagtekens gezet bij de betrouwbaarheid van de getuige.
Volgens 60 Minutes heet Curveball in werkelijkheid Rafid Ahmed Alwan. Hij was in Irak een matig presterende scheikundestudent, en ontvluchtte het land nadat hij op diefstal was betrapt. Zijn status van chemisch wapenexpert heeft hij volgens het CBS-programma verzonnen om een verblijfsvergunning te krijgen in het westen. Dat is ook gelukt: Alwan zou nu onder een andere naam in Duitsland wonen.


Ik neem aan dat als deze gast zich in zijn thuisland meldt, zijn aantal vrienden drastisch afgenomen blijkt te zijn.

Laat je niet misleiden door dit nieuwsberichtje.
Het zijn de Zionisten die de oolog hebben geplanned en hun Christenslaafjes mochten de oolog uitvechten.

H.P.Pas
05-11-07, 13:07
Geplaatst door panoma79
Laat je niet misleiden door dit nieuwsberichtje.
Het zijn de Zionisten die de oolog hebben geplanned en hun Christenslaafjes mochten de oolog uitvechten.


'Ze vermommen zich goed en dringen overal in. Soms vindt men ze op hoge posten. Ze vormen een groot gevaar.'

panoma79
05-11-07, 13:14
Geplaatst door H.P.Pas


Ga ergens anders lobbyen voor Israel.

Shemharosh
05-11-07, 13:20
Geplaatst door Qaiys
Uit je gedrag en uitspraken blijkt ook duidelijk dat Europa voor jou de hemel is. Sommigen hebben daar alles voor over, die verkopen hun trots, eer, ziel, familie land etc..

ja die heb je ook.. apen in jurkjes en vogelverschikkers als wijfies met macabere vieze abracadabra in hun hoofd en in hun bek....ik weet waar ik vandaan kom en waar ik naar toe ga:een berber uit de bergen
.............ff een lijntje uit een Shaabi hitje :

REBBI A KHALI LAH IHDIK
WA ZEWJNNI BENTEK
OU DINNI MA3AK EL BELJIK

NEMESH NEJMA3 FELOUS
OU NARJA3 KLAMMI MASOUS

BIJ ALLAH HELP ME OOMTJE
GEEF ME JE DOCHTER
EN NEEM ME NAAR BELGIE

GA IK GELD VERZAMELEN
OM MET EEN VIEZE BEK TERUG TE KOMEN

Coolassprov MC
05-11-07, 15:25
Weet je wat? We geven de schuld van alles aan een nog niet afgemasturbeerde scheikunde-student!

GAYNIAAL!

Coolassprov MC
05-11-07, 15:27
Geplaatst door Shemharosh
ja die heb je ook.. apen in jurkjes en vogelverschikkers als wijfies met macabere vieze abracadabra in hun hoofd en in hun bek....ik weet waar ik vandaan kom en waar ik naar toe ga:een berber uit de bergen
.............ff een lijntje uit een Shaabi hitje :

REBBI A KHALI LAH IHDIK
WA ZEWJNNI BENTEK
OU DINNI MA3AK EL BELJIK

NEMESH NEJMA3 FELOUS
OU NARJA3 KLAMMI MASOUS

BIJ ALLAH HELP ME OOMTJE
GEEF ME JE DOCHTER
EN NEEM ME NAAR BELGIE

GA IK GELD VERZAMELEN
OM MET EEN VIEZE BEK TERUG TE KOMEN

goeie tekst!

heb je daar ook een mp3 van?

Spoetnik
05-11-07, 15:47
Geplaatst door Nelis70
* 60 Minutes: Irak-getuige was liegende student

Het Amerikaanse nieuwsprogramma 60 Minutes heeft de identiteit achterhaald van een mysterieuze Iraakse getuige in de aanloop naar de invasie van 2003.
De Irakees legde destijds onder de codenaam Curveball verklaringen af over het arsenaal massavernietigingswapens van Irak. Hij zei dat hij in Irak als chemisch wapenexpert werkte. De toenmalige minister van Buitenlandse Zaken Powell gebruikte de verklaringen van Curveball bij zijn pogingen om tegenover de VN een invasie in Irak te rechtvaardigen. Pas later werden vraagtekens gezet bij de betrouwbaarheid van de getuige.
Volgens 60 Minutes heet Curveball in werkelijkheid Rafid Ahmed Alwan. Hij was in Irak een matig presterende scheikundestudent, en ontvluchtte het land nadat hij op diefstal was betrapt. Zijn status van chemisch wapenexpert heeft hij volgens het CBS-programma verzonnen om een verblijfsvergunning te krijgen in het westen. Dat is ook gelukt: Alwan zou nu onder een andere naam in Duitsland wonen.


Ik neem aan dat als deze gast zich in zijn thuisland meldt, zijn aantal vrienden drastisch afgenomen blijkt te zijn.

Wow, 4 jaar na al de leugens gaan Amerikaanse journalisten hun werk weer doen? Ruim laat.

Coolassprov MC
05-11-07, 15:52
Geplaatst door Spoetnik
Wow, 4 jaar na al de leugens gaan Amerikaanse journalisten hun werk weer doen? Ruim laat.

Wanneer komt er nog een liegende student die Bush gaat vertellen dat ie zijn gehele nucleaire arsenaal op de wereld moet gaan afvuren? :fucyc:

Red Sonja
05-11-07, 16:11
Geplaatst door Shemharosh

.............ff een lijntje

:wtf:

1973Tanger
05-11-07, 17:53
Geplaatst door H.P.Pas


Ik zie dat je deze quote op twee topics hier aanhaald. Ik vroeg me af wie zich dan goed vermommen en overal indringen en soms op hoge posten zitten en dus ultra gevaarlijk zijn? Als je niet te laat bent, kan misschien wat aan je angst gedaan worden.

H.P.Pas
05-11-07, 18:25
Geplaatst door 1973Tanger
Ik zie dat je deze quote op twee topics hier aanhaald. Ik vroeg me af wie zich dan goed vermommen en overal indringen en soms op hoge posten zitten en dus ultra gevaarlijk zijn? Als je niet te laat bent, kan misschien wat aan je angst gedaan worden.

Maanblaffers. :tik:

1973Tanger
05-11-07, 18:28
Geplaatst door H.P.Pas
Maanblaffers. :tik:

Je hebt me benieuwd gemaakt. Wat of wie is dat één "maanblaffer"?