PDA

Bekijk Volledige Versie : SGP boos om kruisigingsact Paul de Leeuw



Maurice
08-11-07, 15:49
SGP boos om kruisigingsact Paul de Leeuw



Gepost door Rob (R@b) - Bron: Holebi.info
Gepubliceerd: Thursday 8 November 2007 @ 11:44.

De provinciale fractie van de Staatkundig Gereformeerde Partij (SGP) uit Gelderland is niet te spreken over een kruisigingsact die Paul de Leeuw uitvoert tijdens zijn concerten in het Gelredome. Tijdens het liedje 'Ik heb je lief' wordt Adje opgevoerd hangend aan een kruis.

De act lijkt een parodie op de kruisigingsact die Madonna eerder tijdens haar show opvoerde en die voor veel opschudding zorgde.

De Gelderse SGP vindt de actie van De Leeuw beledigend. De partij beraadt zich op stappen en wil overleggen met het management van de zanger/entertainer.


http://frontpage.fok.nl/nieuws/83939

ronald
08-11-07, 16:01
Als SGP zou ik het daar al bij laten. Ik denk dat die hele Paul de Leeuw een parodie op Madonna is...soort wannebe.

Koala64
08-11-07, 18:03
Ik kon er wel om grinniken, humor blijft altijd een persoonlijke zaak.

III
08-11-07, 18:13
Anders wordt het als de Grote Poesti Poestarras verdronken wordt in een aquarium.
Dan piepen ze wel anders!

Paul de Leeuw is zóóóó jaren negentig! :fpuh:

Maurice
08-11-07, 20:28
Geplaatst door III
Anders wordt het als de Grote Poesti Poestarras verdronken wordt in een aquarium.
Dan piepen ze wel anders!

Paul de Leeuw is zóóóó jaren negentig! :fpuh:

Echt hè, echt hè, als ze de Grote Heilige Poesti Poestarras (ZNIH) in een aquarium verdrinkend gaan parodiëren dan sta ik niet voor mezelf in, het door mijn familie en hun geografische/culturele achtergrond ingegeven geloof in Poesti Poestarras (ZNIH) is mijn identiteit waar niet mee valt te spotten!


:stomp:

III
08-11-07, 20:47
Geplaatst door Maurice
Echt hè, echt hè, als ze de Grote Heilige Poesti Poestarras (ZNIH) in een aquarium verdrinkend gaan parodiëren dan sta ik niet voor mezelf in, het door mijn familie en hun geografische/culturele achtergrond ingegeven geloof in Poesti Poestarras (ZNIH) is mijn identiteit waar niet mee valt te spotten!


:stomp:

:zegniets:

Red Sonja
08-11-07, 20:53
Geplaatst door Maurice
Echt hè, echt hè, als ze de Grote Heilige Poesti Poestarras (ZNIH) in een aquarium verdrinkend gaan parodiëren dan sta ik niet voor mezelf in, het door mijn familie en hun geografische/culturele achtergrond ingegeven geloof in Poesti Poestarras (ZNIH) is mijn identiteit waar niet mee valt te spotten!


:stomp:

kekeke :hihi:

rami_elharrak
09-11-07, 08:05
:ninja2:
Madona is (nu) geestelijk adviseur van Mr Ivram in Israel, ze is vaak gezien in de belofte land§
Vreemde genoeg hebben die gasten geen mooite met (alles ) wat in Israel en wat de Zionisten doen en ook met t joods geloof, r zijn veinig tot geen movies die ons neven (jews) becritiseren of uitlagen.

Ook is de haulocost de enige waarheid die geen acteur, producer of cinémmatologue durfde exposeren of EVEN vragen stellen.
Mel Gibson was ooit r mee begonnen en toen weten we alemaal hoe de wereld (Zionisten en Zionisten vriendjes) tegen de film en de antisimitisme (gevoelens) van Mel tekeer waren gegaan.

Paul De Leeuw?
Who de fu.. is ie?

ronald
09-11-07, 12:39
Geplaatst door rami_elharrak
:ninja2:
Madona is (nu) geestelijk adviseur van Mr Ivram in Israel, ze is vaak gezien in de belofte land§
Vreemde genoeg hebben die gasten geen mooite met (alles ) wat in Israel en wat de Zionisten doen en ook met t joods geloof, r zijn veinig tot geen movies die ons neven (jews) becritiseren of uitlagen.

Ook is de haulocost de enige waarheid die geen acteur, producer of cinémmatologue durfde exposeren of EVEN vragen stellen.
Mel Gibson was ooit r mee begonnen en toen weten we alemaal hoe de wereld (Zionisten en Zionisten vriendjes) tegen de film en de antisimitisme (gevoelens) van Mel tekeer waren gegaan.

Paul De Leeuw?
Who de fu.. is ie?



$$$ .... wat wil je?


Mr. Mel is een andere zaak. Hij liet echter Jezus voor het kassucces ook kruizigen. Zou de SGP iets tegen Adje hebben?

Hassan_B
09-11-07, 14:56
Ik dacht dat alleen moslims lange tenen hadden.

III
09-11-07, 15:09
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Madonna was/is een Monarch sex slave en nu een handler.
Haar als boegbeeld van wat dan ook komt niet bepaald en bepaald nog niet onbepaald kosher over!