PDA

Bekijk Volledige Versie : wat mij overkwam!



zware jongen
09-11-07, 18:00
Zucht.... moest deze week bij het ziekenhuis bloed laten prikken. En laat nu niet alleen driekwart van de patienten allochtoon zijn ook balimedewerkers en verpleegkundigen van niet-westerse afkomst zijn er sterk oververtegenwoordigd. Zul je zeggen: "Je moet blij zijn dat zij nog wel in de gezondsheidzorg willen werken". Nou tjonge tjonge wat was ik blij dat een gehoofddoekte Somalische VMBO verpleegster bij mij bloed ging afnemen. Gezondheidszorg op Somalisch niveau was het. Het stuk chagerijn had een air van hier tot Mogadischu en begreep nog niet de helft van wat ik zei. Nadat ze me tot 4 keer toe in gebrekkig allochtoons vroeg of ik mijn arm wilde ontspannen zei ik dat dat niet zo makkelijk ging als ze steeds naast de ader bleef prikken. Afin 4 keer misprikken verder kwam er godzijdank een Nederlandse collega die zich excuseerde voor het prutswerk van haar collega en natuurlijk ook direct met het excuus dat de Somalische nog in opleiding is en het nog moet leren, op de proppen kwam. What the f*ck?? Dat je het nog moet leren ok prima maar die smerige kutmentaliteit die ze uitstraalde, gatverdamme. Dat kan ze toch zelf ook zeggen. "Sorry ik ben nog in opleiding" desnoods in het allochtoons. Maar nee mij vies aankijken als het haar niet lukt en dan verongelijkt roepen dat ik mijn arm moet ontspannen. Gelukkig prikte de Nederlandse verpleegster wel in een keer goed in de andere arm. Op de arm waar vier keer misgeprikt is heb ik een dikke bloeduitstorting als aandenken. Op de andere arm was de volgende dag al niets meer te zien. En nu wil ik niet beweren dat dit niet had kunnen gebeuren als het twee Nederlanderse verpleegsters waren geweest maar het verschil is dat ze bij Nederlanders niet bewust Tokkie's door middel van positieve discriminatie aan die baan / leerbaan helpen. Ze nemen nu bewust hele fijne analfabeten uit Somalie in dienst om die mensen ook een kans te geven op de arbeidsmarkt. Heel nobel natuurlijk maar misschien zou je eerst aan de patienten moeten denken. Lang leve de Multikul!

Kijk eens naar ER live naar de hoeveelheid allochtonen, en de patienten met een kogel door hun lijer of hersenpan.
Voortaan dus een blanke verpleegster of arts eisen vanwege je geloof in jouw religie Wodanisme
De moslima's krijgen ook een eigen dokter.

III
09-11-07, 18:20
Geplaatst door zware jongen
Zucht.... moest deze week bij het ziekenhuis bloed laten prikken. En laat nu niet alleen driekwart van de patienten allochtoon zijn ook balimedewerkers en verpleegkundigen van niet-westerse afkomst zijn er sterk oververtegenwoordigd. Zul je zeggen: "Je moet blij zijn dat zij nog wel in de gezondsheidzorg willen werken". Nou tjonge tjonge wat was ik blij dat een gehoofddoekte Somalische VMBO verpleegster bij mij bloed ging afnemen. Gezondheidszorg op Somalisch niveau was het. Het stuk chagerijn had een air van hier tot Mogadischu en begreep nog niet de helft van wat ik zei. Nadat ze me tot 4 keer toe in gebrekkig allochtoons vroeg of ik mijn arm wilde ontspannen zei ik dat dat niet zo makkelijk ging als ze steeds naast de ader bleef prikken. Afin 4 keer misprikken verder kwam er godzijdank een Nederlandse collega die zich excuseerde voor het prutswerk van haar collega en natuurlijk ook direct met het excuus dat de Somalische nog in opleiding is en het nog moet leren, op de proppen kwam. What the f*ck?? Dat je het nog moet leren ok prima maar die smerige kutmentaliteit die ze uitstraalde, gatverdamme. Dat kan ze toch zelf ook zeggen. "Sorry ik ben nog in opleiding" desnoods in het allochtoons. Maar nee mij vies aankijken als het haar niet lukt en dan verongelijkt roepen dat ik mijn arm moet ontspannen. Gelukkig prikte de Nederlandse verpleegster wel in een keer goed in de andere arm. Op de arm waar vier keer misgeprikt is heb ik een dikke bloeduitstorting als aandenken. Op de andere arm was de volgende dag al niets meer te zien. En nu wil ik niet beweren dat dit niet had kunnen gebeuren als het twee Nederlanderse verpleegsters waren geweest maar het verschil is dat ze bij Nederlanders niet bewust Tokkie's door middel van positieve discriminatie aan die baan / leerbaan helpen. Ze nemen nu bewust hele fijne analfabeten uit Somalie in dienst om die mensen ook een kans te geven op de arbeidsmarkt. Heel nobel natuurlijk maar misschien zou je eerst aan de patienten moeten denken. Lang leve de Multikul!

Kijk eens naar ER live naar de hoeveelheid allochtonen, en de patienten met een kogel door hun lijer of hersenpan.
Voortaan dus een blanke verpleegster of arts eisen vanwege je geloof in jouw religie Wodanisme
De moslima's krijgen ook een eigen dokter.

Sounds like she hit the right one here!


Eis jij maar lekker.
Straks wil je ook nog een Nederlandse shoarmaboer, een Nederlandse loempiaman en een Nederlandse toko?

zware jongen
09-11-07, 19:00
Geplaatst door III
Sounds like she hit the right one here!


Eis jij maar lekker.
Straks wil je ook nog een Nederlandse shoarmaboer, een Nederlandse loempiaman en een Nederlandse toko?

JA !




steun het Palestijns verzet , Dus steun het Londsdale verzet!

broodjeaap
09-11-07, 19:22
Geplaatst door zware jongen
JA !

-Ze zeggen altijd dat we geen gevoel voor toneel hebben. Maar ik hoef ook niet zonodig in hun slechte stukken mee te spelen. -Dat laatste wordt je echter nooit gevraagd; laat staan of je het leuk vindt.



:fpiraat:

III
09-11-07, 19:27
En hoe steun ik jou?
Hebben jullie een gironummer?
Of mag je je eigen geld niet beheren van de leiding?

broodjeaap
09-11-07, 20:14
Geplaatst door III
En hoe steun ik jou?
Hebben jullie een gironummer?
Of mag je je eigen geld niet beheren van de leiding?

-Je bent een soort heilige, hè?
Moet je niet willen zijn; koop liever iets leuks voor je moeder.

III
09-11-07, 21:29
Geplaatst door broodjeaap
-Je bent een soort heilige, hè?
Moet je niet willen zijn; koop liever iets leuks voor je moeder.

Nou nee, maar zou je me mijn lichtblauwe Nike sneakers kunnen opsturen?
Die staan nog onder het bed van de jouwe...
:duim:

M@riska
09-11-07, 22:27
Geplaatst door zware jongen
Zucht.... moest deze week bij het ziekenhuis bloed laten prikken. En laat nu niet alleen driekwart van de patienten allochtoon zijn ook balimedewerkers en verpleegkundigen van niet-westerse afkomst zijn er sterk oververtegenwoordigd. Zul je zeggen: "Je moet blij zijn dat zij nog wel in de gezondsheidzorg willen werken". Nou tjonge tjonge wat was ik blij dat een gehoofddoekte Somalische VMBO verpleegster bij mij bloed ging afnemen. Gezondheidszorg op Somalisch niveau was het. Het stuk chagerijn had een air van hier tot Mogadischu en begreep nog niet de helft van wat ik zei. Nadat ze me tot 4 keer toe in gebrekkig allochtoons vroeg of ik mijn arm wilde ontspannen zei ik dat dat niet zo makkelijk ging als ze steeds naast de ader bleef prikken. Afin 4 keer misprikken verder kwam er godzijdank een Nederlandse collega die zich excuseerde voor het prutswerk van haar collega en natuurlijk ook direct met het excuus dat de Somalische nog in opleiding is en het nog moet leren, op de proppen kwam. What the f*ck?? Dat je het nog moet leren ok prima maar die smerige kutmentaliteit die ze uitstraalde, gatverdamme. Dat kan ze toch zelf ook zeggen. "Sorry ik ben nog in opleiding" desnoods in het allochtoons. Maar nee mij vies aankijken als het haar niet lukt en dan verongelijkt roepen dat ik mijn arm moet ontspannen. Gelukkig prikte de Nederlandse verpleegster wel in een keer goed in de andere arm. Op de arm waar vier keer misgeprikt is heb ik een dikke bloeduitstorting als aandenken. Op de andere arm was de volgende dag al niets meer te zien. En nu wil ik niet beweren dat dit niet had kunnen gebeuren als het twee Nederlanderse verpleegsters waren geweest maar het verschil is dat ze bij Nederlanders niet bewust Tokkie's door middel van positieve discriminatie aan die baan / leerbaan helpen. Ze nemen nu bewust hele fijne analfabeten uit Somalie in dienst om die mensen ook een kans te geven op de arbeidsmarkt. Heel nobel natuurlijk maar misschien zou je eerst aan de patienten moeten denken. Lang leve de Multikul!

Kijk eens naar ER live naar de hoeveelheid allochtonen, en de patienten met een kogel door hun lijer of hersenpan.
Voortaan dus een blanke verpleegster of arts eisen vanwege je geloof in jouw religie Wodanisme
De moslima's krijgen ook een eigen dokter.



Ik had het vandaag toevallig met mijn baas over jongetjes zoals jij. Hij zei me toen te letten op het achterlijke gebrekkig nederlands die de zgn autochtoon die over zulke dingen zeikt gebruikt. En verrek, hij heeft nog gelijk ook.

Wat een lachertje ben jij, je beheerst jouw eigen taal niet eens. :hihi:

III
09-11-07, 22:38
Geplaatst door M@riska
Ik had het vandaag toevallig met mijn baas over jongetjes zoals jij. Hij zei me toen te letten op het achterlijke gebrekkig nederlands die de zgn autochtoon die over zulke dingen zeikt gebruikt. En verrek, hij heeft nog gelijk ook.

Wat een lachertje ben jij, je beheerst jouw eigen taal niet eens. :hihi:

Niet slecht voor een school dropout, toch?

Slinger
09-11-07, 23:18
Geplaatst door III
Niet slecht voor een school dropout, toch?

Ook een dropout heeft recht op goede medische zorg.

III
09-11-07, 23:25
Geplaatst door Slinger
Ook een dropout heeft recht op goede medische zorg.

Dat kreeg hij ook.
Maar zijn vooroordelen stonden een eerste rake prik klaarblijkelijk in de weg.
Een les van het Universum?
Het Heelal is gewoon eerlijk!

Als hij toch zo van zijn haat naar Somalische meisjes kan afkomen, dan is het Universum méér dan eerlijk geweeest voor hem...
Genadig zou ik zeggen!

Coolassprov MC
09-11-07, 23:27
Geplaatst door M@riska
Ik had het vandaag toevallig met mijn baas over jongetjes zoals jij. Hij zei me toen te letten op het achterlijke gebrekkig nederlands die de zgn autochtoon die over zulke dingen zeikt gebruikt. En verrek, hij heeft nog gelijk ook.

Wat een lachertje ben jij, je beheerst jouw eigen taal niet eens. :hihi:

Ik ken nog een marrokkaan die hem nederlandse bijles kan geven.

III
09-11-07, 23:29
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik ken nog een marrokkaan die hem nederlandse bijles kan geven.

Je moet niet te overhaast reageren. Laat hem even tijd dit te laten bezinken.
Ik weet zeker dat deze jongen een voorvechter van gelijkheid wordt als hij een man geworden is.

Slinger
09-11-07, 23:31
Geplaatst door III
Dat kreeg hij ook.
Maar zijn vooroordelen stonden een eerste rake prik klaarblijkelijk in de weg.
Een les van het Universum?
Het Heelal is gewoon eerlijk!

Als hij toch zo van zijn haat naar Somalische meisjes kan afkomen, dan is het Universum méér dan eerlijk geweeest voor hem...
Genadig zou ik zeggen!

Nou als je dit gebeuren op een kosmisch niveau wilt brengen dan weet ik er ook nog wel eentje! Het heelal is helemaal niet eerlijk. Het heeft zelfs helemaal niets met eerlijkheid te maken. Je kunt niet anders zeggen dan dat het is. Punt.

M@riska
09-11-07, 23:46
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik ken nog een marrokkaan die hem nederlandse bijles kan geven.


Ik vrees dat dat wel op vrijwillige basis zal moeten gebeuren.

Coolassprov MC
09-11-07, 23:49
Geplaatst door M@riska
Ik vrees dat dat wel op vrijwillige basis zal moeten gebeuren.

Ik hou van vrijwilligheid.

M@riska
09-11-07, 23:51
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik hou van vrijwilligheid.

Je meent het...

III
09-11-07, 23:53
Geplaatst door M@riska
Ik vrees dat dat wel op vrijwillige basis zal moeten gebeuren.

Van die Marokkaan uit of van die dropout?

Coolassprov MC
09-11-07, 23:53
Geplaatst door M@riska
Je meent het...

Ja en nee..

III
09-11-07, 23:55
Geplaatst door Slinger
Nou als je dit gebeuren op een kosmisch niveau wilt brengen dan weet ik er ook nog wel eentje! Het heelal is helemaal niet eerlijk. Het heeft zelfs helemaal niets met eerlijkheid te maken. Je kunt niet anders zeggen dan dat het is. Punt.

Jij hebt je punt gemaakt.
Jammer voor je.


http://www.225.ca/ivan/nov03/crybaby.jpg

Het is niet éérlijk!

Coolassprov MC
09-11-07, 23:55
Geplaatst door Slinger
Punt.

Je hebt me daar een punt, zeg!

Coolassprov MC
09-11-07, 23:58
Geplaatst door III
Jij hebt je punt gemaakt.
Jammer voor je.
http://www.225.ca/ivan/nov03/crybaby.jpg

ik had al zo'n vermoeden; weet ze mama ervan?

panoma79
10-11-07, 04:34
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik ken nog een marrokkaan die hem nederlandse bijles kan geven.

Ik wil de sloerie wel bijles geven. :knife_hea

III
10-11-07, 05:04
Geplaatst door panoma79
Ik wil de sloerie wel bijles geven. :knife_hea

Denk je dat ze het aandurft?
Zwolle is een grote stad hoor! :boer:

panoma79
10-11-07, 05:17
Geplaatst door III
Denk je dat ze het aandurft?
Zwolle is een grote stad hoor! :boer:

In Zwolle wonen alleen maar nerds,ik ben er ooit een keer geweest.

rami_elharrak
10-11-07, 09:32
:zwaai:

Dat s zeker een mooi beeld van tolerantie, een Somalisch meisje die alle respect en hulp van een (good samaritan) Nederlander krijgt.

Ik wist niet dat sommige gasten alochtoons spreeken, al ben ik zeker dat ik in de loop van de jaren nederlanders tegen kwam in Spanje, Cuba, Marokko, Senegal, ..... etc die geen (alochtoons ) van die landen spreken!!!
Toch worden ze vaaaaaak goed behandeled en krijgen ze al hulp en respect. Mischien omdat ze nederlanders zijn, of zeker omdat ze gewoon mensen zijn.

Wilt een Somalier werken, dan krijt ie dit, zit ie thuis dan is t ook niet goed, blijven ze in Somalie dan gaan de aliers naar hun toe om vreede (en andere dingen) op hun manier te liggen.
Arme Somaliers!!
Arme Nederlanders met zulke gedachten!!

Sallahddin
10-11-07, 13:04
Geplaatst door zware jongen
Zucht.... moest deze week bij het ziekenhuis bloed laten prikken. En laat nu niet alleen driekwart van de patienten allochtoon zijn ook balimedewerkers en verpleegkundigen van niet-westerse afkomst zijn er sterk oververtegenwoordigd. Zul je zeggen: "Je moet blij zijn dat zij nog wel in de gezondsheidzorg willen werken". Nou tjonge tjonge wat was ik blij dat een gehoofddoekte Somalische VMBO verpleegster bij mij bloed ging afnemen. Gezondheidszorg op Somalisch niveau was het. Het stuk chagerijn had een air van hier tot Mogadischu en begreep nog niet de helft van wat ik zei. Nadat ze me tot 4 keer toe in gebrekkig allochtoons vroeg of ik mijn arm wilde ontspannen zei ik dat dat niet zo makkelijk ging als ze steeds naast de ader bleef prikken. Afin 4 keer misprikken verder kwam er godzijdank een Nederlandse collega die zich excuseerde voor het prutswerk van haar collega en natuurlijk ook direct met het excuus dat de Somalische nog in opleiding is en het nog moet leren, op de proppen kwam. What the f*ck?? Dat je het nog moet leren ok prima maar die smerige kutmentaliteit die ze uitstraalde, gatverdamme. Dat kan ze toch zelf ook zeggen. "Sorry ik ben nog in opleiding" desnoods in het allochtoons. Maar nee mij vies aankijken als het haar niet lukt en dan verongelijkt roepen dat ik mijn arm moet ontspannen. Gelukkig prikte de Nederlandse verpleegster wel in een keer goed in de andere arm. Op de arm waar vier keer misgeprikt is heb ik een dikke bloeduitstorting als aandenken. Op de andere arm was de volgende dag al niets meer te zien. En nu wil ik niet beweren dat dit niet had kunnen gebeuren als het twee Nederlanderse verpleegsters waren geweest maar het verschil is dat ze bij Nederlanders niet bewust Tokkie's door middel van positieve discriminatie aan die baan / leerbaan helpen. Ze nemen nu bewust hele fijne analfabeten uit Somalie in dienst om die mensen ook een kans te geven op de arbeidsmarkt. Heel nobel natuurlijk maar misschien zou je eerst aan de patienten moeten denken. Lang leve de Multikul!

Kijk eens naar ER live naar de hoeveelheid allochtonen, en de patienten met een kogel door hun lijer of hersenpan.
Voortaan dus een blanke verpleegster of arts eisen vanwege je geloof in jouw religie Wodanisme
De moslima's krijgen ook een eigen dokter.

Who cares ??? who gives a f... 'bout what ever happened to a damned loser like u : not interesting at all : probeer het 's bij vakkevullen.nl of fok.nl ... hier hebben wij geen boodschap aan !

Ga maar terug naar school ! :zwaai:

III
10-11-07, 15:59
Geplaatst door Sallahddin
Ga maar terug naar school ! :zwaai:

Of terug naar Somalië...
Duidelijk had hij met dat meisje nog wat uit te vechten.
Die twee moeten elkaar dus wel kennen!
En aangezien zij geen Nederlandse is...

:huil2:

panoma79
10-11-07, 19:12
Geplaatst door III
Of terug naar Somalië...
Duidelijk had hij met dat meisje nog wat uit te vechten.
Die twee moeten elkaar dus wel kennen!
En aangezien zij geen Nederlandse is...

:huil2:

Als het niet zo'n rascist was geweest had ze hem vast wat Somalische Cat gegeven waar die op kon kauwen, de gluiperd.

III
10-11-07, 19:49
Geplaatst door panoma79
Als het niet zo'n rascist was geweest had ze hem vast wat Somalische Cat gegeven waar die op kon kauwen, de gluiperd.

Ik denk dat het meisje erg onzeker werd van de pisuitstraling van deze jongen.
Komt er een kale gast met een bomberjack en een Nederlands driekleurtje erop met achterop een "White Pride" -kruis en de bretels aan zijn enkels binnen en eist dat je even snel wat bloed prikt bij hem...

Wat nou als-ie op vakantie is in Somalië en hij wordt ziek?
Waar haal je zo snel een nederlandse arts en verpleegster vandaan?

:sniper:

panoma79
11-11-07, 03:29
Geplaatst door III

Wat nou als-ie op vakantie is in Somalië en hij wordt ziek?
Waar haal je zo snel een nederlandse arts en verpleegster vandaan?



Omdat ie blank is denkt ie iedereen te mogen discrimineren, hij is waarschijnlijk boos op God omdat HIJ zwarte mensen heeft geschapen.
Hij leest ook geen boeken om te achterhalen hoeveel ellende, bloed en verderf zijn blanke voorvader heeft gezaaid.

Tuig. :motorzaag

III
11-11-07, 03:45
Geplaatst door panoma79
Omdat ie blank is denkt ie iedereen te mogen discrimineren, hij is waarschijnlijk boos op God omdat HIJ zwarte mensen heeft geschapen.
Hij leest ook geen boeken om te achterhalen hoeveel ellende, bloed en verderf zijn blanke voorvader heeft gezaaid.

Tuig. :motorzaag

En weet je wat het ergste is?
Dat als zo'n figuur naar Ghana gaat, dat hij daar nog onthaald wordt als een koning.
Nou zijn ze daar christelijk enzo en hebben heel goed begrepen dat je met liefde alles voor elkaar krijgt.
Maar ons zwaar jongetje kotst natuurlijk al bij het horen van het woord...

Eén ding is zeker: als hij in zijn White Pride clubje blijft rondneuzelen, zal hij nooit wat anders zien dan uitgestreken witte smoelen die nog net aan elkaar blijven plakken van de sjaggerijnigheid en de enige keer dat hij iemand ziet lachen eentje is die zichzelf ladderzat heeft gezopen. Wel uitkijken, want de agressie ligt om de hoek op de loer: net als bij zuigelingen het verschil tussen huilen en lachen ook maar heel vaag is...

Zou hij vermoed hebben dat het topic zich zo zou ontwikkelen?
Tja, zo'n beginpost vraagt erom.
Dan kun je het krijgen ook!

:cola:

panoma79
11-11-07, 04:09
Geplaatst door III
En weet je wat het ergste is?
Dat als zo'n figuur naar Ghana gaat, dat hij daar nog onthaald wordt als een koning.
Nou zijn ze daar christelijk enzo en hebben heel goed begrepen dat je met liefde alles voor elkaar krijgt.
Maar ons zwaar jongetje kotst natuurlijk al bij het horen van het woord...

Eén ding is zeker: als hij in zijn White Pride clubje blijft rondneuzelen, zal hij nooit wat anders zien dan uitgestreken witte smoelen die nog net aan elkaar blijven plakken van de sjaggerijnigheid en de enige keer dat hij iemand ziet lachen eentje is die zichzelf ladderzat heeft gezopen. Wel uitkijken, want de agressie ligt om de hoek op de loer: net als bij zuigelingen het verschil tussen huilen en lachen ook maar heel vaag is...

Zou hij vermoed hebben dat het topic zich zo zou ontwikkelen?
Tja, zo'n beginpost vraagt erom.
Dan kun je het krijgen ook!

:cola:

Die gastjes zijn meestal kaal en erg lelijk.
Ik zou hem kunnen aanklagen voor racisme maar ik geloof helaas niet in het Nederlandsche rechtsysteem.



http://anjameulenbelt.sp.nl/images/img_kop_01.jpg

Cherry Bo
11-11-07, 09:52
Geplaatst door Coolassprov MC

Ik ken nog een marrokkaan die hem nederlandse bijles kan geven.


Marokkaan, met één 'r' dus :o

naam
11-11-07, 16:09
Geplaatst door Cherry Bo
Marokkaan, met één 'r' dus :o

Het zijn toch marrukhaannu? :handbang:

III
11-11-07, 18:08
Geplaatst door panoma79
Die gastjes zijn meestal kaal en erg lelijk.
Ik zou hem kunnen aanklagen voor racisme maar ik geloof helaas niet in het Nederlandsche rechtsysteem.



http://anjameulenbelt.sp.nl/images/img_kop_01.jpg

Zijn fysieke lelijkheid is al genoeg voor een aanklacht...
:nl:

Apart blijft wel dat een Hassan B. hier op het forum geen vergelijk mag maken tussen joden en zionisten en dat de bagger van een zwaar jongetje wel blijft staan.
Zouden ze hier Hassan tegen zichzelf beschermen en de text van zware laten staan als een voorbeeld van hoe het niet moet?
Ik meen me namelijk wel te herinneren het bericht te hebben gemeld bij beheer...

III
11-11-07, 18:09
Geplaatst door Cherry Bo
Marokkaan, met één 'r' dus :o

In feite slaat het hele woord nergens op.
Net als Fin, Zweed, Fransman of Ier...