PDA

Bekijk Volledige Versie : 11 oktober wordt nationale coming-out-dag



Maurice
09-11-07, 17:16
11 oktober wordt nationale coming-out-dag



Gepost door Rob (R@b) - Bron: NOS
Gepubliceerd: vrijdag 9 november 2007 @ 17:22.

Het kabinet gaat 11 oktober uitroepen tot de nationale coming-out-dag. Met deze speciale dag voor homo's die uit de kast willen komen (coming out of the closet), hoopt de regering de emancipatie van homoseksuelen te bevorderen. Het is één van de ideeën van het kabinet van CDA, PvdA en ChristenUnie om homo's weerbaarder te maken.

PvdA-minister Ronald Plasterk (Onderwijs, Cultuur en Wetenschap) zei vanmiddag dat er al veel bereikt is, maar dat de homo-emancipatie nog niet is voltooid. Volgens de minister is het kabinet bezorgd over uitingen van homohaat en intimidatie en geweld tegen homo's. Hij wil dat de houding jegens homo's aan het eind van de kabinetsperiode is verbeterd.

Plasterk gaat verder extra geld uittrekken om homoseksualiteit bespreekbaar te maken onder jongeren. Ook komt de regering met een 2-jaarlijkse 'homo-emancipatieprijs'.



http://frontpage.fok.nl/nieuws/84012

Maurice
09-11-07, 17:18
Nou Gaiys, kom maar op met je reactie!


:wohaa:

III
09-11-07, 17:24
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=232567


Ik hoop dat dit niet net zoiets wordt...




Plasterk gaat verder extra geld uittrekken om homoseksualiteit bespreekbaar te maken onder jongeren. Ook komt de regering met een 2-jaarlijkse 'homo-emancipatieprijs'.



Wat is dit voor een agenda?

Maurice
09-11-07, 17:27
Ja, wat een onzin zeg, "nationale coming-out-dag" :cheefbek:

III
09-11-07, 17:37
Geplaatst door Maurice
Ja, wat een onzin zeg, "nationale coming-out-dag" :cheefbek:

Zal we de nationale homobashdag gaan worden.
Zou dat het plan zijn?

Dáárom wil men de islamitische medemens er ook bij betrekken!

:kotsen:

Maurice
09-11-07, 17:45
Dáárom wil men de islamitische medemens er ook bij betrekken!



:confused:

David
09-11-07, 17:56
Onzinnig initiatief. We hebben al Gay Pride, Roze Zaterdag én Roze Maandag. Dat zijn wel voldoende feestdagen. Een eind maken dan weigerambtenaren, als regering het goede voorbeeld geven (met name de CU en het CDA) en verplichte, goede voorlichting op álle scholen, zou veel effectiever zijn.

III
09-11-07, 18:19
Geplaatst door Maurice
:confused:

Snap je het niet?

Zijn we eraan gewend als straks iedere homo gemakkelijk te herkennen is aan het roze driehoekje op zijn kleding.
Aan de kleding zelf was toch al niets meer te zien: de hetero's zien er tegenwoordig al meer gay uit dan de homo's...
Net als de prosti's nog wat kunnen leren van de huidige pubermeisjes...
:tover:

Koala64
09-11-07, 18:39
Geplaatst door Maurice
Ja, wat een onzin zeg, "nationale coming-out-dag" :cheefbek:
Wat zal Lont er de zeik in hebben dat haar CU aan dit plan meegewerkt heeft.

David
09-11-07, 18:42
Geplaatst door Koala64
Wat zal Lont er de zeik in hebben dat haar CU aan dit plan meegewerkt heeft.

:hihi:

III
09-11-07, 18:45
Geplaatst door Koala64
Wat zal Lont er de zeik in hebben dat haar CU aan dit plan meegewerkt heeft.

Die begrijpen de agenda!

Koala64
09-11-07, 18:46
Geplaatst door David
:hihi:

Heerlijk. Kinderachtig van me, weet het maar toch. :strik:

Ben het wel met je eens dat zo'n dag vrij zinloos is. Vooral meer voorlichting op school is belangrijk. Dat kinderen leren dat respect geven respect krijgen is.

Joesoef
09-11-07, 18:46
Nu nog een dag voor de afvalligen.

Afvallige hetro's
afvallige homo's
afvallige nitwits
afvallige prikkers.

11-11 als nationale afvalligen dag.

Koala64
09-11-07, 18:48
Geplaatst door Joesoef
Nu nog een dag voor de afvalligen.

Afvallige hetro's
afvallige homo's
afvallige nitwits
afvallige prikkers.

11-11 als nationale afvalligen dag.

Goed plan. Eerste afvallige hebben we al. Gordon schijnt weer voor een vrouw te gaan.

Joesoef
09-11-07, 18:51
Geplaatst door Koala64
Goed plan. Eerste afvallige hebben we al. Gordon schijnt weer voor een vrouw te gaan.


Val die gozerD niet af.


Over 2 dagen mag je aansluiten.

Koala64
09-11-07, 19:02
Geplaatst door Joesoef
Val die gozerD niet af.


Over 2 dagen mag je aansluiten.
Nah. Gaat niet lukken. :D

janlom
09-11-07, 20:48
Over homo's gesproken. Het zal niemand verbazen, dat in bepaalde gelegenheden in de stad op de menukaart een broodje "Homo"prijkt. Die je ook kan bestellen met ham: broodje "Homoham", heet het dan. Een variant daarop met mayonaise echter, staat op de kaart als..... broodje "Homohammed"
Schande, iedereen weet immers dat "med"in dit geval met een "t" moet worden gespeld.

rami_elharrak
09-11-07, 20:55
Geplaatst door III
Zal we de nationale homobashdag gaan worden.
Zou dat het plan zijn?

Dáárom wil men de islamitische medemens er ook bij betrekken!

:kotsen:

:mrt2:

En wat doet ie als t om een moslim homo die terroriste is?
Mooilijke vraag!! :duim:

Ik snap niet hoe die gasten denken, en nog willen ze planen voor t heel land maken .

Moslims worden echt geholpen maar r is iets mis met de homo questie in Islam, tot nu toe is t bekend dat een homo geen moslim kan zijn of worden, t staat vast in de quoran! toch?

David
09-11-07, 21:00
Geplaatst door rami_elharrak
:mrt2:

En wat doet ie als t om een moslim homo die terroriste is?
Mooilijke vraag!! :duim:

Ik snap niet hoe die gasten denken, en nog willen ze planen voor t heel land maken .

Moslims worden echt geholpen maar r is iets mis met de homo questie in Islam, tot nu toe is t bekend dat een homo geen moslim kan zijn of worden, t staat vast in de quoran! toch?


Wat wil je nou eigenlijk zeggen?

III
09-11-07, 21:20
Geplaatst door rami_elharrak
:mrt2:

En wat doet ie als t om een moslim homo die terroriste is?
Mooilijke vraag!! :duim:

Ik snap niet hoe die gasten denken, en nog willen ze planen voor t heel land maken .

Moslims worden echt geholpen maar r is iets mis met de homo questie in Islam, tot nu toe is t bekend dat een homo geen moslim kan zijn of worden, t staat vast in de quoran! toch?

Volgens mij kun je allebei niet worden, maar ben je het of niet.
In beide gevallen kun je wel practiserend worden.
Ik vraag me af of één van de heren of dames mij een passage in de koran kan wijzen waarin staat dat het homozijn not done is en niet strookt met de geloofsbelijdenis, de vijf zuilen...