PDA

Bekijk Volledige Versie : Gevangenen Guantánamo willen niet naar huis



Marsipulami
13-11-07, 17:49
Gevangenen Guantánamo willen niet naar huis


Meer dan zeventig gevangenen die in het Amerikaanse detentiekamp Guantánamo Bay in Cuba zitten, willen niet naar huis. Ze zijn namelijk bang voor wat hen daar kan overkomen. Dat blijkt uit een studie van het Britse radioprogramma File On 4.

Mensenrechtenadvocaten stellen dat sommige gevangenen mishandeld en gemarteld werden na hun terugkeer naar hun thuisland. De VS willen Guantánamo sluiten, maar volgens een hoge functionaris van het ministerie van Buitenlandse Zaken is het een risico voor de veiligheid om sommige gevangenen vrij te laten. Andere landen tonen zich ook weinig bereid om deze groep gevangenen op zich te nemen. (gb)

panoma79
13-11-07, 20:07
Geplaatst door Marsipulami
Gevangenen Guantánamo willen niet naar huis


Meer dan zeventig gevangenen die in het Amerikaanse detentiekamp Guantánamo Bay in Cuba zitten, willen niet naar huis. Ze zijn namelijk bang voor wat hen daar kan overkomen. Dat blijkt uit een studie van het Britse radioprogramma File On 4.

Mensenrechtenadvocaten stellen dat sommige gevangenen mishandeld en gemarteld werden na hun terugkeer naar hun thuisland. De VS willen Guantánamo sluiten, maar volgens een hoge functionaris van het ministerie van Buitenlandse Zaken is het een risico voor de veiligheid om sommige gevangenen vrij te laten. Andere landen tonen zich ook weinig bereid om deze groep gevangenen op zich te nemen. (gb)

Guantanamo is de hel, gemaakt voor Moslims.

Shemharosh
14-11-07, 11:06
Geplaatst door panoma79
Guantanamo is de hel, gemaakt voor Moslims.

Blijkbaar zijn er nog ergere hellen:Marokko,Egypte,Tunesie,S.A....etc....en die zijn door moslims voor moslims gemaakt...aardig zijn we tegen elkaar he!!!

Shemharosh
14-11-07, 11:14
Geplaatst door Marsipulami
Gevangenen Guantánamo willen niet naar huis


Meer dan zeventig gevangenen die in het Amerikaanse detentiekamp Guantánamo Bay in Cuba zitten, willen niet naar huis. Ze zijn namelijk bang voor wat hen daar kan overkomen. Dat blijkt uit een studie van het Britse radioprogramma File On 4.

Mensenrechtenadvocaten stellen dat sommige gevangenen mishandeld en gemarteld werden na hun terugkeer naar hun thuisland. De VS willen Guantánamo sluiten, maar volgens een hoge functionaris van het ministerie van Buitenlandse Zaken is het een risico voor de veiligheid om sommige gevangenen vrij te laten. Andere landen tonen zich ook weinig bereid om deze groep gevangenen op zich te nemen. (gb)

hahhaha...grap van de eeuw:Jij mag eindelijk naar huis...eindelijk heb je je vrijheid terug!!!........neeee ik wil blijveeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....ik hou van gevangnisch....ik hou van amerika!!!!...ik niet egyptisch....geef varken ik voor jou bewijzen ik helemaal eten!!!....hahhahha....waar heeft Amnesty het in godsnaam over en al die domme softies zonder realiteits zin....ze willen die arme rakkers daar uitleveren aan hun broers die ze dan in stukjes gaan hakken!!!!...nee was het maar zo...ze willen ze heeeeeeeeel en heeeeeeeeeel lang laten leven!!!