PDA

Bekijk Volledige Versie : CNN investeert miljoenen in internationale nieuwsgaring



IbnRushd
16-11-07, 20:09
CNN investeert miljoenen in internationale nieuwsgaring

vrijdag 16 november 2007

CNN gaat wereldwijd miljoenen investeren in internationale nieuwsgaring. De nieuwszender plant een aanzienlijke toename van het aantal correspondenten in de hele wereld, de opening van een nieuwscentrum in de Verenigde Arabische Emiraten en van een digitale productie-eenheid in Londen. Ook intern zal CNN fors investeren, zo meldt de nieuwszender vandaag.

België
Daarnaast zijn ook nieuwe investeringen gepland in Afghanistan, India, Kenia, Maleisië, Nigeria, de Filipijnen, Polen, Vietnam én België. Wat dat concreet betekent, is nog niet beslist, zegt Matthijs Spits, pr-manager voor de Benelux bij CNN. Hij sluit evenwel niet uit dat er een vaste uitvalsbasis van de zender komt in Brussel. Wel staat vast dat er nieuwe correspondenten worden aangesteld in Londen, Istanboel en Johannesburg. Het nieuwscentrum in Hongkong wordt uitgebreid en er komen ook verslaggevers bij in Peking, Jakarta en Pakistan.

Zuid-Korea
Het bureau in Tokio wordt geherstructureerd om verslag te kunnen uitbrengen over Zuid-Korea. In de Verenigde Arabische Emiraten breidt CNN de nieuwsverslaggeving uit met meer nieuws en reportages uit de regio. In Londen wordt een digitale productie-eenheid opgezet die informatie zal leveren aan onder meer CNN International, CNNArabic.com en CNNMobile.

Intern
Ook intern wordt er bij CNN geïnvesteerd. De nieuwsdienst wordt versterkt om een soepele verspreiding van het materiaal te waarborgen, net als CNN's International Newsource, zodat extra diensten kunnen worden aangeboden aan de meer dan 1.000 aan CNN gelieerde organisaties. (belga/lpb)

Bron: HLN

Hawa
16-11-07, 20:46
Investeren is niet voor het goede doel.
Hun doel stelling. Het geld en de macht. Ik ben blij dat God/Allah bestaat, dat ze zomaar kunnen investeren, in allerlei landen, ik ben echt ben echt blij God/Allah dat dat allemaal maar kan.
Ik ben ook al zo blij, dat Musharraf zijn militaiere plunje uitrekt, en extra gas geeft aan Bush zijn lul.
En dat een Hoer met een halfhangende doek, de straat opwaggeld, als een gaggelende eend..En kwekt en kwekt, dat haar halsje bijna breekt.
In een staat als Pakistan is een vrouw niet eens welkom?
Je bent allleen maar welkom als een vrouw als je achter man aan huppelt, en alles herkauwt als een Ezel!
Haar vader vermoord...
Mijn vader,
haar vader
onze vader\\

Allemaal vermoord!!!

Vanwege het woord!

En dan als vrouw.....

Schaamteloos!
Schaamteloos ben je als vrouw

Olive Yao
16-11-07, 21:39
Geplaatst door Hawa
En dat een Hoer met een halfhangende doek, de straat opwaggeld, als een gaggelende eend..En kwekt en kwekt, dat haar halsje bijna breekt.
Op wie doel je hier?

Hawa
18-11-07, 14:10
Ik reageer op haar. Benazir Bhutto komt terug in Pakistan als banneling. Zij demonstreert met honderden mensen op versierde vrachtwagens,en dan! Ontploft de boel. Ik keek toevallig CNN. Live te aanschouwen. Eerst waren het dertig slachtoffers,en later steeds maar meer en meer. Het Nederlandse nieuws was van zelfde pakkie aan.
Het dodental iep op tot honderd drieendertig doden.
Zij bleef in leven, enkele schrammetjes..
Snap je nu wat ik bedoel?
Eerst was zij nog twee handen op een buik met Musharraf!
Daarna de staat van beleg afgeroepen.
Toen zat zij toevallig in Dubai. Op visite zegt men bij haar zieke moeder.
Nou! Ik geloof hier allemaal niks van, en daarop heb ik als een gaggelnde eend afgeschildert.
Zij is een vrouw,maar zij is corrupt,en heeft als vrouw ook niks intebrengen bij die fudamtalistische kliek,die haar de mond snoeren, en ook al die andere mannen proppen haar de woorden in haar mond, die ze daarna kan uitspuugen.
De oppositie in Pakistan, vooral mannen in de rechtsorde zijn aan het demonstreren. Verder weet ik ook niks. Alleen ik weet wel dat CNN laat zien wat Amerika wil laten zien. Maar ze laten niks zien. En de waarheid ligt nog steeds in het midden.