PDA

Bekijk Volledige Versie : Man koopt voor 48.511 euro in Blokker, en betaalt 60 cent



Marsipulami
17-11-07, 10:27
Man koopt voor 48.511 euro in Blokker, en betaalt 60 cent

MERKSEM - Norbert Verswijver, een zelfverklaarde Robin Hood, heeft donderdagavond de Blokker op de Bredabaan in Merksem geplunderd. Met een zak vol kortingbonnen kocht hij voor 48.511 euro tv-toestellen, cdwriters... . De man betaalde slechts 60 cent. Dat meldt Gazet Van Antwerpen.

Norbert had opgemerkt dat op de bonnen niet werd vermeld dat ze niet cumuleerbaar zijn. Een foutje dat Blokker zich zal beklagen.'Ik heb alle kleine lettertjes gelezen. Ik koop bijvoorbeeld een televisietoestel en gebruik een bon voor 20% korting. Voor het resterende bedrag gebruik ik een andere bon, en zo verder, tot de prijs nul euro bedraagt', aldus Verswijver.

De man had zich vooraf geïnformeerd bij Test-Aankoop en was met een deurwaarder naar de winkel getrokken. De winkeluitbaatster probeerde de koop nog tegen te houden, maar zelfs een telefoongesprek met de directeur van Blokker leverde niet veel op. Als de goederen niet geleverd worden, stapt Verswijver naar de rechtbank. Hij is er vrij gerust in dat hij gelijk krijgt.

Verswijver is niet aan zijn proefstuk toe. Eerder kocht hij met bonnetjes al massaal veel diepvriesproducten in de Match, ook op de Bredabaan. Binnenkort plant hij nog meerder acties. 'Ik doe dit alleen maar omdat ik winkels wil houden aan de beloftes in hun folders', vertelt hij in Gazet Van Antwerpen. Norbert noemt zichzelf Robin Hood omdat hij niet rijk zou worden van zijn acties, maar zijn buit deelt met anderen. sdg

:moe:
17-11-07, 13:25
:haha:!!!

Geweldig!

Maar als er staat: "Bon is eenmalig te gebruiken" oid is dat hetzelfde als niet cumuleerbaar zijn? :/

Joesoef
17-11-07, 13:36
Geplaatst door :moe:
:haha:!!!

Geweldig!

Maar als er staat: "Bon is eenmalig te gebruiken" oid is dat hetzelfde als niet cumuleerbaar zijn? :/


"niet te gebruiken in combinatie met andere kortingen en acties" had men er op moeten vermelden.

:moe:
17-11-07, 13:44
Geplaatst door Joesoef
"niet te gebruiken in combinatie met andere kortingen en acties" had men er op moeten vermelden.

D8 ik eerst ook, maar dat is toch icm ANDERE kortingen en acties. Hier hefet hij dezelfde bon gebruikt. ?

Joesoef
17-11-07, 13:51
Geplaatst door :moe:
D8 ik eerst ook, maar dat is toch icm ANDERE kortingen en acties. Hier hefet hij dezelfde bon gebruikt. ?


Het was dan ook in België :moe:

:moe:
17-11-07, 14:27
Geplaatst door Joesoef
Het was dan ook in België :moe:

Haha, Belgische Robin Hood, bewonderenswaardig hoor.

Coolassprov MC
17-11-07, 14:27
Geplaatst door Marsipulami
[B]Een foutje dat Blokker zich zal beklagen.'Ik heb alle kleine lettertjes gelezen. Ik koop bijvoorbeeld een televisietoestel en gebruik een bon voor 20% korting. Voor het resterende bedrag gebruik ik een andere bon, en zo verder, tot de prijs nul euro bedraagt', aldus Verswijver.

Vast een Zionist van het eerste uur!

Die ''geven'' 98% van bezet gebied ''terug'' maar ''vergeten'' erbij te vertellen dat het 98% van 5% van historisch palestina betreft.

Coolassprov MC
17-11-07, 14:28
Geplaatst door Joesoef
"niet te gebruiken in combinatie met andere kortingen en acties" had men er op moeten vermelden.

Je komt vaak in de McDonald's, he?

III
17-11-07, 14:35
Ik geloof er geen sikkepit van.
Het betreft kortingsbonnen.
Nog nooit meegemaakt dat je die gecombineerd in kon zetten!

Joesoef
17-11-07, 15:41
Geplaatst door :moe:
Haha, Belgische Robin Hood, bewonderenswaardig hoor.


Nah, volgens bnr/ anp heeft de man het geprobeerd....