PDA

Bekijk Volledige Versie : "Voilą, nu toon ik hoe de Berbers een dode kameel kunnen gebruiken"



Marsipulami
17-11-07, 14:37
Gekke Brit kruipt in kameel

video

http://www.youtube.com/watch?v=Ysat-igQi44




'Bear' Grylls, van geen kleintje vervaard.Wie kruipt er nu in godsnaam in een kameel? Een gekke Brit. Edward Michael "Bear" Grylls wilde de kijkers van Discovery Channel wel eens tonen hoe multifunctioneel een dode kameel wel zijn kan. Voor het oog van de camera haalt hij een mes boven en snijdt een stukje vacht van het kadaver los, maar dat is slechts de eerste stap....

British Special Forces
Edward is dan ook niet de eerste de beste, maar hij is zeker geen barbaar. Hij genoot keurige opleidingen aan het Eton College en de unief van Londen. En als u dacht dat hij aan zijn strafste stunt bezig was, dan heeft u het mis, want hij diende in het elitekorps van de British Special Forces. Hij kan dus best overweg met messen en dode dieren.

Zandstorm
Nadat hij het beest leeggehaald heeft, volgt het hoogtepunt en kruipt hij in het karkas van de kameel. "Voilą, nu toon ik hoe de Berbers een dode kameel kunnen gebruiken als schuilplaats tegen een zandstorm" en hij verdwijnt volledig in het dier. "Nu ben ik 100 procent beschermd tegen een zandstorm!" (vsv)

barfly
17-11-07, 15:03
Die Brit heeft zeker ook naar Star Wars gekeken?