PDA

Bekijk Volledige Versie : Weer een pedofiele moslimhater



Amchaque
17-11-07, 16:49
The Kremlin Pedophile
By Alexander Litvinenko
July, 05, 2006


This article was written by Alexander Litvinenko four months before his assassination.


A few days ago, Russian President Vladimir Putin walked from the Big Kremlin Palace to his Residence. At one of the Kremlin squares, the president stopped to chat with the tourists. Among them was a boy aged 4 or 5.

'What is your name?' Putin asked.

'Nikita,' the boy replied.

Putin kneed, lifted the boy's T-shirt and kissed his stomach.

The world public is shocked. Nobody can understand why the Russian president did such a strange thing as kissing the stomach of an unfamiliar small boy.

The explanation may be found if we look carefully at the so-called "blank spots" in Putin's biography.

After graduating from the Andropov Institute, which prepares officers for the KGB intelligence service, Putin was not accepted into the foreign intelligence. Instead, he was sent to a junior position in KGB Leningrad Directorate. This was a very unusual twist for a career of an Andropov Institute's graduate with fluent German. Why did that happen with Putin?

Because, shortly before his graduation, his bosses learned that Putin was a pedophile. So say some people who knew Putin as a student at the Institute.

The Institute officials feared to report this to their own superiors, which would cause an unpleasant investigation. They decided it was easier just to avoid sending Putin abroad under some pretext. Such a solution is not unusual for the secret services.

Many years later, when Putin became the FSB director and was preparing for presidency, he began to seek and destroy any compromising materials collected against him by the secret services over earlier years. It was not difficult, provided he himself was the FSB director. Among other things, Putin found videotapes in the FSB Internal Security Directorate, which showed him making sex with some underage boys.

Interestingly, the video was recorded in the same conspiratorial flat in Polyanka Street in Moscow where Russian Prosecutor-General Yuri Skuratov was secretly video-taped with two prostitutes. Later, in the famous scandal, Putin (on Roman Abramovich's instructions) blackmailed Skuratov with these tapes and tried to persuade the Prosecutor-General to resign. In that conversation, Putin mentioned to Skuratov that he himself was also secretly video-taped making sex at the same bed. (But of course, he did not tell it was pedophilia rather than normal sex.) Later, Skuratov wrote about this in his book Variant Drakona (p.p. 153-154).

http://www.informationliberation.com/?id=18244

http://www.chechenpress.co.uk/english/news/2006/07/05/01.shtml

===

Docent
post Jan 24 2007, 02:00 PM
Post #7


Member


Group: Members
Posts: 33
Joined: 6-November 06
Member No.: 856




I wonder if there is anybody doubtful more. After that what happened in Courcheveltwo weeks ago. If you noticed this news - the French police arrested "a group of Russian tycoons" with Prokhorov (one of the richest Pederal nickel magnates) ahead. They were accused of pedophilia - the "prosperous Russian businessmen" had brought together with them a big harem of 8(damn, how nasty)-16 year old gals - young "activists" of the "Nashi" movement led by their own nashist pimp (aka "supervisor").

Of course all this ended by nothing but apologies. Prokhorov isn't of the sort of guys that can be detained so easily. Now we have a question: how can it happen that this gang of pedophiles does whatever they want unpunished. The answer is obvious: cause they are atop of an unlimited totalitarian power. And that was the very friend Vladimir who brought them to there. Pukin is nobody else than the boss of a gang of odious pedophiles. Whether a chief of pedophiles can remain innocent himself?

III
17-11-07, 17:02
Als die gasten doen smerige dingen.
Nóg veel smeriger dan dit nu.
Maar de vraag die ik interessant vind:
Waarom komt dit nú over hém naar buiten?

Amchaque
17-11-07, 17:09
Geplaatst door III
Als die gasten doen smerige dingen.
Nóg veel smeriger dan dit nu.
Maar de vraag die ik interessant vind:
Waarom komt dit nú over hém naar buiten?

Waarschijnlijk omdat de 'beste man' nu ook ruzie met joden zoekt.

III
17-11-07, 17:12
Geplaatst door Amchaque
Waarschijnlijk omdat de 'beste man' nu ook ruzie met joden zoekt.

Je wordt niet zomaar de leider van een land zo groot en machtig als Rusland.
Daar moet je wel voor ingebed zijn...

En ruzie zoeken met de joden is een vaag begrip.
Daar komt nog eens bij dat wanneer je ruzie zoekt met de joden dat je niet noodzakelijkerwijs ruzie krijgt met de zionisten.
Zeker niet als je daar zelf een onderdeel van bent...

Amchaque
17-11-07, 17:37
Geplaatst door III
Je wordt niet zomaar de leider van een land zo groot en machtig als Rusland.
Daar moet je wel voor ingebed zijn...

En ruzie zoeken met de joden is een vaag begrip.
Daar komt nog eens bij dat wanneer je ruzie zoekt met de joden dat je niet noodzakelijkerwijs ruzie krijgt met de zionisten.
Zeker niet als je daar zelf een onderdeel van bent...

Poetin een zionist? Hij helpt Iran. Hij heeft stappen ondernomen tegen een aantal rijke joden, de zgn. oligarchen, zoals Khodorkovsky.

III
17-11-07, 18:17
Geplaatst door Amchaque
Poetin een zionist? Hij helpt Iran. Hij heeft stappen ondernomen tegen een aantal rijke joden, de zgn. oligarchen, zoals Khodorkovsky.

Joden en zionisten zijn niet dezelfden.
Zie mijn sig.

Overigens staat in jouw topictitel dat Putin een moslimhater is.
Wat is de hulp aan Iran dan?

Amchaque
17-11-07, 18:37
Geplaatst door III
Joden en zionisten zijn niet dezelfden.
Zie mijn sig.

Overigens staat in jouw topictitel dat Putin een moslimhater is.
Wat is de hulp aan Iran dan?

Ik weet dat joden en zionisten niet helemaal dezelfden zijn, maar er is overlap, en hij heeft beiden voor het hoofd gestoten.

Putin is in Tsjetsjenië bezig moslims af te slachten. Gek genoeg werkt hij wel met Iran samen. Misschien haat hij Israël nog meer, misschien is Iran niet moslim, maar sji'itisch. :hihi:

III
17-11-07, 18:40
Geplaatst door Amchaque
Ik weet dat joden en zionisten niet helemaal dezelfden zijn, maar er is overlap, en hij heeft beiden voor het hoofd gestoten.

Putin is in Tsjetsjenië bezig moslims af te slachten. Gek genoeg werkt hij wel met Iran samen. Misschien haat hij Israël nog meer, misschien is Iran niet moslim, maar sji'itisch. :hihi:

Het doel van de oprichting van de staat Israël is heus niet om een thuishaven voor joden te garanderen.

Amchaque
17-11-07, 18:54
Geplaatst door III
Het doel van de oprichting van de staat Israël is heus niet om een thuishaven voor joden te garanderen.

Israël is een complot van vrijmetselaars om joden en moslims tegen elkaar uit te spelen, zoals Barry Chamish zegt?

Maar hoe dan ook, er bestaat ook zoiets als Noachidische wetten. Kop eraf als je suikerfeest viert.

III
17-11-07, 19:14
Geplaatst door Amchaque
Israël is een complot van vrijmetselaars om joden en moslims tegen elkaar uit te spelen, zoals Barry Chamish zegt?

Maar hoe dan ook, er bestaat ook zoiets als Noachidische wetten. Kop eraf als je suikerfeest viert.

Da's nieuw voor me.
Moet ik eens wat van lezen.

Ik weet niet waarvoor de staat Israël precies in het leven is geroepen, maar de holocaust schijnt de opzet geweest te zijn om tot vorming van zulk een staat over te gaan.

ronald
17-11-07, 21:23
Geplaatst door Amchaque
Israël is een complot van vrijmetselaars om joden en moslims tegen elkaar uit te spelen, zoals Barry Chamish zegt?

Maar hoe dan ook, er bestaat ook zoiets als Noachidische wetten. Kop eraf als je suikerfeest viert.


Wat ik hier toch allemaal niet lees. Zo kom je nog eens iets te weten.
Maar vertel eens, wat hebben die Noachidische wetten met de kop van het suikerfeest te maken?

III
18-11-07, 00:02
Geplaatst door ronald
Wat ik hier toch allemaal niet lees. Zo kom je nog eens iets te weten.
Maar vertel eens, wat hebben die Noachidische wetten met de kop van het suikerfeest te maken?

Weten kun je pas na onderzoek.
Ik ga eens even aan de lezerij!

Amchaque
18-11-07, 16:02
Geplaatst door III
Weten kun je pas na onderzoek.
Ik ga eens even aan de lezerij!

Goed idee. Gebruik het woord 'Noahide' in de zoekmachine. Noachidische Wetten, of Noahide Laws, zijn de wetten die de Talmoed voorschrijft voor niet-joden. Belangrijke onderdelen van deze wetten zijn het wereldwijd opzetten van rechtbanken om deze wetten af te dwingen, gewoonlijk door onthoofding, en het verbod op 'afgoderij', dwz. iedere religieuze uiting van niet-joden, zoals het vieren van eigen feestdagen.

ronald
18-11-07, 17:00
Geplaatst door Amchaque
Goed idee. Gebruik het woord 'Noahide' in de zoekmachine. Noachidische Wetten, of Noahide Laws, zijn de wetten die de Talmoed voorschrijft voor niet-joden. Belangrijke onderdelen van deze wetten zijn het wereldwijd opzetten van rechtbanken om deze wetten af te dwingen, gewoonlijk door onthoofding, en het verbod op 'afgoderij', dwz. iedere religieuze uiting van niet-joden, zoals het vieren van eigen feestdagen.


Oh....is dat het? Ik dacht al dat ik het in die hoek moest zoeken.
Jouw " dwz. iedere religieuze uiting van niet-joden, zoals het vieren van eigen feestdagen. " stamt totaal uit je eigen hersenspinsels die waarschijnlijk gedreven worden door een of andere complottheorie of achtervolgingswaanzin. Minderwaardigheidscomplex kan ook.
Je maakt de grote fout dat je geen onderscheid weet te maken tussen aan de ene kant "afgodendienarij" en aan de andere kant "religieuze uitingen door in dit geval niet-Joden. " Het Jodendom is een universalistische Gdsdienst en dat wil zeggen dat het andere wegen die naar Gd leiden erkent als ook waar. Over de Islam is volgens het Jodendom al zo'n 1000 jaar geleden geregistreerd dat het een monotheistische Gdsdienst is MET haar feesten.
Of je probeert hier het JOdendom zwart te maken of je hebt gedachtenkronkels waar die dan ook vandaan moge komen.

Amchaque
18-11-07, 17:08
Geplaatst door ronald
Over de Islam is volgens het Jodendom al zo'n 1000 jaar geleden geregistreerd dat het een monotheistische Gdsdienst is MET haar feesten.


Moslims zien de Qur'an als ongeschapen, en dus ontologisch onderdeel van Allah(swt). Aangezien joden daar anders over denken, moeten ze ons dus van shirk (in hun termen: shittuf) beschuldigen, of inconsequent zijn.

Overigens heb ik hier ene Kadatschke zien schrijven dat onze 'novi' (=nabi) 'meshiggene' (=majnun) was. Dat strekt niet echt tot jullie voordeel.

ronald
18-11-07, 17:15
Geplaatst door Amchaque
Moslims zien de Qur'an als ongeschapen, en dus ontologisch onderdeel van Allah(swt). Aangezien joden daar anders over denken, moeten ze ons dus van shirk (in hun termen: shittuf) beschuldigen, of inconsequent zijn.

Overigens heb ik hier ene Kadatschke zien schrijven dat onze 'novi' (=nabi) 'meshiggene' (=majnun) was. Dat strekt niet echt tot jullie voordeel.


Je spreekt je totaal niet uit over wat ik hierboven schreef. Je snijdt een ander item aan die niets met jouw zwartmakerij van de Noachidische geboden te maken heeft.

Amchaque
18-11-07, 17:30
Geplaatst door ronald
Je spreekt je totaal niet uit over wat ik hierboven schreef. Je snijdt een ander item aan die niets met jouw zwartmakerij van de Noachidische geboden te maken heeft.

Jawel. Shirk=shittuf=afgoderij. 'Afgoderij' is verboden onder de Noachidische wetten. Ik heb gesteld dat als joden eerlijk zijn, ze toegeven dat uit hun theologische uitgangspunten volgt dat moslims 'afgodendienaren' zijn. In ieder geval, vertellen jullie zionisten jullie 'christelijke' vriendjes wel dat zij 'afgodendienaars' zijn?

ronald
18-11-07, 17:45
Geplaatst door Amchaque
Jawel. Shirk=shittuf=afgoderij. 'Afgoderij' is verboden onder de Noachidische wetten. Ik heb gesteld dat als joden eerlijk zijn, ze toegeven dat uit hun theologische uitgangspunten volgt dat moslims 'afgodendienaren' zijn. In ieder geval, vertellen jullie zionisten jullie 'christelijke' vriendjes wel dat zij 'afgodendienaars' zijn?


Dit waren jouw woorden:
"Goed idee. Gebruik het woord 'Noahide' in de zoekmachine. Noachidische Wetten, of Noahide Laws, zijn de wetten die de Talmoed voorschrijft voor niet-joden. Belangrijke onderdelen van deze wetten zijn het wereldwijd opzetten van rechtbanken om deze wetten af te dwingen, gewoonlijk door onthoofding, en het verbod op 'afgoderij', dwz. iedere religieuze uiting van niet-joden, zoals het vieren van eigen feestdagen."

Kom daarop terug. Je stapt gemakshalve over een hele discussie heen.

Amchaque
18-11-07, 17:48
Geplaatst door ronald
Dit waren jouw woorden:
"Goed idee. Gebruik het woord 'Noahide' in de zoekmachine. Noachidische Wetten, of Noahide Laws, zijn de wetten die de Talmoed voorschrijft voor niet-joden. Belangrijke onderdelen van deze wetten zijn het wereldwijd opzetten van rechtbanken om deze wetten af te dwingen, gewoonlijk door onthoofding, en het verbod op 'afgoderij', dwz. iedere religieuze uiting van niet-joden, zoals het vieren van eigen feestdagen."

Kom daarop terug. Je stapt gemakshalve over een hele discussie heen.

Waarom zou ik daarop terugkomen? Welke hele discussie stap ik gemakshalve over?

ronald
18-11-07, 17:53
Geplaatst door Amchaque
Waarom zou ik daarop terugkomen? Welke hele discussie stap ik gemakshalve over?


Jij zwengelt dit item aan dus kom daarop terug.

Jouw woorden waren: "Goed idee. Gebruik het woord 'Noahide' in de zoekmachine. Noachidische Wetten, of Noahide Laws, zijn de wetten die de Talmoed voorschrijft voor niet-joden. Belangrijke onderdelen van deze wetten zijn het wereldwijd opzetten van rechtbanken om deze wetten af te dwingen, gewoonlijk door onthoofding, en het verbod op 'afgoderij', dwz. iedere religieuze uiting van niet-joden, zoals het vieren van eigen feestdagen."

...je hebt het over feestdagen die niet-joods zijn en die door het Jodendom als afgodendienarij zouden worden bestempeld op basis van de Noachiedische geboden.
Aangezien ik dit een valse beschuldiging van jou vind, zou je die beschuldiging nader moeten uitleggen. Ga niet een andere discussie aan. Maw wat zijn jouw bronnen over wat "afgodendienarij" inhoudt volgens de Noachidische wetgeving.

Amchaque
18-11-07, 18:19
Geplaatst door ronald
Jij zwengelt dit item aan dus kom daarop terug.


...je hebt het over feestdagen die niet-joods zijn en die door het Jodendom als afgodendienarij zouden worden bestempeld op basis van de Noachiedische geboden.
Aangezien ik dit een valse beschuldiging van jou vind, zou je die beschuldiging nader moeten uitleggen. Ga niet een andere discussie aan. Maw wat zijn jouw bronnen over wat "afgodendienarij" inhoudt volgens de Noachidische wetgeving.

www.ixquick.nl

Gebruikte woorden: Noahide+Christmas

http://www.noahide.com/paganism.htm

http://www.allfaith.com/Religions/Noahide/way4.html

..."We would want to see it spread among Moslems"...

http://www.asknoah.org/HTML/holidays.html

http://www.jewfaq.org/gentiles.htm

en nog een aantal websites die jij meteen naar de vuilnisbak zou verwijzen. Eén daarvan is interessant omdat Balkenende erg opkijkt naar Amitai Etzioni;

http://nord.twu.net/acl/talmudiclaw.html

Talmudic Law forms the foundation for Communitarianism.

Dr. Amitai Etzioni is the founder of the Communitarian Network.

"Lacking a high school diploma, Etzioni had difficulty finding a university that would admit him after the war. Luckily, Martin Buber was looking for students to attend his new institute. In addition to studying Kabbalah with Gershon Scholem, Etzioni worked with Buber himself, and was profoundly influenced by the philosopher's notion of "dialogue" ("a give-and-take during which people open up and reach each other profoundly"), as well as his famous distinction between "I-Thou" relationships (treating others as fellow human beings) and "I-It" relationships (treating others as objects). Later, while studying sociology at Hebrew University, Etzioni discovered the concept of "anomie," the condition of spiritual aimlessness that Durkheim argued was the result of modernity's loss of social fabric. The essential concepts of communitarianism were in place." (The Everything Expert: A Review of Amitai Etzioni's My Brother's Keeper by Robert Boynton in The Nation, July 14, 2003.) {Boynton tells us "his adopted name was created by fusing the Hebrew words "truth" (emet), "tree" (etz) and "Israel" (Zion)-". The Kaballah is a "truth tree." Buber's dialogues were based in the Hegelian dialectic. Buber's theory was also the foundation for Nazi funded research that substantiates modern anthropology.}

III
18-11-07, 18:48
Geplaatst door ronald
Je spreekt je totaal niet uit over wat ik hierboven schreef. Je snijdt een ander item aan die niets met jouw zwartmakerij van de Noachidische geboden te maken heeft.

Begint hij nou op jou te lijken? :blowen:

III
18-11-07, 18:50
Geplaatst door Amchaque
www.ixquick.nl

Gebruikte woorden: Noahide+Christmas

http://www.noahide.com/paganism.htm

http://www.allfaith.com/Religions/Noahide/way4.html

..."We would want to see it spread among Moslems"...

http://www.asknoah.org/HTML/holidays.html

http://www.jewfaq.org/gentiles.htm

en nog een aantal websites die jij meteen naar de vuilnisbak zou verwijzen. Eén daarvan is interessant omdat Balkenende erg opkijkt naar Amitai Etzioni;

http://nord.twu.net/acl/talmudiclaw.html

Talmudic Law forms the foundation for Communitarianism.

Dr. Amitai Etzioni is the founder of the Communitarian Network.

"Lacking a high school diploma, Etzioni had difficulty finding a university that would admit him after the war. Luckily, Martin Buber was looking for students to attend his new institute. In addition to studying Kabbalah with Gershon Scholem, Etzioni worked with Buber himself, and was profoundly influenced by the philosopher's notion of "dialogue" ("a give-and-take during which people open up and reach each other profoundly"), as well as his famous distinction between "I-Thou" relationships (treating others as fellow human beings) and "I-It" relationships (treating others as objects). Later, while studying sociology at Hebrew University, Etzioni discovered the concept of "anomie," the condition of spiritual aimlessness that Durkheim argued was the result of modernity's loss of social fabric. The essential concepts of communitarianism were in place." (The Everything Expert: A Review of Amitai Etzioni's My Brother's Keeper by Robert Boynton in The Nation, July 14, 2003.) {Boynton tells us "his adopted name was created by fusing the Hebrew words "truth" (emet), "tree" (etz) and "Israel" (Zion)-". The Kaballah is a "truth tree." Buber's dialogues were based in the Hegelian dialectic. Buber's theory was also the foundation for Nazi funded research that substantiates modern anthropology.}

Nee, toch niet...:blowen:

ronald
18-11-07, 21:36
Geplaatst door Amchaque
www.ixquick.nl

Gebruikte woorden: Noahide+Christmas

http://www.noahide.com/paganism.htm

http://www.allfaith.com/Religions/Noahide/way4.html

..."We would want to see it spread among Moslems"...

http://www.asknoah.org/HTML/holidays.html

http://www.jewfaq.org/gentiles.htm

en nog een aantal websites die jij meteen naar de vuilnisbak zou verwijzen. Eén daarvan is interessant omdat Balkenende erg opkijkt naar Amitai Etzioni;

http://nord.twu.net/acl/talmudiclaw.html

Talmudic Law forms the foundation for Communitarianism.

Dr. Amitai Etzioni is the founder of the Communitarian Network.

"Lacking a high school diploma, Etzioni had difficulty finding a university that would admit him after the war. Luckily, Martin Buber was looking for students to attend his new institute. In addition to studying Kabbalah with Gershon Scholem, Etzioni worked with Buber himself, and was profoundly influenced by the philosopher's notion of "dialogue" ("a give-and-take during which people open up and reach each other profoundly"), as well as his famous distinction between "I-Thou" relationships (treating others as fellow human beings) and "I-It" relationships (treating others as objects). Later, while studying sociology at Hebrew University, Etzioni discovered the concept of "anomie," the condition of spiritual aimlessness that Durkheim argued was the result of modernity's loss of social fabric. The essential concepts of communitarianism were in place." (The Everything Expert: A Review of Amitai Etzioni's My Brother's Keeper by Robert Boynton in The Nation, July 14, 2003.) {Boynton tells us "his adopted name was created by fusing the Hebrew words "truth" (emet), "tree" (etz) and "Israel" (Zion)-". The Kaballah is a "truth tree." Buber's dialogues were based in the Hegelian dialectic. Buber's theory was also the foundation for Nazi funded research that substantiates modern anthropology.}



Er is geen enkele Christelijke bron die zou tegenspreken dat de "Kerstboom" niet uit het heidendom komt. Of het nu afkomstig is van Isis of de Germanen doet er niet toe.
De theologische discussie over de Eénheid van Gd en de Drieenigheid van het Christendom is nu eenmaal het verschil tussen het Christendom en het Jodendom. Ook niet de rol van de Ka'ab in de voorgeschiedenis van de Islam. Zij hebben hun Christendom en Islam en wij ons Jodendom. Waarom het Jodendom niet in zee is gegaan met het Christendom kan heel goed uitgelegd worden. Waarom het Christendom niet in zee is gegaan met het Jodendom hoeft niet uitgelegd te worden. Het Jodendom is inclusief met haar 613 ge- en verboden aan Joden geboden. Deze discussie heeft de Rambam en de Ramban uitvoerig gehouden. Ook al komt Pasen eerder met Astartes of Ishtaers feestdag overeen dan met het Pesach van de Joden doet er niet toe. Uiteindelijk is Pasen een heel ander feest dan Pesach.
Wat jij hier nu brengt is wat de Bne Noach, Zoon van Noach wel of niet zou geloven en welke feesten hij wel of niet zou moeten vieren. Je doet nu voorkomen dat dat wat de Bne Noach heeft besloten ook voor de Christenen en naar jezelf toegetrokken ook voor de Moslims geldt. Deze Christelijke feesten hoe vreemd ze volgens het Jodendom ook moge klinken, deze Islamitische feesten hoe vreemd ze voor het Jodendom ook mogen klinken gelden als Christelijke- en Islamitische feesten en niet als Joodse en ook niet als Noachidische die zich van beide Gdsdiensten heeft losgemaakt. Aangezien het Christendom en de Islam twee monotheistische Gdsdiensten zijn bevonden is het voor Christenene en Moslim hun eigen keuze en verantwoordelijkheid die feesten te hebben en te vieren. Het gaat om de essentie van de geloven.
Maar nu iets anders. Het Noachiedisch Verbond. Het voorgaande over het Christendom en de Islam staat los van wat de Noachiedische wetgeving voor Noachieden zegt. De Noachied denkt en handelt vanuit zijn positie als Noachied dat niet hetzelfde is als de Christen of de Moslim. De Noachiedische leer is ontdaan van allerlei andere geloven. Het denkt puur vanuit de positie van Noach. Christelijke geloofsuitingen in strijd te laten zijn met de Tora na dit geloof zo genaamd te hebben beoordeeld alsof het het Noachiedische is, is niet alleen een denkfout maar ook een moedwillige zwartmakerij van het Jodendom. Misschien moet je je dan meer verdiepen in het Noachidische "geloof".

Wat je brengt van de Anti Communitarian League en wat ene Etzioni of Buber over enig Communitaristisch geloof heb ik weinig van doen. Noch wat Balkenende en Beatrix er van zouden vinden. Alle tora-anti's passen voor jou waarschijnlijk in een vaatje.

Wil je het hebben hoe geloven andere geloven zien en afzeiken, dan moet je daar maar een topic aan wijden. Begin echter bij jezelf dan zal ik het Jodendom wel voor mijn rekening nemen.

ronald
18-11-07, 21:37
Geplaatst door III
Bigint hij nou op jou te lijken? :blowen:


Spreek je eens duidelijker uit. Ik kan er niet veel mee.

III
18-11-07, 22:12
Geplaatst door ronald
Spreek je eens duidelijker uit. Ik kan er niet veel mee.

Maarten:
Ronald = draaikont.

ronald
18-11-07, 22:25
Geplaatst door III
Maarten:
Ronald = draaikont.

Met Maartens woorden kun je vaak het tegenovergestelde concluderen. Bij jou heeft hij effectief gecoord zo te lezen.

III
18-11-07, 22:43
Geplaatst door ronald
Met Maartens woorden kun je vaak het tegenovergestelde concluderen. Bij jou heeft hij effectief gecoord zo te lezen.

Maarten Vennegoor of Hesselink?

:melig2:

ronald
18-11-07, 22:58
Geplaatst door III
Maarten Vennegoor of Hesselink?

:melig2:


Hebben die iets met tv te maken? Ik heb geen tv.

III
19-11-07, 00:07
Geplaatst door ronald
Hebben die iets met tv te maken? Ik heb geen tv.

Goaltjesdief van Oranje.
http://chello.images.infostradasports.com/images/lib/news/large/PRO_38636_VennegoorCelticGroot.jpg

Nou, van dat onderwerp zijn we ook weer af.
Werd me eerlijk gezegd een beetje heet onder de voeten...

Amchaque
19-11-07, 20:51
Geplaatst door ronald
.
Maar nu iets anders. Het Noachiedisch Verbond. Het voorgaande over het Christendom en de Islam staat los van wat de Noachiedische wetgeving voor Noachieden zegt. De Noachied denkt en handelt vanuit zijn positie als Noachied dat niet hetzelfde is als de Christen of de Moslim. De Noachiedische leer is ontdaan van allerlei andere geloven. Het denkt puur vanuit de positie van Noach. Christelijke geloofsuitingen in strijd te laten zijn met de Tora na dit geloof zo genaamd te hebben beoordeeld alsof het het Noachiedische is, is niet alleen een denkfout maar ook een moedwillige zwartmakerij van het Jodendom. Misschien moet je je dan meer verdiepen in het Noachidische "geloof".

....

Wil je het hebben hoe geloven andere geloven zien en afzeiken, dan moet je daar maar een topic aan wijden. Begin echter bij jezelf dan zal ik het Jodendom wel voor mijn rekening nemen.

Dat er überhaupt een Noachidisch Verbond bestaat, is een Talmoedisch concept. Tekenend is dat de Bne Noah het dus niet nodig vinden het Talmoedische jodendom op de korrel te nemen.

ronald
19-11-07, 20:54
Geplaatst door Amchaque
Dat er überhaupt een Noachidisch Verbond bestaat, is een Talmoedisch concept. Tekenend is dat de Bne Noah het dus niet nodig vinden het Talmoedische jodendom op de korrel te nemen.

Bne Noach is een Gddelijk concept.
Dat Gd een verbond met Noach en zijn zonen heeft gesloten om "opnieuw" te beginnen is één ding, dat de wetenschap hierover in de Mondelinge leer binnen het Jodendom bewaard is gebleven is een andere.

Amchaque
19-11-07, 20:58
Geplaatst door ronald
Bne Noach is een Gddelijk concept.
Dat Gd een verbond met Noach en zijn zonen heeft gesloten om "opnieuw" te beginnen is één ding, dat de wetenschap hierover in de Mondelinge leer binnen het Jodendom bewaard is gebleven is een andere.

Dat Nuh(saws) een profeet was die Islam predikte is één ding, dat de wetenschap hierover door de Qur'an bevestigd wordt is een ander. Maar goed, fijn dat je ervoor uitkomt frumm te zijn.

ronald
19-11-07, 21:19
Geplaatst door Amchaque
Dat Nuh(saws) een profeet was die Islam predikte is één ding, dat de wetenschap hierover door de Qur'an bevestigd wordt is een ander. Maar goed, fijn dat je ervoor uitkomt frumm te zijn.


De 7 Noachiedische wetten staan gemeld in het eerste verbod dat Gd de mens heeft gegeven. Genesis 2:16 "Hij hield hem het volgende voor: ‘Van alle bomen in de tuin mag je eten,". Voor een distilatie van deze woorden in het Hebreeuws naar de 7 moet je de taal kennen.

III
19-11-07, 21:57
Geplaatst door ronald
De 7 Noachiedische wetten staan gemeld in het eerste verbod dat Gd de mens heeft gegeven. Genesis 2:16 "Hij hield hem het volgende voor: ‘Van alle bomen in de tuin mag je eten,". Voor een distilatie van deze woorden in het Hebreeuws naar de 7 moet je de taal kennen.

En begrip hebben voor wat er echt bedoeld wordt:

http://www.maroc.nl/islam/forums/showthread.php?s=&postid=3439527#post3439527

ronald
19-11-07, 22:04
Geplaatst door III
En begrip hebben voor wat er echt bedoeld wordt:

http://www.maroc.nl/islam/forums/showthread.php?s=&postid=3439527#post3439527


Wat heet "echt"?
De Tora is op vier verschillende niveaus uit te leggen. Van "de simpele, directe" uitleg tot de "mystieke". Daarbij komt ook nog eens dat er voor elk iten 70 verschillende leringen te trekken valt. Welke wil je?
Datgene wat ik hier breng gaat over de remez, verwijzing.

Amchaque
20-11-07, 16:05
Geplaatst door ronald
De 7 Noachiedische wetten staan gemeld in het eerste verbod dat Gd de mens heeft gegeven. Genesis 2:16 "Hij hield hem het volgende voor: ‘Van alle bomen in de tuin mag je eten,". Voor een distilatie van deze woorden in het Hebreeuws naar de 7 moet je de taal kennen.

Typisch Talmoedisch geredeneerd. 'Adam stak zijn linkervinger in zijn rechterneusgat', dat betekent dat wij op maandag broodjes kaas mogen eten.

Maar zie je nou wel, je probeert mij tot de Noachidische sekte te bekeren.

III
20-11-07, 16:14
Geplaatst door Amchaque
Typisch Talmoedisch geredeneerd. 'Adam stak zijn linkervinger in zijn rechterneusgat', dat betekent dat wij op maandag broodjes kaas mogen eten.

Maar zie je nou wel, je probeert mij tot de Noachidische sekte te bekeren.

Zo simplistisch ligt het hele verhaal niet.
Maar ik vind ook wel dat er veel uitleg maar in een beperkt aantal straatjes lijkt te passen.
Lijken geeft in deze zin weer dat het uiteindelijk in het geheel niet passend is.
Voorbeeld:
Het afhouwen van handen van dieven.
Wie mij de text in de Torah en/of die in de koran kan en wil aan reiken, die zal ik laten zien dat dat er dus niet staat.
Ik heb namelijk in het jaar 2000 (Ronald, jij weet dat dat voor mij een heel speciale tijd was) de koran eens opengeslagen en heb het toen gevonden.
Eén en al wijze les heb ik er toen uit kunnen halen en in zijn geheel geen harde uitspraken...

Amchaque
20-11-07, 16:45
Geplaatst door III
Zo simplistisch ligt het hele verhaal niet.
Maar ik vind ook wel dat er veel uitleg maar in een beperkt aantal straatjes lijkt te passen.
Lijken geeft in deze zin weer dat het uiteindelijk in het geheel niet passend is.
Voorbeeld:
Het afhouwen van handen van dieven.
Wie mij de text in de Torah en/of die in de koran kan en wil aan reiken, die zal ik laten zien dat dat er dus niet staat.
Ik heb namelijk in het jaar 2000 (Ronald, jij weet dat dat voor mij een heel speciale tijd was) de koran eens opengeslagen en heb het toen gevonden.
Eén en al wijze les heb ik er toen uit kunnen halen en in zijn geheel geen harde uitspraken...

Esoterisch gelul.

ronald
21-11-07, 01:19
Geplaatst door Amchaque
Typisch Talmoedisch geredeneerd. 'Adam stak zijn linkervinger in zijn rechterneusgat', dat betekent dat wij op maandag broodjes kaas mogen eten.

Maar zie je nou wel, je probeert mij tot de Noachidische sekte te bekeren.

Gezien je reactie op mijn opmerking....ik denk eerlijk gezegd dat je niet genoeg intellectuele capaciteiten hebt.

III
21-11-07, 01:36
Geplaatst door Amchaque
Esoterisch gelul.

Omdat jij erover weigert na te denken?
Je bent liever boos op de onbetrouwbare buitenwereld?