PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlander pleegt bizarre moord op trio partner



Qaiys
19-11-07, 12:36
Bizarre moord in België


ANTWERPEN - De Nederlandse schipper Albert van D. staat maandag in Antwerpen terecht voor een bizarre moord. De 44-jarige man uit Terneuzen wordt ervan verdacht dat hij zijn vriend Maurits Impe uit Merksem heeft vermoord en in stukken gezaagd.

Albert, zijn vriendin en Maurits hadden aanvankelijk een gelukkige driehoeksverhouding. Maar de twee mannen kregen ruzie over mogelijk misbruik van het zoontje van Albert en zijn vriendin.

Tijdens het vissen zou Albert het slachtoffer hebben doodgeslagen met een zware moersleutel. Hij verstopte het lijk in de kofferbak van zijn auto en reed er een week mee rond, vermoedt justitie. Het lijk zou zelfs achterin de wagen hebben gelegen toen de vriendin naar de politie was gereden om te melden dat Maurits was verdwenen.

Toen het lijk begon te stinken, loog hij tegen iedereen dat er potje dode wormen in zijn kofferbak zat. Van D. zou toen hebben besloten het lijk in stukken te zagen. Hij zaagde het hoofd en de armen af en dumpte ze in een rivier; de romp begroef hij nabij Calais, aldus justitie.

De politie vermoedde intussen dat Van D. méér wist dan hij zei. Toen de armen van het slachtoffer kwamen bovendrijven in Kortrijk, werd Van D. opgepakt. Hij bekende. De romp werd opgegraven, maar het hoofd is nooit gevonden.

Van D. gaf een opmerkelijke reden voor het kapotzagen van het lijk. De moeder van het slachtoffer is een geoefende pendelaarster, iemand die met een slingerend touwtje antwoorden en voorwerpen zegt te kunnen vinden. Door de stukken lichaam over een ruime afstand van elkaar te dumpen, wilde hij het de moeder moeilijker maken om het lijk terug te vinden.

Voor het proces is vijf dagen uitgetrokken. Het vonnis valt waarschijnlijk vrijdagavond. (ANP)


© Het Parool, 19-11-2007, 10:33 uur


http://www.parool.nl/nieuws/2007/NOV/19/o6.html

Koala64
19-11-07, 13:26
Moraal van het verhaal:

Begin geen relatie met buitenlanders. Komt niets goeds van.
:engel:

Hawa
19-11-07, 13:51
Ja de |Cock! Met C O C K! Haha! Qais treedt in de voetsporen van heer de Cock.
Ik geef toe. Veel mensen zijn het voerspoor bijster. Driehoeksverhoudingen komen wel voor,maar dan maar iemand af te gaan slachten noem ik dus dwangmatige ziekelijkheid.
Dat zijn moeder helderziende blijkt te zijn, zal die moeder nog wel meer op haar geweten moeten hebben. (bang voor zijn eigen moeder?).
Maarja! Ik weet ook niet het naadje van de Kous. Het is wel schandalig dat kinderen weer de dupe worden van het gedrag van volwassenen!!
En dan ook nog in het Zeeuwse christelijke gebied.
In Middelburg zijn inmiddels de stoffelijke overschotten gevonden,door moeder van haar eigen kinderen. De vader heeft zichzelf en zijn twee kinderen van twee en vijf jaar oud op dramatische wijze om het leven gebracht.
En dit drama speelt zich weer af voor de Sinterklaas?

Sinterklaas kapoentje
gooi aub niks meer in mijn schoentje.

Geen letter van banket
geen pepernoten
met acrylamide
een kankerverwekkende stof.

MIjn vader is de kanker
mijn moeder is de kanker
en ik blijf
eeuwig dat enige kind!