PDA

Bekijk Volledige Versie : Parfum In Een Ander Jasje

hettyxxx
24-11-07, 18:02
Hallo Parfumliefhebber!

Ik heb een eigen bedrijfje opgezet in de verkoop van Parfum's voor Dames en Heren.
De filosofie van het bedrijf is de bekende meest trendy merkgeuren aan te bieden voor de meest gunstige prijs overeenstemmend met de orginele kwaliteit! Echte Parfum en Eau de Parfum !!! En zeker niet illegaal of vergelijkbaar met de imitatiegeuren die verkocht worden waarvan de kwaliteit nadien vaak tegenvalt. De parfums worden voorzien van een nr. en hebben geen imitatienaam oid. De parfums hebben allemaal ongeveer eenzelfde verpakking; er gaat nl vaak veel geld zitten in luxe verpakkingsmateriaal!
Je kunt je bestelling snel en goedkoop in huis krijgen door deze bij me af te halen. Het is uiteraard ook mogelijk dat je de produkten per post thuis ontvangt, dan zijn er dus zoals gebruikelijk verzendkosten aan verbonden.

Er zijn verschillende mogelijkheden:

Ik kan op afspraak langs komen, bijv. als je een 'party' wilt, mits het enigzins in de buurt is (dan breng ik uiteraard de bestelde produkten langs bij de gastvrouw)

Je kunt op afspraak langs komen om met eigen neus de proefmonsters te testen. Dit moet je eigenlijk gewoon even doen, want dan ruik je zelf dat 't orgineel is en dat de geurtjes van goede kwaliteit zijn; je ruikt dus lekker lang naar je favoriete geur! De flesjes zijn eenvoudig, maar ja de geur vind ik belangrijker (vandaar ook de prijs!)

Je kunt zelf lid worden van FM Group World; Na aanmelding krijg je van mij direct een inschrijfnummer en ben je meteen lid en kun je zelf ook bestellen voor inkopersprijs. De enige aanschaf is een mooie zwarte leren parfummap van 30 Euro met daarin 100 miniflesjes/testers Parfum, die aanschaf heb je na verkoop van 7,5 (8 dus) flesjes al weer verdiend. Hier zijn geen rare voorwaarden oid aan verbonden, ook geen minimale afname etc. Gewoon erg leuk om voor eigen gebruik lid te worden en/of voor de verkoop en eventueel uw eigen Parfumzaak(je)!!!

Prijzen, Euro:

Parfum voor Dames 30 ml: 13,90

Parfum luxury Dames 50 ml: 19,90

Eau de parfum voor heren 50 ml: 13,90

Eau de parfum luxery Heren 100 ml:19,90

After shave: 50 ml: 8,90

Pheromone 50 ml: 14,90

Douche gel Dames - Heren: 7,20

Deoroller Dames - Heren: 7,20

Deodorant Dames: 6,40

Handcreme: 6,90

Body balsam: 8,30