PDA

Bekijk Volledige Versie : Moedige Joden.



panoma79
27-11-07, 07:39
HET BEEST!

http://www.youtube.com/watch?v=K89n751XFKU

III
27-11-07, 19:22
Geplaatst door panoma79
HET BEEST!

http://www.youtube.com/watch?v=K89n751XFKU

Stuur die even door naar Olive Yao, die maakt zich sterk voor vrouwen in islamitische landen!

rami_elharrak
27-11-07, 20:18
T beloofte land!! en cha3bo lah almokhtar!!
T is een fake video, of mischien waren de kogels ook fake, toch?
Zo een land die alle steun van de ontwikelde europees landen (die anderen in arme islamitisch landen gaan helpen): GB, NL, FR, .....etc kan zulke behaviour niet maken, toch?

T grapigste is dat de dood (waar joden bang voor zijn) betekent een nieuwe leven in heaven voor de Palestijnen!!!
T is een verloren case voor de Jews, al neemt t nog 100 000 jr; simple: je vecht voor je rechten, dan kan je nooit verliezen.

Ik vraag me af waar de humanitaire organisaties blijven? Of zijn dat alleen moslims? Of ze killed bij de Israelis of de Gringo s, of de White extremisten maakt t geen verschil.

Lang leeft de Intifada in Palestina!!!

III
28-11-07, 01:46
Geplaatst door rami_elharrak
T beloofte land!! en cha3bo lah almokhtar!!
T is een fake video, of mischien waren de kogels ook fake, toch?
Zo een land die alle steun van de ontwikelde europees landen (die anderen in arme islamitisch landen gaan helpen): GB, NL, FR, .....etc kan zulke behaviour niet maken, toch?

T grapigste is dat de dood (waar joden bang voor zijn) betekent een nieuwe leven in heaven voor de Palestijnen!!!
T is een verloren case voor de Jews, al neemt t nog 100 000 jr; simple: je vecht voor je rechten, dan kan je nooit verliezen.

Ik vraag me af waar de humanitaire organisaties blijven? Of zijn dat alleen moslims? Of ze killed bij de Israelis of de Gringo s, of de White extremisten maakt t geen verschil.

Lang leeft de Intifada in Palestina!!!

Eén ding is duidelijk zolang de Palestijnen daar nog zitten, hebben ze daar niets te vrezen...

Als dit filmpje fake was, dan waren we hier nu op pagina 12...