PDA

Bekijk Volledige Versie : Sexy videoclips: Meisjes duiken eerder met een vreemde in bed, jongens respectlozer



Qaiys
28-11-07, 11:16
Onderzoek ‘Meisjes duiken eerder met een vreemde het bed in’

Sexy videoclips maken jongens respectloos

Door: Peter Wierenga
Gepubliceerd: gisteren 23:31
Update: gisteren 23:41

Ouders, opgepast voor hiphoppers met hun billen- en borstenschuddende bitches. Dit soort videoclips op TMF en MTV heeft effect op de seksuele moraal van de jeugd, legt Peter Nikken van het Nederlands Jeugdinstituut uit.


Is er voor het eerst een verband gevonden tussen clips en seksuele moraal?

‘Wel voor de Nederlandse situatie. Deze discussie begon na de groepsverkrachting van een meisje door Kaapverdiaanse jongeren in een Rotterdamse kelderbox. Sommige Kamerleden wilden toen een verbod op seksueel getinte videoclips. Er was alleen Amerikaans onderzoek. Wij hebben het uitgezocht voor jongeren tussen 12 en 17 jaar in de Randstad.’

En wat vond u?

‘Meisjes die vaker naar dit soort clips kijken, vinden het normaler om met de eerste de beste vreemde jongen het bed in te duiken. Voor jongens geldt dat ze de vrouw vaker als lustobject zien en minder respect tonen voor seksuele grenzen. Vooral dat laatste is een nieuw inzicht.’

Bent u nu zelf ook voor een verbod?

‘Nee, ik ben geen groot voorstander van verbieden. Als adviseur van de Kijkwijzer heb ik al met ze nagedacht om de classificatie te verbeteren. Anders gaan jongeren de clips op het internet opzoeken en komen ze in een grijs circuit dat nog erger is.’

Speelt de omgeving een rol?

‘Ja, vrienden die elkaar opjutten om een seksueel getinte film te kijken, creëren zo een sfeertje dat ‘meisjes graag genomen willen worden’. Dat baart mij wel zorgen.’

Is er nog verschil naar afkomst?

‘Ja, tieners van Marokkaanse en Turkse komaf hebben de minste, Surinaamse jongeren de meeste seksuele ervaringen. Surinaamse meisjes lopen ook het grootste risico, bijvoorbeeld op gedwongen seks.’

Bent u erg geschrokken?

‘Dat valt wel mee, over het algemeen komt de jeugd niet verder dan wat zoenen en zijn zeker de meisjes vrij conservatief. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.’


Seks voor een breezer?

Een minderheid van beide seksen keurt vreemdgaan goed. 34 procent van de jongens vindt het normaal dat een meisje haar borsten showt voor de webcam, 3 procent van de meisjes. Iemand dwingen tot seks? Heel gewoon, zegt 9 procent van de boys en 1 procent van de girls. Seks in ruil voor een breezer? Ja, zegt resp. 22 en 3 procent.


http://www.depers.nl/binnenland/127176/Sexy-videoclips-maken-jongens-respectloos.html

knuppeltje
28-11-07, 12:01
Geplaatst door Qaiys
Onderzoek ‘Meisjes duiken eerder met een vreemde het bed in’

Sexy videoclips maken jongens respectloos

Door: Peter Wierenga
Gepubliceerd: gisteren 23:31
Update: gisteren 23:41

Ouders, opgepast voor hiphoppers met hun billen- en borstenschuddende bitches. Dit soort videoclips op TMF en MTV heeft effect op de seksuele moraal van de jeugd, legt Peter Nikken van het Nederlands Jeugdinstituut uit.


Is er voor het eerst een verband gevonden tussen clips en seksuele moraal?

‘Wel voor de Nederlandse situatie. Deze discussie begon na de groepsverkrachting van een meisje door Kaapverdiaanse jongeren in een Rotterdamse kelderbox. Sommige Kamerleden wilden toen een verbod op seksueel getinte videoclips. Er was alleen Amerikaans onderzoek. Wij hebben het uitgezocht voor jongeren tussen 12 en 17 jaar in de Randstad.’

En wat vond u?

‘Meisjes die vaker naar dit soort clips kijken, vinden het normaler om met de eerste de beste vreemde jongen het bed in te duiken. Voor jongens geldt dat ze de vrouw vaker als lustobject zien en minder respect tonen voor seksuele grenzen. Vooral dat laatste is een nieuw inzicht.’

Bent u nu zelf ook voor een verbod?

‘Nee, ik ben geen groot voorstander van verbieden. Als adviseur van de Kijkwijzer heb ik al met ze nagedacht om de classificatie te verbeteren. Anders gaan jongeren de clips op het internet opzoeken en komen ze in een grijs circuit dat nog erger is.’

Speelt de omgeving een rol?

‘Ja, vrienden die elkaar opjutten om een seksueel getinte film te kijken, creëren zo een sfeertje dat ‘meisjes graag genomen willen worden’. Dat baart mij wel zorgen.’

Is er nog verschil naar afkomst?

‘Ja, tieners van Marokkaanse en Turkse komaf hebben de minste, Surinaamse jongeren de meeste seksuele ervaringen. Surinaamse meisjes lopen ook het grootste risico, bijvoorbeeld op gedwongen seks.’

Bent u erg geschrokken?

‘Dat valt wel mee, over het algemeen komt de jeugd niet verder dan wat zoenen en zijn zeker de meisjes vrij conservatief. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.’


Seks voor een breezer?

Een minderheid van beide seksen keurt vreemdgaan goed. 34 procent van de jongens vindt het normaal dat een meisje haar borsten showt voor de webcam, 3 procent van de meisjes. Iemand dwingen tot seks? Heel gewoon, zegt 9 procent van de boys en 1 procent van de girls. Seks in ruil voor een breezer? Ja, zegt resp. 22 en 3 procent.


http://www.depers.nl/binnenland/127176/Sexy-videoclips-maken-jongens-respectloos.html

Kun je nagaan hoever de breezers al uit zijn. :haha:

Qaiys
29-11-07, 21:24
Hiv blijvend probleem binnen Antilliaanse, Surinaamse en Kaapverdiaanse gemeenschap

De nieuwe cijfers van een gezamenlijk onderzoek van het RIVM en de GGD Rotterdam-Rijnmond naar het aantal hiv-besmettingen onder Antillianen, Surinamers en Kaapverdianen laten zien dat hiv een blijvend probleem is binnen deze gemeenschappen.

Bij Surinamers komt hiv-besmetting bij 0,8% van de mensen voor, en bij Kaapverdianen 0,7%. Deze cijfers zijn gelijk aan die uit eerder onderzoek in 2002-2003. Bij de Antillianen is het beeld minder eenduidig: onder Antillianen komt hiv bij 0,8 tot 3,2% voor. De GGD Rotterdam-Rijnmond wil samen met het RIVM een plan opstellen om beter inzicht te krijgen in de hiv-problematiek binnen de Antilliaanse gemeenschap.

De nieuwe resultaten komen uit de Hiv-survey 2006/2007 van het RIVM en enkele GGD'en. Zij doen regelmatig onderzoek naar het voorkomen van hiv en seksueel risicogedrag binnen onder andere de Surinaamse, Antilliaanse en Kaapverdische gemeenschappen in de grote steden. Bij het onderzoek van 2002-2003 is Rotterdam voor het eerst betrokken, zodat nu ook vergelijkingen kunnen worden gemaakt.
Bij Surinamers en Kaapverdianen is het percentage hiv-geïnfecteerden gelijk gebleven ten opzichte van 2002-2003. Bij de Antilliaanse gemeenschap is mogelijk sprake van een stijging ten opzichte van het onderzoek in 2002-2003. Het is onduidelijk hoe deze mogelijke toename is te verklaren. Andere bronnen als de hiv-screening onder zwangeren of de registraties bij de soa-poliklinieken wijzen niet op een dusdanige stijging van hiv binnen de Antilliaanse gemeenschap. De GGD zal daarom met het RIVM nagaan op welke manier inzicht is te krijgen in de hiv-problematiek binnen deze groep. Onno de Zwart, clustermanager infectieziektebestrijding bij de GGD Rotterdam-Rijnmond: "Als er werkelijk sprake is van 3,2% hiv-prevalentie onder Antillianen, dan zullen we als GGD daarop scherper gaan inspelen. Momenteel voert de GGD al verschillende preventieactiviteiten uit die gericht zijn op de migrantengroepen. Jaarlijks bereiken we daarmee 20.000 mensen, uit alle groepen."

Bij de onderzochte groepen is het condoomgebruik met vaste partners laag: 7%. Met losse partners gebruikt ruim de helft altijd condooms: 57%. Antillianen geven aan dat zij met losse partners veel vaker een condoom zijn gaan gebruiken. Van alle ondervraagde Surinamers, Antillianen en Kaapverdianen geeft ongeveer de helft aan zich ooit op hiv te hebben laten testen. Dat is een sterke stijging ten opzichte van 2002-2003. De GGD is blij met deze toename, omdat door dergelijke testen hiv-infecties eerder onderkend kunnen worden en de behandeling sneller kan beginnen.

Een hiv-besmetting tast het afweersysteem van mensen aan. De gevolgen daarvan zijn alleen door een intensief medicijngebruik te beheersen.


http://www.ggd.rotterdam.nl/smartsite229.dws?goto=2174230&style=6400

mark61
30-11-07, 01:34
Schaap lanceert de anti-negertcampagne :moe:

III
30-11-07, 02:41
Geplaatst door Qaiys
Seks in ruil voor een breezer? Ja, zegt resp. 22 (van de jongens) en 3 procent (van de meisjes).


"Hey meisje, wil jij sex in ruil voor een breezer?"
"Ja, hoor, dat wil ik wel!"
"Nou, kom op dan met die breezer!"

:melig:

Rabi'ah.
30-11-07, 10:07
Oud nieuws dat nog steeds heftig ontkend wordt door velen. En dat is zonde, want door problemen te ontkennen, kun je ze dus ook niet oplossen.

Maar gelukkig zijn er zat goede initatiatieven. In de Bijlmer is er bv. een project over seksuele weerbaarheid op basisscholen gestart (voor de 2 hoogste klassen) en er worden ook veel debatten over georganiseerd.

Nu nog hopen dat de ouders ook mee gaan doen en eindelijk eens normaal en open met hun kinderen over seksualiteit gaan praten.

mark61
30-11-07, 11:32
Geplaatst door Qaiys
‘Meisjes die vaker naar dit soort clips kijken, vinden het normaler om met de eerste de beste vreemde jongen het bed in te duiken. Voor jongens geldt dat ze de vrouw vaker als lustobject zien en minder respect tonen voor seksuele grenzen. Vooral dat laatste is een nieuw inzicht.’

Tis trouwens weer van dat domme onderzoek. Het kan net zo goed dat meisjes en jongens die naar dat soort clips kijken van tevoren al die ideeën hadden. Heeft ie soms hun mening voor en na het bekijken onderzocht? Had ie een controlegroep die die clips niet zag?

Wat een gelul maar weer.

mark61
30-11-07, 11:34
Geplaatst door Rabi'ah.
Oud nieuws dat nog steeds heftig ontkend wordt door velen. En dat is zonde, want door problemen te ontkennen, kun je ze dus ook niet oplossen.

Over Schaap's 'Negers zijn vies'-campagne heb je niks te melden? Wat is het verband tussen zijn eerste en tweede bericht, anders dan dat?

David
30-11-07, 11:43
Ik ben destijds voorgoed verziekt door "The Name Of The Game" van Abba.

knuppeltje
30-11-07, 12:51
Schaap is alleen maar verdrietig omdat hij zich blauw betaalt aan breezers, en die grieten nog niet plat krijgt, denk.

David
30-11-07, 12:55
Geplaatst door knuppeltje
Schaap is alleen maar verdrietig omdat hij zich blauw betaalt aan breezers, en die grieten nog niet plat krijgt, denk.

Of omdat geen enkele knul hem een Breezertje aanbiedt.

Rabi'ah.
30-11-07, 13:11
Geplaatst door mark61
Over Schaap's 'Negers zijn vies'-campagne heb je niks te melden? Wat is het verband tussen zijn eerste en tweede bericht, anders dan dat?

Dat had ik er eerlijk gezegd helemaal niet in gelezen. Ik las eerder iets van " kijk ons Marokkanen nou braaf zijn in vergelijking tot" . Maar zo ken ik er ook nog een paar.

Als ik bv. cijfers zou moeten opzoeken over onderwijs en beheersing van de Nederlandse taal, zouden Surinamers het denk ik veel beter doen in vergelijking tot Marokkanen.

Magoed, da's kinderachtig allemaal. Problemen moeten aangepakt worden. Bij wie zij zich ook voordoen.

Rabi'ah.
30-11-07, 13:12
Geplaatst door David
Ik ben destijds voorgoed verziekt door "The Name Of The Game" van Abba.

Werd er in de name of the game gezongen over gewillige bitches and ho's die wel even in bed willen duiken voor wat geld en diamanten? :moe:

illmatik
30-11-07, 13:14
Geplaatst door Rabi'ah.
Werd er in de name of the game gezongen over gewillige bitches and ho's die wel even in bed willen duiken voor wat geld en diamanten? :moe:

Je moet de context snappen, chica. Abba was zo'n hypocriete groepering die de tijd vooruit was. Het was slechts de politiek correcte variant van 50 Cent a la jaren 70/80. En dan in blanke uitvoering.

David
30-11-07, 13:15
Geplaatst door Rabi'ah.
Werd er in de name of the game gezongen over gewillige bitches and ho's die wel even in bed willen duiken voor wat geld en diamanten? :moe:

Nee, maar er was niet zoveel voor nodig om mij te verzieken. :haha:

mark61
30-11-07, 13:17
Geplaatst door Rabi'ah.
Dat had ik er eerlijk gezegd helemaal niet in gelezen. Ik las eerder iets van " kijk ons Marokkanen nou braaf zijn in vergelijking tot" . Maar zo ken ik er ook nog een paar.

In het tweede bericht komen Marokkanen niet voor, wegens niet onderzocht. Het is dus in dit verband uitsluitend geplaatst om 'die lui' zwart te maken.

Suri's zijn bounties, dat weet iedereen :ego:

Allojongeren zijn die onderzoekers die wilde stammen komen onderzoeken allang beu, en sex is dermate een taboe onder Marokkanen en Turken dat je anders dan door Marokko.nl te lezen en daar een kilo zout van af te trekken er niet achterkomt wat er leeft ook.

Alleen abortuscijfers en maagdenvlieshersteloperaties zijn wat dat betreft harde indicatoren.

Rabi'ah.
30-11-07, 13:19
Geplaatst door illmatik
Je moet de context snappen, chica. Abba was zo'n hypocriete groepering die de tijd vooruit was. Het was slechts de politiek correcte variant van 50 Cent a la jaren 70/80. En dan in blanke uitvoering.

Nou ik heb dus een cd van Abba thuis . En heb nooit een onvertogen woord in hun liedjes gehoord.

Rabi'ah.
30-11-07, 13:19
Geplaatst door David
Nee, maar er was niet zoveel voor nodig om mij te verzieken. :haha:

Touche! :haha:

H.P.Pas
30-11-07, 13:20
Geplaatst door Rabi'ah.
Nou ik heb dus een cd van Abba thuis . En heb nooit een onvertogen woord in hun liedjes gehoord.

Dem Reinen ist alles rein.

Rabi'ah.
30-11-07, 13:26
Geplaatst door mark61
In het tweede bericht komen Marokkanen niet voor, wegens niet onderzocht. Het is dus in dit verband uitsluitend geplaatst om 'die lui' zwart te maken.

Ah, ik zie het nu pas.


Geplaatst door mark61

Allojongeren zijn die onderzoekers die wilde stammen komen onderzoeken allang beu, en sex is dermate een taboe onder Marokkanen en Turken dat je anders dan door Marokko.nl te lezen en daar een kilo zout van af te trekken er niet achterkomt wat er leeft ook.

Om eerlijk te zijn is mijn ervaring dat er in persoonlijke gesprekken (vrouwen onderling dan) wel gewoon over seks gepraat kan worden. Maar kweenie, misschien ben ik net in contact gekomen met die uitzonderlijke 5%, heb er niet zo'n zicht op.

Persoonlijk heb ik de indruk dat iig onder Marokkanen seks op zich geen taboe is, maar seks buiten het huwelijk wel.

Alhoewel over seksualiteit vaak natuurlijk tegenstrijdige opvattingen bestaan.

Zo worden onder Surinaamse vrouwen vaak dubbelzinnige grappen over seks gemaakt. Maar o wee als een kind aan de moeder een vraag over seks stelt. Dan is het brutaal en krijgt op zijn gunstigst een uitbrander. Maar dat is gelukkig wel aan het veranderen, heb ik het idee.


Geplaatst door mark61

Alleen abortuscijfers en maagdenvlieshersteloperaties zijn wat dat betreft harde indicatoren.

Eigenlijk alleen die eerste. Want maagdenvlieshersteloperaties (jeetje wat een mond vol) zeggen niet zozeer iets over seksuele activiteit, wel iets over opvattingen over seks.

illmatik
30-11-07, 13:27
Geplaatst door Rabi'ah.
Nou ik heb dus een cd van Abba thuis . En heb nooit een onvertogen woord in hun liedjes gehoord.

Ik zeg toch: politiek correct. Tis vergelijkbaar met zionistische propaganda. Jeweetwel, die onderhuidse shit. En nu we het er toch over hebben: Abba was zelf ook een zionistisch complot.

Rabi'ah.
30-11-07, 13:29
Geplaatst door illmatik
En nu we het er toch over hebben: Abba was zelf ook een zionistisch complot.

Vertel. :lachu:

mark61
30-11-07, 13:30
Geplaatst door Rabi'ah.
Om eerlijk te zijn is mijn ervaring dat er in persoonlijke gesprekken (vrouwen onderling dan) wel gewoon over seks gepraat kan worden. Maar kweenie, misschien ben ik net in contact gekomen met die uitzonderlijke 5%, heb er niet zo'n zicht op.

Dat is de mijne ook. Maar dat is onder vrienden. Wie gaat nou een witte man-onderzoeker wat vertellen? Gaat hem dat aan, de malloot?


Persoonlijk heb ik de indruk dat iig onder Marokkanen seks op zich geen taboe is, maar seks buiten het huwelijk wel.

Dat bedoelde ik.


Alhoewel over seksualiteit vaak natuurlijk tegenstrijdige opvattingen bestaan.

Joh :hihi:


Zo worden onder Surinaamse vrouwen vaak dubbelzinnige grappen over seks gemaakt. Maar o wee als een kind aan de moeder een vraag over seks stelt. Dan is het brutaal en krijgt op zijn gunstigst een uitbrander. Maar dat is gelukkig wel aan het veranderen, heb ik het idee.

Dat mag ook wel. Dat dubbele veroorzaakt een hoop problemen.


Eigenlijk alleen die eerste. Want maagdenvlieshersteloperaties (jeetje wat een mond vol) zeggen niet zozeer iets over seksuele activiteit, wel iets over opvattingen over seks.

Nee? Waar zou je zo'n operatie voor nodig hebben, denk je? :haha: Rabiah oh Rabiah.

illmatik
30-11-07, 13:31
Geplaatst door Rabi'ah.
Vertel. :lachu:

Abba luidde het einde van de commerciële interesse in Motown-muziek in. K*tzweden, ook.

Rabi'ah.
30-11-07, 13:37
Geplaatst door mark61
Dat is de mijne ook. Maar dat is onder vrienden. Wie gaat nou een witte man-onderzoeker wat vertellen? Gaat hem dat aan, de malloot?



Dat bedoelde ik.


Dus kennelijk valt het wel mee met dat taboe, maar hangt het af van de context.

Dat is btw trouwens ook weer typisch zo'n auto-vooroordeel; dat moslims seksloos zouden zijn. Terwijl de cultureel-christelijke haat tegen het lichaam en het taboe op genieten juist totaal niet iets islamitisch is, noch in theorie noch in praktijk. Maar dat terzijde.


Geplaatst door mark61

Nee? Waar zou je zo'n operatie voor nodig hebben, denk je? :haha: Rabiah oh Rabiah.

Omdat iedereen verwacht dat een maagdelijke bruid bloedt. Dus ook als een meisje maagd is, kan ze zoiets laten doen omdat ze bang is dat ze niet zal bloeden. Dat gebeurt denk ik heel veel.

illmatik
30-11-07, 13:39
Geplaatst door Rabi'ah.
Omdat iedereen verwacht dat een maagdelijke bruid bloedt. Dus ook als een meisje maagd is, kan ze zoiets laten doen omdat ze bang is dat ze niet zal bloeden. Dat gebeurt denk ik heel veel.

Ze kunnen ook gewoon zeggen dat ze in de jeugd op turnen hebben gezeten. Scheelt een hoop snijwerk.

Rabi'ah.
30-11-07, 13:41
Geplaatst door illmatik
Ze kunnen ook gewoon zeggen dat ze in de jeugd op turnen hebben gezeten. Scheelt een hoop snijwerk.

Zou je denken? :moe:

mark61
30-11-07, 13:44
Geplaatst door Rabi'ah.
Dus kennelijk valt het wel mee met dat taboe, maar hangt het af van de context.

Een taboe is een nono-onderwerp in het openbaar. Dat zegt nog niks over privé-gesprekken.


Dat is btw trouwens ook weer typisch zo'n auto-vooroordeel; dat moslims seksloos zouden zijn. Terwijl de cultureel-christelijke haat tegen het lichaam en het taboe op genieten juist totaal niet iets islamitisch is, noch in theorie noch in praktijk. Maar dat terzijde.

Dat is zo, maar idd terzijde.


Omdat iedereen verwacht dat een maagdelijke bruid bloedt. Dus ook als een meisje maagd is, kan ze zoiets laten doen omdat ze bang is dat ze niet zal bloeden. Dat gebeurt denk ik heel veel.

Na, dat denk ik nou niet. Das wel heel vergaande euh preventie.

mark61
30-11-07, 13:45
Geplaatst door illmatik
Ze kunnen ook gewoon zeggen dat ze in de jeugd op turnen hebben gezeten. Scheelt een hoop snijwerk.

Turnen is haraam :student:

illmatik
30-11-07, 13:46
Geplaatst door mark61
Turnen is haraam :student:

Voor Gristenen, ja.

Rabi'ah.
30-11-07, 13:48
Geplaatst door mark61
Een taboe is een nono-onderwerp in het openbaar. Dat zegt nog niks over privé-gesprekken.

Ok, dus het gaat dus gewoon om een definitieverschil. M.i. is een taboe iets waar helemaal niet over gesproken wordt.


Geplaatst door mark61

Na, dat denk ik nou niet. Das wel heel vergaande euh preventie.

Misschien niet voor iemand die vanaf haar vroegste jeugd met die maagdelijkheids-hysterie is opgevoed.

tribia
30-11-07, 14:38
Geplaatst door David
Ik ben destijds voorgoed verziekt door "The Name Of The Game" van Abba.

30 pls 30 je bent dus 60 ik had je ouder geschat

Joesoef
30-11-07, 17:55
Disco heeft de wereld in zonde gestort. Ad Visser moet ingegraven worden, stenen zijn bij mij te bestellen www.steenvoorstoning.com .

super ick
30-11-07, 19:16
Geplaatst door Rabi'ah.
Oud nieuws dat nog steeds heftig ontkend wordt door velen. En dat is zonde, want door problemen te ontkennen, kun je ze dus ook niet oplossen.

Maar gelukkig zijn er zat goede initatiatieven. In de Bijlmer is er bv. een project over seksuele weerbaarheid op basisscholen gestart (voor de 2 hoogste klassen) en er worden ook veel debatten over georganiseerd.

Nu nog hopen dat de ouders ook mee gaan doen en eindelijk eens normaal en open met hun kinderen over seksualiteit gaan praten.

In de 60-er jaren wipten ze er op los uit overtuiging. Een partner en trouw of met 1 enkele partner was burgerlijk.
Uit die generaties zijn prima chirurgen, tandartsen en advocaten gekomen.
Misschien staat zo'n ex hasjroker en partneruiler jouw blinde darm er wel uit te halen.
Of misschien rookt ie nog steeds een blowtje en neukt ie nog steeds buiten de deur samen met zijn vrouw.

Iedere generatie wordt verketterd door de voorgaande generatie. Het wordt nu net gebracht alsof er, wanneer je middenop de Dam een breezer omhoog steekt en roept "neuken?" binnen 30 seconden een rijtje tienermeisjes voor je staat. Sterk overdreven. Natuurlijk zijn er uitwassen, die waren er vroeger ook (en veel meer) en zullen er blijven.

Qaiys
30-11-07, 19:45
Geplaatst door mark61
Schaap lanceert de anti-negert campagne :moe:

Doe niet zo vals en haatdragend man. Dus alle onderwerpen die jullie over moslims en marokkanen starten zijn dus bedoelt om een haatcampagne tegen Moslims en Marokkanen te lanceren?

Waarom noem je Surinamers, Antilianen en Kaapverdianen ''Negert'' met een T? Is dat in navolging van de geenstijl respect voor de Surinamers, Antilianen en Kaapverdianen?

super ick
30-11-07, 20:05
Geplaatst door Joesoef
Disco heeft de wereld in zonde gestort. Ad Visser moet ingegraven worden, stenen zijn bij mij te bestellen www.steenvoorstoning.com .

:hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

Koala64
30-11-07, 20:21
Geplaatst door Joesoef
Disco heeft de wereld in zonde gestort. Ad Visser moet ingegraven worden, stenen zijn bij mij te bestellen www.steenvoorstoning.com .
En Penny de (Aan)Jager gaat vrijuit? :wow:

knuppeltje
30-11-07, 21:07
Geplaatst door Joesoef
Disco heeft de wereld in zonde gestort. Ad Visser moet ingegraven worden, stenen zijn bij mij te bestellen www.steenvoorstoning.com .

Jaja- jij wilt er wel een slaatje uit slaan.

III
01-12-07, 04:55
Geplaatst door Qaiys
Doe niet zo vals en haatdragend man. Dus alle onderwerpen die jullie over moslims en marokkanen starten zijn dus bedoelt om een haatcampagne tegen Moslims en Marokkanen te lanceren?

Waarom noem je Surinamers, Antilianen en Kaapverdianen ''Negert'' met een T? Is dat in navolging van de geenstijl respect voor de Surinamers, Antilianen en Kaapverdianen?

Maak je niet druk om die shit.
Is niets tegen jou.
Men is bezig met een campagne tegen de subsidie van deze site, that's all.

Als ik zie hoe veel mensen elders leuk kunnen doen en blijven doen, dan bekruipt mij het gevoel dat dit hier maar een spelletje was.
Ziek spelletje, maar niet meer dan dat.

Je hebt een goed hart en je bent niet te beroerd om je in te zetten voor je medemens. Dat heeft niet iedereen.
Weet dat!

@ clubje:

Kunnen jullie asjeblieft in je vete tegen beheer de prikkers erbuiten laten?

super ick
01-12-07, 14:38
Geplaatst door III
Maak je niet druk om die shit.
Is niets tegen jou.
Men is bezig met een campagne tegen de subsidie van deze site, that's all.

Als ik zie hoe veel mensen elders leuk kunnen doen en blijven doen, dan bekruipt mij het gevoel dat dit hier maar een spelletje was.
Ziek spelletje, maar niet meer dan dat.

Je hebt een goed hart en je bent niet te beroerd om je in te zetten voor je medemens. Dat heeft niet iedereen.
Weet dat!

@ clubje:

Kunnen jullie asjeblieft in je vete tegen beheer de prikkers erbuiten laten?

Aldus de auteur van het boek : Complotdenken voor dummies.

III
02-12-07, 02:07
Geplaatst door super ick
Aldus de auteur van het boek : Complotdenken voor dummies.

Je weet niet half wat er hier gaande is.

Een stukje plaatsen van ggd.rotterdam.nl (zonder verder commentaar) vereenzelvigen met een campagne tegen gekleurde mensen door iemand die denkt dat al het denken rationeel is, lijkt mij op zijn zachtst gezegd verdacht.

Dat prikker Qaiys duidelijk niet in de smaak valt van een groep autochtone prikkers, mag geen geheim zijn.
Zijn duidelijke stellingname inzake islam enerzijds en homosexualiteit anderzijds manoevreert hem wel in een hoek waar rake klappen vallen. Over en weer.

Maar dat is ook niet de issue hier.
Prikker Qaiys wordt hier duidelijk racisme in de schoenen geschoven door iemand die daarna het idee heeft een andere, (gekleurde) prikker te moeten wijzen op de kwalijke intentie van prikker Qaiys.
Over kwalijke intenties gesproken...

Daar prikker Qaiys geen stelling heeft genomen voor enige racistische praktijk of theorie, mag aangenomen worden dat de vermeende woede van prikker mark61 gestoeld is op het feit dat hij Nederlands gezegd een schurfthekel heeft aan prikker Qaiys.

En nog wat: voor henzelf gelden andere normen dan voor anderen.
Het zogenaamde meten met twee maten.

Maar om dat nou een complot te noemen?
Hoe heet dat eigenlijk binnen het Neuro-Linguïstisch Programmeren?