PDA

Bekijk Volledige Versie : Slinger erkent mensenrechten Arabieren



Coolassprov MC
28-11-07, 15:46
Ik viel van m'n stoel!

Mensenrechten in het KSA (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=233918)

Julien
28-11-07, 16:02
Wordt jij nooit moe van jezelf? :moe:

knuppeltje
28-11-07, 16:03
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik viel van m'n stoel!

Mensenrechten in het KSA (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=233918)

Gut toch, daar val jij ook snel van af.
Maar wanneer zal dat regiem die daar erkennen?

Coolassprov MC
28-11-07, 16:10
Geplaatst door Julien
Wordt jij nooit moe van jezelf? :moe:

Wel van frans-chauvinistische leeghoofden..

Coolassprov MC
28-11-07, 16:14
Geplaatst door knuppeltje
Maar wanneer zal dat regiem die daar erkennen?

Zodra alle zichzelf beschaafd geproclameerde regimes dat hebben gedaan.

knuppeltje
28-11-07, 16:46
Geplaatst door Coolassprov MC
Zodra alle zichzelf beschaafd geproclameerde regimes dat hebben gedaan.

Hebben ze daarover soms met je gebeld.

Als zij toch zoveel beschaafder zouden willen zijn dan die anderen die zich zelf- onterecht volgens jou denk, beschaafd hebben geproclameerd- waarom zouden ze dan wachten, kunnen ze die anderen nog een lesje leren, en wordt hun eigen volk niet door hun zo goddeloos uitgebuit door dat stelletje weggooiers.

Julien
28-11-07, 18:13
Geplaatst door Coolassprov MC
Zodra alle zichzelf beschaafd geproclameerde regimes dat hebben gedaan.

Het is gewoon een feit dat het westerse rechtssysteem humaner is en meer rekening houdt met de mensenrechten dan het Saoedische rechtssysteem.
Bron: VN en Amnesty International (jaarlijks worden er lijstjes gemaakt van mensenrechtenschendingen in de wereld)
Het enige westerse land dat een beetje met het Saoedische rechtssysteem vergeleken kan worden, zijn de VS. Doodstraffen en martelingen, Guantamo Bay, ik dacht dat je daar tegen was? Waarom doe je dan nu opeens zo hypocriet als het over het nog ergere Saoedie arabie gaat..?