PDA

Bekijk Volledige Versie : Ook Jami maakt radicale islamfilm



Slinger
30-11-07, 11:37
Ehsan Jami maakt radicale islamfilm

door Marieke van Essen

AMSTERDAM - Ehsan Jami, oprichter van het Comité voor ex-moslims, heeft in navolging van Ayaan Hirsi Ali een korte film gemaakt over de radicale islam.

http://www.planet.nl/upload_mm/a/7/1/1966502997_1999998506_337x253.jpg


De film met de titel The life of Mohammed moet in februari/maart 2008 klaar zijn en zal volgens de ex-PvdA’er nog meer stof doen opwaaien dan de Deense Mohammed-cartoons.

,,Ik laat zien hoe gewelddadig en tirraniek Mohammed wel niet was. Deze man heeft drie Joodse stammen vermoord, afvalligen gedood en is met een 6-jarig meisje getrouwd, met wie hij seks had toen ze 9 was’’, aldus Jami over de inhoud van de tien minuten durende film.

Volgens de nog altijd zwaar bewaakte politicus worden alleen de feiten vertoond en is het niet zijn bedoeling te polariseren. ,,Ik loof 50.000 euro uit aan degene die al deze feiten kan weerleggen’’.

Met de film worden niet alle problemen opgelost, stelt Jami. ,,Het is een kleine stap voor de mens, maar een grote stap voor de mensheid en vrijheid’’.

Welke televisiezender de omstreden film gaat uitzenden zal tot het laatste moment geheim blijven. Nieuwsprogramma Netwerk heeft al geruime tijd contact met Jami en heeft inmiddels interesse getoond. Pas als de film klaar is wordt beslist of het daadwerkelijk tot uitzending komt en in welke vorm dit gaat gebeuren, aldus de hoofdredactie. Ook lopen er op dit moment contacten met CNN, die mogelijk headlines uit de film zal vertonen.

Dat Jami tegelijk met PVV-voorman Wilders aan een film werkt is volgens hem toeval. Beiden kwamen recent in opspraak nadat ze in een opinistuk de grondlegger van de islam vergeleken met Hitler. Dit kostte Jami zijn PvdA-zetel.

De Telegraaf, 30 november 2007

panoma79
30-11-07, 11:41
Geplaatst door Slinger
Ehsan Jami maakt radicale islamfilm

door Marieke van Essen

AMSTERDAM - Ehsan Jami, oprichter van het Comité voor ex-moslims, heeft in navolging van Ayaan Hirsi Ali een korte film gemaakt over de radicale islam.

http://www.planet.nl/upload_mm/a/7/1/1966502997_1999998506_337x253.jpg


De film met de titel The life of Mohammed moet in februari/maart 2008 klaar zijn en zal volgens de ex-PvdA’er nog meer stof doen opwaaien dan de Deense Mohammed-cartoons.

,,Ik laat zien hoe gewelddadig en tirraniek Mohammed wel niet was. Deze man heeft drie Joodse stammen vermoord, afvalligen gedood en is met een 6-jarig meisje getrouwd, met wie hij seks had toen ze 9 was’’, aldus Jami over de inhoud van de tien minuten durende film.

Volgens de nog altijd zwaar bewaakte politicus worden alleen de feiten vertoond en is het niet zijn bedoeling te polariseren. ,,Ik loof 50.000 euro uit aan degene die al deze feiten kan weerleggen’’.

Met de film worden niet alle problemen opgelost, stelt Jami. ,,Het is een kleine stap voor de mens, maar een grote stap voor de mensheid en vrijheid’’.

Welke televisiezender de omstreden film gaat uitzenden zal tot het laatste moment geheim blijven. Nieuwsprogramma Netwerk heeft al geruime tijd contact met Jami en heeft inmiddels interesse getoond. Pas als de film klaar is wordt beslist of het daadwerkelijk tot uitzending komt en in welke vorm dit gaat gebeuren, aldus de hoofdredactie. Ook lopen er op dit moment contacten met CNN, die mogelijk headlines uit de film zal vertonen.

Dat Jami tegelijk met PVV-voorman Wilders aan een film werkt is volgens hem toeval. Beiden kwamen recent in opspraak nadat ze in een opinistuk de grondlegger van de islam vergeleken met Hitler. Dit kostte Jami zijn PvdA-zetel.

De Telegraaf, 30 november 2007

Ik hou niet zo van B-films.

Slinger
30-11-07, 12:25
Geplaatst door panoma79
Ik hou niet zo van B-films.

Dat is aan je onderschrift niet te merken...

panoma79
30-11-07, 12:27
Geplaatst door Slinger
Dat is aan je onderschrift niet te merken...

Wat bedoel je, wees wat duidelijker.

Aďt Ayt
30-11-07, 12:33
Geplaatst door panoma79
http://newcentrist.files.wordpress.com/2007/07/hamas.jpg

:duim: mooie signatuur!

Slinger
30-11-07, 12:37
Geplaatst door Aďt Ayt
:duim: mooie signatuur!

Ja, maar het paard poept wameed. Dat is minder mooi.

panoma79
30-11-07, 12:38
Geplaatst door Aďt Ayt
:duim: mooie signatuur!

Thanks Ait Ayt.

Coolassprov MC
30-11-07, 13:32
Geplaatst door Slinger
Ehsan Jami maakt radicale islamfilm

door Marieke van Essen

AMSTERDAM - Ehsan Jami, oprichter van het Comité voor ex-moslims, heeft in navolging van Ayaan Hirsi Ali een korte film gemaakt over de radicale islam.

http://www.planet.nl/upload_mm/a/7/1/1966502997_1999998506_337x253.jpg


De film met de titel The life of Mohammed moet in februari/maart 2008 klaar zijn en zal volgens de ex-PvdA’er nog meer stof doen opwaaien dan de Deense Mohammed-cartoons.

,,Ik laat zien hoe gewelddadig en tirraniek Mohammed wel niet was. Deze man heeft drie Joodse stammen vermoord, afvalligen gedood en is met een 6-jarig meisje getrouwd, met wie hij seks had toen ze 9 was’’, aldus Jami over de inhoud van de tien minuten durende film.

Volgens de nog altijd zwaar bewaakte politicus worden alleen de feiten vertoond en is het niet zijn bedoeling te polariseren. ,,Ik loof 50.000 euro uit aan degene die al deze feiten kan weerleggen’’.

Met de film worden niet alle problemen opgelost, stelt Jami. ,,Het is een kleine stap voor de mens, maar een grote stap voor de mensheid en vrijheid’’.

Welke televisiezender de omstreden film gaat uitzenden zal tot het laatste moment geheim blijven. Nieuwsprogramma Netwerk heeft al geruime tijd contact met Jami en heeft inmiddels interesse getoond. Pas als de film klaar is wordt beslist of het daadwerkelijk tot uitzending komt en in welke vorm dit gaat gebeuren, aldus de hoofdredactie. Ook lopen er op dit moment contacten met CNN, die mogelijk headlines uit de film zal vertonen.

Dat Jami tegelijk met PVV-voorman Wilders aan een film werkt is volgens hem toeval. Beiden kwamen recent in opspraak nadat ze in een opinistuk de grondlegger van de islam vergeleken met Hitler. Dit kostte Jami zijn PvdA-zetel.

De Telegraaf, 30 november 2007

Als Goebbels zou leven, zou ie zijn handen vol hebben gehad aan de rechtszaken wegens auteursrechtsschending.

mark61
30-11-07, 13:35
Geplaatst door Coolassprov MC
Als Goebbels zou leven, zou ie zijn handen vol hebben gehad aan de rechtszaken wegens auteursrechtsschending.

Jij lijkt me eigenlijk de ideale scriptwriter.

sater
30-11-07, 13:37
Vooralsnog bereikt Ehsan Jami met zijn kritische rolprent niet wat hij wil bereiken. Inhoudelijke moslimdiscussie over de, al dan niet betrouwbare, profeet Mohammed.

Slinger
30-11-07, 13:40
Geplaatst door Coolassprov MC
Als Goebbels zou leven, zou ie zijn handen vol hebben gehad aan de rechtszaken wegens auteursrechtsschending.

Nou van veel extreme moslims valt weinig te halen hoor...

rami_elharrak
30-11-07, 14:39
Geplaatst door Slinger
Ehsan Jami maakt radicale islamfilm

door Marieke van Essen

AMSTERDAM - Ehsan Jami, oprichter van het Comité voor ex-moslims, heeft in navolging van Ayaan Hirsi Ali een korte film gemaakt over de radicale islam.

http://www.planet.nl/upload_mm/a/7/1/1966502997_1999998506_337x253.jpg


De film met de titel The life of Mohammed moet in februari/maart 2008 klaar zijn en zal volgens de ex-PvdA’er nog meer stof doen opwaaien dan de Deense Mohammed-cartoons.

,,Ik laat zien hoe gewelddadig en tirraniek Mohammed wel niet was. Deze man heeft drie Joodse stammen vermoord, afvalligen gedood en is met een 6-jarig meisje getrouwd, met wie hij seks had toen ze 9 was’’, aldus Jami over de inhoud van de tien minuten durende film.

Volgens de nog altijd zwaar bewaakte politicus worden alleen de feiten vertoond en is het niet zijn bedoeling te polariseren. ,,Ik loof 50.000 euro uit aan degene die al deze feiten kan weerleggen’’.

Met de film worden niet alle problemen opgelost, stelt Jami. ,,Het is een kleine stap voor de mens, maar een grote stap voor de mensheid en vrijheid’’.

Welke televisiezender de omstreden film gaat uitzenden zal tot het laatste moment geheim blijven. Nieuwsprogramma Netwerk heeft al geruime tijd contact met Jami en heeft inmiddels interesse getoond. Pas als de film klaar is wordt beslist of het daadwerkelijk tot uitzending komt en in welke vorm dit gaat gebeuren, aldus de hoofdredactie. Ook lopen er op dit moment contacten met CNN, die mogelijk headlines uit de film zal vertonen.

Dat Jami tegelijk met PVV-voorman Wilders aan een film werkt is volgens hem toeval. Beiden kwamen recent in opspraak nadat ze in een opinistuk de grondlegger van de islam vergeleken met Hitler. Dit kostte Jami zijn PvdA-zetel.

De Telegraaf, 30 november 2007


Just imagine als r geen Moammad was, geen moslims waren, en dat iedereen homo was: wie zou eigenlijk alle aandacht en subsidies krijgen? :loog:

Dogs bark, while the caravan is walking!!! ( old arab saying).
Iedereen draagt zijn steentje als t om t crusifying van de moslims, de islam, of ieder ander soort denking dan de westerse ,gaat!
Vreemde hoe men snel :democratie, respect van anderen en etiquette , vergeet!!
In de naam van vrijheid wordt ook Mr Ehsan vermoord!!! (ik weet echt niet waneer maar t zal ooit gebeuren!! :wow: )

Dat je ex moslim bent en een organisatie vormt, die subsidie van de staat krijgt maakt een ding duidelijk: complot!!! :laser:

knuppeltje
30-11-07, 15:32
Geplaatst door rami_elharrak
Just imagine als r geen Moammad was, geen moslims waren, en dat iedereen homo was: wie zou eigenlijk alle aandacht en subsidies krijgen? :loog:

Dogs bark, while the caravan is walking!!! ( old arab saying).
Iedereen draagt zijn steentje als t om t crusifying van de moslims, de islam, of ieder ander soort denking dan de westerse ,gaat!
Vreemde hoe men snel :democratie, respect van anderen en etiquette , vergeet!!
In de naam van vrijheid wordt ook Mr Ehsan vermoord!!! (ik weet echt niet waneer maar t zal ooit gebeuren!! :wow: )

Dat je ex moslim bent en een organisatie vormt, die subsidie van de staat krijgt maakt een ding duidelijk: complot!!! :laser:

Maak een tegen film, krijg je ook vast vet subsidie voor- zeurpiet.

knuppeltje
30-11-07, 15:33
Gaat nog een heet voorjaar worden in de bioscoop met al die films.

Joesoef
30-11-07, 17:25
Ook. Wie dan nog meer?

panoma79
30-11-07, 17:48
ga niet zitten janken als alle Islamitische landen Nederlandse produkten gaan boycotten zoals dat toen gebeurde met Denemarken.

Joesoef
30-11-07, 17:50
Geplaatst door panoma79
ga niet zitten janken als alle Islamitische landen Nederlandse produkten gaan boycotten zoals dat toen gebeurde met Denemarken.


Ik geloof niet dat Nederland daar wakker van hoeft te liggen, kopen zij het niet dan is het een ander wel.

panoma79
30-11-07, 18:03
Geplaatst door Joesoef
Ik geloof niet dat Nederland daar wakker van hoeft te liggen, kopen zij het niet dan is het een ander wel.

oliekraan dicht misschien zoals de russen dat doen met hun aardgas?

Joesoef
30-11-07, 18:20
Geplaatst door panoma79
oliekraan dicht misschien zoals de russen dat doen met hun aardgas?


We hebben het over de wereld oliemarkt, daarnaast, dollars maken alles goed, ook een slechte film.


Het zal niet verder komen dan wat ingegooide ruiten van een ambassade, een gesprek met de consul en ellelange topic's op maroc.nl.

En de wereld, zij draaide gewoon door....

panoma79
30-11-07, 18:45
Geplaatst door Joesoef
We hebben het over de wereld oliemarkt, daarnaast, dollars maken alles goed, ook een slechte film.


Het zal niet verder komen dan wat ingegooide ruiten van een ambassade, een gesprek met de consul en ellelange topic's op maroc.nl.

En de wereld, zij draaide gewoon door....

Vind jij die film nodig dan? Waarom gaan autochtone Nederlanders niet demonstreren tegen de film bijvoorbeeld.

super ick
30-11-07, 19:08
Geplaatst door panoma79
Vind jij die film nodig dan? Waarom gaan autochtone Nederlanders niet demonstreren tegen de film bijvoorbeeld.

Omdat ze zich er niet druk om maken.

panoma79
30-11-07, 19:11
De Moslims in Nederland zullen zich niets van de film aantrekken maar elders in de wereld............. we wachten af.

super ick
30-11-07, 19:21
Geplaatst door panoma79
De Moslims in Nederland zullen zich niets van de film aantrekken maar elders in de wereld............. we wachten af.

In de rest van de wereld worden ze onderdrukt en mogen ze alleen vlagjes verbranden in de dictatoriale overheid in scene gezette protesten.

Of denk jij dat er in Iran, Syrie, etc zomaar geprotesteerd mag worden?
Het is daar Nederland niet.

panoma79
30-11-07, 19:23
Misschien moet er een wet komen waarin staat dat je veroordeeld kan worden voor het beledigen van religies zoals de Islam bijvoorbeeld.

Joesoef
30-11-07, 19:24
Geplaatst door panoma79
Vind jij die film nodig dan? Waarom gaan autochtone Nederlanders niet demonstreren tegen de film bijvoorbeeld.


Het kan mij werkelijk geen reet schelen. Als ik mij daar al druk om zou moeten maken dan had ik geen leven. We hebben het over een zonderling, een gefrustreerde persoonlijkheid. Soit? Laat hem die film maken, uitbrengen en weet ik wat. Het zegt iets over hem, niet over mij.

panoma79
30-11-07, 19:33
Geplaatst door super ick
In de rest van de wereld worden ze onderdrukt en mogen ze alleen vlagjes verbranden in de dictatoriale overheid in scene gezette protesten.

Of denk jij dat er in Iran, Syrie, etc zomaar geprotesteerd mag worden?
Het is daar Nederland niet.

Wat wil je me duidelijk maken.

Koala64
30-11-07, 19:40
Geplaatst door panoma79
Misschien moet er een wet komen waarin staat dat je veroordeeld kan worden voor het beledigen van religies zoals de Islam bijvoorbeeld.
Nou... als daar tegenover staat dat alle religieuze haatnonsens en bangmakerij ook verboden wordt zou dit wel een een grote stap voorwaarts kunnen worden.

Slinger
30-11-07, 20:39
Geplaatst door panoma79
Misschien moet er een wet komen waarin staat dat je veroordeeld kan worden voor het beledigen van religies zoals de Islam bijvoorbeeld.

Een levende persoon kun je beledigen, want die kan het horen en zich aantrekken. Een godsdienst kun je niet beledigen.

super ick
30-11-07, 20:40
Geplaatst door rami_elharrak
Just imagine als r geen Moammad was, geen moslims waren, en dat iedereen homo was: wie zou eigenlijk alle aandacht en subsidies krijgen? :loog:

Dogs bark, while the caravan is walking!!! ( old arab saying).
Iedereen draagt zijn steentje als t om t crusifying van de moslims, de islam, of ieder ander soort denking dan de westerse ,gaat!
Vreemde hoe men snel :democratie, respect van anderen en etiquette , vergeet!!
In de naam van vrijheid wordt ook Mr Ehsan vermoord!!! (ik weet echt niet waneer maar t zal ooit gebeuren!! :wow: )

Dat je ex moslim bent en een organisatie vormt, die subsidie van de staat krijgt maakt een ding duidelijk: complot!!! :laser:

Schei toch uit zeg. Er is gewoon een discussie aan de gang over verschijnselen in de samenleving waar Nederland geen recente ervaring mee heeft.
Als de NMR al begint te dreigen met 'de jongens van de straat'.
Er iemand is vermoord om geloofsredenen contra vrijheid van meningsuiting.
Dreigenmenten als er teveel kritiek op de Islam gegeven wordt.
Politici die bereigt worden.
Ik kan nog wel even doorgaan.
Geen positieve signalen die afgeven worden. Ik ben overigens niet van mening dat dat door de Islam komt, maar wel door mensen die zichzelf moslim noemen. 25 jaar geleden kon ik mijn hele stad nog door. Nu zijn er no go aereas. Ook dat is niet de Islam, maar er zijn weer wel veel mensen die zichzelf moslim noemen. Ik ben geboren in een volksbuurt waar regelmatig gemat werd, men geen cent te makke had maar waar je s'avonds laat, ook als vrouw gewoon de straat over kon.
Statistieken liegen niet de veiligheid is de laatste jaren achteruit gehold.

Die bedreiging van de voorzitter van de NMR is mij echt in het verkeerde keelgat geschoten. Is die vent nou helemaal van de pot gerukt om te gaan dreigen met een stelletje tuig dat auto's in brand steekt en een hele buurt naar de kloten helpt? Heeft die man niet gezien hoeveel mensen dat afkeurden? Ook moslims. Hoeveel er de straat opgingen?

Voor mij is het simpel. Je hebt de wet te respecteren. Geloof mag heel belangrijk zijn maar mag nooit leiden tot geweld. Dat doet het over de gehele wereld al genoeg. Als je nu nog niet weet hoe het werkt in Nederland dan kan ik een kleine simpele hint geven. Een wijsheid die kinderen van 6 al hebben: Waar ga je huisjebellen? Niet waar de deur toch nooit open gaat. Nee je belde het liefst bij die kerel die schuimbekkend achter je aan kwam.
Niet reageren en er is niets aan de hand dus. Je kunt toch niet anders.
Hoe harder je reageert hoe harder Wilders partijtje groeit. Die teert erop.

Slinger
30-11-07, 20:41
Geplaatst door panoma79
Vind jij die film nodig dan? Waarom gaan autochtone Nederlanders niet demonstreren tegen de film bijvoorbeeld.

Waarom? De meesten vinden zo'n film prima.

Slinger
30-11-07, 20:43
Geplaatst door panoma79
Wat wil je me duidelijk maken.

Hij bedoelt dat je van al die protesten in islamitische landen echt niet onder de indruk hoeft te raken, want die zijn allemaal geregisseerd.

knuppeltje
30-11-07, 21:01
Geplaatst door panoma79
Misschien moet er een wet komen waarin staat dat je veroordeeld kan worden voor het beledigen van religies zoals de Islam bijvoorbeeld.

Die moet er helemaal niet komen.
Stel je voor dat elke zot die er ik weet niet wat voor vreemde idiote relegie er op nahoud zich op die wet kan beroepen, het zou totaal onleefbaar worden.

Joesoef
30-11-07, 21:05
Geplaatst door Slinger
Een levende persoon kun je beledigen, want die kan het horen en zich aantrekken. Een godsdienst kun je niet beledigen.


Zo zie jij het, andere mensen zien het weer anders. Ieder zo zijn mening.

Joesoef
30-11-07, 21:06
Geplaatst door Slinger
Hij bedoelt dat je van al die protesten in islamitische landen echt niet onder de indruk hoeft te raken, want die zijn allemaal geregisseerd.


Waarom zou zo een land zo een protest organiseren?

knuppeltje
30-11-07, 21:14
Geplaatst door Joesoef
Waarom zou zo een land zo een protest organiseren?

Slinger leg het hem eens even uit.

Slinger
30-11-07, 21:20
Geplaatst door Joesoef
Waarom zou zo een land zo een protest organiseren?

Om de aandacht af te leiden van binnenlandse problemen, dat snap je best. In Iran zijn ze daar ook sterk in.

Joesoef
30-11-07, 21:24
Geplaatst door Slinger
Om de aandacht af te leiden van binnenlandse problemen, dat snap je best. In Iran zijn ze daar ook sterk in.

Dus jij denkt dat als zij die protesten daar organiseren wij de interne problemen daar niet zien?

Slinger
30-11-07, 21:31
Geplaatst door Joesoef
Dus jij denkt dat als zij die protesten daar organiseren wij de interne problemen daar niet zien?

Wij wel, maar het is voor binnenlands gebruik, om de aandacht van de eigen bevolking van de eigen problemen af te leiden. Ouwe truc. Israël wordt er ook voor gebruikt. Ahmedinejad doet het ook vaak.

Joesoef
30-11-07, 21:40
Geplaatst door Slinger
Wij wel, maar het is voor binnenlands gebruik, om de aandacht van de eigen bevolking van de eigen problemen af te leiden. Ouwe truc. Israël wordt er ook voor gebruikt. Ahmedinejad doet het ook vaak.


Denk je dat nu echt? Iraniers kunnen praten, luisteren. De helft kijkt sateliet tv en heeft internet. School, werk, studie. Jij weet niet hoe de mensen daar over praten, je denkt het.

knuppeltje
30-11-07, 21:50
Geplaatst door Joesoef
Denk je dat nu echt? Iraniers kunnen praten, luisteren. De helft kijkt sateliet tv en heeft internet. School, werk, studie. Jij weet niet hoe de mensen daar over praten, je denkt het.

Zou dat overal zo zijn met die schotels en internet, ook buiten de grote steden?
Zag trouwens pas op tv heel opmerkelijke dingen over stamcel-onderzoek in Iran, daar zijn ze veel minder moeilijk over dan hier.

Slinger
30-11-07, 21:55
Geplaatst door Joesoef
Denk je dat nu echt? Iraniers kunnen praten, luisteren. De helft kijkt sateliet tv en heeft internet. School, werk, studie. Jij weet niet hoe de mensen daar over praten, je denkt het.

Inderdaad. Ik weet niet zo veel van Iran maar ik heb de indruk dat het een moderne samenleving wordt. Ik denk dat deze taktiek op den duur niet meer gaat werken.

Joesoef
30-11-07, 22:12
Geplaatst door Slinger
Inderdaad. Ik weet niet zo veel van Iran maar ik heb de indruk dat het een moderne samenleving wordt. Ik denk dat deze taktiek op den duur niet meer gaat werken.

Is, het werkt al lang niet meer, is ook nooit echt zo geweest.





Geplaatst door knuppel
Zou dat overal zo zijn met die schotels en internet, ook buiten de grote steden?
Zag trouwens pas op tv heel opmerkelijke dingen over stamcel-onderzoek in Iran, daar zijn ze veel minder moeilijk over dan hier.

Buiten de grote steden een stuk minder maar er zijn genoeg schotels te zien tijdens een binnenlandsevlucht. Dan nog, iedereen heeft wel een neef die.... en er zijn zat andere communicatiemogelijkheden dan de sateliet al kunnen wij westerlingen alleen denken in tv en sateliet.

Iran is opmerkelijk 'saai'.

knuppeltje
30-11-07, 22:16
Geplaatst door Joesoef
Is, het werkt al lang niet meer, is ook nooit echt zo geweest.






Buiten de grote steden een stuk minder maar er zijn genoeg schotels te zien tijdens een binnenlandsevlucht. Dan nog, iedereen heeft wel een neef die.... en er zijn zat andere communicatiemogelijkheden dan de sateliet al kunnen wij westerlingen alleen denken in tv en sateliet.

Iran is opmerkelijk 'saai'.

Dat laatste is voor jouw rekening. :haha:

rami_elharrak
30-11-07, 22:17
Geplaatst door knuppeltje
Maak een tegen film, krijg je ook vast vet subsidie voor- zeurpiet.

Toevalige hou ik niet van (blood money) en heb ik geen interesse in subsidies van wie dan ook.
In mijn ogen is money een middel niet een doel!!
Probeer eens volwassen discussieren: t begint met respect aan anderen tonen.
Je tweede less krijg je na de kerst vakantie , eikel!!
(Nu zijn we even)

knuppeltje
30-11-07, 22:33
Geplaatst door rami_elharrak
Toevalige hou ik niet van (blood money) en heb ik geen interesse in subsidies van wie dan ook.
In mijn ogen is money een middel niet een doel!!
Probeer eens volwassen discussieren: t begint met respect aan anderen tonen.
Je tweede less krijg je na de kerst vakantie , eikel!!
(Nu zijn we even)

Respect is iets wat altijd maar weer alleen door de meest respectlozen van anderen wordt geëist, door de eikels dus.

panoma79
01-12-07, 00:02
Geplaatst door Slinger
Waarom? De meesten vinden zo'n film prima.

Haatzaaiers als jij vinden het alleen prima.

Coolassprov MC
01-12-07, 09:24
Geplaatst door Joesoef
Ik geloof niet dat Nederland daar wakker van hoeft te liggen, kopen zij het niet dan is het een ander wel.

Het heeft anders wel de Deens premier op de knie-en gekregen met z'n schijnheilige excuusjes.

Waarom doet Nederland niet hetzelfde en stopt Nederland niet met het tanken van Arabische olie als het werkelijk zoden aan de dijk wil gaan zetten?

knuppeltje
01-12-07, 09:46
Geplaatst door Coolassprov MC
Het heeft anders wel de Deens premier op de knie-en gekregen met z'n schijnheilige excuusjes.

Waarom doet Nederland niet hetzelfde en stopt Nederland niet met het tanken van Arabische olie als het werkelijk zoden aan de dijk wil gaan zetten?

Waarom stoppen die goede Palestijnenvrienden niet met die olie te verkopen aan dat goddeloze misdadige westen, als ze toch zoveel met die arme broeders ophebben?
Mwa, het zal ze aan der reet roesten denk.

Slinger
01-12-07, 10:58
Geplaatst door Coolassprov MC
Het heeft anders wel de Deens premier op de knie-en gekregen met z'n schijnheilige excuusjes.

Waarom doet Nederland niet hetzelfde en stopt Nederland niet met het tanken van Arabische olie als het werkelijk zoden aan de dijk wil gaan zetten?

Waarom? Als ze een goede prijs vragen mogen ze leveren. Dat ze een barbaars rechtssysteem hebben staat daar los van.

Slinger
01-12-07, 11:12
Geplaatst door Joesoef
Is, het werkt al lang niet meer, is ook nooit echt zo geweest.

Buiten de grote steden een stuk minder maar er zijn genoeg schotels te zien tijdens een binnenlandsevlucht. Dan nog, iedereen heeft wel een neef die.... en er zijn zat andere communicatiemogelijkheden dan de sateliet al kunnen wij westerlingen alleen denken in tv en sateliet.

Iran is opmerkelijk 'saai'.

Toch denk ik dat de tirades van Ahmedinejad tegen Israël vooral bestemd zijn voor binnenlands gebruik. Hij probeert zijn positie ermee te versterken. Of dat lukt is inderdaad de vraag. Wat andere islamitische landen betreft, het zijn allemaal dictaturen met een sterke veiligheidsdienst. Neem Syrië, het is daar absoluut niet mogelijk een demonstratie als onlangs tegen de Deense spotprenten te houden zonder actieve medewerking van de regering.

Slinger
01-12-07, 11:33
.

super ick
01-12-07, 12:17
Geplaatst door Joesoef
Het kan mij werkelijk geen reet schelen. Als ik mij daar al druk om zou moeten maken dan had ik geen leven. We hebben het over een zonderling, een gefrustreerde persoonlijkheid. Soit? Laat hem die film maken, uitbrengen en weet ik wat. Het zegt iets over hem, niet over mij.

M.i. de enige juiste instelling. Who the fuck is Jamie?

super ick
01-12-07, 12:21
Geplaatst door Joesoef
Waarom zou zo een land zo een protest organiseren?

Om politieke redenen. Om zich te profileren. Om de aandacht van de binnenlandse chaos af te leiden. Wie zal het zeggen, het gebeurt.

Joesoef
01-12-07, 12:27
Geplaatst door super ick
Om politieke redenen. Om zich te profileren. Om de aandacht van de binnenlandse chaos af te leiden. Wie zal het zeggen, het gebeurt.

Lees jij de reply's wel?

"wij" in het westen trappen er toch niet in, de mensen daar ook niet. Denk je nu echt dat ze daar zo achtelijk zijn dat mensen dat niet inzien? Dat jij niets leest over de interne politiek en onrust in die landen wil het nog niet zeggen dat het er niet is.

mulan
01-12-07, 13:11
Tuurlijk gaat hij een film maken. What else is there to do...het enige voordeel is dat hoe meer van dit soort films gemaakt worden hoe belachelijker het wordt en hoe minder serieus mensen het nemen. Dus Jami mag achteraan aansluiten.

super ick
01-12-07, 14:25
Geplaatst door Joesoef
Lees jij de reply's wel?

"wij" in het westen trappen er toch niet in, de mensen daar ook niet. Denk je nu echt dat ze daar zo achtelijk zijn dat mensen dat niet inzien? Dat jij niets leest over de interne politiek en onrust in die landen wil het nog niet zeggen dat het er niet is.

Ik zeg niet dat het er niet is. Alleen er is een beetje weinig kans 'het andere geluid' te laten horen.