PDA

Bekijk Volledige Versie : Olmert warns of 'end of Israel'



panoma79
01-12-07, 12:09
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7118937.stm

Israel Prime minister Ehud Olmert has said failure to negotiate a two- state solution with the Palestinians would spell the end of the state of Israel.

Hawa
01-12-07, 13:18
God verhoede mij. Yassin! Hamas dat wel. In zijn invalide karretje.
Platgebombardeerd! Totaal plat! Een invalide man. Met een kraakstem. Maar alles wat hij vertelde,klopte wel.
En daarom moest hij dus dood.
Waarheden mogen niet.
Kijk naar Gaza.
Daar loopt iedereen zoalngzamerhand met een gun,raket,katoesja raket,aan gebrek aan beter,om die hele zooi weg te bommen.
Maar de Israelische luchtfotoos liegen er niet om.
Die plakken stickers op de pickups,die weten waar ze zitten, en bommen er op los. Maken van Gaza een slachtveld.
Vijftig jaar bezettingen liegen er niet om.
En en muur er tussen.
Schande!
Dat dit mag gebeuren onder het mom van democratische wet.
Israel is democratie..
Geweldig dat dat er is.
Palestina is niet democratisch,dat zegt men.
Die willen de Israelisch de zeeen in doen drijven.
Holocaust in het gas.
Maar god verhoedde mij.
Irak!
Met zijn zogenaamde gifgas procedure.
Israel heeft maskers,maar de Palestijnen dus even niet.
En als je op je eigen dak staat als Palestijn was je al verdacht....
Gevangenis.
Zonder rechten!
Achwat!
Die fouten die ze allemaal maken is te hard voor woorden.
Iedereen wil vrij.
Maar de vagebonden,de schreeuw partij
willen helemaal geen accoorden.
IK moet nu aan die foto van Yassin denken, die invalide man.
Die is zomaar niet invalide geworden?
Op www geenstijl maken ze nog grapje van.
Is niet leuk grapje.
Is zinloos grapje
Zoals die hele slachtpartij!

Maarten
01-12-07, 13:46
Geplaatst door Hawa

Die plakken stickers op de pickups,die weten waar ze zitten, en bommen er op los.
Bedankt Hawa. Gaza is ongetwijfeld het oefenterrein voor de nieuwste militaire snufjes. Israel begint voorop te lopen in de militaire industrie, en de Palestijnen zijn gewoon proefkonijn. Ze ontwikkelen van alles, waarmee mensen in de gaten gehouden kunnen worden, gevolgd kunnen worden, en waarmee informatie verzameld kan worden, en waarmee mensen geliquideerd kunnen worden. Allemaal hoogwaardig technisch spul.

En als de militaire wereld dat spul eenmaal heeft om mensen mee te controleren, dan krijgt de burgerlijke wereld dat op den duur ook. En dat gaat dan ingezet worden, overal waar grote belangen en macht een rol spelen. Ik bedoel, je hebt nou al driedubbel glas nodig om te voorkomen, dat ze vanaf 200 meter kunnen horen, wat er binnen gezegd wordt. Dat was 10 jaar geleden al zo. (Lazer-techniek.) Ik vind het allemaal heel griezelig.

Maarten
01-12-07, 14:06
Geplaatst door panoma79
Olmert warns of 'end of Israel'
Voor de buitenwereld maakt het een hele goede indruk, maar voor de binnenwereld is het vooral een signaal tot verzet.

Het is ook kretologie, omdat er wat de problemen betreft helemaal niets verandert.
Straks roept heel Israel: Ja we willen een Palestijnse staat! Maar dat zegt niets over een wil om bijvoorbeeld Ariel of Ma'ale Adumim op te geven, of om concessies over Jeruzalem te doen. Ze kunnen rustig blijven volhouden, dat het allemaal heel redelijk is wat ze willen, waarbij onderbelicht blijft, dat een Palestijnse staat op die manier helemaal niet goed mogelijk is.
Dit spelletje wordt al vele jaren gespeeld.
De Palestijnen pikken dit niet, en dus stagneert de zaak, en dus gaan de verdrijvingen door.

Vermoedelijk wordt het heel simpel. Als de wereld Annapolis wil, dan zorgt Israel er wel voor naar buiten toe een beeld te scheppen, waarbij het óok Annapolis wil. Maar de zaak blijft dan hangen bij allerlei intern gedoe, dat grotendeels aan het zicht onttrokken is. En dan krijg je het geroep van: we kunnen er ook niks aan doen! Telkens zijn er weer excuusjes, of methoden om tijd te rekken, of zijn er weer intriges in de politiek, of ligt de zaak stil, doordat er elders wat aan de hand is. Enz..

Ik volg de zaak echt al heel lang. En sinds ik er over schrijf hier, sinds 2002, heb ik bij elke voorspelling gelijk gekregen. Als je eenmaal ziet hoe dat werkt, en welke belangen en allemaal spelen, dan kan dat bijna niet missen. En alle kritische commentaren die ik buiten de gangbare geluiden om zie, die kloppen ook echt allemaal. Het komt altijd weer op hetzelfde neer. Je vraagt je toch echt af, wanneer de wereld het een keer gaat snappen, en wat doet. Het gaat absoluut niet om Palestijnse propaganda of zoiets. 40 jaar is meer dan genoeg. Het is glashelder wat er allemaal gebeurt en waarom.

Sallahddin
01-12-07, 17:55
The Goddamned zionist is becoming clever at the use of rhetorics & + double_edged words in his favour,while pursuing an agenda of his own=PR publicity stunt =nothing has really changed in the zionist mind that could give hope for peace ..... !

How can they talk about peace while they're excluding a very important part of the palestinian poeple =a democratically elected Hamas ....isolating Gaza ....

& pursuing targetted killings ........ :fuckit:

Ach... :zwaai:

Maarten
01-12-07, 18:47
Geplaatst door Sallahddin
The Goddamned zionist is becoming clever at the use of rhetorics & + double_edged words in his favour,while pursuing an agenda of his own=PR publicity stunt =nothing has really changed in the zionist mind that could give hope for peace ..... !

How can they talk about peace while they're excluding a very important part of the palestinian poeple =a democratically elected Hamas ....isolating Gaza ....

& pursuing targetted killings ........ :fuckit:

Ach... :zwaai:
Maar wie verdient vooral kritiek?
Niet Olmert. Olmert is gewoon een rotzak-schurk, die niet anders doet, dan wat alle israelische premiers gedaan hebben: eigen belangen behartigen, eigen strategie voeren, en verhaaltjes ophangen.
De echte schurken en hypocrieten, dat zijn de VS en Europa, die dit soort verhaaltjes tegen beter weten in staan te vreten, en staan na te vertellen, en daar de beschaafde wereld mee staan te misleiden.

Olmert kan bij het Laatste Oordeel tenminste nog aanvoeren, dat hij het voor zijn eigen mensen deed..
Maar Bush, Rice, Balkenende en Verhagen?! Die kunnen enkel de wil tot politiek gerotzooi aanvoeren, niet in de laatste plaats uit eigenbelang. Dat is veel erger. Die werken hard mee aan al die misdaad, en hebben er nauwelijks een excuus voor.
Voor Olmert, daar mag een Neurenberger tribunaal voor komen, maar over die anderen laat ik me niet uit, want ik wil hier blijven prikken.

Sallahddin
01-12-07, 19:49
Geplaatst door Maarten
Maar wie verdient vooral kritiek?
Niet Olmert. Olmert is gewoon een rotzak-schurk, die niet anders doet, dan wat alle israelische premiers gedaan hebben: eigen belangen behartigen, eigen strategie voeren, en verhaaltjes ophangen.
De echte schurken en hypocrieten, dat zijn de VS en Europa, die dit soort verhaaltjes tegen beter weten in staan te vreten, en staan na te vertellen, en daar de beschaafde wereld mee staan te misleiden.

Olmert kan bij het Laatste Oordeel tenminste nog aanvoeren, dat hij het voor zijn eigen mensen deed..
Maar Bush, Rice, Balkenende en Verhagen?! Die kunnen enkel de wil tot politiek gerotzooi aanvoeren, niet in de laatste plaats uit eigenbelang. Dat is veel erger. Die werken hard mee aan al die misdaad, en hebben er nauwelijks een excuus voor.
Voor Olmert, daar mag een Neurenberger tribunaal voor komen, maar over die anderen laat ik me niet uit, want ik wil hier blijven prikken.

Precies:

Ik kan het meestaal min of meer alleen over Israel het ééns met je zijn ,zie ik ! :lol: