PDA

Bekijk Volledige Versie : Is Condoleezza lesbo?



Maurice
02-12-07, 22:25
zo 02 dec 2007, 18:01



AMSTERDAM - Amerikanen zijn niet opgewonden geraakt over de mogelijk sensationele vrede tussen Palestijnen en Israël, maar de vraag of organisatrice en minister van buitenlandse zaken Condoleezza Ric lesbisch is..


Zelfs de respectabele Engelse Sunday Times pakt er flink mee uit: is Condy lesbisch? Het roddelblad The National Enquirer vraagt zich bij de foto van Condoleezza openlijk af: 'Who's gay and Who's not?'.


Het blad schrijft dat al maandenlang wordt geroddeld over de seksuele geaardheid van de hooggeplaatste republikeinse rechterhand van George W. Bush. Dat zou opmerkelijk zijn, want de conservatieve regering is niet echt homo-vriendelijk.


Kennelijk spreekt half Amerika nu over de prangende vraag, want wie Condoleezza en Lesbian op google intikt, komt op meer dan 146.000 hits, aldus de Times.


In de aanloop naar de komende presidentsverkiezingen wordt nu al flink met modder gegooid. Volgens de Times proberen de serieuze media alleen het echte politieke nieuws te volgen, maar zijn de Amerikanen vooral geinteresseerd in de vraag 'wie het met wie' doet.


Onlangs verscheen een verhaal over presidentskandidaat Rudy Guiliani die er een maitresse op na zou houden. Ook Hillary Clinton zou een vrouwelijke scharrel hebben: Huma Abedin, iemand uit haar politieke staf.


Het gerucht gaat over voormalig senator en democratisch presidentskandidaat John Edwards. Terwijl zijn aan kanker lijdende vrouw zijn campagne voert, zou hij in bed liggen met een politieke groupie, aldus weer de Enquirer. Edwards is woedend en zegt dat er geen bewijzen zijn.


De verhalen over minister Rice zijn op een geslepen manier door de Enquirer in de wereld geholpen: het blad zegt in een bijzin in een artikel over homofiele Hollywoodsterren, dat het een 'publiek geheim' is dat ook Rice 'gay' is. Daarmee was het verhaal geboren.


Een anonieme studente wordt opgevoerd die samen met de bewindsvrouwe op Stanford zat. Daar zou Condo er openlijk voor zijn uitgekomen. In 1998 zou ze ook met een vrouw een huis gekocht hebben.


Rice geeft geen commentaar op het verhaal.



http://www.telegraaf.nl/buitenland/2676885/Is_Condy_Lesbo_.html?p=20,1

III
02-12-07, 22:40
Dat maakt al die gasten daar niet uit hoor!
Bill Clinton heeft het liefst jongetjes en Hillary het liefst poes...
Vader van Bush is ook niet vies van...

Red Sonja
02-12-07, 22:46
Ach, ze zal wel op zijn minst bi-sexueel zijn, maar ik denk persoonlijk meer dat ze multi-sexueel zal zijn.

Ik word in ieder geval niet lesbisch bij haar aanblik.

panoma79
02-12-07, 23:04
Welke man zou nou op zo'n lelijke Hirshi Magan vallen. Het lijkt me dan ook niet gek dat ze een pot is,

III
02-12-07, 23:22
Geplaatst door panoma79
Welke man zou nou op zo'n lelijke Hirshi Magan vallen. Het lijkt me dan ook niet gek dat ze een pot is,

Ow, vrouwen hebben geen smaak denk je?
Waarom bellen ze mij dan allemaal? bandiet

panoma79
02-12-07, 23:41
Geplaatst door III
Ow, vrouwen hebben geen smaak denk je?
Waarom bellen ze mij dan allemaal? bandiet

Ze willen altijd een luisterend oor hebben.

III
03-12-07, 02:59
Geplaatst door panoma79
Ze willen altijd een luisterend oor hebben.

Zitten ze bij mij verkeerd: ik heb een mondwerk wat maar niet wil staan!

:engel: