PDA

Bekijk Volledige Versie : Hirsi Ali schakelt burgers in voor beveiliging



Maurice
03-12-07, 21:07
Hirsi Ali schakelt burgers in voor beveiliging



Gepost door René (Renesite) - Bron: telegraaf.nl
Gepubliceerd: maandag 3 december 2007 @ 20:48

Aangezien Ayaan Hirsi Ali geen beveiliging meer krijgt op de kosten van het rijk, moet ze het op een andere manier krijgen. Op haar website vraagt ze iedereen een steentje bij te dragen.

In de Tweede Kamer werd in oktober besloten dat de overheid niet meer de kosten voor de beveiliging van Hirsi Ali op zich neemt. Ook haar werk in de Verenigde Staten, een invloedrijke denktank, wil dit niet doen. De kosten voor de beveiliging werden eerder al door Minister Hirsch Ballin geschat op twee miljoen euro per jaar.

Een woordvoerder laat op de website weten dat het plan om de burgers op te roepen kwam van talloze burgers die Ayaan wilden helpen. Er kan gekozen worden voor een eenmalige gift, maar ook voor een maandelijkse bijdrage van tien tot vijftig dollar.


http://frontpage.fok.nl/nieuws/84993

rachid21
03-12-07, 21:26
Geplaatst door Maurice
Hirsi Ali schakelt burgers in voor beveiliging



Gepost door René (Renesite) - Bron: telegraaf.nl
Gepubliceerd: maandag 3 december 2007 @ 20:48

Aangezien Ayaan Hirsi Ali geen beveiliging meer krijgt op de kosten van het rijk, moet ze het op een andere manier krijgen. Op haar website vraagt ze iedereen een steentje bij te dragen.

In de Tweede Kamer werd in oktober besloten dat de overheid niet meer de kosten voor de beveiliging van Hirsi Ali op zich neemt. Ook haar werk in de Verenigde Staten, een invloedrijke denktank, wil dit niet doen. De kosten voor de beveiliging werden eerder al door Minister Hirsch Ballin geschat op twee miljoen euro per jaar.

Een woordvoerder laat op de website weten dat het plan om de burgers op te roepen kwam van talloze burgers die Ayaan wilden helpen. Er kan gekozen worden voor een eenmalige gift, maar ook voor een maandelijkse bijdrage van tien tot vijftig dollar.


http://frontpage.fok.nl/nieuws/84993

Ze kan bij de ge-emancipeerde vrouwen op de wallen gaan werken. Kan ze ook geld mee verdienen.

TENACH
03-12-07, 21:35
Ja respect voor de hoeren!

AHA, twee botten en een poepgat is te lui om te werken voor haar duiten.

Maar ale, ik wil haar best beveiligen hoor.

Stuur haar maar naar mij toe, ik weet er wel raad mee. Ik weet wel een leuk plekje. Kost overigens ook niet zo veel.

Ze krijgt beveiliging first class.

Deze mensen met vrijheid voor meningsuiting moet je inderdaad goed beveiligen en verborgen houden voor de boemannen. :melig2:

panoma79
04-12-07, 00:49
Sommige "mensen" worden in dit leven al gestraft en vernederd door God laat staan wat haar haar nog te wachten staat in het hiernamaals.