PDA

Bekijk Volledige Versie : Islambashers



Wizdom
03-12-07, 20:23
Het is opvallend dat Islambashers vaak mensen zijn die een hedonistische levenswijze aanhangen... Vaak hebben deze aanhangers van genot en materiele zucht deze zo hoog in het vaandel staan dat de moralistische en hedonisme afwijzende Islam hen zo tegen de borst stuit dat zij alles geoorloofd vinden om hun gelijk te krijgen.... Inclusief bashing... Van rede is dan ook geen enkele sprake.... Laat staan van logica... Deze hang/verslaving naar hedonisme leidt tot een wanhoopsdaad.... BASHING...

III
03-12-07, 20:42
Geplaatst door Wizdom
Het is opvallend dat Islambashers vaak mensen zijn die een hedonistische levenswijze aanhangen... Vaak hebben deze aanhangers van genot en materiele zucht deze zo hoog in het vaandel staan dat de moralistische en hedonisme afwijzende Islam hen zo tegen de borst stuit dat zij alles geoorloofd vinden om hun gelijk te krijgen.... Inclusief bashing... Van rede is dan ook geen enkele sprake.... Laat staan van logica... Deze hang/verslaving naar hedonisme leidt tot een wanhoopsdaad.... BASHING...

En wat dacht je van de "voedende" werking van de massamedia?
Men zegt niet te geloven hetgeen in de Telegraaf staat, maar intussen leeft men niets anders!

Olive Yao
03-12-07, 21:24
Geplaatst door Wizdom
Islambashers
Da's van oorsprong een duits woord, wist je dat? Müsülmänner bäschen.

Maurice
03-12-07, 21:35
Geplaatst door Wizdom
mensen zijn die een hedonistische levenswijze aanhangen... Vaak hebben deze aanhangers van genot en materiele zucht deze zo hoog in het vaandel staan

Je doelt zeker op die lui die tuk zijn op grote BMW's of dure scootertjes en de allernieuwste mobieltjes, dure merk gympies en bontkraagjes/capuchonnetjes dragen en de godganse dag een beetje op straat lopen te lanterfanteren, is het niet? :rolleyes:

illmatik
03-12-07, 21:45
Geplaatst door Maurice
Je doelt zeker op die lui die tuk zijn op grote BMW's of dure scootertjes en de allernieuwste mobieltjes, dure merk gympies en bontkraagjes/capuchonnetjes dragen en de godganse dag een beetje op straat lopen te lanterfanteren, is het niet? :rolleyes:

Hater. BMW's zijn coole auto's.

naam
03-12-07, 21:50
Geplaatst door Wizdom
Het is opvallend dat Islambashers vaak mensen zijn die een hedonistische levenswijze aanhangen... Vaak hebben deze aanhangers van genot en materiele zucht deze zo hoog in het vaandel staan dat de moralistische en hedonisme afwijzende Islam hen zo tegen de borst stuit dat zij alles geoorloofd vinden om hun gelijk te krijgen.... Inclusief bashing... Van rede is dan ook geen enkele sprake.... Laat staan van logica... Deze hang/verslaving naar hedonisme leidt tot een wanhoopsdaad.... BASHING...

Helemaal mee eens.

http://realestate.theemiratesnetwork.com/developments/dubai/images/the_world.jpg

http://static.autoblog.nl/images/sheik-mohammeds-garage-in-dubai.jpg

De grootste

Het grootste jacht ter wereld is van Sjeik Mohammed bin Rashid al-Maktoum, de kroonprins van Dubai. In eerste instantie werd de boot gebouwd voor prins Jefri Bolkiah, de broer van de sultan van Brunei, maar toen deze financiele problemen kreeg ging het hele verhaal niet door. De 'Platinum' ook wel bekend als 'Golden star' is 160 meter lang en heeft o.a. een onderzeeër aan boord en een hangar voor een klein vliegtuig. Prijs: 300 miljoen dollar.

http://home.wxs.nl/~egmon110/pics/platinum.jpg


Dit jacht is eigendom van Koning Fahd van Saudi Arabie. Hij vernoemde het jacht naar zijn zoon, Prince Abdul Aziz. Het jacht is met 147 meter lengte een tijdje het grootste ter wereld geweest, maar is nu nummer 2. Het schip is voorzien van een grote garage voor verschillende voertuigen en heeft geavanceerde veiligheids apparatuur aan boord, inclusief een onderwater surveillance systeem. Het Jacht ligt voornamelijk in de haven van Jeddah.
Nummer twee

http://home.wxs.nl/~egmon110/pics/abdulboot.jpg

Maurice
03-12-07, 21:54
Is Amerikaanse merk-sportkleding trouwens wel helemaal halal?

naam
03-12-07, 21:58
Geplaatst door Wizdom
Het is opvallend dat Islambashers vaak mensen zijn die een hedonistische levenswijze aanhangen... Vaak hebben deze aanhangers van genot en materiele zucht deze zo hoog in het vaandel staan dat de moralistische en hedonisme afwijzende Islam hen zo tegen de borst stuit dat zij alles geoorloofd vinden om hun gelijk te krijgen.... Inclusief bashing... Van rede is dan ook geen enkele sprake.... Laat staan van logica... Deze hang/verslaving naar hedonisme leidt tot een wanhoopsdaad.... BASHING...

Lever dan ook ff je Nikes in. :melig:

Slinger
03-12-07, 23:00
Geplaatst door naam
Helemaal mee eens.

http://realestate.theemiratesnetwork.com/developments/dubai/images/the_world.jpg

http://static.autoblog.nl/images/sheik-mohammeds-garage-in-dubai.jpg

De grootste

Het grootste jacht ter wereld is van Sjeik Mohammed bin Rashid al-Maktoum, de kroonprins van Dubai. In eerste instantie werd de boot gebouwd voor prins Jefri Bolkiah, de broer van de sultan van Brunei, maar toen deze financiele problemen kreeg ging het hele verhaal niet door. De 'Platinum' ook wel bekend als 'Golden star' is 160 meter lang en heeft o.a. een onderzeeër aan boord en een hangar voor een klein vliegtuig. Prijs: 300 miljoen dollar.

http://home.wxs.nl/~egmon110/pics/platinum.jpg


Dit jacht is eigendom van Koning Fahd van Saudi Arabie. Hij vernoemde het jacht naar zijn zoon, Prince Abdul Aziz. Het jacht is met 147 meter lengte een tijdje het grootste ter wereld geweest, maar is nu nummer 2. Het schip is voorzien van een grote garage voor verschillende voertuigen en heeft geavanceerde veiligheids apparatuur aan boord, inclusief een onderwater surveillance systeem. Het Jacht ligt voornamelijk in de haven van Jeddah.
Nummer twee

http://home.wxs.nl/~egmon110/pics/abdulboot.jpg

Prima reply

III
04-12-07, 06:42
Geplaatst door Olive Yao
Da's van oorsprong een duits woord, wist je dat? Müsülmänner bäschen.
Muselmänner is het woord at je zocht.

http://de.wikipedia.org/wiki/Muselmann_(KZ)



http://www.amerigo.nl/ow/wo2/9064453780.html

III
04-12-07, 06:47
Geplaatst door Maurice
Je doelt zeker op die lui die tuk zijn op grote BMW's of dure scootertjes en de allernieuwste mobieltjes, dure merk gympies en bontkraagjes/capuchonnetjes dragen en de godganse dag een beetje op straat lopen te lanterfanteren, is het niet? :rolleyes:

Je zou degenen die moslims neer willen zetten als het gevaar er even op moeten wijzen dat ze de verkeerde groep demoniseren.
Ze moeten zich focussen op de materialistisch ingestelde Marokkanen op straat!

Hoe zie je dat voor je?

III
04-12-07, 06:48
Geplaatst door naam
Helemaal mee eens.

http://realestate.theemiratesnetwork.com/developments/dubai/images/the_world.jpg

http://static.autoblog.nl/images/sheik-mohammeds-garage-in-dubai.jpg

De grootste

Het grootste jacht ter wereld is van Sjeik Mohammed bin Rashid al-Maktoum, de kroonprins van Dubai. In eerste instantie werd de boot gebouwd voor prins Jefri Bolkiah, de broer van de sultan van Brunei, maar toen deze financiele problemen kreeg ging het hele verhaal niet door. De 'Platinum' ook wel bekend als 'Golden star' is 160 meter lang en heeft o.a. een onderzeeër aan boord en een hangar voor een klein vliegtuig. Prijs: 300 miljoen dollar.

http://home.wxs.nl/~egmon110/pics/platinum.jpg


Dit jacht is eigendom van Koning Fahd van Saudi Arabie. Hij vernoemde het jacht naar zijn zoon, Prince Abdul Aziz. Het jacht is met 147 meter lengte een tijdje het grootste ter wereld geweest, maar is nu nummer 2. Het schip is voorzien van een grote garage voor verschillende voertuigen en heeft geavanceerde veiligheids apparatuur aan boord, inclusief een onderwater surveillance systeem. Het Jacht ligt voornamelijk in de haven van Jeddah.
Nummer twee

http://home.wxs.nl/~egmon110/pics/abdulboot.jpg

Dan moet jij ze maar even duidelijk maken dat het dan geen islambashing moet zijn maar oliesheik- en/of Bushvriendjesbashing...

III
04-12-07, 06:50
Geplaatst door Slinger
Prima reply

Daar verwachtte ik eerlijk gezegd niet veel meer te lezen.
Uitstekend: je one-liners worden two-worders...

naam
04-12-07, 07:34
Geplaatst door III
Dan moet jij ze maar even duidelijk maken dat het dan geen islambashing moet zijn maar oliesheik- en/of Bushvriendjesbashing...

Ga jij dat ze vertellen?

III
04-12-07, 09:17
Geplaatst door naam
Ga jij dat ze vertellen?

Ze kunnen me hooguit vermoorden, maar ze kunnen me nooit dood maken...

Coolassprov MC
04-12-07, 09:19
Geplaatst door naam
Ga jij dat ze vertellen?

Jij zou niet op je knietjes komen aankruipen als je maar een hondenhok zou krijgen in Dubai?

Coolassprov MC
04-12-07, 09:22
[QUOTE]Geplaatst door naam
[B]Helemaal mee eens.
QUOTE]

leg je punt eens binnen 1 zin uit.

Shemharosh
04-12-07, 09:50
Geplaatst door Wizdom
Het is opvallend dat Islambashers vaak mensen zijn die een hedonistische levenswijze aanhangen... Vaak hebben deze aanhangers van genot en materiele zucht deze zo hoog in het vaandel staan dat de moralistische en hedonisme afwijzende Islam hen zo tegen de borst stuit dat zij alles geoorloofd vinden om hun gelijk te krijgen.... Inclusief bashing... Van rede is dan ook geen enkele sprake.... Laat staan van logica... Deze hang/verslaving naar hedonisme leidt tot een wanhoopsdaad.... BASHING...

als iemand de Islam basht en bezoedeld dan zijn dat mensen als jij: extremisten,terroristen,fascisten,arrogante domme huigelaars die religie als een manier van brood verdiennen zien en zo mensen afblaffen met leugens en intimidaties om ze hun slaafse wil op te leggen van dood en verderf....machtslustigen die willen domineren maar zonder verstand,hart en kennis van zaken.....zuigers ,kruimeldieven en charlatans,!!!!

III
04-12-07, 10:19
Geplaatst door Shemharosh
als iemand de Islam basht en bezoedeld dan zijn dat mensen als jij: extremisten,terroristen,fascisten,arrogante domme huigelaars die religie als een manier van brood verdiennen zien en zo mensen afblaffen met leugens en intimidaties om ze hun slaafse wil op te leggen van dood en verderf....machtslustigen die willen domineren maar zonder verstand,hart en kennis van zaken.....zuigers ,kruimeldieven en charlatans,!!!!

Zegmaar de doorsnee Stalin?

naam
04-12-07, 10:20
Geplaatst door Coolassprov MC
leg je punt eens binnen 1 zin uit.

Tamelijk hedonistisch die bootjes.

Coolassprov MC
04-12-07, 10:21
Geplaatst door naam
Tamelijk hedonistisch die bootjes.

Probeer je iets aan te tonen of ben je gewoon aan het doen waar je goed in bent? (bashen)

naam
04-12-07, 10:23
Geplaatst door Coolassprov MC
Probeer je iets aan te tonen of ben je gewoon waar aan het doen waar je goed in bent? (bashen)

Je hebt ook nogal een hedonistische avatar.

Coolassprov MC
04-12-07, 10:28
Geplaatst door naam
Je hebt ook nogal een hedonistische avatar.

dat laatste dus..

Slinger
04-12-07, 10:44
Geplaatst door III
Ze kunnen me hooguit vermoorden, maar ze kunnen me nooit dood maken...

Vermoorden vind ik al erg genoeg. Dat ze je daarnaast ook nog eens willen doodmaken, dat gaat echt te ver.

III
04-12-07, 11:02
Geplaatst door Slinger
Vermoorden vind ik al erg genoeg. Dat ze je daarnaast ook nog eens willen doodmaken, dat gaat echt te ver.

Dat zou te ver gaan indien dat in hun macht was.
Maar dan krijgen we een tamelijk ingewikkeld verhaal over materie en antimaterie.

En vermoorden zullen ze me heus niet om dit.
dan moet ik andere registers opentrekken.
En dat is thans niet in mijn macht.

naam
04-12-07, 11:10
Geplaatst door Coolassprov MC
dat laatste dus..

Jij bent het kennelijk met de onzin van Wizzy eens?

III
04-12-07, 11:15
Geplaatst door naam
Jij bent het kennelijk met de onzin van Wizzy eens?

Maar niet oneens met de zin!

panoma79
04-12-07, 11:21
Geplaatst door naam
Jij bent het kennelijk met de onzin van Wizzy eens?

Ben jij ook zo eentje, op Geertje stemmen maar tegelijkertijd beweren dat je geen racist/Islamhater bent?

III
04-12-07, 11:30
Geplaatst door panoma79
Ben jij ook zo eentje, op Geertje stemmen maar tegelijkertijd beweren dat je geen racist/Islamhater bent?

Neen, naam werkt undercover!

http://img340.imageshack.us/img340/2754/cartoonspotprentjokeylofg7.jpg

naam
04-12-07, 12:35
Geplaatst door III
Neen, naam werkt undercover!

http://img340.imageshack.us/img340/2754/cartoonspotprentjokeylofg7.jpg


:lole:

naam
04-12-07, 12:37
Geplaatst door panoma79
Ben jij ook zo eentje, op Geertje stemmen maar tegelijkertijd beweren dat je geen racist/Islamhater bent?

Ben jij er ook zo eentje die alles maar op een manier kan zien, zwart of wit. :slapen:

panoma79
04-12-07, 12:45
Geplaatst door naam
Ben jij er ook zo eentje die alles maar op een manier kan zien, zwart of wit. :slapen:

Je draait er om heen, geef es antwoord dan.
op wie heb je laatst gestemd?

naam
04-12-07, 13:06
Geplaatst door panoma79
Je draait er om heen, geef es antwoord dan.
op wie heb je laatst gestemd?

Waarom is dat voor jou zo belangrijk?

Jij eerst, op wie heb jij gestemd?

panoma79
04-12-07, 14:48
Geplaatst door naam
Waarom is dat voor jou zo belangrijk?

Jij eerst, op wie heb jij gestemd?

Ik heb een keer in m'n leven gestemd en doe het nooit meer en dat was alleen maar om Wilders in de weg te staan.

PVDA.

Nu jij...

Coolassprov MC
04-12-07, 15:48
Geplaatst door panoma79
Ik heb een keer in m'n leven gestemd en doe het nooit meer en dat was alleen maar om Wilders in de weg te staan.

PVDA.

Nu jij...

woon 30jaar in nederland; zelfs niet gestemd bij idols.

III
04-12-07, 16:02
Geplaatst door panoma79
Ik heb een keer in m'n leven gestemd en doe het nooit meer en dat was alleen maar om Wilders in de weg te staan.

PVDA.

Nu jij...

Hey panorama, nokke nou. Klaar!

PvdA, wil je me gek hebben?
VARA!, nog zo'n club. Half Israël kijkt naar de pseudoshit van die omroep!
Welnee, ze kijken niet. Maar de club staat wél pal achter Israël!
Zelfs de SP is niet meer links...

III
04-12-07, 16:07
Geplaatst door Coolassprov MC
woon 30jaar in nederland; zelfs niet gestemd bij idols.

De enige keer dat ik zal stemmen inzake "Idols" is wanneer het gaat of dat programma ja of ja van de beeldbuis verdwijnt.
Hoewel: het geeft wel toffe beelden en geluiden soms...

http://www.youtube.com/watch?v=A0HJ0Q4S58Y

http://www.youtube.com/watch?v=1r2-VVRzUYo&feature=related

:p

naam
04-12-07, 17:09
Geplaatst door panoma79
Ik heb een keer in m'n leven gestemd en doe het nooit meer en dat was alleen maar om Wilders in de weg te staan.

PVDA.

Nu jij...

Good old VVD.

Joesoef
04-12-07, 18:05
Koelekont en 3 zijn ook Islambashers maar dat begrijpen jullie toch niet.

III
04-12-07, 18:37
Geplaatst door Joesoef
Koelekont en 3 zijn ook Islambashers maar dat begrijpen jullie toch niet.

Nee, maar dat komt omdat U, weledelgestrenge jongeheer ons nog niet voorgelicht hebt!
Laat Uw licht schijnen, o waker der doordravenden van weleer!

Het feit alleen al dat jij niet kunt komen tot een redelijk gesprek zegt mij al genoeg over jou en de manier waarop jij in het leven staat.

Natuurlijk zegt het feit dat ik bovenstaande zin in alle eerlijkheid zo formuleer vele malen meer over mij dan over jou. Ik zeg het en jij bent degene over wie het wordt gezegd.
True?
Maar daarmee is niet gezegd dat ik nu dus vermeerd dát over mij zeg wat ik hierboven over jou zeg.
Ten eerste zul je zien dat een portie eerlijkheid nodig is om zulke dingen te uiten. Ik heb dus een portie lef.
Ten tweede kun je constateren dat ik meer van je houd dan jij voor mogelijk zult houden. Ik heb mijn broeder immers vermaand.
Ten derde ga ik ondanks het feit dat jij op mijn negeerlijst vertoeft in op een infantiele one-liner zonder werkelijke inhoud.
Met inhoud bedoel ik meer steekhoudendheid dat de haat die afdruipt van de onedele energie waarmee zij tentoongespreid wordt.

Wanneer ga jij leren in te zien dat jij zonder Mij niets bent?

Broeder vind Uzelf in U!
Ga naar binnen en kom dan weer naar buiten als U vervuld bent met hetgeen U nodig heeft om waarlijk te kunnen leven.
Wij ontvangen U in vreugde op die dag. De dag die waarlijk komen zal!

Amen.

III
04-12-07, 18:37
Geplaatst door naam
Good old VVD.
Is tog lauk? :vingers:

:blij:

naam
04-12-07, 19:01
Geplaatst door III
Is tog lauk? :vingers:

:blij:


Nauw én ov.

Coolassprov MC
04-12-07, 19:06
Geplaatst door Joesoef
Koelekont en 3 zijn ook Islambashers maar dat begrijpen jullie toch niet.

Een kaaskop die zich ''joesoef'' noemt om de meeste verachte leider in het westen als avatar te gebruiken; zou dat een vorm van bashen kunnen zijn?

Joesoef
04-12-07, 19:36
Geplaatst door Coolassprov MC
Een kaaskop die zich ''joesoef'' noemt om de meeste verachte leider in het westen als avatar te gebruiken; zou dat een vorm van bashen kunnen zijn?


:rood:

mark61
04-12-07, 20:05
Geplaatst door Wizdom
Het is opvallend dat Islambashers vaak mensen zijn die een hedonistische levenswijze aanhangen...

Waarom zijn er 1 miljoen moslims in NL?

Red Sonja
04-12-07, 20:05
Geplaatst door Coolassprov MC
Een kaaskop die zich ''joesoef'' noemt om de meeste verachte leider in het westen als avatar te gebruiken; zou dat een vorm van bashen kunnen zijn?

Nee, dat zie je verkeerd.

Het is een heel lieve ventje met een gemoedelijk vertrouwenswaardig snoetje.

http://www.eqgen.nl/html/images/illuminati/illu_iran_sign.jpg

Kijk hem eens lief lachen, ist geen schatje? :love2:

III
04-12-07, 20:08
Geplaatst door Red Sonja


http://www.eqgen.nl/html/images/illuminati/illu_iran_sign.jpg



Heeeeeey, dat is ook een Texaan: kijk maar, dubbele hook 'em horns!

Yiiiiihaaaaaa!

Wizdom
04-12-07, 21:10
Geplaatst door mark61
Waarom zijn er 1 miljoen moslims in NL?

Ook in Nederland kun je zelf de keuze maken of je de slaaf wilt zijn van de Duivel of niet...

H.P.Pas
04-12-07, 21:31
Geplaatst door Wizdom
Ook in Nederland kun je zelf de keuze maken of je de slaaf wilt zijn van de Duivel of niet...

Dit is nu echt bashing.

naam
04-12-07, 22:09
Geplaatst door Wizdom
Ook in Nederland kun je zelf de keuze maken of je de slaaf wilt zijn van de Duivel of niet...

Maar waarom verhuizen naar Nederland, dat hedonische atheitische land.
Je bent hier niet omdat jezelf of je ouders in een hedonistisch paradijs leefden. En hee, nu wel!

Maurice
04-12-07, 22:57
Geplaatst door naam
Maar waarom verhuizen naar Nederland, dat hedonistische atheistische land.

Goeie vraag!

III
04-12-07, 23:17
Geplaatst door Maurice
Goeie vraag!

Hoezo?
Het lijkt dan wel of autochtone Nederlanders elk halfjaar verhuizen.
Die zitten ook vast op hun stekkies.
En daarkomt bij dat de economische standaard hier niet één van de laagste ter wereld is.
Overigens moet erbij worden gezegd dat je geld kunt uitgeven, uitgeven, investeren of investeren.

Als we nou de proef op de som nemen en alle witte zuurpruimen een jaar of 6 naar Groenland transporteren, dan wordt het hier heus wel leefbaarder.
Paar van die paupers houden we om goed het verschil te kunnen accentueren...

Of moeten die Nederlanders allemaal terug naar Indonesië of Suriname, Nieuw-Amsterdam of Kaapstad?

naam
04-12-07, 23:36
Geplaatst door Maurice
Goeie vraag!

Inderdaad, nog geen antwoord op gehad.

III
05-12-07, 00:23
Geplaatst door naam
Inderdaad, nog geen antwoord op gehad.

Maar dat is toch ook geen serieuze vraag.
Het hele topic door lijkt Wizdom wel te worden aangevallen op het gebruik van één woord.
mij was direkt duidelijk wat hij daarmee wilde zeggen.
En stiekumpjes denk ik dat dat kwartje bij iedereen wel is gevallen.
:duim:

Waarom zien we met elkaar niet de feiten onder de ogen?
We zijn allen wereldburgers en landsgrenzen bestaan bij de gratie van de economie die zich baseert op geld.
Om te denken de geldvoorraden hier ook hier horen is ontkennen dat we in het verleden te maken hebben gehad met roofbouw. En dat het hedentendage ook niet echt anders is.

De Wereldbank die de "schulden" van de arme landen kunstmatig in stand houdt, omdat er in dit systeem twee soorten mensen zijn: de werkers en de bazen...

Nederlanders roven het nu grootste islamitische land ter wereld leeg, laat de bevolking berooid achter en claimt dat de winst van de Nederlanders is.
En ineens ben je geen Nederlander (volgens de wet van Bartjens)...
Dan wordt er geroepen: wat doe je hier?
Als het je niet bevalt, rot je maar op!

Hoeveel autochtone Nederlanders zouden niet liever elders zitten als de economie dat toeliet?
Die zouden dan ook mokkend blijven?

naam
05-12-07, 08:00
Zou het kwartje bij Wizzy gevallen zijn?

mark61
05-12-07, 08:35
Geplaatst door Wizdom
Ook in Nederland kun je zelf de keuze maken of je de slaaf wilt zijn van de Duivel of niet...

Dat is geen antwoord op de vraag. Blijkbaar jeukt er iets.

Coolassprov MC
05-12-07, 08:59
Geplaatst door mark61
Dat is geen antwoord op de vraag. Blijkbaar jeukt er iets.

Ten eerste is het geen argument..

Ten tweede wordt er ten onrechte verondersteld dat er sprake van keuze zou zijn..

super ick
05-12-07, 09:06
Geplaatst door III
Hoezo?
Het lijkt dan wel of autochtone Nederlanders elk halfjaar verhuizen.
Die zitten ook vast op hun stekkies.
En daarkomt bij dat de economische standaard hier niet één van de laagste ter wereld is.
Overigens moet erbij worden gezegd dat je geld kunt uitgeven, uitgeven, investeren of investeren.

Als we nou de proef op de som nemen en alle witte zuurpruimen een jaar of 6 naar Groenland transporteren, dan wordt het hier heus wel leefbaarder.
Paar van die paupers houden we om goed het verschil te kunnen accentueren...

Of moeten die Nederlanders allemaal terug naar Indonesië of Suriname, Nieuw-Amsterdam of Kaapstad?

Ja dat zou een goed idee zijn zeg!
Als moslims het voor het zeggen krijgen dan komt het vast allemaal goed. Goede voorbeelden ten over vanuit moslimlanden.
Het zit erin dat veel moslims de weg vanuit Nederland naar Groenland dan ook zullen vinden.