PDA

Bekijk Volledige Versie : BEHEER; déjà vu?

oemmah
13-05-02, 18:33
Assalaam ???????

Mag ik jullie vragen waarom jullie je beheer noemen en wat jullie taken zijn binnen pb? Ik heb er eigenlijk bijna niets van gemerkt: het enige wat ik tot nu toe heb vernomen van jullie is het (onterecht) bannen van mensen en kaarten geven!

Het is toch te gek voor woorden dat ik hier 3 discussies over moet starten!?

Mijn geduld raakt langzamerhand op, daarom heb ik besloten vrijdag voorgoed te vertrekken bij pb (zowel oemmah als gast) wanneer jullie de ahadithbundels NOG niet hebben aangekondigt en de forum 'hadieth' volledig hebben gezuiverd!!!
Hoe lang zijn we er al mee bezig, lieve mensen?

Niet alleen ik, maar ook andere broeders en zusters die onnodig zo lang moeten wachten om 40 ahadith te kunnen plaatsen.

:aftel:

oemmah
15-05-02, 17:41
Assalaam aleikum waragmatoellah,

Ik wil jullie even op de hoogte brengen over het feit dat het morgen donderdag is, en dat het betekent dat dat mijn deadline is.

Als ik morgen om 18:00 nog niets vernomen heb van jullie plaats ik nog 1 laatste topic en doe mijn afscheidsspeech.

asalaam aleikum wtb.

beheer
15-05-02, 18:17
Beste Oemmah.

Ik geloof dat er sparke van een misverstand is.
Je vraagt om iets waarop je kennelijk al een hele tijd zit te wachten.
Een tijdje geleden heb je gevraagd de aankondiging uit te stellen.

Kennelijk is bij ons niet duidelijk geworden wat de bedoeling is.

Maak dat asjeblieft opnieuw duidelijk dan kunnen we alsnog iets doen.

Wat inmiddels WEL duidelijk is geworden is dat DE TOON wwarop je je verzoeken inricht ABSOLUUT niet klopt. Dit is nu de derde keer dat je je toon verkeerd kiest. Mocht je van plan zijn daar mee door te gaan dan kan je het schudden.
Bevelen en commando's richt je maar aan je eigen volkje als ze dat pikken.

niet zo vriendelijke groeten van beheer

oemmah
15-05-02, 18:53
Geplaatst door beheer
Beste Oemmah.

Wat inmiddels WEL duidelijk is geworden is dat DE TOON wwarop je je verzoeken inricht ABSOLUUT niet klopt. Dit is nu de derde keer dat je je toon verkeerd kiest. Mocht je van plan zijn daar mee door te gaan dan kan je het schudden.

Beheer: als vriendelijkheid niet aanslaat moet ik wel op een andere toontje spreken, wat TOEVALLIGERWIJS wel invloed heeft!
Uhum Uhum...eigen volkje? Wees eens wat specifieker aub. Bovendien geven jullie toe dat ik mezelf al 3 keer heb beklaagd, maar waarom heb ik destijds geen response gekregen? Natuurlijk raak ik dan een beetje van slag.
Jullie als beheer hebben natuurlijk meer inspraak en recht van spreken dan ik, ik ben toch maar weer zo'n pbder?
Verdergaand op dit: respect behoor je af te dwingen, maar MISVERSTANDEN daar gelaten.

Oke, als jullie mij niet meer willen 'zien' dan is het echt geen punt voor mij hier te vertrekken (ik bedoel het goed), want ik begrijp wel dat het niet fijn is met iedereen rekening te houden. Ik heb mijn woord aan mensen gegeven en voelde me verplicht die ook na te komen. Ik heb jullie vervolgens pbmailtjes opgestuurd (sommigen waren wel op gereageerd) maar tevergeefs.
Ik wilde al eerder mijn vertrek aankondigen, maar wilde eerst de puntjes op de 'i' zetten met betrekking tot de ahadithbundels en de opkomende solidariteitsdag van "Mujahid" en mij.

Tenslotte ff dit: er is zeker geen sprake van commando's, maar verzoekjes, die mij eerder zijn aangegeven. Ik bedoelde het allemaal goed om deze site te verrijken. Het was zeker niet spottend bedoeld naar jullie toe, maar ik vind ECHT dat jullie wat meer moeten realiseren hier en daar.

Weten jullie wat? Ik hou het hierbij. Van mij wel degelijk VRIENDELIJKE GROETEN AAN BEHEER, maar willen jullie 1 laatste verzoekje inwilligen? Dit onderstaande verkondigen:

Dida: jij neemt de ahadithbundels over.
Chatoloog: jij maakt die flyer
Mujahid: jij regelt de beloofde solidariteitsdag
Couscousje: aub schrijf wat meer zinnigs op
almonina: ga zo door, zuster: wie weet vang jij wat nuttigs op
Maarten: onze discussies mag jij op jouw naam zetten. No hard feelings!
Ridouan: ben trots op jou en maak er wat van met jouw bruidje: insjAllah zullen velen jou volgen!
Mujaheed: lees wat er bij Ridouan staat (je weet..)
Hans Kazan: zelfs met jou was het lachen geblazen: wel ophouden met treiteren, he?!

De rest, aan wie ik ooit een een bijsmaakje heb gegeven: sorry, maar vergeet niet: ik hou van jullie omwille Allah Ta'ala!
Mohim...djazaakum Allah oe kheiroen en moge Allah' ons jannati alFardaus schenken, waarin wij elkaar insjAllah zullen treffen!

Thalla fi (wali) Dien, oughtikum fil Islam,
oemmah
Mochten er nog mensen zijn die mij iets ZINNIGS willen vragen; die kunnen mij nog altijd bereiken op nummer 06moslimaa of als je geen beltegoed hebt: via mail [email protected]

asalaam aleikum waragmatoellah.

:engel:

almomina
15-05-02, 20:37
salaam alaylkom

ZO BETER DAN NU TEVREDEN

oem rabi3ah

almomina
15-05-02, 21:39
SALAAM ALAYKOM
ALAYKOM SALAAM

oem rabi3ah :ego:

Dida
16-05-02, 21:14
salam oe aleikoem wr wb wm

Ik vind dit echt een hele slechte zaak BEHEER!!!!!!!
Oemmah was echt van plan iets goeds te laten vloeien uit die hadith's bundels.
Ze is een vrouw van haar woord en ik vrees dus inderdaad dat ze niet meer terug zal komen. Denk daar nog maar eens over na beheer want wie wil dat nou op zijn geweten hebben!!!
Wat medewerking van jullie kant was echt op z'n plaats geweest.
Gair Insha Allah, ik hoop dat beheer hier iets van zal leren Insha Allah.

Zuster Almomina/kadu burro/oum rabi3ah......

Lijkt me niet echt verstandig wat je nu doet... het is nergens voor nodig om ineens persoonlijke informatie van oemmah op het prikbord te zetten.......(zal ze niet echt op prijs stellen)
No hard feelings lieverd....je weet van wie het komt ok??

Wa Salam......Dida

2002sara2002
23-05-02, 21:57
Geplaatst door beheer
Beste Oemmah.

jeetje wat heeft men (beheer) hier wel een heel erg hoge dunk van zichzelf !!!!!!!!!!

Die meid wil iets doen wat alleen maar postieve gevolgen kan hebben en wat krijgt ze ervoor na 2 of zelfs 3 keer genegeerd te
zijn: STANK VOOR DANK!!!

Ik denk eerder dat beheer een keertje zich wat vriendelijker zou moeten opstellen tegenover mensen die hun site een heel stuk interessanter zouden kunnen maken, soebhanaallah dat soort mensen krijgen alleen maar gezeik,

Anyways ik hoop oemma, dat je toch besluit nog mee te doen (met of zonder excuses van beheer (hint voor "beheer") )

wa alaikom esalaam

DESPERADO
26-05-02, 00:38
Salaam aleiKom...

TeN eerste......... OemaH ik geef je groot gelijk door hier te kappeN :duim: meid waar je ook gaat ik verhuis met je mee..... canT live whitOut You In CyBerWorld.... :)

teN 2de..........wejowww beheeR keeP uP tha Good work !!........ Zonder de prikkers, bezoekeRs waren jUllie nergens..... Duss het is geen misdaad om die maar ook een beetje met respect te behandeleN..... (TiP)

Maar Oemah, Ik hOop toch nog stiekeM dat ej weer terug Komt...... je had maAschallah een goede invloed hier....Een hele MoOie bijdrage..... Ik zal je stukjes missen...... Of zOu ej zoU vriendelIjk willen zijn me die te maiLeN...... :)

Ik spreeK je inschallaH.....ThallaI :zwaai: