PDA

Bekijk Volledige Versie : Dijksma eist 8,5 ton van islamitische school



Maurice
05-12-07, 18:24
Dijksma eist 8,5 ton van islamitische school



5 december 2007 15:57

DEN BOSCH - Staatssecretaris Sharon Dijksma van Onderwijs wil 845.000 euro terug van de Stichting Islamitische Scholen Helmond. Het geld was bedoeld voor onderwijs, maar is opgegaan aan de zelfbeloning van het bestuur plus vergoedingen voor spookwerknemers.

Landsadvocaat Jan Pas heeft dat woensdag gezegd tijdens de rechtszaak. Daarin vroeg hij namens Dijksma om het ontslag van de voorzitter en de penningmeester van de stichting.




http://www.nu.nl/news/1343802/15/Dijksma_eist_8%2C5_ton_van_islamitische_school.htm l

sater
05-12-07, 22:26
:fuckit: Schoolvoorbeeld van zelfverrijking.

Maurice
05-12-07, 23:35
Geplaatst door sater
:fuckit: Schoolvoorbeeld van zelfverrijking.


Stelletje materialistische hedonisten daar bij die Stichting Islamitische Scholen Helmond, maar volgens Wizdom en co. zijn die lui natuurlijk geen echte islamieten..

:maf3:

Koala64
06-12-07, 00:40
Zitten die kinderen daar soms op kalfsleren schoolbankjes ontworpen door Des Bouvrie?

III
06-12-07, 00:40
Geplaatst door Maurice
Stelletje materialistische hedonisten daar bij die Stichting Islamitische Scholen Helmond, maar volgens Wizdom en co. zijn die lui natuurlijk geen echte islamieten..

:maf3:

Net Hollanders, hè?
Goed ingeburgerd zullen we dan maar denken.

Als alle fraude hier in dit topic besproken zou worden, dan zagen we dit alleen omdat de media onze primitieve breinen aansturen op moslimkritiek...
Mensen denken zelf slecht na...

III
06-12-07, 00:42
Geplaatst door Koala64
Zitten die kinderen daar soms op kalfsleren schoolbankjes ontworpen door Des Bouvrie?

Zelfverrijking van de staf en lonen voor spookwerknemers. Dat geld is er niet meer.
Nooit gebruikt voor die scholen.
Daarom is de terugclaim wel terecht.

Herinnert iemand zich de UWV nog?
Ook geen moslimorganisatie.
Het komt dus "in de beste families" voor...

lihoed
06-12-07, 00:45
Geplaatst door III


Herinnert iemand zich de UWV nog?
Ook geen moslimorganisatie.
Het komt dus "in de beste families" voor...


Herinnert iemand zich nog de bouwfraude?
Ook geen moslimorganisatie.
Dat ging echt niet om een paar doezoes maar om miljoenen.

Koala64
06-12-07, 01:01
Geplaatst door lihoed
Herinnert iemand zich nog de bouwfraude?
Ook geen moslimorganisatie.
Dat ging echt niet om een paar doezoes maar om miljoenen.

Ik snap niet zo goed waarom het zo moeilijk te zeggen is dat het gewoon niet okay is zonder er een tegenvoorbeeld bij te halen. Iets waar vooral moslims op deze site last van hebben want ik zie autochtone prikkers wel veelvuldig zich distancieren van Wilders.

Zo maar een observatie.

lihoed
06-12-07, 01:14
Geplaatst door Koala64
Ik snap niet zo goed waarom het zo moeilijk te zeggen is dat het gewoon niet okay is zonder er een tegenvoorbeeld bij te halen. Iets waar vooral moslims op deze site last van hebben want ik zie autochtone prikkers wel veelvuldig zich distancieren van Wilders.

Zo maar een observatie.

Het is een reflex van de mens, net als iemand je een klap wil geven sta je ook automatisch in de verdediging.

Voor deze oplichters tenminste als het waar is, kies ik zeker geen partij.

Koala64
06-12-07, 01:16
Geplaatst door lihoed
Het is een reflex van de mens, net als iemand je een klap wil geven sta je ook automatisch in de verdediging.

Voor deze oplichters tenminste als het waar is, kies ik zeker geen partij.

Okay en misschien doe ik het ook wel hoor. Maar viel me ff op. ;)

III
06-12-07, 08:41
Geplaatst door Koala64
Okay en misschien doe ik het ook wel hoor. Maar viel me ff op. ;)

Gaf die kutbuitenlander toch maar een scherp antwoord!
Zomaar een observatie...
:tik:

Nee, tegenvoorbeelden zijn hier niet fout geplaatst.
Hoewel dat corruptie en zelfverrijking dingen zijn die niet persé aan den Hollander zijn toe te schrijven, maar meer aan de mens in het algemeen (een observatie binnen de islam niet onbekend), mag erbij worden gezegd dat die cultuur in dit land toch wel floreert.
Om dan dit nieuwsfeit (topic) eruit te lichten, komt op mij al suggestief over.

En je opmerking over autochtone prikkers: mij is opgevallen dat juist mensen uit die hoek steeds maar tegenvoorbeelden wensen aan te dragen als het gaat om nieuwsberichten met kwalijke inhoud over autochtonen...