PDA

Bekijk Volledige Versie : Kamp doet naam eer aan



Coolassprov MC
06-12-07, 06:58
Kamp (VVD) haalt Verdonk rechts in
Gezinshereniging met nog eens 80% omlaag
Actie tegen de 'opdringerige aanwezigheid van de islam'


De zwaar aangeslagen VVD wil zich voegen bij de op beperking van immigratie goed scorende afsplitsingen onder leiding van Wilders en Verdonk. Woordvoerder vreemdelingenzaken Henk Kamp schreef een "notitie over migratie". Kamp wil gezinshereniging met nog eens 80% beperken tot niet meer dan 5000 per jaar. Dat moet gebeuren door de eisen andermaal fors te verzwaren.

Verhogen minimumleeftijd van de partner naar 24 jaar.

Waarborgsom van 7500 euro.

Kinderen boven de zestien jaar niet langer toelaten.

Voor kinderen onder de 16 jaar moeten de ouders hun ouderschap via een DNA-test aantonen.

Sluiten België/EU-route.

De maatregelen treffen vooral de 90% van de gezinsherenigingen waarbij een Nederlander partij is. Om zijn plan te "verkopen" spreekt Kamp echter alleen maar over "Turken-en-Marokkanen".

Dit is onderdeel van Kamp's actie tegen de "opdringerige aanwezigheid van de islam".

Oproep tot gebed met geluidsversterking vanuit moskeeën verbieden.

'Alle gezichtsbedekkende kleding' verbieden.

Jongeren van 18 jaar en ouder met een dubbele nationaliteit (lees: Turken-en-Marokkanen) het land uitzetten als zij zich misdragen.

http://www.buitenlandsepartner.nl/forum/dload.php?action=file&id=364

Charlus
06-12-07, 07:45
Hé Coolassprov, ben jij dit?

Mijn echtgenote dreigt aan het eind van deze week ontheven te worden uit> haar functie als zij niet voor die tijd aan kan tonen dat zij rechtmatig> in nederland verblijft.>> De aanvraag voor verlenging is ingediend, haar paspoort (marokkaanse) is> verlopen; een verblijfsaantekening is dus mogelijk nadat ze een nieuwe> heeft gehaald.>> Is er geen mogelijkheid om dit aan te tonen zonder een> verblijfsaantekening te halen?>>
http://www.buitenlandsepartner.nl/forum/viewtopic.php?p=221899

III
06-12-07, 08:52
Geplaatst door Charlus
Hé Coolassprov, ben jij dit?

http://www.buitenlandsepartner.nl/forum/viewtopic.php?p=221899
Wat denk je zelf gast?
Zijn partner resideert in een Nederlandse gemeente.
Ben jij Belg? :belgie:

Charlus
06-12-07, 09:38
Geplaatst door III
<...>Wat denk je zelf gast?
Zijn partner resideert in een Nederlandse gemeente.
Ben jij Belg? :belgie:
En België cq. al dan niet Belg zijn heeft hiermee te maken omdat....? Coolassprov is een Belg? Hoe kon ik dat nu weten?

III
06-12-07, 12:46
Geplaatst door Charlus
En België cq. al dan niet Belg zijn heeft hiermee te maken omdat....? Coolassprov is een Belg? Hoe kon ik dat nu weten?

Gecombineerde humor: de partner van Coolassprov MC woont in Nederland, is derhalve geen buitenlander. Een Belg is wél een buitenlander, blank weliswaar, maar niet woonachtig in Nederland. Een Belg is tevens iemand van verminderde toerekeningsvatbaarheid rein humoristisch gezien.

super ick
06-12-07, 12:56
Geplaatst door III
Gecombineerde humor: de partner van Coolassprov MC woont in Nederland, is derhalve geen buitenlander. Een Belg is wél een buitenlander, blank weliswaar, maar niet woonachtig in Nederland. Een Belg is tevens iemand van verminderde toerekeningsvatbaarheid rein humoristisch gezien.

Hij heeft geen partner anders zou hij geen contactadvertenties plaatsen.

mark61
06-12-07, 13:12
Geplaatst door III
Gecombineerde humor: de partner van Coolassprov MC woont in Nederland, is derhalve geen buitenlander.

Hoezo 'derhalve'? Er wonen hier honderdduizenden buitenlanders.


...maar niet woonachtig in Nederland.

Niet noodzakelijkerwijs niet.


Een Belg is tevens iemand van verminderde toerekeningsvatbaarheid rein humoristisch gezien.

Ben jij een Belg dan?

mark61
06-12-07, 13:14
Geplaatst door super ick
Hij heeft geen partner anders zou hij geen contactadvertenties plaatsen.

Ook dat is zeker niet noodzakelijkerwijs zo.

Ik doet ff gratis een cursus zuiver redeneren :hihi:

sla maar

knuppeltje
06-12-07, 13:16
Het ontaard hier weer in regelrechte Belgenbashing- en die hebben het al zo moeilijk de laatste tijd.
Nog even en Mars spant een proces aan- zul je wat beleven.

III
06-12-07, 13:23
Geplaatst door knuppeltje
Het ontaard hier weer in regelrechte Belgenbashing- en die hebben het al zo moeilijk de laatste tijd.
Nog even en Mars spant een proces aan- zul je wat beleven.

blalala

Ik reageer wel als je echt wat te melden hebt.

III
06-12-07, 13:25
Geplaatst door super ick
Hij heeft geen partner anders zou hij geen contactadvertenties plaatsen.

Echt geloof me, deze man is zwaar voorzien. en als hij dat niet was, dan hebben andere vrouwen het zwaar op hem voorzien...
En sommige mannen ook!

III
06-12-07, 13:26
Geplaatst door mark61
Hoezo 'derhalve'? Er wonen hier honderdduizenden buitenlanders.



Niet noodzakelijkerwijs niet.



Ben jij een Belg dan?

Nee, maar ben ik een buitenlander? :alien:

knuppeltje
06-12-07, 13:57
Geplaatst door III
blalala

Ik reageer wel als je echt wat te melden hebt.

Het zal ongetwijfeld fantastiesh zijn. :schreeuw:

Coolassprov MC
06-12-07, 14:29
Geplaatst door III
Echt geloof me, deze man is zwaar voorzien. en als hij dat niet was, dan hebben andere vrouwen het zwaar op hem voorzien...
En sommige mannen ook!

Ik wilde stoppen met 6666 berichten maar ik kon jou niet bereiken om te overleggen.

Coolassprov MC
06-12-07, 14:30
Geplaatst door Charlus
[B]Hé Coolassprov, ben jij dit?

Is dat belangrijk voor je?

Coolassprov MC
06-12-07, 15:21
Geplaatst door super ick
Hij heeft geen partner anders zou hij geen contactadvertenties plaatsen.

Wees er maar trots op om jezelf, samen met Charlus, als levend bewijs te presenteren dat kaaskoppen als jullie niet volwassen kunnen worden.

Dat excuus dat je destijds aan mij maakte was ook nog eens vals..

how low can you go? :zegniets:

III
06-12-07, 15:48
Geplaatst door knuppeltje
Het zal ongetwijfeld fantastiesh zijn. :schreeuw:

Misschien bijna net zo goed als jij of jouw hersenspinsels.
Ik zou me er niet zo druk om maken als ik jou was. Doe jij tenslotte ook niet, als jij jezelf zou zijn...

III
06-12-07, 15:51
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik wilde stoppen met 6666 berichten maar ik kon jou niet bereiken om te overleggen.

Ssssssst!
Hoeft niet iedereen te weten dat wij overleg hebben: straks vallen er een paar "individuën" van hun geloof af dat wij één en dezelfde zouden zijn...
Natuurlijk is dat ook zo, maar dat begrijpen die knakkers (nog) niet...

:eek:

Orakel
06-12-07, 21:54
Geplaatst door Coolassprov MC
Kamp (VVD) haalt Verdonk rechts in
Gezinshereniging met nog eens 80% omlaag
Actie tegen de 'opdringerige aanwezigheid van de islam'


De zwaar aangeslagen VVD wil zich voegen bij de op beperking van immigratie goed scorende afsplitsingen onder leiding van Wilders en Verdonk. Woordvoerder vreemdelingenzaken Henk Kamp schreef een "notitie over migratie". Kamp wil gezinshereniging met nog eens 80% beperken tot niet meer dan 5000 per jaar. Dat moet gebeuren door de eisen andermaal fors te verzwaren.



Tis met Kamp en de VVD net als met de andere politieke partijen. Geen van hen is geinteresseerd in het belang, he wel en wee of het zieleheil van den Moslim.
Wat we nu zien is een enorme electorale profilereingsdrang en al het, hetzij krijgshaftige rechts-radicale, hetzij links-dweperige gebral van alle partijen, dient slechts het eigen gewin.

Rechts krijst dat de integratie gebaat is bij een zero-tolerance en no-nosense aanpak, links mijmert en prevelt dat inclusie beter is dan exclusie.
Beide stromingen hebben echter slechts oog voor de hoeveelheid pluche waar ze hun schijnheilige derriere op kunnen nestelen.

En wiens schuld is dat? Van de allochtoon. En van de Moslim. Die laat zich wijsmaken dat verzuiling on-nederlands is en anti-integratief werkt.
Horseshit in het kwadraat want nimmer glorieerde de etno- of religiespecifiek belangenbehariging als ten tijde van de verzuiling.
Den politieke Hollander weet dat en vreest daarom dat de nobele wilde zijn toevlucht tot deze sociale constructie neemt.

In plaats van in actie te komen, zich te organiseren en een politieke vuist te maken, worden de Moslims en allochtonen vertegenwoordigd door lafhartige subsidiehoeren en gedweeë 'huisnegers' die enkel en alleen de taal van hun meester spreken.

Maar ook deze 'nuttige idioten' is hun zelfbevlekking niet te verwijten want zoals Machiavelli reeds stelde: den mensch wisselt gaarne van heer, geloovend er op die wijze op vooruit te gaan.

Het is het zelfverklaarde onvermogen en de zelfgekozen sociale gevangenschap die de allochtoon en de Moslim op hun plek houden.

mark61
06-12-07, 23:30
Geplaatst door knuppeltje
Het ontaard hier weer in regelrechte Belgenbashing- en die hebben het al zo moeilijk de laatste tijd.
Nog even en Mars spant een proces aan- zul je wat beleven.

De eerste Vlaamse teddybeer die ik tegenkom gaat eraan.

mark61
06-12-07, 23:33
Geplaatst door Orakel
Het is het zelfverklaarde onvermogen en de zelfgekozen sociale gevangenschap die de allochtoon en de Moslim op hun plek houden.

Juh, je bent boos no?

Na, individueel schieten die mensen er wel mee op. En zijn zij hun broeder's hoeder?

Maja, er zit wat in, die zelfverkozen gevangenschap. Van dat zelfverklaarde onvermogen weet ik het niet. Ik roepvraag hier al jaren waarom er geen moslim A-omroep annex volkspartij annex weetikveel is, daar krijg ik nooit antwoord op. Ws. omdat de alledaagse belangen gewoon geen religieuze belangen zijn, en religie ook niet echt bindt.

Coolassprov MC
07-12-07, 06:27
Geplaatst door Orakel
Tis met Kamp en de VVD net als met de andere politieke partijen. Geen van hen is geinteresseerd in het belang, he wel en wee of het zieleheil van den Moslim.
Wat we nu zien is een enorme electorale profilereingsdrang en al het, hetzij krijgshaftige rechts-radicale, hetzij links-dweperige gebral van alle partijen, dient slechts het eigen gewin.

Rechts krijst dat de integratie gebaat is bij een zero-tolerance en no-nosense aanpak, links mijmert en prevelt dat inclusie beter is dan exclusie.
Beide stromingen hebben echter slechts oog voor de hoeveelheid pluche waar ze hun schijnheilige derriere op kunnen nestelen.

En wiens schuld is dat? Van de allochtoon. En van de Moslim. Die laat zich wijsmaken dat verzuiling on-nederlands is en anti-integratief werkt.
Horseshit in het kwadraat want nimmer glorieerde de etno- of religiespecifiek belangenbehariging als ten tijde van de verzuiling.
Den politieke Hollander weet dat en vreest daarom dat de nobele wilde zijn toevlucht tot deze sociale constructie neemt.

In plaats van in actie te komen, zich te organiseren en een politieke vuist te maken, worden de Moslims en allochtonen vertegenwoordigd door lafhartige subsidiehoeren en gedweeë 'huisnegers' die enkel en alleen de taal van hun meester spreken.

Maar ook deze 'nuttige idioten' is hun zelfbevlekking niet te verwijten want zoals Machiavelli reeds stelde: den mensch wisselt gaarne van heer, geloovend er op die wijze op vooruit te gaan.

Het is het zelfverklaarde onvermogen en de zelfgekozen sociale gevangenschap die de allochtoon en de Moslim op hun plek houden.

The portals of power have been carefully crafted to ensure that noone who critisizes the natural goodness of the system is alllowed to enter.

Public Power in the Age of Empire (http://www.democracynow.org/2004/8/23/public_power_in_the_age_of)

Coolassprov MC
07-12-07, 06:29
Geplaatst door Charlus
En België cq. al dan niet Belg zijn heeft hiermee te maken omdat....? Coolassprov is een Belg? Hoe kon ik dat nu weten?

Je weet zodra je weet dat je niets weet.