PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat zullen westerse feministen hiervan zeggen?



Coolassprov MC
08-12-07, 09:21
http://news.yahoo.com/nphotos/Reuters-Pictures-Year-Bethlehem-West-Bank-village-Ammar-Awad/ss/events/lf/120307reuterspoy/im:/071203/ids_photos_wl/r2080017822.jpg/

RNPS PICTURES OF THE YEAR - Palestinian women take cover from a stun grenade thrown by Israeli soldiers during a military operation in the West Bank village of Al-Shawawra near Bethlehem May 10, 2007.

Slinger
08-12-07, 09:36
Geplaatst door Coolassprov MC
http://news.yahoo.com/nphotos/Reuters-Pictures-Year-Bethlehem-West-Bank-village-Ammar-Awad/ss/events/lf/120307reuterspoy/im:/071203/ids_photos_wl/r2080017822.jpg/

RNPS PICTURES OF THE YEAR - Palestinian women take cover from a stun grenade thrown by Israeli soldiers during a military operation in the West Bank village of Al-Shawawra near Bethlehem May 10, 2007.

Dat ze die burka moeten afleggen.

Qaiys
08-12-07, 09:48
Geplaatst door Slinger
Dat ze die burka moeten afleggen.

http://img140.imageshack.us/img140/5369/zionistischehond2hs0.jpg

Slinger
08-12-07, 10:08
Geplaatst door Qaiys
http://img140.imageshack.us/img140/5369/zionistischehond2hs0.jpg

Ik vind dat deze Turkse soldaten deze als vrouw verklede man nog netjes behandelen.

Qaiys
08-12-07, 10:10
Geplaatst door Slinger
Ik vind dat deze Turkse soldaten deze als vrouw verklede man nog netjes behandelen.

Liegen en verdraaingen zijn jouw specialiteit. Dat zijn jouw geliefde zionistische soldaten en een palestijnse vrouw die door hun onderdrukt wordt.

Slinger
08-12-07, 10:11
Geplaatst door Qaiys
Liegen en verdraaingen zijn jouw specialiteit. Dat zijn jouw geliefde zionistische soldaten en een palestijnse vrouw die door hun onderdrukt wordt.

Je meent het!

Qaiys
08-12-07, 10:13
Geplaatst door Slinger
Je meent het!

Je hebt dus geen inhoudelijke inbreng meer.

Slinger
08-12-07, 10:19
Geplaatst door Qaiys
Je hebt dus geen inhoudelijke inbreng meer.

Kijk naar de topictitel en vraag je af of jij nog inhoudelijke inbreng hebt.

Qaiys
08-12-07, 10:24
Geplaatst door Slinger
Kijk naar de topictitel en vraag je af of jij nog inhoudelijke inbreng hebt.

Dat had je eerder moeten bedenken voordat je met je leugens aankwam. Verder moet je niet alleen naar een topictitel kijken maar ook naar de inhoud van zo een topic.

Ik heb je gewezen op je leugens over turkse soldaten en over een zogenaamde man die als vrouw verkleed was en die weersproken.

Slinger
08-12-07, 10:34
Geplaatst door Qaiys
Dat had je eerder moeten bedenken voordat je met je leugens aankwam. Verder moet je niet alleen naar een topictitel kijken maar ook naar de inhoud van zo een topic.

Ik heb je gewezen op je leugens over turkse soldaten en over een zogenaamde man die als vrouw verkleed was en die weersproken.

Het meest interessante is natuurlijk dat je dit echt meent. Ik merk wel vaker dat sommigen alles letterlijk nemen wat je zegt. In het contact met sommige mensen moet je daar echt mee oppassen. De multiculturele samenleving brengt toch nieuwe eisen met zich mee.

Qaiys
08-12-07, 10:36
Geplaatst door Slinger
Het meest interessante is natuurlijk dat je dit echt meent. Ik merk wel vaker dat sommigen alles letterlijk nemen wat je zegt. In het contact met sommige mensen moet je daar echt mee oppassen. De multiculturele samenleving brengt toch andere eisen met zich mee.

Goedkope uitvlucht om je schandelijke gedrag en standpunten ten koste van andermans leed goed te praten.

Slinger
08-12-07, 10:51
Geplaatst door Qaiys
Goedkope uitvlucht om je schandelijke gedrag en standpunten ten koste van andermans leed goed te praten.

Ja, ik had ook beter moeten weten dan met een moreel hoogstaand persoon als jij te gaan discussiėren.

Coolassprov MC
08-12-07, 14:03
Geplaatst door Slinger
Ja, ik had ook beter moeten weten dan met een moreel hoogstaand persoon als jij te gaan discussiėren.

Christelijk en ''beter weten''? Is dat geen oxymoron?

Slinger
08-12-07, 14:06
Geplaatst door Coolassprov MC
Christelijk en ''beter weten''? Is dat geen oxymoron?

Nee, dat zeker niet maar in mijn uitspraak hierboven staat wel een andere, maar die mag je zelf opzoeken.

Coolassprov MC
08-12-07, 14:08
Geplaatst door Slinger
Nee, dat zeker niet maar in mijn uitspraak hierboven staat wel een andere, maar die mag je zelf opzoeken.

Ik neem geen huiswerk aan van cynische schurken.

Slinger
08-12-07, 14:12
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik neem geen huiswerk aan van cynische schurken.

Nu begrijp ik het, dan heb je in het verleden alleen maar te maken gehad met cynische schurken. :baard:

lihoed
08-12-07, 14:33
Geplaatst door Slinger
Nu begrijp ik het, dan heb je in het verleden alleen maar te maken gehad met cynische schurken. :baard:

Neem een klysma want het zit bij jou vast.

Coolassprov MC
08-12-07, 14:34
Geplaatst door lihoed
Neem een klysma want het zit bij jou vast.

Zulke mensen hebben dat niet nodig; ze schijten uit hun bek!