PDA

Bekijk Volledige Versie : Record bastaardkinderen VS



Qaiys
08-12-07, 20:45
Record bastaardkinderen VS

Van bijna 39 procent van de vorig jaar in de VS geboren baby's is de moeder niet getrouwd. Dit is het hoogste aantal sinds in 1940 is begonnen hierover statistieken bij te houden.

Dit heeft de Amerikaanse gezondheidsdienst CDC vandaag laten weten. Onder de zwarte bevolking is het percentage ongetrouwde moeders met bijna 71 procent het hoogst. Ongeveer 40 procent van de ongehuwde moeders woont wel samen.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/buitenland/2007/12/record_bastaardkinderen_vs.html

mark61
08-12-07, 20:53
Dit is een stigmatiserende, beledigende, en bovendien juridisch onjuiste aanduiding.

Jaja 'tis jouw kop niet'.

Maar vertel nou es wat je er van vindt? Of mogen we dat zelf invullen?

Qaiys
08-12-07, 21:07
Geplaatst door mark61
Dit is een stigmatiserende, beledigende, en bovendien juridisch onjuiste aanduiding.

Jaja 'tis jouw kop niet'.

Maar vertel nou es wat je er van vindt? Of mogen we dat zelf invullen?

Mijn mening:

Ik vond het opvallend dat het zo in het nieuws gebracht wordt en dat men daar statistieken van bijhoudt. Dat maakt me nieuwsgierig.

Wizdom
08-12-07, 21:11
Geplaatst door Qaiys
Mijn mening:

Ik vond het opvallend dat het zo in het nieuws gebracht wordt en dat men daar statistieken van bijhoudt. Dat maakt me nieuwsgierig.

Men meet de resultaten van de MTV en TMF effecten op de goyim...

lihoed
08-12-07, 22:25
Geplaatst door Qaiys
Record bastaardkinderen VS

Van bijna 39 procent van de vorig jaar in de VS geboren baby's is de moeder niet getrouwd. Dit is het hoogste aantal sinds in 1940 is begonnen hierover statistieken bij te houden.

Dit heeft de Amerikaanse gezondheidsdienst CDC vandaag laten weten. Onder de zwarte bevolking is het percentage ongetrouwde moeders met bijna 71 procent het hoogst. Ongeveer 40 procent van de ongehuwde moeders woont wel samen.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/buitenland/2007/12/record_bastaardkinderen_vs.html

Oh...nu begrijp ik waarom die Amerikanen elkaar uitschelden voor bastard omdat ze dat ook allemaal zijn. :haha: