PDA

Bekijk Volledige Versie : Israel is nummer 1..



Coolassprov MC
09-12-07, 09:50
..in het verhandelen van vrouwen.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7070929.stm

Last year, the United Nations named Israel as one of the main destinations in the world for trafficked women; it has also consistently appeared as an offender in the annual US State Department's Trafficking in Persons (Tip) report.

Kadatchke
09-12-07, 10:01
Gaaap.....Nou laat ik dan maar even het web afstruinen over..lets say...Saoudi Arabie....tot straks...oh nee heb toch wat beters te doen...lol

Coolassprov MC
09-12-07, 10:08
Geplaatst door Kadatchke
Gaaap.....Nou laat ik dan maar even het web afstruinen over..lets say...Saoudi Arabie....tot straks...oh nee heb toch wat beters te doen...lol

Ga maar een stukje fietsen.

lihoed
09-12-07, 13:01
Geplaatst door Coolassprov MC
..in het verhandelen van vrouwen.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7070929.stm

Last year, the United Nations named Israel as one of the main destinations in the world for trafficked women; it has also consistently appeared as an offender in the annual US State Department's Trafficking in Persons (Tip) report.

Lijkt me een interessante topic voor die Nederlandse jood, Rob Oudkerk.

Maarten
09-12-07, 13:49
Geplaatst door Kadatchke
Gaaap.....Nou laat ik dan maar even het web afstruinen over..lets say...Saoudi Arabie....tot straks...oh nee heb toch wat beters te doen...lol
Israel onderdrukt ook nog eens 1,5 miljoen Palestijnse vrouwen. Waar een klein land groot in kan zijn..

Maarten
09-12-07, 13:58
Geplaatst door Coolassprov MC

Je begint je toch langzaam af te vragen, wat voor land dat precies is he?..
Het is werkelijk allemaal haat en geweld wat de klok slaat. Tel alles maar op, ook aan onderlinge verhoudingen..


Ik heb het op m'n lijstje staan van redenen waarom ze geen vrede willen. Zodra de palestijnen als zondebok wegvallen, slaat al die negativiteit terug in de eigen samenleving. Ik denk dat ze dat verdomd goed weten, of aanvoelen.

III
09-12-07, 14:07
Geplaatst door Kadatchke
Gaaap.....Nou laat ik dan maar even het web afstruinen over..lets say...Saoudi Arabie....tot straks...oh nee heb toch wat beters te doen...lol

Er is een hoop loos of was het hopeloos? :bril: