PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse volkswoede om ’homohuwelijk’



azulay
09-12-07, 10:53
Trouw


’Het proces reflecteert dat er hier geen cultuur bestaat waarin je anders mag zijn dan de rest’
Julie van Traa , Ksar el Kébir

Een filmpje op YouTube, met een als bruid verklede man, veroorzaakte een hetze tegen homo’s in het noorden van Marokko. Tegen de betrokkenen zijn celstraffen geëist.

„Dat hij geslacht wordt als een kameel midden op straat, als hij ooit vrijkomt!” roept de Marokkaanse Sanae (28) woedend. Met ’hij’ bedoelt ze Fouad, een bewoner van het stadje Ksar el Kébir in het noorden van Marokko. Die wordt ervan beschuldigd een paar weken terug een ’homohuwelijk’ te hebben georganiseerd. Eergisteren stond hij met vijf anderen terecht voor homoseksualiteit bij de rechtbank van Ksar El Kébir.

De vrouw, die samen met haar zoontje is komen kijken naar het proces, krijgt applaus van de omstanders, allemaal mannen. „Wij vragen dat de wet onze rechten geeft, aan ons vrouwen”, schreeuwt ze nu. „Wie gaat er met ons trouwen, als mannen onderling gaan trouwen? Dat is waanzin!”

Een privéfeest waarbij hoofdverdachte Fouad zich verkleed had als vrouw, heeft een ware hetze tegen homoseksuelen ontketend in Marokko. De geruchten dat het zou gaan om een huwelijk tussen twee mannen – Fouad, die in het stadje al jaren bekend staat om zijn homoseksualiteit, en een vriend – kwamen op gang nadat één van de feestgangers een filmpje had geplaatst op de internetsite YouTube. Daarin zijn mannen te zien die dansen en alcohol drinken. Een van hen is verkleed als bruid, met kroon en traditionele kaftan.

In de week die volgde, stelden bewoners, onder wie veel islamisten, een petitie op dat er een officieel onderzoek moet komen naar dit vermeende ’homohuwelijk’. „We zijn gechoqueerd. Er waren kinderen op dat feest aanwezig en ook lokale autoriteiten”, zegt advocaat Abdelhak Deghay, één van de ondertekenaars. Parlementslid Mustafa Ramid van de islamitische partij PJD (Parti Justice et Développement) vroeg in een open brief aan de minister van binnenlandse zaken om ingrijpen.

Nadat ook verschillende imams tijdens het vrijdaggebed de bewoners hadden opgeroepen te demonstreren tegen deze ’overspelige praktijken’, togen duizenden jongens de straat op. Schreeuwend kwamen ze aan bij het huis van de moeder van Fouad.

„Ze kwamen met stukken ijzer en messen om Fouad te doden”, vertelt zijn broer Redouan. Hij laat zien wat er over is van het huis aan de rand van een sloppenwijk. Het spaanplaten dak is naar beneden gekomen, de muren zijn weggeslagen en tussen de modder op de grond ligt een cd-hoesje. Banken, bedden, televisie, alles is meegenomen. Foaud vluchtte naar de buren en gaf zichzelf uiteindelijk aan bij de politie. „Uit zelfbescherming”, vertelt Redouan. Vervolgens kwam de menigte naar zijn broers huis en bekogelde het met stenen.

Nog nooit zijn in Marokko mensen zo massaal de straat opgegaan uit morele verontwaardiging. Demonstraties tegen verhoging van broodprijzen of tegen de aanleg van een weg komen vaak voor. In hetzelfde stadje Ksar el Kébir – 100.000 inwoners – gingen duizenden jongeren op 1 mei dit jaar de straat op uit onvrede met de hoge werkloosheid en het stijgen van de prijzen van brood, olie en suiker. Maar een hetze tegen één persoon vanwege zijn seksuele geaardheid was tot nu toe niet voorgekomen.

Zelfs minister Chakib Benmoussa van binnenlandse zaken heeft opgeroepen de gemoederen te kalmeren. In een verklaring aan het Marokkaanse staatspersbureau MAP lichtte hij toe dat uit de eerste onderzoeken blijkt dat het feest ’gelieerd was aan rituelen van kwakzalverij’ en dat het niet gaat om een ’huwelijk tussen seksueel ontaarden’.

De zes verdachten, die terechtstaan voor homoseksualiteit, riskeren tussen de zes maanden en drie jaar gevangenisstraf. „De kans is klein dat ze worden vrijgesproken”, vertelt hun advocaat Mohammed Sebbar, tevens voorzitter van de mensenrechtenorganisatie Forum Verité et Justice. Hij heeft samen met twee andere bekende mensenrechtenadvocaten – Abdelaziz Douidi en Ahmed Arhmouche – de verdediging op zich genomen. Geen enkele andere advocaat was bereid de verdediging te voeren. „Het proces reflecteert dat er in Marokko geen cultuur bestaat waarin je anders mag zijn dan de rest”, zegt hij. Maandag wordt de rechtzaak voortgezet.
Tanger stond ooit bekend als homostad

Homoseksualiteit in Marokko komt veel voor. Sommige jongens hebben hun eerste seksuele ervaring met iemand van hetzelfde geslacht, omdat ze niet aan meisjes kunnen komen. Anderen hebben een relatie tegen betaling. ’Het mag niet van Allah maar als je mij betaalt, is het minder erg’, zo verantwoordt Amine zich tegenover zijn buitenlandse partner. Toen de havenstad Tanger nog een internationale vrije handelszone was, stond het bekend als stad voor homoseksuelen. Schrijver Paul Bowles had er vele relaties met jongens. In Marrakech dansen avond aan avond travestieten op het grote plein Jmaa el Fna ter vermaak van de omstanders. Homoseksualiteit mag, als het maar niet te openlijk gebeurt. Zolang men er niet openlijk over spreekt of foto’s publiceert, zolang het niet in de publieke sfeer is, kan men het bestaan ervan ontkennen en is het geen probleem.

Coolassprov MC
09-12-07, 11:59
Geplaatst door azulay
Een filmpje op YouTube, met een als bruid verklede man, veroorzaakte een hetze tegen homo’s in het noorden van Marokko.

Jouw achterlijke berberbergkamelen die ook nog eens een eigen barbarenstaat willen; ze kunnen niet eens een filmpje op yotube zetten zonder elkaar ervoor de hersenen in te slaan :gniffel: :gniffel: :gniffel: :gniffel: :gniffel:

lihoed
09-12-07, 12:48
Geplaatst door Coolassprov MC
Jouw achterlijke berberbergkamelen die ook nog eens een eigen barbarenstaat willen; ze kunnen niet eens een filmpje op yotube zetten zonder elkaar ervoor de hersenen in te slaan :gniffel: :gniffel: :gniffel: :gniffel: :gniffel:

Volgens mij is het die achterlijke Shamharosh die deze topic opent.
Ook zo'n homorechten strijder. :hihi:

mark61
09-12-07, 13:08
Geplaatst door azulay
„Wie gaat er met ons trouwen, als mannen onderling gaan trouwen? Dat is waanzin!”

Concurrentie :hihi:


Banken, bedden, televisie, alles is meegenomen.

Fantastische moslims. Dieven zijn het.


Nog nooit zijn in Marokko mensen zo massaal de straat opgegaan uit morele verontwaardiging. Demonstraties tegen verhoging van broodprijzen of tegen de aanleg van een weg komen vaak voor. In hetzelfde stadje Ksar el Kébir – 100.000 inwoners – gingen duizenden jongeren op 1 mei dit jaar de straat op uit onvrede met de hoge werkloosheid en het stijgen van de prijzen van brood, olie en suiker. Maar een hetze tegen één persoon vanwege zijn seksuele geaardheid was tot nu toe niet voorgekomen.

Tis inderdaad bizar. Wat zijn een mens zijn prioriteiten in het leven?

Waarom hoor je alleen van moslims groot kabaal om trivialiteiten?

Ik zie tienduizend Cambodjanen al de straat op gaan om zoiets.

azulay
09-12-07, 13:15
Geplaatst door Coolassprov MC
Jouw achterlijke berberbergkamelen die ook nog eens een eigen barbarenstaat willen; ze kunnen niet eens een filmpje op yotube zetten zonder elkaar ervoor de hersenen in te slaan :gniffel: :gniffel: :gniffel: :gniffel: :gniffel:


Berberberkamelen??? Ik dacht dat Qsar ELkbir gearabiseerd is en haar inwoners zich zelf als Arabieren zien.

Eigen Barbaren staat: IK ken geen enkel Amazigh die een staat wil. Het enige wat Imazighen willen is gelijke rechten enplichten voor alle inwoners voor het land.

Zichzelf de hersenene inslaan: De commotie is ontstaan nadat je achterlijke Arabische en geweldadige moslim(s) imams opgeroepen hebben tot geweld (dat is ze niets vreemds.


Bovenstaande reactie is voor jou bedoeld omdat het overeenkomt met je niveau, anders begrijp je het niet. Jouw reactie heeft overgines niets te maken met het onderwerp.


Het enige verband die ik kan vinden tussen dit Artikel en de Imazighen is dat de bekende advocaat Arhmouch (Rabat) en een van de bekendste Amazigh militanten, vrijwillig de slachtoffers van deze Baarbaarse Extremistische moslims (Zowel Imazighen als Arabieren) samen met twee andere advocaten gaat verdedigen, nadat de slachtoffers geen advocaat bereid hebben gevonden om ze te verdedigen.

Rabi'ah.
09-12-07, 15:18
Geplaatst door Coolassprov MC
Jouw achterlijke berberbergkamelen die ook nog eens een eigen barbarenstaat willen; ze kunnen niet eens een filmpje op yotube zetten zonder elkaar ervoor de hersenen in te slaan :gniffel: :gniffel: :gniffel: :gniffel: :gniffel:

Doe alsjeblieft niet zo godvergeten achterlijk en racistisch.

En inderdaad, de inwoners van Qasr alkabir (ik neem dat dat de officiële naam is?) moeten eens hun prioriteiten op een rijtje zetten.

III
09-12-07, 15:23
:lol:

Sallahddin
09-12-07, 18:58
Homohuwelijken & homo's zelf hebben zeker PRINCIPIEEL geen plaats in een officieel "moslim" land hoe je het ook wendt of keert(maar er bestaat toch geen moslim land als zodanig,niet in de strikte werkelijk zin van het woord :nergens op deze planeet ...),tenzij die homo's toch afzien van hun afwijkend gedrag en manier van leven en deze gelijkzetten aan de locaal visie van de wereld,de mens,het leven .... : heeft dus niks te maken met "het recht anders te zijn " :deze laatste hoort de algemeen belang niet te schaden of in gevaar te brengen :en dat is duidelijk juist het geval hier bij deze "zaak" :

in totaal strijd met de locale normen en waarden ,laat staan met de islamitische ,deze voeren toch niet de hoog_boven toon wat dat betreft =slechts formeel !!!! :

Westerse ethiek is zeker niet de mate der dingen voor moslims=niet universeel ,vooraal niet thuis :

bovendien, in een land als Marokko heersen vooraal seculaire opvattingnen met betrekking tot bestuur ,economie ,politiek....=

Marokko is "officieel" een "democratie in de maak, op weg naar secularisme ,dus :scheiding van moskee en staat ..." =in feite een soort "face lift" voor deze achterlijk achterhaald systeem die op deze manier zich probeert te handhaven en adapteren aan de new world order , maar in feite een puur dictatoriaal monarchie waarin de koning de absoluut macht bezit ondanks al die mascarade van 34 partijen !!! ,"parlement" ,"verkiezingnen " .... =

veels te veel zijdig onderwerp....,

maar tegelijkertijd heeft Marokko veel schizofrenische gezichten die in strijd met elkaar staan :een hoofdbreker en tragi_hilarish puzzel :

Marokko is enerzijds officieel een moslim land , maar deze Islam wordt alleen ge_misbruikt voor politieke en andere motieven _doeleinden (wordt dus uitgesloten van de politiek arena ,ondanks het feit dat er een groot zgn islamitisch partij die aan deze verwarrend en complex make-believe politiek spel deel aan neemt =deze partij had eerst al van die fundamenteel seculaire anti_Islam compromissen en deels gesloten met de staat ....) ,

anderzijds heb je ook van die achterlijk achterhaald aristocratie (shourfa en ander ..) ,feodalisme (groot rijke grondbezitters die meetsaal politici zijn of van die grote Marokkaanse rijke families met groot untouchable status en aanzien _immuniteit die grote delen van de marokkaanse economie in handen hebben en die monopoliseren en daarmee doen waar ze zin in hebben =staan min of meer boven de wet dus! ... de koning en de koniklijk familie hebben ook grote eigendommen en grote delen in de Marokkanse economie ...).....

Ach... vreemd en bizaar land die zijn weerga absoluut niet kent =veel om over te kunnen vertellen dus :ik laat het bij deze !

P.S.: technish en realistish gezien zijn bijv. die homo's niet echt slim qua inschatting van de locaal mentaliteit en diens verbondheid met islam, al is deze verbondheid in feite zeer oppervlakkig en bijna gereduceerd tot religieuze rituelen ...

"Progressieve groepen " en andere secularisten elite en ander gaan subtieler en implicieter te werk , en gaan de rechtstreeks confrontatie niet aan met islam =geen effectief of doeltreffend methode =werkt juist averechts (om maar niet te vergeten deze belangrijk gegeven : hoog percentage analfabeten bijv....) ....

Franstallig media bijv. kunnen zich veel durf en "taboe_brekend" initiatieven nemen ,in tegenstelling tot de arabish media : Tel Quel Magazine (in handen van Amazighen die strijden voor eigen "volksrechten" ,meestaal van die secularisten dan=worden ge_misbruikt tegen "islamisten " en anderen door de staat ,in de zeer bekend classiek traditie van :verdeel en heers !)bijv. en de tweede staats tv : 2M :

"islamisten" zijn bijna uitgeschakeld en als die toch ééns durven de boven toon te willen voeren in zg "wereldszaken" ,dan worden die bedreigd met het bekend en effectief zwaard van Damocles ,namelijk :terrorisme beschuldigingnen of in de zin van aanzetten_op roepen tot geweld_terrorisme ....

De "waarheid" is zelden gelijk aan de realiteit in Marokko : er is een enorme kloof tussen de staats propaganda en rhetoriek bijv. =de officieel versie van de feiten (zelfs meest van de media doet er aan mee aan deze make_believe...)en de realiteit ....
Laat ik bij deze !

:zwaai:

mark61
09-12-07, 21:38
Geplaatst door Sallahddin
Homohuwelijken & homo's hebben zeker PRINCIPIEEL geen plaats in een officieel "moslim" land hoe je het ook wendt of keert(maar er bestaat toch geen moslim land als zodanig,niet in de strikte werkelijk zin van het woord :nergens op deze planeet ...),

Je babbelt wel een eind weg, maar een mening over de halve mannelijke bevolking van een stad in een arm land dat bizarre prioriteiten stelt, ho maar.

Heb jij een verklaring voor de bizarre fixatie van moslims op homo's, boeken, teddyberen?

knuppeltje
09-12-07, 21:45
Geplaatst door mark61
Je babbelt wel een eind weg, maar een mening over de halve mannelijke bevolking van een stad in een arm land dat bizarre prioriteiten stelt, ho maar.

Heb jij een verklaring voor de bizarre fixatie van moslims op homo's, boeken, teddyberen?

Ik vind fixatie op boeken en homo's nou weer helemaal niet bizar, teddyberen vind ik eigelijk weer te soft. :fpimp: :ego:

sidi bibi
09-12-07, 22:35
Geplaatst door mark61
Je babbelt wel een eind weg, maar een mening over de halve mannelijke bevolking van een stad in een arm land dat bizarre prioriteiten stelt, ho maar.

Heb jij een verklaring voor de bizarre fixatie van moslims op homo's, boeken, teddyberen?

http://www.telquel-online.com/300/index_300.shtml

mark61
09-12-07, 22:38
Geplaatst door sidi bibi
http://www.telquel-online.com/300/index_300.shtml

Ik weet dat er een hele bende normale Marokkanen bestaat. Gelukkig ken ik die en is het volk hiero een aberratie.

mark61
09-12-07, 22:39
Geplaatst door knuppeltje
Ik vind fixatie op boeken en homo's nou weer helemaal niet bizar, teddyberen vind ik eigelijk weer te soft. :fpimp: :ego:

Jij bent ook bizar :ego:

David
10-12-07, 07:13
Geplaatst door Sallahddin
[B]Homohuwelijken & homo's hebben zeker PRINCIPIEEL geen plaats in een officieel "moslim" land hoe je het ook wendt of keert

Beheer!

Ik constateer principiële, beledigende en kwetsende homofobie!

Coolassprov MC
10-12-07, 09:06
Geplaatst door azulay
Berberberkamelen??? Ik dacht dat Qsar ELkbir gearabiseerd is en haar inwoners zich zelf als Arabieren zien.

Eigen Barbaren staat: IK ken geen enkel Amazigh die een staat wil. Het enige wat Imazighen willen is gelijke rechten enplichten voor alle inwoners voor het land.

Zichzelf de hersenene inslaan: De commotie is ontstaan nadat je achterlijke Arabische en geweldadige moslim(s) imams opgeroepen hebben tot geweld (dat is ze niets vreemds.


Bovenstaande reactie is voor jou bedoeld omdat het overeenkomt met je niveau, anders begrijp je het niet. Jouw reactie heeft overgines niets te maken met het onderwerp.


Het enige verband die ik kan vinden tussen dit Artikel en de Imazighen is dat de bekende advocaat Arhmouch (Rabat) en een van de bekendste Amazigh militanten, vrijwillig de slachtoffers van deze Baarbaarse Extremistische moslims (Zowel Imazighen als Arabieren) samen met twee andere advocaten gaat verdedigen, nadat de slachtoffers geen advocaat bereid hebben gevonden om ze te verdedigen.

Waarom ga je ook niet hiervoor asiel aanvragen in Israel?

Coolassprov MC
10-12-07, 09:10
Geplaatst door Rabi'ah.
Doe alsjeblieft niet zo godvergeten achterlijk en racistisch.

En inderdaad, de inwoners van Qasr alkabir (ik neem dat dat de officiële naam is?) moeten eens hun prioriteiten op een rijtje zetten.

Ben zelf Amazigh; mag ik dan even wat vuile was buiten hangen?

Het is de realiteit; de meest bekrompen mensen zijn die berbers waar azulay claimt zorg voor te dragen.

Jij denkt dat je in Nador of Hoceima met open armen binnengehaald wordt als homo?

Think again!

Coolassprov MC
10-12-07, 09:24
Geplaatst door David
Beheer!

Ik constateer principiële, beledigende en kwetsende homofobie!

Hetgeen jij vermeent is een constatering opzich.

Shemharosh
10-12-07, 11:00
Geplaatst door azulay

Homoseksualiteit in Marokko komt veel voor. Sommige jongens hebben hun eerste seksuele ervaring met iemand van hetzelfde geslacht, omdat ze niet aan meisjes kunnen komen. Anderen hebben een relatie tegen betaling.

ze zeggen ook dat bij Moslims homoseksualiteit geen keuze is maar een noodzaak.

knuppeltje
10-12-07, 11:54
Geplaatst door Shemharosh
ze zeggen ook dat bij Moslims homoseksualiteit geen keuze is maar een noodzaak.

Jouw geef ik aan wegens godslastering. :blowen:

Sallahddin
10-12-07, 11:56
Geplaatst door David
Beheer!

Ik constateer principiële, beledigende en kwetsende homofobie!

Dat zijn feiten die je als homo dondersgoed weet trouwens : geen geheim ,maar een gewoon constatering :

Bovendien, je weet heel goed ook dat onder DOMINANT Islam is homosexualiteit streng verboden is , en als je op "heterdaad wordt betrapt" (caught in the act !) dan ... krijg je de ... doodstraf ook nog, zonder pardon !



:zwaai:

knuppeltje
10-12-07, 11:58
Geplaatst door Sallahddin
Dat zijn feiten die je als homo dondersgoed weet trouwens : geen geheim ,maar een gewoon constatering :

Bovendien, je weet heel goed ook dat onder DOMINANT Islam is homosexualiteit streng verboden is , en als je op "heterdaad wordt betrapt" (caught in the act !) dan ... krijg je de ... doodstraf ook nog, zonder pardon !

:zwaai:

Dat maakt hen en jou juist zo achterlijk.

David
10-12-07, 12:01
Geplaatst door Sallahddin
Dat zijn feiten die je als homo dondersgoed weet trouwens : geen geheim ,maar een gewoon constatering :

Bovendien, je weet heel goed ook dat onder DOMINANT Islam is homosexualiteit streng verboden is , en als je op "heterdaad wordt betrapt" (caught in the act !) dan ... krijg je de ... doodstraf ook nog, zonder pardon !

:zwaai:

Dat is dus homofobie, en dat aspect van de islam vind ik walgelijk en mensonterend. Homofobie dient uitgeroeid te worden.

Sallahddin
10-12-07, 12:19
Geplaatst door David
Dat is dus homofobie, en dat aspect van de islam vind ik walgelijk en mensonterend. Homofobie dient uitgeroeid te worden.

Zo is het dan ,kan ik niet hypocriet over doen hoor !!! :zwaai:

Je weet het dus : kan niet anders :waaroom ga je dan om " brand & moord roepen dan"=niets nieuws ???

Da's homofobie volgens de westerse ethiek=niet universeel .... niet de Islamitische !!!

Homosexualiteit valt niet onder het principe "het recht anders te zijn " ,want die schaadt het algemeen belang in een islamitische land en brengt die in gevaar +++++++++ zelfs de wetenschap heeft er nog geen beslissend oordeel over gedaan :komt nog hoor als dat niet in de doofpot wordt gestopt:kom op ,schiet op :jullie lopen achter wat dat en andere key_issues betreft ...

Sta je soms niet stil bij het feit dat homosexualiteit altijd streng verboden en verworpen werd door de al drie de grote religies ????=niet voor niets dus....

(homo's vormen tegenwoordig van die zeer groot economisch en ander macht in de wereld ,en vooraal in het westen :geld +kennis = 2xkeer macht dan = Homo Lobbys worden sterker met de dag = neigen tot een totalitair vorm van dictaat en afdwingen van eigen gedachtengoed op niet_homo's onder het bekend zwaard van Damocles = of je bent voor of je bent tegen homo's =of je bent "progressief _verlicht " of je bent achterlijk_obscurantist terwijl dat allemaal in feite absoluut niks te maken heeft met "verlichting" of achterlijkheid , gezien het feit dat zelfs de wetenschap nog geen beslissend oordeel erover heeft geveld over de al dan niet erfelijk_aangeboren ,"natuurlijk", niet schadelijk voor de maatschappij ... natuur en aarde van die homosexualiteit nogmaals ...blablabla...)...

P.S.: Homo_acceptatie en sociaal tolerantie zijn niet uitsluitend modern post_verlichting verworvenheden , als je de geschiedenis raadpleegt dan zou je terechtkomen op volkeren die homosexualiteit vrijer en openlijker hadden bedreven dan nu het geval is =geen modern "vooruitgang" of modern monopolie _verworvenheden zoals velen dat willen laten geloven dus ....

Wie wordt voor de gek gehouden dan??? :tover:


:zwaai:

naam
10-12-07, 12:20
Geplaatst door Sallahddin
Dat zijn feiten die je als homo dondersgoed weet trouwens : geen geheim ,maar een gewoon constatering :

Bovendien, je weet heel goed ook dat onder DOMINANT Islam is homosexualiteit streng verboden is , en als je op "heterdaad wordt betrapt" (caught in the act !) dan ... krijg je de ... doodstraf ook nog, zonder pardon !



:zwaai:


Je zegt het alsof je er achter staat ook.
Wat heb jij een enge gedachten zeg, bah.
Zelf zeggen dat discriminatie niet mag, maar wel bij sexuele geaardheid. Misselijkmakend dit.

naam
10-12-07, 12:24
Geplaatst door Sallahddin
Zo is het dan ,kan ik niet hypocriet over doen hoor !!! :zwaai:

Je weet het dus : kan niet anders :waaroom ga je dan om " brand & moord roepen dan"=niets nieuws ???

Da's homofobie volgens de westerse ethiek=niet universeel .... niet de Islamitische !!!

Homosexualiteit valt niet onder het principe "het recht anders te zijn " ,want die schaadt het algemeen belang in een islamitische land en brengt die in gevaar +++++++++ zelfs de wetenschap heeft er nog geen beslissend oordeel over gedaan :komt nog hoor als dat niet in de doofpot wordt gestopt:kom op ,schiet op :jullie lopen achter wat dat en andere key_issues betreft ...

(homo's vormen tegenwoordig van die zeer groot economisch en ander macht in de wereld ,en vooraal in het westen :geld +kennis = 2xkeer macht dan = Homo Lobbys worden sterker met de dag = neigen tot een totalitair vorm van dictaat en afdwingen van eigen gedachtengoed op niet_homo's onder het bekend zwaard van Damocles = of je bent voor of je bent tegen homo's =of je bent "progressief _verlicht " of je bent achterlijk_obscurantist terwijl dat allemaal in feite absoluut niks te maken heeft met "verlichting" of achterlijkheid , gezien het feit dat zelfs de wetenschap nog geen beslissend oordeel erover heeft geveld over de al dan niet erfelijk_aangeboren ,"natuurlijk", niet schadelijk voor de maatschappij ... natuur en aarde van die homosexualiteit nogmaals ...blablabla...)...


:zwaai:

Homo's die het algemeen belang van een islamistisch land in gevaar brengen. Hoe dan? Homo's de nieuwe joden van de macht?
Geloof je dat zelf wel?

David
10-12-07, 12:31
Geplaatst door Sallahddin
Zo is het dan ,kan ik niet hypocriet over doen hoor !!! :zwaai:

Je weet het dus : kan niet anders :waaroom ga je dan om " brand & moord roepen dan"=niets nieuws ???

Da's homofobie volgens de westerse ethiek=niet universeel .... niet de Islamitische !!!

Homosexualiteit valt niet onder het principe "het recht anders te zijn " ,want die schaadt het algemeen belang in een islamitische land en brengt die in gevaar +++++++++ zelfs de wetenschap heeft er nog geen beslissend oordeel over gedaan :komt nog hoor als dat niet in de doofpot wordt gestopt:kom op ,schiet op :jullie lopen achter wat dat en andere key_issues betreft ...

Sta je soms niet stil bij het feit dat homosexualiteit altijd streng verboden en verworpen werd door de al drie de grote religies ????=niet voor niets dus....

(homo's vormen tegenwoordig van die zeer groot economisch en ander macht in de wereld ,en vooraal in het westen :geld +kennis = 2xkeer macht dan = Homo Lobbys worden sterker met de dag = neigen tot een totalitair vorm van dictaat en afdwingen van eigen gedachtengoed op niet_homo's onder het bekend zwaard van Damocles = of je bent voor of je bent tegen homo's =of je bent "progressief _verlicht " of je bent achterlijk_obscurantist terwijl dat allemaal in feite absoluut niks te maken heeft met "verlichting" of achterlijkheid , gezien het feit dat zelfs de wetenschap nog geen beslissend oordeel erover heeft geveld over de al dan niet erfelijk_aangeboren ,"natuurlijk", niet schadelijk voor de maatschappij ... natuur en aarde van die homosexualiteit nogmaals ...blablabla...)...

P.S.: Homo_acceptatie en sociaal tolerantie zijn niet uitsluitend modern post_verlichting verworvenheden , als je de geschiedenis raadpleegt dan zou je terechtkomen op volkeren die homosexualiteit vrijer en openlijker hadden bedreven dan nu het geval is =geen modern "vooruitgang" of modern monopolie _verworvenheden zoals velen dat willen laten geloven dus ....

Wie wordt voor de gek gehouden dan??? :tover:


:zwaai:

Geraaskal. Verandert niks aan het feit dat homofobie een schande is voor de mensheid en uitgeroeit dient te worden. De drie grote religies zouden zich diep moeten schamen.

knuppeltje
10-12-07, 12:36
Geplaatst door Sallahddin
Zo is het dan ,kan ik niet hypocriet over doen hoor !!! :zwaai:

Je weet het dus : kan niet anders :waaroom ga je dan om " brand & moord roepen dan"=niets nieuws ???

Da's homofobie volgens de westerse ethiek=niet universeel .... niet de Islamitische !!!

Homosexualiteit valt niet onder het principe "het recht anders te zijn " ,want die schaadt het algemeen belang in een islamitische land en brengt die in gevaar +++++++++ zelfs de wetenschap heeft er nog geen beslissend oordeel over gedaan :komt nog hoor als dat niet in de doofpot wordt gestopt:kom op ,schiet op :jullie lopen achter wat dat en andere key_issues betreft ...

Sta je soms niet stil bij het feit dat homosexualiteit altijd streng verboden en verworpen werd door de al drie de grote religies ????=niet voor niets dus....

(homo's vormen tegenwoordig van die zeer groot economisch en ander macht in de wereld ,en vooraal in het westen :geld +kennis = 2xkeer macht dan = Homo Lobbys worden sterker met de dag = neigen tot een totalitair vorm van dictaat en afdwingen van eigen gedachtengoed op niet_homo's onder het bekend zwaard van Damocles = of je bent voor of je bent tegen homo's =of je bent "progressief _verlicht " of je bent achterlijk_obscurantist terwijl dat allemaal in feite absoluut niks te maken heeft met "verlichting" of achterlijkheid , gezien het feit dat zelfs de wetenschap nog geen beslissend oordeel erover heeft geveld over de al dan niet erfelijk_aangeboren ,"natuurlijk", niet schadelijk voor de maatschappij ... natuur en aarde van die homosexualiteit nogmaals ...blablabla...)...

P.S.: Homo_acceptatie en sociaal tolerantie zijn niet uitsluitend modern post_verlichting verworvenheden , als je de geschiedenis raadpleegt dan zou je terechtkomen op volkeren die homosexualiteit vrijer en openlijker hadden bedreven dan nu het geval is =geen modern "vooruitgang" of modern monopolie _verworvenheden zoals velen dat willen laten geloven dus ....

Wie wordt voor de gek gehouden dan??? :tover:


:zwaai:

Ach weet je- met jouw is het zelfde als met die man die bij de shrink kwaam.
Dotor- zei die, ik voel me de laatste tijd soms zo minderwaardig.
Dokter hoort het nog even aan en zegt dan: Meneer- u voelt zich niet minderwaardig, u bent minderwaardig.
Jij kunt niet hypocriet doen- jij bent hypocriet.
Mwa- de rest van je verhaal kon ook door elke mallot geschreven worden.

Sallahddin
10-12-07, 12:38
Geplaatst door naam
Je zegt het alsof je er achter staat ook.
Wat heb jij een enge gedachten zeg, bah.
Zelf zeggen dat discriminatie niet mag, maar wel bij sexuele geaardheid. Misselijkmakend dit.

Durf je in alle vrijheid en integriteit er over te debatteren en denken ???

Westerlingnen zijn zo gebrainwashed en mentaal geconditionneerd dat die sommige issues en taboes niet durven bespreken in de vrees voor alles en nog wat uitgemaakt te worden....

(zie je nou boven met wat gescheld en rhetoriek deze "zaak" wordt verdedigd =dat zijn geen argumenten =kom's met sterke argumenten en feiten =daar heb ik slechts oor voor :de rest maakt me noch koud noch warm... :lol: )

en vervolgens als "wetenschappelijke waarheden worden genomen " terwijl zelfs de wetenschap nog geen beslissend oordeel erover had geveld :

homosexualiteit is er 1 van !

P.S.: als je verder dan gescheld en rhetoriek komt ,dan pas heb ik respect voor je,anders niet ....

:zwaai:

knuppeltje
10-12-07, 12:38
Geplaatst door naam
Homo's die het algemeen belang van een islamistisch land in gevaar brengen. Hoe dan? Homo's de nieuwe joden van de macht?
Geloof je dat zelf wel?

Haha- jij moest eens weten hoe machtig wij zijn, alle brave moslims zijn bang van ons.
Alleen moeten ze niet meer de hebbelijkheid hebben om ons nog uit te willen roeien of fototjes te verbieden.

Sallahddin
10-12-07, 12:47
Geplaatst door David
Geraaskal. Verandert niks aan het feit dat homofobie een schande is voor de mensheid en uitgeroeit dient te worden. De drie grote religies zouden zich diep moeten schamen.

Da's geen homofobie =de wetenschap zal toch ééns dat bevestigen _bewijzen =mensen kennis is te beperkt en loopt momenteel achter wat betreft zulke issues ...=religie verhelpt dat onwetendheid en beperkt kennis van de mens ,zonder religies zou de wereld een groot jungle worden waarin "might is right" motto en andere mensen beperkt kennis de boventoon zou voeren net als het geval is tegenwoordig ....=veels te veelzijdig onderwerp =kan absoluut niet in twee zinnen worden behandeld ...

Ach...

:zwaai:

knuppeltje
10-12-07, 12:52
Geplaatst door Sallahddin
Durf je in alle vrijheid en integriteit er over te debatteren en denken ???

Westerlingnen zijn zo gebrainwashed en mentaal geconditionneerd dat die sommige issues en taboes niet durven bespreken in de vrees voor alles en nog wat uitgemaakt te worden....

(zie je nou boven met wat gescheld en rhetoriek deze "zaak" wordt verdedigd =dat zijn geen argumenten =kom's met sterke argumenten en feiten =daar heb ik slechts oor voor :de rest maakt me noch koud noch warm... :lol: )

en vervolgens als "wetenschappelijke waarheden worden genomen " terwijl zelfs de wetenschap nog geen beslissend oordeel erover had geveld :

homosexualiteit is er 1 van !

P.S.: als je verder dan gescheld en rhetoriek komt ,dan pas heb ik respect voor je,anders niet ....

;zwaai:

Waar haal jij nu opeens weer integriteit en respect vandaan, had je dat ergens verstopt?
Als je nu eens die fototjes gaat ophangen dan kunnen we daar samen open en met integriteit over spreken. Maar wie is daarvoor weer te bang denk je.
Das waar- brave moslims schelden niet, hoe krijg je het verzonnen.
Weer zo'n belachelijke ontkenning, wetenschappers zijn het er wel degelijk over eens dat het aangeboren is. Waar ze het nog niet allemaal overeens zijn is hoe dat precies in elkaar zit. Er zijn wel mensen die zich wetenschapper noemen en die geloven dat de mensen al tegelijk leefden met de dino's. Altijd weer mensen die daarop niet hebben gestudeerd- laat staan zijn afgestudeerd. Vooral in religieuse kringen breek je je nek over die lui.

knuppeltje
10-12-07, 12:54
Geplaatst door Sallahddin
=mensen kennis is te beperkt en loopt momenteel achter wat betreft zulke issues

:zwaai:

Ga je nu opeens aan zelfkennis doen?

Sallahddin
10-12-07, 12:55
Geplaatst door knuppeltje
Haha- jij moest eens weten hoe machtig wij zijn, alle brave moslims zijn bang van ons.
Alleen moeten ze niet meer de hebbelijkheid hebben om ons nog uit te willen roeien of fototjes te verbieden.

Moslims zijn bang van jullie ??? :lol: :tover:

Echte moslims zijn slechts bang van God ,de rest is slechts dwaasheid!!!! :lole:

Grosso modo: plat & simpel gezegd (zou een wonder heten als jij dat ééns kunt snappen ! :tover: ):

Slechts Moslims & joden zullen het over de bestemming _conditie_salvation van de mens uitvechten ,de rest is maar dwaasheid .... = de laatste strijd die aan alle strijd een einde zou maken ten gunste van de mensheid !!! :koppel:

:zwaai:

David
10-12-07, 12:59
Geplaatst door Sallahddin
Moslims zijn bang van jullie ??? :lol: :tover:

Echte moslims zijn slechts bang van God ,de rest is slechts dwaasheid!!!! :lole:

Grosso modo: plat & simpel gezegd (zou een wonder heten als jij dat ééns kunt snappen ! :tover: ):

Slechts Moslims & joden zullen het over de bestemming _conditie_salvation van de mens uitvechten ,de rest is maar dwaasheid .... = de laatste strijd die aan alle strijd een einde zou maken ten gunste van de mensheid !!! :koppel:

:zwaai:

Dit is zo'n onsamenhangend gezwets, het is niet de moeite om hier nog op in te gaan.

Sallahddin
10-12-07, 13:02
Geplaatst door knuppeltje
Waar haal jij nu opeens weer integriteit en respect vandaan, had je dat ergens verstopt?
Als je nu eens die fototjes gaat ophangen dan kunnen we daar samen open en met integriteit over spreken. Maar wie is daarvoor weer te bang denk je.
Das waar- brave moslims schelden niet, hoe krijg je het verzonnen.
Weer zo'n belachelijke ontkenning, wetenschappers zijn het er wel degelijk over eens dat het aangeboren is. Waar ze het nog niet allemaal overeens zijn is hoe dat precies in elkaar zit. Er zijn wel mensen die zich wetenschapper noemen en die geloven dat de mensen al tegelijk leefden met de dino's. Altijd weer mensen die daarop niet hebben gestudeerd- laat staan zijn afgestudeerd. Vooral in religieuse kringen breek je je nek over die lui.

Probeer's van je mentaal westerse slavernij -conditionnering_brainwash à la pavlov (niet fysiek,maar wel mentaal!) af te komen =zou een werkelijk wonder heten !!! :lol: :tover: :dan pas kunnen wij pas verder discussieren ,NIET eerder ...

Als je dan rustig en objectief deze westerse taboes durft te behandelen zonder gescheld of contra-productief rhetoriek ... dan kunnen wij pro & contra bewijzen op tafel leggen ,de rest is maar dwaasheid nogmaals !!!

:zwaai:

Coolassprov MC
10-12-07, 13:03
Geplaatst door David
Geraaskal. Verandert niks aan het feit dat homofobie een schande is voor de mensheid en uitgeroeit dient te worden. De drie grote religies zouden zich diep moeten schamen.

We verspreiden i.i.g. geen dodelijke geslachtsziekten. biraat

lihoed
10-12-07, 13:04
Echte MOSLIMS zijn alleen bang van Allah.

Wat een prachtig volk. :)

Sallahddin
10-12-07, 13:05
Geplaatst door David
Dit is zo'n onsamenhangend gezwets, het is niet de moeite om hier nog op in te gaan.

Ik zei tegen die ander prikker : "het zou een wonder heten als jij dat snapt" ,geldt dus ook voor je : vereist nader uitleg :heb ik niet genoeg tijd voor ;kom ik later op terug later misschien =joden hadden een uitstekend intellectueel brainwash en mentaal conditionnering geleverd _gepresteerd_gestimuleerd_verspreid =prachtig "bewonderenswaardig" geraffineerd joodse revenge op de rest van de mensheid (vooraal op het westen !) die zijn weerga absoluut niet kent in de geschiedenis van de mens = joden zijn geniaal er in !!! :fpetaf: =Islam zal de juist balans weer herstellen ten gunste van deze mentaal slaven_mensen ,en deze uitendelijk bevrijdden ,hopelijk weer !!! =dit is geen rhetoriek hoor ,maar gestoeld op geschiedenis en andere lessen bronnen nuchter denken ,hoe paradoxaal of absurd het ook mag lijken =vereist veel research en studie ....

U can't see the whole pic ,buddy : je kan niet verder denken dan je neus lang is en af zijn van je mentaal conditionnering_zelverloochening =classiek truc dan bij gebrek aan argumenten !!! :lol:

Rustig aan en beschouw maar deze als een soort intellectueel _entertainement_challenge!!! :aftel:

I'm having fun here !!! :lol:

En....Nuance van belang:Ik ben geen antisemiet of homohater hoor,ik generaliseer niet =ernstig denkfout van alle racisten ,fascisten .... : Kortom:"jij je geloof en ik de mijne "

:zwaai:

mark61
10-12-07, 13:13
Geplaatst door Sallahddin
want die schaadt het algemeen belang in een islamitische land en brengt die in gevaar

Hoe precies?


zelfs de wetenschap heeft er nog geen beslissend oordeel over gedaan

Over wat precies?


Sta je soms niet stil bij het feit dat homosexualiteit altijd streng verboden en verworpen werd door de al drie de grote religies ????=niet voor niets dus....

Dat zegt meer over die paar religies dan over het onderwerp. Er zijn nog tienduizenden religies die zich er in het geheel niet druk over maken.


(homo's vormen tegenwoordig van die zeer groot economisch en ander macht in de wereld ,en vooraal in het westen :geld +kennis = 2xkeer macht dan = Homo Lobbys worden sterker met de dag = neigen tot een totalitair vorm van dictaat en afdwingen van eigen gedachtengoed op niet_homo's

Je bent knetter.

H.P.Pas
10-12-07, 13:15
Geplaatst door Sallahddin
I'm having fun here !!! :lol:

:zwaai:
:jammer:
It won't last lad.
They're coming to take you away.
Aha.
Oho.

knuppeltje
10-12-07, 13:25
Geplaatst door Sallahddin
Moslims zijn bang van jullie ??? :lol: :tover:

Echte moslims zijn slechts bang van God ,de rest is slechts dwaasheid!!!! :lole:

Grosso modo: plat & simpel gezegd (zou een wonder heten als jij dat ééns kunt snappen ! :tover: ):

Slechts Moslims & joden zullen het over de bestemming _conditie_salvation van de mens uitvechten ,de rest is maar dwaasheid .... = de laatste strijd die aan alle strijd een einde zou maken ten gunste van de mensheid !!! :koppel:

:zwaai:

Zo kan het weer wel, nu weer een tijdje van de paddo's afblijven. en dan komt het misschien weer goed met je.

Sallahddin
10-12-07, 13:27
Geplaatst door H.P.Pas
:jammer:
It won't last lad.
They're coming to take you away.
Aha.
Oho.

Catch me if u can !!! :lol: :tover:: zie ??? : de mens kan tegenwoordig zijn eigen vrijheid van meningsuiting niet redelijk uitoefenen ,vooraal als je anti_main stream bent=deze "vrijheid" is geen westerse monopolie : je krijgt van die post_modern Inquisities_new_style op je kop :laat me koud !!!! :kotsen2:

En... respect is geen synoniem van hypocrisie,de "waarheid" achter houden, censuur, auto_censuur , politiek_correctheid ....

Die Wilders debiel bijv.,racisten, neo_nazi's ,fascisten .... zijn wel verkeerd bezig, niet ik ! :lol: = ik houd van de heel mensheid en ik discrimineer niemand !!! :jumping: :denk: ="jij je geloof en ik de mijne " , "er is geen dwang in het geloof " ...

:zwaai:

Sallahddin
10-12-07, 13:28
Geplaatst door mark61
Hoe precies?



Over wat precies?



Dat zegt meer over die paar religies dan over het onderwerp. Er zijn nog tienduizenden religies die zich er in het geheel niet druk over maken.



Je bent knetter.

Kom ik op terug later ,momenteel geen tijd voor !!!

:zwaai:

Sallahddin
10-12-07, 13:30
Geplaatst door knuppeltje
Zo kan het weer wel, nu weer een tijdje van de paddo's afblijven. en dan komt het misschien weer goed met je.

:lol: :zwaai:

knuppeltje
10-12-07, 13:31
Geplaatst door Sallahddin
Probeer's van je mentaal westerse slavernij -conditionnering_brainwash à la pavlov (niet fysiek,maar wel mentaal!) af te komen =zou een werkelijk wonder heten !!! :lol: :tover: :dan pas kunnen wij pas verder discussieren ,NIET eerder ...

Als je dan rustig en objectief deze westerse taboes durft te behandelen zonder gescheld of contra-productief rhetoriek ... dan kunnen wij pro & contra bewijzen op tafel leggen ,de rest is maar dwaasheid nogmaals !!!

:zwaai:

Twee Aspro's en je bent weer fit.

knuppeltje
10-12-07, 13:35
Geplaatst door Coolassprov MC
We verspreiden i.i.g. geen dodelijke geslachtsziekten. biraat

Koele ga eens in afrika kijken bijvoorbeeld hoe daar de meeste slachtoffers hetro zijn, helaas weer door het misdadig gedrag van mannen zijn het weer de vrouwen die daar de meeste slachtoffers zijn geloof ik.
Je lult zoals gewoonlijk weer uit je nek koele.

David
10-12-07, 13:36
Geplaatst door Sallahddin
Catch me if u can !!! :lol: :tover:: zie ??? : de mens kan tegenwoordig zijn eigen vrijheid van meningsuiting niet redelijk uitoefenen ,vooraal als je anti_main stream bent=deze "vrijheid" is geen westerse monopolie : je krijgt van die post_modern Inquisities_new_style op je kop :laat me koud !!!! :kotsen2:

En... respect is geen synoniem van hypocrisie,de "waarheid" achter houden, censuur, auto_censuur , politiek_correctheid ....

Die Wilders debiel bijv.,racisten, neo_nazi's ,fascisten .... zijn wel verkeerd bezig, niet ik ! :lol: = ik houd van de heel mensheid en ik discrimineer niemand !!! :jumping: :denk: ="jij je geloof en ik de mijne " , "er is geen dwang in het geloof " ...

:zwaai:


Wat vindt jij van homofobie?

H.P.Pas
10-12-07, 13:48
Geplaatst door Sallahddin
:lol: = ik houd van de heel mensheid :zwaai:

Don't worry, you'll be fine.


They're coming to take me away, HA HA
They're coming to take me away, HO HO HEE HEE HA HA
To the funny farm
Where life is beautiful all the time
And I'll be happy to see
Those nice, young men
In their clean, white coats
And they're coming to take me away, Ha-haaa!

naam
10-12-07, 14:17
Geplaatst door knuppeltje
Haha- jij moest eens weten hoe machtig wij zijn, alle brave moslims zijn bang van ons.
Alleen moeten ze niet meer de hebbelijkheid hebben om ons nog uit te willen roeien of fototjes te verbieden.

Ok, die macht heb ik onderschat. :engel:

Coolassprov MC
10-12-07, 14:44
Geplaatst door knuppeltje
...afrika...

Beetje zwak om een stelletje arme zwarten de schuld van alles te geven.

De eerste bij wie AIDS ontdekt werd was een blanke homo; maar wie kijrgen de schuld van AIDS? Zie vorige alinea.

knuppeltje
10-12-07, 15:11
Geplaatst door Coolassprov MC
Beetje zwak om een stelletje arme zwarten de schuld van alles te geven.

De eerste bij wie AIDS ontdekt werd was een blanke homo; maar wie kijrgen de schuld van AIDS? Zie vorige alinea.

Als die mannen niet zoveel rondneukten dan waren vrouwen niet daarvan zo massaal de klos, daat weet jij net zo goed. Dat heeft niets met armoede te maken, wel met moraal.
Ontdekt heeft niets met het onstaan te doen, en ook dat weet jij donders goed. Onderzoekers zijn er dan ook van overtuigd dat de ziekte bij de mens in Afrika al veel eerder bestond dan men er erg in had wat het was.
Onderzoekers denken dat het virus op de mens is overgegaan door het steeds meer eten van apen in Afrika, en dat heeft niets met homoseksuliteit te maken.
Gewoon stom verder blijven lullen koele.

David
10-12-07, 16:34
Goed, feit blijft: in landen waar religie veel macht & invloed heeft, hebben homo's een rotleven. Op z'n zachtst gezegd. En da's een grove schande.

mark61
10-12-07, 16:50
Geplaatst door David
Goed, feit blijft: in landen waar religie veel macht & invloed heeft, hebben homo's een rotleven. Op z'n zachtst gezegd. En da's een grove schande.

1 van de bekende 3 godsdiensten dan. Uit tienduizenden godsdiensten.

Niet dat in die andere landen homo's een beter leven hebben, maar er zijn tenminste niet van die vrome pretentieuze moralisten die beweren dat ze op grond van hun fantastische godsdienst de jacht op homofielen moeten openen. Dat maakt het nl. nog zieker. Zoiets als het verschil tussen gewoon tuig en talibantuig.

Al schijnt deze zienswijze hier niet populair te zijn.

David
10-12-07, 16:57
Geplaatst door mark61
1 van de bekende 3 godsdiensten dan. Uit tienduizenden godsdiensten.

Niet dat in die andere landen homo's een beter leven hebben, maar er zijn tenminste niet van die vrome pretentieuze moralisten die beweren dat ze op grond van hun fantastische godsdienst de jacht op homofielen moeten openen. Dat maakt het nl. nog zieker. Zoiets als het verschil tussen gewoon tuig en talibantuig.

Al schijnt deze zienswijze hier niet populair te zijn.

Dat bedoel ik. De drie grote godsdiensten.

knuppeltje
10-12-07, 17:35
Geplaatst door mark61
1 van de bekende 3 godsdiensten dan. Uit tienduizenden godsdiensten.

Niet dat in die andere landen homo's een beter leven hebben, maar er zijn tenminste niet van die vrome pretentieuze moralisten die beweren dat ze op grond van hun fantastische godsdienst de jacht op homofielen moeten openen. Dat maakt het nl. nog zieker. Zoiets als het verschil tussen gewoon tuig en talibantuig.

Al schijnt deze zienswijze hier niet populair te zijn.

Godslastering, ik geef je aan.
Shit- ze zijn al 3 dagen in staking.

Sallahddin
10-12-07, 18:50
Geplaatst door David
Wat vindt jij van homofobie?

Maak je geen zorgen hoor : :jumping: ik heb het enerzijds over "moslim" homo's en anderzijds onder een DOMINANT Islam (principieel & theoretish dan!),en die is nergens meer te bekennen op deze aardbol :tevreden ??? :tover:

Bovendien , als jij als niet_moslim homo in deze "futuristish dominant islam land_natie_Ummah" woont ,dan gelden deze Islamitische regels _wetten niet voor je ,in de zin van :"jij je geloof en ik de mijne ", "er is geen dwang in het geloof " =en je krijgt het respect die je verdient als mens zijnde :word je dus niet onderworpen aan die eventueel shariaa wetten :slaap maar gerust lekker door dan ,TENZIJ je je dan tot moslim verklaart,dan zou je eventueel veraantwoording moeten afleggen voor je eigen gedrag en manier van leven .....=redelijk en logish_rechtvaardig toch??? (zou je toch niet ervoor kiezn moslim te worden dan en tegelijkertijd aan je manier van leven blijven vast houden :daar ben je te verstandig voor ,denk ik !!! :lol: !!! )!

P.S.: wat ik zelf vind van homofobie ??? :verwerp ik natuurlijk af als het gaat om niet_moslim homo's dan en zelfs als het gaat om "moslim" homo's als islam NIET dominant is,en zelfs als islam dominant is ,dan is het toch niet mijn taak om mensen te gaan veroordelen _beoordelen ....=laat ik dan over aan de eventueel "futuristish" bevoegde instanties of rechtbanken_juridish_systeem .... or whatever dan =makkelijk te snappen equatie ,vind ik : mensen zijn vrij in welke geloof ,manier van leven , sexueel geaardheid ...... voor zichzelf te kiezen zonder enig dwang ,maar als je ervoor kiest moslim te worden ,dan gelden de islamitische regels_wetten voor je onder die eventueel dominant islam =duidelijk genoeg ???=lijkt wel dubbelzinnig of vaag voor je ,maar zo is het in Islam die nog uit z'n as moet gaan herrijzen ,metaforish gezien net als die Phoenix van de Griekse mythologie dan ,maar dan anders en beter =geen vergelijking eigenlijk !!!!,zal toch ééns gebeuren =kan niet anders =en daar heb je als niet-moslim homo niets van te vrezen ,integendeel zelfs !!!

:zwaai:

knuppeltje
10-12-07, 19:00
Geplaatst door Sallahddin
Maak je geen zorgen hoor : :jumping: ik heb het enerzijds over "moslim" homo's en anderzijds onder een DOMINANT Islam (principieel & theoretish dan!),en die is nergens meer te bekennen op deze aardbol :tevreden ??? :tover:

Bovendien , als jij als niet_moslim homo in deze "futuristish dominant islam land_natie_Ummah" woont ,dan gelden deze Islamitische regels _wetten niet voor je ,in de zin van :"jij je geloof en ik de mijne ", "er is geen dwang in het geloof " =en je krijgt het respect die je verdient als mens zijnde :word je dus niet onderworpen aan die eventueel shariaa wetten :slaap maar gerust lekker door dan ,TENZIJ je je dan tot moslim verklaart,dan zou je eventueel veraantwoording moeten leggen voor je eigen gedrag en manier van leven .....=redelijk en logish_rechtvaardig toch??? (zou je toch niet ervoor kiezn moslim te worden dan en tegelijkertijd aan je manier van leven blijven vast houden :daar ben je te verstandig voor ,denk ik !!! :lol: !!! )!

P.S.: wat ik zelf vind van homofobie ??? :verwerp ik natuurlijk af als het gaat om niet_moslim homo's dan en zelfs als het gaat om "moslim" homo's als islam NIET dominant is,en zelfs als islam dominant is ,dan is het toch niet mijn taak om mensen te gaan veroordelen _beoordelen ....=laat ik dan over aan de eventueel "futuristish" bevoegde instanties of rechtbanken_juridish_systeem .... or whatever dan =makkelijk te snappen equatie ,vind ik : mensen zijn vrij in welke geloof ,manier van leven , sexueel geaardheid ...... voor zichzelf te kiezen zonder enig dwang =duidelijk genoeg ???=lijkt wel dubbelzinnig of vaag voor je ,maar zo is het in Islam die nog uit z'n as moet gaan herrijzen ,metaforish gezien net als die Phoenix van de griekse mythologie dan ,maar dan anders en beter =geen vergelijking eigenlijk !!!!,zal toch ééns gebeuren =kan niet anders =en daar heb je als niet-moslim homo niets van te vrezen ,integendeel zelfs !!!

:zwaai:

Goh- zijn wij weer allemaal gerust, ons kan dus niks gebeuren.
Wel jammer van die moslimse flikkers in islamitische landen- niet?
Blijft wel lachen met je.

Sallahddin
10-12-07, 19:38
Geplaatst door mark61
Hoe precies?



Over wat precies?



Dat zegt meer over die paar religies dan over het onderwerp. Er zijn nog tienduizenden religies die zich er in het geheel niet druk over maken.



Je bent knetter.

Ten eerste ,dit is een principieel theoretish discussie over een eventueel "futuristish" dominant systeem die nog moet gaan herrijzen uit zijn eigen as =bestaat nergens meer als zodanig op deze pretentieus zielig planeet ,goed ??? :

Onder een dominant toekomstig islam waar uitsluitend islamitische normen _waarden moraal_ethiek..... gelden (in westerse liberaal democratie gelden natuurlijk alleen westerse normen en waarden in de politiek_arena, economie ,bestuur ,maatschappelijk .....="normaal" gegeven dan!), is er natuurlijk geen plaats voor niet_islamitisch normen_waarden ,manier van leven .... en dan dat geldt slechts voor mensen die zich tot moslim verklaren ,geldt dus niet voor niet_moslims die dan het respect krijgen die die verdienen in de zin van : "jij je geloof en ik de mijne " , "er is geen dwang in het geloof " ......

Dus ,er bestaat dan niet zoiets als "moslim" homo bijv., "moslim" socialist, "moslim" capitalist ..... caricaturaal ,simpel en plat gezegd :

als je moslim bent dan ,onder deze speciale omstandigheden die nog niet bestaan maar die hadden wel ééns bestaan ,dan moet je je eigen manier van leven , je eigen gedrag gaan aanpassen ... conform Islam geest ,natuur ,beginselen ,ethiek_moraal .... anders is je gedrag en manier van leven als "moslim" homo bijv. in totaal strijd met de heersende wetten ,ethiek _moraal, en dat schaadt vervolgens het algemeen belang en brengt die in gevaar op deze manier ....= en dat vereist elk ander systeem van zijn "onderdanen" dan ,inclusief Islam ,alleen is er geen secularisme notie in deze Islam dan à la westerse ,deze "secularisme" Islamitish _versie geldt alleen voor niet_moslims onder deze dominat islam(in de zin van :"jij je geloof en ik de mijne " ,"er is geen dwang in het geloof" , "er is geen verschil of discriminatie toegestaan op basis van : ras,ethnish afkomst, huidskleur .....)en in diens eigen landen !!!!


De wetenschap heeft nog niet de vragen beaantwoord over het "feit" of homosexualiteit al dan niet aangeboren is , hoe zit homosexualiteit in elkaar , hoe "ontsaat" die , of die "gezond_normaal" is of een al dan niet genetish afwijking is ??? of die al dan niet "schadelijk" is voor de desbetreffende personen =biologish, psychish ,mentaal .... in hoeverre is deze homosexualiteit "onschadelijk" is voor de maatschappij , bij wijze van spreken !!!???.........



Voor ons ,bestaan er slechts DRIE erkende bekende religies ,waar wij ook heilig in geloven ,bij wijze van spreken en in alle profeten ,de rest erkennen wij niet als zodanig .....

Dat deze drie grote religies unaniem zijn in het veroordelen van homosexualiteit is stof om over na te denken :probeer's dan maar dat te weerleggen en te beargumenteren dat deze homosexualiteit onterecht dan veroordeeld wordt , rhetoriek bijv. verandert niks aan deze kwestie :kom maar met contra_argumenten dan!!!!




Het is algemeen bekend en effectiever om de eigen rechten,sociaal ... positie .... te gaan halen (rechten krijg je meestaal niet kado :raadpleeg de geschiedenis dan weer ) dat je dan een soort macht in eigen handen accumuleert om effectiever gehoord te worden, in de vorm van associaties,organisaties, lobbies, .....
Homo's zijn er bekend om dat die en geld bezitten (in het algemeen dan !) =economish macht en kennis (homo's zijn vaker hoogopgeleiden en bekleden hoog _belangrijke posities.... =2x macht =goed voor ze dan=hadden geleerd van joden blijkbaar !!!!)!!!

Laat ik bij deze dan !=het is duidelijk genoeg,vind ik !

:zwaai:

Sallahddin
10-12-07, 19:52
Geplaatst door knuppeltje
Goh- zijn wij weer allemaal gerust, ons kan dus niks gebeuren.
Wel jammer van die moslimse flikkers in islamitische landen- niet?
Blijft wel lachen met je.

Goed dat je de "humeur" van inziet :lole: : het is wel grappig en tragi_hilarish_idioot dat je als je je tot een bepaalde systeem je "bekeert" ,of die nou seculaire of religieus is ,dat je weigert of juist het feit ontkent dat je toch de clausulen van het contract die je zelf had getekend moet respecteren en aan voldoen !!!! .... want doe je dat niet dan moet je je veraantwoording afleggen op de een of ander manier die het rechtsysteem of ander van de desbetreffend systeem bepaalt =logish_rechtvaardig toch ???

(metaforish ,figuurlijk gezien dan : "je tekent toch een soort contract" als je deel uitmaakt van een bepaalde systeem , maar ik heb het niet over totalitaire systemen , Islam _systeem is ook niet totalitair =een heel onderwerp op zich !)

Moslim zijnde is ook een soort contract tekenen (figuurlijk met God dan!),waarin je belooft de clausulen en termen van die contract zo veel mogelijk te trachtten aan te voldoen en te respecteren , doe je dat niet dan kom je onder het "zwaard van het rechtsysteem" die jezelf als zodanig had erkend en daarmee akkoord ging =dan moet je dus de consequenties ervan aacepteren =homosexualiteit is ook dan een soort schending van de termen_clausulen van die contract =snap je dat nu of verspil ik nou mijn tijd ???? :fparty:

:zwaai:

Sallahddin
10-12-07, 20:17
Geplaatst door H.P.Pas
Don't worry, you'll be fine.

Dit is een goeie !!! :lol: : i give u credit for that !!! :regie: :

Ben ik echt min of meer immuun (mentaal,psychish, spiritueel!) voor hoor ,komt ook door mijn talrijke ervaringnen .....=takes a lot , & i mean a lot .... to make me ... ... nuts.... & even then ..... = do not worry 'bout me !!! :aftel: :lol:

:zwaai:

Slinger
10-12-07, 21:18
Geplaatst door Sallahddin
Goed dat je de "humeur" van inziet :lole: : het is wel grappig en tragi_hilarish_idioot dat je als je je tot een bepaalde systeem je "bekeert" ,of die nou seculaire of religieus is ,dat je weigert of juist het feit ontkent dat je toch de clausulen van het contract die je zelf had getekend moet respecteren en aan voldoen !!!! .... want doe je dat niet dan moet je je veraantwoording afleggen op de een of ander manier die het rechtsysteem of ander van de desbetreffend systeem bepaalt =logish_rechtvaardig toch ???

(metaforish ,figuurlijk gezien dan : "je tekent toch een soort contract" als je deel uitmaakt van een bepaalde systeem , maar ik heb het niet over totalitaire systemen , Islam _systeem is ook niet totalitair =een heel onderwerp op zich !)

Moslim zijnde is ook een soort contract tekenen (figuurlijk met God dan!),waarin je belooft de clausulen en termen van die contract zo veel mogelijk te trachtten aan te voldoen en te respecteren , doe je dat niet dan kom je onder het "zwaard van het rechtsysteem" die jezelf als zodanig had erkend en daarmee akkoord ging =dan moet je dus de consequenties ervan aacepteren =homosexualiteit is ook dan een soort schending van de termen_clausulen van die contract =snap je dat nu of verspil ik nou mijn tijd ???? :fparty:

:zwaai:

Hoe zit dat met dat contract? Mag iedereen zelf beslissen of hij zich er aan gebonden voelt of zit je er vanzelf aan vast als je in het systeem geboren bent?

knuppeltje
10-12-07, 21:21
Geplaatst door Sallahddin
Goed dat je de "humeur" van inziet :lole: : het is wel grappig en tragi_hilarish_idioot dat je als je je tot een bepaalde systeem je "bekeert" ,of die nou seculaire of religieus is ,dat je weigert of juist het feit ontkent dat je toch de clausulen van het contract die je zelf had getekend moet respecteren en aan voldoen !!!! .... want doe je dat niet dan moet je je veraantwoording afleggen op de een of ander manier die het rechtsysteem of ander van de desbetreffend systeem bepaalt =logish_rechtvaardig toch ???

(metaforish ,figuurlijk gezien dan : "je tekent toch een soort contract" als je deel uitmaakt van een bepaalde systeem , maar ik heb het niet over totalitaire systemen , Islam _systeem is ook niet totalitair =een heel onderwerp op zich !)

Moslim zijnde is ook een soort contract tekenen (figuurlijk met God dan!),waarin je belooft de clausulen en termen van die contract zo veel mogelijk te trachtten aan te voldoen en te respecteren , doe je dat niet dan kom je onder het "zwaard van het rechtsysteem" die jezelf als zodanig had erkend en daarmee akkoord ging =dan moet je dus de consequenties ervan aacepteren =homosexualiteit is ook dan een soort schending van de termen_clausulen van die contract =snap je dat nu of verspil ik nou mijn tijd ???? :fparty:

:zwaai:

Veel geluk met je contrakt.

azulay
10-12-07, 21:22
DIt is een nieuwe opgedoken video van het trouwfeest:

http://www.youtube.com/watch?v=3hf3TK2arow

Coolassprov MC
10-12-07, 21:30
Geplaatst door azulay
DIt is een nieuwe opgedoken video van het trouwfeest:

http://www.youtube.com/watch?v=3hf3TK2arow

Je ziet er weer prachtig uit bij kaarslicht en in bruidsjurk!!

Altijd gedacht dat je een vrouwtje was!

1973Tanger
10-12-07, 21:42
Heb je die reacties onder dat filmpje gezien? Persoonlijk vind ik het niet kunnen om tijdens zo'n processie de woorden van Allah (s.w.t.) en de naam van de profeet (v.z.m.h.) te gebruiken. Want die worden daarvoor nadrukkelijk niet gebruikt.

sidi bibi
10-12-07, 23:09
Geplaatst door azulay
DIt is een nieuwe opgedoken video van het trouwfeest:

http://www.youtube.com/watch?v=3hf3TK2arow

Op een onverklaarbare wijze krijg ik op die Marokkaanse trouwfeesten altijd een onbedwingbare neiging om in slaap te vallen, deze is al niet anders, heb bij die koe maar vlug uitgezet om wakker te blijven.

H.P.Pas
10-12-07, 23:28
Geplaatst door Sallahddin

Dat deze drie grote religies unaniem zijn in het veroordelen van homosexualiteit is stof om over na te denken

Ze waren ook unaniem in hun acceptatie van de slavernij. Naderhand zijn ze van gedachten veranderd; stof tot nadenken ?
Over homosexualiteit hebben christenen vandaag de dag heel uiteenlopende ideeën.



:probeer's dan maar dat te weerleggen en te beargumenteren dat deze homosexualiteit onterecht dan veroordeeld wordt , rhetoriek bijv. verandert niks aan deze kwestie :kom maar met contra_argumenten dan!!!!

Waar heb je het over ? Waar geen argumenten zijn, kun je slecht contra-argumenten verlangen.

David
11-12-07, 07:00
Geplaatst door Sallahddin
Dat deze drie grote religies unaniem zijn in het veroordelen van homosexualiteit is stof om over na te denken

Hoef ik niet lang over na te denken. Het is walgelijk, boosaardig en bijzonder kwalijk van de drie grote religies om zo over homoseksualiteit te denken. Vooral omdat de volgelingen van de drie grote religies daar vaak ook naar handelden en ook nog steeds handelen. Dat heeft al vele levens verwoest.

mark61
11-12-07, 07:59
Geplaatst door Sallahddin
Dat deze drie grote religies unaniem zijn in het veroordelen van homosexualiteit is stof om over na te denken

Yep, hoe komen zo veel mensen zo stom, en waar heeft de rest van de wereld het aan te danken dat achterlijke ideeën over sexualiteit zich vanuit een buitenpost verspreidden over de hele wereld?

sidi bibi
11-12-07, 08:19
Geplaatst door Coolassprov MC
We verspreiden i.i.g. geen dodelijke geslachtsziekten. biraat

http://www.afrik.com/article9086.html

super ick
11-12-07, 08:50
Geplaatst door Sallahddin
Probeer's van je mentaal westerse slavernij -conditionnering_brainwash à la pavlov (niet fysiek,maar wel mentaal!) af te komen =zou een werkelijk wonder heten !!! :lol: :tover: :dan pas kunnen wij pas verder discussieren ,NIET eerder ...

Als je dan rustig en objectief deze westerse taboes durft te behandelen zonder gescheld of contra-productief rhetoriek ... dan kunnen wij pro & contra bewijzen op tafel leggen ,de rest is maar dwaasheid nogmaals !!!

:zwaai:

Och och, in het westen wordt je gebrainwashed, in de MO-landen daar kan je je als individu pas echt vrij ontplooien. Daar komen critici tot volle wasdom en vinden de open discussies plaats.

Wat een wereld op zijn kop zeg. Zelf een zwaar dogmatisch geloof aanhangen dat geen enkele ruimte laat tussen halal en haram. Alles is uitentreure voorgeschreven.
Jij bent zelf het lichtend voorbeeld van deze vorm van geloven. Je stelt waarheid op waarheid in naa van je god en noemt anderen dat gebrainwashed.
Sure.

azulay
11-12-07, 10:56
Geplaatst door Coolassprov MC
Je ziet er weer prachtig uit bij kaarslicht en in bruidsjurk!!

Altijd gedacht dat je een vrouwtje was!

JIj bent ziek in je hoofd, als ik alleen al naar je profiel foto dan weet ik genoeg.




De hoofdrolspeler is gisteren veroordeeld tot 10 maanden gevangennis.

David
11-12-07, 11:01
Geplaatst door azulay

De hoofdrolspeler is gisteren veroordeeld tot 10 maanden gevangennis.

Schandalig.

azulay
11-12-07, 11:14
Geplaatst door David
Schandalig.

Latif (bekend als Latifa), Gharbaoui en 6 anderen hebben 6 maanden gekregen.

Een van de drie advocaten die zich vrijwillig hebben gemeld nadat niemand deze gasten wilde verdedigen, (Abd Alaziz Nuidhi) heeft geweigerd om de uitspraak bij te te wonen.
Hij verklaarde aan de pers:
We leven in Qandahar.

http://www.hespress.com/?browser=view&EgyxpID=3762


HIj/zij was de bruid:

http://hespress.com/_img/fouadcopy.jpg

knuppeltje
11-12-07, 11:20
Geplaatst door azulay
Latif (bekend als Latifa), Gharbaoui en 6 anderen hebben 6 maanden gekregen.

Een van de drie advocaten die zich vrijwillig hebben gemeld nadat niemand deze gasten wilde verdedigen, (Abd Alaziz Nuidhi) heeft geweigerd om de uitspraak bij te te wonen.
Hij verklaarde aan de pers:
We leven in Qandahar.

http://www.hespress.com/?browser=view&EgyxpID=3762


HIj/zij was de bruid:

http://hespress.com/_img/fouadcopy.jpg

Je ziet weer- helemaal geen gevoel voor humor daar.

Shemharosh
11-12-07, 12:52
Geplaatst door azulay

http://www.hespress.com/?browser=view&EgyxpID=3762


HIj/zij was de bruid:

http://hespress.com/_img/fouadcopy.jpg

wat is deze Latifa een lekkere wijf zeg!!!...is ze niet Turks toevalig?

Coolassprov MC
11-12-07, 13:10
Geplaatst door azulay
De hoofdrolspeler is gisteren veroordeeld tot 10 maanden gevangennis.

Tegen beter weten de wet overtreden maakt je tot een doelbewuste misdadiger.

Coolassprov MC
11-12-07, 13:18
Geplaatst door azulay
Latif (bekend als Latifa), Gharbaoui en 6 anderen hebben 6 maanden gekregen.

Een van de drie advocaten die zich vrijwillig hebben gemeld nadat niemand deze gasten wilde verdedigen, (Abd Alaziz Nuidhi) heeft geweigerd om de uitspraak bij te te wonen.
Hij verklaarde aan de pers:
We leven in Qandahar.

Heeft ie gelijk zijn huwelijksreis op zak; romantischer kan ik niet bedenken; op onthoofding na natuurlijk!

knuppeltje
11-12-07, 13:52
Geplaatst door Coolassprov MC
Tegen beter weten de wet overtreden maakt je tot een doelbewuste misdadiger.

Tegen beter weten in maak jij je weer ontstellend belachelijk.

knuppeltje
11-12-07, 13:53
Geplaatst door Coolassprov MC
Heeft ie gelijk zijn huwelijksreis op zak; romantischer kan ik niet bedenken; op onthoofding na natuurlijk!

En tegen beter weten in doe je dat weer opnieuw.

Koala64
11-12-07, 14:33
Geplaatst door Coolassprov MC
Tegen beter weten de wet overtreden maakt je tot een doelbewuste misdadiger.

Zo dachten de Duitsers ook over het verzet in WO2.

Coolassprov MC
11-12-07, 15:19
Geplaatst door knuppeltje
Tegen beter weten in maak jij je weer ontstellend belachelijk.

Homoseks en het openbare vertoon ervan is strafbaar in marokko; nu nog het openbare pedosekstoerisme door blanken als jij.

Coolassprov MC
11-12-07, 15:19
Geplaatst door Koala64
Zo dachten de Duitsers ook over het verzet in WO2.

Er is geen enkele van jouw vergelijkingen mogelijk, sorry.

Coolassprov MC
11-12-07, 15:24
Geplaatst door knuppeltje
En tegen beter weten in doe je dat weer opnieuw.

Die [.........] hebben het verkeerde land uitgkozen voor hun grappen; dat blijkt.

Coolassprov MC
11-12-07, 15:26
Geplaatst door Shemharosh
wat is deze Latifa een lekkere wijf zeg!!!...is ze niet Turks toevalig?

Je had toch al wat met azulay? OF zijn jullie 1 en dezelfde?

knuppeltje
11-12-07, 15:43
Geplaatst door Coolassprov MC
Homoseks en het openbare vertoon ervan is strafbaar in marokko; nu nog het openbare pedosekstoerisme door blanken als jij.

Dat ze dat laatste hard aanpakken is nodig, en ze zijn er ook veel te laat mee begonnen daar, en of ze nu echt hun best doen weet ik ook niet.
Maar het veronderstellen dat ik aan dat kwaad mee doe- laat zien hoe ver je gezonken bent.
Mwa- op geboren gekken kun je toch niet kwaad worden, dat geluk heb jij weer.

knuppeltje
11-12-07, 15:45
Geplaatst door Coolassprov MC
Die [.........] hebben het verkeerde land uitgkozen voor hun grappen; dat blijkt.

Jij ook- maar dat heb nog niet door.

mark61
11-12-07, 16:26
Geplaatst door Coolassprov MC
Die [.........] hebben het verkeerde land uitgkozen voor hun grappen; dat blijkt.

U bent gemeld.

III
11-12-07, 17:01
Geplaatst door Coolassprov MC
Tegen beter weten de wet overtreden maakt je tot een doelbewuste misdadiger.

Ook de wetten van de heersende klasse?

Sallahddin
11-12-07, 17:59
Geplaatst door Slinger
Hoe zit dat met dat contract? Mag iedereen zelf beslissen of hij zich er aan gebonden voelt of zit je er vanzelf aan vast als je in het systeem geboren bent?

Deze soort vragen moet je eigenlijk niet stellen als je serieus bent:
natuurlijk mag iedereen zelf bepalen _beslissen of die die "contract wil tekenen of niet " =vanzelfsprekend !!!

Anderzijds , er is ook een keerzijde aan het verhaal : als je eenmaal je tot moslim verklaart ,er is geen weg terug (wel onder een dominant islam die bestaat inderdaad niet meer !) :afvalligheid dan wordt met de doodstraf "beloond"....

:zwaai:

Sallahddin
11-12-07, 18:12
Geplaatst door H.P.Pas
Ze waren ook unaniem in hun acceptatie van de slavernij. Naderhand zijn ze van gedachten veranderd; stof tot nadenken ?
Over homosexualiteit hebben christenen vandaag de dag heel uiteenlopende ideeën.


Waar heb je het over ? Waar geen argumenten zijn, kun je slecht contra-argumenten verlangen.

Islam heeft nooit slavernij geaccepteerd , maar "gedoogd" terwijl die tegelijkertijd discriminatie ... op basis van :huidskleur,ras, ethnish afkomst , nationaliteit .... veroordeelde (deze verklaring van de rechten van de mens ging nog dieper dan dat +gelijkheid,gelijkrechten,gelijkwaardigheid als menszijnde ...)zodat deze mensen_slaven vanzelf van binnenuit zich vrij voelen en er naar verlangen _werken om vrij te zijn =kunstmatig van buitenaf slaven_bevrijding werkt niet :voorbeeld : toen Abraham Lincoln bijv. zwarte African_Americans "bevrijdde" (vooraal voor politieke en andere doeleinden , oorlogstactiek ook !) ,gingnen die zwarte slaven massaal terug naar hum blanke meesters want ze wisten niet hoe ze zelf kunnen omgaan met deze plotseling vrijheid :ze waren namelijk niet van binnenuit bevrijd ....


Als je religie veroordeelt voor het verwerpen van homosexualiteit ,dan moet je toch met argumenten komen hoe je het ook wendt of keert , argumenten die religie aanvoert kan je niet "geen argumenten "noemen "=classiek truc om de discussie te ontlopen juist bij gebrek aan argumenten ....

:zwaai:

Sallahddin
11-12-07, 18:14
Geplaatst door mark61
Yep, hoe komen zo veel mensen zo stom, en waar heeft de rest van de wereld het aan te danken dat achterlijke ideeën over sexualiteit zich vanuit een buitenpost verspreidden over de hele wereld?

Kan je weer niet verder komen dan gescheld,laf_rhetoriek ... as usual =had ik niet anders verwacht :gefeli: :regie: ! :lol:

:zwaai:

Sallahddin
11-12-07, 18:21
Geplaatst door David
Hoef ik niet lang over na te denken. Het is walgelijk, boosaardig en bijzonder kwalijk van de drie grote religies om zo over homoseksualiteit te denken. Vooral omdat de volgelingen van de drie grote religies daar vaak ook naar handelden en ook nog steeds handelen. Dat heeft al vele levens verwoest.

Hoef ik niet lang over na te denken : het is walgelijk ,boosaardig en bijzonder kwalijk van je om zo over religie te denken zonder verder argumentatie en weg van al die goedkoop niets zeggend rhetoriek die kan niks aan de zaak veranderen : show me where religion is wrong when it comes to this subject !!! :tover:=convince me & correct me if i'm wrong !!! :tover:

:zwaai:

Sallahddin
11-12-07, 18:22
Geplaatst door knuppeltje
Veel geluk met je contrakt.

Dank je !!! :lol:

:zwaai:

Koala64
11-12-07, 18:35
Geplaatst door Sallahddin
Hoef ik niet lang over na te denken : het is walgelijk ,boosaardig en bijzonder kwalijk van je om zo over religie te denken zonder verder argumentatie en weg van al die goedkoop niets zeggend rhetoriek die kan niks aan de zaak veranderen : show me where religion is wrong when it comes to this subject !!! :tover:=convince me & correct me if i'm wrong !!! :tover:

:zwaai:
http://www.mererhetoric.com/images/irangayteens1.jpg
http://gaypatriot.net/wp-content/uploads/amir6_01.jpg
http://southchild.com/images/irangayteens3_sm.jpg
http://boortz.com/images/god_hates_fags.jpg
http://nosnowhere.files.wordpress.com/2007/03/god-hates-fags.jpg

Religie is liefde, en niet goedschiks dan maar kwaadschiks.

Man_Ray
11-12-07, 18:43
Geplaatst door Koala64
http://www.mererhetoric.com/images/irangayteens1.jpg
http://gaypatriot.net/wp-content/uploads/amir6_01.jpg
http://southchild.com/images/irangayteens3_sm.jpg
http://boortz.com/images/god_hates_fags.jpg
http://nosnowhere.files.wordpress.com/2007/03/god-hates-fags.jpg

Religie is liefde, en niet goedschiks dan maar kwaadschiks.

Nah. Dit soort haatzaaiende onverdraagzame idioten zullen in elk boek wel een rechtvaardiging vinden voor hun zieke gedachten.

Het doet afbreuk aan de mensen die wel goede dingen vinden in die boeken en er ook naar leven.

Mensen kunnen iets doen. Boeken niet.

Sallahddin
11-12-07, 18:50
Geplaatst door super ick
Och och, in het westen wordt je gebrainwashed, in de MO-landen daar kan je je als individu pas echt vrij ontplooien. Daar komen critici tot volle wasdom en vinden de open discussies plaats.

Wat een wereld op zijn kop zeg. Zelf een zwaar dogmatisch geloof aanhangen dat geen enkele ruimte laat tussen halal en haram. Alles is uitentreure voorgeschreven.
Jij bent zelf het lichtend voorbeeld van deze vorm van geloven. Je stelt waarheid op waarheid in naa van je god en noemt anderen dat gebrainwashed.
Sure.

Emoties & boosheid zijn slecht raadgevers en contra_productief ... in discussies ....:

Rustig aan , en probeer's objectief te focussen:

Ik heb het nou over het westen ,de rest kan mij niet schelen ,niet in deze discussie althans want het staat al vast hoe minder "vrij", minder "open_minded" het midden_oosten en de rest zijn =beslist zaak +juist daaroom is Islam al daar hard nodig =een heel onderwerp op zich !!!

Heeft dus geen zin om mijn beweringnen te proberen te ontkrachten door een beroep te doen op andere landen die al "gediskwalificeerd" zijn van deze discussie omdat die mensenrechten ,vrijheden en ander ernstig onderdrukken !!!!

Het staat ook vast dat er veel onderwerpen en issues in het westen zijn die als taboes kunnen worden bestempeld en waarover geen discussie mogelijk is ,anders word je bedreigd met veel van die zwaarden van Damocles in de vorm van veel inquisities , make_believe , ... en zelfs gevangenisstraf of erger nog : homosexualiteit is er 1 van , kan ik ook andere onderwerpen noemen zoals : Hololocaust ....

Ga maar je je afvragen in hoeverre je als individu echt vrij en onafhankelijk bent , en of het volk echt regeert ,in deze westerse maatschappijen waar de individu een centraal plaats krijgt ,in theorie althans =de tijd van de individu is al verleden tijd ,buddy :

Main_stream media, de economie ,de politiek ,marketing ...bepalen zelfs je eigen manier van denken ,je manier van kleden , van eten .... =bovendien ben je zelf het product van je eigen cultuur en beschaving=en DAT moet je zien te ontstijgen ,niet aan gevangen blijven vast zitten ,zonder enig vorm van kritiek of nadenken , je vindt het dus genoeg om van die klaar mentaal en ander "fast_food_maaltijden" te kopen en eigen te maken in plaats van zelf te gaan denken =mentaal conditionnering en brainwash =het meest ernstig en geraffineerd die zijn weerga niet kent in de geschiedenis van de mens !!!

Het westen verwerpt het verwerpen van homosexualiteit bijv., je doet automatish er aan mee zonder verder een behoefte te voelen zelf deze standpunt te beargumenteren = makkelijk zat om anderen na_te_apen ...

Geen tijd meer ,sorry!

:zwaai:

Koala64
11-12-07, 18:51
Geplaatst door Man_Ray
Nah. Dit soort haatzaaiende onverdraagzame idioten zullen in elk boek wel een rechtvaardiging vinden voor hun zieke gedachten.

Het doet afbreuk aan de mensen die wel goede dingen vinden in die boeken en er ook naar leven.

Mensen kunnen iets doen. Boeken niet.

Weet ik, maar dat ongenuanceerde gelul van Sallahddin vroeg om een minder subtiel antwoord.
Was het even zat. Maar hoe je het wendt of keert, dit gebeurt dus wel. Daar nooit de kop voor in het zand steken.

Sallahddin
11-12-07, 19:44
Geplaatst door Koala64
Weet ik, maar dat ongenuanceerde gelul van Sallahddin vroeg om een minder subtiel antwoord.
Was het even zat. Maar hoe je het wendt of keert, dit gebeurt dus wel. Daar nooit de kop voor in het zand steken.

Waren dat homo's soms die daar opgehangen staan ??? : staat niet geschreven op hun voorhoofd ,no offense :

Ongenuanceerd gelul ,zeg je he !!! :tover: ,want die past niet bij je kortzichtig straatje =ik gaf slechts de progressief (jawel! :hoe paradoxaal of absurd het ook lijkt !)standpunt van Islam en de andere twee grote religies daarover en daar sta ik %200 achter :nuance:en dat geldt alleen voor "moslim" homo's die ook nog op "heterdaad betrapt worden" nogmaals EN wel onder een dominant Islam ,die nog uit z'n as moet herrijzen ....en zeker niet op die middle-eeuwse manier die je daarboven trots naar boven haalt als een soort victory _trophy :

Westerse ethiek en visie van de wereld,de mens,het leven , ...zijn niet universeel : Islam is een compleet uniek UNIVERSEEL totaal verschillend systeem die zijn eigen ethiek , juridish systeem ... heeft ,vandaar de fundamenteel verschillen tussen de twee ,onder ander = de "waarheid" is geen westerse monopolie .....!!!



In de VS ("The leader of the free world"!) heb je ook van die afschuwelijke manieren van uitvoering van de doodstraf =ga maar dan tegen protesteren !!!...........................

:zwaai:

Koala64
11-12-07, 19:57
Geplaatst door Sallahddin
Waren dat homo's soms die daar opgehangen staan ??? : staat niet geschreven op hun voorhoofd ,no offense :


Staat er niet op nee. Zijn ze echter wel. Of waren beter gezegd.


Geplaatst door Sallahddin
Ongenuanceerd gelul ,zeg je he !!! :tover: ,want die past niet bij je kortzichtig straatje =ik gaf slechts de progressief (jawel! :hoe paradoxaal of absurd het ook lijkt !)standpunt van Islam en de andere twee grote religies daarover en daar sta ik %200 achter :nuance:en dat geldt alleen voor "moslim" homo's die ook nog op "heterdaad betrapt worden" nogmaals EN wel onder een dominant Islam ,die nog uit z'n as moet herrijzen ....en zeker niet op die middle-eeuwse manier die je daarboven trots naar boven haalt als een soort victory _trophy :


'Betrapt' op wat? Liefde, genegenheid, sex?


Geplaatst door Sallahddin
Westerse ethiek en visie van de wereld,de mens,het leven , ...zijn niet universeel : Islam is een compleet uniek UNIVERSEEL totaal verschillend systeem die zijn eigen ethiek , juridish systeem ... heeft ,vandaar de fundamenteel verschillen tussen de twee ,onder ander = de "waarheid" is geen westerse monopolie .....!!!


Of het Westers is of niet dondert niet. Het deugt of het deugt niet om homo's op te hangen zuiver om het feit dat ze homo zijn.


Geplaatst door Sallahddin
In de VS ("The leader of the free world"!) heb je ook van die afschuwelijke manieren van uitvoering van de doodstraf =ga maar dan tegen protesteren !!!...........................


Zie onderste twee foto's, komen uit de USA.


Geplaatst door Sallahddin
:zwaai:

:zwaai:

Man_Ray
11-12-07, 20:11
Geplaatst door Koala64
Weet ik, maar dat ongenuanceerde gelul van Sallahddin vroeg om een minder subtiel antwoord.
Was het even zat. Maar hoe je het wendt of keert, dit gebeurt dus wel. Daar nooit de kop voor in het zand steken.

Helemaal eens. :duim:


En eerlijk is eerlijk.

Ik las al zinnige dingen van Sallahdin maar niet als het over homoseksualiteit gaat.

knuppeltje
11-12-07, 20:33
Geplaatst door Sallahddin
Islam heeft nooit slavernij geaccepteerd , maar "gedoogd" terwijl die tegelijkertijd discriminatie ... op basis van :huidskleur,ras, ethnish afkomst , nationaliteit .... veroordeelde (deze verklaring van de rechten van de mens ging nog dieper dan dat +gelijkheid,gelijkrechten,gelijkwaardigheid als menszijnde ...)zodat deze mensen_slaven vanzelf van binnenuit zich vrij voelen en er naar verlangen _werken om vrij te zijn =kunstmatig van buitenuit slaven_bevrijding werkt niet :voorbeeld : toen Abraham Lincoln bijv. zwarte African_Americans "bevrijdde" (vooraal voor politieke en andere doeleinden , oorlogstactiek ook !) ,gingnen die zwarte slaven massaal terug naar hum blanke meesters want ze wisten niet hoe ze zelf kunnen omgaan met deze plotseling vrijheid :ze waren namelijk niet van binnenuit bevrijd ....


Als je religie veroordeelt voor het verwerpen van homosexualiteit ,dan moet je toch met argumenten komen hoe je het ook wendt of keert , argumenten die religie aanvoert kan je niet "geen argumenten "noemen "=classiek truc om de discussie te ontlopen juist bij gebrek aan argumenten ....

:zwaai:


Groot gelijk hoor. Ook Mohammed hield er niet van- daarom verkocht die ze maar op de slavenmarkt.
Mwa- bregt ook wel meer op dan ze gewoon vrij te laten.
Maruh- hoe kwamen ze aan al die slaven?
Juist dus- door ze eerst slaaf te maken of te kopen.
Rot op met je gedogen gelul.

Coolassprov MC
12-12-07, 09:01
Geplaatst door III
Ook de wetten van de heersende klasse?

Als je iets doet wat in strijd is met de wet van dat land ben je volgens die wet van dat land een misdadiger; als je dat ook nog eens in het openbaar doet....;daar hoeven we toch geen college aan te wijden?

Coolassprov MC
12-12-07, 09:02
Geplaatst door mark61
U bent gemeld.

Daar ben je ook NSB'er voor.

Coolassprov MC
12-12-07, 09:04
Geplaatst door knuppeltje
Groot gelijk hoor. Ook Mohammed hield er niet van- daarom verkocht die ze maar op de slavenmarkt.
Mwa- bregt ook wel meer op dan ze gewoon vrij te laten.
Maruh- hoe kwamen ze aan al die slaven?
Juist dus- door ze eerst slaaf te maken of te kopen.
Rot op met je gedogen gelul.

Als je kan aantonen dat het Marokkaanse strafrecht iets van doen heeft met de islam heb je een discussie..

knuppeltje
12-12-07, 09:06
Geplaatst door Coolassprov MC
Als je iets doet wat in strijd is met de wet van dat land ben je volgens die wet van dat land een misdadiger; als je dat ook nog eens in het openbaar doet....;daar hoeven we toch geen college aan te wijden?

Mwa- je zou kunnen vertellen of je het met die wetten eens bent of niet.
Of zit je kuddementaliteit je in de weg?

David
12-12-07, 09:23
Geplaatst door knuppeltje
Mwa- je zou kunnen vertellen of je het met die wetten eens bent of niet.
Of zit je kuddementaliteit je in de weg?

Ga 'm nou niet vragen om na te denken.

knuppeltje
12-12-07, 09:35
Geplaatst door Coolassprov MC
Als je kan aantonen dat het Marokkaanse strafrecht iets van doen heeft met de islam heb je een discussie..

Alleen als jij kunt aantonen wat die slavernij van toen- waar Sallahdin mee aankwam, met het huidige Marokkaanse strafrecht te maken heeft.

Wortel
12-12-07, 09:37
Dat zijn feiten die je als homo dondersgoed weet trouwens : geen geheim ,maar een gewoon constatering :

Bovendien, je weet heel goed ook dat onder DOMINANT Islam is homosexualiteit streng verboden is , en als je op "heterdaad wordt betrapt" (caught in the act !) dan ... krijg je de ... doodstraf ook nog, zonder pardon !

Misschien is het dan wel Allah Ta'ala's genade dat, zoals jij stelt, dergelijke "islamitische" landen in "reincultuur" niet echt meer bestaan.

Dat verhaal over wel homo mogen zijn, maar absoluut niet zichtbaar teneinde je zo te assimileren aan de algemene mores van een gemeenschap, ken ik trouwens wel vanuit mijn eigen reli-toko. Daar heet het in sommige kringen dat je het wel mag zijn, maar het niet mag doen. Zo ongeveer hetzelfde als zeggen dat je een Ferrari-rijder bent omdat er eentje in je garage staat, maar je gaat er nooit de weg mee op. :rolleyes:

David
12-12-07, 09:45
Het wordt tijd om de Protocollen van de Wijzen van de It in werking te stellen. :moe:

Wortel
12-12-07, 09:48
de Wijzen van de It

De Wijzen van de It? Zijn dat diezelfde wijzen als die Wijzen uit het Oosten die je gratis beleggingsadvies komen geven?

David
12-12-07, 09:49
Geplaatst door Wortel
De Wijzen van de It? Zijn dat diezelfde wijzen als die Wijzen uit het Oosten die je gratis beleggingsadvies komen geven?

Nee deze geven veel dwingender advies. Er is geen weg terug, we're taking over the globe!

Coolassprov MC
12-12-07, 09:54
Geplaatst door knuppeltje
Mwa- je zou kunnen vertellen of je het met die wetten eens bent of niet.
Of zit je kuddementaliteit je in de weg?

Het homoseksueel zijn mag geen maatschappelijke privileges met zich meebrengen.

Coolassprov MC
12-12-07, 09:54
Geplaatst door knuppeltje
Alleen als jij kunt aantonen wat die slavernij van toen- waar Sallahdin mee aankwam, met het huidige Marokkaanse strafrecht te maken heeft.

Niet liegen; Hocus Pocus Pas kwam er mee in 1 van zijn verdorven pogingen.

Coolassprov MC
12-12-07, 10:00
Geplaatst door David
Ga 'm nou niet vragen om na te denken.

Moeilijk he?

Denken met je kringspier?

Iglo
12-12-07, 10:37
Geplaatst door Coolassprov MC
Het homoseksueel zijn mag geen maatschappelijke privileges met zich meebrengen. Vertel, welke privileges hebben homoseksuelen, die heteroseksuelen niet hebben?

knuppeltje
12-12-07, 10:39
Geplaatst door Coolassprov MC
Het homoseksueel zijn mag geen maatschappelijke privileges met zich meebrengen.

En wat wel?

knuppeltje
12-12-07, 10:41
Geplaatst door Coolassprov MC
Niet liegen; Hocus Pocus Pas kwam er mee in 1 van zijn verdorven pogingen.

Ok- al goed, ik keek niet ver genoeg terug. Maar ik reageerde op Sallahdin en dat ging om die slavernij. Nu tevreden?

knuppeltje
12-12-07, 10:44
Geplaatst door Coolassprov MC
Moeilijk he?

Denken met je kringspier?

Je zou- ik weet het, het is moeilijk voor je, eens een keer kunnen proberen om beschaafd te reageren.
Zulke opmerkingen zijn gewoon ronduit walgelijk.

Sallahddin
12-12-07, 12:30
Geplaatst door Koala64
Staat er niet op nee. Zijn ze echter wel. Of waren beter gezegd.



'Betrapt' op wat? Liefde, genegenheid, sex?



Of het Westers is of niet dondert niet. Het deugt of het deugt niet om homo's op te hangen zuiver om het feit dat ze homo zijn.



Zie onderste twee foto's, komen uit de USA.



:zwaai:

Betrapt op sex ,en wel als die moslims zijn en onder een dominant islam die nog moet herrijzen uit z'n as weer nogmaals !

Dus ,niet alleen om het feit dat die homo's zijn ....

Ik geef slechts de standpunt van islam ,basta!

:zwaai:

Sallahddin
12-12-07, 12:33
Geplaatst door David
Het wordt tijd om de Protocollen van de Wijzen van de It in werking te stellen. :moe:

De IT ??? :is dat niet die befaamd prachtig A'dam's disco :lol: ... waarin ik "prachtige" momenten had doorgebracht en wel buiten die befaamd vrijdagen=correctie:(buiten die befaamd Zaterdagen!!!) hoor :lol: :kotsen2: toen ik ...op het verkeerd spoor zat ??? onvergetelijk !!! :huil:

Wordt weer tijd dat de protocollen van zion .... onder de loep worden genomen !!! :schok: :lol:

:zwaai:

knuppeltje
12-12-07, 12:36
Geplaatst door Sallahddin
Betrapt op sex ,en wel als die moslims zijn en onder een dominant islam die nog moet herrijzen uit z'n as weer nogmaals !

Dus ,niet alleen om het feit dat die homo's zijn ....

Ik geef slechts de standpunt van islam ,basta!

:zwaai:

Das dan wel een standpunt wat tegen alle huidige mensenrechten indruist, en tevens volslagen achterlijk.
Die dominante islam van je die hebben ze dus daar bij die ophangers en die taliban en in de SA bijvoorbeeld.
Laat dat zelfs daar niet blijven- hoe eerder weg hoe beter.

knuppeltje
12-12-07, 12:39
Geplaatst door Sallahddin
De IT ??? :is dat niet die befaamd prachtig A'dam's disco :lol: ... waarin ik "prachtige" momenten had doorgebracht en wel buiten die befaamd vrijdagen hoor :lol: :kotsen2: toen ik ...op het verkeerd spoor zat ??? onvergetelijk !!! :huil:

Wordt weer tijd dat de protocollen van zion .... onder de loep worden genomen !!! :schok: :lol:

:zwaai:

Was jij er toen zo een?
Een echte moslim dus.

knuppeltje
12-12-07, 12:42
Hoe is het onderhand koele?
Al uitgevonden wat die slavernij met de huidige strafwetgeving in Marokko te maken heeft, of was het weer een totaal niets ter zake doende kul opmerking van je- die weer helemaal nergens op sloeg.

Sallahddin
12-12-07, 12:49
Geplaatst door Man_Ray
Helemaal eens. :duim:


En eerlijk is eerlijk.

Ik las al zinnige dingen van Sallahdin maar niet als het over homoseksualiteit gaat.

Sorry ,zo ben ik : ik ga niet hypocriet over doen alleen al om het feit dat mijn beweringnen anti_stream zijn en als schokkend worden ervaren !!! = schok_therapy =moet je je eigen cultuur ontstijgen en het moreel moed hebben die kritish te benaderen =ik ben ook kritish tegenover mijn eigen geloof en er zijn er inderdaad van die geloof_issues en zaken waar ik geen bevredigend aantwoorden op heb =blijven mij tortureren ... =normaal zaak want mensen kennis is te beperkt ,des te meer reden om meer kennis te vergaren (over het algemeen !) .... =ligt niet aan Islam zelf want die is tijdloos en universeel .... =ligt aan de mensen zelf .....=een heel onderwerp op zich!!!

:zwaai:

Sallahddin
12-12-07, 12:55
Geplaatst door knuppeltje
Was jij er toen zo een?
Een echte moslim dus.

Jawel hoor ,ik leefde intens en snel :alcohol,drugs,vrouwen,party's ....=een echt modern Don Juan ,maar zonder die idelogish moreel ...grondslag ,met alle "nederigheid",ben ik niet trots op =het heel mikmak :it's over now!!!

toen ik nog geen overtuigd en bewust moslim was .... ik was geen saint hoor .... nu heb ik een totaal ander leven !!!

En..... nogmaals : Dit is een principieel discussie ,meer niet : nuance aan het adres van die prikkers die om brand & moord roepen !!! =Take it easy ,guys!!!

:zwaai:

David
12-12-07, 13:00
Geplaatst door Sallahddin
Jawel hoor ,ik leefde intens en snel :alcohol,drugs,vrouwen,party's ....=een echt modern Don Juan ,maar zonder die idelogish moreel ...grondslag ,met alle "nederigheid",ben ik niet trots op =het heel mikmak :it's over now!!!

toen ik nog geen overtuigd en bewust moslim was .... ik was geen saint hoor .... nu heb ik een totaal ander leven !!!

En..... nogmaals : Dit is een principieel discussie ,meer niet : nuance aan het adres van die prikkers die om brand & moord roepen !!! =Take it easy ,guys!!!

:zwaai:

Ik vind het maar rare principes.

knuppeltje
12-12-07, 13:05
Geplaatst door Sallahddin
Jawel hoor ,ik leefde intens en snel :alcohol,drugs,vrouwen,party's ....=een echt modern Don Juan ,maar zonder die idelogish moreel ...grondslag ,met alle "nederigheid",ben ik niet trots op =het heel mikmak :it's over now!!!

toen ik nog geen overtuigd en bewust moslim was .... ik was geen saint hoor .... nu heb ik een totaal ander leven !!!

En..... nogmaals : Dit is een principieel discussie ,meer niet : nuance aan het adres van die prikkers die om brand & moord roepen !!! =Take it easy ,guys!!!

:zwaai:

Zie je wel dat de late bekeerlingen altijd de meest blinde fanatiekelingen worden.

Sallahddin
12-12-07, 13:10
Geplaatst door David
Ik vind het maar rare principes.

Believe it or not : ik kreeg een "dreig _prikbord_ mail" van onze lief David : ik sta namelijk al te trillen van angst hoor ,.... help !!!!! :

Deze prikbord mail aan mijn adres luidt als volgt :


Geplaatst door David: beetje lief zijn tegen homo's ,anders word ik boos hoor !!!! :!!!! :lol: :wohaa: =dit is een goeie ,zeg :werd ik bijna uit mijn stoel gevallen van .... lachen !!! :lol:



Well,dude :take your best shot then !!!! :wohaa: :lol: :tover:

U can't even hurt a fly :so ,just take it easy ....= dit is een principieel discussie ,meer niet hoor,niets persoonlijks !!! : Grow_up! :schok:

:zwaai:

sidi bibi
12-12-07, 13:12
[QUOTE]Geplaatst door Coolassprov MC
Als je kan aantonen dat het Marokkaanse strafrecht iets van doen heeft met de islam heb je een discussie.. [/QUOTE

En dat strafrecht wordt in de komende regeerperiode verder op internationaal nivo aangepast, per decreet van Mootje, internationale adviseurs worden ingevlogen om de zaak een beetje werkbaar te maken.

mark61
12-12-07, 15:11
Geplaatst door sidi bibi
[QUOTE]Geplaatst door Coolassprov MC
Als je kan aantonen dat het Marokkaanse strafrecht iets van doen heeft met de islam heb je een discussie.. [/QUOTE

En dat strafrecht wordt in de komende regeerperiode verder op internationaal nivo aangepast, per decreet van Mootje, internationale adviseurs worden ingevlogen om de zaak een beetje werkbaar te maken.

Mogen ze eerst die batterijen aduls, dorpshoofden en verdere vage functionarissen wel es afvoeren. Je reinste schaduwstaat.

David
12-12-07, 15:14
Geplaatst door Sallahddin
De IT ??? :is dat niet die befaamd prachtig A'dam's disco :lol: ... waarin ik "prachtige" momenten had doorgebracht en wel buiten die befaamd vrijdagen hoor :lol: :kotsen2: toen ik ...op het verkeerd spoor zat ??? onvergetelijk !!! :huil:

Wordt weer tijd dat de protocollen van zion .... onder de loep worden genomen !!! :schok: :lol:

:zwaai:

Wie weet hebben we ooit nog samen staan zoenen. :stout:

Sallahddin
12-12-07, 17:51
Geplaatst door Sallahddin
De IT ??? :is dat niet die befaamd prachtig A'dam's disco :lol: ... waarin ik "prachtige" momenten had doorgebracht en wel buiten die befaamd vrijdagen=correctie:(buiten die befaamd Zaterdagen!!!) hoor :lol: :kotsen2: toen ik ...op het verkeerd spoor zat ??? onvergetelijk !!! :huil:

Wordt weer tijd dat de protocollen van zion .... onder de loep worden genomen !!! :schok: :lol:

:zwaai:

Zazterdagen waren /zijn nog steeds ??? homoavonden : :kotsen2: :,no offnse weer !!! :lol:

:zwaai:

Sallahddin
12-12-07, 17:51
Geplaatst door Sallahddin
De IT ??? :is dat niet die befaamd prachtig A'dam's disco :lol: ... waarin ik "prachtige" momenten had doorgebracht en wel buiten die befaamd vrijdagen=correctie:(buiten die befaamd Zaterdagen!!!) hoor :lol: :kotsen2: toen ik ...op het verkeerd spoor zat ??? onvergetelijk !!! :huil:

Wordt weer tijd dat de protocollen van zion .... onder de loep worden genomen !!! :schok: :lol:

:zwaai:

Sallahddin
12-12-07, 17:51
Geplaatst door Sallahddin
De IT ??? :is dat niet die befaamd prachtig A'dam's disco :lol: ... waarin ik "prachtige" momenten had doorgebracht en wel buiten die befaamd vrijdagen=correctie:(buiten die befaamd Zaterdagen!!!) hoor :lol: :kotsen2: toen ik ...op het verkeerd spoor zat ??? onvergetelijk !!! :huil:

Wordt weer tijd dat de protocollen van zion .... onder de loep worden genomen !!! :schok: :lol:

:zwaai:

Zazterdagen waren /zijn nog steeds ??? homoavonden : :kotsen2: :,no offnse weer !!! :lol:

:zwaai:

Sallahddin
12-12-07, 18:03
Geplaatst door David
Wie weet hebben we ooit nog samen staan zoenen. :stout:

Had je een heel mooi vrouw moeten zijn geweest =dat was een vereiste ,niet zo lang geleden !!! :lol:

Was ik dan wel te dronken_high geweest ,dat ik niet het verschil zou kunnen maken tussen een geit of een vrouwtje , en dan ook het verschil tussen vrijdag en zaterdag niet kunnen weten ; ik ging namelijk en meestaal dan op vrijdag's naar de IT : veel drinken ,dansen,lachen flirten_versieren,XTC en cocke gebruikend =echt uit mijn dak gaan en vervolgens naar die befaams after_party van Dino's ook nog tot 13:00 'smiddags , en een keertje ging het zo gek dat wij toch na Dino's naar Zandaam gingnen doorfeesten tot ... maandag ochtend :dus vanaf vrijdag avond tot en met maandag ochtend _feesten,zo gek waren wij toen : it's completely over now =no regrets whatsoever ,neem het van mij aan !: I'm married now to a gorgeous woman , an angel in many ways ,with two angels_children ,en ik ben de 30 nog niet ééns genaderd !!!!=live & let live !!! :lol:

:zwaai:

Sallahddin
12-12-07, 18:08
Geplaatst door knuppeltje
Zie je wel dat de late bekeerlingen altijd de meest blinde fanatiekelingen worden.

Heeft niks te maken met fanatisme of wat dan ook =ik ben geen extremist ,integendeel zelfs (vergeef ik je deze onterecht beschuldiging vanwege je Islam_onwetendheid ,plat gezegd!) :

Ik gaf slechts de standpunt van islam met betrekking tot homosexualiteit ,basta !!!

Word ik mooi van deze niet zo interessant discussie =kap ik er mee !!!

:zwaai:

knuppeltje
12-12-07, 18:39
Geplaatst door Sallahddin


Word ik mooi van deze niet zo interessant discussie =kap ik er mee !!!

:zwaai:

Je bedoelt dat je uitgeluld bent.

Sallahddin
12-12-07, 18:51
Geplaatst door knuppeltje
Je bedoelt dat je uitgeluld bent.

Kan ook!!! :lol: : het is hoe je het ook bekijkt trouwens :kwestie van perspectieven ,invalshoeken .....

Ik bedoel ik vind er bijna niks interessants aan aan deze discussie , ik vraag me af hoe het komt dat ik daarin mee gesleept werd =ik geef het voorkeur voor boeiende_challenge_actig topics , om wat van te leren ook op persoonlijk niveau en eigen gedachten erover er aan te toetsen (geen ego_trips =verzieken het leerproces en ander !=ziek,ongezond,contra_productief...)=deze discussie voldoet niet aan deze criteria ,komt ook door deze topic zelf =homosexualiteit =wat kan het mij schelen wat die gasten met hun lichaam al dan niet doen =maar ik was namelijk min of meer gemotiveerd door het religieus verbod ervan ,diens controversie (historish,religieus,maatschappelijk ...) , alleen de economie ,onder ander , vindt lucratief baat bij deze zaak ,zie ik ....=niemand is bereid de eigen gedachtengoed te willen bekritiseren .... dan houdt het op !!!: who cares ,at the end of the day !!! :tover: :lole:

"Jij je geloof en ik de mijne dan " , "er is geen dwang in het geloof"


Weet ik veel !

Afsluiten dan !

:zwaai:

Coolassprov MC
13-12-07, 06:33
Geplaatst door azulay
Wie gaat er met ons trouwen, als mannen onderling gaan trouwen?

..jongens hebben seksuele ervaring met iemand van hetzelfde geslacht, omdat ze niet aan meisjes kunnen komen.

Dit noem ik nou een ''reetverhaal''.

David
13-12-07, 08:43
Geplaatst door Sallahddin
Had je een heel mooi vrouw moeten zijn geweest =dat was een vereiste ,niet zo lang geleden !!! :lol:

Was ik dan wel te dronken_high geweest ,dat ik niet het verschil zou kunnen maken tussen een geit of een vrouwtje , en dan ook het verschil tussen vrijdag en zaterdag niet kunnen weten ; ik ging namelijk en meestaal dan op vrijdag's naar de IT : veel drinken ,dansen,lachen flirten_versieren,XTC en cocke gebruikend =echt uit mijn dak gaan en vervolgens naar die befaams after_party van Dino's ook nog tot 13:00 'smiddags , en een keertje ging het zo gek dat wij toch na Dino's naar Zandaam gingnen doorfeesten tot ... maandag ochtend :dus vanaf vrijdag avond tot en met maandag ochtend _feesten,zo gek waren wij toen


Those were the days! :tik:

Sallahddin
13-12-07, 11:49
Geplaatst door David
Those were the days! :tik:

No ,those were absolutely not :schok: : allemaal "glamour & glitter" schijn_bedrog_flauwekul .... = left them behind with absolutely no regrets whatsoever =i'm not proud of that all ,in the contrary =made me "see the light" in fact !!!.....

These ARE the days in fact , under the wonderful _honnest_healthy _elightened _bright....umbrella of Islam !!! ,hoe paradoxaal of absurd het ook mag lijken of klinken !!!=maar dat kan je inderdaad moeilijk snappen , aanvaarden ... TENZIJ je van de heerlijkheid van islam wat proeft = that's all the best there's i can possibly wish for you & for others on this crazy planet !!!....=de rest is maar dwaasheid,onwetendheid,zelfverloochening ,make_believe, leugens,bedrog ...........

But then again : "jij je geloof en ik de mijne " , ""er is geen dwang in het geloof" ...........

P.S.: volgens mijn laatste nieuws was die al dan niet "homo_huwelijk" in Marokko maar een machiavellistish politiek en ander gemotiveerd incident : secularisten en zgn "progressieve groepen" zaten er achter =puur provocatie om hun eigen seculaire gedachtengoed aan de rest van de moslim_Marokkaanse_bevolking op te leggen via deze soort "schok-therapy" =werd een absoluut fiasco =werd fel erover gedebateerd op het marokkanse parlement en staats TV tussen "islamisten" en secularisten .... op toch wel een heel beschaafd manier ,moet ik zeggen.....en zelfs bijna unaniem veroordeeld ,ook juridisch_strafrechtelijk =da's slechts 1 geval van een reeks provocaties van secularisten om een soort "verlichtingsmechanisme_proces" te ontketenen in minachting van de locale normen en waarden _islamitish_identiteit en ander ...

Massa^_hysterish protesten en geweld_plunderingnen die bijna uit de hand hadden gelopen , moeten inderdaad ook veroordeeld worden op hun beurt ,mensen mogen zeker geen recht in de hand nemen ,en zeker geen rechters spelen =dat hoort overgelaten te worden aan het rechtsysteem van het land ....

Bij deze :sluit ik deze discussie af ,... wat mij betreft althans !!!


:zwaai:

Lady Dourahtje
18-12-07, 15:32
Ik vind het wel raar twee mannen met elkaar maar mischien vinden homofielen dat ook wel van ons, een een man en een vrouw. als ze elkaar leuk vinden moeten ze dat toch zelf weten? Ik ken een homfiel van op me werk en die is heel aardig en ze vriend ook.

Koala64
18-12-07, 19:41
Geplaatst door Lady Dourahtje
Ik vind het wel raar twee mannen met elkaar maar mischien vinden homofielen dat ook wel van ons, een een man en een vrouw. als ze elkaar leuk vinden moeten ze dat toch zelf weten? Ik ken een homfiel van op me werk en die is heel aardig en ze vriend ook.

:duim: