PDA

Bekijk Volledige Versie : Moreel failliet: Democratie kent niet het recht om niet beledigt te worden...



Wizdom
09-12-07, 21:50
DEN HAAG - De kwestie rond de in opspraak geraakte kunstwerken van de Iraanse kunstenares Sooreh Hera bewijst volgens PvdA-leider Wouter Bos dat het debat over de islam in Nederland „verziekt en verkrampt” is geraakt.


Hierdoor schieten „zelfs goedwillende mensen als de museumdirecteur in de verkeerde kramp”, aldus Bos vrijdag op zijn weblog. Hij reageert daarmee op het besluit van het Haags Gemeentemuseum om werken die homoseksuele moslimmannen tonen met maskers van de profeet Mohammed niet te laten zien. De werken komen wel in Gouda.

Bos zegt het jammer te vinden dat ze niet in Den Haag te zien zijn. Hij benadrukt ook dat hij beledigende of kwetsende uitingen niet wil tegenhouden. „Ik ben de laatste om een recht op beledigen te verdedigen zoals Ayaan Hirsi Ali destijds deed. Maar het omgekeerde geldt ook: in een democratie kennen wij het recht om niet beledigd te worden ook niet .”


Gaat lekker zo... Zo meteen kan iedereen een ieder die niet in de smaak valt voor rotte vis uitmaken volgens bossie... De draaikont...

mark61
09-12-07, 21:59
Geplaatst door Wizdom
Gaat lekker zo... Zo meteen kan iedereen een ieder die niet in de smaak valt voor rotte vis uitmaken volgens bossie... De draaikont...

Yeps. Leer ermee te leven. If not, ga ergens anders wonen. Jij vindt het toch ook prima om homo's tot op het bot te beledigen? Wat zeur je dan?

Verhuis naar Ksar lKebir en laat fatsoenlijke mensen met rust. Wat doe je hier eigenlijk? Wel de yankee dollar maar niet de prijs van de beschaving?

Voorlopig was de PvdA een van de weinige partijen die niet tegen hoofddoeken in de politie is. Wat vind jij ervan?

Wizdom
09-12-07, 22:02
Geplaatst door mark61
Yeps. Leer ermee te leven. If not, ga ergens anders wonen. Jij vindt het toch ook prima om homo's tot op het bot te beledigen? Wat zeur je dan?

Verhuis naar Ksar lKebir en laat fatsoenlijke mensen met rust. Wat doe je hier eigenlijk? Wel de yankee dollar maar niet de prijs van de beschaving?

Voorlopig was de PvdA een van de weinige partijen die niet tegen hoofddoeken in de politie is. Wat vind jij ervan?

Volgens mij begrijp je nog steeds niet wat beledigen betekent? Net zo min als je weet wat discriminatie beteken...

mark61
09-12-07, 22:07
Geplaatst door Wizdom
Volgens mij begrijp je nog steeds niet wat beledigen betekent? Net zo min als je weet wat discriminatie beteken...

Dat vraag je aan mij? Ben je gek? Ga jij even rustig op je stoeltje bedenken wat het beledigen van homo's inhoudt en kom dan terug.

Je geeft zoals gewoonlijk geen antwoord op mijn vragen. Lafaard.

Ik weet alles van discriminatie, hoe durf je dat te betwijfelen? Je dacht dat alleen jij daar slachtoffer van kon worden? Arrogante kwast. En zelf lustig anderen discrimineren.

Wizdom
09-12-07, 22:13
Geplaatst door mark61
Dat vraag je aan mij? Ben je gek? Ga jij even rustig op je stoeltje bedenken wat het beledigen van homo's inhoudt en kom dan terug.

Je geeft zoals gewoonlijk geen antwoord op mijn vragen. Lafaard.

Ik weet alles van discriminatie, hoe durf je dat te betwijfelen? Je dacht dat alleen jij daar slachtoffer van kon worden? Arrogante kwast. En zelf lustig anderen discrimineren.

Een sexuele handelswijze afkeuren is geen belediging en ook geen discriminatie.... Dat is een verzinsel van pak hem beet de laatste 20 jaar... Men wil alles onder de noemer discriminatie of belediging voeren om het te legitimeren... Een slimme zet maar niet slim genoeg voor mensen die hun hersens gebruiken...

Ik beledig HOMO's niet... Ik keur praktizeren van HOMOFILIE ten sterkste af.

knuppeltje
09-12-07, 22:17
Geplaatst door Wizdom



Gaat lekker zo... Zo meteen kan iedereen een ieder die niet in de smaak valt voor rotte vis uitmaken volgens bossie... De draaikont...

Of minder dan vieze varkens bijvoorbeeld.
Of gooi ze maar met hun hoofd naar beneden van het hoogste gebouw.
Of dat ze eigelijk gedood moeten worden, ook zo'n mooie.

Wizdom
09-12-07, 22:21
Geplaatst door knuppeltje
Of minder dan vieze varkens bijvoorbeeld.
Of gooi ze maar met hun hoofd naar beneden van het hoogste gebouw.
Of dat ze eigelijk gedood moeten worden, ook zo'n mooie.

Dat bekt wel lekker he voor de propaganda...

mark61
09-12-07, 22:22
Geplaatst door Wizdom
Een sexuele handelswijze afkeuren is geen belediging en ook geen discriminatie....

Wel op de manier waarop jij het doet. Waarom denk je dat Ibn Rushd dat heeft weggehaald? Omdat ik het vroeg? Omdat ik aan de subsidiekraan zit?

Kijk nou es in jezelf en doe niet zo gewild dom.


Dat is een verzinsel van pak hem beet de laatste 20 jaar... Men wil alles onder de noemer discriminatie of belediging voeren om het te legitimeren... Een slimme zet maar niet slim genoeg voor mensen die hun hersens gebruiken...

Pak em beet sinds sommige moslims die hier net zijn komen kijken denken dat ze onze zwaar bevochten vrijheden kunnen inperken. Ga ergens anders censureren, ik heb je niet gevraagd om het leven van mijn homofiele medeburgers te komen verzieken.


Ik beledig HOMO's niet... Ik keur praktizeren van HOMOFILIE ten sterkste af.

Je beledigt ze wel en als je dat niet doorhebt ben je een varken. Heel simpel. Je krijgt hier genoeg weerwoord van homo's om daarvan op de hoogte te zijn.

Tis alleen dat jouw beledigd zijn heilig is, dat van anderen, daar heb je schijt aan. Idioot. Ja klaag me maar aan bij de baas. Jij verdient gewoon niet beter.

knuppeltje
09-12-07, 22:23
Geplaatst door Wizdom
Een sexuele handelswijze afkeuren is geen belediging en ook geen discriminatie.... Dat is een verzinsel van pak hem beet de laatste 20 jaar... Men wil alles onder de noemer discriminatie of belediging voeren om het te legitimeren... Een slimme zet maar niet slim genoeg voor mensen die hun hersens gebruiken...

Ik beledig HOMO's niet... Ik keur praktizeren van HOMOFILIE ten sterkste af.

Nou- 20 is niet precies juist, het is sinds we onder die andere religekken zijn uitgekropen, das al ietsjes langer hier.
Magoed dat was ook veel te laat.
Tja- beperkte geesten kunnen nu eenmaal niet bevatten dat ten sterkste afkeuren het zelfde kan zijn dan beledigen, kan ik niet eens kwaad om worden, kunnen ze ook niets aan doen.

mark61
09-12-07, 22:24
Geplaatst door Wizdom
Dat bekt wel lekker he voor de propaganda...

Wat wil je daaraan nou eigenlijk ontkennen? Hoe achterlijk kan je zijn?

knuppeltje
09-12-07, 22:26
Geplaatst door Wizdom
Dat bekt wel lekker he voor de propaganda...

Propaganda- dat moet je tegen die klojo's van die club van je gaan zeggen, en even in dat heilig boek van je kijken.

Wizdom
09-12-07, 22:27
Geplaatst door mark61
Wel op de manier waarop jij het doet. Waarom denk je dat Ibn Rushd dat heeft weggehaald? Omdat ik het vroeg? Omdat ik aan de subsidiekraan zit?

Kijk nou es in jezelf en doe niet zo gewild dom.



Pak em beet sinds sommige moslims die hier net zijn komen kijken denken dat ze onze zwaar bevochten vrijheden kunnen inperken. Ga ergens anders censureren, ik heb je niet gevraagd om het leven van mijn homofiele medeburgers te komen verzieken.



Je beledigt ze wel en als je dat niet doorhebt ben je een varken. Heel simpel. Je krijgt hier genoeg weerwoord van homo's om daarvan op de hoogte te zijn.

Tis alleen dat jouw beledigd zijn heilig is, dat van anderen, daar heb je schijt aan. Idioot. Ja klaag me maar aan bij de baas. Jij verdient gewoon niet beter.

Je scheldkannonades doen me totaal geen zier... Sterker noch je bevestigd gewoon dat het een onverdedigbaar standpunt is om homofilie onder het kader van discriminatie en belediging te voeren... Het is gedrag wat je afkeurt en dat is niet hetzelfde als ras of geloof...

Gedrag kun je afleren... Ras of geloof niet....
Over ras hoef ik niet uit te wijden.... Geloof is iets dat diep ligt in de psyche wat niet te veranderen is en wat prive is tussen de mens en zijn Schepper...

Homofilie daarentegen is gedrag....

Charlus
09-12-07, 22:30
Geplaatst door Wizdom
<...>in een democratie kennen wij het recht om niet beledigd te worden ook niet<...>
Klopt als een bus. Een moeie boel zou dat zijn wanneer mensen lijstjes kunnen opstellen van zaken waarover anderen geen beledigende opmerkingen mogen maken, waarbij de opsteller van het lijstje vervolgens zelf mag bepalen wanneer een opmerking beledigend is. Jij meent ongetwijfeld dat uitsluitend moslims dit recht horen te hebben.

Wizdom
09-12-07, 22:33
Geplaatst door Charlus
Klopt als een bus. Een moeie boel zou dat zijn wanneer mensen lijstjes kunnen opstellen van zaken waarover anderen geen beledigende opmerkingen mogen maken, waarbij de opsteller van het lijstje vervolgens zelf mag bepalen wanneer een opmerking beledigend is. Jij meent ongetwijfeld dat uitsluitend moslims dit recht horen te hebben.

Mag ik weten waaruit jij dat afleidt?

knuppeltje
09-12-07, 22:34
Geplaatst door Wizdom
Je scheldkannonades doen me totaal geen zier... Sterker noch je bevestigd gewoon dat het een onverdedigbaar standpunt is om homofilie onder het kader van discriminatie en belediging te voeren... Het is gedrag wat je afkeurt en dat is niet hetzelfde als ras of geloof...

Gedrag kun je afleren... Ras of geloof niet....
Over ras hoef ik niet uit te wijden.... Geloof is iets dat diep ligt in de psyche wat niet te veranderen is en wat prive is tussen de mens en zijn Schepper...

Homofilie daarentegen is gedrag....


Geen homofile......maar homofobie.
Tja als je het verschil tussen die twee niet eens kent- dan is de rest van je verhaal verder wel te begrijpen, niet dat er weer iets van klopt.
Iemand die nu nog over mensenrassen praat is zo wie zo al van lotje getikt.

Wizdom
09-12-07, 22:39
Geplaatst door knuppeltje
Geen homofile......maar homofobie.
Tja als je het verschil tussen die twee niet eens kent- dan is de rest van je verhaal verder wel te begrijpen, niet dat er weer iets van klopt.
Iemand die nu nog over mensenrassen praat is zo wie zo al van lotje getikt.

Ik begrijp heel goed dat Nederland geen Islamitisch land is en dat de gevestigde orde heeft bepaalt dat homofilie legitiem is maar dat betekent niet dat heel Nederland daar zo over denkt...

Verder betekent het dat je het mensen niet moet opdringen want dat druist in tegen het democratisch beginsel dat mensen vrij zijn om hun eigen mening te hebben over zaken en dat meningen van een meerderheid niet een minderheid opgelegd dan wel opgedrongen mogen worden...

mark61
09-12-07, 22:46
Geplaatst door Wizdom
Je scheldkannonades doen me totaal geen zier...

Je geeft geen antwoord op mijn vragen, laffe eerloze.


Sterker noch je bevestigd gewoon dat het een onverdedigbaar standpunt is om homofilie onder het kader van discriminatie en belediging te voeren... Het is gedrag wat je afkeurt en dat is niet hetzelfde als ras of geloof...

Nope, ras bestaat niet. Homofilie is geen gedrag, leugenaar. Geloof is daarentegen gedrag. Denk daar es over na in je grot.


Gedrag kun je afleren... Ras of geloof niet....

Geloof kan je prima afleren, leugenaar. Je ziet zelf al die vrouwen :lachu: die het gehad hebben met dat misogyne en homofobe geloof dat jij aanhangt. Jij dan, niet de islam op zich.


Over ras hoef ik niet uit te wijden....

Nou vertel nog eens, leugenaar. Rassen bestaan niet.


Geloof is iets dat diep ligt in de psyche wat niet te veranderen is en wat prive is tussen de mens en zijn Schepper...

Behalve dan dat half islamitisch Nederland het wel gezien heeft met jouw primitieve middeleeuwse macho homohatende geloof.

Als het privé was zou jij je gore bek hier wel houden. Intussen heb je nog geen woord gewijd aan moslima's bij de politie.


Homofilie daarentegen is gedrag....

Je liegt en je weet dat je liegt en donder op naar Ksar lKebir. Leugenaar, je bent hier voor de yankee dollar, en dan nog spugen op de mensen die je geld geven ook.

Yeghi tfoe `alik.

knuppeltje
09-12-07, 22:48
Geplaatst door Wizdom
Ik begrijp heel goed dat Nederland geen Islamitisch land is en dat de gevestigde orde heeft bepaalt dat homofilie legitiem is maar dat betekent niet dat heel Nederland daar zo over denkt...

Verder betekent het dat je het mensen niet moet opdringen want dat druist in tegen het democratisch beginsel dat mensen vrij zijn om hun eigen mening te hebben over zaken en dat meningen van een meerderheid niet een minderheid opgelegd dan wel opgedrongen mogen worden...

Dat zal iedereen hier wel moeten aanvaarden denk, dat is gewoon verankerd in de grondwet.
Richt een partij op en zorg dat je tweederde meerderheid in het parlement krijgt- en je kunt de grondwet naar jou zin proberen aan te passen, als ze dat in Brussel goed vinden dan.

Dat is nu juist wat mensen zoals jij willen, inperking van meningsvrijheid.
Wel alles vanuit een geloof over anderen mensen willen zeggen- maar die moeten daarover dan wel weer hun bek houden.
Dubbele discriminatie dus.
Leve dat soort gelovige, maar liefst ver weg van hier.

Wizdom
09-12-07, 22:53
Geplaatst door mark61
Je geeft geen antwoord op mijn vragen, laffe eerloze.



Nope, ras bestaat niet. Homofilie is geen gedrag, leugenaar. Geloof is daarentegen gedrag. Denk daar es over na in je grot.



Geloof kan je prima afleren, leugenaar. Je ziet zelf al die vrouwen :lachu: die het gehad hebben met dat misogyne en homofobe geloof dat jij aanhangt. Jij dan, niet de islam op zich.



Nou vertel nog eens, leugenaar. Rassen bestaan niet.



Behalve dan dat half islamitisch Nederland het wel gezien heeft met jouw primitieve middeleeuwse macho homohatende geloof.

Als het privé was zou jij je gore bek hier wel houden. Intussen heb je nog geen woord gewijd aan moslima's bij de politie.



Je liegt en je weet dat je liegt en donder op naar Ksar lKebir. Leugenaar, je bent hier voor de yankee dollar, en dan nog spugen op de mensen die je geld geven ook.

Yeghi tfoe `alik.

Gaat alles goed met je...? Je lijkt wel een NAZI commandant die wordt tegengesproken...

Neem een koude douche... Wat koffie en ga lekker slapen...

En... Homofilie is gewoon aangeleerd gedrag.... Zie al die hetero's die als homo's de gevangenis verlaten.....


Truste... :zwaai:

mark61
09-12-07, 22:53
Geplaatst door Wizdom
Ik begrijp heel goed dat Nederland geen Islamitisch land is

Goh. Je zou het niet zeggen.


en dat de gevestigde orde heeft bepaalt dat homofilie legitiem is maar dat betekent niet dat heel Nederland daar zo over denkt...

Nee, dat is democratisch bepaald. Wat sommige mensen daar over denken is niet interessant.


Verder betekent het dat je het mensen niet moet opdringen

Wie dringt wat aan wie op? Voorlopig dring jij je ranzige meningen op aan anderen.


want dat druist in tegen het democratisch beginsel dat mensen vrij zijn om hun eigen mening te hebben

Een mening, o runderkop, is niet de vrijheid anderen tot op het bot te beledigen. Voor de illustratie heb ik een belediging toegevoegd. Maar je wilt het maar niet begrijpen. Enkele reis Ksar lKebir voor jou.


over zaken en dat meningen van een meerderheid niet een minderheid opgelegd dan wel opgedrongen mogen worden...

Niemand legt jou iets op. Leugenaar.

Koala64
09-12-07, 22:55
Geplaatst door Wizdom

En... Homofilie is gewoon aangeleerd gedrag.... Zie al die hetero's die als homo's de gevangenis verlaten.....


En dat heeft niets te maken met het feit dat er geen vrouwen in de gevangenis zijn denk je?

Leer eens onderscheid te maken tussen homosexualiteit en pseudo-homosexualiteit Wiz.
De echte goeie ouwerwetse homosexualiteit is een geaardheid, niet een keuze.

Wizdom
09-12-07, 22:55
Geplaatst door knuppeltje
Dat zal iedereen hier wel moeten aanvaarden denk, dat is gewoon verankerd in de grondwet.
Richt een partij op en zorg dat je tweederde meerderheid in het parlement krijgt- en je kunt de grondwet naar jou zin proberen aan te passen, als ze dat in Brussel goed vinden dan.

Dat is nu juist wat mensen zoals jij willen, inperking van meningsvrijheid.
Wel alles vanuit een geloof over anderen mensen willen zeggen- maar die moeten daarover dan wel weer hun bek houden.
Dubbele discriminatie dus.
Leve dat soort gelovige, maar liefst ver weg van hier.

Streven naar een gezonde maatschappij... Daar is mijn inziens niets mis mee... Ook HOMO's zijn uit een HETERO gezin geboren.... Terug naar de ROOTS zal ik maar zeggen....

mark61
09-12-07, 22:56
Geplaatst door Wizdom
Gaat alles goed met je...? Je lijkt wel een NAZI commandant die wordt tegengesproken...

Neem een koude douche... Wat koffie en ga lekker slapen...

En... Homofilie is gewoon aangeleerd gedrag.... Zie al die hetero's die als homo's de gevangenis verlaten.....


Truste... :zwaai:

Weer geen inhoudelijke reactie. Schaam jij je dan nooit?

En je liegt schaamteloos door. Hchouma zero. Jij gelooft niet in God, want die leugens gaat Hij je niet vergeven.

Wat aardig overigens dat je niet over jenever begint :duim:

knuppeltje
09-12-07, 22:57
Geplaatst door Wizdom
Gaat alles goed met je...? Je lijkt wel een NAZI commandant die wordt tegengesproken...

Neem een koude douche... Wat koffie en ga lekker slapen...

En... Homofilie is gewoon aangeleerd gedrag.... Zie al die hetero's die als homo's de gevangenis verlaten.....


Truste... :zwaai:

Had je nog naar een psych willen sturen, maar ik denk dat dat de moeite niet meer loont.

mark61
09-12-07, 23:00
Geplaatst door knuppeltje
Had je nog naar een psych willen sturen, maar ik denk dat dat de moeite niet meer loont.

Een lange vakantie in Ksar lKebir zal hem deugd doen. Alleen wil ie terug vanwege de yankee dollar.

Ik ben het spaugzat met dat schijnheilige gedoe. Hier blijven omdat WW, WAO, bijstand en de cv, telefoon en internet het altijd doen, maar intussen alles afkeuren.

Fuck off. Put yr body where yr mouth is.

Wizdom
09-12-07, 23:00
Geplaatst door mark61
Weer geen inhoudelijke reactie. Schaam jij je dan nooit?

En je liegt schaamteloos door. Hchouma zero. Jij gelooft niet in God, want die leugens gaat Hij je niet vergeven.

Wat aardig overigens dat je niet over jenever begint :duim:

Het is voor de [...........] trouwens ook beter... Minder stress... Ze leven langer... Krijgen geen aids... Krijgen kinderen en kleinkinderen...

Het is gewoon een WIN/WIN.... Zweer homofilie af... En het gaat u veel beter af... Gewoon gezond verstand gebruiken...

Koala64
09-12-07, 23:04
Geplaatst door Wizdom
Het is voor de [...........] trouwens ook beter... Minder stress... Ze leven langer... Krijgen geen aids... Krijgen kinderen en kleinkinderen...

Het is gewoon een WIN/WIN.... Zweer homofilie af... En het gaat u veel beter af... Gewoon gezond verstand gebruiken...

Als homo zijnde sta ik momenteel een eind van jou af qua moraliteit.
Een positie die me daardoor prima bevalt, dank u.

mark61
09-12-07, 23:06
Geplaatst door Wizdom
Het is voor de [...........] trouwens ook beter... Minder stress... Ze leven langer... Krijgen geen aids... Krijgen kinderen en kleinkinderen...

Het is gewoon een WIN/WIN.... Zweer homofilie af... En het gaat u veel beter af... Gewoon gezond verstand gebruiken...

Voor homo's is het beter dat ze jou ranzige commentaar krijgen? Ze krijgen stress van jou. Kinderen zijn een drama :hihi:

Het is een win/win als jij onverwijld opdondert naar Ksar lKebir. Je bent onder gelijkgezinden en NL homo's hebben geen last meer van je. Wat let je?

Gewoon je gezond verstand gebruiken. Oh het is toch lFlous dat je hier houdt? Munafik :jammer:

mark61
09-12-07, 23:08
Geplaatst door Koala64
Als homo zijnde sta ik momenteel een eind van jou af qua moraliteit.
Een positie die me daardoor prima bevalt, dank u.

Ksar lKebir zou een veiliger afstand zijn. Marokko is overigens heel bezoekbaar zonder een bezoek aan deze Zuivere Stad, ook voor jou :hihi:

Koala64
09-12-07, 23:09
Geplaatst door mark61
Ksar lKebir zou een veiliger afstand zijn. Marokko is overigens heel bezoekbaar zonder een bezoek aan deze Zuivere Stad, ook voor jou :hihi:
Ik heb momenteel een olijvenmanie, kan ik ze daar vers van de bomen vreten. :duim: :D

Wizdom
09-12-07, 23:09
Geplaatst door mark61
Voor homo's is het beter dat ze jou ranzige commentaar krijgen? Ze krijgen stress van jou. Kinderen zijn een drama :hihi:

Het is een win/win als jij onverwijld opdondert naar Ksar lKebir. Je bent onder gelijkgezinden en NL homo's hebben geen last meer van je. Wat let je?

Gewoon je gezond verstand gebruiken. Oh het is toch lFlous dat je hier houdt? Munafik :jammer:

Wat weet jij nou ervan wat mij hier houdt... Jij kunt het gewoon niet hebben dat er mensen zijn die een andere mening hebben over HOMO's... Je wilt graag gelijkgezinden... Als je geen weerwoord hebt mogen ze verkassen... Zwak...

Wizdom
09-12-07, 23:11
Geplaatst door mark61
Voor homo's is het beter dat ze jou ranzige commentaar krijgen? Ze krijgen stress van jou. Kinderen zijn een drama :hihi:

Het is een win/win als jij onverwijld opdondert naar Ksar lKebir. Je bent onder gelijkgezinden en NL homo's hebben geen last meer van je. Wat let je?

Gewoon je gezond verstand gebruiken. Oh het is toch lFlous dat je hier houdt? Munafik :jammer:

HOMO's heb je overigens overal ook in Ksar Kebir... Dus dat is het punt niet...

Maar desalniettemin is het slecht gedrag...

mark61
09-12-07, 23:12
Geplaatst door Koala64
Ik heb momenteel een olijvenmanie, kan ik ze daar vers van de bomen vreten. :duim: :D

Argane [Argèn] olijfolie is HET. Te bekomen in de kuststreken, bijvoorbeeld 10km voor Safi / Esfi.

Verder kan je overal olijven van de bomen vreten. Alleen ff niet in december.

Koala64
09-12-07, 23:15
Geplaatst door mark61
Argane [Argèn] olijfolie is HET. Te bekomen in de kuststreken, bijvoorbeeld 10km voor Safi / Esfi.

Verder kan je overal olijven van de bomen vreten. Alleen ff niet in december.

He jammer, stuur Wiz dan maar. ;)

mark61
09-12-07, 23:26
Geplaatst door Wizdom
Wat weet jij nou ervan wat mij hier houdt... Jij kunt het gewoon niet hebben dat er mensen zijn die een andere mening hebben over HOMO's... Je wilt graag gelijkgezinden... Als je geen weerwoord hebt mogen ze verkassen... Zwak...

Jou houdt alleen lflous hier. Wat anders? Je verlekkeren aan homo's die mogen wat jij niet mag?

Ik kan het niet hebben dat mensen op hoge toon Respect eisen terwijl ze zelf niet het minste respect hebben voor anderen. Dringt dat nu door tot je runderkop of niet?

Als jij geen weerwoord ziet ben je geestesziek. Dan adviseer ik je contact op te nemen met RIAGG Rijnmond Noord-West te Rotterdam, dat zijn de mensen met follow-up in Marokko. Je weet wel, van die heisa en kamervragen van Wilders.

Ik voel oprecht dat jij je in Ksar lKebir veel beter zou voelen. Ware het niet dat jouw momentele homofiele medeburgers jouw smerige praat hier financieren, en jij er niet over peinst afstand te doen van de yankee dollar.

Westerse democratie met belastingen en premies is a bitch :cheefbek:

mark61
09-12-07, 23:28
Geplaatst door Wizdom
HOMO's heb je overigens overal ook in Ksar Kebir...

Dat is dankzij het hysterische gedrag van je gelijkgestemden wel gebleken. Wat voor hen spreekt is dat ze blijkbaar de yankee dollar minder belangrijk vinden dan jij.

mark61
09-12-07, 23:29
Geplaatst door Koala64
He jammer, stuur Wiz dan maar. ;)

Die gun ik Argane niet. Heb geduld broeder. Wait until spring enzo.

Wizdom
09-12-07, 23:47
Geplaatst door mark61
Jou houdt alleen lflous hier. Wat anders? Je verlekkeren aan homo's die mogen wat jij niet mag?

Ik kan het niet hebben dat mensen op hoge toon Respect eisen terwijl ze zelf niet het minste respect hebben voor anderen. Dringt dat nu door tot je runderkop of niet?

Als jij geen weerwoord ziet ben je geestesziek. Dan adviseer ik je contact op te nemen met RIAGG Rijnmond Noord-West te Rotterdam, dat zijn de mensen met follow-up in Marokko. Je weet wel, van die heisa en kamervragen van Wilders.

Ik voel oprecht dat jij je in Ksar lKebir veel beter zou voelen. Ware het niet dat jouw momentele homofiele medeburgers jouw smerige praat hier financieren, en jij er niet over peinst afstand te doen van de yankee dollar.

Westerse democratie met belastingen en premies is a bitch :cheefbek:

Ik ben hier NETTO BELASTINGBETALER... M.A.W. ik betaal hier voor anderen en niet andersom... Dus die loze denigrerende credo van jou gaat niet op...

Respect eisen? Ik eis dat normaal wordt gedaan! En als er gevraagd wordt wat ik vindt van HOMOFILIE.... Dan zeg ik gewoon wat ik daarvan vindt punt! Als het je niet aanstaat moet je mij daar niet over vragen. Maar dan weet je het in ieder geval. Dat is gewoon CORRECT. Dat jij een HOMOFIEL bent of een PRO HOMOFIEL standpunt doet niet terzake...

Maar blijkbaar kun je er niet tegen dat er mensen zijn die tegen homofilie zijn... In dat opzicht ben je nog extremer dan de TALIBAN...

Koala64
10-12-07, 00:13
Geplaatst door Wizdom

Maar blijkbaar kun je er niet tegen dat er mensen zijn die tegen homofilie zijn...

Het tegen een geaardheid zijn is net zo onzinnig als het tegen water of gras zijn. But hey, it's your party. :fpetaf:

mark61
10-12-07, 07:38
Geplaatst door Wizdom
Ik ben hier NETTO BELASTINGBETALER... M.A.W. ik betaal hier voor anderen en niet andersom... Dus die loze denigrerende credo van jou gaat niet op...

Jij vindt NL een land waar aan de lopende band monsterlijke dingen gebeuren. Of wou je nou zeggen dat je eigenlijk in Marokko ook niet veilig bent voor de GRUWEL? :hihi: tis net Harry Potter.


Respect eisen? Ik eis dat normaal wordt gedaan!

Nee, dat eisen wij van jou, aangezien je gierend uit de bocht vliegt.


En als er gevraagd wordt wat ik vindt van HOMOFILIE....

Niemand vroeg je wat.


Dan zeg ik gewoon wat ik daarvan vindt punt! Als het je niet aanstaat moet je mij daar niet over vragen

Niemand vroeg je wat en voor de 200ste keer: dat geeft jou niet het recht te beledigen.


Maar blijkbaar kun je er niet tegen dat er mensen zijn die tegen homofilie zijn... In dat opzicht ben je nog extremer dan de TALIBAN...

Ben je nou echt dom of kwaadaardig? Of is dit gewoon godsdienstwaanzin? Gewoon doordrammen, alleen jij kan beledigd worden en de rest moet niet zeuren, want die is toch niks waard.

David
10-12-07, 08:01
Geplaatst door Wizdom
Het is voor de [...........] trouwens ook beter... Minder stress... Ze leven langer... Krijgen geen aids... Krijgen kinderen en kleinkinderen...

Het is gewoon een WIN/WIN.... Zweer homofilie af... En het gaat u veel beter af... Gewoon gezond verstand gebruiken...

Beheer!

Ik constateer verregaande en zeer kwetsende homofobie!

knuppeltje
10-12-07, 08:27
Geplaatst door Wizdom
Streven naar een gezonde maatschappij... Daar is mijn inziens niets mis mee... Ook HOMO's zijn uit een HETERO gezin geboren.... Terug naar de ROOTS zal ik maar zeggen....

Een gezonde maatschappij is een maatschappij waarim mensen niet om hun geaarheid veracht en gediscremineerd worden.
En een gezonde godsdienst kent geen heilige boeken waarin staat dat je dat wel moet doen.
Een gezonde godsdienst roept niet op tot het van de hoogste gebouwen gooien.
Een gezonde godsdienst erkent dat je zowel als hetro alswel als homo heboren kunt worden in een het zelfde gezin omdat dat hun god dat zo bepaald heeft.
Kortom- een gezonde godsdiest kent geen homofobie, helaas die drie van het boek wel, en massa's van hun aanhangers gingen- en gaan daar nog steeds heel misdadig mee om.

knuppeltje
10-12-07, 08:30
Geplaatst door Wizdom
Het is voor de HOMO's trouwens ook beter... Minder stress... Ze leven langer... Krijgen geen aids... Krijgen kinderen en kleinkinderen...

Het is gewoon een WIN/WIN.... Zweer homofilie af... En het gaat u veel beter af... Gewoon gezond verstand gebruiken...



Gelukkig- had bijna nog geroepen: Send in the clowns.
Maar das niet meer nodig, hèhè.

Charlus
10-12-07, 08:33
Geplaatst door Koala64

Geplaatst door Wizdom
Maar blijkbaar kun je er niet tegen dat er mensen zijn die tegen homofilie zijn...
Het tegen een geaardheid zijn is net zo onzinnig als het tegen water of gras zijn. But hey, it's your party. :fpetaf:
Even terzijde. Is de opvatting dat homoseksualiteit geen geaardheid is en dus afgeleerd kan worden, legitiem? Er zijn in de V.S. en ook in Nederland Christelijke organisaties die homo's van hun uhm... verslaving willen afhelpen (ik kan mij een stukje van David herinneren waarin hij zijn ervaring beschrijft bij zo'n clubje). Voornoemde organisaties worden niet vervolgd. Er is iets voor te zeggen om de inschatting van homoseksualiteit als iets anders dan een aangeboren en dus onmogelijk af te zweren eigenschap automatisch te vatten onder discriminatie.

David
10-12-07, 08:47
verander in al Wiz z'n stukjes "homo" door "neger" en hij zou meteen de grootste racist aller tijden zijn en direct tot de orde worden geroepen. Maar over homo's mag dat hier blijkbaar allemaal gezegd worden. :moe:

naam
10-12-07, 08:59
Geplaatst door Wizdom

Maar blijkbaar kun je er niet tegen dat er mensen zijn die tegen homofilie (lees negers) zijn... In dat opzicht ben je nog extremer dan de TALIBAN...

Inderdaad, we kunnen er hier moeilijk tegen dat jij mensen discrimineert. Je vind jezelf ook zeker een beter mens dan homo's.

Cherry Bo
10-12-07, 13:22
Geplaatst door Wizdom
DEN HAAG - De kwestie rond de in opspraak geraakte kunstwerken van de Iraanse kunstenares Sooreh Hera bewijst volgens PvdA-leider Wouter Bos dat het debat over de islam in Nederland „verziekt en verkrampt” is geraakt.


Hierdoor schieten „zelfs goedwillende mensen als de museumdirecteur in de verkeerde kramp”, aldus Bos vrijdag op zijn weblog. Hij reageert daarmee op het besluit van het Haags Gemeentemuseum om werken die homoseksuele moslimmannen tonen met maskers van de profeet Mohammed niet te laten zien. De werken komen wel in Gouda.

Bos zegt het jammer te vinden dat ze niet in Den Haag te zien zijn. Hij benadrukt ook dat hij beledigende of kwetsende uitingen niet wil tegenhouden. „Ik ben de laatste om een recht op beledigen te verdedigen zoals Ayaan Hirsi Ali destijds deed. Maar het omgekeerde geldt ook: in een democratie kennen wij het recht om niet beledigd te worden ook niet .”


Gaat lekker zo... Zo meteen kan iedereen een ieder die niet in de smaak valt voor rotte vis uitmaken volgens bossie... De draaikont...


Dat er homoseksuelen worden getoond met een masker van de profeet is een belediging van homo's. :o

knuppeltje
10-12-07, 13:29
Geplaatst door Cherry Bo
Dat er homoseksuelen worden getoond met een masker van de profeet is een belediging van homo's. :o

Vrouwen krijgen hier zeker geen strafpunten wegens godslastering? :stout:

David
10-12-07, 13:50
Geplaatst door Cherry Bo
Dat er homoseksuelen worden getoond met een masker van de profeet is een belediging van homo's. :o

Welnee.

Moslims mogen van mij ook best een leuk mozaiek maken met maskers van Joling, Gordon, Van Duin en De Leeuw hoor.

Koala64
10-12-07, 13:56
Geplaatst door David
Welnee.

Moslims mogen van mij ook best een leuk mozaiek maken met maskers van Joling, Gordon, Van Duin en De Leeuw hoor.

Beheer!!! :baard: :D

David
10-12-07, 14:01
Geplaatst door Koala64
Beheer!!! :baard: :D


Dat is mijn universeel recht_weetje. :lol: Dat_snapjij toch niet :lol: :rood: :fpotver: Zelfs wetenschapers niet, maar het zal welkomen op de laatste dag. :lol: als je het dan snapt, leef_en_laat_leven.

Take care!
:zwaai:

David
10-12-07, 14:05
Geplaatst door Wizdom
Ik begrijp heel goed dat Nederland geen Islamitisch land is en dat de gevestigde orde heeft bepaalt dat negers legitiem zijn maar dat betekent niet dat heel Nederland daar zo over denkt...

Verder betekent het dat je het mensen niet moet opdringen want dat druist in tegen het democratisch beginsel dat mensen vrij zijn om hun eigen mening te hebben over zaken en dat meningen van een meerderheid niet een minderheid opgelegd dan wel opgedrongen mogen worden...

zoiets dus.

H.P.Pas
10-12-07, 14:06
.

Koala64
10-12-07, 14:10
Geplaatst door David
Dat is mijn universeel recht_weetje. :lol: Dat_snapjij toch niet :lol: :rood: :fpotver: Zelfs wetenschapers niet, maar het zal welkomen op de laatste dag. :lol: als je het dan snapt, leef_en_laat_leven.

Take care!
:zwaai:

:hihi:

Rabi'ah.
10-12-07, 14:43
Geplaatst door David
verander in al Wiz z'n stukjes "homo" door "neger" en hij zou meteen de grootste racist aller tijden zijn en direct tot de orde worden geroepen. Maar over homo's mag dat hier blijkbaar allemaal gezegd worden. :moe:

Nee hoor. Over zwarte mensen mag op WSDB ook de grootst mogelijke bagger worden geroepen hoor. :duim:





















:moe: :moe: :moe:

Rabi'ah.
10-12-07, 14:46
Geplaatst door mark61


Nope, ras bestaat niet. Homofilie is geen gedrag, leugenaar. Geloof is daarentegen gedrag. Denk daar es over na in je grot.



Geloof is geen gedrag, maar een overtuiging.

Rabi'ah.
10-12-07, 14:48
Geplaatst door mark61
Een lange vakantie in Ksar lKebir zal hem deugd doen. Alleen wil ie terug vanwege de yankee dollar.

Ik ben het spaugzat met dat schijnheilige gedoe. Hier blijven omdat WW, WAO, bijstand en de cv, telefoon en internet het altijd doen, maar intussen alles afkeuren.

Fuck off. Put yr body where yr mouth is.

Yep.

Rabi'ah.
10-12-07, 14:51
Geplaatst door Cherry Bo
Dat er homoseksuelen worden getoond met een masker van de profeet is een belediging van homo's. :o

Ontzettend zielig geval.

Slinger
10-12-07, 15:12
Geplaatst door Cherry Bo
Dat er homoseksuelen worden getoond met een masker van de profeet is een belediging van homo's. :o

Ja, voordat je het weet worden homo's ook nog met pedofilie geassocieerd!

knuppeltje
10-12-07, 15:13
Geplaatst door Slinger
Ja, voordat je het weet worden homo's ook nog met pedofilie geassocieerd!

God als dat hier maar niet gebeurt. :fuckit2:

Slinger
10-12-07, 15:19
Geplaatst door knuppeltje
God als dat hier maar niet gebeurt. :fuckit2:

Rustig maar Knuppeltje, de moderators zullen dat wel tegengaan, hoor.

1973Tanger
10-12-07, 15:22
Ondanks het feit dat de meeste godsdiensten waaronder de islam sex met hetzelfde geslacht verbieden. Heb ik een liberale opvatting ten aanzien van homo's in het algemeen. De godsdienst keurt in eerste instantie sexueel contact met hetzelfde geslacht af i.v.m. de voortplanting van de mens. De godsdienst verbiedt nadrukkelijk verbale en fysieke geweld ten aanzien van mensen die zich aangetrokken voelen tot hetzelfde geslacht. Ik probeer niet in termen van homo's te denken, maar van mensen. Ik denk dat dat een hoop scheelt. Ook reeds genoemde mensen zijn schepselen van die Ene. Mensen die er een conservatieve mening op nahouden, hebben daar uiteraard het recht toe. Maar die mening moet strikt persoonlijk blijven en niet in onze samenleving in het openbaar kenbaar gemaakt worden. Mensen kunnen daardoor innerlijk gekwetst worden. Ik moet daarbij denken aan dat belgische 'levend kunstwerk' dat één aantal jaren geleden in Amsterdam rondhuppelde, dat uiteindelijk triest werd weggepest en z'n leven hier haast onmogelijk werd gemaakt. Bovendien is homowerk, mensenwerk dat ergens aan ten grondslag ligt. Maar ook binnen godsdiensten en islam (met uitzondering van het verbod), wordt op dit fenomeen geen duidelijk antwoordt gegeven. Daarbij denk ik aan androgyne mensen (zowel vrouw als man). Naar welke kant moeten deze mensen zich dan ontwikkelen? Hoe denkt de godsdienst daar dan over? Hoe denkt de godsdienst over homoseksualiteit tussen dieren onderling? Het leven is veel ingewikkelder dan men denkt. Hoe dan ook denk ik dat Hij met iedereen het beste voor heeft, ook homo's.

H.P.Pas
10-12-07, 15:32
Geplaatst door 1973Tanger
Hoe denkt de godsdienst daar dan over? Hoe denkt de godsdienst over homoseksualiteit tussen dieren onderling?

Godsdienst kan niet denken.
Alleen mensen kunnen denken.
Soms.
Een beetje.
Als ze willen.
En durven.

1973Tanger
10-12-07, 15:35
Geplaatst door H.P.Pas
Godsdienst kan niet denken.
Alleen mensen kunnen denken.
Soms.
Een beetje.
Als ze willen.
En durven.

Ik vraag me af waarom jij specifiek bovenstaande parafrase heeft gequote?

mark61
10-12-07, 15:37
Geplaatst door Rabi'ah.
Geloof is geen gedrag, maar een overtuiging.

Gedrag in de zin van 'veranderbare eigenschap'. Ik was hier even met Wiz en zijn 'homofiele gedrag' bezig.

mark61
10-12-07, 15:41
Geplaatst door 1973Tanger
Mensen die er een conservatieve mening op nahouden, hebben daar uiteraard het recht toe. Maar die mening moet strikt persoonlijk blijven en niet in onze samenleving in het openbaar kenbaar gemaakt worden.

Dat mag best. Het gaat hier niet om een mening, maar om belediging en verder discriminatie . Dat was de rode draad de laatste dagen.


Daarbij denk ik aan androgyne mensen (zowel vrouw als man). Naar welke kant moeten deze mensen zich dan ontwikkelen? Hoe denkt de godsdienst daar dan over?

In Iran is transsexualiteit een erkend fenomeen. Vinden ca. 50 geslachtsveranderingsoperaties per jaar plaats. Ik weet niet hoe dat in soennitische landen zit.


Hoe denkt de godsdienst over homoseksualiteit tussen dieren onderling?

Waarom moet godsdienst daar iets over 'denken'? Het is een feit. Dat is alles.

1973Tanger
10-12-07, 15:44
Geplaatst door mark61
Dat mag best. Het gaat hier niet om een mening, maar om belediging en verder discriminatie . Dat was de rode draad de laatste dagen.



In Iran is transsexualiteit een erkend fenomeen. Vinden ca. 50 geslachtsveranderingsoperaties per jaar plaats. Ik weet niet hoe dat in soennitische landen zit.



Waarom moet godsdienst daar iets over 'denken'? Het is een feit. Dat is alles.

Alles in de natuur is een feit. De Schepper van dat natuur kan dat toch beschrijven, voor zover de menselijke brein daartoe toereikend is?

mark61
10-12-07, 15:46
Geplaatst door 1973Tanger
Alles in de natuur is een feit. De Schepper van dat natuur kan dat toch beschrijven, voor zover de menselijke brein daartoe toereikend is?

Oh ik dacht dat je met 'denken' 'een moreel oordeel uitspreken over' bedoelde. Wat valt er anders te denken? Maja, dieren naar de hel verwensen schiet natuurlijk niet erg op :hihi:

1973Tanger
10-12-07, 15:46
Geplaatst door mark61
Dat mag best. Het gaat hier niet om een mening, maar om belediging en verder discriminatie . Dat was de rode draad de laatste dagen.



In Iran is transsexualiteit een erkend fenomeen. Vinden ca. 50 geslachtsveranderingsoperaties per jaar plaats. Ik weet niet hoe dat in soennitische landen zit.



Waarom moet godsdienst daar iets over 'denken'? Het is een feit. Dat is alles.

Je begrijpt me verkeerd. Androgyne mensen: "een vrouw met een penis" duidelijk genoeg?

mark61
10-12-07, 15:49
Geplaatst door 1973Tanger
Je begrijpt me verkeerd. Androgyne mensen: "een vrouw met een penis" duidelijk genoeg?

Das hermafroditisme :bril: Maar ik was me er ook al van bewust dat androgyn en transsexualiteit twee verschillende dingen zijn. Was gewoon het dichtstbijzijnde onderwerp waarover ik iets mbt. 'islamitische opvattingen' te melden had.

1973Tanger
10-12-07, 15:52
Geplaatst door mark61
Das hermafroditisme :bril: Maar ik was me er ook al van bewust dat androgyn en transsexualiteit twee verschillende dingen zijn. Was gewoon het dichtstbijzijnde onderwerp waarover ik iets mbt. 'islamitische opvattingen' te melden had.

Zie het dilemma dan?

knuppeltje
10-12-07, 15:59
Geplaatst door Slinger
Rustig maar Knuppeltje, de moderators zullen dat wel tegengaan, hoor.

Daar was ik nou echt zo bang voor weet je- dat dat op een dag hier zou gebeuren. :confused:

H.P.Pas
10-12-07, 16:04
Geplaatst door 1973Tanger
Ik vraag me af waarom jij specifiek bovenstaande parafrase heeft gequote?


Het is een typische zinswending, die zo vaak gedachtenloos gebruikt wordt, dat de feitelijke onzinnigheid ervan niet meer opvalt.
Jou kennelijk ook niet want je doet het tegendeel, je probeert zelf over de vraag na te denken; een verademing na het vele voorafgaande loze geleuter. Meer kan ik van een eerlijk mens niet verlangen.
Minder overigens ook niet, denken laat zich niet delegeren, niet aan de godsdienst en niet aan wat dan ook.

mark61
10-12-07, 17:06
Geplaatst door 1973Tanger
Zie het dilemma dan?

Welk dilemma? Van de ouders? Ja, tuurlijk. Maar wat godsdienst ermee te maken heeft ontgaat me ten enen male.

1973Tanger
10-12-07, 17:11
Geplaatst door mark61
Welk dilemma? Van de ouders? Ja, tuurlijk. Maar wat godsdienst ermee te maken heeft ontgaat me ten enen male.

Iemand met zowel vrouwelijke als manelijke geboren eigenschappen. Moet die vanuit religieuze standpunten overal dan maar voor uitgesloten worden?

1973Tanger
10-12-07, 17:13
Geplaatst door mark61
Welk dilemma? Van de ouders? Ja, tuurlijk. Maar wat godsdienst ermee te maken heeft ontgaat me ten enen male.

Maar ik ben bij jou voor dergelijke vragen totaal aan het verkeerde adres. Je bent immers geen theoloog of hebt enige affiniteit met die kennis.

David
10-12-07, 17:13
Geplaatst door 1973Tanger
Iemand met zowel vrouwelijke als manelijke geboren eigenschappen. Moet die vanuit religieuze standpunten overal dan maar voor uitgesloten worden?

Religie zou zich met dergelijke zaken helemaal niet moeten bemoeien.

1973Tanger
10-12-07, 17:17
Geplaatst door David
Religie zou zich met dergelijke zaken helemaal niet moeten bemoeien.

Dat weet ik. Maar jij en ik weten uiteraard beter. Religie (invloedsfeer) is daarbij niet weg te denken.

knuppeltje
10-12-07, 17:38
Geplaatst door 1973Tanger
Religie (invloedsfeer) is daarbij niet weg te denken.

Zeiden de Chinezen al tig jaar geleden- opium voor het volk.

Rabi'ah.
10-12-07, 17:44
Geplaatst door knuppeltje
Zeiden de Chinezen al tig jaar geleden- opium voor het volk.

Nee, Marx zei dat.

knuppeltje
10-12-07, 18:54
Geplaatst door Rabi'ah.
Nee, Marx zei dat.

Der wodt getwijfeld of dat echt zo is geloof ik.
In ieder geval wordt zoiet ook toegedacht aan Kant, Herder, Feverbach, Bauer, Hess, Heine en door mij blijkbaar abusievelijk aan de Chinezen.

Tomas
10-12-07, 19:01
Geplaatst door knuppeltje
Der wodt getwijfeld of dat echt zo is geloof ik.
In ieder geval wordt zoiet ook toegedacht aan Kant, Herder, Feverbach, Bauer, Hess, Heine en door mij blijkbaar abusievelijk aan de Chinezen.

Het is statistisch bijna onmogelijk dat er ook niet ergens een chinees is geweest die dat niet gezegd zou hebben.

H.P.Pas
10-12-07, 19:02
Geplaatst door Rabi'ah.
Nee, Marx zei dat.

Opium van het volk; niet voor het volk.
Marx was geen samenzweringsdenker.

Sallahddin
10-12-07, 20:09
Geplaatst door Wizdom
DEN HAAG - De kwestie rond de in opspraak geraakte kunstwerken van de Iraanse kunstenares Sooreh Hera bewijst volgens PvdA-leider Wouter Bos dat het debat over de islam in Nederland „verziekt en verkrampt” is geraakt.


Hierdoor schieten „zelfs goedwillende mensen als de museumdirecteur in de verkeerde kramp”, aldus Bos vrijdag op zijn weblog. Hij reageert daarmee op het besluit van het Haags Gemeentemuseum om werken die homoseksuele moslimmannen tonen met maskers van de profeet Mohammed niet te laten zien. De werken komen wel in Gouda.

Bos zegt het jammer te vinden dat ze niet in Den Haag te zien zijn. Hij benadrukt ook dat hij beledigende of kwetsende uitingen niet wil tegenhouden. „Ik ben de laatste om een recht op beledigen te verdedigen zoals Ayaan Hirsi Ali destijds deed. Maar het omgekeerde geldt ook: in een democratie kennen wij het recht om niet beledigd te worden ook niet .”


Gaat lekker zo... Zo meteen kan iedereen een ieder die niet in de smaak valt voor rotte vis uitmaken volgens bossie... De draaikont...

Deze zgn westerse "recht om te beledigen" is dan geen westerse monopolie en heeft dus een keerzijde ,niet_westers _andersdenkenden hebben dus die recht ook =het is twee richtingsverkeer "vrijheid" =en als deze tegenovergestelde vrijheden gaan botsen ,wat doen wij dan ??? :zwaai: =dat dringt niet door tot het fascistish hoofd van Bos :

Want deze westerse zgn "recht" berust en stoelt op een fundamenteel minachting en uitendelijk uitsluiting van andere niet_westerse _andersdenkenden _geloven =da's de essentie van fascisme weer !=ultiem arrogantie ,pretentie en dwaasheid !!!!

Alle rechten _plichten ,vrijheden zijn niet absoluut nogmaals en moeten dus gekoppeld worden aan het gevoel van respect en het gevoel van veraantwoordelijkheid =da's de fijne fatsoenlijk kunst die geen van alle westerse of andere seculaire denkstromingnen kunnen ontcijferen en snappen , want die gaan er van uit van de uitsluitend eigen gelijk arrogant pretentieus imperialistish mentaliteit van het westen ,en die is het duidelijkst terug te zien ook bij deze new Roman Empire : USA & de rest van het westen = new Romans die de rest van de mensheid niet als gelijkwaardige mensen zien ondanks al die verbloemde loze kreten van :democratie , vrijheid,gelijkrechten,gelijkwaardigheid .....blablabla = slechts een dekmantel voor macht en dominatie !!!

:zwaai:

Witte78
10-12-07, 20:17
Geplaatst door Sallahddin
Deze zgn westerse "recht om te beledigen" is dan geen westerse monopolie en heeft dus een keerzijde ,niet_westers _andersdenkenden hebben dus die recht ook =het is twee richtingsverkeer "vrijheid" =en als deze tegenovergestelde vrijheden gaan botsen ,wat doen wij dan ??? :zwaai: =dat dringt niet door tot het fascistish hoofd van Bos :

Want deze westerse zgn "recht" berust en stoelt op een fundamenteel minachting en uitendelijk uitsluiting van andere niet_westerse _andersdenkenden _geloven =da's de essentie van fascisme weer !=ultiem arrogantie ,pretentie en dwaasheid !!!!

Alle rechten _plichten ,vrijheden zijn niet absoluut nogmaals en moeten dus gekoppeld worden aan het gevoel van respect en het gevoel van veraantwoordelijkheid =da's de fijne fatsoenlijk kunst die geen van alle westerse of andere seculaire denkstromingnen kunnen ontcijferen en snappen , want die gaan er van uit van de uitsluitend eigen gelijk arrogant pretentieus imperialistish mentaliteit van het westen ,en die is het duidelijkst terug te zien ook bij deze new Roman Empire : USA & de rest van het westen = new Romans die de rest van de mensheid niet als gelijkwaardige mensen zien ondanks al die verbloemde loze kreten van :democratie , vrijheid,gelijkrechten,gelijkwaardigheid .....blablabla = slechts een dekmantel voor macht en dominatie !!!

:zwaai:

De islam daarintegen, gaat er van uit dat andere stromingen gelijk hebben :maf2:

Sallahddin
10-12-07, 20:19
NL is inderdaad een kortzichtig pretentieus zielig landje geworden !!!! :lol:

Sallahddin
10-12-07, 20:28
Geplaatst door Witte78
De islam daarintegen, gaat er van uit dat andere stromingen gelijk hebben :maf2:

Deze westerse fundamenteel fascistish attitude komt ook neer op het volgende :
Da's in strijd met democratie geest ,natuur ,essentie .... in strijd met secularisme ,liberalisme geest ......!....= verkrachting van deze concepten_begrippen_noties ...geest_natuur .... or whatever =wat vind je daarvan dan ??? =valt niet goed te praten_weerleggen hoor =doe maar geen moeite !!!!!! :tover: :lol:

:zwaai:

Witte78
10-12-07, 20:35
Geplaatst door Sallahddin
Deze westerse fundamenteel fascistish attitude komt ook neer op het volgende :
Da's in strijd met democratie geest ,natuur ,essentie .... in strijd met secularisme ,liberalisme geest ......!....= verkrachting van deze concepten_begrippen_noties ...geest_natuur .... or whatever =wat vind je daarvan dan ??? =valt niet goed te praten_weerleggen hoor =doe maar geen moeite !!!!!! :tover: :lol:

:zwaai:

Ik ben bang dat je eerst moet aantonen dat nederland een fascistisch land is. En dan vooral vergeleken met andere landen. Success.

mark61
10-12-07, 20:35
Geplaatst door 1973Tanger
Iemand met zowel vrouwelijke als manelijke geboren eigenschappen. Moet die vanuit religieuze standpunten overal dan maar voor uitgesloten worden?

Vraag je nou een ongelovige om een religieus advies? Vraag het je imam :)

Waarom kom je eigenlijk op de negatieve keuze? Overal insluiten kan ook.

mark61
10-12-07, 20:37
Geplaatst door 1973Tanger
Maar ik ben bij jou voor dergelijke vragen totaal aan het verkeerde adres. Je bent immers geen theoloog of hebt enige affiniteit met die kennis.

Inderdaad. Het gaat hier trouwens niet over kennis; kennis heeft betrekking op feiten. Je stelt hier een morele vraag, geloof ik.

Ondanks alle pretenties kan een godsdienst niet op alle vragen antwoord geven. Een mens moet zelf nog wel eens nadenken.

mark61
10-12-07, 20:38
Geplaatst door Rabi'ah.
Nee, Marx zei dat.

Verdraaide opiumschuivers ook :)

mark61
10-12-07, 20:39
Geplaatst door Sallahddin
Deze zgn westerse "recht om te beledigen"

Probeer nog es rustig begrijpend te lezen wat Bos zegt :zwaai:

Witte78
10-12-07, 20:46
Geplaatst door mark61
Probeer nog es rustig begrijpend te lezen wat Bos zegt :zwaai:

Volgens mij bedoelt hij daarmee te zeggen dat je in het westen iedereen ongestraft mag beledigen en daarbuiten niet (meestal mogen alleen bepaalde groepen dat)

Volgens mij is een betere tip aan zijn adres om begrijpbaar te schrijven . . .

mark61
10-12-07, 20:51
Geplaatst door Witte78
Volgens mij bedoelt hij daarmee te zeggen dat je in het westen iedereen ongestraft mag beledigen en daarbuiten niet (meestal mogen alleen bepaalde groepen dat)

Volgens mij is een betere tip aan zijn adres om begrijpbaar te schrijven . . .

Die tips heeft ie al tig keer gekregen, inclusief medicatieadviezen :hihi: Niets mag baten.

In any case is dat niet wat Bos zei.

1973Tanger
10-12-07, 21:24
Geplaatst door mark61
Inderdaad. Het gaat hier trouwens niet over kennis; kennis heeft betrekking op feiten. Je stelt hier een morele vraag, geloof ik.

Ondanks alle pretenties kan een godsdienst niet op alle vragen antwoord geven. Een mens moet zelf nog wel eens nadenken.

Daarbij is het handig dat je wat over de feitenkennis van een bepaalde wetenschapsgebied beschikt? Maar zoals zelf gezegd weet je er te weinig van, wat ik je natuurlijk niet kwalijk neem hoor. Ben je mal.

mark61
10-12-07, 21:30
Geplaatst door 1973Tanger
Daarbij is het handig dat je wat over de feitenkennis van een bepaalde wetenschapsgebied beschikt? Maar zoals zelf gezegd weet je er te weinig van, wat ik je natuurlijk niet kwalijk neem hoor. Ben je mal.

Ow ga je gang. :hihi: Ik kan niet overal verstand van hebben. In dit geval spreken de euh naakte feiten voor zich, denk ik. Geen achtergrondinfo nodig, alleen de morele vraag: wat nu?

Wizdom
10-12-07, 21:47
Geplaatst door David
verander in al Wiz z'n stukjes "homo" door "neger" en hij zou meteen de grootste racist aller tijden zijn en direct tot de orde worden geroepen. Maar over homo's mag dat hier blijkbaar allemaal gezegd worden. :moe:

Allah (SWT) verbiedt alleen datgene wat de mens zelf onder controle heeft... Niet datgene wat niet onder zijn controle valt...

Concluderend betekent dat dat homofilie onder controle valt van de mens dientengevolge dient hij daar vanaf te zien....

En indien hij dat niet doet is hij schuldig!!!!!!!!!!!!!!!!!

ROEPT HEN OP ZIJ ZIJN VERANTWOORDELIJK VOOR HUN DADEN!!!!!!!!!!


Daar gaan je haren recht van op overeind staan OP DE DAG DES OORDEELS!!!!!!!!!!!!!!

Daar wil en mag je niet aan MEEDOEN!!!!!!!!!!!!!!!

Cherry Bo
10-12-07, 21:53
Geplaatst door Sallahddin
NL is inderdaad een kortzichtig pretentieus zielig landje geworden !!!! :lol:

Nee, dán Marokko! :duim:

mark61
10-12-07, 21:56
Geplaatst door Wizdom
Allah (SWT) verbiedt alleen datgene wat de mens zelf onder controle heeft... Niet datgene wat niet onder zijn controle valt...

Concluderend betekent dat dat homofilie onder controle valt van de mens dientengevolge dient hij daar vanaf te zien....

Let op je hart en virtuele stembanden.

Jouw 'conclusie' stinkt als een riool op een regenachtige dag. Er betekent niets, alleen in jouw zieke bovenkamer.

Slinger
10-12-07, 22:00
Geplaatst door Wizdom
Allah (SWT) verbiedt alleen datgene wat de mens zelf onder controle heeft... Niet datgene wat niet onder zijn controle valt...

Concluderend betekent dat dat homofilie onder controle valt van de mens dientengevolge dient hij daar vanaf te zien....

En indien hij dat niet doet is hij schuldig!!!!!!!!!!!!!!!!!

ROEPT HEN OP ZIJ ZIJN VERANTWOORDELIJK VOOR HUN DADEN!!!!!!!!!!


Daar gaan je haren recht van op overeind staan OP DE DAG DES OORDEELS!!!!!!!!!!!!!!

Daar wil en mag je niet aan MEEDOEN!!!!!!!!!!!!!!!

Allah verbiedt homosexualiteit helemaal niet.

Wizdom
10-12-07, 22:02
Geplaatst door mark61
Let op je hart en virtuele stembanden.

Jouw 'conclusie' stinkt als een riool op een regenachtige dag. Er betekent niets, alleen in jouw zieke bovenkamer.

And you will surely hear from those who were given the Scripture before you and from those who associate others with Allaah much abuse.

You are the best nation produced [as an example] for mankind. You enjoin what is right and forbid what is wrong and believe in Allaah…” [Quran 3: 110]

They want to extinguish the light of Allaah with their mouths, but Allaah will perfect his light, although the disbelievers dislike it. It is He who sent His Messenger with guidance and the religion of truth to manifest it over all religion, although those who associate others with Allaah dislike it.” [Quran 61: 8-9]

Slinger
10-12-07, 22:11
Geplaatst door Wizdom
And you will surely hear from those who were given the Scripture before you and from those who associate others with Allaah much abuse.

You are the best nation produced [as an example] for mankind. You enjoin what is right and forbid what is wrong and believe in Allaah…” [Quran 3: 110]

They want to extinguish the light of Allaah with their mouths, but Allaah will perfect his light, although the disbelievers dislike it. It is He who sent His Messenger with guidance and the religion of truth to manifest it over all religion, although those who associate others with Allaah dislike it.” [Quran 61: 8-9]

Spreekt dat [.........] van jou geen Nederlands?

Wizdom
10-12-07, 22:12
Geplaatst door Slinger
Spreekt dat [.........] van jou geen Nederlands?

Staat genoteerd... Werk je zelf maar verder in de nesten....

Slinger
10-12-07, 22:13
Geplaatst door Wizdom
Staat genoteerd... Werk je zelf maar verder in de nesten....

Heb je je notitieboekje in de aanslag?

Wizdom
10-12-07, 22:17
Geplaatst door Slinger
Heb je je notitieboekje in de aanslag?

De hele wereld staat vol notitie boeken... En je hebt 2 hele vlijtige notitie schrijvers... Een aan je linker kant... Die heeft het net heel druk gehad... En een aan je rechter... Niets ontsnapt aan hun wakend oog...

Cherry Bo
10-12-07, 22:20
Geplaatst door Wizdom
Staat genoteerd... Werk je zelf maar verder in de nesten....

Oh jee, [.........] heeft een forumaccount aangemaakt! :eek:

Wizdom
10-12-07, 22:21
And every man __We have fastened to him his bird of omen on his neck, and, on the Day of Resurrection, We shall bring forth a book for him, which he shall find spread wide open: (13)

`Read thy book; today thyself suffices thee as a reckoner against thee.'(14)

Whoso takes the right way takes it only for himself, and whoso goes astray, goes only against himself; and no bearer of load bears the load of another; and We never punish until We send forth a Messenger.(15)

naam
10-12-07, 22:21
Geplaatst door Wizdom
De hele wereld staat vol notitie boeken... En je hebt 2 hele vlijtige notitie schrijvers... Een aan je linker kant... Die heeft het net heel druk gehad... En een aan je rechter... Niets ontsnapt aan hun wakend oog...

Oh ja, jij gelooft van die twee engeltjes op je schouder die tellen hoe vaak je bidt en hoe vaak je foute dingen doet.
:D

Punten tellen heet dat om later te controleren of je de hemel in mag.

Ik vind je een hele enge godsdienstfanaat.

En Allah heeft kennelijk niet veel onder controle.

Slinger
10-12-07, 22:27
Geplaatst door Wizdom
De hele wereld staat vol notitie boeken... En je hebt 2 hele vlijtige notitie schrijvers... Een aan je linker kant... Die heeft het net heel druk gehad... En een aan je rechter... Niets ontsnapt aan hun wakend oog...

Jij kunt van mij heel hoog de boom in met je zelfgefabriceerde geloof. De islam is een te respecteren godsdienst met een alomvattend moreel en ethisch stelsel maar dat heeft helemaal niets te maken met wat jij hier neerzet.

Wizdom
10-12-07, 22:27
Geplaatst door Cherry Bo
Oh jee, [.........] heeft een forumaccount aangemaakt! :eek:

No wonder you are surprised as they laugh with scorn! When they are reminded, they do not pay heed. When they see a sign, they only laugh with scorn. (Surat as-Saffat, 12-14)

As these verses reveal, these people mock all of the miraculous truths around them. This is such a great immorality that nothing will ever persuade them to have faith. They think that they will delude the people around them and acquire individuality and superiority by rejecting Allah and the Qur'an. In fact, since the people around them are extremely impotent creatures who will be called to account in the Hereafter, gaining or loosing status in their eyes is utterly meaningless. Above all, it is the characteristics bestowed upon these people by Allah that make them proud. Everything they possess has come from Allah, and yet they repay this not with gratitude, but with mockery.

Using examples from the Qur'an, we will now analyze how unbelievers approach religion. In addition, we will point out that their mockery causes them great harm and that they will receive their just "reward" in the Hereafter.



Inability To Understand Allah's Verses

Each time a sura is sent down, some among them ask: "Which of you has this increased in faith?" As for those who believe, it increases them in faith and they rejoice at it. (Surat at-Tawba, 124)

As stated in the above verse, only people with sincere faith in their hearts can understand Allah's verses and see the Divine wisdom therein. Unbelievers, who cannot understand such things, resort to mockery by asking: "Which of you has this increased in faith?" But for the believers, these unbelieving individuals have only deprived themselves of the good news, which is one of Allah's blessings for the believers.

Another verse speaks of the unbelievers' incomprehension and their twisted approach to His verses:

Allah is not ashamed to make an example of a mosquito or of an even smaller thing. As for those who believe, they know it is the truth from their Lord. But as for those who do not believe, they ask: "What does Allah mean by this example?" He misguides many by it, and also guides many by it. But He only misguides the deviators. (Surat al-Baqara, 26)

As the above verse tells us, the unbelievers could not understand Allah's Divine wisdom in speaking of a mosquito. Thus, they decided to mock it by asking: "What is Allah telling us by means of this example?" But today science has revealed that the humble mosquito, which people despise, has a number of miraculous characteristics. (For detailed information, see Harun Yahya, The Miracle in the Mosquito, Global Publishing, June 2005) Allah pointed out its extraordinary characteristics more than 1,400 years ago, and the unbelievers of that time who did not have this information are now demeaned by their own words of mockery.

The unbelievers' arrogant approaches to Allah and His religion become especially apparent when Allah's verses are read to them or when they are given advice based upon them. Allah's prophets and pious Muslims warned their people about the falsity of the superstitious systems that ran their lives. While explaining that the only true path was the religion sent down by Allah, they recited His verses and explained their Divine wisdom, which was so wonderful that even the unbelievers noticed its extraordinary nature. But in spite of their recognition of its superiority, they rejected what they were told and resisted the call to embrace His religion. Even worse, consumed by their arrogance, they went so far as to mock Allah's verses:

[W]ho hears the signs of Allah recited to him and then persists in his arrogance just as if he had never heard them. Give him the news of a painful punishment. When he does learn something of Our signs, he mocks them. Such people will have a humiliating punishment. (Surat al-Jathiyya, 8-9)

In addition to revealing the unbelievers' mocking behavior, Allah also tells us how the believers should react when confronted with such behavior:

When you see people engrossed in mocking Our signs, turn from them until they start to talk of other things. (Surat al-An'am, 68)

David
11-12-07, 07:03
Geplaatst door Wizdom
Allah (SWT) verbiedt alleen datgene wat de mens zelf onder controle heeft... Niet datgene wat niet onder zijn controle valt...

Concluderend betekent dat dat homofilie onder controle valt van de mens dientengevolge dient hij daar vanaf te zien....

En indien hij dat niet doet is hij schuldig!!!!!!!!!!!!!!!!!

ROEPT HEN OP ZIJ ZIJN VERANTWOORDELIJK VOOR HUN DADEN!!!!!!!!!!


Daar gaan je haren recht van op overeind staan OP DE DAG DES OORDEELS!!!!!!!!!!!!!!

Daar wil en mag je niet aan MEEDOEN!!!!!!!!!!!!!!!


Je kraamt nonsens uit, gozertje.

mark61
11-12-07, 07:55
Geplaatst door Wizdom
nation

Hilarisch onzinnige foutieve vertaling.

knuppeltje
11-12-07, 09:23
Geplaatst door Wizdom
Allah (SWT) verbiedt alleen datgene wat de mens zelf onder controle heeft... Niet datgene wat niet onder zijn controle valt...

Concluderend betekent dat dat homofilie onder controle valt van de mens dientengevolge dient hij daar vanaf te zien....

En indien hij dat niet doet is hij schuldig!!!!!!!!!!!!!!!!!

ROEPT HEN OP ZIJ ZIJN VERANTWOORDELIJK VOOR HUN DADEN!!!!!!!!!!


Daar gaan je haren recht van op overeind staan OP DE DAG DES OORDEELS!!!!!!!!!!!!!!

Daar wil en mag je niet aan MEEDOEN!!!!!!!!!!!!!!!

Dus zijn alle moslims die dit geloven regelrechte afvalligen.
Als er iets niet controleerbaar is dan is het seksualiteit.
Van het hoogste gebouw- met al die afvalligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!

The_Grand_Wazoo
11-12-07, 09:25
Geplaatst door knuppeltje
Dus zijn alle moslims die dit geloven regelrechte afvalligen.
Als er iets niet controleerbaar is dan is het seksualiteit.
Van het hoogste gebouw- met al die afvalligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!

De enige goede afvallige is een neervallende

knuppeltje
11-12-07, 09:45
Geplaatst door The_Grand_Wazoo
De enige goede afvallige is een neervallende

Wordt die zo nog een heel welgevallige.

mark61
11-12-07, 10:00
Geplaatst door knuppeltje
Wordt die zo nog een heel welgevallige.

Wordt nog een hele stapel zo, met die gevallen vrouwen die er al onder lagen.

H.P.Pas
11-12-07, 10:24
Geplaatst door Wizdom
Staat genoteerd... Werk je zelf maar verder in de nesten....

Wiz at work. (http://pageperso.aol.fr/nicosarapotter/images/goblins%20gringotts.jpg)

Thermopylae
11-12-07, 11:06
Je hoort en leest steeds weer, het grondrecht vrijheid van meningsuiting, zou een vrijbrief zijn, om de moslims te beledigen.
Geen enkel grondrecht is echter absoluut, dus ook dit grondrecht kent een beperking. Artikel 7 van de GW, geeft n.l. aan; ...behoudens ieders verantwoordelijkheid voor de wet.
Het wetboek van strafrecht kent o.a. artikel 137 c en 261.
Bij artikel 137 c gaat over strafbaarstelling van het beledigend uitlaten over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero - of homoseksuele gerichtheid
Bij artikel 261 gaat het over strafbaarstelling van het het beledigen (smaad) van een persoon.


M.b.t. homosexualiteit, is het toch al vreemd. Gelovigen menen dat God alles en iedereen heeft geschapen. Dan dus ook de homoseksuele medemens. God zou de homo hebben geschapen, maar hebben verboden, om te zijn wie en wat hij/zij is?!

Terwijl ik dit zit te typen, hoor ik op het nieuws dat de paus bisschop Eyk van Groningen heeft benoemd tot de opvolger van Kardinaal Simonis. Eyk heeft bij zijn benoeming tot bisschop van Groningen destijds al voor grote commotie gezorgd, door te zeggen, dat homoseksuelen zich maar onder psychiatrische behandeling moeten stellen! En een dergelijke idioot wordt door Rome benoemd!

knuppeltje
11-12-07, 11:18
[i]


M.b.t. homosexualiteit, is het toch al vreemd. Gelovigen menen dat God alles en iedereen heeft geschapen. Dan dus ook de homoseksuele medemens. God zou de homo hebben geschapen, maar hebben verboden, om te zijn wie en wat hij/zij is?! [/B]

Dat dat denken dus een aantal gelovigen, en daarmee maken zij hun god tot een [.........], hoe krijgen ze het verzonnen de stumperds.
Eigenlijk zijn dat soort gelovigen je reinste blasfemisten- en afvalligen.
Van het hoogste gebouw met dat tuig.

David
11-12-07, 11:43
Geplaatst door Thermopylae
Terwijl ik dit zit te typen, hoor ik op het nieuws dat de paus bisschop Eyk van Groningen heeft benoemd tot de opvolger van Kardinaal Simonis. Eyk heeft bij zijn benoeming tot bisschop van Groningen destijds al voor grote commotie gezorgd, door te zeggen, dat homoseksuelen zich maar onder psychiatrische behandeling moeten stellen! En een dergelijke idioot wordt door Rome benoemd!

Heel goed. Daarmee zet de katholieke kerk zichzelf steeds meer buiten spel.

H.P.Pas
11-12-07, 11:52
Geplaatst door Thermopylae
Terwijl ik dit zit te typen, hoor ik op het nieuws dat de paus bisschop Eyk van Groningen heeft benoemd tot de opvolger van Kardinaal Simonis. () En een dergelijke idioot wordt door Rome benoemd!


:jammer:
Ge zijt er mooi mee. As een dorp mee nen zotten pastoor.

knuppeltje
11-12-07, 12:39
Geplaatst door Thermopylae
Je hoort en leest steeds weer, het grondrecht vrijheid van meningsuiting, zou een vrijbrief zijn, om de moslims te beledigen.
Geen enkel grondrecht is echter absoluut, dus ook dit grondrecht kent een beperking. Artikel 7 van de GW, geeft n.l. aan; ...behoudens ieders verantwoordelijkheid voor de wet.
Het wetboek van strafrecht kent o.a. artikel 137 c en 261.
Bij artikel 137 c gaat over strafbaarstelling van het beledigend uitlaten over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero - of homoseksuele gerichtheid
Bij artikel 261 gaat het over strafbaarstelling van het het beledigen (smaad) van een persoon.


M.b.t. homosexualiteit, is het toch al vreemd. Gelovigen menen dat God alles en iedereen heeft geschapen. Dan dus ook de homoseksuele medemens. God zou de homo hebben geschapen, maar hebben verboden, om te zijn wie en wat hij/zij is?!

Terwijl ik dit zit te typen, hoor ik op het nieuws dat de paus bisschop Eyk van Groningen heeft benoemd tot de opvolger van Kardinaal Simonis. Eyk heeft bij zijn benoeming tot bisschop van Groningen destijds al voor grote commotie gezorgd, door te zeggen, dat homoseksuelen zich maar onder psychiatrische behandeling moeten stellen! En een dergelijke idioot wordt door Rome benoemd!

Hoe hoog is die toren daar?

Cherry Bo
11-12-07, 12:45
Geplaatst door Wizdom

Gedrag kun je afleren... Ras of geloof niet....
Over ras hoef ik niet uit te wijden.... Geloof is iets dat diep ligt in de psyche wat niet te veranderen is en wat prive is tussen de mens en zijn Schepper...

Homofilie daarentegen is gedrag....

Nope.

HomoFOBIE is gedrag.

Aït Ayt
11-12-07, 12:51
Geplaatst door David
Je kraamt nonsens uit, gozertje.

nee hoor wizdom heeft gelijk..
als je de lusten niet in je broek kunt houden dan krijg je daar later de rekening voor gepresenteerd.

David
11-12-07, 12:58
Geplaatst door Aït Ayt
nee hoor wizdom heeft gelijk..
als je de lusten niet in je broek kunt houden dan krijg je daar later de rekening voor gepresenteerd.

Onzin.

Rabi'ah.
11-12-07, 13:12
Geplaatst door David
Onzin.

Wel waar.

Thermopylae
11-12-07, 13:27
Geplaatst door knuppeltje
Hoe hoog is die toren daar?


Volgens mij is de hoogte meer dan voldoende....

Koala64
11-12-07, 13:34
Geplaatst door Aït Ayt
nee hoor wizdom heeft gelijk..
als je de lusten niet in je broek kunt houden dan krijg je daar later de rekening voor gepresenteerd.
Het mooie van vrije wil is ook dat je zelf mag bepalen of je je bang laat maken door dit soort sprookjes of niet.
Dit soort angst ken ik niet.

knuppeltje
11-12-07, 13:55
Geplaatst door Koala64
Het mooie van vrije wil is ook dat je zelf mag bepalen of je je bang laat maken door dit soort sprookjes of niet.
Dit soort angst ken ik niet.

Hang maar eens een paar fototjes op- dan zien we het wel. :ego: :stout:

Koala64
11-12-07, 14:03
Geplaatst door knuppeltje
Hang maar eens een paar fototjes op- dan zien we het wel. :ego: :stout:
Jij eerst. :ego: :jeweetog:

knuppeltje
11-12-07, 14:42
Geplaatst door Koala64
Jij eerst. :ego: :jeweetog:

Haha, gauw terug krabbelen hè. :stout:

Sallahddin
11-12-07, 19:00
Geplaatst door mark61
Die tips heeft ie al tig keer gekregen, inclusief medicatieadviezen :hihi: Niets mag baten.

In any case is dat niet wat Bos zei.

Niet drinken als je "dienst hebt " of "tijdens je werk" ,da's een zeer ernstig overtreding ,Docter :

Zou ik alleen naar je luisteren als je ... sober bent ! :tover:

Kan je ook bij mij terecht om je van je drankverslaving af te helpen :heb ik heel veel ervaring mee hoor ,neem het van mij aan !!! :lol: : je bent op het goed adres ! :Iluvu:

Neem een kijkje naar mijn volgende post : :vingers: :lole: :gefeli:

:zwaai:

Sallahddin
11-12-07, 19:18
Geplaatst door Wizdom
DEN HAAG -
„Ik ben de laatste om een recht op beledigen te verdedigen zoals Ayaan Hirsi Ali destijds deed. Maar het omgekeerde geldt ook: in een democratie kennen wij het recht om niet beledigd te worden ook niet .”




"In een democratie kennen wij het recht om niet beledigd te worden ook niet"!!! =men MAG dus beledigd worden =in deze democratie heb je dus het recht om te beledigen ....

Bos "verdedigt " het zgn recht om beledigen NIET ,da's althans wat die zei , neemt niet weg het feit dat die waarschijnlijk achter die "recht" staat , en vervolgens zegt die wat je boven kunt lezen als einde citaat ....Note: ..."Maar het omgekeerde geldt ook ..." =beiden "rechten " gelden : =beledigen en beledigd worden ,al "verdedigt" die Bos het recht om te beledigen NIET = politiek diplomatiek machiavellistish taal = in een democratie heeft men het recht om te beledigen , en heeft vervolgens geen recht om NIET beledigd te worden=je hebt "recht om beledigd te worden" ....=beledigen & beledigd worden zijn de "verlichte" waarden van deze democratie =respect komt op de laatste plaats dan of helemaal nergens =respect & fatsoen zijn geen democratishe waarden ,zie ik !!!

Hi ,Markie 61 : kan je proberen tussen de regeltjes en impliciet te lezen ??? =or do u need me to draw u a pic, "slimmerik" dronkaard !!! :jumping:

:zwaai:

Wizdom
11-12-07, 19:29
De vloek is here and now nog voor de werkelijke kastijding.... Zie hieronder het liegt er niet om...

Most studies of sexually transmitted diseases in homosexual men have examined prevalence in clinic populations; for comparative purposes, we analyzed data from a survey of 4,329 gay men conducted in 1977. Among 4,212 respondents to the self-administered questionnaire, 66.8 per cent reported previous infection with pediculosis; 38.4 per cent, gonorrhea; 24.1 per cent, nonspecific urethritis; 18.1 per cent, venereal warts; 13.5 per cent, syphilis; 9.7 per cent, hepatitis; and 9.4 per cent, herpes. Number of different lifetime sexual partners best predicted histories of symphilis (r = .249), gonorrhea (r = .402), and the other diseases; frequency of checkups, years as a practicing homosexual, and furtive sexual activities were among the many other significant correlates of venereal infections. Respondents most often sought examinations from private physicians (39.4 per cent); those who visited gay clinics were examined most often and felt most positive about their medical care. Gay men who participated in the survey reported frequent infections with many of the same sexually transmitted diseases often seen in private medical practices, public VD clinics, and gay health centers. Since high rates of disease are related to large numbers of different partners, frequent exposures with anonymous contacts, and anal intercourse, we recommend frequent examinations for those whose life-styles include these characteristics.

Wizdom
11-12-07, 19:43
De vloek is here and now... Nog voor de ware kastijding...

HOMOSEXUAL SUICIDE RATES FALSELY BLAMED ON 'ANTI-GAY' BIAS BY STUDY AUTHOR

Study Done in Cities Where Homosexuality Not Only Condoned but Widely Endorsed
SAN FRANCISCO, August 26, 2002 (LSN.ca) - A new study claims that the rate of suicide attempts among homosexuals is three times higher than that of normal males : 12 percent compared to 3 or 4 percent -- and that those killing themselves are getting younger. But predictably, the study's University of California in San Francisco (UCSF) authors blame "anti-gay harassment."

Bill Maier, a psychologist with Focus on the Family, rejects the "anti-gay" explanation. "If you look at the attempted suicide rate in San Francisco, it's extremely high among gays, as is the rate of substance abuse, alcoholism and homosexual 'domestic' violence," Maier said. "It seems quite a stretch to blame the attempted suicide rate on anti-gay bias," -- particularly since the study was done in cities where homosexuality is not only condoned but widely endorsed, and often promoted by civic authorities.

Dr. Mark Goulston, who sits on the American Foundation for Suicide Prevention, said homosexuals are more likely to be lonely, particularly when their families reject them. By extension, it has been argued that painfully conscious of their weirdness and desperate for acceptance of their proclivity, homosexuals develop manic depressive fluctuations, including euphoria during a homosexual relationship and deep troughs when they are alone.

Cherry Bo
11-12-07, 20:21
Geplaatst door Wizdom
and deep troughs when they are alone.

Wat?

Sjoweloo
11-12-07, 21:35
Rationalisme zonder Rede


Tijdens een diner gisteravond sprak ik met enkele kennissen van me, allen tegen of boven de zestig. Ik vertelde dat die ochtend op de voorpagina van Trouw het volgende stond: 'Oudere jaagt erfenis er zelf doorheen. De moderne 50- en 60-plussers genieten vooral zelf van hun vermogen. Sparen, geld behouden en doorgeven aan kinderen is er niet bij. De nieuwe generatie ouderen (50-65 jarigen) gaat massaal haar vermogen zelf opsnoepen in plaats van het door te geven aan de kinderen. Het gaat daarbij om vele miljarden euro's. Nederland loopt daarmee, met de Duitsers, voorop in de wereld.'

Ik had dit bericht beter niet ter sprake kunnen brengen, want het was alsof ik een bom in het gezelschap had geworpen. Bijna iedereen begon zich te veronschuldigen. Ze hadden goed voor hun kinderen gezorgd en trouwens deden dat nog steeds en vandaar dat zij de rest opmaakten, bovendien laat je altijd nog een huis achter en trouwens de kinderen vonden het goed dat hun ouders alles opsoupeerden. Kortom, Trouw zat er fors naast. Ik probeerde nog te zeggen dat er wel degelijk sprake is van een breuk in onze cultuur, aangezien vroeger de continuiteit het belangrijkst was geweest, de overleving van de soort, daar was het hele leven op gericht, en dat geldt nog steeds in de Derde Wereld. Zodra die drijfveer vervalt dan vervalt een belangrijke pilaar onder het oude culturele bouwwerk. Als de ouderen alleen hun eigen hedonisme najagen, dan doen hun kinderen dat ook en fragmenteert de samenleving. Een samenleving bestaat bij de gratie van afhankelijkheid van elkaar, nietwaar. Afhankelijkheid is het cement dat samenvoegt.

Die fragmentatie is ook precies wat we nu zien, ieder voor zich en god voor ons allen. Waarom zouden kinderen voor hun ouders zorgen zodra die hulpbehoevend zijn? Die kinderen zijn immers veel te druk met hun eigen leven, verlangens, eisen, hedonisme, etc! Het mag voor ouderen dan wel zo zijn dat 'doorgeven aan kinderen er niet bij is,' maar wat wij wel doorgeven aan de volgende generatie is de geweldige milieuvernietiging, de klimaatverandering, de uitputting van vitale grondstoffen, een tot de tanden toe bewapende wereld, een gigantische en nog steeds groeiende kloof tussen arm en rijk. Dat geven we wel door, mede doordat we onze 'erfenis er zelf doorheen' jagen, onder andere met reizen naar de exotische plaatsen op de wereld, waar we vertederd naar Derde Wereld kinderen kijken, die nog zo natuurlijk zijn en spelen en altijd lachen.

Zodra cement ontbreekt, is iedereen onafhankelijk en is niemand meer verantwoordelijk. Ik ken iemand die ooit zei dat hij wist dat er sprake was van ingrijpende gevolgen door de luchtverontreiniging, maar dat hij pas uit zijn auto zou stappen als anderen dat ook deden. Zijn kinderen en kleinkinderen speelden geen enkele rol in zijn overwegingen. De overleving van de soort, in wezen een instinct, is bij mijn generatie potverteerders volkomen verdwenen.

En als je het ter sprake probeert te brengen, zijn ze geenszins bereid om kritisch naar zichzelf te kijken. In de jaren zestig schreef de Amerikaanse socioloog C. Wright Mills over rationalisme zonder rede, de stoornis waaraan de westerse consumptiemaatschappij leed. Mills is inmiddels dood, maar wat een gelijk heeft die man gekregen. Rationalisme zonder rede.

http://stanvanhoucke.blogspot.com/2007/12/rationalisme-zonder-rede.html#links





Mensen naar mijn hart, die zich niet steeds concentreren op het falen en de fouten van de Anderen zonder eerst de fout bij zichzelf te zoeken.

mark61
11-12-07, 22:25
Geplaatst door Sallahddin
Niet

Meneer is duidelijk tegen beledigen :moe: Hoe gek kan je worden?

mark61
11-12-07, 22:26
Geplaatst door Sallahddin
dronkaard !!!

Wil je nou wel of niet het recht te beledigen? Make you mind up, maniak :hihi:

mark61
11-12-07, 22:29
Geplaatst door Sjoweloo
Mensen naar mijn hart, die zich niet steeds concentreren op het falen en de fouten van de Anderen zonder eerst de fout bij zichzelf te zoeken.

Huh? Zowel hij als jij hebben het alleen over anderen :confused:

Sallahddin
12-12-07, 12:11
Geplaatst door mark61
Wil je nou wel of niet het recht te beledigen? Make you mind up, maniak :hihi:


Maniak ??? :da's wel een belediging he :gedraag je 's !!! ,anders maak ik ook gebruik van mijn eigen recht om te beledigen, daar ben ik heel goed in ,pas op !!! :lol: =geintje!!! maar dat doe ik niet =contra_^productief en slaat nergens op =zinloos (je bedoelt :make UP your mind ,maar goed!!!)


Je hebt een ernstig probleem ,Mark61: je luistert namelijk alleen naar jezelf =slecht zaak =zo kan je nooit wat leren van anderen =ik leer trouwens veel van anderen ,ook van je en daar ben je niet bewust van :lol: ,wat leer ik precies van je ,verklap ik niet !!! :lol:

Dronkaard is geen belediging ,ik was namelijk ook 's alcoholic : kan ik mijn ervaringnen en know_how graag aan je doorgeven :je hoeft alleen mar te vragen !!! :regie:

:zwaai:

super ick
12-12-07, 13:00
Geplaatst door Sallahddin
Dronkaard is geen belediging ,ik was namelijk ook 's alcoholic : kan ik mijn ervaringnen en know_how graag aan je doorgeven :je hoeft alleen mar te vragen !!! :regie:

:zwaai:

Mark weet heus wel dat hij zijn blikjes bier en flessen wijn het goedkoopst bij de Aldi kan betrekken.

mark61
12-12-07, 15:14
Geplaatst door super ick
Mark weet heus wel dat hij zijn blikjes bier en flessen wijn het goedkoopst bij de Aldi kan betrekken.

Mijn smaak is wat verfijnder dan die van mijn voormalige broeder in zonde :ego:

Slinger
12-12-07, 15:20
Geplaatst door Sallahddin


:zwaai:

Dan is het maar goed dat je niet leefde in jouw bewonderde islamitische heilsstaat want dan zou je er als alcoholicus niet genadig zijn afgekomen.

Sallahddin
12-12-07, 18:14
Geplaatst door super ick
Mark weet heus wel dat hij zijn blikjes bier en flessen wijn het goedkoopst bij de Aldi kan betrekken.

Zou me niet verbazen ! :lol:

:zwaai:

Sallahddin
12-12-07, 18:33
Geplaatst door Slinger
Dan is het maar goed dat je niet leefde in jouw bewonderde islamitische heilsstaat want dan zou je er als alcoholicus niet genadig zijn afgekomen.

Hoezo , Slinger ??? :

Islam "denkt niet in zwart/wit cliche manier" : mensen worden niet meteen gebrandmerkt als zondaars of "onheroeplijke hopeloze verlorenen _losers" =krijgen altijd tweede ,derde en ander kansen om zich te "hervormen" :wordt altijd rekening gehouden met de omstandigheden ,verzachten_omstandigheden , desintoxicatie_van alcohol =individueel behandeling heet dat dan ....

Zelfs het verbod op Alcohol in de eerste tijd van islam ,werd geleidelijk toegepast rekening houdend met de alcohol_traditie en alcohol_verslaving van arabieren toen=de menselijk natuur werd in acht genomen : je mocht eerst in die tijd als moslim wel drinken ,maar als je je gebed wilde maken dan moest je ervoor zorgen dat je niet dronken was of in ieder geval niet onder invloed van alcohol was ,daarna na een bepaald periode van "opvoeding" werd alcohol onheroepelijk verboden , toen waren de arabieren psychish ,mentaal en spiritueel klaar om te kappen met alcohol drinken =en dat lukte massaal ....

In tegenstelling tot deze approach ,toen bijv. de VS hadden besloten het verbod op alcohol op te leggen op een plotseling manier die geen rekening houdt met de menselijk natuur(in de jaren 1930 ,als ik me niet vergis!!!)! ,lukte dat absoluut niet , en nam het gebruik ,smokkel ,verkoop ... van Alcohol juist toe ,wat America toe dwong deze maatregel in te trekken !!!

:zwaai:

Sallahddin
12-12-07, 18:39
Geplaatst door mark61
Mijn smaak is wat verfijnder dan die van mijn voormalige broeder in zonde :ego:

Zou een wonder heten dan !!! =kan wel trouwens !!! :lol: =how can u so sure 'bout that ??? ... da's mij een puur raadsel hoe je tot deze soort hilarishe conclusies komt ,no offense : correct me if i'm wrong :vertel me wat over je eigen verfijnde smaak dan =i'll be the judge of that ,in "memory of our brotherhood in sin " !!! :lol: =proost !!! :lol:

:zwaai:

Slinger
12-12-07, 18:48
Geplaatst door Sallahddin
Hoezo , Slinger ??? :

Islam "denkt niet in zwart/wit cliche manier" : mensen worden niet meteen gebrandmerkt als zondaars of "onheroeplijke hopeloze verlorenen _losers" =krijgen altijd tweede ,derde en ander kansen om zich te "hervormen" :wordt altijd rekening gehouden met de omstandigheden ,verzachten_omstandigheden , desintoxicatie_van alcohol =individueel behandeling heet dat dan ....

Zelfs het verbod op Alcohol in de eerste tijd van islam ,werd geleidelijk toegepast rekening houdend met de alcohol_traditie en alcohol_verslaving van arabieren toen=de menselijk natuur werd in acht genomen : je mocht eerst in die tijd als moslim wel drinken ,maar als je je gebed wilde maken dan moest je ervoor zorgen dat je niet dronken was of in ieder geval niet onder invloed van alcohol was ,daarna na een bepaald periode van "opvoeding" werd alcohol onheroepelijk verboden , toen waren de arabieren psychish ,mentaal en spiritueel klaar om te kappen met alcohol drinken =en dat lukte massaal ....

In tegenstelling tot deze approach ,toen bijv. de VS hadden besloten het verbod op alcohol op te leggen op een plotseling manier die geen rekening houdt met de menselijk natuur(in de jaren 1930 ,als ik me niet vergis!!!)! ,lukte dat absoluut niet , en nam het gebruik ,smokkel ,verkoop ... van Alcohol juist toe ,wat America toe dwong deze maatregel in te trekken !!!

:zwaai:

I was just teasing you!

Sallahddin
12-12-07, 19:05
Geplaatst door Slinger
I was just teasing you!

Oh,ok dan ! : had a long day =tired =haven't noticed that at first sight =

It's always a pleasure talking to u ,Slinger ...especially when u're in a good "objective" mood =i don't mind a solid massive criticism when it's founded on solid grounds (talking in general!).... don't know what i'm talking 'bout in fact !!! :lol:

Take care ,buddy!

:zwaai: