PDA

Bekijk Volledige Versie : Innocent Until Proven Muslim



The_Reporter
12-12-07, 19:45
gewist

Shemharosh
13-12-07, 12:48
wie oorlog wil krijgt oorlog!!!

AmirAlMominien
13-12-07, 21:51
Erg triest. Wij hebben hier ook Samir A. en zijn trawanten die veroordeeld zijn op basis van een mediahetze.

Brown gaat anders wel onderhandelen met de Taliban heeft ie bekend gemaakt.

AmirAlMominien
13-12-07, 22:03
Geplaatst door The_Reporter
Ik "ken" mensen (in NL) die niks hebben gedaan en maanden achter de tralies hebben gezeten en wat dies meer zij. Dat is een hele andere fiets dan de fiets van Samir A. en zijn trawanten yaa AmirAlMominien!
Waarom, als ik vragen mag? Zijn dat onze vredelievende selefiebroeders?

Nederland moet zich echt eens achter de oren krabben. Hoe kan je verwachten van een mens dat hij op een gegeven moment niet de kleine jihad ter hand neemt, als je hem daartoe uitlokt? We hebben slechts te wachten op de val van sheitans werktuig, de dollar en dan gaan alle remmen echt pas los.

AmirAlMominien
13-12-07, 22:15
Geplaatst door The_Reporter
Jazeker, ik heb zelfs van eentje (die gezeten heeft) een aantal lessen Arabisch gehad met andere vredelievende broers en geloof mij maar dat ronselaars niet zo snel mensen gratis Arabisch gaan onderwijzen in hun vrije tijd naast het hebben van een baan, om maar te zwijgen over mijn andere indrukken.
Ik hoop dat het hun doortastendheid heeft versterkt.

Ik ken bijvoorbeel ook een meneer die tijden achtervolgd is geweest door de AIVD tot aan het dagelijks posten voor zijn deur. Hij moest zich na een tijd ook op het buro gaan melden. Ik kan nu zien dat het een beetje een deuk heeft geslagen in zijn zelfvertrouwen.

Witte78
13-12-07, 22:15
Geplaatst door The_Reporter
Jazeker, ik heb zelfs van eentje (die gezeten heeft) een aantal lessen Arabisch gehad met andere vredelievende broers en geloof mij maar dat ronselaars niet zo snel mensen gratis Arabisch gaan onderwijzen in hun vrije tijd naast het hebben van een baan, om maar te zwijgen over mijn andere indrukken.

Als het waar is, is het natuurlijk schandalig, al moet ik zeggen dat ik mn twijfels heb bij de juistheid van deze bewering. Op grond waarvan hebben die personen vast gezeten? Waarom geeft de media niet thuis? Moslims doen het goed in de media.

AmirAlMominien
13-12-07, 22:19
Geplaatst door Witte78
Als het waar is, is het natuurlijk schandalig, al moet ik zeggen dat ik mn twijfels heb bij de juistheid van deze bewering. Op grond waarvan hebben die personen vast gezeten? Waarom geeft de media niet thuis? Moslims doen het goed in de media.
De wet is veranderd. Nieuwe anti-terreur maatregelen zijn geen papieren tijger mijn beste. maar toch echt ergens voor opgesteld. Op die manier kun je moslims geruisloos van straat plukken als de AIVD dat maar gerechtvaardigd vindt.