PDA

Bekijk Volledige Versie : Duitsers willen wet tegen kalverliefde



Marsipulami
13-12-07, 10:38
Duitsers willen wet tegen kalverliefde

Door middel van een nieuwe wet moet het voor Duitse jongeren onder de 18 jaar verboden worden om hun liefde voor anderen in het openbaar te tonen. Het Duitse parlement bespreekt de mogelijkheid van zo'n wet om kinderen te kunnen beschermen tegen seksuele roofdieren. Door de maatregel moeten jongeren leren om hun hormonen beter onder controle te houden, meldt The Telegraph.

Op deze manier is het niet meer mogelijk om, mogelijk ongewenst, intiem contact te hebben in het openbaar.

Tegenstanders vinden dat deze wet jongeren het plezier van tiener-relaties ontneemt. Als een jongen van 17 in het openbaar een jonger meisje zou knuffelen dan is hij sowieso schuldig, ook al heeft hij toestemming van het meisje en is het niet ongewenst.

Daarnaast is er de angst dat een dergelijke wet leidt tot valse claims van tienerstelletjes die ruzie met elkaar krijgen. (anp/dm)

knuppeltje
13-12-07, 10:54
[QUOTE]Geplaatst door Marsipulami
[B]Duitsers willen wet tegen kalverliefde




Groot gelijk- de jeugd moet tegen zichzelf beschermd worden, anders loopt het toch naar fout af met ze.
De politie hoort daar echt op toe te zien, en eventueel zweepslagen uit te delen.
En niks geen seks voor het huwelijk, das helemaal nergens goed voor.
Shit- het wordt weer relistan zo. :confused:

David
13-12-07, 11:15
hoax.

Shemharosh
13-12-07, 11:21
wat moet de straf zijn dan?....Zweep en stokslagen??!!!

Amchaque
13-12-07, 19:04
Dit gaat alleen werken als de leeftijd om een huwelijk te sluiten omlaag gaat.

David
13-12-07, 19:16
Geplaatst door Amchaque
Dit gaat alleen werken als de leeftijd om een huwelijk te sluiten omlaag gaat.

Lekker plan - al die pubers die na een jaar willen scheiden. :moe:

knuppeltje
13-12-07, 19:19
Geplaatst door Amchaque
Dit gaat alleen werken als de leeftijd om een huwelijk te sluiten omlaag gaat.

Tot hoe laag zou dat dan moeten gebeuren denk je?

Amchaque
13-12-07, 19:23
Geplaatst door knuppeltje
Tot hoe laag zou dat dan moeten gebeuren denk je?

Tot hoe laag tolereer jij buitenechtelijke contacten?

knuppeltje
13-12-07, 19:27
Geplaatst door Amchaque
Tot hoe laag tolereer jij buitenechtelijke contacten?

Dat zijn geen huwelijken toch.
Geef nou eens gewoon antwoord op die vraag.

David
13-12-07, 19:29
Geplaatst door Marsipulami
Duitsers willen wet tegen kalverliefde

Door middel van een nieuwe wet moet het voor Duitse jongeren onder de 18 jaar verboden worden om hun liefde voor anderen in het openbaar te tonen. Het Duitse parlement bespreekt de mogelijkheid van zo'n wet om kinderen te kunnen beschermen tegen seksuele roofdieren. Door de maatregel moeten jongeren leren om hun hormonen beter onder controle te houden, meldt The Telegraph.

Op deze manier is het niet meer mogelijk om, mogelijk ongewenst, intiem contact te hebben in het openbaar.

Tegenstanders vinden dat deze wet jongeren het plezier van tiener-relaties ontneemt. Als een jongen van 17 in het openbaar een jonger meisje zou knuffelen dan is hij sowieso schuldig, ook al heeft hij toestemming van het meisje en is het niet ongewenst.

Daarnaast is er de angst dat een dergelijke wet leidt tot valse claims van tienerstelletjes die ruzie met elkaar krijgen. (anp/dm)


Ik denk niet dat dit wonderlijke wetsvoorstel het gaat halen. :roken:

Shemharosh
14-12-07, 12:21
Geplaatst door Amchaque
Tot hoe laag tolereer jij buitenechtelijke contacten?

Sinds de ontdekking/bedenken van de pil bestaan geen buitenechtelijke contacten meer!!!!....vroeger waren mensen bang voor het krijgen van ongewenste kinderen die levens van vrouwen moeilijk maakten,gezien het feit dat mannen geen verantwoordlijkheidsgevoel kennen,daarom waren sexuele contacten tussen mannen en vrouwen zo gecompliceert maar nu mensen kunnen sexen zonder die sociale gevolgen zijn relaties van zelf losser geworden en minder formeel.....wat mij betreft mag iedereen er op los shaken tot dat ze er bij neer vallen...wel veilig doen.

Maarten
14-12-07, 12:44
Wat wordt dat? Iets met ZoenPolitie?

Nou nog iets met zweepslagen voor peuters, die na elkaar eerst eeuwige trouw beloofd te hebben, bij nader inzien een ander kindje leuker vinden. Daar kun je niet vroeg genoeg bij zijn..


Ik verheug me trouwens nou al op de processen-verbaal van die agenten:
Verdachte pakte met zijn linkerhand de rechterhand van de andere verdachte, en drukte toen zonder enige aanwijsbare noodzaak zijn lippen op de hare..
Verdachten waren reeds op school op de hoogte gebracht van het strafbare karakter van deze handeling..
Ik bedoel, wat gaan die agenten vinden, als ze dit soort larie neer moeten kalken?

Maarten
14-12-07, 12:52
Geplaatst door David
Ik denk niet dat dit wonderlijke wetsvoorstel het gaat halen. :roken:
Hier moeten we eerst nog eens iets voor elkaar zien te krijgen omtrent lui, die zich in een fietsenhok door een VVDse laten pijpen..

knuppeltje
14-12-07, 13:15
Geplaatst door Maarten
Hier moeten we eerst nog eens iets voor elkaar zien te krijgen omtrent lui, die zich in een fietsenhok door een VVDse laten pijpen..

Hier motten wij dat helemaal niet voor elkaar krijgen enge zeurpiet, gun een ander ook wat. :stout:

sjaen
14-12-07, 15:46
Broodje aap verhaal

Maarten
14-12-07, 16:32
Geplaatst door knuppeltje
Hier motten wij dat helemaal niet voor elkaar krijgen enge zeurpiet, gun een ander ook wat. :stout:

Nou ja, misschien moet het bejaardenpijpen dan maar tegenover de kleuterschool plaatsvinden.
Wie weet voorkomt dat 10 jaar later kalverliefde, waar iets tegen schijnt te zijn..
Of een Gouden kalf voor fietsen, in plaats van zo'n hok.. Wie weet wat dat weer oplost..
Of niemand mag VVD stemmen, tenzij ie z'n favoriete kalf mee brengt. Ik vind het allemaal best..
Ik heb net 5 meningen van 3 mensen gehoord over waar de nieuwe hondenuitlaatplaats (HUP) moet komen, dus vraag mij maar even niks..