PDA

Bekijk Volledige Versie : De Pers ontvangt doodsbedreigingen om hindoegod



ricknick3
13-12-07, 11:07
De Pers ontvangt doodsbedreigingen om hindoegod

(Novum) - De Pers heeft bij de politie melding gemaakt van doodsbedreigingen na een artikel over dertigers die maar niet volwassen willen worden. De journalist besteedde aandacht aan hun gedrag en gewilde gadgets. Bij het verhaal van 30 november stond een illustratie van een veelarmige hindoegod in combinatie met spullen die in het verhaal voorkomen. Diverse hindoes voelen zich beledigd, enkelen uitten doodsbedreigingen.

De Pers-hoofdredacteur Ben Rogmans schrijft dinsdag dat niemand op de redactie heeft geweten dat het een hindoegod was. Anders had de krant de afbeelding niet gebruikt. "Misschien een beetje dom en onachtzaam, maar zeker niet gemeen bedoeld." Rogmans biedt excuses aan maar veroordeelt de dreigementen.

De hoofdredacteur gaat verder in op de constatering van zijn redactie dat 'in Nederland in toenemende mate sprake is van vermijdingsgedrag uit vrees voor fanatieke religieuze groepen'. De krant accepteert niet dat deze groepen op grond van regels die binnen die groepen gelden, gaan bepalen wat de redactie wel en niet mag. "Wij verwerpen het principe dat journalisten niets mogen doen dat mensen met religieuze opvattingen kwetst."

Rogmans zegt nog niet te weten of daadwerkelijk aangifte wordt gedaan. Dat hangt af van de reacties op zijn excuses. Volgens de hoofdredacteur is onder meer een man die doodsbedreigingen had gezet op zijn website verzocht die te verwijderen.

http://nieuws.aol.nl/binnenland/de-pers-ontvangt-doodsbedreigingen-om-hindoegod_ID462553

ricknick3
13-12-07, 11:08
De Pers biedt excuus aan voor beeld met hindoegod
Gepubliceerd op woensdag 12 december 2007
AMSTERDAM (ANP) - De Pers biedt woensdag excuses aan voor een afbeelding die het dagblad op 30 november plaatste. De illustratie betrof een veelarmige hindoegod. Volgens hoofdredacteur Ben Rogmans zijn er tegen de verslaggever die het bijbehorende verhaal schreef, doodsbedreigingen geuit.

Het verhaal ging niet over religie maar over 'de infantilisering van de consument'. Op de illustratie is de hindoegod te zien, omringd door producten als een laptop en een iPod. De redactie wist van tevoren niet dat het gebruiken van de afbeelding beledigend voor hindoes zou kunnen zijn. ,,Dat zou in dit geval een extra reden zijn geweest om de illustratie niet te plaatsen. En daarom bieden we onze excuses aan aan iedereen die zich hierdoor gekwest voelt''', aldus Rogmans

http://www.planet.nl/planet/show/id=...3259/sc=9057d5

ricknick3
13-12-07, 11:09
Wat moet ik hier opzeggen...

Wat een HYPOCRETIE van de media. Als men iets plaatst wat moslims beledigend vinden, zullen ze nooit hun excuus maken. En schreeuwen dat het gaat om vrijheid van meningsuiting en er zal heel veel ophef over zijn...

Maar Hindoes die zich beledigd voelen en de krant bedreigen krijgen direct excuus en niemand hoor je zeggen dat het hier gaat om vrijheid van meningsuiting


Vuile hypocrieten!!!!!!!!!!!

Wizdom
13-12-07, 11:45
Het bewijs van kwade opzet... Dat hele "vrije" is een VALS VOORWENDSEL...

Coolassprov MC
13-12-07, 12:15
:kotsen:

Sallahddin
13-12-07, 12:32
Geplaatst door ricknick3
Wat moet ik hier opzeggen...

Wat een HYPOCRISIE van de media. Als men iets plaatst wat moslims beledigend vinden, zullen ze nooit hun excuus maken. En schreeuwen dat het gaat om vrijheid van meningsuiting en er zal heel veel ophef over zijn...

Maar Hindoes die zich beledigd voelen en de krant bedreigen krijgen direct excuus en niemand hoor je zeggen dat het hier gaat om vrijheid van meningsuiting


Vuile hypocrieten!!!!!!!!!!!

Precies : :fpetaf: : stof om hard over na te denken =geen apart incident =selectief hypocriet moraal & approach inderdaad =systematish FUNDAMENTEEL strategie ,politiek , "filosofie" ....van westerse main-stream media en ander om ALLES te veroorloven als het om moslims & islam gaat inderdaad =vrijheid van meningsuiting _zwaard _van _Damocles wordt meteen en altijd uit de kast gehaald ,te pas en ook vooraal TE ONPAS ,als het gat om islam & moslims =duidelijk geval van discriminatie ,minachting,uitsluiting ....=DE essentie van fascisme,onder ander , met betrekkint tot moslims & islam ...

En dan ook meteen van die flauwekul weer van bijv. fascistish minachtende "nieuwtjes" zoals het "recht om te beledigen" te voorschijn te laten halen ....

P.S.: nogmaals ,die vrijheid van blablabla hoort wel gerespecteerd te worden en is wel belangrijk .... maar ,er is een keerzijde aan het verhaal :

namelijk dat deze vrijheid net als alle andere vrijheden ,rechten_plichten ... inderdaad , is niet absoluut (anders gaan al die tegenovergestelde vrijheden met elkaar botsen ,en dan krijg je van die chaos en anarchie ....) =deze vrijheid moet gekoppeld worden aan het gevoel van respect (=lees : respect is ok weer geen synoniem van politiek_correctheid,de "waarheid" achter houden, hypocrisie , ....) en aan het gevoel van veraantwoordelijkheid ( het nut van vrijheid van meningsuiting in een bepaalde geval moet getoetst worden aan de eventueel schade :in de zin van : hoe minder schade en meer nut des te meer "goed" ,andersom is ook waar :hoe meer schade en minder nut :des te meer censuur =het gaat om de verfijnde kunst van balans tussen deze nut en schade ,geloof ik ...)!

En... deze vrijheid moet niet ge_misbruikt worden voor politieke en andere "onreine" machiavellistishe doeleinden , en zeker zich niet omvormen tot van die "gemonopoliseerd 1 richtingsverkeer vrijheid van haat,beledigen,discrimineren,demoniseren ...."

Kortom: deze vrijheid moet weer serieus onder de loep worden genomen om diens grenzen zo veel mogelijk duidelijk te bepalen_trekken en deze vaag absoluut vrijheid van chaos en anarchie duidelijk te "definieren" ,in combinatie en rekening houdend met de rest van al die andere vrijheden inderdaad .....=vereist een heel diepgaand integer _objectief studie & research inderdaad !!!!

:zwaai:

David
13-12-07, 14:11
Het wordt een beetje saai, al die beledigde religietjes met hun doosbedreiginkjes.

mark61
13-12-07, 14:57
Geplaatst door David
Het wordt een beetje saai, al die beledigde religietjes met hun doosbedreiginkjes.

Hmm. Quasi-hindoecopycattuig.

David
13-12-07, 15:04
Geplaatst door mark61
Hmm. Quasi-hindoecopycattuig.

De hele wereld moet blijkbaar maar rekening houden met die lui hun hobbies. Gezeik.

mark61
13-12-07, 15:06
Geplaatst door David
De hele wereld moet blijkbaar maar rekening houden met die lui hun hobbies. Gezeik.

Ze willen Respect. Hebben, niet tonen. Op grond waarvan is mij nooit duidelijk.

David
13-12-07, 15:15
Geplaatst door mark61
Ze willen Respect. Hebben, niet tonen. Op grond waarvan is mij nooit duidelijk.

Ik ben er in ieder geval klaar mee. Aanstellerij van die lui.

Coolassprov MC
13-12-07, 15:16
Geplaatst door David
De hele wereld moet blijkbaar maar rekening houden met die lui hun hobbies. Gezeik.

Je hebt ook van die mensen die zich als hobby hebben aangemeten om seksegenoten in hun darmen te roeren om hiermee enge, ongeneeslijke ziekten te verspreiden, overige overlast te veroorzaken, en die klakkeloos van de rest van de mensheid verwachten dat ze dat als smaakvol en respectabel accepeteren moeten.

Coolassprov MC
13-12-07, 15:18
Geplaatst door David
Ik ben er in ieder geval klaar mee. Aanstellerij van die lui.

Als er een groep is die zich te snel genaaid voelt, zijn dat onze rugtoeristen wel.

knuppeltje
13-12-07, 15:21
Geplaatst door Coolassprov MC
Je hebt ook van die mensen die zich als hobby hebben aangemeten om seksegenoten in hun darmen te roeren om hiermee enge, ongeneeslijke ziekten te verspreiden, overige overlast te veroorzaken, en die klakkeloos van de rest van de mensheid verwachten dat ze dat als smaakvol en respectabel accepeteren moeten.

Je fixatie en achterlijke kennis gaat weer met je op de loop zeker.

knuppeltje
13-12-07, 15:23
Geplaatst door Coolassprov MC
Als er een groep is die zich te snel genaaid voelt, zijn dat onze rugtoeristen wel.

Uitkijken dat dadelijk La Tourette weer niet met je aan de haal gaat.

Coolassprov MC
13-12-07, 15:29
Geplaatst door knuppeltje
Je fixatie en achterlijke kennis gaat weer met je op de loop zeker.

Andermans kontgaatje vergallen terwijl er zat mooie vrouwtjes zijn, is mijn definitie van ''achterlijkheid''.

knuppeltje
13-12-07, 15:50
Geplaatst door Coolassprov MC
Andermans kontgaatje vergallen terwijl er zat mooie vrouwtjes zijn is mijn definitie van achterlijkheid.

Niet alleen jouw defenitie is achterlijk- jij bent ook nog eens heel ver achter.
Geen grotere groep anaaltoeristen dan de hetero's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tis van oudsher al een veelbeproefd middel voor geboortebeperking.
Tis al tig eeuwen een veel beproefd middel om de maagdelijkheidscultus mee in stand te houden en toch de beest uit te kunnen hangen.
Tig duizend moslimjongere komen zo aan hun eerste sekservaring, 't was helaas ook vaak een aanvaring.
Volgens de bijbel- zijn hele steden door god verwoest en uitgemoord, louter om dat anaal geslachtsverkeer van de hetero's daar.
Sodomi is anaal geslachtsverkeer tussen hetero's- als je het nog niet wist.
In alle tig duizenden seksfilms die er vandaag de dag voor hetero's gemaakt worden- zit een flinke portie anaal verkeer, allemaal om de wilde fantasiën van al die brave hetero's- huisvader of niet, te bevredigen.
Er worden tig duizend keer meer vrouwen door mannen anaal op die toeristiese wijze van je bezocht- dan mannen dat mannen doen.
Welkom in de grootste club rugtoeristen ter wereld koele, be happy with.

sjaen
13-12-07, 15:56
Geplaatst door Coolassprov MC
Andermans kontgaatje vergallen terwijl er zat mooie vrouwtjes zijn, is mijn definitie van ''achterlijkheid''.

waar komt die obsessieve bemoeizucht bij jouw toch vandaan?

laat maar, ik weet het wel, hoe kan het ook anders!!! :aanwal:

III
13-12-07, 15:57
Geplaatst door Coolassprov MC
Als er een groep is die zich te snel genaaid voelt, zijn dat onze rugtoeristen wel.
"Onze"!
:lol:

III
13-12-07, 16:00
Geplaatst door knuppeltje
Niet alleen jouw defenitie is achterlijk- jij bent ook nog eens heel ver achter.
Geen grotere groep anaaltoeristen dan de hetero's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tis van oudsher al een veelbeproefd middel voor geboortebeperking.
Tis al tig eeuwen een veel beproefd middel om de maagdelijkheidscultus mee in stand te houden en toch de beest uit te kunnen hangen.
Tig duizend moslimjongere komen zo aan hun eerste sekservaring, 't was helaas ook vaak een aanvaring.
Volgens de bijbel- zijn hele steden door god verwoest en uitgemoord, louter om dat anaal geslachtsverkeer van de hetero's daar.
Sodomi is anaal geslachtsverkeer tussen hetero's- als je het nog niet wist.
In alle tig duizenden seksfilms die er vandaag de dag voor hetero's gemaakt worden- zit een flinke portie anaal verkeer, allemaal om de wilde fantasiën van al die brave hetero's- huisvader of niet, te bevredigen.
Er worden tig duizend keer meer vrouwen door mannen anaal op die toeristiese wijze van je bezocht- dan mannen dat mannen doen.
Welkom in de grootste club rugtoeristen ter wereld koele, be happy with.

Nou, die kan duidelijk ook niet tegen een grapje...

Rugtourisme de nieuwe religie?

Coolassprov MC
13-12-07, 16:01
Geplaatst door knuppeltje
Niet alleen jouw defenitie is achterlijk- jij bent ook nog eens heel ver achter.
Geen grotere groep anaaltoeristen dan de hetero's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tis van oudsher al een veelbeproefd middel voor geboortebeperking.
Tis al tig eeuwen een veel beproefd middel om de maagdelijkheidscultus mee in stand te houden en toch de beest uit te kunnen hangen.
Tig duizend moslimjongere komen zo aan hun eerste sekservaring, 't was helaas ook vaak een aanvaring.
Volgens de bijbel- zijn hele steden door god verwoest en uitgemoord, louter om dat anaal geslachtsverkeer van de hetero's daar.
Sodomi is anaal geslachtsverkeer tussen hetero's- als je het nog niet wist.
In alle tig duizenden seksfilms die er vandaag de dag voor hetero's gemaakt worden- zit een flinke portie anaal verkeer, allemaal om de wilde fantasiën van al die brave hetero's- huisvader of niet, te bevredigen.
Er worden tig duizend keer meer vrouwen door mannen anaal op die toeristiese wijze van je bezocht- dan mannen dat mannen doen.
Welkom in de grootste club rugtoeristen ter wereld koele, be happy with.

Het zal me een reet roesten wie er aan anaal verkeer doet; voor mij mogen ze allemaal door de plee.

Coolassprov MC
13-12-07, 16:03
Geplaatst door III
Nou, die kan duidelijk ook niet tegen een grapje...

Rugtourisme de nieuwe religie?

Niemand wordt graag, zonder aanleiding, beledigd en hiermee gemarginaliseerd.

Het is toch van de zotte dat mannetjes vinden dat ze het recht hebben om te kwetsen terwijl ze je het recht ontnemen om je gekwetst te mogen voelen!!!

knuppeltje
13-12-07, 16:06
Geplaatst door Coolassprov MC
Niemand wordt graag, zonder aanleiding, beledigd en hiermee gemarginaliseerd.

Het is toch van de zotte dat mannetjes vinden dat ze het recht hebben om te kwetsen terwijl ze je het recht ontnemen om je gekwetst te mogen voelen!!!

Waarom houd je jezelf er niet zelf aan dan.

knuppeltje
13-12-07, 16:07
Geplaatst door Coolassprov MC
Het zal me een reet roesten wie er aan anaal verkeer doet; voor mij mogen ze allemaal door de plee.

Heb je nu ineens in de gaten hoe onstellend hypocriet je altijd bent.

Sallahddin
13-12-07, 17:29
Geplaatst door David
Het wordt een beetje saai, al die beledigde religietjes met hun doosbedreiginkjes.

Het wordt ook bedroevend saai ,al die beledigde nichtjes & homotjes met hun verontwaardiginkjes en oproepen tot uitroeien van alle homofoben :lol: =meer dan de helft van de planeet dan !!! = tig keer holocaust dan =zeer constructief en radicaal oplossing dan =iedereen moet dan ééns een keertje iedereen gaan uitroeien ,dan zijn wij allemaal van al deze gezeik af , deze arm planeet ook trouwens = just kidding he ,do not get emotionnal on me =can't stand this kind of display of emotions =disgusting !!! :kotsen2: :lol: =do not take me seriously he , i do the same in relation to myself .... :aftel:

"vrijheid van beledigen of het recht om beledigen " zijn TWEE richtingsverkeer "waarden_straatjes " in deze democratish pretentieus zielig staatje !!!! :hihi:=het beste Grondwetelijk ook nog :tover: en snelste manier om die befaamd polarisatie,wederzijds haat ,angst, argwaan, "vijandbeeld, ... in stand te houden en verder tot te laten nemen ,met alle gevolgen van dien !!!="doe maar niet aan anderen wat je niet wilt dat die aan je doen :or something like that "!!! :zwaai:

Sallahddin
13-12-07, 17:33
Geplaatst door sjaen
waar komt die obsessieve bemoeizucht bij jouw toch vandaan?

laat maar, ik weet het wel, hoe kan het ook anders!!! :aanwal:

Je weet ook alles ,laat maar , ik weet het wel ;hoe kan het ook anders !!!! :lol:

:zwaai:

David
13-12-07, 18:05
Geplaatst door Sallahddin
Het wordt ook bedroevend saai ,al die beledigde nichtjes & homotjes met hun verontwaardiginkjes en oproepen tot uitroeien van alle homofoben :lol: =meer dan de helft van de planeet dan !!! = tig keer holocaust dan =zeer constructief en radicaal oplossing dan =iedereen moet dan ééns een keertje iedereen gaan uitroeien ,dan zijn wij allemaal van al deze gezeik af , deze arm planeet ook trouwens = just kidding he ,do not get emotionnal on me =can't stand this kind of display of emotions =disgusting !!! :kotsen2: :lol: =do not take me seriously he , i do the same in relation to myself .... :aftel:

"vrijheid van beledigen of het recht om beledigen " zijn TWEE richtingsverkeer "waarden_straatjes " in deze democratish pretentieus zielig staatje !!!! :hihi:=het beste Grondwetelijk ook nog :tover: en snelste manier om die befaamd polarisatie,wederzijds haat ,angst, argwaan, "vijandbeeld, ... in stand te houden en verder tot te laten nemen ,met alle gevolgen van dien !!!="doe maar niet aan anderen wat je niet wilt dat die aan je doen :or something like that "!!! :zwaai:

Ik wil geen mensen uitroeien hoor. Ik vind alleen dat homofobe denkbeelden moeten worden aangepakt.

Coolassprov MC
13-12-07, 19:17
Geplaatst door knuppeltje
Waarom houd je jezelf er niet zelf aan dan.

Om aan te tonen hoe hypocriet en dom jullie reetkevers zijn

Coolassprov MC
13-12-07, 19:19
Geplaatst door knuppeltje
...achterlijke kennis..

Dat ben een oxymoron.

knuppeltje
13-12-07, 19:22
Geplaatst door Coolassprov MC
Om aan te tonen hoe hypocriet en dom jullie reetkevers zijn

Je moet het maar blijven ontkennen, maar jij hoort gewoon bij de grootste groep reetkevers. :haha:

Koala64
13-12-07, 19:23
Geplaatst door Sallahddin
:lol: =do not take me seriously he :zwaai:

Don't worry mate.

I won't. :zwaai:

knuppeltje
13-12-07, 19:24
Geplaatst door Coolassprov MC
Dat ben een oxymoron.

Als jij het zegt zal dat vast, maar jouw kennis blijft nog steeds achterlijk. Vandaar jouw alsmaar grenzeloze hypocriete opstelling.

Coolassprov MC
13-12-07, 19:24
Geplaatst door knuppeltje
Heb je nu ineens in de gaten hoe onstellend hypocriet je altijd bent.

Moei je vragen aan jongens die in gaten zitten.

knuppeltje
13-12-07, 19:25
Geplaatst door Coolassprov MC
Moei je vragen aan jongens die in gaten zitten.

Hoezo- voor mij is het helemaal geen vraag hoor.

III
13-12-07, 19:47
Geplaatst door knuppeltje
Als jij het zegt zal dat vast, maar jouw kennis blijft nog steeds achterlijk. Vandaar jouw alsmaar grenzeloze hypocriete opstelling.

Dus als hij het zegt, is het zo, omdat hij een achterlijke is?
Klinkt niet bepaald voorlijk...

III
13-12-07, 19:48
Geplaatst door Coolassprov MC
Moei je vragen aan jongens die in gaten zitten.

Mansgaten?
Ruiken wel sterk!

Coolassprov MC
13-12-07, 19:48
Geplaatst door III
Dus als hij het zegt, is het zo, omdat hij een achterlijke is?
Klinkt niet bepaald voorlijk...

Achterlijke kennis????

knuppeltje
13-12-07, 19:58
Geplaatst door Coolassprov MC
Achterlijke kennis????

Klopt- jouw kennis over de materie vind ik achterlijk.

Coolassprov MC
14-12-07, 06:26
Geplaatst door knuppeltje
Klopt- jouw kennis over de materie vind ik achterlijk.

:huil2:

Leer je eigen taal te beheersen opdat je het kunt leren te gebruiken om iets te zeggen.

knuppeltje
14-12-07, 09:11
Geplaatst door Coolassprov MC
:huil2:

Leer je eigen taal te beheersen opdat je het kunt leren te gebruiken om iets te zeggen.

Als jij nu maar begrijpt bij welke groep je behoort.

Coolassprov MC
14-12-07, 10:25
Geplaatst door knuppeltje
Als jij nu maar begrijpt bij welke groep je behoort.

Je bedoelt welk hokje jij mij wenst te proppen. :zwaai:

knuppeltje
14-12-07, 11:04
Geplaatst door Coolassprov MC
Je bedoelt welk hokje jij mij wenst te proppen. :zwaai:

Tis een hele grote groep, die past vast niet helemaal in een hokje.
Mwa- ik kan er ook niets aan doen dat ook jij daartoe behoort. Leer er mee te leven.

Charlus
14-12-07, 11:26
Geplaatst door Coolassprov MC
<...>Leer je eigen taal te beheersen opdat je het kunt leren te gebruiken om iets te zeggen.
Het taal?

Slinger
14-12-07, 11:36
Geplaatst door Coolassprov MC
:huil2:

Leer je eigen taal te beheersen opdat je het kunt leren te gebruiken om iets te zeggen.

Leer je eigen taal [..] beheersen zodat je haar kunt [...] gebruiken om iets te zeggen.

Charlus
14-12-07, 12:08
Da's een stuk beter, hoewel "opdat" volgens mij ook mag.

knuppeltje
14-12-07, 13:20
Jongens- het is heel aardig van jullie, maar hij begrijpt echt wel wat ik zei.

Rabi'ah.
14-12-07, 14:06
Geplaatst door Charlus
Da's een stuk beter, hoewel "opdat" volgens mij ook mag.

Opdat geeft een doel aan, zodat een gevolg.

Dus het hangt van de context af. In dit geval zou ik voor " opdat" kiezen.

Charlus
14-12-07, 14:26
Geplaatst door Coolassprov MC
<...>Het is toch van de zotte dat mannetjes vinden dat ze het recht hebben om te kwetsen terwijl ze je het recht ontnemen om je gekwetst te mogen voelen!!!
Je mag je net zo gekwetst voelen als je zelf bevredigend acht. Gekwetstheid graag alleen delen met gelijkgestemden en niet anderen ermee lastig vallen, tenzij de wet is overtreden.

Coolassprov MC
14-12-07, 14:46
Geplaatst door Charlus
Je mag je net zo gekwetst voelen als je zelf bevredigend acht. Gekwetstheid graag alleen delen met gelijkgestemden en niet anderen ermee lastig vallen, tenzij de wet is overtreden.

Commandeer je hond en blaf zelf..

Charlus
14-12-07, 14:56
Geplaatst door Coolassprov MC
<...>Commandeer je hond en blaf zelf..
De SS Coolassprov MC is weer eens onbestuurbaar geraakt.

Coolassprov MC
14-12-07, 14:58
Geplaatst door Charlus
De SS Coolassprov MC is weer eens onbestuurbaar geraakt.

Ga nu maar weer emmers volschijten.

knuppeltje
14-12-07, 15:16
Geplaatst door Coolassprov MC
Ga nu maar weer emmers volschijten.

Weer een standaard uitdrukking van je, leer eens normaal te reageren en doe iets aan je La Tourette.

Coolassprov MC
14-12-07, 15:19
Geplaatst door knuppeltje
Weer een standaard uitdrukking van je, leer eens normaal te reageren en doe iets aan je La Tourette.

Dag kontenbonker!

:hihi:

knuppeltje
14-12-07, 15:58
Geplaatst door Coolassprov MC
Dag kontenbonker!

:hihi:

Niet dus, je vindt schelden en tieren gewoon het toppunt van innerlijke beschaving en intelligentie. :lachu:

Sallahddin
14-12-07, 17:43
Geplaatst door David
Ik wil geen mensen uitroeien hoor. Ik vind alleen dat homofobe denkbeelden moeten worden aangepakt.

Je onderschrift spreekt je tegen :geen misverstand erover mogelijk : spreekt boekendelen !!! :lol: :fparty: ,tenzij je niet achter je eigen onderschrift staat !!! :tover:

Zal ik een aanklacht tegen je indienen bij ....... wegens haatzaaien,discriminatie , oproepen tot geweld vooraal tegen gelovigen ......=de lijst is lang hoor!!!! :lol: ,betrek ik ook je maat wilders & co. er ook bij inderdaad !!! :denk: :lol:

:zwaai:

Sallahddin
14-12-07, 17:45
Geplaatst door Koala64
Don't worry mate.

I won't. :zwaai:

Da's ironish bedoeld hoor !!! :lol: =nu ben je de kluts kwijt ,geloof ik !!! =just kidding !!! !!!!!!!!!!!

:zwaai:

mark61
15-12-07, 11:26
Geplaatst door Coolassprov MC
Dag kontenbonker!

:hihi:

tsja, ik houd binnenkort weer op, maar toch nog even gemeld.