PDA

Bekijk Volledige Versie : Man trouwt hond...



III
14-12-07, 23:17
http://www.youtube.com/watch?v=Qf9Ffdo3ZfE&feature=related

Kijken wat het islambashersclubje nu weer zal aanslepen om dit te bagetelliseren of de islam erbij te slepen...

1973Tanger
14-12-07, 23:50
Geplaatst door III
http://www.youtube.com/watch?v=Qf9Ffdo3ZfE&feature=related

Kijken wat het islambashersclubje nu weer zal aanslepen om dit te bagetelliseren of de islam erbij te slepen...


Ten eerste hebben India en met name Hindoes gelukkig niks met islam te maken. Onder Hindoes is vrijwel alles heilig, van rivier, koe tot rat. Ook in polytheïsme, door het hebben van ontelbare goden blinken zij uit. Maar trouwen met een teef? Alstublieft III, in het vervolg deze linken niet meer hier naartoe brengen. Je hebt mijn hele nacht vergald. Hoedoe Bilah min saitan Razim.

III
15-12-07, 10:49
Geplaatst door 1973Tanger
Ten eerste hebben India en met name Hindoes gelukkig niks met islam te maken. Onder Hindoes is vrijwel alles heilig, van rivier, koe tot rat. Ook in polytheïsme, door het hebben van ontelbare goden blinken zij uit. Maar trouwen met een teef? Alstublieft III, in het vervolg deze linken niet meer hier naartoe brengen. Je hebt mijn hele nacht vergald. Hoedoe Bilah min saitan Razim.

Ben je nou werkelijk zo zielig?
Of heb ik zoveel macht over je?

Cursus begrijpend lezen iets voor je?

mark61
15-12-07, 11:03
Geplaatst door III
http://www.youtube.com/watch?v=Qf9Ffdo3ZfE&feature=related

Kijken wat het islambashersclubje nu weer zal aanslepen om dit te bagetelliseren of de islam erbij te slepen...

? Alles nog fris in de bovenkamer? Ach waarom vraag ik dat eigenlijk.

mark61
15-12-07, 11:05
Geplaatst door 1973Tanger
Ten eerste hebben India en met name Hindoes gelukkig niks met islam te maken.

10% van de Indiërs is moslim. Zegt het Moghulrijk je iets?


Onder Hindoes is vrijwel alles heilig, van rivier, koe tot rat. Ook in polytheïsme, door het hebben van ontelbare goden blinken zij uit. Maar trouwen met een teef? Alstublieft III, in het vervolg deze linken niet meer hier naartoe brengen. Je hebt mijn hele nacht vergald. Hoedoe Bilah min saitan Razim.

Het kan geen kwaad je te verdiepen in de materie alvorens er een soort van mening over te ventileren. Als je van niet-moslims begrip en respect verwacht voor de islam kan het geen kwaad dezelfde mate van begrip en respect voor andersdenkenden op te brengen.

mark61
15-12-07, 11:06
Geplaatst door III
Ben je nou werkelijk zo zielig?
Of heb ik zoveel macht over je?

Cursus begrijpend lezen iets voor je?

Vanwaar die agressiviteit? Valt er iets te begrijpen aan bovenstaand gezwets?

Shemharosh
15-12-07, 11:09
Geplaatst door III
http://www.youtube.com/watch?v=Qf9Ffdo3ZfE&feature=related

Kijken wat het islambashersclubje nu weer zal aanslepen om dit te bagetelliseren of de islam erbij te slepen...


hahhahha....hoe heet die hond?!!

1973Tanger
15-12-07, 12:19
Geplaatst door III
Ben je nou werkelijk zo zielig?
Of heb ik zoveel macht over je?

Cursus begrijpend lezen iets voor je?


Door zeker een link van een huwelijk tussen man en teef te plaatsen? Wat voor begrip moet men lezen bij iemand die daarop komt en dat hier dan vervolgens plaatst? Neem de reactie van Mark61 maar ter harte.

1973Tanger
15-12-07, 12:29
Geplaatst door mark61
10% van de Indiërs is moslim. Zegt het Moghulrijk je iets?



Het kan geen kwaad je te verdiepen in de materie alvorens er een soort van mening over te ventileren. Als je van niet-moslims begrip en respect verwacht voor de islam kan het geen kwaad dezelfde mate van begrip en respect voor andersdenkenden op te brengen.

Kijk laat het duidelijk zijn. Een huwelijk tussen man en teef, staat los van de materie waarin verdieping gezocht kan worden. Daar ben ik heel stellig en billijk in. Maar ik weiger pertinent over een huwelijk tussen man en teef te relativeren. Er zijn grenzen. Ik vind dat ronduit walgelijk. Zit die teef nu thuis met een schortje het eten klaarmaken en hoe zit het met haar rechten om van haar man te scheiden, wanneer ze aan de haal wil gaan met een goedgebekte buldog? Snap je, daar ben ik absoluut en kort in, zonder bij na te denken.

III
15-12-07, 12:59
Geplaatst door 1973Tanger
Door zeker een link van een huwelijk tussen man en teef te plaatsen? Wat voor begrip moet men lezen bij iemand die daarop komt en dat hier dan vervolgens plaatst? Neem de reactie van Mark61 maar ter harte.

Tja, het heet nieuws van de dag te zijn dit forum...
En wat mark61 betreft: dat is een trol, die staat op negeer.

Je moet weten dat er hier figuren zijn die op wat er ook komt een reactie plaatsen en daarin de islam met de haren erbij slepen.
Had ik dat niet kenbaar gemaakt in mijn openingspost, had die hier zeker al tussen gestaan.
Reacties van gekrenkte zielen en/of mensen die ervoor betaald worden om dit forum in de war te schoppen.
En natuurlijk word je als je dat aankaart er zelf van beschuldigd.
Lukt dat niet, gaan ze je pillen voorschrijven...

Dus dat jij in de verdediging schiet gaat mijn begripsvermogen ietwat te boven.
Ik hoop dat je dat begrijpt.
Zo niet, dan kan ik je aanbieden het één en ander via MSN te bespreken, want ik heb niet het idee dat jou nou duidelijk is wat mijn intenties zijn. Misschien dat ik je kan laten zien door met je te spreken.
Zeg maar wat je wilt.
Iedereen kan mij PM'en.
Behalve natuurlijk degenen die in mijn negeerlijst staan, maar die hebben bewezen niet van goede wil te zijn. Met hen in conclaaf te gaan zou energieverspilling zijn. Een grote zonde!

mark61
15-12-07, 14:18
Geplaatst door 1973Tanger
Kijk laat het duidelijk zijn. Een huwelijk tussen man en teef, staat los van de materie waarin verdieping gezocht kan worden.

Nou nee, het is symbolisch, heeft met het dier in kwestie (er wordt met meer dieren 'getrouwd') niets te maken, en heeft vzv. ik weet (ben geen expert) te maken met boetedoen voor zonden oid, om een nieuwe start te kunnen maken.

Ik vind dat je je toch maar even moet informeren. Het is je eigen fantasie die met je op de loop gaat.

mark61
15-12-07, 14:27
New Delhi ( nu.nl ) | 14 november 2007

Een man in het zuiden van India is zondag in een traditionele hindoeplechtigheid getrouwd met een teefje, als boetedoening voor het stenigen van twee andere honden. Dat heeft de Indiase krant Hindustan Times dinsdag bericht.

De 33-jarige P. Selvakumar trad in een hindoetempel in de zuidelijke staat Tamil Nadu in het huwelijk met de zwerfhond Selvi. Familieleden van de man hadden het teefje voor aanvang van de plechtigheid uitgekozen, gebaad en gekleed. In de Hindustan Times stond een foto van Selvakumar, gezeten naast Selvi, die een oranje sari en een bloemenkrans draagt.
Verlamd
Selvakumar zei dat er een vloek op hem rustte sinds hij vijftien jaar geleden twee honden had omgebracht en hun lichamen aan een boom had opgehangen. "Mijn handen en benen raakten verlamd en ik werd doof in één oor", zei hij. Volgens de Hindustan Times had een astroloog tegen Selvakumar gezegd dat hij alleen door de bruiloft kon genezen. Het is niet duidelijk of zijn gezondheid inmiddels vooruit is gegaan.

Zeer bijgelovige dorpelingen op het platteland van India houden soms trouwplechtigheden met honden en andere dieren omdat ze geloven dat het kan helpen om bepaalde vloeken af te weren.

Feestmaal
Na de plechtigheid genoten de bruidegom en zijn familie van een feestmaal. Selvi kreeg een broodje.


--------


Het hindoeïsme heeft alvast meer respect voor dieren dan veel andere geloven.

mark61
15-12-07, 14:30
Geplaatst door III
Je moet weten dat er hier figuren zijn die op wat er ook komt een reactie plaatsen en daarin de islam met de haren erbij slepen.
Had ik dat niet kenbaar gemaakt in mijn openingspost, had die hier zeker al tussen gestaan.

Idioot.


Reacties van gekrenkte zielen en/of mensen die ervoor betaald worden om dit forum in de war te schoppen.

Idioter.


En natuurlijk word je als je dat aankaart er zelf van beschuldigd.
Lukt dat niet, gaan ze je pillen voorschrijven...

Dat is idd de enige oplossing die ik zo gauw kan bedenken.

Slinger
15-12-07, 15:40
Geplaatst door III
Tja, het heet nieuws van de dag te zijn dit forum...
En wat mark61 betreft: dat is een trol, die staat op negeer.

Je moet weten dat er hier figuren zijn die op wat er ook komt een reactie plaatsen en daarin de islam met de haren erbij slepen.
Had ik dat niet kenbaar gemaakt in mijn openingspost, had die hier zeker al tussen gestaan.
Reacties van gekrenkte zielen en/of mensen die ervoor betaald worden om dit forum in de war te schoppen.
En natuurlijk word je als je dat aankaart er zelf van beschuldigd.
Lukt dat niet, gaan ze je pillen voorschrijven...

Dus dat jij in de verdediging schiet gaat mijn begripsvermogen ietwat te boven.
Ik hoop dat je dat begrijpt.
Zo niet, dan kan ik je aanbieden het één en ander via MSN te bespreken, want ik heb niet het idee dat jou nou duidelijk is wat mijn intenties zijn. Misschien dat ik je kan laten zien door met je te spreken.
Zeg maar wat je wilt.
Iedereen kan mij PM'en.
Behalve natuurlijk degenen die in mijn negeerlijst staan, maar die hebben bewezen niet van goede wil te zijn. Met hen in conclaaf te gaan zou energieverspilling zijn. Een grote zonde!

Er is er maar één die de islam er in dit topic met de haren heeft bijgesleept, en dat ben jij!

1973Tanger
15-12-07, 16:50
Geplaatst door mark61
Nou nee, het is symbolisch, heeft met het dier in kwestie (er wordt met meer dieren 'getrouwd') niets te maken, en heeft vzv. ik weet (ben geen expert) te maken met boetedoen voor zonden oid, om een nieuwe start te kunnen maken.

Ik vind dat je je toch maar even moet informeren. Het is je eigen fantasie die met je op de loop gaat.

Naast het feit dat een leven zonder fantasie haast kleurloos is (vraag het eens een kunstenaar), vind ik het van bedorven fantasie betuigen (ongeacht symbolisch bedoeld), van iemand om een teef in een keurslijf te plaatsen. Die teef vraagt er niet om. Misschien ben jij zo onverschillig, dat je daar begrip voor hebt, maar ik vind het gewoon "Monkar", deze uit de hand gelopen dierenliefde.

III
15-12-07, 22:39
Hey Tanger1973, je mag wel antwoorden hoor.
Ik plaats iets omdat het nieuws is.
En zo fucking shocking is het nou ook weer niet.
Die man trouwt met een hond om zo zijn handicap te kunnen inlossen, niet om de huwelijkse plicht als je dat soms dacht!

Ik weet niet wat er in je is gevaren om te denken dat ik dit plaats om jouw fantasie te testen!
Smakeloos naar mijn smaak!

1973Tanger
15-12-07, 22:54
Geplaatst door III
Hey Tanger1973, je mag wel antwoorden hoor.
Ik plaats iets omdat het nieuws is.
En zo fucking shocking is het nou ook weer niet.
Die man trouwt met een hond om zo zijn handicap te kunnen inlossen, niet om de huwelijkse plicht als je dat soms dacht!

Ik weet niet wat er in je is gevaren om te denken dat ik dit plaats om jouw fantasie te testen!
Smakeloos naar mijn smaak!

Alles met welke intentie dan ook te trouwen met dieren is voor een moslim verwerpelijk. Het is ethisch onzinnig. Ook voor de grap of lol, terwijl het in dit geval het behoorlijk serieus uitzag. Verder laat ik het hierbij.

III
16-12-07, 02:26
Geplaatst door 1973Tanger
Alles met welke intentie dan ook te trouwen met dieren is voor een moslim verwerpelijk. Het is ethisch onzinnig. Ook voor de grap of lol, terwijl het in dit geval het behoorlijk serieus uitzag. Verder laat ik het hierbij.

Hey, de enige reden dat ik over moslims begon was, omdat er hier lieden zijn die de islam er graag overal bij betrekken. Alles wat negatief is dan.
Moet jou toch wel zijn opgevallen.

Ach, weet je: laat ook werkelijk maar...

Cazzo di culo, niet eens tegen een grapje kunnen ze hier!

M@riska
16-12-07, 09:32
This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.

Shemharosh
16-12-07, 10:23
Geplaatst door 1973Tanger
Ten eerste hebben India en met name Hindoes gelukkig niks met islam te maken. Onder Hindoes is vrijwel alles heilig, van rivier, koe tot rat. Ook in polytheïsme, door het hebben van ontelbare goden blinken zij uit. Maar trouwen met een teef? Alstublieft III, in het vervolg deze linken niet meer hier naartoe brengen. Je hebt mijn hele nacht vergald. Hoedoe Bilah min saitan Razim.

ga slapen ga....tot een paar maanden geleden kende India,grootste democratie ter wereld,een moslim als president,en India is na Indonesie het grootste moslim"land" ter wereld,er wonen er meer dan 120 miljoen Moslims!!!!...khlaqa allaho ma ya shaá!!!

1973Tanger
16-12-07, 13:47
Geplaatst door Shemharosh
ga slapen ga....tot een paar maanden geleden kende India,grootste democratie ter wereld,een moslim als president,en India is na Indonesie het grootste moslim"land" ter wereld,er wonen er meer dan 120 miljoen Moslims!!!!...khlaqa allaho ma ya shaá!!!

Ik dacht dat door het Rijksvaccinatie programma, hondsdolheid hier in Nederland niet meer voorkwam? Er moet hoognodig onderzoek gedaan worden naar zo'n lange incubatietijd.

Shemharosh
18-12-07, 12:41
Geplaatst door 1973Tanger
Ik dacht dat door het Rijksvaccinatie programma, hondsdolheid hier in Nederland niet meer voorkwam? Er moet hoognodig onderzoek gedaan worden naar zo'n lange incubatietijd.


ga slapen ga....

III
18-12-07, 13:48
Geplaatst door Shemharosh
ga slapen ga....

Maar je moet toegeven dattie leuk was!
:stout: