PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat is daarop Uw antwoord.



Divine_70
19-12-07, 14:31
Geplaatst door III

Als je denkt dat je meer bent dan een acteur in een rol of een poppetje in een spel, dan kun je je er toch naar gedragen?
Waarom willen mensen toch steeds maar (andermans) bloed zien?

:duim:

Hawa
19-12-07, 15:41
Bloedwraak! Bloeddonor. Bloed. Rood bloed. Blauw bloed. Theater aan het water aan bloed. Bloed als water. Water in bloed. Mens in bloed. Baarensweeen in bloed. Dokter in het bloed. Man ontmaagd maagd in het bloed. Doekje voor het bloedden. Bloedneus. Bloeddoorlopende ogen. Bloed in de maandstonde. Menstruatie bloed. Verkeerd bloed. Bloedworst. Eetsmakelijk!

knuppeltje
19-12-07, 16:09
Geplaatst door Hawa
Bloedwraak! Bloeddonor. Bloed. Rood bloed. Blauw bloed. Theater aan het water aan bloed. Bloed als water. Water in bloed. Mens in bloed. Baarensweeen in bloed. Dokter in het bloed. Man ontmaagd maagd in het bloed. Doekje voor het bloedden. Bloedneus. Bloeddoorlopende ogen. Bloed in de maandstonde. Menstruatie bloed. Verkeerd bloed. Bloedworst. Eetsmakelijk!

Nou nou Hawa, jij lust er wel bloed van ist niet? :confused:

Eni
19-12-07, 16:14
Dit is een zeiktopic Divine. Open nog eens zoals vroegah topics over viberators en opblaaspoppen. Dat waren nog eens tijden!

knuppeltje
19-12-07, 16:47
Geplaatst door Eni
Dit is een zeiktopic Divine. Open nog eens zoals vroegah topics over viberators en opblaaspoppen. Dat waren nog eens tijden!

Zit jij stiekum een beetje te hopen dat ze hier buiten gesmeten wordt? :gsm: :schreeuw:

Divine_70
19-12-07, 21:08
Geplaatst door Eni
Dit is een zeiktopic Divine. Open nog eens zoals vroegah topics over viberators en opblaaspoppen. Dat waren nog eens tijden!

Ach ja man, dat waren nog eens tijden. :jammer:
Maar ja.. lees Knuppeltje. http://www.cosgan.de/images/midi/traurig/a070.gif

III
20-12-07, 00:43
Geplaatst door Divine_70
:duim:

Ja, nog zes keer die spreuk droppen en ik ga het verwijfde er ook van zien...
:belgie:

Divine_70
20-12-07, 21:26
Geplaatst door III
Ja, nog zes keer die spreuk droppen en ik ga het verwijfde er ook van zien...
:belgie:

Neem de tijd, zo`n spreuk kan alleen maar komen van een wijf met ballen. :roker:

Hawa
21-12-07, 19:53
Neem de tijd, zo`n spreuk kan alleen maar komen van een wijf met ballen.

Kerstballen! Die in het water vallen! Gkleurde en geokerde ballen. Spierballen taal!
Jazeker spierballen taal.
Bloed aan de paal.Op zoek naar bloed. Slaan tot bloedens toe. Bloed moet vloeien. Bloed als water. Water is water. En bloed is het water van het menselijk lichaam. Zoals God heeft gegeven aan ons het bloed. Het geven aan leven aan een klonter aan bloed.
Bloed donar.
Bloed mooi.
En we gaan weer als macho zijn spier ballen hanteert. Mijn vrouw. Mijn vriendin, heb je er zin in. Mep. Mep op oog. Mep cultuur. Macho cultuur. Mijn en dijn cultuur. Niks cultuur. Zwakte!
Bloedkoraal.
Karmijnrood!
Oevers van de rode Rivier.
Het rode Korenveld.
De kleur rood in de Persiche tapijten. De geaden aan de Kardinalen, en de Paus.
Het bloed van alle volkeren zegeviert in het ritme van overwinningen in geslaagde bloed. Bloedzuiver. De kunst van het bloedrige water. Het bloed,ons bloed, totdat je ons weegt...Zege het bloed! Het water van ons lichaam. Schilderingen gemaakt van bloed. In holocaust bloed. Bloed is kleur. Kleur op mijn wangen,op mijn lippen.
Bloed aan hals van al die dieren in Halal geslacht. Bloed! Bloed aan wraak aan massa bloed productie, bloed aan vlees, bloed aan eten, en ijzer.
Het bloed..de vloed...het water...bloed..rood..vuur..warmte..leeuw..boogschu tter en ram..Vuur tekens in bloed.

Divine_70
21-12-07, 20:41
Geplaatst door Hawa
Neem de tijd, zo`n spreuk kan alleen maar komen van een wijf met ballen.

Kerstballen! Die in het water vallen! Gkleurde en geokerde ballen. Spierballen taal!
Jazeker spierballen taal.
Bloed aan de paal.Op zoek naar bloed. Slaan tot bloedens toe. Bloed moet vloeien. Bloed als water. Water is water. En bloed is het water van het menselijk lichaam. Zoals God heeft gegeven aan ons het bloed. Het geven aan leven aan een klonter aan bloed.
Bloed donar.
Bloed mooi.
En we gaan weer als macho zijn spier ballen hanteert. Mijn vrouw. Mijn vriendin, heb je er zin in. Mep. Mep op oog. Mep cultuur. Macho cultuur. Mijn en dijn cultuur. Niks cultuur. Zwakte!
Bloedkoraal.
Karmijnrood!
Oevers van de rode Rivier.
Het rode Korenveld.
De kleur rood in de Persiche tapijten. De geaden aan de Kardinalen, en de Paus.
Het bloed van alle volkeren zegeviert in het ritme van overwinningen in geslaagde bloed. Bloedzuiver. De kunst van het bloedrige water. Het bloed,ons bloed, totdat je ons weegt...Zege het bloed! Het water van ons lichaam. Schilderingen gemaakt van bloed. In holocaust bloed. Bloed is kleur. Kleur op mijn wangen,op mijn lippen.
Bloed aan hals van al die dieren in Halal geslacht. Bloed! Bloed aan wraak aan massa bloed productie, bloed aan vlees, bloed aan eten, en ijzer.
Het bloed..de vloed...het water...bloed..rood..vuur..warmte..leeuw..boogschu tter en ram..Vuur tekens in bloed.

En verder is alles goed? :wtf:

III
22-12-07, 10:34
Geplaatst door Divine_70
En verder is alles goed? :wtf:

Ja, onze huispoëet.

Coolassprov MC
22-12-07, 11:07
Geplaatst door III
Ja, onze huispoëet.

waarom doet jij niet even jouw mailboxie de doxie leegegnenee?

III
22-12-07, 11:31
Geplaatst door Coolassprov MC
waarom doet jij niet even jouw mailboxie de doxie leegegnenee?

Omdat de laatsten de eersten zullen zijn.
Dit betekent geenszins dat de eersten de laatsten gaan zijn...
Waarom?
Ten eerste zit daarin geen recht.
En ten tweede zal de consequentie van éénheidsvorming zijn dat er alleen eersten zullen zijn.

Ik kom wel even op MSN, maffe ketel!
:boogie: