PDA

Bekijk Volledige Versie : Offerfeest bericht van President Bush



mark61
23-12-07, 20:25
Graag wil ik aan alle Moslims die het Offerfeest (Eid al-Adha) vieren mijn beste wensen sturen.

Tijdens de viering van het Offerfeest (Eid al-Adha) denken Moslims over de hele wereld na over het onwankelbare geloof van Abraham en zijn vertrouwen in God toen hem gevraagd werd zijn zoon te offeren. De feestdagen geven Moslims de gelegenheid om met hun familie en vrienden de gehoorzaamheid van Abraham te eren en hun dankbaarheid te tonen voor de vele zegeningen van God. Tegelijkertijd worden tijdens dit feest belangrijke waarden zoals medeleven en toewijding doorgegeven aan onze toekomstige generaties.

Amerika is een land met veel religies en onze samenleving wordt verrijkt door onze Moslim burgers. De vriendelijkheid, vrijgevigheid en welwillendheid van de Amerikaanse Moslims die tijdens dit feest en door het jaar heen getoond worden, hebben bijgedragen aan de kracht en vitaliteit van onze Natie. Ik wens dat allen die het Offerfeest (Eid al-Adha) vieren liefde en warmte zullen vinden tijdens dit prachtige feest.

Laura en ik sturen onze beste wensen voor een gedenkwaardige viering.

GEORGE W. BUSH

Altijd lol met Sjors.

1973Tanger
23-12-07, 21:21
Geplaatst door mark61
Graag wil ik aan alle Moslims die het Offerfeest (Eid al-Adha) vieren mijn beste wensen sturen.

Tijdens de viering van het Offerfeest (Eid al-Adha) denken Moslims over de hele wereld na over het onwankelbare geloof van Abraham en zijn vertrouwen in God toen hem gevraagd werd zijn zoon te offeren. De feestdagen geven Moslims de gelegenheid om met hun familie en vrienden de gehoorzaamheid van Abraham te eren en hun dankbaarheid te tonen voor de vele zegeningen van God. Tegelijkertijd worden tijdens dit feest belangrijke waarden zoals medeleven en toewijding doorgegeven aan onze toekomstige generaties.

Amerika is een land met veel religies en onze samenleving wordt verrijkt door onze Moslim burgers. De vriendelijkheid, vrijgevigheid en welwillendheid van de Amerikaanse Moslims die tijdens dit feest en door het jaar heen getoond worden, hebben bijgedragen aan de kracht en vitaliteit van onze Natie. Ik wens dat allen die het Offerfeest (Eid al-Adha) vieren liefde en warmte zullen vinden tijdens dit prachtige feest.

Laura en ik sturen onze beste wensen voor een gedenkwaardige viering.

GEORGE W. BUSH

Altijd lol met Sjors.

Daar is de maloot wel laat mee, misschien de maan niet gezien?

mark61
23-12-07, 22:20
Geplaatst door 1973Tanger
Daar is de maloot wel laat mee, misschien de maan niet gezien?

Kweenie of ie laat was, dat ligt meer aan mij.

1973Tanger
23-12-07, 23:00
Geplaatst door mark61
Kweenie of ie laat was, dat ligt meer aan mij.

Ja dat had ik al door hoor, gewoon uit het raam kijken en zien.

Tomas
24-12-07, 08:22
Hoeveel kredieieten levert zo'n briefje nou eigenlijk op? Hoeveel moslims mag ie hierdoor weer naar hun schepper retourneren?

mark61
24-12-07, 10:25
Geplaatst door 1973Tanger
Ja dat had ik al door hoor, gewoon uit het raam kijken en zien.

Het is en was bewolkt. Maarre, het ging toch om wanneer Bush uit het raam keek? Eh jij wou toch dat er 1 datum was, ongeacht wat er buiten te zien viel? Pfff in de war?

mark61
24-12-07, 10:25
Geplaatst door Tomas
Hoeveel kredieieten levert zo'n briefje nou eigenlijk op? Hoeveel moslims mag ie hierdoor weer naar hun schepper retourneren?

Ik vrees dat ie nog aan het aflossen is.

Sallahddin
24-12-07, 17:54
Geplaatst door mark61
Graag wil ik aan alle Moslims die het Offerfeest (Eid al-Adha) vieren mijn beste wensen sturen.

Tijdens de viering van het Offerfeest (Eid al-Adha) denken Moslims over de hele wereld na over het onwankelbare geloof van Abraham en zijn vertrouwen in God toen hem gevraagd werd zijn zoon te offeren. De feestdagen geven Moslims de gelegenheid om met hun familie en vrienden de gehoorzaamheid van Abraham te eren en hun dankbaarheid te tonen voor de vele zegeningen van God. Tegelijkertijd worden tijdens dit feest belangrijke waarden zoals medeleven en toewijding doorgegeven aan onze toekomstige generaties.

Amerika is een land met veel religies en onze samenleving wordt verrijkt door onze Moslim burgers. De vriendelijkheid, vrijgevigheid en welwillendheid van de Amerikaanse Moslims die tijdens dit feest en door het jaar heen getoond worden, hebben bijgedragen aan de kracht en vitaliteit van onze Natie. Ik wens dat allen die het Offerfeest (Eid al-Adha) vieren liefde en warmte zullen vinden tijdens dit prachtige feest.

Laura en ik sturen onze beste wensen voor een gedenkwaardige viering.

GEORGE W. BUSH

Altijd lol met Sjors.


_"Je t'aime!!!!" :denk: :fuckit:
_"moi non plus !!!" :fparty:


I bet my own life on it that the Goddamned dumb_bastard_criminal .... did not mean a single word he uttered _said!!! :aftel: :fplet: :kotsen2:

"Butchering" muslims .... & expressing the best wishes for them at the same time ... can certainely not go together ;no way !!!! :tover:

Kortom: Bush : cut the crap & fuck off : drop dead ,hypocrit monster !!!

Wish u a very painful ;sad & deadly christmas , & a very terrible new year 2008;Mr.Bush !!! :stomp: :gefeli: :lol: & the same end as your buddy_brother in sin & crime : Sharon (zit nog steeds in coma ,geloof ik :wij horen niets meer over z'n toestand ,verschrikkelijk toestand ,hoop ik uit de grond van mijn hart !!! ) :stomp: :gefeli:


En.... inderdaad , mijn beste wensen voor alle integere fatsoenlijke christenen en andere meevierenden = Prettige kerstdagen inderdaad !!!! :gefeli:

En... al bij voorbaat: happy new year 2008 voor alle fatsoenlijke goede mensen op aarde inderdaad....; inclusief van die aardige alcoholisten ;(no offense,just kidding!!! :lol: );zoals onze Mark61!!! =best wishes !!!!:lol: :gefeli: !!!!

:zwaai:

Slinger
24-12-07, 18:09
Geplaatst door Sallahddin
_"Je t'aime!!!!" :denk: :fuckit:
_"moi non plus !!!" :fparty:


I bet my own life on it that the Goddamned dumb_bastard_criminal .... did not mean a single word he uttered _said!!! :aftel: :fplet: :kotsen2:

"Butchering" muslims .... & expressing the best wishes for them at the same time ... can certainely not go together ;no way !!!! :tover:

Kortom: Bush : cut the crap & fuck off : drop dead ,hypocrit monster !!!

Wish u a very painful ;sad & deadly christmas , & a very terrible new year 2008;Mr.Bush !!!

:zwaai:

Kom op Sallahdin, je hebt de echte kerstgedachte nog niet te pakken. Weet je dan niet in WOI in de kerstnacht tussen de loopgraven de geweren en de mitrailleurs zwegen en in het niemandsland de vijanden gezamenlijk kerstfeest vierden?

Sallahddin
24-12-07, 18:23
Geplaatst door Slinger
Kom op Sallahdin, je hebt de echte kerstgedachte nog niet te pakken. Weet je dan niet in WOI in de kerstnacht tussen de loopgraven de geweren en de mitrailleurs zwegen en in het niemandsland de vijanden gezamenlijk kerstfeest vierden?

Lees het vervolg van mijn post dan ,Slinger :

Bush bijv. is de p"ersoonlijking_reincarnatie" van het kwaad zelf , bij wijze van spreken dan !!! :lol: : kan ik geen beste wensen voor hebben ;no way ;voor de rest van de fatsoenlijk _integer mensheid wel ; whatever or whoever that might be !!! :gefeli:

Mijn hart zit vol met liefde;..... voor deze laatsten :fparty: :gefeli: ; voor de eerst & co. (Bush & co.) alleen maar verachting ;minachting ,haat;compassie ... helaas !!!!! : can't help it indeed !!!! :auw:

Merry christmas & happy new year again : i'm gone again:take care !!!


:zwaai:

Sallahddin
25-12-07, 13:02
Geplaatst door Slinger
Kom op Sallahdin, je hebt de echte kerstgedachte nog niet te pakken.


Kerstgedachte ??? :

Vieren wij geen kerst hoor ;maar bekijk het volgende :

Imagine: the following :

Imagine something much bigger than "Imagine.... " of Jhon Lenon :lol: ; "I have a dream ..." of Martin Luther King or even a christmas_thought or story!!!!: :rood:

Imagine a tiny little planet ;much more less than a single drop of water in size in comparison with the huge limitless "ocean"_universe which it makes a part of :a very insignificant tiny part would u add ...:huge universe beyond human imagination,perception;knowledge; comprehension ,intelligence.... (check human science itself on that matter !!!)!!!

Imagine the "microscopic" creatures on this tiny little planet ;in comparison with the whole universe ...this huge universe with all its secrets ,treasures; hidden wisdom ; mysteries ,answers & questions ....possible life !!!!=mankind on this tiny little planet is insignificant & meaningless in comparison indeed ... if we do not consider the following :

Humankind is one of those creatures .... the only one on earth blessed with a very precious DIVINE gift : the human spirit : divine in nature 'cause part of the huge beyond imagination source of divine energy & limitless power or whatever that is : God;we can only imagine knowingly that even our own wildest imagination or even knowledge ,scientific or not ,cannot get "a grip "of that all....hundreds of centuries prove that evident fact ....

That divine part spirit of human kind is the most precious & valuable property of humans individually & collectivally : it's a huge source of good ,joy,satisfaction , happiness , "progress", spiritual elevation;miracles ... when it's directed at the service of its main source :God ; with gratitude ;recognition.... in harmony with the whole universe & with itself as a part of it & at the service of the human race ; while using all the natural & other treasures ,gifts ,.... disposed at the service of mankind on this planet ....

This divine human spirit ; "intelligence".... can be also a source of destruction,self_destruction ;pain ,suffering, a loss of meaning of life & existence ,despair, foolishness ,backwardness; ignorance, cruelty, wars ,killings ,injustice .... when it's taken away from its main source & directed against it & against itself in fact : That does certainly not "effect" God in any way :God do not need us ,we need God ....

God's mercy;generosity,forgiveness ,compassion...towards the human kind is beyond any limit : God blessed us with His own messages throughout His many messengers:Jesus ;Moses & Mohammed are part of many other messengers & prophets for that matter ....from the same ,one & only unique God .... 'cause He knows that we cannot see the whole pic on our own & that we would be lost away from Him & without Him ....

To declare "God dead" as part of humankind so-called "evolution" is the ultimate foolishness ,ignorance & ARROGANCE of humankind against its creator & benefactor ,exactely as satan did when he refused to obey God & "bow for the newly created mankind then:in the persons of Adam & Eva ; which he despised and considered as not worthy of his respect ... even if that meant desobeying God =ARROGANCE "....

Especially Adam was mostly to blame for not listening to God when He ordered Adam & Eva NOT to eat from the forbidden tree ,whatever that was ...Later on ;God forgave Adam & Eva for their desobedience but "kicked them " out of paradise as we all know... 'cause they did not listen to God ...

Human kind gets another chance on earth to reconciliate itself with its creator & obey Him ... to recover its lost paradise.... while fighting evil in itself ,in the world and in the person of satan : the most vicious enemy of mankind beside humankind itself ....

Human divine spirit gotta return willingly & gladly to its creator while it's still "trapped" in its physical body ;as it ultimately & litterally does when the body dies :then & only then would even the sky NOT even be the limit for mankind : only then different poeples & volks can get together in all peace;love & harmony ! ... & have an eternal good life in the after_life too in fact = & that's the best thing i can wish for this 'Godless" ,lost & miserable arrogant fool ignorant ... mankind !!!!

:zwaai:








..