PDA

Bekijk Volledige Versie : ''Radicaal'' pamflet verspreid in A'dam Oost en West



InSennia
27-12-07, 17:39
Radicaal pamflet verspreid in Oost
Donderdag 27 december 2007

De radicaal-islamitische organisatie Hizb ut Tahrir (HUT) verspreidt in de Indische buurt in Oost pamfletten. Moslims worden daarin opgeroepen zich te verzetten tegen een film waarin 'de Edele Koran wordt bespot en vernederd'.
De film waarop wordt gedoeld is zeer waarschijnlijk de film over 'de misstanden in de Koran' die kamerlid Geert Wilders in januari wil vertonen. De opstellers van het pamflet, dat ook in West, Zaandam en Den Haag is bezorgd, melden dat 'het verdedigen van de edele Koran een islamitische plicht is'.
Het kabinet meldde in 2005 dat HUT een gevaar kan vormen voor de democratie.

Pamflet (http://www.at5.nl/upload/200712/20071226_1646_islam-folder.jpg)

Wortel
27-12-07, 18:07
Bij ons op Rotterdam-Zuid ging datzelfde pamflet ook al rond. Ik heb er zelf mee in mijn handen gestaan na het openen van een brievenbus.

rami_elharrak
27-12-07, 21:01
Geplaatst door InSennia
Radicaal pamflet verspreid in Oost
Donderdag 27 december 2007

De radicaal-islamitische organisatie Hizb ut Tahrir (HUT) verspreidt in de Indische buurt in Oost pamfletten. Moslims worden daarin opgeroepen zich te verzetten tegen een film waarin 'de Edele Koran wordt bespot en vernederd'.
De film waarop wordt gedoeld is zeer waarschijnlijk de film over 'de misstanden in de Koran' die kamerlid Geert Wilders in januari wil vertonen. De opstellers van het pamflet, dat ook in West, Zaandam en Den Haag is bezorgd, melden dat 'het verdedigen van de edele Koran een islamitische plicht is'.
Het kabinet meldde in 2005 dat HUT een gevaar kan vormen voor de democratie.

Pamflet (http://www.at5.nl/upload/200712/20071226_1646_islam-folder.jpg)

Gevaar vormen voor de democratie!! :lole:
Democratie geeft je t recht om anderen te beledegen: first lesson in Apartheid door t NL kabinet.
PS: Apartheid is een NL wooooooord!!!! :vlammen:

AdamRon
27-12-07, 21:29
Wat willen deze lui nou, mensen proberen op te hitsen tegen andere mensen (die wel goed willen doen, die wel goed bezig zijn in Nederland zodat ze het respect krijgen die ze verdienen)..

Deze lui grijpen elke reden aan (hoe miniscuul hij ook is) om voor oproer te zorgen..

Laten ze hun Jihad uitvechten in die zandbak waar ze vandaan komen, en laat de moslims die in Nederland will intregeren met rust..

Het enigste wat ze doen is elke keer de Islam erbij halen, (lees andere medemensen erbij betrekken die er niks mee te maken (willen) hebben.
Enkel maar om hunzelf een reden te geven om hun dingetje to willen doen maar geen reden hadden.. zo ze zoeken constant naar dingetjes om hunzelf een reden te geven..
Voor wat ?

Een burgeroorlog creeren in een niet moslim land?

Wees blij dat Nederland (en andere landen) een tolerant land is..
Eens is de grens bereikt..
Daar wachten deze lui op

AdamRon
27-12-07, 21:32
Ps...

Hebben de makers van dit vodje de bewuste film gezien ?????

Is dat niet met voorbedachte rade iet creeren voordat ze uberhaubt bewijzen daarvoor hebben ?

Rabi'ah.
28-12-07, 12:38
Geplaatst door AdamRon
Wat willen deze lui nou, mensen proberen op te hitsen tegen andere mensen (die wel goed willen doen, die wel goed bezig zijn in Nederland zodat ze het respect krijgen die ze verdienen)..

Deze lui grijpen elke reden aan (hoe miniscuul hij ook is) om voor oproer te zorgen..

Laten ze hun Jihad uitvechten in die zandbak waar ze vandaan komen, en laat de moslims die in Nederland will intregeren met rust..

Het enigste wat ze doen is elke keer de Islam erbij halen, (lees andere medemensen erbij betrekken die er niks mee te maken (willen) hebben.
Enkel maar om hunzelf een reden te geven om hun dingetje to willen doen maar geen reden hadden.. zo ze zoeken constant naar dingetjes om hunzelf een reden te geven..
Voor wat ?

Een burgeroorlog creeren in een niet moslim land?

Wees blij dat Nederland (en andere landen) een tolerant land is..
Eens is de grens bereikt..
Daar wachten deze lui op

Leer Nederlands en ga je frustraties en islamofobie eens ergens anders botvieren. :zwaai:

rami_elharrak
28-12-07, 12:58
Geplaatst door AdamRon
Wat willen deze lui nou, mensen proberen op te hitsen tegen andere mensen (die wel goed willen doen, die wel goed bezig zijn in Nederland zodat ze het respect krijgen die ze verdienen)..

Deze lui grijpen elke reden aan (hoe miniscuul hij ook is) om voor oproer te zorgen..

Laten ze hun Jihad uitvechten in die zandbak waar ze vandaan komen, en laat de moslims die in Nederland will intregeren met rust..

Het enigste wat ze doen is elke keer de Islam erbij halen, (lees andere medemensen erbij betrekken die er niks mee te maken (willen) hebben.
Enkel maar om hunzelf een reden te geven om hun dingetje to willen doen maar geen reden hadden.. zo ze zoeken constant naar dingetjes om hunzelf een reden te geven..
Voor wat ?

Een burgeroorlog creeren in een niet moslim land?

Wees blij dat Nederland (en andere landen) een tolerant land is..
Eens is de grens bereikt..
Daar wachten deze lui op

Democratie kent geen Moslim of niet Moslim land, en binnen democratie willen deze mensen voor hun rechten staan!!!
Mogen ze wel?
(Stand up for your right) wordt toch door iederen en voor iedereen gezongen?
Als t om Islam en Moslims gaat , dan wordt iedereen bang voor een oorlog!! Stupide genoeg worden nooit movies over Zionisme, Jews, in hun dagelijkse masacres tegen Palestijnen gemaakt in deze vrije en democratisch landen!!! Strange eh! :confused:

AdamRon
28-12-07, 21:33
Ik ben woonachtig in de buurt van Mercatorplein in Amsterdam..
Ik heb Islamieten boven, ondermij and naast mij..

Heb een hele goede vestandhouding met deze mensen omdat ik deze mensen zie als medemensen en niet als Islamiet... Dat vind ik een normale gang van zaken.. mijn buren vinden dat ook..

War het mij om gaat dat deze mensen er zo langzamerhand kotsmisselijk worden van dit soort groeperingen die (Onder he mom van geloofsovertuiging) scheve verstandhoudingen creeren onder bevolkingsgroupen van verschillende afkomst..

Ze zijn er moe van dat zij hierin betrokken worden om het simpele feit dat zij ook Moslim zijn, dat is wat ik om mij heen zie.
Zo ik vind het ronduit belachelijk om meteen Islamofoob te gaan roepen.
Het zijn juist deze mensen die graag de aandacht naar zich toe trekken en dan het geloof erbij gaan halen, ik vind dat complete bullshit..

Mensen zoals mijn Moslim buren zijn naar Nederland gekomen om hier een beter bestaan op te bouwen, iets wat in hun eigen land niet mogenlijk was.. Mijn zegen hebben ze.. ik geef ze groot gelijk want ik zou mischien hetzelfde doen.
Deze mensen zijn het zolangzamerhand zat dat bepaalde groeperingen bij het minste geringste de Islam erbij halen zodat ook zij zich aangesproken voelen omdat ze Moslim zijn..

Laat deze mensen toch met rust, laat ze hun geloof beleiden zoals zij dat willen... en niet zoals een paar radicale imbecielen dat graag willen zien hier in Nederland....
Of is dit een afwijkende denkwijze...


rami_elharrak,
Je hebt groot gelijk met je reactie over de Israel
Mijn vrouw komt uit de Oekraine (voordat ik daar commentaar op krijg, ja.. Ze is Orthodox Christen), haar broer zit in het leger en moest de Gazastook in samen met andere westerse landen.
Hij heeft videobeelden gemaakt van een Israelishe aanval op een markt en heeft de video (ilegaal) meegenomen naar huis en heeft mij deze beelden laten zien.. ik werd er gewoon onpasselijk van..
Dit soort beelden zie je niet... wel de raket en zelfmoord aanslagen..

Het is allemaal gewoon een vies politiek spelletje

Ik weet wat Isreal uitspookt in de Gaza, iets wat niet in het nieuws komt, ik noem dat eenzijdige berichtgeving van de Media.

Soms denk ik,
Hebben de Joden in Israel niets geleert van 40 /45 ?.. wants ze zijn zelf geen haar beter dan Hitler.. ze hebben dezelfde praktijken..
Daar is de zogenoemde Ijzeren Generaal mee begonnen in de Kipoer oorlog.

Hoop dat ik een beetje duidelijk geweest ben..

Groeten