PDA

Bekijk Volledige Versie : gh.wille wenst!



III
31-12-07, 23:41
ok ff deze nog : er staat een"" halve gare "" aan de waterkant hij gooit telkens een munt van 2 euro de plomp in klapt in z,n handen en roept ....ppssst boem iemand zegt : waarom doe je dat doodzonde van al dat geld ??mannetje zegt ik SPEEL oudejaars avond na .


George Wille wenst jullie voor het nieuwe jaar dat wat jullie hem ook zouden wensen.
Hij laat groeten!
:duim:

foxcave
01-01-08, 09:44
mmmm, in dat geval wens ik hem als het moment daar is een snelle dood, zonder lange lijdens weg.

Verder wens ik hem natuurlijk ook een voorspoedig, gezond en gelukkig 2008.

III
01-01-08, 13:49
Geplaatst door foxcave
mmmm, in dat geval wens ik hem als het moment daar is een snelle dood, zonder lange lijdens weg.

Verder wens ik hem natuurlijk ook een voorspoedig, gezond en gelukkig 2008.

Gereflecteerd lezende zie ik dit uit een goed hart komend.

Ik maak ook maar van het moment gebruik om iedereen te zeggen dat dat wat ze anderen wensen hen zelf over de weg zal komen in welke vorm dan ook.
Mijn wens verandert daar echter niets in.
Het Universum werkt zoals het Universum werkt.
Ik kan alleen mijn kijk erop bijstellen. Elke dag opnieuw...

Het is net als een SMS-je.
Je kunt de service niet versturen. De service maakt het mogelijk dat de short message verstuurd kan worden.

Ron Haleber
02-01-08, 12:21
Geplaatst door foxcave
mmmm, in dat geval wens ik hem als het moment daar is een snelle dood, zonder lange lijdens weg.

Verder wens ik hem natuurlijk ook een voorspoedig, gezond en gelukkig 2008.

Ik schrok en belde - na lange tijd - George maar even op - zijn nummer had ik nog ergens liggen. :gsm:

Want die post vond ik echt niet leuk voor hem - alsof hij echt dement zou zijn geworden... :gsm:

George blijkt hardstikke helder - leuk gesprek met hem gehad!

Maar hij heeft wel te kampen met zware kwalen, o.a. beenmergkanker - dat mag ik van hem vertellen... :auw2:

Maar met de nodige medicijn houdt deze stoere oude zeerob zich staande! Aan het roer van zijn schip...!

In de kajuit kookt hij nog steeds zijn eigen potje! :lol:

Met zijn ogen gaat het wat beter en hij kan de postings hier lezen - maar er zelf niet op reageren...

Hij wenst jullie al het beste toe voor 2008. En ik heb hem sterkte toegewenst met zijn kwalen, dat hij er maar weer helemaal bovenop komt!