PDA

Bekijk Volledige Versie : Minstens 30 mensen levend verbrand in kerk



Marsipulami
01-01-08, 14:11
Minstens 30 mensen levend verbrand in kerk in Kenia

Minstens dertig mensen zijn levend verbrand in een kerk in Eldoret, waar zij hun toevlucht hadden gezocht om het aanhoudende geweld in Kenia na de presidentsverkiezingen in het Oost-Afrikaanse land te ontlopen. Dat is in politiekringen en van het Rode Kruis vernomen. (afp/tdb)

lihoed
05-01-08, 10:59
Geplaatst door Marsipulami
Minstens 30 mensen levend verbrand in kerk in Kenia

Minstens dertig mensen zijn levend verbrand in een kerk in Eldoret, waar zij hun toevlucht hadden gezocht om het aanhoudende geweld in Kenia na de presidentsverkiezingen in het Oost-Afrikaanse land te ontlopen. Dat is in politiekringen en van het Rode Kruis vernomen. (afp/tdb)

Stel je voor dat Moslims verantwoordelijk waren voor deze laffe aanslag dan waren we nog steeds niet uitgesproken en vlogen de verwijten langs je oren heen.

God bless my religion Islam.

StevieK
05-01-08, 11:29
Geplaatst door lihoed
Stel je voor dat Moslims verantwoordelijk waren voor deze laffe aanslag dan waren we nog steeds niet uitgesproken en vlogen de verwijten langs je oren heen.

God bless my religion Islam.

dan had de discussie nog weken door gegaan, maar ja, effe terug te komen op het gebeurde, ik vind het gewoon schandalig om een heilig iets af te branden. Het maakt niet uit wie of wat het is is of wie het doen. Iest afbranden waar mensen proberen vrede te vinden. Zo hebben de KLUX KLUX KLAN in de 50-60 jaren ook kerken afgebrand waren de zwarte bevolking toevlucht had gezocht. Ik heb dat ooit op TV gezien. Ik schaamde toen wel dat is Christen was. ook heb ik de film van Max Havelaar gezien. Zo zal het in elk geloof zijn. In de naam van de Vader en de Zoon .....
Maar is het ook niet beschamend dat de diverse groepen 'ieten, ik ken de benamingen niet elkander ook afmaken. Tenslotte hebben ze ook hier een gezamelijke Allah.
Het word eens tijd dat de Almachtige eens een keer wat vroeger zijn haatzaaiende schepsels tot zich laten roepen. En niet eerst de goede.vredeliefende . Of wordt er maar gewacht totdat er alleen maar nog haatzaaiers op de wereld zijn die elkander dan tenslotte maar mogen afmaken.