PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders heeft 'n allochtoon in dienst...



Ourzazate
03-01-08, 03:16
'PVV-leider Wilders heeft minder moeite met de nationaliteit van zijn medewerkers dan met die van anderen.'

Wilders is een uitgesproken tegenstander van de dubbele nationaliteit. Hij vindt dat mensen met twee paspoorten niet loyaal kunnen zijn aan Nederland. RTL Nieuws heeft nu vastgesteld dat de ambtelijk secretaris van de Partij voor de Vrijheid Zweeds is en niet eens de Nederlandse nationaliteit heeft.

De PVV diende onder meer moties in tegen de dubbele nationaliteit van de staatssecretarissen Aboutaleb en Albayrak. In het debat zei Wilders letterlijk: "Zoals ik eerder heb gezegd: als de heer Aboutaleb een blonde kuif had gehad en een Zweeds paspoort had ik nu precies hetzelfde gezegd." Nu blijkt dus dat zijn eigen ambtelijk secretaris alleen een Zweeds paspoort heeft. De PVV heeft ook een motie ingediend tegen de 'verdringing' op de Nederlandse arbeidsmarkt door de toestroom van werknemers uit andere EU-landen. Zweden is sinds 1995 lid van de EU.

D66-voorman Pechtold vindt dat Wilders zijn eigen principes geweld aandoet: "De man die vindt dat wij consequent moeten zijn en geen buitenlanders in dienst moeten hebben, die moet zelf natuurlijk wel oppassen. Als er nu een Zweed op een baan in Nederland zit, dan klopt er iets niet. Dan is Wilders zelf niet consequent."

De ambtelijk secretaris is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken en voor het personeelsbeleid. Geert Wilders, die normaal gesproken geen blad voor de mond neemt, heeft 'geen behoefte' om op de kwestie te reageren.

(RTL nieuws)

273Kelvin
03-01-08, 09:32
Geplaatst door Ourzazate
'PVV-leider Wilders heeft minder moeite met de nationaliteit van zijn medewerkers dan met die van anderen.'

Wilders is een uitgesproken tegenstander van de dubbele nationaliteit. Hij vindt dat mensen met twee paspoorten niet loyaal kunnen zijn aan Nederland. RTL Nieuws heeft nu vastgesteld dat de ambtelijk secretaris van de Partij voor de Vrijheid Zweeds is en niet eens de Nederlandse nationaliteit heeft.

De PVV diende onder meer moties in tegen de dubbele nationaliteit van de staatssecretarissen Aboutaleb en Albayrak. In het debat zei Wilders letterlijk: "Zoals ik eerder heb gezegd: als de heer Aboutaleb een blonde kuif had gehad en een Zweeds paspoort had ik nu precies hetzelfde gezegd." Nu blijkt dus dat zijn eigen ambtelijk secretaris alleen een Zweeds paspoort heeft. De PVV heeft ook een motie ingediend tegen de 'verdringing' op de Nederlandse arbeidsmarkt door de toestroom van werknemers uit andere EU-landen. Zweden is sinds 1995 lid van de EU.

D66-voorman Pechtold vindt dat Wilders zijn eigen principes geweld aandoet: "De man die vindt dat wij consequent moeten zijn en geen buitenlanders in dienst moeten hebben, die moet zelf natuurlijk wel oppassen. Als er nu een Zweed op een baan in Nederland zit, dan klopt er iets niet. Dan is Wilders zelf niet consequent."

De ambtelijk secretaris is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken en voor het personeelsbeleid. Geert Wilders, die normaal gesproken geen blad voor de mond neemt, heeft 'geen behoefte' om op de kwestie te reageren.

(RTL nieuws)

Niet te vergeten wat ie in de keuken heeft staan..

sater
03-01-08, 09:41
:handbang: Of de roestvrije nog steeds recht door zee met de peroxydeprins wil? Benieuwd wat geblondeerde Geert nog meer verbergt.
Volgens de berichten weigert de PVV-voorman ieder commentaar. Tja, wat is die Wilders stil.
Wacht s(ch)aterlachend kamervragen af.

273Kelvin
03-01-08, 09:43
Geplaatst door sater
:handbang: Of de roestvrije nog steeds recht door zee met de peroxydeprins wil? Benieuwd wat geblondeerde Geert nog meer verbergt.
Volgens de berichten weigert de PVV-voorman ieder commentaar. Tja, wat is die Wilders stil.
Wacht s(ch)aterlachend kamervragen af.

Toen ze hemover zijn witte slavin vragen stelde reageerde die 'tzelfde.

panoma79
03-01-08, 09:54
Geplaatst door 273Kelvin
Niet te vergeten wat ie in de keuken heeft staan..

Ook zo'n oerhollandse mentaliteit mannetje die denkt dat het enige recht die een vrouw toekomt het aanrecht is.

mark61
03-01-08, 10:01
Geplaatst door panoma79
Ook zo'n oerhollandse mentaliteit mannetje die denkt dat het enige recht die een vrouw toekomt het aanrecht is.

Koelereet bedoel je? Inderdaad. Het is een oermarokkaanse mentaliteit, wou je zeggen. Alle Marokkaanse vrouwen zijn razend geëmancipeerd, wat zeg ik, meestal kostwinster.

De vrouw van Wilders werkt bij een multinational.

panoma79
03-01-08, 10:13
Geplaatst door mark61
Koelereet bedoel je? Inderdaad. Het is een oermarokkaanse mentaliteit, wou je zeggen. Alle Marokkaanse vrouwen zijn razend geëmancipeerd, wat zeg ik, meestal kostwinster.

De vrouw van Wilders werkt bij een multinational.

Jij bent daar natuurlijk heer en meester in het verdraaien van woorden.
Beledigingen naar anderen toe met je mooie dure woordjes.
Dat is wat je constant loopt te doen hiero.

mark61
03-01-08, 10:21
Geplaatst door panoma79
Jij bent daar natuurlijk heer en meester in het verdraaien van woorden.
Beledigingen naar anderen toe met je mooie dure woordjes.
Dat is wat je constant loopt te doen hiero.

Wat is voor jou een duur woord? Kostwinster? Multinational?

I bow to no one.
I am loved and-- I am revered.
I am respected-- and I am feared.
I stand for peace, honor, truth and justice
I stand for freedom.
I am confident.
I am arrogant.
I am proud!

:fparty:

Slinger
03-01-08, 10:25
Geplaatst door panoma79
Ook zo'n oerhollandse mentaliteit mannetje die denkt dat het enige recht die een vrouw toekomt het aanrecht is.

Ja, als Nederlanders zouden we echt nog wel kunnen leren van Marokkanen. Hun vrouwen komen nooit in blijf-van-lijf-huizen terecht, worden nooit gedumpt in Marokko, zijn nooit het slachtoffer van eerwraak, mogen buiten de deur alles doen wat ze willen. Toch raar dat we als Nederlanders geen lering trekken uit zulke lichtende voorbeelden die we zo maar gratis en voor niets in ons midden hebben...

panoma79
03-01-08, 10:32
Geplaatst door Slinger
Ja, als Nederlanders zouden we echt nog wel kunnen leren van Marokkanen. Hun vrouwen komen nooit in blijf-van-lijf-huizen terecht, worden nooit gedumpt in Marokko, zijn nooit het slachtoffer van eerwraak, mogen buiten de deur alles doen wat ze willen. Toch raar dat we als Nederlanders geen lering trekken uit zulke lichtende voorbeelden die we zo maar gratis en voor niets in ons midden hebben...

Je zit vol haat tegenover Moslims, ik begrijp je standpunt als je zoveel dingen door elkaar haalt.
Ik ken geen enkele Marokkaan die in deze situaties verkeerd zoals wat jij hierboven noemt.

mark61
03-01-08, 10:33
Geplaatst door Slinger
Hun vrouwen ...zijn nooit het slachtoffer van eerwraak, ...

Dat klopt, dat is een bij Marokkanen onbekend fenomeen.

panoma79
03-01-08, 10:33
Geplaatst door mark61


I bow to no one.
I am loved and-- I am revered.
I am respected-- and I am feared.
I stand for peace, honor, truth and justice
I stand for freedom.
I am confident.
I am arrogant.
I am proud!

:fparty:

Begrijp je geen Engels, zal ik het dan maar vertalen voor je cynische kwast.

Slinger
03-01-08, 10:36
Geplaatst door panoma79
Je zit vol haat tegenover Moslims, ik begrijp je standpunt als je zoveel dingen door elkaar haalt.
Ik ken geen enkele Marokkaan die in deze situaties verkeerd zoals wat jij hierboven noemt.

Mou, als er één persoon van alles door elkaar haalt, dan ben jij het wel. Wie heeft het hier over moslims? Jij had het over Nederlandse vrouwen achter het aanrecht en ik over Marokkaanse die blijkbaar een wonder van geëmancipeerdheid zijn. En dat hebben ze blijkbaar allemaal meegenomen uit het land van herkomst.

panoma79
03-01-08, 10:39
Geplaatst door Slinger
Mou, als er één persoon van alles door elkaar haalt, dan ben jij het wel. Wie heeft het hier over moslims? Jij had het over Nederlandse vrouwen achter het aanrecht en ik over Marokkaanse die blijkbaar een wonder van geëmancipeerdheid zijn. En dat hebben ze blijkbaar allemaal meegenomen uit het land van herkomst.

Goed lezen en niet zo gehaast doen kerel, ik heb nergens gezegd Nederlandse vrouwen.
Ik had het enkel over de vrouw van de middeleeuwse hater.

knuppeltje
03-01-08, 10:41
Geplaatst door Slinger
Mou, als er één persoon van alles door elkaar haalt, dan ben jij het wel. Wie heeft het hier over moslims? Jij had het over Nederlandse vrouwen achter het aanrecht en ik over Marokkaanse die blijkbaar een wonder van geëmancipeerdheid zijn. En dat hebben ze blijkbaar allemaal meegenomen uit het land van herkomst.

Dat zijn toch allemaal moslims, snap dat nou eindelijk eens.

panoma79
03-01-08, 10:43
Geplaatst door knuppeltje
Dat zijn toch allemaal moslims, snap dat nou eindelijk eens.

Een homo mag het woord Islam/moslim niet in de mond nemen.
Hoe lang zit jij al hier?

273Kelvin
03-01-08, 10:47
Geplaatst door mark61
De vrouw van Wilders werkt bij een multinational.

McDonald's?

:D

knuppeltje
03-01-08, 10:47
Geplaatst door 273Kelvin
Toen ze hemover zijn witte slavin vragen stelde reageerde die 'tzelfde.

Hoeveelste nickname is dit van je, je mag wel wat van anderen zeggen.
Hoe weet jij trouwens dat hij een witte slavin heeft?
Weer last van perverse fantasiën misschien?

Slinger
03-01-08, 10:48
Geplaatst door knuppeltje
Dat zijn toch allemaal moslims, snap dat nou eindelijk eens.

Ja, het begint me steeds duidelijker te worden hoe het werkt in de belevng van de Panoma's van deze wereld. Als ik het gedrag van Amsterdamse belagers van homo's niet goedkeur ben ik meteen een moslimhater.

273Kelvin
03-01-08, 10:49
Geplaatst door Slinger
Ja, als Nederlanders zouden we echt nog wel kunnen leren van Marokkanen. Hun vrouwen komen nooit in blijf-van-lijf-huizen terecht, worden nooit gedumpt in Marokko, zijn nooit het slachtoffer van eerwraak, mogen buiten de deur alles doen wat ze willen. Toch raar dat we als Nederlanders geen lering trekken uit zulke lichtende voorbeelden die we zo maar gratis en voor niets in ons midden hebben...

Zolang Marokkanen nog geen kinderen neuken zijn ze goed bezig; al doen ze de Hitlergroet in hun achtertuin.

Slinger
03-01-08, 10:49
Geplaatst door panoma79
Een homo mag het woord Islam/moslim niet in de mond nemen.
Hoe lang zit jij al hier?

Kijk, daar heb je het al.

panoma79
03-01-08, 10:50
Geplaatst door Slinger
Ja, het begint me steeds duidelijker te worden hoe het werkt in de belevng van de Panoma's van deze wereld. Als ik het gedrag van Amsterdamse belagers van homo's niet goedkeur ben ik meteen een moslimhater.

Lees mijn onderschrift dan weet je waar ik voor sta.

Slinger
03-01-08, 10:50
Geplaatst door 273Kelvin
Zolang Marokkanen nog geen kinderen neuken zijn ze goed bezig; al doen ze de Hitlergroet in hun achtertuin.

Och, ze hebben in elk geval een lichtend voorbeeld...

273Kelvin
03-01-08, 10:52
Geplaatst door knuppeltje
Hoeveelste nickname is dit van je, je mag wel wat van anderen zeggen.

Mijn tweede; dat is geen geheim; noch mijn keuze; zie mijn sig.


Geplaatst door knuppeltje
Hoe weet jij trouwens dat hij een witte slavin heeft?

Zo noemen kaaskoppen vrouwen uit het voormalig Oostblok; wie weet dat niet?


Geplaatst door knuppeltje
Weer last van perverse fantasiën misschien?

Ik weet genoeg van jullie kaaskoppen om de grootste viezerik aan het kokhalzen te krijgen en dat doet jullie pijn..

Slinger
03-01-08, 10:53
Geplaatst door panoma79
Lees mijn onderschrift dan weet je waar ik voor sta.

Nou, ik hoop dat je daar een streven voor je zelf hebt neergezet. Er staan in elk geval een hoop woorden in waarbij ik me met betrekking tot jou op dit moment nog niets van voor kan stellen.

273Kelvin
03-01-08, 10:55
Geplaatst door Slinger
Och, ze hebben in elk geval een lichtend voorbeeld...

Zolang ze geen twee wereldoorlogen hebben ontketend,
geen atoombommen op honderduizenden onschuldige burgers hebben gedropt,
en de rest van de armen der aarde plat hebben verkracht mogen die Marokkanen wel een standbeeld krijgen ergens op een groot plein in Amsterdam of Rotterdam.

knuppeltje
03-01-08, 10:55
Geplaatst door panoma79
Een homo mag het woord Islam/moslim niet in de mond nemen.
Hoe lang zit jij al hier?

Daar heb je eigelijk wel gelijk in- moeten ze niet doen, mij komt het ook wel eens moeilijk m'n strot uit.
Leesblind ben je ook, anders had je de laatste vraag niet hoeven stellen.

panoma79
03-01-08, 10:55
Geplaatst door 273Kelvin


Ik weet genoeg van jullie kaaskoppen om de grootste viezerik aan het kokhalzen te krijgen en dat doet jullie pijn..

Je weet inderdaad veel over ze, ikzelf ben met Marokkanen opgegroeid omdat de Nederlandse cultuur me nooit zo heeft aangetrokken.

knuppeltje
03-01-08, 10:56
Geplaatst door 273Kelvin
Zolang Marokkanen nog geen kinderen neuken zijn ze goed bezig; al doen ze de Hitlergroet in hun achtertuin.

En wie zegt jou dat geen van hen dat doen?
Ken jij die allemaal?

panoma79
03-01-08, 10:57
Geplaatst door knuppeltje
Daar heb je eigelijk wel gelijk in- moeten ze niet doen, mij komt het ook wel eens moeilijk m'n strot uit.
Leesblind ben je ook, anders had je de laatste vraag niet hoeven stellen.

ON TOPIC GRAAG!

273Kelvin
03-01-08, 10:57
Geplaatst door panoma79
Lees mijn onderschrift dan weet je waar ik voor sta.

Kunnen die kinderneukertjes niet zo goed; onderschriften lezen.

Slinger
03-01-08, 10:58
Geplaatst door 273Kelvin
Zolang ze geen twee wereldoorlogen hebben ontketend,
geen atoombommen op honderduizenden onschuldige burgers hebben gedropt,
en de rest van de armen der aarde plat hebben verkracht mogen die Marokkanen wel een standbeeld krijgen ergens op een groot plein in Amsterdam of Rotterdam.

Ik weet er wel twee die van mij een standbeeld mogen krijgen...

273Kelvin
03-01-08, 10:59
Geplaatst door knuppeltje
En wie zegt jou dat geen van hen dat doen?
Ken jij die allemaal?

Witte slavin is jullie kaaskoppenterminologie; niet de mijne.

Slinger
03-01-08, 10:59
Geplaatst door knuppeltje
En wie zegt jou dat geen van hen dat doen?
Ken jij die allemaal?

Coolass weet best wat er allemaal in die achtertuintjes die hij net noemde gebeurt. Alleen zal-ie het nooit toegeven.

273Kelvin
03-01-08, 11:00
Geplaatst door Slinger
Ik weet er wel twee die van mij een standbeeld mogen krijgen...

En ik heb het niet over marokkanen die Tom heten.

panoma79
03-01-08, 11:00
Geplaatst door 273Kelvin
Kunnen die kinderneukertjes niet zo goed; onderschriften lezen.

Ze beschouwen ons alsof we gisteren met een vluchtelingenboot zijn aankomen varen.
Vergeet niet dat wij ook heel wat hebben opgebouwd in dit land.

knuppeltje
03-01-08, 11:02
Geplaatst door 273Kelvin
Mijn tweede; dat is geen geheim; noch mijn keuze; zie mijn sig.



Zo noemen kaaskoppen vrouwen uit het voormalig Oostblok; wie weet dat niet?



Ik weet genoeg van jullie kaaskoppen om de grootste viezerik aan het kokhalzen te krijgen en dat doet jullie pijn..

Twee pas- oooow het kon erger.
Soooow- jij kent al die kaaskoppen met die met hun allo-vrouwen uit het Oostblok, das wel knap van je!!!!!!!!!!!!
Tja dat laatste krijg je hè- als je altijd met dat soort volk omgaat.

Slinger
03-01-08, 11:02
Geplaatst door panoma79
Ze beschouwen ons alsof we gisteren met een vluchtelingenboot zijn aankomen varen.
Vergeet niet dat wij ook heel wat hebben opgebouwd in dit land.

Nou dat hebben juliie. Om te beginnen een uitstekende reputatie...

Slinger
03-01-08, 11:04
Geplaatst door 273Kelvin
En ik heb het niet over marokkanen die Tom heten.

Nee dat denk ik ook niet. Jij hebt het liever over personen die juweliers beroeven en politiebusjes in de gracht donderen.

273Kelvin
03-01-08, 11:04
Geplaatst door Slinger
Nou dat hebben juliie. Om te beginnen een uitstekende reputatie...

Niks inhoudelijks nog?

273Kelvin
03-01-08, 11:05
Geplaatst door panoma79

Vergeet niet dat wij ook heel wat hebben opgebouwd in dit land.

Ikke letterlijk!

panoma79
03-01-08, 11:05
Geplaatst door Slinger
Nou dat hebben juliie. Om te beginnen een uitstekende reputatie...

en spreek me ook niet aan met jullie want ik vertegenwoordig niemand enkel mezelf.

273Kelvin
03-01-08, 11:06
Geplaatst door Slinger
Nee dat denk ik ook niet. Jij hebt het liever over personen die juweliers beroeven en politiebusjes in de gracht donderen.

Liever een crimineel en vandaal dan een onderkruipsel.

panoma79
03-01-08, 11:06
Geplaatst door Slinger
Nee dat denk ik ook niet. Jij hebt het liever over personen die juweliers beroeven en politiebusjes in de gracht donderen.

Just pathetic !

273Kelvin
03-01-08, 11:07
Geplaatst door knuppeltje
Twee pas- oooow het kon erger.
Soooow- jij kent al die kaaskoppen met die met hun allo-vrouwen uit het Oostblok, das wel knap van je!!!!!!!!!!!!
Tja dat laatste krijg je hè- als je altijd met dat soort volk omgaat.

Ga nu maar weer spelen.

knuppeltje
03-01-08, 11:08
Geplaatst door panoma79
ON TOPIC GRAAG!

Leesblinde- dat was een reactie op jouw onzin, begin er dan ook niet mee.

Slinger
03-01-08, 11:09
Geplaatst door 273Kelvin
Liever een crimineel en vandaal dan een onderkruipsel.

Ok, maar noem je geen moslim want daarmee maak je het geloof te schande.

273Kelvin
03-01-08, 11:10
Geplaatst door Slinger
Ok, maar noem je geen moslim want daarmee maak je het geloof te schande.

Laat degene zonder zonden de eerste steen werpen.

Slinger
03-01-08, 11:11
Geplaatst door panoma79
Just pathetic !

I stand for peace, honor, truth and justice

panoma79
03-01-08, 11:11
Geplaatst door knuppeltje
Leesblinde- dat was een reactie op jouw onzin, begin er dan ook niet mee.

Ga nou maar weer spelen met je vriendje.

Slinger
03-01-08, 11:12
Geplaatst door 273Kelvin
Laat degene zonder zonden de eerste steen werpen.

Heel goed, ik nodig je van harte uit om verder te lezen...

knuppeltje
03-01-08, 11:12
Geplaatst door 273Kelvin
Witte slavin is jullie kaaskoppenterminologie; niet de mijne.

En wat hebben die witte slavinnen weer met die kinderneukers van je van doen?
Zelfs een nieuwe nick maakt jouw nog steeds niet intelligenter zie je maar weer, je bent alweer meteen de draad kwijt.

knuppeltje
03-01-08, 11:14
Geplaatst door 273Kelvin
Ga nu maar weer spelen.

Weer uitgeluld dus.

273Kelvin
03-01-08, 11:15
Geplaatst door knuppeltje
En wat hebben die witte slavinnen weer met die kinderneukers van je van doen?

Plaats eerst een inhoudelijke reactie.


Geplaatst door knuppeltje
Zelfs een nieuwe nick maakt jouw nog steeds niet intelligenter zie je maar weer, je bent alweer meteen de draad kwijt.

Het is ook heel dom om te verwachten dat een nieuwe pseudo iemand intelligenter zou maken; jouw domheid openbaart zich dan ook in gebrekkige spelling.

knuppeltje
03-01-08, 11:16
Geplaatst door panoma79
Ga nou maar weer spelen met je vriendje.

Dat maak ik zelf wel uit.

273Kelvin
03-01-08, 11:16
Geplaatst door Slinger
Heel goed, ik nodig je van harte uit om verder te lezen... :ergleuk:

273Kelvin
03-01-08, 11:17
Geplaatst door knuppeltje
Dat maak ik zelf wel uit.

Is het uit?

Of juist in?

mark61
03-01-08, 11:18
Geplaatst door panoma79
Goed lezen en niet zo gehaast doen kerel, ik heb nergens gezegd Nederlandse vrouwen.
Ik had het enkel over de vrouw van de middeleeuwse hater.

Nou niet gaan draaien en liegen, je had het over 'oerhollandse mentaliteit', dat verwijst NIET naar 1 persoon.

knuppeltje
03-01-08, 11:20
Geplaatst door 273Kelvin
Plaats eerst een inhoudelijke reactie.



Het is ook heel dom om te verwachten dat een nieuwe pseudo iemand intelligenter zou maken; jouw domheid openbaart zich dan ook in gebrekkige spelling.

Dus gewoon weer een gebrek aan argumenten, en dus weer slap geleuter van je.
Mwa- tis ook altijd weer hetzelfde gedoe.

panoma79
03-01-08, 11:21
Geplaatst door mark61
Nou niet gaan draaien en liegen, je had het over 'oerhollandse mentaliteit', dat verwijst NIET naar 1 persoon.

met jou wil ik niet eens meer communiceren, je lijkt wel een klein kind.
en dit heeft niet eens iets te maken met je cynisme.

knuppeltje
03-01-08, 11:22
Geplaatst door 273Kelvin
Is het uit?

Of juist in?

Je zou het niet eens willen weten, dus stel niet zulke stomme vragen.

panoma79
03-01-08, 11:23
Geplaatst door knuppeltje
Je zou het niet eens willen weten, dus stel niet zulke stomme vragen.

Ben jij het haantje of het kippetje in huis?

Slinger
03-01-08, 11:24
Geplaatst door knuppeltje
Je zou het niet eens willen weten, dus stel niet zulke stomme vragen.

Ik denk dat dat tegen zou vallen, of mee, zo je verkiest.

mark61
03-01-08, 11:24
Geplaatst door panoma79
met jou wil ik niet eens meer communiceren, je lijkt wel een klein kind.
en dit heeft niet eens iets te maken met je cynisme.

Je doet het anders wel, voorzover je jouw racistisch, haatdragend en verder nietszeggend gebrabbel 'communicatie' kan noemen.

Wat heb je toch met mijn vermeend cynisme? Cynisme is trouwens goed voor een mens, vooral in de omgang met quasi-godsdienstwaanzinnige racisten als jij.

Een zwakke poging om onder je gedraai uit te komen. Want jij verwees dus wel naar de hele Hollandse bevolking.

knuppeltje
03-01-08, 11:25
Geplaatst door panoma79
Ben jij het haantje of het kippetje in huis?

Meestal ben ik haantje de voorste, als dat tenminste niet te moeilijk voor je is.

Witte78
03-01-08, 11:26
Het wordt tijd dat de basisscholen weer open gaan.

panoma79
03-01-08, 11:27
Geplaatst door mark61
Je doet het anders wel, voorzover je jouw racistisch, haatdragend en verder nietszeggend gebrabbel 'communicatie' kan noemen.

Wat heb je toch met mijn vermeend cynisme? Cynisme is trouwens goed voor een mens, vooral in de omgang met quasi-godsdienstwaanzinnige racisten als jij.

Did someone hear a buzzing sound? Sounds like a little mosquito. Someone should squash it quick.

knuppeltje
03-01-08, 11:27
Geplaatst door Slinger
Ik denk dat dat tegen zou vallen, of mee, zo je verkiest.

Zijn fantasiën zijn al zo ranzig, dat wat voor antwoord ook, hij er toch niets fatsoenlijks mee kan.

Koala64
03-01-08, 11:30
Geplaatst door panoma79
Een homo mag het woord Islam/moslim niet in de mond nemen.
Hoe lang zit jij al hier?

En zelf maar mekkeren over het gebrek aan respect dat je krijgt.
Boter op je hoofd, een pakhuis vol. En je bent helaas niet de enige hierin.

mark61
03-01-08, 11:31
Geplaatst door panoma79
Did someone hear a buzzing sound? Sounds like a little mosquito. Someone should squash it quick.

met jou wil ik niet eens meer communiceren,

zei je net nog. Maar dat lieg je dus ook al.

Enfin, priks negeren en over wat anders beginnen / beginnen te schelden is idd geen communiceren.

panoma79
03-01-08, 11:37
Geplaatst door Koala64
En zelf maar mekkeren over het gebrek aan respect dat je krijgt.
Boter op je hoofd, een pakhuis vol. En je bent helaas niet de enige hierin.

Als het je niet bevalt rot je maar op.

panoma79
03-01-08, 11:38
Geplaatst door mark61
met jou wil ik niet eens meer communiceren,

zei je net nog. Maar dat lieg je dus ook al.

Enfin, priks negeren en over wat anders beginnen / beginnen te schelden is idd geen communiceren.

Buzz off!

Slinger
03-01-08, 11:40
Geplaatst door panoma79
Als het je niet bevalt rot je maar op.

Het valt me trouwens op dat er niets over respect geven in je onderschrift staat...

knuppeltje
03-01-08, 11:42
Geplaatst door panoma79
Als het je niet bevalt rot je maar op.

Help eens even mee deze site wat beschaafder te maken- en geef als eerste door dat zelf te doen daarmee een voorbeeld voor de andere griezels hier.

Koala64
03-01-08, 11:43
Geplaatst door panoma79
Als het je niet bevalt rot je maar op.
Kortom je bent uitgeluld.

panoma79
03-01-08, 11:45
Geplaatst door Slinger
Het valt me trouwens op dat er niets over respect geven in je onderschrift staat...

Respect moet van twee kanten komen, respect toon je niet aan iemand die constant je geloof en je cultuur afkraakt zoals jij o.a en al die anderen.

Laat maar eens een goede kant van je zien.....dat heb jij denk ik niet over Marokkanen en de Islam.

Koala64
03-01-08, 11:53
Geplaatst door panoma79
Respect moet van twee kanten komen, respect toon je niet aan iemand die constant je geloof en je cultuur afkraakt zoals jij o.a en al die anderen.

Laat maar eens een goede kant van je zien.....dat heb jij denk ik niet over Marokkanen en de Islam.


Geplaatst door panoma79
Een homo mag het woord Islam/moslim niet in de mond nemen.
Hoe lang zit jij al hier?

:rolleyes:

Jij bent op zijn minst net zo hypocriet als Wilders met zijn heimelijke Zweed.

Slinger
03-01-08, 11:58
Geplaatst door panoma79
Respect moet van twee kanten komen, respect toon je niet aan iemand die constant je geloof en je cultuur afkraakt zoals jij o.a en al die anderen.

Laat maar eens een goede kant van je zien.....dat heb jij denk ik niet over Marokkanen en de Islam.

Lees mijn berichten maar eens beter, zonder vooroordelen. En.. het onrespectvolle gedrag begint toch zeker bij jou. Lees dit topic nog maar eens na.

273Kelvin
03-01-08, 11:58
Geplaatst door Koala64
:rolleyes:

Jij bent op zijn minst net zo hypocriet als Wilders met zijn heimelijke Zweed.

De eerste inhoudelijke reactie van onze kaaskoppenbende!

IbnRushd
03-01-08, 12:04
Graag inhoudelijke reacties (ontopic berichten). Want nu gaat het werkelijk nergens over.

Nietszeggende, provocerende en haatdragende of ruziezoekende berichten worden zonder pardon verwijderd. Bij herhaling volgt automatisch gepaste maatregelen in overeenstemming met de huisregels.

Alvast bedankt

panoma79
03-01-08, 12:37
Ook Moslims staan achter de oproep tot tolerantie en respect maar die wild hoofd heeft hele andere ideeen.

Ik vind dat ze em moeten berechten voor haat prediking.

mulan
03-01-08, 14:24
Wilders weet dat uiteraard allemaal allang. Hij weet dat hij hypocriet is en hij steekt het niet onder stoelen of banken. Hij zegt het nog niet hardop dat het hem eigenlijk alleen gaat om zwartharigen die Moslim zijn...Dat zou namelijk niet handig zijn op dit moment. Zijn spelletje dat het hem om de religie gaat en om het Nederlanderschap is bullshit. Zijn stemmers interesseert het geen hol dat er een Zweed in zijn partij zit met een Zweedse nationaliteit. Hij wilt betrapt worden omdat hij daar voor kiest. Door laten sijpelen dat hij een racist is zonder het daadwerkelijk te hoeven zeggen.

sater
03-01-08, 15:02
Geplaatst door mulan
Wilders weet dat uiteraard allemaal allang. Hij weet dat hij hypocriet is en hij steekt het niet onder stoelen of banken. Hij zegt het nog niet hardop dat het hem eigenlijk alleen gaat om zwartharigen die Moslim zijn...Dat zou namelijk niet handig zijn op dit moment. Zijn spelletje dat het hem om de religie gaat en om het Nederlanderschap is bullshit. Zijn stemmers interesseert het geen hol dat er een Zweed in zijn partij zit met een Zweedse nationaliteit. Hij wilt betrapt worden omdat hij daar voor kiest. Door laten sijpelen dat hij een racist is zonder het daadwerkelijk te hoeven zeggen.

@Mulan zeg je nu dat Geert zijn Zweed per ongeluk expres uit de kast liet komen?

273Kelvin
03-01-08, 15:11
Geplaatst door mulan
Wilders weet dat uiteraard allemaal allang. Hij weet dat hij hypocriet is en hij steekt het niet onder stoelen of banken. Hij zegt het nog niet hardop dat het hem eigenlijk alleen gaat om zwartharigen die Moslim zijn...Dat zou namelijk niet handig zijn op dit moment. Zijn spelletje dat het hem om de religie gaat en om het Nederlanderschap is bullshit. Zijn stemmers interesseert het geen hol dat er een Zweed in zijn partij zit met een Zweedse nationaliteit. Hij wilt betrapt worden omdat hij daar voor kiest. Door laten sijpelen dat hij een racist is zonder het daadwerkelijk te hoeven zeggen.

Geniale reactie; kijk naar zijn vrouw.

273Kelvin
03-01-08, 15:14
Geplaatst door sater
@Mulan zeg je nu dat Geert zijn Zweed per ongeluk expres uit de kast liet komen?

De belangrijkste aankondigingen van de regering worden zogenaamd ''uitgelekt''; zo worden ze eerder geloofd en heeft het volk een beetje tijd om te ''wennen'' aan het dictaat.