PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw uit bus gezet na voorlezen bijbel



Marsipulami
03-01-08, 09:20
Vrouw uit bus gezet na voorlezen bijbel


Geplaatst door Theo Borgermans op donderdag 3 januari 2008 om 07:25u
FORT WORTH (RKnieuws.net) - Een Amerikaanse vrouw werd met haar kinderen de bus uitgezet omdat ze de bijbel aan het voorlezen was.

De vrouw uit Texas zat naar eigen zeggen rustig achterin de bus en maakte niet veel lawaai. Ze was op weg naar de kerk en las haar kinderen alvast een aantal Bijbelpassages voor.

Ze was dan stomverbaasd toen de chauffeur haar vroeg op te houden met het voorlezen. ’Nee, ik ga gewoon door’, antwoorde ze. Ze werd uit de bus gezet en met een speciaal service-busje naar de kerk gebracht.

’De vrouw maakte te veel lawaai voor de andere passagiers. We zouden haar ook uit de bus hebben gezet wanneer ze een kinderboek zou voorlezen’, claimt een woordvoerder van het vervoersbedrijf. De vrouw eist hoe dan ook een verontschuldiging.

Bofko
03-01-08, 11:13
Te hard voorlezen uit de bijbel moet met meer tolerantie bejegend worden dan te hard voorlezen uit een ander boek. :loens:

knuppeltje
03-01-08, 11:33
Geplaatst door Bofko
Te hard voorlezen uit de bijbel moet met meer tolerantie bejegend worden dan te hard voorlezen uit een ander boek. :loens:

Moeten ze wel uit het hooglied voorlezen dan.

ronald
03-01-08, 15:34
Geplaatst door Bofko
Te hard voorlezen uit de bijbel moet met meer tolerantie bejegend worden dan te hard voorlezen uit een ander boek. :loens:


Nee...dat kan echt niet hoor. Mij dunk...voorlezen kan toch uberhaupt niet.

....zulke buschauffeurs moeten we hier in Amsterdam hebben..... Wordt het ten minste rustig in de bus, Metro en tram... :loog:

Tomas
03-01-08, 16:12
Geplaatst door Bofko
Te hard voorlezen uit de bijbel moet met meer tolerantie bejegend worden dan te hard voorlezen uit een ander boek. :loens:

Als ik bus chauffuer was, zou het boek me wel degelijk uitmaken. Inderdaad bijbel of koran of zoiets wordt direct verwijderd en als ze niet snel genoeg zijn een paar keer overreden. Maar er zijn boeken zat die ik niet erg vind om aan te horen. Al helemaal niet als ze door een vrouw worden voorgelezen. Zou het vak zelfs aantrekkelijk maken. Denk ik.

David
03-01-08, 16:48
Geplaatst door Tomas
Als ik bus chauffuer was, zou het boek me wel degelijk uitmaken. Inderdaad bijbel of koran of zoiets wordt direct verwijderd en als ze niet snel genoeg zijn een paar keer overreden. Maar er zijn boeken zat die ik niet erg vind om aan te horen. Al helemaal niet als ze door een vrouw worden voorgelezen. Zou het vak zelfs aantrekkelijk maken. Denk ik.

:haha:

ronald
03-01-08, 17:06
Geplaatst door David
:haha:

Het is wel uit welk oogpunt je het maar bekijkt.

Een Israëlische buschauffeur en een rabbi komen na 120 jaar naar de hemel. Zegt men tot die buschauffeur: "Oh...komt u verder...gaat u maar door naar boven waar het allemaal schittert en mooi is." Zegt men tot de rabbi "Ok reb Moishele,...ga daar maar een plaatsje zoeken, ok?" Reageert de rabbi "Hé, wacht es even. De buschauffeur mag naar boven en ik als rabbi moet hier maar een plaatsje zoeken??" Antwoordt men hem "Kijk, toen die buschauffeur zijn ritten reed over bergen en wegen lazen al zijn passagiers met veel passie Psalmen. Maar toen jij je preken hield, vielen alle toehoorders in slaap."

rami_elharrak
03-01-08, 21:48
Geplaatst door Tomas
Als ik bus chauffuer was, zou het boek me wel degelijk uitmaken. Inderdaad bijbel of koran of zoiets wordt direct verwijderd en als ze niet snel genoeg zijn een paar keer overreden. Maar er zijn boeken zat die ik niet erg vind om aan te horen. Al helemaal niet als ze door een vrouw worden voorgelezen. Zou het vak zelfs aantrekkelijk maken. Denk ik.

U vergat -per ongeluk- de Tora; of niet? :maf2:

Tomas
03-01-08, 21:53
Geplaatst door rami_elharrak
U vergat -per ongeluk- de Tora; of niet? :maf2:

Nee.