PDA

Bekijk Volledige Versie : Filmpje duikt op: autochtoon steekt ex 70 keer in hals.



AmirAlMominien
07-01-08, 17:53
Waarschuwing, schokkende beelden:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/86304

Koala64
07-01-08, 18:05
Geen behoefte aan.

IbnRushd
07-01-08, 18:07
Geplaatst door AmirAlMominien
Waarschuwing, schokkende beelden:

http://www.vkmag.com/videos/videos_beelden_steekpartij_rotterdam/

Link doet niet: Invalid URI

AmirAlMominien
07-01-08, 18:13
Geplaatst door IbnRushd
Link doet niet: Invalid URI
Ik heb 't aangepast. De direkte link doet het niet, via deze site wordt je doorgelinkt.

http://frontpage.fok.nl/caution.fok?url=Http://www.vkmag.com/videos/videos_beelden_steekpartij_rotterdam/

wesley de Kafir
07-01-08, 18:15
echt een ranzig filmpje deze man kan duidelijk tbs gebruiken

IbnRushd
07-01-08, 18:30
Geplaatst door AmirAlMominien
Ik heb 't aangepast. De direkte link doet het niet, via deze site wordt je doorgelinkt.

http://frontpage.fok.nl/caution.fok?url=Http://www.vkmag.com/videos/videos_beelden_steekpartij_rotterdam/

Allochtonen moesten weer te hulp schieten. Weliswaar te laat, maar liever laat dan eh.. helemaal laat. :verward: Dat ze na zoveel steken nog kan opstaan :wat?!:

AmirAlMominien
07-01-08, 18:37
Geplaatst door IbnRushd
Allochtonen moesten weer te hulp schieten. Weliswaar te laat, maar liever laat dan eh.. helemaal laat. :verward: Dat ze na zoveel steken nog kan opstaan :wat?!:
Ja precies. Het is trouwens niet vreemd dat je als toevallige voorbijganger voorzichtig bent als zo'n gestoorde waanzinnige met bloeddoorlopen ogen op een mens inhakt. Dat het allochtonen zijn is geen toeval. Kijk die autochtoon met die fiets op het eind eens als hij die vrouw ziet staan en geen hand uitsteekt. Hij staat er gewoon bij en kijkt ernaar.

Het slachtoffer heeft het trouwens overleefd.

wesley de Kafir
07-01-08, 18:45
Geplaatst door AmirAlMominien
Ja precies. Het is trouwens niet vreemd dat je als toevallige voorbijganger voorzichtig bent als zo'n gestoorde waanzinnige met bloeddoorlopen ogen op een mens inhakt. Dat het allochtonen zijn is geen toeval. Kijk die autochtoon met die fiets op het eind eens als hij die vrouw ziet staan en geen hand uitsteekt. Hij staat er gewoon bij en kijkt ernaar.

Het slachtoffer heeft het trouwens overleefd.

waarom is dat geen toeval?

IbnRushd
07-01-08, 18:47
Geplaatst door AmirAlMominien
Ja precies. Het is trouwens niet vreemd dat je als toevallige voorbijganger voorzichtig bent als zo'n gestoorde waanzinnige met bloeddoorlopen ogen op een mens inhakt. Dat het allochtonen zijn is geen toeval. Kijk die autochtoon met die fiets op het eind eens als hij die vrouw ziet staan en geen hand uitsteekt. Hij staat er gewoon bij en kijkt ernaar.

Het slachtoffer heeft het trouwens overleefd.

Ja klopt, hoewel ze nog dagelijks onder haar letsel lijdt. Tegen de dader werd vier jaar celstraf geëist, waarvan acht maanden voorwaardelijk, voor onder meer de poging moord en eerdere bedreigingen (ad.nl).

Je merkt ook dat allochtonen meer verbondenheid voelt met hun medebewoners (allo. of auto.), i.t.t. autochtonen ;) Jammer dat Wilders hierover geen kamervragen heeft gesteld.

AmirAlMominien
07-01-08, 18:56
Geplaatst door wesley de Kafir
waarom is dat geen toeval?
Omdat de meeste Hollanders gecastreerde Chiwawa's zijn die zich slechts bekommeren om hun eigen hachje en pleziertjes. Trouwens, ook al zouden ze moed willen tonen, zal ze dat nog steeds niet lukken, daar ze hun lamme poten niet in beweging weten te brengen zonder luchtsteun, clusterbommen of Amerika.

Het is niet vreemd dat er duizenden moslims in Srebrenica zijn afgeslacht onder het toekijkende oog van het Nederlandse ukkie-leger.

Koala64
07-01-08, 19:08
Geplaatst door AmirAlMominien
Omdat de meeste Hollanders gecastreerde Chiwawa's zijn die zich slechts bekommeren om hun eigen hachje en pleziertjes. Trouwens, ook al zouden ze moed willen tonen, zal ze dat nog steeds niet lukken, daar ze hun lamme poten niet in beweging weten te brengen zonder luchtsteun, clusterbommen of Amerika.

Het is niet vreemd dat er duizenden moslims in Srebrenica zijn afgeslacht onder het toekijkende oog van het Nederlandse ukkie-leger.
Zoals ik al zei: geen behoefte.
Na verloop van tijd is het te makkelijk om te voorspellen welke richting dit soort berichten in gaan.

AmirAlMominien
07-01-08, 19:09
Geplaatst door IbnRushd
Ja klopt, hoewel ze nog dagelijks onder haar letsel lijdt. Tegen de dader werd vier jaar celstraf geëist, waarvan acht maanden voorwaardelijk, voor onder meer de poging moord en eerdere bedreigingen (ad.nl).

Je merkt ook dat allochtonen meer verbondenheid voelt met hun medebewoners (allo. of auto.), i.t.t. autochtonen ;) Jammer dat Wilders hierover geen kamervragen heeft gesteld.
Moge God haar lijden verzachten.

Dat heb ik inderdaad ook gemerkt. Een vriend van mij woonde met zijn familie in een Vinex-wijk in een verder eenvoudig huisje. Zijn buurvrouw was een ontzettend lieve oude oma met een kolosaal huis annex villa. Het wrange was dat ze daar in haar eentje woonde als weduwe van een rijke overleden man. Haar kroost kwam zelden op bezoek en de oude vrouw raakte al snel ziek. Met nog weinig tijd voor de boeg werd ze verpleegd door wat thuiszorghulpjes.

De moeder van de Marokkaanse jongen besloot zelf ook regelmatig op bezoek te komen en nam vaak haar zelfgemaakte marmita en haar kinderen mee om haar gezelschap te houden. De vrouw begon steeds meer op te leven door het voedsel (?) en de betrokkenheid van haar buren. Na een tijd was ze helemaal weer levenslustig en de oude. Ze leefde nog een aantal jaar en toen ze overleed liet ze haar huis na aan de Marokkaanse buren. :hihi:

wesley de Kafir
07-01-08, 19:16
Geplaatst door AmirAlMominien
Omdat de meeste Hollanders gecastreerde Chiwawa's zijn die zich slechts bekommeren om hun eigen hachje en pleziertjes. Trouwens, ook al zouden ze moed willen tonen, zal ze dat nog steeds niet lukken, daar ze hun lamme poten niet in beweging weten te brengen zonder luchtsteun, clusterbommen of Amerika.

Het is niet vreemd dat er duizenden moslims in Srebrenica zijn afgeslacht onder het toekijkende oog van het Nederlandse ukkie-leger.


Nee nederlands denken echt alleen enkelt om zichzelf kijk maar naar hoeveel geld er naar ontwikkelingshulp gaat.

AmirAlMominien
07-01-08, 19:25
Geplaatst door wesley de Kafir
Nee nederlands denken echt alleen enkelt om zichzelf kijk maar naar hoeveel geld er naar ontwikkelingshulp gaat.
Nadat ze eerst jarenlang zijn bestolen en gekoloniseerd door de Europse landen en de armoede in stand wordt gehouden door een kapitalistisch onderdrukkend systeem. Bovendien steunt Nederland allerlei dictaturen die deze bevolkingen berooid achter laten. Zie Nigeria waar Shell grote oliecontracten heeft afgesloten, terwijl de meerderheid van minder dan één dollar per dag moeten leven. Maar goed, daar kan jij ook niks aan doen.

Dus jij geeft geld aan goede doelen? Dat is dus ook puur een egoistische daad om je eigen egoisme niet onder ogen te hoeven komen en je schuldgevoel af te kopen. In je cocon van welvaart een totaal loos gebaar doen dat een kleine druppel op de gloeiende plaat is. Tja, zie de feiten maar onder ogen.

AmirAlMominien
07-01-08, 19:27
Geplaatst door Koala64
Zoals ik al zei: geen behoefte.
Na verloop van tijd is het te makkelijk om te voorspellen welke richting dit soort berichten in gaan.
Oh dankje dat je ons deelgenoot wilde maken van jouw niet-kijken.

Witte78
07-01-08, 19:35
Geplaatst door wesley de Kafir
waarom is dat geen toeval?

Wat denk je zelf. Die allochtonen zijn allemaal werkeloos en hebben de hele dag niets te doen. Autochtonen zitten allemaal op hun werk.

Ok ok, net zo stompzinnig als AmirAlMominien, maar kon het niet laten :boogie:

wesley de Kafir
07-01-08, 19:38
Geplaatst door AmirAlMominien
Nadat ze eerst jarenlang zijn bestolen en gekoloniseerd door de Europse landen en de armoede in stand wordt gehouden door een kapitalistisch onderdrukkend systeem. Bovendien steunt Nederland allerlei dictaturen die deze bevolkingen berooid achter laten. Zie Nigeria waar Shell grote oliecontracten heeft afgesloten, terwijl de meerderheid van minder dan één dollar per dag moeten leven. Maar goed, daar kan jij ook niks aan doen.

Dus jij geeft geld aan goede doelen? Dat is dus ook puur een egoistische daad om je eigen egoisme niet onder ogen te hoeven komen en je schuldgevoel af te kopen. In je cocon van welvaart een totaal loos gebaar doen dat een kleine druppel op de gloeiende plaat is. Tja, zie de feiten maar onder ogen.


okee, mooi dan schaffen we het af laten we ook geen asielzoekers meer binnen en laten we de landen een eigen economie ontwikkelen opzich vind ik dat wel een mooie oplossing maar zie dat er maar eens doorheen te krijgen

AmirAlMominien
07-01-08, 19:40
Geplaatst door Witte78
Wat denk je zelf. Die allochtonen zijn allemaal werkeloos en hebben de hele dag niets te doen. Autochtonen zitten allemaal op hun werk.

Ok ok, net zo stompzinnig als AmirAlMominien, maar kon het niet laten :boogie:
Dat neemt niet weg dat Hollanders mietjes zijn en egoistische smurfen met een stompzinnige humor.

Koala64
07-01-08, 19:41
Geplaatst door AmirAlMominien
Oh dankje dat je ons deelgenoot wilde maken van jouw niet-kijken.
Graag gedaan.

Ben jij een Marokkaanse Wilders? Alle autochtoontjes over een kam scheren? :fpetaf:

Witte78
07-01-08, 19:42
Geplaatst door AmirAlMominien
Dat neemt niet weg dat Hollanders mietjes zijn en egoistische smurfen met een stompzinnige humor.

Neemt ook niet weg dat jij een achterlijke racist bent.

AmirAlMominien
07-01-08, 19:43
Geplaatst door wesley de Kafir
okee, mooi dan schaffen we het af laten we ook geen asielzoekers meer binnen en laten we de landen een eigen economie ontwikkelen opzich vind ik dat wel een mooie oplossing maar zie dat er maar eens doorheen te krijgen
Ja allemaal mooi en aardig, maar wat doe jij ondertussen met je lamme poten? Je kijkt toe hoe je eigen mensen lekgestoken worden door Hollandse beesten. Je hebt die asielzoekers nodig om voor jouw volksgenoten op te komen!

AmirAlMominien
07-01-08, 19:46
Geplaatst door Koala64
Graag gedaan.

Ben jij een Marokkaanse Wilders? Alle autochtoontjes over een kam scheren? :fpetaf:
:haha:

Dat is teveel eer. Toch blijft de vraag staan waarom een Hollander zo'n wreed beest kan zijn en geen enkel Hollander een hand durft uit te steken? Hoe kan dat? Ik ben oprecht geinteresseerd. Ligt dat aan jullie cultuur of aan de opvoeding?

Maurice
07-01-08, 19:47
Geplaatst door AmirAlMominien
Dat neemt niet weg dat Hollanders mietjes zijn en egoistische smurfen met een stompzinnige humor.

Je moet wel een ontiegelijke masochist zijn om toch koppig tussen die nare Hollanders te willen blijven wonen, niet!? of heb je gewoon totaal geen ruggegraat?

1973Tanger
07-01-08, 19:48
Geplaatst door AmirAlMominien
Waarschuwing, schokkende beelden:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/86304

Het duurt veels te lang om die gek te overmeesteren, een eenvoudige handgreep en wat tape voldeed (gezien de situatie), in afwachting van de politie.

AmirAlMominien
07-01-08, 19:49
Geplaatst door Witte78
Neemt ook niet weg dat jij een achterlijke racist bent.
Sodeju, noemt u me nu een achterlijke racist? Alle edele vogetjes nog aan toe, dit riekt naar demonisering. Werkelijk waar een schande.

Als je de waarheid niet aankan, namelijk dat autochtonen zulke beesten kunnen zijn en Hollanders ongelooflijke schijtluizen, ga je de bregner van het slechte nieuwe aanvallen.

AmirAlMominien
07-01-08, 19:51
Geplaatst door Maurice
Je moet wel een ontiegelijke masochist zijn om toch koppig tussen die nare Hollanders te willen blijven wonen, niet, of heb je gewoon geen ruggegraat!?
Nee het vereist niet bijzonder veel moed om tussen zulke schijtbroeken te wonen.

Koala64
07-01-08, 19:52
Geplaatst door AmirAlMominien
:haha:

Dat is teveel eer. Toch blijft de vraag staan waarom een Hollander zo'n wreed beest kan zijn en geen enkel Hollander een hand durft uit te steken? Hoe kan dat? Ik ben oprecht geinteresseerd. Ligt dat aan jullie cultuur of aan de opvoeding?

Zoek jij het woord 'oprecht' eerst ff op in de Dikke van Dale? Moet ergens op internet rondslingeren. :wijs:

Witte78
07-01-08, 19:57
Geplaatst door AmirAlMominien
Sodeju, noemt u me nu een achterlijke racist? Alle edele vogetjes nog aan toe, dit riekt naar demonisering. Werkelijk waar een schande.

Als je de waarheid niet aankan, namelijk dat autochtonen zulke beesten kunnen zijn en Hollanders ongelooflijke schijtluizen, ga je de bregner van het slechte nieuwe aanvallen.

Toon eerst maar eens aan dat hollanders grotere schijtluizen zijn dan mensen uit andere landen. Daarna mag je gaan aantonen dat hollanders egoistischer zijn. En daarna nog dat het smurfen zijn. Als het je lukt neem ik mijn woorden terug.

Maurice
07-01-08, 19:57
Geplaatst door AmirAlMominien
Toch blijft de vraag staan waarom een Hollander zo'n wreed beest kan zijn en geen enkel Hollander een hand durft uit te steken? Hoe kan dat? Ik ben oprecht geinteresseerd. Ligt dat aan jullie cultuur of aan de opvoeding?


Over generaliseren gesproken: ligt dit zieke gedrag soms aan de moslim cultuur?>

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=236793

Eni
07-01-08, 20:15
Geplaatst door AmirAlMominien
Omdat de meeste Hollanders gecastreerde Chiwawa's zijn die zich slechts bekommeren om hun eigen hachje en pleziertjes.

Nee kneus, het voorval speelde zich af in Rotterdam.
Wat is de kans om daar nog een autochtoon tegen te komen?

IbnRushd
07-01-08, 20:18
Geplaatst door Maurice
Over generaliseren gesproken: ligt dit zieke gedrag soms aan de moslim cultuur?>

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=236793

Moslimcultuur bestaat niet. Bovendien zou het net zo goed om een rasechte Duitser gaan.

AmirAlMominien
07-01-08, 20:19
Geplaatst door Eni
Nee kneus, het voorval speelde zich af in Rotterdam.
Wat is de kans om daar nog een autochtoon tegen te komen?
Iets meer dan 50%. Hollanders zijn trouwens erg sterk in het schelden, terwijl ze niks klaarmaken als er dreiging op straat heerst. Zo typisch ben jij dus.

AmirAlMominien
07-01-08, 20:24
Geplaatst door IbnRushd
Moslimcultuur bestaat niet. Bovendien zou het net zo goed om een rasechte Duitser gaan.
Precies, anders had er wel Turk of Marokkaan bij gestaan. Vreemd dat ze trouwens hun geloof erbij vermelden.

AmirAlMominien
07-01-08, 20:27
Geplaatst door Witte78
Toon eerst maar eens aan dat hollanders grotere schijtluizen zijn dan mensen uit andere landen. Daarna mag je gaan aantonen dat hollanders egoistischer zijn. En daarna nog dat het smurfen zijn. Als het je lukt neem ik mijn woorden terug.
Waarom zou ik? Het gaat er nu om dat Hollanders het alvast zijn. Zie die Hollander op die fiets, die er gewoon bijstaat als een lamme janus.

Maurice
07-01-08, 20:31
Geplaatst door IbnRushd
Bovendien zou het net zo goed om een rasechte Duitser gaan.

Wel jammer dan dat de bekering van deze rasechte Duitsers tot het 'ware geloof' hen niet wat vredelievender, vergevingsgezinder en stabieler heeft gemaakt.. :aanwal:

IbnRushd
07-01-08, 20:43
Geplaatst door Maurice
Wel jammer dan dat de bekering van deze rasechte Duitsers tot het 'ware geloof' hen niet wat vredelievender, vergevingsgezinder en stabieler heeft gemaakt.. :aanwal:

Enne... met beetje nadenken kan je zelf ook achter komen dat op papier 'moslim' zijn, je niet per definitie een moslim maakt. :alien:

Witte78
07-01-08, 20:46
Geplaatst door AmirAlMominien
Waarom zou ik? Het gaat er nu om dat Hollanders het alvast zijn. Zie die Hollander op die fiets, die er gewoon bijstaat als een lamme janus.

Dus je argument is dat het alvast zo is. Je bent niet alleen racist, maar nog verschrikkelijk dom ook. Die eigenschappen gaan vaak ook erg goed samen.

Wat vind jij van de stelling: Marokkanen zijn crimineel.

Racistisch of niet?

AmirAlMominien
07-01-08, 20:55
Geplaatst door Witte78
Dus je argument is dat het alvast zo is. Je bent niet alleen racist, maar nog verschrikkelijk dom ook. Die eigenschappen gaan vaak ook erg goed samen.

Wat vind jij van de stelling: Marokkanen zijn crimineel.

Racistisch of niet?
Nu ga je opeens om de hete brei heen draaien, omdat je er niet tegen kunt dat die Hollanders geen hand uitsteken als hun Hollandse beesten tekeer gaan. Ja hoor, dus geef maar weer de schuld aan de Marokkanen.

Echt slachtoffergedrag dit.

Witte78
07-01-08, 21:12
Geplaatst door AmirAlMominien
Nu ga je opeens om de hete brei heen draaien, omdat je er niet tegen kunt dat die Hollanders geen hand uitsteken als hun Hollandse beesten tekeer gaan. Ja hoor, dus geef maar weer de schuld aan de Marokkanen.

Echt slachtoffergedrag dit.

Om welke brij draai ik heen? Jij bent degene die je stellingen niet wilt onderbouwen. Waar geef ik de schuld aan marokkanen? Over slachtoffergedrag geproken....

Tomas
07-01-08, 21:13
Geplaatst door Witte78
Dus je argument is dat het alvast zo is. Je bent niet alleen racist, maar nog verschrikkelijk dom ook. Die eigenschappen gaan vaak ook erg goed samen.

Wat vind jij van de stelling: Marokkanen zijn crimineel.

Racistisch of niet?

Ik weet niet of het racistisch is, maar uit mijn ervaring zijn allochtonen crimineler dan autochtonen en tegelijkertijd veel behulpzamer -niet dezelfde- dan autochtonen. Althans die in grote steden leven. Nou ja leven, wat daar voor doorgaat. In de dorpen en kleinere steden is het anders. Maar in mijn optiek hebben veel alochtonen iets van het dorpse behouden. En dat is niet slecht. Of dat criminelere er per definitie bij hoort weet ik niet. Dat zou ik wel erg jammer vinden.

AmirAlMominien
07-01-08, 21:20
Geplaatst door Witte78
Om welke brij draai ik heen? Jij bent degene die je stellingen niet will onderbouwen. Waar geef ik de schuld aan marokkanen? Over slachtoffergedrag geproken....
Dat Hollanders nergens te bekennen zijn als er zinloos geweld plaatsvindt. Ja, 'deel drie tikken uit, bel 112'.

Ik heb geen stellingen, maar constateringen die ik trek uit de ervaringen van mij en mijn omgeving, zoals deze zich weer bevestigd in dat filmpje.

Nou, als je de schuld niet geeft aan Marokkanen, waarom vind je ze dan crimineel, terwijl het een Hollands beest die deze criminele daad pleegt?
Ik weet niet hoe jij het wilt noemen, maar dat is toch eccht jezelf plaatsen in de slachtofferrol en het niet nemen van eigen verantwoordelijkheid voor je Hollandse soortgenoten. Waarom steek je niet gewoon de hand in eigen boezem, als ik oprecht geinteresseerd vragen mag, en val je de brenger van het slechte nieuws aan?

Witte78
07-01-08, 21:24
Geplaatst door Tomas
Ik weet niet of het racistisch is, maar uit mijn ervaring zijn allochtonen crimineler dan autochtonen en tegelijkertijd veel behulpzamer -niet dezelfde- dan autochtonen. Althans die in grote steden leven. Nou ja leven, wat daar voor doorgaat. In de dorpen en kleinere steden is het anders. Maar in mijn optiek hebben veel alochtonen iets van het dorpse behouden. En dat is niet slecht. Of dat criminelere er per definitie bij hoort weet ik niet. Dat zou ik wel erg jammer vinden.

Wanneer je het gedrag van enkele binnen een groep toekent aan een complete groep is het racistisch.

Witte78
07-01-08, 21:28
Geplaatst door AmirAlMominien
Dat Hollanders nergens te bekennen zijn als er zinloos geweld plaatsvindt. Ja, 'deel drie tikken uit, bel 112'.

Ik heb geen stellingen, maar constateringen die ik trek uit de ervaringen van mij en mijn omgeving, zoals deze zich weer bevestigd in dat filmpje.



Jij gebruikt een enkele situatie om een oordeel te geven over een complete bevolkings groep. Misschien ben je inderdaad geen racist, maar alleen dom.



Nou, als je de schuld niet geeft aan Marokkanen, waarom vind je ze dan crimineel, terwijl het een Hollands beest die deze criminele daad pleegt?
Ik weet niet hoe jij het wilt noemen, maar dat is toch eccht jezelf plaatsen in de slachtofferrol en het niet nemen van eigen verantwoordelijkheid voor je Hollandse soortgenoten. Waarom steek je niet gewoon de hand in eigen boezem, als ik oprecht geinteresseerd vragen mag, en val je de brenger van het slechte nieuws aan?

Dat komt vooral omdat je het niet begrijpt. Ik schrijf alleen een stelling, ik geef niet aan of ik het met die stelling eens ben. Ter verduidelijking, ik ben het uiteraard niet met die stelling eens.

Tomas
07-01-08, 21:28
Geplaatst door Witte78
Wanneer je het gedrag van enkele binnen een groep toekent aan een complete groep is het racistisch.

Je hebt het over die Amir? Tja, dat racisme zie je hier veel bij mannelijke marokkanen. Kan er ook niks aan doen. 't kan me niet echt meer boeien.

Maurice
07-01-08, 21:46
Geplaatst door IbnRushd
Enne... met beetje nadenken kan je zelf ook achter komen dat op papier 'moslim' zijn, je niet per definitie een moslim maakt. :alien:

Nee, dat zeg ik toch juist! Ik zeg toch juist dat het jammer is dat hun motivatie om zich als rasechte Duitsers vrijwillig te bekeren tot 'het ware geloof' (wat ze waarschijnlijk niet voor de opportunistische lol deden omdat het daar zo in de mode is en hen veel aanzien geeft ofzo) blijkbaar niet heeft geleid tot te leven zoals een echte goede moslim betaamt, verspilde moeite dus die hele bekering van ze..

:maf3:

sjaakie
07-01-08, 21:49
Geplaatst door AmirAlMominien
Omdat de meeste Hollanders gecastreerde Chiwawa's zijn die zich slechts bekommeren om hun eigen hachje en pleziertjes. Trouwens, ook al zouden ze moed willen tonen, zal ze dat nog steeds niet lukken, daar ze hun lamme poten niet in beweging weten te brengen zonder luchtsteun, clusterbommen of Amerika.

Het is niet vreemd dat er duizenden moslims in Srebrenica zijn afgeslacht onder het toekijkende oog van het Nederlandse ukkie-leger.


Luister ook ff naar het geluid dan weet je gelijk door wat voor lafbek het is gefilmd zonder een poot uit te steken !!

en het is een nederlander die hem van het slachtoffer af trekt
( die gozer in het witte t shirt) en vervolgens voorkomt dat er daarna door de "echte helden"op de dader wordt ingeslagen
Maar al was het sinterklaas zelf dat maakt geen eene reet uit als het geweld maar wordt gestopt


http://www.vkmag.com/videos/videos_beelden_steekpartij_rotterdam/


:kotsen2:

IbnRushd
07-01-08, 21:53
Geplaatst door sjaakie
Luister ook ff naar het geluid dan weet je gelijk door wat voor lafbek het is gefilmd zonder een poot uit te steken !!



Zonder de film (bewijslast) had de dader hoogstwaarschijnlijk nog minder dan die luttele jaren gekregen. Overigens waren er al mensen aanwezig.

Belangrijkste gaat het om de eerste stap. Wie heeft het eerste stap gezet? Hé? Allochtonen zijn toch niet altijd van die conformisten.

naam
07-01-08, 21:55
Geplaatst door AmirAlMominien
Dat Hollanders nergens te bekennen zijn als er zinloos geweld plaatsvindt. Ja, 'deel drie tikken uit, bel 112'.

Ik heb geen stellingen, maar constateringen die ik trek uit de ervaringen van mij en mijn omgeving, zoals deze zich weer bevestigd in dat filmpje.

Nou, als je de schuld niet geeft aan Marokkanen, waarom vind je ze dan crimineel, terwijl het een Hollands beest die deze criminele daad pleegt?
Ik weet niet hoe jij het wilt noemen, maar dat is toch eccht jezelf plaatsen in de slachtofferrol en het niet nemen van eigen verantwoordelijkheid voor je Hollandse soortgenoten. Waarom steek je niet gewoon de hand in eigen boezem, als ik oprecht geinteresseerd vragen mag, en val je de brenger van het slechte nieuws aan?

Ben het helemaal met je eens. Er is eens een keer een meisje bij ons voor de deur onvervallen. Mijn Tunesische buurman stond al buiten voordat ik in de gaten had wat er gebeurde. Hij op zijn sokken achter de daders aan, had die nog te pakken gekregen ook.
Net zoiets, hij zag mij toevalling hardlopen door de straat, hij kwam namelijk net aanrijden, bedenkt zich geen moment, rijdt mij voorbij en weet de fietsendief die mijn fiets net had gestolen klem te rijden. De andere Nederlandse buurman die naast hem zat had ook niet door waarom hij zoiets deed. Ik denk dat de Nederlander helemaal niet meer gewend is handelend op te treden en ook nogal laf is ingesteld. Maar ja de politiek en de politie zeggen ook, van zie je iets bemoei je er niet mee. Nee heldendaden mogen we niet meer verwachten. We zijn lui geworden en durven niets meer.
Helaas zijn ze verhuisd, maar wel gelukkig goed logeeradres in Tunesie.

AmirAlMominien
08-01-08, 13:55
Geplaatst door naam
Ben het helemaal met je eens. Er is eens een keer een meisje bij ons voor de deur onvervallen. Mijn Tunesische buurman stond al buiten voordat ik in de gaten had wat er gebeurde. Hij op zijn sokken achter de daders aan, had die nog te pakken gekregen ook.
Net zoiets, hij zag mij toevalling hardlopen door de straat, hij kwam namelijk net aanrijden, bedenkt zich geen moment, rijdt mij voorbij en weet de fietsendief die mijn fiets net had gestolen klem te rijden. De andere Nederlandse buurman die naast hem zat had ook niet door waarom hij zoiets deed. Ik denk dat de Nederlander helemaal niet meer gewend is handelend op te treden en ook nogal laf is ingesteld. Maar ja de politiek en de politie zeggen ook, van zie je iets bemoei je er niet mee. Nee heldendaden mogen we niet meer verwachten. We zijn lui geworden en durven niets meer.
Helaas zijn ze verhuisd, maar wel gelukkig goed logeeradres in Tunesie.
Ik ben opgelucht dat jij deze tendens toegeeft als autochtoon zijnde. Dan kan ik tenminste mijn provocaties verder staken. Je mag trots zijn op jezelf; dat is tenminste één conformist minder.

Koala64
08-01-08, 14:14
Geplaatst door AmirAlMominien
Ik ben opgelucht dat jij deze tendens toegeeft als autochtoon zijnde. Dan kan ik tenminste mijn provocaties verder staken. Je mag trots zijn op jezelf; dat is tenminste één conformist minder.
Oh 't waren provocaties... :D

naam
08-01-08, 15:33
Geplaatst door AmirAlMominien
Ik ben opgelucht dat jij deze tendens toegeeft als autochtoon zijnde. Dan kan ik tenminste mijn provocaties verder staken. Je mag trots zijn op jezelf; dat is tenminste één conformist minder.

Tja, Nederlanders zijn nu eenmaal niet zo dapper.
We hebben in Nederland een wat vrouwelijke cultuur, niet zo macho-achtig.

Flupke.
08-01-08, 15:43
De autochtonen hielpen mee door te roepen vanuit het raam van hun wonig.'Hey laat die vrouw met rust anders komen wij naar beneden hé'

AmirAlMominien
08-01-08, 15:48
Geplaatst door Flupke.
De autochtonen hielpen mee door te roepen vanuit het raam van hun wonig.'Hey laat die vrouw met rust anders komen wij naar beneden hé'
:haha:

Daarom ook liet dat Hollands beest van schrik zijn mes los.

naam
08-01-08, 16:08
Geplaatst door AmirAlMominien
:haha:

Daarom ook liet dat Hollands beest van schrik zijn mes los.

Jij bent toch ook Nederlander? :verward:

AmirAlMominien
08-01-08, 16:12
Geplaatst door naam
Jij bent toch ook Nederlander? :verward:
Puhahaha. Echt humor dit.

I'm out.

Divine_70
08-01-08, 21:46
Ondertussen begrijp ik steeds minder waarom al die asielzoekers dan zo graag een nederlands paspoort/ de nederlandse nationaliteit willen hebben. :loens:

Tomas
08-01-08, 21:48
Geplaatst door Divine_70
Ondertussen begrijp ik steeds minder waarom al die asielzoekers dan zo graag een nederlands paspoort/ de nederlandse nationaliteit willen hebben. :loens: `

Vanwege het complot: Islamisering.

Ik heb Witz gevraagd of het nog een beetje op schema ligt, maar hij wil er niks over zeggen. Zal dus wel weer hopeloos uitlopen en veel meer kosten dan begroot.

Divine_70
08-01-08, 21:52
Geplaatst door Tomas
`

Vanwege het complot: Islamisering.

Ik heb Witz gevraagd of het nog een beetje op schema ligt, maar hij wil er niks over zeggen. Zal dus wel weer hopeloos uitlopen en veel meer kosten dan begroot.

3x raden wie dat mag gaan betalen.... die smerige autochtonen :jammer:

Koala64
08-01-08, 21:57
Geplaatst door Tomas
`

Vanwege het complot: Islamisering.

Ik heb Witz gevraagd of het nog een beetje op schema ligt, maar hij wil er niks over zeggen. Zal dus wel weer hopeloos uitlopen en veel meer kosten dan begroot.
Sja alles wordt duurder. :rolleyes:

H.P.Pas
08-01-08, 22:12
Geplaatst door AmirAlMominien
Puhahaha.

I'm out.

Nog net niet maar het is op het kantje.
Poeha is definitief out, daarin blijven we hard.

Wortel
08-01-08, 22:19
Nog net niet maar het is op het kantje.
Poeha is definitief out, daarin blijven we hard.


Poeh hé! :wow:

StevieK
08-01-08, 23:25
Geplaatst door AmirAlMominien
:haha:

Dat is teveel eer. Toch blijft de vraag staan waarom een Hollander zo'n wreed beest kan zijn en geen enkel Hollander een hand durft uit te steken? Hoe kan dat? Ik ben oprecht geinteresseerd. Ligt dat aan jullie cultuur of aan de opvoeding?

Waarom, omdat in de verd**dek*t wetboek van strafrecht staat dat je zo'n l*l niet verwonden of zoiets. De wet in Nederland is gemaakt om de dader te beschermen.Niet om het slachtoffer te helpen/beschermen. Er is ook zoveel geld beschikbaar om de dader te begeleiden om weer in de samenleving te laten meedraaien. Het slachtoffer moet maar zien hoe ie het allemaal oplost. Gelukkig is er nu slachtover hulp,begonnen als een vrijwillige organisatie. Ooit toen ik nog in Nederland woonde heb ik in de Trein een persoon tegen de grond geslagen omdat ie een conducteur aanviel. Ik wilde de conducteur helpen, ja dat was prima. Ik heb hem gered, maar later ben ik door zo'n g*re kl**tzak van een advocaat afgeklaagd om dat ik die l*l ( zijn client) opzettelijk letsel had toe gebracht. Niemand en niemand die mij kon helpen.

Je kijkt momenteel wel uit op te gaan helpen. Je moet roepen "He, dat mag je niet doen met dat mes steken."
Alle hulde voor die allochtonen, maar dit zo ook gebeurt zijn in in minderheidswijk waar over het algemeen autochtonen zouden wonen. Het waren toevallig nu de allochtonen die daar waren. Ja die ene autochtoon wilde niet in actie komen om het slachtoffer te helpen, vaak ook verbouwereerd in deze situatie.


Nu moeten die allochtonen oppassen dat ze niet aangeklaagt gaan worden dor de advocaat van de dader omdat ze mischien wel letstel hebben toegebracht tijden het ontzetten van deze dader. En zo wordt de dader dan slachtoffer

Maar ik vind niet dat je alle Autochtonen over 1 kam kan scheren.

StevieK
08-01-08, 23:31
-

ronald
09-01-08, 03:48
Geplaatst door StevieK
Waarom, omdat in de verd**dek*t wetboek van strafrecht staat dat je zo'n l*l niet verwonden of zoiets. De wet in Nederland is gemaakt om de dader te beschermen.Niet om het slachtoffer te helpen/beschermen. Er is ook zoveel geld beschikbaar om de dader te begeleiden om weer in de samenleving te laten meedraaien. Het slachtoffer moet maar zien hoe ie het allemaal oplost. Gelukkig is er nu slachtover hulp,begonnen als een vrijwillige organisatie. Ooit toen ik nog in Nederland woonde heb ik in de Trein een persoon tegen de grond geslagen omdat ie een conducteur aanviel. Ik wilde de conducteur helpen, ja dat was prima. Ik heb hem gered, maar later ben ik door zo'n g*re kl**tzak van een advocaat afgeklaagd om dat ik die l*l ( zijn client) opzettelijk letsel had toe gebracht. Niemand en niemand die mij kon helpen.

Je kijkt momenteel wel uit op te gaan helpen. Je moet roepen "He, dat mag je niet doen met dat mes steken."
Alle hulde voor die allochtonen, maar dit zo ook gebeurt zijn in in minderheidswijk waar over het algemeen autochtonen zouden wonen. Het waren toevallig nu de allochtonen die daar waren. Ja die ene autochtoon wilde niet in actie komen om het slachtoffer te helpen, vaak ook verbouwereerd in deze situatie.


Nu moeten die allochtonen oppassen dat ze niet aangeklaagt gaan worden dor de advocaat van de dader omdat ze mischien wel letstel hebben toegebracht tijden het ontzetten van deze dader. En zo wordt de dader dan slachtoffer

Maar ik vind niet dat je alle Autochtonen over 1 kam kan scheren.

Ik vind het heel moedig van je dat je te hulp schoot in de trein en denk dat ik hetzelfde zou hebben gedaan want voor wat klappen die je eventueel zou oplopen laat je je rechtvaardigheidsgevoel niet in de steek. Het is inderdaad dat je in Nederland ook nog eens een proces aan je broek kan krijgen wat helemaal van de gekke is. Kan zijn dat mensen in dat soort situaties daardoor minder "behulpzaam" zouden zijn. Dat is ook wat de politie adviseert: eerst 112 bellen....en dan denk ik? Daar doe zij natuurlijk geen uitspraak over. Net als meerdere daders delicten, ze gaan allemaal zogenaamd "vrijuit" omdat niet bewezen is wie nou wat heeft gedaan zou een oproep aan meerdere medepassagiers om zo'n dader te overmeesteren het beste zijn.
In het geval van deze gek die zo zat te steken is "levensgevaar" in het spel. Wat je ook mocht doen bij zo'n dader, een baksteen op z'n kop slaan, en in dit geval dat er meerdere mensen erbij staan met meerderen overmeesteren zou ook mogelijk zijn geweest. De gek was duidelijk met "zijn slachtoffer" bezig en dat is ook in 1 seconde op te merken. Achteraf is het natuurlijk gemakkelijk praten naar beide kanten van Oh wat een helden dat ze na 70 keer hem toch overmeesterd hebben (ik denkt dat een tweede "rake steek al fataal had kunnen zijn dus waar wachtten ze op?) of oh wat een stel passievelingen die daar een beetje erbij staan als een stel lummels incluis de filmer zou in ieder geval bij ons de opinie moeten gaan vormen voor het geval dat wanneer jij daar stond, wat zou jij (wij) daar hebben gedaan.

ronald
09-01-08, 03:57
Geplaatst door Divine_70
Ondertussen begrijp ik steeds minder waarom al die asielzoekers dan zo graag een nederlands paspoort/ de nederlandse nationaliteit willen hebben. :loens:



De echte asielzoeker wil alles doen om maar niet naar zijn eigen lans/situatie terug te keren. De meesten leiden op z'n minst aan PTSS. Dat er een aantal zouden liegen om het een of ander vind ik begrijpelijk want dat liegen is letterlijk voor hun eigen bestwil. Niet netjes natuurlijk en het IND heeft daar zijn trucjes voor om asielzoekers "erin te laten lopen" maar de echte waarheid vertellende asielzoeker heeft grote kans om terug gestuurd te worden en die die hun paspoort en identiteitspapieren "kwijt" zijn worden door de Wet geholpen toch te blijven ook al is hun verhaal op diverse fronten leugenachtig bevonden. Wie is hier nu gek?
Je bedoelt hier misschien gevallen van buitenlanders die hier willen blijven of al verblijven die om zg economische redenen hier vertoeven. Ja die met dat tegen de Nederlandse samenleving schoppenden snap ik ook niet.