PDA

Bekijk Volledige Versie : indische spektakel op trouwfeest

Ghulamshazia
07-01-08, 18:17
As Salaam mijn naam is Ghulam Shazia en ik ben 23jaar. Ik woon in Antwerpen in Belgie... Zou je het niet tof vinden Indisch spektakel op een marokaans trouwfeest?Zo een kort show met dans op indisch muziek met mooi indisch kleren???Dat zou toch nog meer stijl aan de feest geven ,denk je niet? In ieder geval het klinkt maf maar toch niet zinloos he? :blij: In ieder geval als je iemand kent die gaat trouwen en of geinteresseerd zou zijn mail me op [email protected] of bel op 0032497676206 een base nr. Alvast tot ziens

ronald
07-01-08, 19:06
Geplaatst door Ghulamshazia
As Salaam mijn naam is Ghulam Shazia en ik ben 23jaar. Ik woon in Antwerpen in Belgie... Zou je het niet tof vinden Indisch spektakel op een marokaans trouwfeest?Zo een kort show met dans op indisch muziek met mooi indisch kleren???Dat zou toch nog meer stijl aan de feest geven ,denk je niet? In ieder geval het klinkt maf maar toch niet zinloos he? :blij: In ieder geval als je iemand kent die gaat trouwen en of geinteresseerd zou zijn mail me op [email protected] of bel op 0032497676206 een base nr. Alvast tot ziens

Bedoel je Indisch la saroeng gebaya? Of India's?

Ghulamshazia
08-01-08, 11:29
ja,zowel traditioneel als klassiek ,hangt af van ritme van muziek...

XXMARYAMXX
21-01-08, 22:26
[QUOTE]Geplaatst door Ghulamshazia
[B]As Salaam mijn naam is Ghulam Shazia en ik ben 23jaar. Ik woon in Antwerpen in Belgie... Zou je het niet tof vinden Indisch spektakel op een marokaans trouwfeest?Zo een kort show met dans op indisch muziek met mooi indisch kleren???Dat zou toch nog meer stijl aan de feest geven ,denk je niet? In ieder geval het klinkt maf maar toch niet zinloos he? :blij: In ieder geval als je iemand kent die gaat trouwen en of geinteresseerd zou zijn mail me op [email protected] of bel op 0032497676206 een base nr. Alvast tot ziens

salaam walikoem zuster ik vind het een hele leuke idee mij broer die trouwt binnekort en wil hem graag met zo iets verassen maar hoeveel vraag je dr eigelijk voor wil je het me zo snel mogelijk laten weten want de tfouwfeest is vrijdag al

wa salaam walikoem zuster