PDA

Bekijk Volledige Versie : Belg mag ook 'nieuwe' vrouw niet slaan



Maurice
08-01-08, 18:55
Belg mag ook 'nieuwe' vrouw niet slaan


Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: Het Nieuwsblad
Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2008 @ 18:57

Een 47-jarige man uit het Belgische Ronse moest vandaag voor de rechter verschijnen. Zowel vorig jaar als het jaar daarvoor had hij zijn partner meerdere malen een portie klappen verkocht.

Eerder was de Belg Khaled C. al voorwaardelijk veroordeeld voor dezelfde feiten, zij het met zijn vorige partner. Waarschijnlijk had de man de rechter toen niet goed begrepen, want "ik dacht dat die niet voor mijn nieuwe vrouw van toepassing waren", verklaarde Khaled tegenover de rechter.

Het Openbaar Ministerie sprak van 'ernstig familiaal geweld', en eiste een strenge straf. De beklaagde bleef echter volhouden dat er niets ernstigs aan de hand was. Uiteindelijk werd de man door de rechter veroordeeld tot een gevangenisstraf van zes maanden en een boete van 1100 euro.



http://frontpage.fok.nl/nieuws/86394

sater
09-01-08, 06:26
Dank zij Nisa al Nisa krijgen moslima's (nog meer) gevoel voor eigenwaarde. Leren vrouwen om (voor zover nog nodig) niet langer de slavin van mannen te zijn.

Afgelopen zondag was de verkiezing voor de Amsterdammer van 2007. Mijn stem ging naar haar oprichtster mevrouw Sabah uit Slotervaart.

Rabi'ah.
09-01-08, 09:16
Geplaatst door sater
Dank zij Nisa al Nisa krijgen moslima's (nog meer) gevoel voor eigenwaarde. Leren vrouwen om (voor zover nog nodig) niet langer de slavin van mannen te zijn.


Waarom leg jij de link met moslims? Wie zegt dat de vrouw van die Khaled C. een moslima is?

Rabi'ah.
09-01-08, 09:17
Geplaatst door Maurice


Eerder was de Belg Khaled C. al voorwaardelijk veroordeeld voor dezelfde feiten, zij het met zijn vorige partner. Waarschijnlijk had de man de rechter toen niet goed begrepen, want "ik dacht dat die niet voor mijn nieuwe vrouw van toepassing waren", verklaarde Khaled tegenover de rechter.




Tuurlijk joh je mag je ex-vrouw niet timmeren, maar je nieuwe vrouw we. Mensen hebben echt zieke redenaties af en toe. :maf2:

sater
09-01-08, 10:14
Geplaatst door Rabi'ah.
Waarom leg jij de link met moslims? Wie zegt dat de vrouw van die Khaled C. een moslima is?

Ah, een nieuw fenomeen. Ook binnen de islam slapen twee geloven op het huwelijkskussen.

M@riska
09-01-08, 17:18
Geplaatst door Maurice
Waarschijnlijk had de man de rechter toen niet goed begrepen, want "ik dacht dat die niet voor mijn nieuwe vrouw van toepassing waren", verklaarde Khaled tegenover de rechter.




http://frontpage.fok.nl/nieuws/86394



:hihi:

Charlus
09-01-08, 18:47
Geplaatst door Rabi'ah.

Geplaatst door sater
Dank zij Nisa al Nisa krijgen moslima's (nog meer) gevoel voor eigenwaarde. Leren vrouwen om (voor zover nog nodig) niet langer de slavin van mannen te zijn.
Waarom leg jij de link met moslims? Wie zegt dat de vrouw van die Khaled C. een moslima is?
Een terechte vermaning. Mijn zus woonde eens samen met een moslim, en die sloeg haar ook. Ze discrimineren niet.

Flupke.
09-01-08, 21:54
Een terechte vermaning. Mijn zus woonde eens samen met een moslim, en die sloeg haar ook. Ze discrimineren niet. Het is gewoon dat je zus geen leder pakje aan had en die pipo zijn hand gebruikte in plaats van een zweep,anders kon hij zijn acties verhalen door sexuele opwinding aan te kaarten.(Mo)slim... pffff laat mij niet lachen.

Charlus
09-01-08, 22:22
Geplaatst door Flupke.

Een terechte vermaning. Mijn zus woonde eens samen met een moslim, en die sloeg haar ook. Ze discrimineren niet.
Het is gewoon dat je zus geen leder pakje aan had en die pipo zijn hand gebruikte in plaats van een zweep,anders kon hij zijn acties verhalen door sexuele opwinding aan te kaarten.(Mo)slim... pffff laat mij niet lachen.
Daar kan elke vrouwenmepper zich op beroepen, zo ook Khaled uit het artikel waaruit verder geen enkele moslimconnectie blijkt. Ik had bij nader inzien mijn opmerkingen moeten reserveren voor een meer passende gelegenheid.
Opvallend dat het sommetje (vrouwen slaan + 'Khaled' + dom) = moslim snel gemaakt wordt.

Rabi'ah.
10-01-08, 14:55
Geplaatst door sater
Ah, een nieuw fenomeen. Ook binnen de islam slapen twee geloven op het huwelijkskussen.

Duh, da's oud nieuws. Zelfs de profeet vzmh had ook joodse en christelijke vrouwen.

sater
10-01-08, 16:08
Geplaatst door Rabi'ah.
Duh, da's oud nieuws. Zelfs de profeet vzmh had ook joodse en christelijke vrouwen.

:giechel: profijtelijke haremdames? Hoe verhoudt e.e.a. zich met:
Soera 2 vers 66:" Alzo zeiden Wij tot hen (joden) weest verachte apen."

AmirAlMominien
10-01-08, 16:15
Geplaatst door sater
:giechel: profijtelijke haremdames? Hoe verhoudt e.e.a. zich met:
Soera 2 vers 66:" Alzo zeiden Wij tot hen (joden) weest verachte apen."
Een aantal joden was destijds verrader, die de profeet (vrede zij met hem) aan zijn vijanden verkochten omwille van hun eigen profijt.

Tot op de dag van vandaag kunnen we constateren dat apen als Sharon nog steeds bestaan, hoewel het goede joodse volk daar net zo onder lijdt. Zie de anti-zionistische joodse organisaties.

sater
10-01-08, 23:07
Geplaatst door AmirAlMominien
Een aantal joden was destijds verrader, die de profeet (vrede zij met hem) aan zijn vijanden verkochten omwille van hun eigen profijt.

Tot op de dag van vandaag kunnen we constateren dat apen als Sharon nog steeds bestaan, hoewel het goede joodse volk daar net zo onder lijdt. Zie de anti-zionistische joodse organisaties.

Met of zonder judaskus?