PDA

Bekijk Volledige Versie : Cossiga: US, Mossad Behind 9/11



Wizdom
13-01-08, 14:34
Cossiga: US, Mossad Behind 9/11

http://www.almanar.com.lb/NewsSite/PicturesFolder/del.jpg


13/01/2008 Former Italian President Francesco Cossiga, has told Italy’s oldest newspaper that the 9-11 attacks were run by the CIA and Mossad, and that this was common knowledge among global intelligence agencies. Cossiga told the newspaper Corriere della Sera:

“All the intelligence services of America and Europe know well that the disastrous attack has been planned and realized by the Mossad, with the aid of the Zionist world in order to put accuse Arabic countries and induce western powers to take part in Iraq and Afghanistan.”

Cossiga first expressed doubts about 9/11 in 2001, and is quoted in Webster Tarpley's book titled "9/11 Synthetic Terror Made in the USA" as stating that, "The mastermind of the attack must have been a sophisticated mind, provided with ample means not only to recruit fanatic kamikazes, but also highly specialized personnel."

He went on to add that the attack could not have been accomplished without penetration into the ranks of radar and flight security personnel.

H.P.Pas
14-01-08, 09:34
Geplaatst door Wizdom
Cossiga: US, Mossad Behind 9/11


13/01/2008 Former Italian President Francesco Cossiga, has told Italy’s oldest newspaper that the 9-11 attacks were run by the CIA and Mossad, and that this was common knowledge among global intelligence agencies.

Not quite. (http://www.corriere.it/politica/07_novembre_30/osama_berlusconi_cossiga_27f4ccee-9f55-11dc-8807-0003ba99c53b.shtml)
Hij zei, dat het 'common knowledge' is onder alle democratische krachten in de wereld in het algemeen en onder Italiaanse midden-links politici in het bijzonder.
Ik ben er niet bij geweest maar het zou me niet verbazen als hij daarbij een licht sarcastische ondertoon in zijn stem had.

Ron Haleber
14-01-08, 10:06
Geplaatst door H.P.Pas
Not quite. (http://www.corriere.it/politica/07_novembre_30/osama_berlusconi_cossiga_27f4ccee-9f55-11dc-8807-0003ba99c53b.shtml)
Hij zei, dat het 'common knowledge' is onder alle democratische krachten in de wereld in het algemeen en onder Italiaanse midden-links politici in het bijzonder.
Ik ben er niet bij geweest maar het zou me niet verbazen als hij daarbij een licht sarcastische ondertoon in zijn stem had.

Sarkasme en ironie willen niet zeggen dat een president die inzage had in de intelligence wat de feiten betreft ongelijk heeft! :duim:

Kan Julien Het italiaanse statement voor ons vertalen? :gsm:

super ick
14-01-08, 10:16
Geplaatst door Ron Haleber
Sarkasme en ironie willen niet zeggen dat een president die inzage had in de intelligence wat de feiten betreft ongelijk heeft! :duim:

Kan Julien Het italiaanse statement voor ons vertalen? :gsm:

En Elvis is ook niet dood. Ook vorig jaar is hij door diverse mensen gezien.

Ik zou er niet vreemd van opkijken als CIA en Mossad ook achter de tsunami hebben gezeten.

Slinger
14-01-08, 10:30
Geplaatst door H.P.Pas
Not quite. (http://www.corriere.it/politica/07_novembre_30/osama_berlusconi_cossiga_27f4ccee-9f55-11dc-8807-0003ba99c53b.shtml)
Hij zei, dat het 'common knowledge' is onder alle democratische krachten in de wereld in het algemeen en onder Italiaanse midden-links politici in het bijzonder.
Ik ben er niet bij geweest maar het zou me niet verbazen als hij daarbij een licht sarcastische ondertoon in zijn stem had.

"The mastermind of the attack must have been a sophisticated mind, provided with ample means not only to recruit fanatic kamikazes, but also highly specialized personnel."

He went on to add that the attack could not have been accomplished without penetration into the ranks of radar and flight security personnel.

Inderdaad ook in deze twee zinnen kun je die ondertoon herkennen.

H.P.Pas
14-01-08, 10:50
Geplaatst door Ron Haleber
Kan Julien Het italiaanse statement voor ons vertalen? :gsm:


tutti gli ambienti democratici d'America e d'Europa, con in prima linea quelli del centrosinistra italiano, sanno ormai bene che il disastroso attentato è stato pianificato e realizzato dalla Cia americana e dal Mossad con l'aiuto del mondo sionista per mettere sotto accusa i Paesi arabi e per indurre le potenze occidentali ad intervenire sia in Iraq sia in Afghanistan.

'Alle democratische kringen in Amerika en in Europa en vooral ook centrum linkse kringen in Italië weten intussen heel goed dat die rampzalige aanslag gepland en uitgevoerd is door de CIA en de Mossad, met hulp van de zionistische wereld, om Arabische landen in staat van beschuldiging stellen en om een interventie van de westelijke mogendheiden in Iraq en/of Afghanistan teweeg te brengen' .

Let wel, hij zegt niet, dat hij zelf iets weet.
Hij zegt wat 'men' in sommige 'kringen' heel goed meent te weten.

knuppeltje
14-01-08, 10:59
Geplaatst door H.P.Pas
'Alle democratische kringen in Amerika en in Europa en vooral ook centrum linkse kringen in Italië weten intussen heel goed dat die rampzalige aanslag gepland en uitgevoerd is door de CIA en de Mossad, met hulp van de zionistische wereld, om Arabische landen in staat van beschuldiging stellen en om een interventie van de westelijke mogendheiden in Iraq en/of Afghanistan teweeg te brengen' .

Let wel, hij zegt niet, dat hij zelf iets weet.
Hij zegt want 'men' in sommige 'kringen' meent te weten.

Als ze ergens veel verstand hebben van aanslagen en complotten dan is het wel in Italië. Vooral sommige oudpolitiicie
schijnen daar heel veel van te weten.

Ron Haleber
14-01-08, 11:53
Geplaatst door super ick
En Elvis is ook niet dood. Ook vorig jaar is hij door diverse mensen gezien.

Ik zou er niet vreemd van opkijken als CIA en Mossad ook achter de tsunami hebben gezeten.



Madeleine is ook door diverse mensen gezien - zelfs in arabisch Marokko! :verveeld:

Volgens Dick hebben dus de CIA en Mossad achter haar verdwijning gezeten. Of mister Columbo, was het toch Al Kaida...? :giechel: