PDA

Bekijk Volledige Versie : Man verkracht pedofiele stiefzoon



Amchaque
13-01-08, 21:45
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/buitenland/2008/01/man_verkracht_pedofiele_stiefz.html


Man verkracht pedofiele stiefzoon

Een 32-jarige Amerikaan uit Forth Worth (Texas) heeft zijn 18-jarige stiefzoon verkracht omdat hij het achtjarige dochtertje van de man had misbruikt. De jongen werd op 2 januari gearresteerd, nadat zijn stiefvader hem tijdens het misbruik had betrapt.

De man had zijn vriendin, de moeder van de jongen, nog gewaarschuwd dat ze hem in de gevangenis moest laten zitten. Toch besloot ze de jongen vrij te kopen. De man nam zijn stiefzoon vervolgens mee naar een verlaten huis, sloeg hem met een honkbalknuppel en stak metalen gereedschap bij hem naar binnen. Foto's van de betrokkenen zijn niet vrijgegeven om de identiteit van het achtjarige slachtoffertje te beschermen.

B. Lenssen | 13-01-08 | 19:56 | 56 reacties

Joesoef
13-01-08, 21:48
Soort van oog om oog, tand om tand :maf:

Divine_70
13-01-08, 23:42
Tja.. no comment.

Cherry Bo
14-01-08, 11:01
Stoer! :baard:

super ick
14-01-08, 11:15
Een wraak reactie kan ik nog begrijpen.
Dat een vader zichzelf niet meer in de hand heeft in een dergelijke situatie is niet meer dan logisch.
Had hij de dader in blinde woede wat aangedaan was het wat anders geweest dan een vooropgezet plan uitvoeren en zelf ook seksueel geweld toepassen.

barfly
14-01-08, 19:10
Ik kan me best voorstellen dat je razend bent maar dan zou ik die honkbalknuppel gebruiken om die smeerpijp uit mijn lijden te verlossen maar niet om iets in hem te steken nee... :maf2:

Amchaque
14-01-08, 20:17
uit de comments sectie:

latinha | 14-01-08 | 08:38
Tja, ik ken toevallig hier in de buurt ook iemand wiens kroost ten prooi is gevallen aan een liefhebber van de kinderliefde. Natuurlijk is dat vreselijk, dat ontkent niemand.

Maar als de dader zijn straf heeft uitgezeten, mag de familie van het slachtoffer natuurlijk niet op eigen houtje een doodsvonnis voltrekken. Iedereen loopt hier af te geven op islamisering zus en zo, eerwraak hier en daar, maar als het er op aankomt zijn jullie zelf nog veel erger. Een ander zomaar anaal (en eventueel dodelijk) verkrachten met roestvrijstalen gereedschap, is kennelijk heel gewoon voor jullie. Er zijn er die voor veel minder tbs hebben gekregen. Als moslims al half zo slecht zijn als jullie beweren, dan zijn jullie zelf nog tien keer minder.

Bijstandskoning | 14-01-08 | 11:03

Bijstandkoning...de mussels ZIJN de pedoaanhangers , en daarmee dus de ontvangende partij.

LifeCatcher | 14-01-08 | 11:25

m.a.w. de moslims moeten in hun kont worden verkracht volgens de reaguurders.

Divine_70
14-01-08, 22:15
Geplaatst door Amchaque
uit de comments sectie:

latinha | 14-01-08 | 08:38
Tja, ik ken toevallig hier in de buurt ook iemand wiens kroost ten prooi is gevallen aan een liefhebber van de kinderliefde. Natuurlijk is dat vreselijk, dat ontkent niemand.

Maar als de dader zijn straf heeft uitgezeten, mag de familie van het slachtoffer natuurlijk niet op eigen houtje een doodsvonnis voltrekken. Iedereen loopt hier af te geven op islamisering zus en zo, eerwraak hier en daar, maar als het er op aankomt zijn jullie zelf nog veel erger. Een ander zomaar anaal (en eventueel dodelijk) verkrachten met roestvrijstalen gereedschap, is kennelijk heel gewoon voor jullie. Er zijn er die voor veel minder tbs hebben gekregen. Als moslims al half zo slecht zijn als jullie beweren, dan zijn jullie zelf nog tien keer minder.

Bijstandskoning | 14-01-08 | 11:03

Bijstandkoning...de mussels ZIJN de pedoaanhangers , en daarmee dus de ontvangende partij.

LifeCatcher | 14-01-08 | 11:25

m.a.w. de moslims moeten in hun kont worden verkracht volgens de reaguurders.

Kinderverkrachters kunnen niet genoeg gestraft worden, ongeacht hun afkomst.

Witte78
14-01-08, 22:36
Geplaatst door Amchaque
uit de comments sectie:

latinha | 14-01-08 | 08:38
Tja, ik ken toevallig hier in de buurt ook iemand wiens kroost ten prooi is gevallen aan een liefhebber van de kinderliefde. Natuurlijk is dat vreselijk, dat ontkent niemand.

Maar als de dader zijn straf heeft uitgezeten, mag de familie van het slachtoffer natuurlijk niet op eigen houtje een doodsvonnis voltrekken. Iedereen loopt hier af te geven op islamisering zus en zo, eerwraak hier en daar, maar als het er op aankomt zijn jullie zelf nog veel erger. Een ander zomaar anaal (en eventueel dodelijk) verkrachten met roestvrijstalen gereedschap, is kennelijk heel gewoon voor jullie. Er zijn er die voor veel minder tbs hebben gekregen. Als moslims al half zo slecht zijn als jullie beweren, dan zijn jullie zelf nog tien keer minder.

Bijstandskoning | 14-01-08 | 11:03

Bijstandkoning...de mussels ZIJN de pedoaanhangers , en daarmee dus de ontvangende partij.

LifeCatcher | 14-01-08 | 11:25

m.a.w. de moslims moeten in hun kont worden verkracht volgens de reaguurders.

Jahoor, iemand zn eer schaden is ook net zo erg als een kind verkrachten :confused: Wie bedoel je trouwens met jullie?

(oops, ik zie net dat het van iemand anders is. Evengoed een nogal kortzichtige reactie)

super ick
15-01-08, 10:18
Geplaatst door Amchaque
uit de comments sectie:

latinha | 14-01-08 | 08:38
Tja, ik ken toevallig hier in de buurt ook iemand wiens kroost ten prooi is gevallen aan een liefhebber van de kinderliefde. Natuurlijk is dat vreselijk, dat ontkent niemand.

Maar als de dader zijn straf heeft uitgezeten, mag de familie van het slachtoffer natuurlijk niet op eigen houtje een doodsvonnis voltrekken. Iedereen loopt hier af te geven op islamisering zus en zo, eerwraak hier en daar, maar als het er op aankomt zijn jullie zelf nog veel erger. Een ander zomaar anaal (en eventueel dodelijk) verkrachten met roestvrijstalen gereedschap, is kennelijk heel gewoon voor jullie. Er zijn er die voor veel minder tbs hebben gekregen. Als moslims al half zo slecht zijn als jullie beweren, dan zijn jullie zelf nog tien keer minder.

Bijstandskoning | 14-01-08 | 11:03

Bijstandkoning...de mussels ZIJN de pedoaanhangers , en daarmee dus de ontvangende partij.

LifeCatcher | 14-01-08 | 11:25

m.a.w. de moslims moeten in hun kont worden verkracht volgens de reaguurders.

Natuurlijk is eigen rechter spelen verboden. Ik zie 2 reacties waarin mensen zeggen het voorstelbaar te vinden maar tegelijkertijd hun afkeuring afspreken.

Jij probeert zaken aan eerwraak te koppelen. Dan vergeet je echter dat eerwraak dikwijls toegepast wordt bij gebeurtenissen die in de Nederlandse cultuur als normaal ervaren worden en bovendien niet bij wet verboden. (een relatie tussen twee volwassen mensen bijvoorbeeld!)

Pedofilie wordt in de Nederlandse cultuur als verwerpelijk ervaren. In veel Islamitische landen is het geaccepteerd. De minderjarige heeft er zelf niets over te vertellen. Zij wordt op minderjarige leeftijd uitgehuwelijkt. Dan mag het ineens wel.
Het blijft echter sex met een minderjarige!

Je slaat de plank volkomen mis op alle punten die je probeert te maken. Bovendien maak je je schuldig aan het over 1 kam scheren van een gehele bevolkingsgroep door te spreken over 'jullie'.
Weer eens een staaltje van: jullie zijn vies en verachtelijk, wij hebben de waarheid in pacht en bij 'ons' gebeurt dat niet.

Amchaque
15-01-08, 19:29
Eehh... mensen, ik ben NIET Bijstandskoning. Ik wilde erop wijzen dat de reaguurders moslims als pedofielen zien, die dus op genoemde wijze aangepakt zouden moeten worden.

super ick
16-01-08, 09:23
Geplaatst door Amchaque
Ik wilde erop wijzen dat de reaguurders moslims als pedofielen zien, die dus op genoemde wijze aangepakt zouden moeten worden.

De reaguurders zien moslims niet als pedofielen.

Er zijn wel moslims die zich schuldig maken aan pedofilie.
Dat is toch heel iets anders.

Amchaque
16-01-08, 15:47
Geplaatst door super ick
De reaguurders zien moslims niet als pedofielen.



Nee, "de mussels zijn de pedoaanhangers"