PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoon Bin Laden: Zij hebben Le Dakar kunnen stoppen maar mij kunnen ze niet stoppen



azulay
14-01-08, 13:50
De zoon van Bin Laden gaat een vrede reis maken met zijn vrouw van 5000 km. Hij vertrekt te paard in Egypte en eindigt in Marokko.

Omar Bin Laden heeft het volgende aan de pers verklaard: Het is gelukt aan de maten en symphatisanten van mij vader om Le Dakar te stoppen met geweld, maar mij kunnen ze niet stoppen. Hij verzoekt iedereen om mee te doen aan deze reis. Of het te paard of met de auto is maakt niet uit. Hij zegt dat iedereen welkom is, joden moslims, christenen of wie dan ook.

Hier is hij met zijn 24 jarige oudere engelse vrouw (28 jaar / 52 jaar):

http://www.asharqalawsat.com/2007/07/12/images/news1.427848.jpg

hier met een biertje in de hand:
http://hespress.com/_img/388a94b53b.jpg



http://www.hespress.com/?browser=view&EgyxpID=4122

Julien
14-01-08, 14:19
Dit soort nieuwsberichten doen me steeds meer twijfelen aan het officiële verhaal over Osama Bin Laden. Hoe kan een man zulke moderne en tolerante kinderen hebben en zelf de meest haatdragende en conservatieve man van de wereld zijn? :loens:

knuppeltje
14-01-08, 14:36
Geplaatst door Julien
Dit soort nieuwsberichten doen me steeds meer twijfelen aan het officiële verhaal over Osama Bin Laden. Hoe kan een man zulke moderne en tolerante kinderen hebben en zelf de meest haatdragende en conservatieve man van de wereld zijn? :loens:

Tja- hoe kunnen moderne tolerante ouders van die rotjong hebben die op de jat uitgaan, of moord plegen, hulpverleners aanvallen, etc etc.
Ieder mens is uniek.

InSennia
14-01-08, 14:42
He (L) Armani. :D

mark61
14-01-08, 18:10
Geplaatst door Julien
Dit soort nieuwsberichten doen me steeds meer twijfelen aan het officiële verhaal over Osama Bin Laden. Hoe kan een man zulke moderne en tolerante kinderen hebben en zelf de meest haatdragende en conservatieve man van de wereld zijn? :loens:

Verdiep je maar eens in Pol Pot en zijn entourage. Of Blaise Compaoré.

Sallahddin
14-01-08, 18:36
Geplaatst door Julien
Dit soort nieuwsberichten doen me steeds meer twijfelen aan het officiële verhaal over Osama Bin Laden. Hoe kan een man zulke moderne en tolerante kinderen hebben en zelf de meest haatdragende en conservatieve man van de wereld zijn? :loens:



Dit soort uitlatingnen van je en van anderen bewijzen_bevestigen het feit hoe mensen al dan niet zo naief en onwetend kunnen zijn dat ze de elementaire lessen van de geschiedenis , van het leven ,van de mens _ervaringnen ,van het volksmond ,van de wetenschap : de genetiek bijv. ,gezond verstand ,de psychologie ,de anthropologie ..... niet ééns in acht nemen ,no offense !!!: :wohaa: :lol:

kortom : elk mens is bijna uniek dan ,zoals Knuppeltje zegt : wij zijn geen roboten of machines _kopieen van onze eigen ouders,anders had de mens ook geen geschiedenis bijv., geen "vooruitgang" , geen "evolutie" =

(=mentaal_psychish ontwikkeling , ...niet teverwarren met die befaamd "evolutie_theorie " = de mens heeft bijv. %99 DNA materieel gemeen met de chimpanse,geloof ik ,maar dat maakt deze chimpanse nog tot geen mens ,wat laat zien dat er fundamentele andere eigenschappen _factoren die een vitaal rol spelen in de ontwikkeling van de mens,onder ander : namelijk :hersenen:het vermogen tot abstract en ander denken ,de geest ,psyche ....)

,zoals het geval is bijv. bij de dieren=wij zijn geen mentaal en ander geconditioneerde "laboratorium -ratten" dan zoals sommige mensen inderdaad al dan niet vrijwillig er voor kiezen te zijn !!!"=zo kan je relatief het feit verklaren dat mensen zo makkelijk gebrainwashed kunnen worden door allerlei ideologieen ,fascisme ,racisme ,.... :lol: =massa_psychologie laat dat op een uitstekend manier zien _verklaren !

Alleen al het feit dat je je eigen geest,hersenen , psych ,vrij wil ... hebt maakt van je bijna een totaal apart persoon met eigen "blue_prints" : gelukkig maar dan :da's wat maakt de mens bijv. zo interessant en boeiend in positief of negatief zin (=bij deze laatste negatief zin bedoel ik van die crimineel _pathologish of pervers uiterst gewelddadig gedrag van de mens : psychopaten ,serial_killers , pathologish leiders met "grootsheidwaan" zoals Hitler ,Stalin ...) of juist wat makt de mens helemaal geen mens meer zoals de bovenstaande voorbeelden of van die plant-actig of juist dier-achtig mensen qua gedrag , mentaal ,psychish ...:

mentaal_gehandicapten bijv. vormen een ander apart categorie : van die genetish of ander bepaald al dan niet mentaal _psychish ziektes ....

Er zijn er ook wel van die hereditaire-erfelijke genetish bepaald al dan niet mentale ziektes en ander , het milieu=socio_economish en andere omstandigheden +opvoeding ,educatie ... spelen ook hun eigen rolen :maar dat allemaal neemt niet weg het vrij_individueel karakter van de mens die de eigen keuzen en ander maakt ,met uitzondering van die extreme gevallen zoals : mentaal _psychish_ gehandicapten ,ernstig mentaal_psychish ziektes zoals schizofrenie ... of helemaal gestoorde mensen!!!!

Veels te veelzijdig onderwerp : het terrein van de psychologie ,de genetiek ,criminologie,de anthropologie, massa_psychologie ,neurologie ......

P.S.: in religieus_historish zin bijv.: je kent misschien het verhaal van de profeet Noe en diens zoon ,die weigerde te geloven in het boodschap van zijn eigen vader-profeet .... : er zijn er nog andere talloze voorbeelden van het verleden en van nu inderdaad !

mededaaroom wordt de mens apart en individueel veraantwoordelijk gesteld voor de eigen daden_misdaden ... in religieus zin hier en in het hienamaals dan !

:zwaai:

reason
15-01-08, 15:19
Geplaatst door Julien
Dit soort nieuwsberichten doen me steeds meer twijfelen aan het officiële verhaal over Osama Bin Laden. Hoe kan een man zulke moderne en tolerante kinderen hebben en zelf de meest haatdragende en conservatieve man van de wereld zijn? :loens:

Maar dit verhaal bevestigt juist het "officiële verhaal".
Immers, de zoon keert zich tegen het gewelddadig extremisme van zijn vader.

Red Sonja
15-01-08, 16:32
Geplaatst door Julien
Dit soort nieuwsberichten doen me steeds meer twijfelen aan het officiële verhaal over Osama Bin Laden. Hoe kan een man zulke moderne en tolerante kinderen hebben en zelf de meest haatdragende en conservatieve man van de wereld zijn? :loens:

Ja meid, hoe zou dat nou kunnen he?
Ik probeer me een beetje te verplaatsen in jouw wereldbeeldje.
Het zal wel flilnk borrelen en bruisen in je hersenpannetje als je dit soort berichten leest en die foto's ziet, zeker?
Kan me voorstellen hoor.
Voor je eigen welbevinden raad ik je aan om die oogkleppen nog wat steviger dicht te timmeren.
Je zou licht nog eens kunnen doordraaien van de werkelijkheid.


Ps: Lijkt me een heel leuke zoon van een leuke vader en die vrouw ziet er ook sympatiek uit. Lijkt me een leuk stel.
Hij doet me denken aan Frank Zappa, ook een leuke vent! :D

Red Sonja
15-01-08, 16:37
Geplaatst door Sallahddin
Dit soort uitlatingnen van je en van anderen bewijzen_bevestigen het feit hoe mensen al dan niet zo naief en onwetend kunnen zijn dat ze de elementaire lessen van de geschiedenis , van het leven ,van de mens _ervaringnen ,van het volksmond ,van de wetenschap : de genetiek bijv. ,gezond verstand ,de psychologie ,de anthropologie ..... niet ééns in acht nemen ,no offense !!!: :wohaa: :lol:


Volgens mij speelt ie het hoor.

Of denk jij dat ook en speel jij nu juist leuk mee? :duizelig:

Veel plezier verder.
Ik ga weer verderop kijken.
t blijft flink lachen met jullie.



:cola:

Sallahddin
15-01-08, 17:49
Geplaatst door Red Sonja
Volgens mij speelt ie het hoor.

Of denk jij dat ook en speel jij nu juist leuk mee? :duizelig:

Veel plezier verder.
Ik ga weer verderop kijken.
t blijft flink lachen met jullie.



:cola:

Speel ik ook mee op mijn eigen min of meer "pedagogish" _ironish manier dan !!! :lol:

Jij ook veel plezier trouwens !

Goed dat je de humor van inziet : ik lach flink ook stiekem mee,meestaal dan !!! :lole:

:zwaai:

Julien
15-01-08, 23:20
Ik zal volgende keer niet meer en public twijfelen, want dat kunnen jullie droge zeikerds blijkbaar niet aan :rolleyes:

mark61
15-01-08, 23:48
Geplaatst door Julien
Ik zal volgende keer niet meer en public twijfelen, want dat kunnen jullie droge zeikerds blijkbaar niet aan :rolleyes:

en plein public :student:

Maarten
16-01-08, 01:41
Geplaatst door Julien
Dit soort nieuwsberichten doen me steeds meer twijfelen aan het officiële verhaal over Osama Bin Laden. Hoe kan een man zulke moderne en tolerante kinderen hebben en zelf de meest haatdragende en conservatieve man van de wereld zijn? :loens:
Ja.
Maar ik weet niet of je opmerking hierboven wel goed begrepen wordt.
Je zegt dat Osama hier misschien wel te negatief neergezet wordt.

Ik sluit overigens niet uit, dat de Amerikanen die zoon gaan kapen, onder het mom dat hij weet waar pa zit. overwegen zullen ze dat zeker.