PDA

Bekijk Volledige Versie : Islamofoben willen op 26 januari zeven maal rond momument de Dam



IbnRushd
15-01-08, 18:04
Jahira's 'Persbericht van SIOE'

dinsdag 15 januari 2008

De Nederlandse tak van de tot nu toe obscure kerk SIEO (Streng Islamofobisch Etisch Orgaan) heeft besloten dat het tijd is om naar buiten te treden. Daarom wordt er op 26 januari een mars georganiseerd op de Dam in Amsterdam.

Een ieder die zich aangetrokken voelt tot het islamofobisme wordt uitgenodigd om te participeren. Het is de bedoeling dat er op zijn minst 7 keer rond het monument op de Dam gemarcheerd wordt op de tonen van "komt allen tezamen". Luidkeels meezingen wordt op prijs gesteld en u wordt allen aangespoord om flink te stampen. Men gelieve echter wel in de maat te blijven, dit om de mars niet uit de pas te laten lopen.

De enige toegestane muziekinstrumenten zijn bazuinen en cimbalen. Ook toegestaan tijdens de mars zijn nationale en erkende regionale vlaggen, spandoeken, borden en rijkswapens. Vooral het rijkswapen van de Bataafse Republiek, de Nederlandse maagd, wordt aangeraden omdat Nederlandse maagden tegenwoordig zeldzaam zijn. "Mohammedaanse loverboys zijn hiervan de oorzaak, er is geen fatsoenlijke maagd voor ons SIEOers meer te vinden" aldus Streng Islamofobisch Etisch Organist Ladon Uittenbroek.

Niet toegestaan zijn vlaggen van concurrerende kerken zoals o.a. Stormfront, Blood & Honour, en NVU. Ook communistische symbolen, logos en slogans zijn niet toegestaan. Het rijkswapen van communistisch Rusland is streng verboden maar het rijkswapen van tsaristisch Rusland krijgt een bijzondere plaats in de mars. Islamitische symbolen, rijkswapens en vlaggen, indien aanwezig, zullen op een bijzondere manier ge-eerd worden.

De mars start om 1300 uur en indien alles gaat zoals voorzien zal de mars eindigen om 1600 uur (niet voorziene omstandigheden, overmacht en "force majeur" natuurlijk voorbehouden voor zover mogelijk). Indien niet iedereen het tempo bij kan houden zal de mars net zolang verlengd worden tot dat de eersten zich weer aangesloten hebben bij de laatsten zodat niets vermoedende toeschouwers een rad voor ogen gedraaid kan worden wat betreft het aantal deelnemers (de eersten zullen de laatsten zijn, aldus Frau Ans Groenendijk, diaken en meisje van plezier van Sieo Nederland)

Voor de mars zullen er toespraken gehouden worden door diverse mensen, onder andere de aarskardinaal van Sieo Nederland, Meinique van de Huft-Radijs en de profeet van Sieo, Anders Begaafd (s.i.a.s.d.)

Het is de verwachting van Sieo Nederland dat het beeld "de Vrede" neerstort na 7 x rond het nationaal monument gemarcheerd te hebben. "Dit beeld is een belediging voor elke rechtgeaarde Islamofoob" aldus Meinique van der Huft-Radijs, "Na het neerstorten van het beeld "de Vrede" zullen wij allen oproepen om tezamen met ons te knielen en te danken dat we dit nog mee mogen maken, na meer dan 60 jaar onder de vrede geleden te hebben" Meinique van de Huft-Radijs twijfelt er niet aan of Sieo's poging om het beeld neer te laten storten zal slagen. "Jazeker lukt dat, onze lieve HEER in Denemarken is een rasechte Islamofoob"

De kerkdichter met de nom de guerre "JaWerke" dicht het uit de losse pols als volgt:

We zullen ze een poepie laten ruiken,
Onze kerk is never nooit niet meer te stuiten.
En we zitten hier gezellig en we zitten hier tevree,
Dus we roepen maar uit volle borst ons kerkdevies, HOU ZEE!!

Verdere informatie over de niet zo stille rondgang rond het monument op de Dam kunt u krijgen door een meeltje aan de kerk [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken of een meeltje aan de aarskardinaal herself [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken

nieuwsfeit.nl

1973Tanger
15-01-08, 18:14
Geplaatst door IbnRushd
Jahira's 'Persbericht van SIOE'

dinsdag 15 januari 2008

De Nederlandse tak van de tot nu toe obscure kerk SIEO (Streng Islamofobisch Etisch Orgaan) heeft besloten dat het tijd is om naar buiten te treden. Daarom wordt er op 26 januari een mars georganiseerd op de Dam in Amsterdam.

Een ieder die zich aangetrokken voelt tot het islamofobisme wordt uitgenodigd om te participeren. Het is de bedoeling dat er op zijn minst 7 keer rond het monument op de Dam gemarcheerd wordt op de tonen van "komt allen tezamen". Luidkeels meezingen wordt op prijs gesteld en u wordt allen aangespoord om flink te stampen. Men gelieve echter wel in de maat te blijven, dit om de mars niet uit de pas te laten lopen.

De enige toegestane muziekinstrumenten zijn bazuinen en cimbalen. Ook toegestaan tijdens de mars zijn nationale en erkende regionale vlaggen, spandoeken, borden en rijkswapens. Vooral het rijkswapen van de Bataafse Republiek, de Nederlandse maagd, wordt aangeraden omdat Nederlandse maagden tegenwoordig zeldzaam zijn. "Mohammedaanse loverboys zijn hiervan de oorzaak, er is geen fatsoenlijke maagd voor ons SIEOers meer te vinden" aldus Streng Islamofobisch Etisch Organist Ladon Uittenbroek.

Niet toegestaan zijn vlaggen van concurerende kerken zoals o.a. Stormfront, Blood & Honour, en NVU. Ook communistische symbolen, logos en slogans zijn niet toegestaan. Het rijkswapen van communistisch Rusland is streng verboden maar het rijkswapen van tsaristisch Rusland krijgt een bijzondere plaats in de mars. Islamitische symbolen, rijkswapens en vlaggen, indien aanwezig, zullen op een bijzondere manier ge-eerd worden.

De mars start om 1300 uur en indien alles gaat zoals voorzien zal de mars eindigen om 1600 uur (niet voorziene omstandigheden, overmacht en "force majeur" natuurlijk voorbehouden voor zover mogelijk). Indien niet iedereen het tempo bij kan houden zal de mars net zolang verlengd worden tot dat de eersten zich weer aangesloten hebben bij de laatsten zodat niets vermoedende toeschouwers een rad voor ogen gedraaid kan worden wat betreft het aantal deelnemers (de eersten zullen de laatsten zijn, aldus Frau Ans Groenendijk, diaken en meisje van plezier van Sieo Nederland)

Voor de mars zullen er toespraken gehouden worden door diverse mensen, onder andere de aarskardinaal van Sieo Nederland, Meinique van de Huft-Radijs en de profeet van Sieo, Anders Begaafd (s.i.a.s.d.)

Het is de verwachting van Sieo Nederland dat het beeld "de Vrede" neerstort na 7 x rond het nationaal monument gemarcheerd te hebben. "Dit beeld is een belediging voor elke rechtgeaarde Islamofoob" aldus Meinique van der Huft-Radijs, "Na het neerstorten van het beeld "de Vrede" zullen wij allen oproepen om tezamen met ons te knielen en te danken dat we dit nog mee mogen maken, na meer dan 60 jaar onder de vrede geleden te hebben" Meinique van de Huft-Radijs twijfelt er niet aan of Sieo's poging om het beeld neer te laten storten zal slagen. "Jazeker lukt dat, onze lieve HEER in Denemarken is een rasechte Islamofoob"

De kerkdichter met de nom de guerre "JaWerke" dicht het uit de losse pols als volgt:

We zullen ze een poepie laten ruiken,
Onze kerk is never nooit niet meer te stuiten.
En we zitten hier gezellig en we zitten hier tevree,
Dus we roepen maar uit volle borst ons kerkdevies, HOU ZEE!!

Verdere informatie over de niet zo stille rondgang rond het monument op de Dam kunt u krijgen door een meeltje aan de kerk [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken of een meeltje aan de aarskardinaal herself [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken

nieuwsfeit.nl

Weer mooi voor de Amsterdamse politie, dat ze een duidelijke datum hebben om deze oproerkraaiers bij de Dam weg te houden. Het is een Rijksmonument en museum, dat dagelijks toegankelijk moet blijven (ook op maan en zondagen). Beter is dat onze burgervader geen vergunning afgeeft en de politie de vrije ruimte geeft.

Sallahddin
15-01-08, 19:41
Geplaatst door IbnRushd
Jahira's 'Persbericht van SIOE'

dinsdag 15 januari 2008

De Nederlandse tak van de tot nu toe obscure kerk SIEO (Streng Islamofobisch Etisch Orgaan) heeft besloten dat het tijd is om naar buiten te treden. Daarom wordt er op 26 januari een mars georganiseerd op de Dam in Amsterdam.

Een ieder die zich aangetrokken voelt tot het islamofobisme wordt uitgenodigd om te participeren. Het is de bedoeling dat er op zijn minst 7 keer rond het monument op de Dam gemarcheerd wordt op de tonen van "komt allen tezamen". Luidkeels meezingen wordt op prijs gesteld en u wordt allen aangespoord om flink te stampen. Men gelieve echter wel in de maat te blijven, dit om de mars niet uit de pas te laten lopen.

De enige toegestane muziekinstrumenten zijn bazuinen en cimbalen. Ook toegestaan tijdens de mars zijn nationale en erkende regionale vlaggen, spandoeken, borden en rijkswapens. Vooral het rijkswapen van de Bataafse Republiek, de Nederlandse maagd, wordt aangeraden omdat Nederlandse maagden tegenwoordig zeldzaam zijn. "Mohammedaanse loverboys zijn hiervan de oorzaak, er is geen fatsoenlijke maagd voor ons SIEOers meer te vinden" aldus Streng Islamofobisch Etisch Organist Ladon Uittenbroek.

Niet toegestaan zijn vlaggen van concurerende kerken zoals o.a. Stormfront, Blood & Honour, en NVU. Ook communistische symbolen, logos en slogans zijn niet toegestaan. Het rijkswapen van communistisch Rusland is streng verboden maar het rijkswapen van tsaristisch Rusland krijgt een bijzondere plaats in de mars. Islamitische symbolen, rijkswapens en vlaggen, indien aanwezig, zullen op een bijzondere manier ge-eerd worden.

De mars start om 1300 uur en indien alles gaat zoals voorzien zal de mars eindigen om 1600 uur (niet voorziene omstandigheden, overmacht en "force majeur" natuurlijk voorbehouden voor zover mogelijk). Indien niet iedereen het tempo bij kan houden zal de mars net zolang verlengd worden tot dat de eersten zich weer aangesloten hebben bij de laatsten zodat niets vermoedende toeschouwers een rad voor ogen gedraaid kan worden wat betreft het aantal deelnemers (de eersten zullen de laatsten zijn, aldus Frau Ans Groenendijk, diaken en meisje van plezier van Sieo Nederland)

Voor de mars zullen er toespraken gehouden worden door diverse mensen, onder andere de aarskardinaal van Sieo Nederland, Meinique van de Huft-Radijs en de profeet van Sieo, Anders Begaafd (s.i.a.s.d.)

Het is de verwachting van Sieo Nederland dat het beeld "de Vrede" neerstort na 7 x rond het nationaal monument gemarcheerd te hebben. "Dit beeld is een belediging voor elke rechtgeaarde Islamofoob" aldus Meinique van der Huft-Radijs, "Na het neerstorten van het beeld "de Vrede" zullen wij allen oproepen om tezamen met ons te knielen en te danken dat we dit nog mee mogen maken, na meer dan 60 jaar onder de vrede geleden te hebben" Meinique van de Huft-Radijs twijfelt er niet aan of Sieo's poging om het beeld neer te laten storten zal slagen. "Jazeker lukt dat, onze lieve HEER in Denemarken is een rasechte Islamofoob"

De kerkdichter met de nom de guerre "JaWerke" dicht het uit de losse pols als volgt:

We zullen ze een poepie laten ruiken,
Onze kerk is never nooit niet meer te stuiten.
En we zitten hier gezellig en we zitten hier tevree,
Dus we roepen maar uit volle borst ons kerkdevies, HOU ZEE!!

Verdere informatie over de niet zo stille rondgang rond het monument op de Dam kunt u krijgen door een meeltje aan de kerk [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken of een meeltje aan de aarskardinaal herself [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken

nieuwsfeit.nl

"Verheven" _spiritueel_intellectueel _"mooi"_"ruikt lekker" _gedicht is dat van de provinciaal _boer dichter van die sukkels inderdaad !!! :lol: :zegt inderdaad veel over de "verheven spiritueel _intellectueel".... gedachtengoed van die losers !!! :denk: :lol: =geest_armoede ten top !!! :lol:

En... is Islamofobie een officieel toegestaan legaal "beweging"_kwalificatie_tendens_trend_ideologie ... waarop niet mag opgetreden worden ??? : zo moet racisme dat ook wezen_worden dan bijv. =hoe meer ideologish racistish ...achterlijkheid.... hoe meer "vreugde" !!!! :lol: ,volgens deze achterlijk logica dan weer !!!

P.S.: wat zijn de doelstellingnen_"rechtvaardige eisen" .... van deze debielen dan ???: vraag ik me af inderdaad : please,enlighten me on that folks,with Thanks indeed !!! :tover:

:zwaai:

Wortel
15-01-08, 19:42
send in the clowns...

AmirAlMominien
15-01-08, 19:47
Geplaatst door Wortel
send in the clowns...
Hahaha. I feel ya, buddy.

And then We send plagues upon their houses.

Joesoef
15-01-08, 19:51
Dit is satire toch :argwaan:

Tomas
15-01-08, 20:12
Stelletje spotters. Jullie zijn allemaal islamofoobischfoobisch.

Koala64
15-01-08, 20:50
Geplaatst door Joesoef
Dit is satire toch :argwaan:
Ik meende ook zoiets te ruiken.

Maarten
15-01-08, 20:52
Wat is dit?
Cirque du Solei?

Kunnen moslims niet iets regelen, waardoor dat beeld inderdaad omvalt?
Ik zie het namelijk wel zitten, als die klup nog idioter wordt.

En waarom in godsnaam dat beeld? Is het hele verhaal geen Broodje Aap?

mulan
15-01-08, 20:55
Dit moet een grap zijn...zoniet dan ga ik nog harder lachen.

Koala64
15-01-08, 20:59
Geplaatst door mulan
Dit moet een grap zijn...zoniet dan ga ik nog harder lachen.
Nou maar hopen dat het echt leuk wordt. Voor je het weet duikt Freek de Jonge op en is het gedaan met de pret. :cool:

mulan
15-01-08, 21:03
Geplaatst door Koala64
Nou maar hopen dat het echt leuk wordt. Voor je het weet duikt Freek de Jonge op en is het gedaan met de pret. :cool:

:lol: ..Of Jan Jaap van der Wal..Ik dacht echt dat hij de toekomst was maar wat is die gast een zeur geworden de laatste tijd.

Koala64
15-01-08, 21:15
Geplaatst door mulan
:lol: ..Of Jan Jaap van der Wal..Ik dacht echt dat hij de toekomst was maar wat is die gast een zeur geworden de laatste tijd.
Viel tegen he? Vroeger was ie leuker.

ronald
15-01-08, 21:20
Geplaatst door Maarten
Wat is dit?
Cirque du Solei?

Kunnen moslims niet iets regelen, waardoor dat beeld inderdaad omvalt?
Ik zie het namelijk wel zitten, als die klup nog idioter wordt.

En waarom in godsnaam dat beeld? Is het hele verhaal geen Broodje Aap?

Het beeld, omdat het het Nationaal Monument is en 7 x rond Nederland lopen vond de commissie waarschijnlijk óók te gek. Mocht het monument toch omdonderen van dat gestamp, dan zal dat het werk van de stille kracht zijn......die duivenpoep maakte dat soort steen toch broos?

mark61
15-01-08, 22:39
De SIOE bestaat wel, http://sioenederland.wordpress.com/ , een eenmansclubje van een dolle Deen, Anders Gravers.

IbnRushd
15-01-08, 22:56
Geplaatst door Joesoef
Dit is satire toch :argwaan:

Ik heb geen idee, maar demonstreren doen ze iig wel. http://sioenederland.wordpress.com/actie/

Voor het ontvangen van nieuwsbrieven moet je lid zijn. Kennelijk heeft nieuwsfeit.nl zich aangemeld en de bovenstaande nieuwsbrief ontvangen.

1973Tanger
15-01-08, 22:59
Geplaatst door mark61
De SIOE bestaat wel, http://sioenederland.wordpress.com/ , een eenmansclubje van een dolle Deen, Anders Gravers.

Verrek, wat een debiele site. Helemaal door iemand met naam en toenaam op de homepage te benoemen. Dan maakt de PVV zich druk om Marokko.nl? :schok:

1973Tanger
15-01-08, 23:10
Geplaatst door IbnRushd
Ik heb geen idee, maar demonstreren doen ze iig wel. http://sioenederland.wordpress.com/actie/

Voor het ontvangen van nieuwsbrieven moet je lid zijn. Kennelijk heeft nieuwsfeit.nl zich aangemeld en de bovenstaande nieuwsbrief ontvangen.

Als ik het niet dacht. Genoeg is genoeg, de islamisering van Nederland is een voldongen feit, het is allemaal de schuld van de islam en haar aanhangers de moslims. Nederland wordt onder de voet gelopen door islamitisch geweld. De moslims nemen het land over. Het wordt alsmaar doller hier. :jeweetog:

mark61
15-01-08, 23:15
Geplaatst door 1973Tanger
Verrek, wat een debiele site. Helemaal door iemand met naam en toenaam op de homepage te benoemen. Dan maakt de PVV zich druk om Marokko.nl? :schok:

Die demo in Brussel die dacht ik nooit doorging was ook een SIOE / A. Gravers productie.

Ging trouwens wel door, maar was niet veel.

1973Tanger
15-01-08, 23:17
Geplaatst door mark61
Die demo in Brussel die dacht ik nooit doorging was ook een SIOE / A. Gravers productie geloof ik.

Goed zoekwerk jochie. :fpetaf:

mark61
15-01-08, 23:24
Geplaatst door 1973Tanger
Goed zoekwerk jochie. :fpetaf:

Ik houd ze allemaal in de gaten :vreemd:

Onthoud ook Stephen Gash / No Sharia (Engeland)

En Udo Ulfkotte / Pax Europa (Duitsland)

Julien
15-01-08, 23:26
mensen zijn blijven hangen in hun pilletje? :hihi:

1973Tanger
15-01-08, 23:30
Geplaatst door mark61
Ik houd ze allemaal in de gaten :vreemd:

Dat zal ik niet ontkennen, ik ben je zeer erkentelijk. :D

mark61
15-01-08, 23:36
Dat ding bovenaan is natuurlijk wel satirisch, maar die lui zijn zo maf dat een satire niet meer opvalt als satire, als jelui dit nog kent volgen.

1973Tanger
15-01-08, 23:43
Geplaatst door mark61
Dat ding bovenaan is natuurlijk wel satirisch, maar die lui zijn zo maf dat een satire niet meer opvalt als satire, als jelui dit nog kent volgen.

Je bedoeld zeker die misplaatste correspondentie. Betuigd inderdaad van slechte smaak.

StevieK
16-01-08, 04:00
Ik verwacht heel veel rellen, want er zullen altijd figuren zijn die de Islamfoben met geweld willen duidelijk maken dat ze er niet mee eens zijn.

Maarten
16-01-08, 06:17
Geplaatst door IbnRushd
Ik heb geen idee, maar demonstreren doen ze iig wel. http://sioenederland.wordpress.com/actie/
Er staat een link naar Lucida bij, rechts onder.
En daar onder in het groot naar LIKOED NEDERLAND
Het is wel weer duidelijk uit welke ruif hier gegeten wordt.

Grinnik.. Lucida maakte er bezwaar tegen, dat ze hier voortdurend onder dezefde mat geveegd werd als Leon de Winter, Ellian, Wilders, and all the rest of them, maar je ziet die overal weer in dezelfde rijtjes terug.

Wortel
16-01-08, 08:58
Er staat een link naar Lucida bij, rechts onder.
En daar onder in het groot naar LIKOED NEDERLAND
Het is wel weer duidelijk uit welke ruif hier gegeten wordt.

Als dat zo is waarom noemen ze zichzelf dan een "kerk" en hanteren ze dat wanstaltige gekoketteer met elementen uit mijn geloofstraditie? In het kielzog van de Islam kunnen we die mallotige christenen ook nog even een veeg uit de pan geven? Stormfront, Blood & Honour, en NVU zitten bij mijn weten nog altijd niet in de Raad van Kerken.
Satire, mijn bips. Het zijn clowns met gifgroene schmink op hun eigenwijze xenofobe smoel.

mark61
16-01-08, 09:48
Geplaatst door Wortel
Als dat zo is waarom noemen ze zichzelf dan een "kerk" en hanteren ze dat wanstaltige gekoketteer met elementen uit mijn geloofstraditie? In het kielzog van de Islam kunnen we die mallotige christenen ook nog even een veeg uit de pan geven? Stormfront, Blood & Honour, en NVU zitten bij mijn weten nog altijd niet in de Raad van Kerken.
Satire, mijn bips. Het zijn clowns met gifgroene schmink op hun eigenwijze xenofobe smoel.

Dit stuk hierboven is ongetwijfeld satire. Er worden niet-bestaande personen opgevoerd. De kreet 'kerk' staat daar dan ook in. SIOE, en niet SIEO, staat voor Stop Islamisation Of Europe, als ik me niet vergis.

Is het echt zo moeilijk te begrijpen? Die 'Jahira' heeft niets te maken met SIOE.

Voor 'Jahira' zie http://sioenederland.wordpress.com/2007/12/03/amnesty-international-heeft-geen-problemen-met-het-stenigen-van-vrouwen/

'Ze' voert geloof ik een eenvrouwsgevecht met de SIOE.

Rabi'ah.
16-01-08, 10:04
En het lijkt mij een leuk idee om met een grote groep mensen nasheed en qasida's te gaan zingen op de Dam, met maulid an-nabi.

Wortel
16-01-08, 10:52
Dit stuk hierboven is ongetwijfeld satire. Er worden niet-bestaande personen opgevoerd. De kreet 'kerk' staat daar dan ook in. SIOE, en niet SIEO, staat voor Stop Islamisation Of Europe, als ik me niet vergis.

Satire op de satire, dus?


Is het echt zo moeilijk te begrijpen? Die 'Jahira' heeft niets te maken met SIOE.
Voor 'Jahira' zie http://sioenederland.wordpress.com/...en-van-vrouwen/
'Ze' voert geloof ik een eenvrouwsgevecht met de SIOE.

In dat geval snap ik nog minder waarom ze de term "kerk" gebruikt. Ik zal wel een zuurpruim zijn, maar ik kan er echt niet om lachen als Stormfront c.s. een "concurrerende kerk" wordt genoemd. Eigenlijk is ze zodoende bezig een beeldvorming te scheppen, waar ze nu juist zelf van zegt hem te willen ondermijnen. Magoed, ik wordt al langer doodziek van dat voortdurend misbruiken van taal die uit mijn geloofstraditie komt.


En het lijkt mij een leuk idee om met een grote groep mensen nasheed en qasida's te gaan zingen op de Dam, met maulid an-nabi.

Leuk idee, ja. En daarna, als teken van goed geïntegreerd zijn: "Lang zal hij leven". :wink:

mark61
16-01-08, 11:09
Geplaatst door Wortel
Satire op de satire, dus?

Satire op absurdisme, zoiets.



In dat geval snap ik nog minder waarom ze de term "kerk" gebruikt. Ik zal wel een zuurpruim zijn,

Ja :hihi:. Das nou secularisatie in actie, voorheen gereserveerde termen krijgen een ruimere betekenis. Niks an te doen. Ja, een christelijke surge met honderdduizenden stormtroepers voor de Heere.

Maarten
16-01-08, 11:45
Geplaatst door mark61

Je hebt gelijk.

Jahira is de schrijver van het stuk, en heeft niets met die organisatie te maken.

De organisatie is het SIOE, en inderdaad: Stop Islamisation Of Europe.
Er lijkt een "Nederlandse afdeling"te zijn, maar de hele zaak was - lijkt het - al Nederlands. De site is nou geloof ik helemaal aan Nederland aangepast.
http://sioenederland.wordpress.com/
En ze organiseren inderdaad de demonstratie:
http://sioenederland.wordpress.com/2008/01/13/persbericht-voor-onmiddellijke-publicatie/

Het heeft helemaal niets te maken met "kerk", en ook het idee van 7x rond de Dam zie ik nergens.

Bovenstaand nieuwsbericht is dus inderdaad een satire van "jahira".
Kerk, zal wel bedoeld zijn op dezelfde manier als "linkse kerk".
Maar de demonstratie is er dus wel degelijk.

mark61
16-01-08, 12:02
Geplaatst door Maarten
Je hebt gelijk.

Natuurlijk :ego:


De site is nou geloof ik helemaal aan Nederland aangepast.

Er zijn iets van 10 internationale 'zuster'sites, maar het draait volgens mij allemaal om Anders Gravers, zie bankdetails linkerkolom. IBAN en BIC zijn Deens.

Shemharosh
16-01-08, 12:08
Geplaatst door IbnRushd
Jahira's 'Persbericht van SIOE'

dinsdag 15 januari 2008

De Nederlandse tak van de tot nu toe obscure kerk SIEO (Streng Islamofobisch Etisch Orgaan) heeft besloten dat het tijd is om naar buiten te treden. Daarom wordt er op 26 januari een mars georganiseerd op de Dam in Amsterdam.

Een ieder die zich aangetrokken voelt tot het islamofobisme wordt uitgenodigd om te participeren. Het is de bedoeling dat er op zijn minst 7 keer rond het monument op de Dam gemarcheerd wordt op de tonen van "komt allen tezamen". Luidkeels meezingen wordt op prijs gesteld en u wordt allen aangespoord om flink te stampen. Men gelieve echter wel in de maat te blijven, dit om de mars niet uit de pas te laten lopen.

De enige toegestane muziekinstrumenten zijn bazuinen en cimbalen. Ook toegestaan tijdens de mars zijn nationale en erkende regionale vlaggen, spandoeken, borden en rijkswapens. Vooral het rijkswapen van de Bataafse Republiek, de Nederlandse maagd, wordt aangeraden omdat Nederlandse maagden tegenwoordig zeldzaam zijn. "Mohammedaanse loverboys zijn hiervan de oorzaak, er is geen fatsoenlijke maagd voor ons SIEOers meer te vinden" aldus Streng Islamofobisch Etisch Organist Ladon Uittenbroek.

Niet toegestaan zijn vlaggen van concurrerende kerken zoals o.a. Stormfront, Blood & Honour, en NVU. Ook communistische symbolen, logos en slogans zijn niet toegestaan. Het rijkswapen van communistisch Rusland is streng verboden maar het rijkswapen van tsaristisch Rusland krijgt een bijzondere plaats in de mars. Islamitische symbolen, rijkswapens en vlaggen, indien aanwezig, zullen op een bijzondere manier ge-eerd worden.

De mars start om 1300 uur en indien alles gaat zoals voorzien zal de mars eindigen om 1600 uur (niet voorziene omstandigheden, overmacht en "force majeur" natuurlijk voorbehouden voor zover mogelijk). Indien niet iedereen het tempo bij kan houden zal de mars net zolang verlengd worden tot dat de eersten zich weer aangesloten hebben bij de laatsten zodat niets vermoedende toeschouwers een rad voor ogen gedraaid kan worden wat betreft het aantal deelnemers (de eersten zullen de laatsten zijn, aldus Frau Ans Groenendijk, diaken en meisje van plezier van Sieo Nederland)

Voor de mars zullen er toespraken gehouden worden door diverse mensen, onder andere de aarskardinaal van Sieo Nederland, Meinique van de Huft-Radijs en de profeet van Sieo, Anders Begaafd (s.i.a.s.d.)

Het is de verwachting van Sieo Nederland dat het beeld "de Vrede" neerstort na 7 x rond het nationaal monument gemarcheerd te hebben. "Dit beeld is een belediging voor elke rechtgeaarde Islamofoob" aldus Meinique van der Huft-Radijs, "Na het neerstorten van het beeld "de Vrede" zullen wij allen oproepen om tezamen met ons te knielen en te danken dat we dit nog mee mogen maken, na meer dan 60 jaar onder de vrede geleden te hebben" Meinique van de Huft-Radijs twijfelt er niet aan of Sieo's poging om het beeld neer te laten storten zal slagen. "Jazeker lukt dat, onze lieve HEER in Denemarken is een rasechte Islamofoob"

De kerkdichter met de nom de guerre "JaWerke" dicht het uit de losse pols als volgt:

We zullen ze een poepie laten ruiken,
Onze kerk is never nooit niet meer te stuiten.
En we zitten hier gezellig en we zitten hier tevree,
Dus we roepen maar uit volle borst ons kerkdevies, HOU ZEE!!

Verdere informatie over de niet zo stille rondgang rond het monument op de Dam kunt u krijgen door een meeltje aan de kerk [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken of een meeltje aan de aarskardinaal herself [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken

nieuwsfeit.nl


hahhahhaha....Amsterdam wordt na Jeruzalem en Venetie van het noorden nu ook Mekka van het noorden.....schitterend!!!...wel allemaal in het wit he....en zorg dat het droog wordt en op zijn minst 40 graden heet!!!.....ik zeg toch niet naar de buren met stenen gooien als je in een glazenhuis woont!!!!.....het enige wat nodig is bij zo een actie op de Dam is een dode en Amsterdam haalt CNN en Aljazeera!!!!

Maarten
16-01-08, 12:10
Geplaatst door mark61

Zo kende ik in Limburg een marokkaans theehuis, dat zich iets noemde zoals:
International Euro-Arabic huppeldepup..
Dat was een club waar 20 stamgasten kwamen, meer niet..

Maarten
16-01-08, 12:12
Geplaatst door Shemharosh
hahhahhaha....Amsterdam wordt na Jeruzalem en Venetie van het noorden nu ook Mekka van het noorden.....schitterend!!!...wel allemaal in het wit he....en zorg dat het droog wordt en op zijn minst 40 graden heet!!!.....ik zeg toch niet naar de buren met stenen gooien als je in een glazenhuis woont!!!!.....het enige wat nodig is bij zo een actie op de Dam is een dode en Amsterdam haalt CNN en Aljazeera!!!!
Als je de discussie nou gelezen had, dan wist je dat het nep was.

Shemharosh
16-01-08, 12:27
Geplaatst door Maarten
Als je de discussie nou gelezen had, dan wist je dat het nep was.

ik verbaas me nergens meer over!!!