PDA

Bekijk Volledige Versie : Joods wonderkind, fenomenale schaker die fel anti-amerika en antizionist werd.



Qaiys
18-01-08, 23:16
Bobby Fischer, schaakfenomeen nu op Nederland 1.

Koala64
18-01-08, 23:42
R.I.P.

Verstrikt geraakt in zijn eigen genialiteit.

1973Tanger
19-01-08, 00:57
Geplaatst door Qaiys
Bobby Fischer, schaakfenomeen nu op Nederland 1.

Inderdaad een geboren schaakgrootmeester, met grote haat jeggens Amerika en Israël. Ondanks zijn frustraties, gedenk ik hem graag om zijn spel. Zijn openingen en stellingen waren een lust voor het oog en bovenal de brein. Menig politicus kan daar een voorbeeld aan nemen.

panoma79
19-01-08, 01:02
Precies hetzelfde verhaal als met prinses Diana.
Ze hebben em vermoord!

Rest in Peace,

David
19-01-08, 07:56
Geplaatst door panoma79
Precies hetzelfde verhaal als met prinses Diana.
Ze hebben em vermoord!

Rest in Peace,

Precies. En nu proberen ze Britney kapot te maken. De schoften.

Joesoef
19-01-08, 08:34
Geplaatst door David
Precies. En nu proberen ze Britney kapot te maken. De schoften.


Sorry hoor David maar Brit is er al een tijdje niet meer, dit is een stand-inn.

David
19-01-08, 08:37
Geplaatst door Joesoef
Sorry hoor David maar Brit is er al een tijdje niet meer, dit is een stand-inn.


Weet ik. De echte is aan het kamperen met prinses Diana in Cadzand.

273Kelvin
19-01-08, 10:08
Geplaatst door David
Precies. En nu proberen ze Britney kapot te maken. De schoften.

Britney doet het anders niet slecht.

Shemharosh
19-01-08, 14:29
Geplaatst door 1973Tanger
Menig politicus kan daar een voorbeeld aan nemen.

Schaken en politiek hebben volgens mij weinig met elkaar te maken....de tijd van paarden en torens is er niet meer en de mens maakt tegen een computer geen kans als het komt op een potje schaken....en Bobby Fisher is gewoon een radicale linkse amerikaan zo als er meer zijn.....er bestaat geen radicalere links dan de amerikaanse daar hebben ze nog anarchisten en zo!!!

1973Tanger
19-01-08, 16:15
Geplaatst door Shemharosh
Schaken en politiek hebben volgens mij weinig met elkaar te maken....de tijd van paarden en torens is er niet meer en de mens maakt tegen een computer geen kans als het komt op een potje schaken....en Bobby Fisher is gewoon een radicale linkse amerikaan zo als er meer zijn.....er bestaat geen radicalere links dan de amerikaanse daar hebben ze nog anarchisten en zo!!!


Schaken is goed voor de brein en ontwikkeling van inzichten. Bovendien wordt de link met de politiek wel degelijk snel gemaakt. Getuige de hele heisa rondom deze grootmeester. Trouwens ook schaakmeester Kasparov is politiek actief. Tegen een computer schaken is geen lol aan, waarbij je niet moet vergeten dat in het verleden tegen een computer wel degelijk is gewonnen.

sater
19-01-08, 17:18
:gniffel: Bobby Fischer, de dolende koning. Een geniale gek vindt eindelijk rust. Zelfverklaard vijand van Amerika juicht hij de aanlagen op de Twin Towers toe. Als fervent antisemiet meent hij dat dit onmiskenbaar joods duivelswerk is. Nu maar hopen dat zeker één van de 72 maagden wil leren schaken.

Ron Haleber
19-01-08, 18:41
Geplaatst door sater
: Nu maar hopen dat zeker één van de 72 maagden wil leren schaken.

.......................:lole:

H.P.Pas
19-01-08, 19:14
Hij is 64-jarig gestorven. Op h8 als het ware. Wiz, zeg iets!

Charlus
19-01-08, 19:39
Geplaatst door H.P.Pas
Imagination was given man to compensate for what he is not, and a sense of humor to console him for what he is.
Ik bespeur godsbesef.

Aït Ayt
19-01-08, 19:50
Geplaatst door sater
Als fervent antisemiet meent hij dat dit onmiskenbaar joods duivelswerk is.

hij was geen antisemiet want hij had niks tegen arabieren :jeweetog:

allard
19-01-08, 21:30
Geplaatst door 1973Tanger
Schaken is goed voor de brein en ontwikkeling van inzichten. Bovendien wordt de link met de politiek wel degelijk snel gemaakt. Getuige de hele heisa rondom deze grootmeester. Trouwens ook schaakmeester Kasparov is politiek actief. Tegen een computer schaken is geen lol aan, waarbij je niet moet vergeten dat in het verleden tegen een computer wel degelijk is gewonnen. je spelt weer verkeerd, schaken is goed voor de gewrichten

1973Tanger
20-01-08, 00:54
Geplaatst door allard
je spelt weer verkeerd, schaken is goed voor de gewrichten

Welke gewrichten? Je bent zeker in de war met calcium. Dat is pas goed voor de gewrichten, helemaal als je oud en seniel bent, doet melk vaak wonderen.

H.P.Pas
20-01-08, 12:11
De mortibus nil nisi bene
Over de doden niets dan het goede.

Hij was een fenomenale schaakspeler.
Punt.

H.P.Pas
20-01-08, 12:39
Geplaatst door Charlus
Ik bespeur godsbesef.

Ik zie het meer als een alternatieve therapie. Zonder bijwerkingen.