PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat te doen als de film van Wilders uitkomt?



Shaheed
19-01-08, 21:15
Een hoop gezeik om niets, mijn prognose als die film wordt getoond is dat er een paar demonstraties zullen komen waarop de inheemse bewoners van dit land op t.v. keer op keer herhalen dat er zoiets is als vrijheid van meningsuiting in Nederland.
Ze zullen de islam natuurlijk weer vergelijken met het christendom en zullen ons voorhouden dat de christenen die het niet erg vinden als hun geloof wordt bespot.
Alsof de moslims de islam net zo beleven als de christenen.

Wat wij vooral niet moeten doen is dreigen en rellen.
Ook moeten wij niet passief aan de zijlijn staan en beledigingen pikken.
Wat wij moeten doen is de inboorlingen van dit land op dezelfde manier aanvallen als hoe zij ons aanvallen.

En ook wij kunnen een film maken waarin wij de Nederlanders beledigen en vernederen.
Wij zouden een film kunnen maken over het slavernij verleden van de Nederlanders, en laten zien hoe de Surinamers en Antillianen werden misbruikt.
Een film over de vele NSBérs die Nederland telt.
Nederland kent genoeg zwarte bladzijden die we zouden kunnen uitbuiten en laten zien.

We kunnen het ter discussie brengen waarom het strafbaar is om niet in de holocaust te geloven.
Het is strafbaar om de holocaust te ontkennen of te bagatelliseren hoe verhoud zich dit tot de vrijheid van meningsuiting of vrijheid van geloof?

Vergelijk het met de cartoonrellen, nadat de AEL en consorten terug sloegen door cartoons te maken over tweede wereld oorlog, Anne Frank en Auswitch werd de hele discussie ineens gestopt.

Kortom, bestrijdt je vijand op zijn eigen grondgebied met zijn eigen middelen.
Dat is de zuiverste vorm van rechtvaardigheid!

Slinger
19-01-08, 21:23
Geplaatst door Shaheed
Een hoop gezeik om niets, mijn prognose als die film wordt getoond is dat er een paar demonstraties zullen komen waarop de inheemse bewoners van dit land op t.v. keer op keer herhalen dat er zoiets is als vrijheid van meningsuiting in Nederland.
Ze zullen de islam natuurlijk weer vergelijken met het christendom en zullen ons voorhouden dat de christenen die het niet erg vinden als hun geloof wordt bespot.
Alsof de moslims de islam net zo beleven als de christenen.

Wat wij vooral niet moeten doen is dreigen en rellen.
Ook moeten wij niet passief aan de zijlijn staan en beledigingen pikken.
Wat wij moeten doen is de inboorlingen van dit land op dezelfde manier aanvallen als hoe zij ons aanvallen.

En ook wij kunnen een film maken waarin wij de Nederlanders beledigen en vernederen.
Wij zouden een film kunnen maken over het slavernij verleden van de Nederlanders, en laten zien hoe de Surinamers en Antillianen werden misbruikt.
Een film over de vele NSBérs die Nederland telt.
Nederland kent genoeg zwarte bladzijden die we zouden kunnen uitbuiten en laten zien.

We kunnen het ter discussie brengen waarom het strafbaar is om niet in de holocaust te geloven.
Het is strafbaar om de holocaust te ontkennen of te bagatelliseren hoe verhoud zich dit tot de vrijheid van meningsuiting of vrijheid van geloof?

Vergelijk het met de cartoonrellen, nadat de AEL en consorten terug sloegen door cartoons te maken over tweede wereld oorlog, Anne Frank en Auswitch werd de hele discussie ineens gestopt.

Kortom, bestrijdt je vijand op zijn eigen grondgebied met zijn eigen middelen.
Dat is de zuiverste vorm van rechtvaardigheid!

Euh... die films zijn al lang gemaakt en die onderwerpen zijn al lang uit ten treure besproken, en wel door 'de inboorlingen van dit land' zelf. Sterker nog, jij zou ze hier niet eens kunnen opnoemen als ze al niet al lang uitputtend aan de orde waren geweest.

wesley de Kafir
19-01-08, 21:24
Geplaatst door Shaheed

En ook wij kunnen een film maken waarin wij de Nederlanders beledigen en vernederen.
Wij zouden een film kunnen maken over het slavernij verleden van de Nederlanders, en laten zien hoe de Surinamers en Antillianen werden misbruikt.
Een film over de vele NSBérs die Nederland telt.
Nederland kent genoeg zwarte bladzijden die we zouden kunnen uitbuiten en laten zien.





een klein verschil, nederlanders steunen de gebeurtenissen mbt slavernij niet en moslims de koran wel.

en naast nsbers waren er ook verzetsmensen dus dat is ook neit bepaald relevant.

catwomen
19-01-08, 21:29
De film van Wilders zal vol beledigingen zijn over islam en moslims. Ik kies ervoor om me niet beledigd te voelen, laat Wilders. Hij is niet anders dan een Mohammed B. Overal vind je extreme mensen, maar vergeet niet dat deze ook onder moslims voorkomen. De film verbieden, ja dat kan. Maar dan moet je evengoed alle films/boeken verbieden die beledigend zijn voor anderen. En dat betekent dat ook de Quraan verboden moet worden. Hier staan ook kwetsende en beledigingen in die niet ontkend kunnen worden.

Rellen, boycotten, betogingen, uiteindelijk bezorgt het islaam een slechte naam. Toon dat je een waardig mens bent, dat je islaam waardig bent, en reageer gewoon niet.
Wilders heeft nu al wat hij wenst, alle media aandacht, iedereen houdt rekening met rellen (zie je wel, moslims zijn geweldadig) en voor wat, een film die wat mij betreft niets zegt over een moslim of over islaam.

Wizdom
19-01-08, 21:37
Geplaatst door Shaheed
Een hoop gezeik om niets, mijn prognose als die film wordt getoond is dat er een paar demonstraties zullen komen waarop de inheemse bewoners van dit land op t.v. keer op keer herhalen dat er zoiets is als vrijheid van meningsuiting in Nederland.
Ze zullen de islam natuurlijk weer vergelijken met het christendom en zullen ons voorhouden dat de christenen die het niet erg vinden als hun geloof wordt bespot.
Alsof de moslims de islam net zo beleven als de christenen.

Wat wij vooral niet moeten doen is dreigen en rellen.
Ook moeten wij niet passief aan de zijlijn staan en beledigingen pikken.
Wat wij moeten doen is de inboorlingen van dit land op dezelfde manier aanvallen als hoe zij ons aanvallen.

En ook wij kunnen een film maken waarin wij de Nederlanders beledigen en vernederen.
Wij zouden een film kunnen maken over het slavernij verleden van de Nederlanders, en laten zien hoe de Surinamers en Antillianen werden misbruikt.
Een film over de vele NSBérs die Nederland telt.
Nederland kent genoeg zwarte bladzijden die we zouden kunnen uitbuiten en laten zien.

We kunnen het ter discussie brengen waarom het strafbaar is om niet in de holocaust te geloven.
Het is strafbaar om de holocaust te ontkennen of te bagatelliseren hoe verhoud zich dit tot de vrijheid van meningsuiting of vrijheid van geloof?

Vergelijk het met de cartoonrellen, nadat de AEL en consorten terug sloegen door cartoons te maken over tweede wereld oorlog, Anne Frank en Auswitch werd de hele discussie ineens gestopt.

Kortom, bestrijdt je vijand op zijn eigen grondgebied met zijn eigen middelen.
Dat is de zuiverste vorm van rechtvaardigheid!

Misschien is het goed om een filmpje te maken over het Heilige Boek van de 'vriendjes' van Wilders... Kan me niet voorstellen dat Wilders het niet van buiten kent anders krijgt ie met de stok van zijn 'meesters'....

Wilders is een slaafse Goyim voor zijn 'meesters'.... Zeg maar een dier op 2 poten... Volgens de Talmud... Hij doet in ieder geval wel goed zijn best om een wit pootje te halen...

wesley de Kafir
19-01-08, 21:37
Geplaatst door catwomen
en voor wat, een film die wat mij betreft niets zegt over een moslim of over islaam.

Nee dat staat al vast Wilders heeft zelf gezegd:
nou, ik wil een korte film laten zien dat die Koran niet alleen veel mensen inspireert, maar ook in grote delen van de wereld wordt toegepast. Ook in Nederland zijn daarvan veel voorbeelden. Ik denk dat ik de ogen van veel mensen zal openen. Bijvoorbeeld door te laten zien hoe sommige verzen uit de Koran letterlijk worden toegepast.
(hp de tijd, 14-12-07)

Wizdom
19-01-08, 21:39
Geplaatst door wesley de Kafir
Nee dat staat al vast Wilders heeft zelf gezegd:
nou, ik wil een korte film laten zien dat die Koran niet alleen veel mensen inspireert, maar ook in grote delen van de wereld wordt toegepast. Ook in Nederland zijn daarvan veel voorbeelden. Ik denk dat ik de ogen van veel mensen zal openen. Bijvoorbeeld door te laten zien hoe sommige verzen uit de Koran letterlijk worden toegepast.
(hp de tijd, 14-12-07)

Ik geloof dat Wilders zelf is geinspireerd door de Talmud... Die leert dat je uitverkoren mensen hebt en de rest zijn allemaal dieren... Hij straalt dat ook wel uit moet ik zeggen met zijn arrogante ....hoofd...

wesley de Kafir
19-01-08, 21:42
Geplaatst door Wizdom
Ik geloof dat Wilders zelf is geinspireerd door de Talmud... Die leert dat je uitverkoren mensen hebt en de rest zijn allemaal dieren... Hij straalt dat ook wel uit moet ik zeggen met zijn arrogante ....hoofd...

en die opmerking was nodig omdat?

wesley de Kafir
19-01-08, 21:51
yeah natuurlijk, wizdom=alu-hoedje

Tomas
19-01-08, 23:01
Maar serieus: Ik denk dat we pre-emtive alle islamitische landen moeten nuken. Veel te link om af te wachten. Ja, dat denk ik.

Wizdom
19-01-08, 23:03
Geplaatst door Tomas
Maar serieus: Ik denk dat we pre-emtive alle islamitische landen moeten nuken. Veel te link om af te wachten. Ja, dat denk ik.

Door welk medium ben jij geinspireerd...? Fox News?

Shaheed
19-01-08, 23:09
Geplaatst door Slinger
Euh... die films zijn al lang gemaakt en die onderwerpen zijn al lang uit ten treure besproken, en wel door 'de inboorlingen van dit land' zelf. Sterker nog, jij zou ze hier niet eens kunnen opnoemen als ze al niet al lang uitputtend aan de orde waren geweest.

Noem een paar films of noem eentje waar Nederlanders als slechte mensen werden afgeschilderd die de apartheid hebben uitgevonden.
Of door zogenaamde missionarissen die het woord hebben verspreid door middel van het kruis wat gepaard ging met onderdrukking, verkrachting, dood en verderf.
Waar blijft de verfilming van de misdaden van de VOC?
De verfilming van de terrorist aller tijde Piet Hein, die door jullie word geadoreerd.

Marsipulami
19-01-08, 23:14
Geplaatst door Shaheed
Een hoop gezeik om niets, mijn prognose als die film wordt getoond is dat er een paar demonstraties zullen komen waarop de inheemse bewoners van dit land op t.v. keer op keer herhalen dat er zoiets is als vrijheid van meningsuiting in Nederland.
Ze zullen de islam natuurlijk weer vergelijken met het christendom en zullen ons voorhouden dat de christenen die het niet erg vinden als hun geloof wordt bespot.
Alsof de moslims de islam net zo beleven als de christenen.

Wat wij vooral niet moeten doen is dreigen en rellen.
Ook moeten wij niet passief aan de zijlijn staan en beledigingen pikken.
Wat wij moeten doen is de inboorlingen van dit land op dezelfde manier aanvallen als hoe zij ons aanvallen.

En ook wij kunnen een film maken waarin wij de Nederlanders beledigen en vernederen.
Wij zouden een film kunnen maken over het slavernij verleden van de Nederlanders, en laten zien hoe de Surinamers en Antillianen werden misbruikt.
Een film over de vele NSBérs die Nederland telt.
Nederland kent genoeg zwarte bladzijden die we zouden kunnen uitbuiten en laten zien.

We kunnen het ter discussie brengen waarom het strafbaar is om niet in de holocaust te geloven.
Het is strafbaar om de holocaust te ontkennen of te bagatelliseren hoe verhoud zich dit tot de vrijheid van meningsuiting of vrijheid van geloof?

Vergelijk het met de cartoonrellen, nadat de AEL en consorten terug sloegen door cartoons te maken over tweede wereld oorlog, Anne Frank en Auswitch werd de hele discussie ineens gestopt.

Kortom, bestrijdt je vijand op zijn eigen grondgebied met zijn eigen middelen.
Dat is de zuiverste vorm van rechtvaardigheid!

Een pleidooi voor geweldloos verzet lees ik hier. Maar ik denk toch dat je Wilders de aandacht geeft waar hij op kickt en die hij graag zou hebben.

wesley de Kafir
19-01-08, 23:15
Geplaatst door Shaheed
Die verzetsmensen waren niks anders dan terroristen, Adolf wilde Nederland bevrijden en democratie brengen ala Bush.

nee hitler wilden lebensraumte en een makkelijkere doorwerg om Engeland aan te vallen.

Shaheed
19-01-08, 23:22
Geplaatst door Marsipulami
Een pleidooi voor geweldloos verzet lees ik hier. Maar ik denk toch dat je Wilders de aandacht geeft die hij graag zou hebben.

Hij krijgt zeker aandacht, maar niet datgene wat hij wil.
Hij en vele zogenaamde vechters voor de vrijheid van meningsuiting zullen moeten realiseren dat ook wij daar gebruik van kunnen en zullen maken.
En ook wij kunnen terugslaan met gelijke munt en ook wij kunnen stigmatiseren, als Verdonk wil dat we integreren dan zullen we dat zeker doen!

Dit gaat niet om Wilders alleen, maar ook om al die andere bounty's die door de autochtonen op een voetstuk worden gedragen omdat ze anti-moslim zijn.
Waarom richten wij geen partij op waarbij we een tot de islam bekeerde autochtone blanke Nederlander de Nederlanders voor rotte vis laat uitmaken?

Met dit soort middelen zul je meer bereiken dan dreigmailtjes sturen of auto's in de fik steken.

Marsipulami
19-01-08, 23:52
Geplaatst door Shaheed
Hij krijgt zeker aandacht, maar niet datgene wat hij wil.
Hij en vele zogenaamde vechters voor de vrijheid van meningsuiting zullen moeten realiseren dat ook wij daar gebruik van kunnen en zullen maken.
En ook wij kunnen terugslaan met gelijke munt en ook wij kunnen stigmatiseren, als Verdonk wil dat we integreren dan zullen we dat zeker doen!

Dit gaat niet om Wilders alleen, maar ook om al die andere bounty's die door de autochtonen op een voetstuk worden gedragen omdat ze anti-moslim zijn.
Waarom richten wij geen partij op waarbij we een tot de islam bekeerde autochtone blanke Nederlander de Nederlanders voor rotte vis laat uitmaken?

Met dit soort middelen zul je meer bereiken dan dreigmailtjes sturen of auto's in de fik steken.

Wilders geniet met volle teugen van de aandacht die mensen zoals jij hem geven. Hoe meer hij er in slaagt om groepen tegen elkaar op te zetten hoe populairder hij wordt bij zijn achterban. Jij reageert precies zoals hij graag wil. Hij zoekt de controverse en is heel blij als hij merkt dat er mensen zijn die willen meedoen aan dat spelletje.

knuppeltje
20-01-08, 09:16
Geplaatst door Shaheed

Waarom richten wij geen partij op waarbij we een tot de islam bekeerde autochtone blanke Nederlander de Nederlanders voor rotte vis laat uitmaken?

Met dit soort middelen zul je meer bereiken dan dreigmailtjes sturen of auto's in de fik steken.

Omdat de meeste schreeuwlelijkerds die alsmaar gillen dat ze zo hard beledigd worden niet eens weten hoe ze dat zouden moeten doen denk, net zomin als ze een proces tegen die grote verschrikkelijke belediger durven te beginnen.
Je had dat zelf al kunnen doen, niemand kan je tegenhouden.
Maja- gillen is veel makkelijker hè.

Shaheed
20-01-08, 09:59
Geplaatst door Marsipulami
Wilders geniet met volle teugen van de aandacht die mensen zoals jij hem geven. Hoe meer hij er in slaagt om groepen tegen elkaar op te zetten hoe populairder hij wordt bij zijn achterban. Jij reageert precies zoals hij graag wil. Hij zoekt de controverse en is heel blij als hij merkt dat er mensen zijn die willen meedoen aan dat spelletje.

Wilders geniet van de aandacht van autochtone blanke Nederlandse racisten die als een kudde schapen achter hem aanlopen.
Kritiek kan hij niet aan, zie de ophef die hij maakt over een petitie actie van Hizb u Tahrir, laat staan een film dat zijn volk zal beledigen in zijn eigen land!
Je hoeft hem ook maar één verwijt te maken en hij gooit het direct op demoniseren en geeft de media de schuld.

Ik blijf erbij dat dit de beste manier is om zulks soort mensen te bestrijden.

De tegenactie van Iran en de AEL omtrent de cartoonrellen heeft dit bewezen.

En ook wij kunnen jullie aanvallen op jullie zwakheden.
Wellicht dat dit een reflecterende werking heeft.

knuppeltje
20-01-08, 10:04
Geplaatst door Shaheed
Wilders geniet van de aandacht van autochtone blanke Nederlandse racisten die als een kudde schapen achter hem aanlopen.
Kritiek kan hij niet aan, zie de ophef die hij maakt over een petitie actie van Hizb u Tahrir, laat staan een film dat zijn volk zal beledigen in zijn eigen land!
Je hoeft hem ook maar één verwijt te maken en hij gooit het direct op demoniseren en geeft de media de schuld.

Ik blijf erbij dat dit de beste manier is om zulks soort mensen te bestrijden.

De tegenactie van Iran en de AEL omtrent de cartoonrellen heeft dit bewezen.

En ook wij kunnen jullie aanvallen op jullie zwakheden.
Wellicht dat dit een reflecterende werking heeft.

Als je die films nu eens ging maken inplaats daarover zoveel te lullen, zouden we nog eens kunnen lachen.

Shaheed
20-01-08, 10:12
Geplaatst door knuppeltje
Omdat de meeste schreeuwlelijkerds die alsmaar gillen dat ze zo hard beledigd worden niet eens weten hoe ze dat zouden moeten doen denk, net zomin als ze een proces tegen die grote verschrikkelijke belediger durven te beginnen.
Je had dat zelf al kunnen doen, niemand kan je tegenhouden.
Maja- gillen is veel makkelijker hè.

Je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat moslims niet georganiseerd zijn en een passieve houding hebben.

Ik vraag me toch echt af waar die zogenaamde allochtone organisaties blijven als je ze nodig hebt.
Bang dat de subsisie kraan dicht wordt gedraaid als ze kritiek uitten tegen hun blanke meester?

Ik zou best wel een rechtszaak willen aanspannen, alvorens dat te doen moeten wij ons organiseren en een groepje vormen.
Een partij zou daarvoor ideaal zijn.

De R.A.P. de Rechtse Allochtone Partij!

Met APPA en Sallah u Dien als promotors. :wink:

En dan veel one-liners gebruiken ala wilders en fortyun om de massa te bereiken.
We leven immers in een t.v. democratie, mensen stemmen eerder op clowns dan op een goed partij programma.


:regie: Autochtone blanke Nederlanders discrimineren vrouwen, homo's, allochtonen, moslims.

Wij zullen een einde maken aan die autochtone blanke Nederlandse straatterroristen die onze prachtige wijken slopen na het zien van een voetbalwedstrijd.
We zullen een einde maken aan de zovele zeden delicten onder de inheemse bevolking van dit land, de witte boorden criminelen die u en mijn belastinggeld verduisteren.
Het racisme dat de inboorlingen hanteren jegens de nieuwe Nederlanders zullen we uitroeien enz....

Shaheed
20-01-08, 10:15
Geplaatst door knuppeltje
Als je die films nu eens ging maken inplaats daarover zoveel te lullen, zouden we nog eens kunnen lachen.


Als ik de kans zou krijgen zou ik hem zeker maken, weet jij hoe ik moet beginnen?

En denk je dat Verdonk en Wilders en andere stijders voor de vrijheid ven meningsuiting het voor me zullen opnemen als ik wordt bedreigd door autochtone blanke Nederlandse rechts-extrmisten?
Krijg ik dan ook beveiliging van de AIVD?

Slinger
20-01-08, 10:24
Geplaatst door Shaheed
Noem een paar films of noem eentje waar Nederlanders als slechte mensen werden afgeschilderd die de apartheid hebben uitgevonden.
Of door zogenaamde missionarissen die het woord hebben verspreid door middel van het kruis wat gepaard ging met onderdrukking, verkrachting, dood en verderf.
Waar blijft de verfilming van de misdaden van de VOC?
De verfilming van de terrorist aller tijde Piet Hein, die door jullie word geadoreerd.

Moet ik die voor je opnoemen? Daar is geen beginnen aan! Ik zou bijna zeggen, waar was je sinds de jaren '60? Blijkbaar heb je alles gemist. Maar je hebt in elk geval wel iets meegekregen, anders kon je deze zaken allemaal niet opsommen. Afgezien van speelfilms en documentaires is er een berg aan literatuur en krantenartikelen verschenen over al deze onderwerpen. Blijkbaar heb je ook van dit alles niets tot je genomen. Dat blijkt wel, anders had je geweten dat van de punten die je noemt in elk geval drie van de vier niet waar zijn.
Wat de VOC betreft, moet ik je gelijk geven. Er zijn misdaden gepleegd, genocide ook.

VOC op Banda (http://nl.wikipedia.org/wiki/VOC_op_de_Banda-eilanden)

David
20-01-08, 10:43
Geplaatst door Shaheed
Dit is slechts geschiedenis, daar heb ik het niet over.
Ik heb het niet over kranten artikelen dat maakt geen indruk, immers wilders komt ook niet met een column of een krantenartikel.

Ik wil beelden laten zien van bloeddorstige autochtone Nederlanders die moorden en verkrachten en onderdrukken.
Ik wil bevolkinsgroepen stigmatiseren en beledigen, de zwarte bladzijden van de Nederlanders verfilmen.

Hoe de Nederlanders 60 jaar geleden massaal mee werkten aan de deportatie van de joden, de apartheid in Zuid-Afrika, de kolonisatie van Indonesië en...

Ik wil op dezelfde manier gebruik maken van de media als hoe Goebbels, wilders dat doet.

Immers, hij die de beelden beheerst, beheerst de wereld
Adolf H. Mein Kampf

Maar dat is allemaal al lang verfilmd, liefje.

Slinger
20-01-08, 10:54
Geplaatst door Shaheed
Dit is slechts geschiedenis, daar heb ik het niet over.
Ik heb het niet over kranten artikelen dat maakt geen indruk, immers wilders komt ook niet met een column of een krantenartikel.

Ik wil beelden laten zien van bloeddorstige autochtone Nederlanders die moorden en verkrachten en onderdrukken.
Ik wil bevolkinsgroepen stigmatiseren en beledigen, de zwarte bladzijden van de Nederlanders verfilmen.

Hoe de Nederlanders 60 jaar geleden massaal mee werkten aan de deportatie van de joden, de apartheid in Zuid-Afrika, de kolonisatie van Indonesië en...

Ik wil op dezelfde manier gebruik maken van de media als hoe Goebbels, wilders dat doet.

Immers, hij die de beelden beheerst, beheerst de wereld
Adolf H. Mein Kampf

Beste jongen, we weten het allemaal al. En, wat heel belangrijk is, we lopen er ook niet voor weg. Daarom zou jouw film, als je dat voor elkaar zou kunnen krijgen, slechts schouderophalen verzoorzaken. Dat is nou juist het essentiële verschil met het gedrag van sommige moslims.

mark61
20-01-08, 10:56
Geplaatst door Shaheed
Alsof de moslims de islam net zo beleven als de christenen.

Vertel, o godsdienstpsycholoog, wat dan wel 'het' verschil is?


Wat wij moeten doen is de inboorlingen van dit land op dezelfde manier aanvallen als hoe zij ons aanvallen.

Vind je het niet wat infantiel?

De man wil aandacht. Elke aandacht, positief of negatief, voedt het monster. It's as simple as that. Dit topic alleen al voedt hem maar weer. Sjit, doe ik er aan mee.


Wij zouden een film kunnen maken over het slavernij verleden van de Nederlanders, en laten zien hoe de Surinamers en Antillianen werden misbruikt.
Een film over de vele NSBérs die Nederland telt.
Nederland kent genoeg zwarte bladzijden die we zouden kunnen uitbuiten en laten zien.

En dan? Die zit, lekker puh, pak aan? Word een keer volwassen.

Zoals hier al gezegd, alle Nederlandse wandaden zijn uitgebreid doorgelicht, becommentarieerd, verfilmd etc. Duizenden en duizenden boeken zijn erover geschreven. Je zou alleen kunnen zeggen dat de overheid zijn kaken op elkaar houdt. Bang voor schadeclaims geloof ik :hihi:


Het is strafbaar om de holocaust te ontkennen of te bagatelliseren hoe verhoud zich dit tot de vrijheid van meningsuiting of vrijheid van geloof?

Wat heeft het een met het ander te maken?


Kortom, bestrijdt je vijand op zijn eigen grondgebied met zijn eigen middelen.
Dat is de zuiverste vorm van rechtvaardigheid!

Wie is nou de vijand? Wilders of heel Nederland? Wat is daar rechtvaardig aan? pffff

knuppeltje
20-01-08, 11:13
Geplaatst door Shaheed
Je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat moslims niet georganiseerd zijn en een passieve houding hebben.

Ik vraag me toch echt af waar die zogenaamde allochtone organisaties blijven als je ze nodig hebt.
Bang dat de subsisie kraan dicht wordt gedraaid als ze kritiek uitten tegen hun blanke meester?

Ik zou best wel een rechtszaak willen aanspannen, alvorens dat te doen moeten wij ons organiseren en een groepje vormen.
Een partij zou daarvoor ideaal zijn.

De R.A.P. de Rechtse Allochtone Partij!

Met APPA en Sallah u Dien als promotors. :wink:

En dan veel one-liners gebruiken ala wilders en fortyun om de massa te bereiken.
We leven immers in een t.v. democratie, mensen stemmen eerder op clowns dan op een goed partij programma.


:regie: Autochtone blanke Nederlanders discrimineren vrouwen, homo's, allochtonen, moslims.

Wij zullen een einde maken aan die autochtone blanke Nederlandse straatterroristen die onze prachtige wijken slopen na het zien van een voetbalwedstrijd.
We zullen een einde maken aan de zovele zeden delicten onder de inheemse bevolking van dit land, de witte boorden criminelen die u en mijn belastinggeld verduisteren.
Het racisme dat de inboorlingen hanteren jegens de nieuwe Nederlanders zullen we uitroeien enz....

Allemaal weer hulpeloos gemekker.


Als die grote belediger zich echt waagt om iemand persoonlijk te beledigen dan is die aan te pakken, maar wat nu juist al die huilebalken veel te goed weten is dat hij dat nu juist niet doet.
Verder hoef je je helemaal niet te organiseren om een proces aan te spannen, kun je gewoon kun je gewoon in je eentje doen.
Alochtone organisaties?
Moslimorganisaties zijn meestal juist de pest voor moslims, die komen meestal niet verder dan hun eigen achterban nog verder een slachtofferrol aan te praten, inplaats van hen een schop onder de kont te geven opdat ze wat minder innert blijven.
Het laatste van je gemekker slaat werkelijk alles, al eens van generaliseren gehoord?
Dus niet zoveel meer huilen als je toch zo verschrikkelijk beledigd bent door die vlaskop, maar gewoon een klacht indienen.
Het volk dient tenslotte vermaakt te worden, anders krijg je alleen maar gedonder.

knuppeltje
20-01-08, 11:23
Geplaatst door Shaheed
Als ik de kans zou krijgen zou ik hem zeker maken, weet jij hoe ik moet beginnen?

En denk je dat Verdonk en Wilders en andere stijders voor de vrijheid ven meningsuiting het voor me zullen opnemen als ik wordt bedreigd door autochtone blanke Nederlandse rechts-extrmisten?
Krijg ik dan ook beveiliging van de AIVD?

Heel domme vraag.
Je neemt gewoon je mobieltje- scharrelt een paar maatjes op- en je gaat aan de gang. Later zet je dat op YouTube- en klaar is kees, heb je meteen een wereldwijd publiek.
Mooier kan toch niet, en het kost bijna niets.
Nou- als je hun niet persoonlijk beledigt, zijn ze het misschien best met je eens, zal ervan afhangen denk.
In Nederland krijgen alleen maar heel belangrijke mensen beveiliging denk, leer er mee leven.

mujca alliantie
20-01-08, 18:42
We moeten de handen ineen sluiten.
Mensen van ieder geloof en niet laten opjutten tot de haat dat zijn meesters beogen. Ik noem ze Satan's handlangers op aarde.
Ze denken na de inside job van 9 11 alles met ons te kunnen, het is de eindephase van een plan dat gaat ver terug, het is de geheim van de ELITE van eider religie, maar de elite van elke reliogie dient alleen satan.
Zionism is een hoeksteen in het bedrog, maar het heeft weinig te maken met de joodse volk nog welke volk dan ook.
Het is HUN de Elite tegen ons het volk (kudde in hun ogen) en hun kreet is orde door chaos, (of in de volksmond devide and concour) Elke daad van "terreur" vind zijn bron in dezelfden die roepen "war on terror".
Ze zorgen op deze manier dat de mensheid 99 procent van de globaal inkomen die wij allen voor werken gaat van ons zak naar de hunne, We betalen ze alles wat we hebben om ons te doden, en steeds massaaler.Ze beheren de wapens, de drugs, de criminaliteit en we betalen ze dat te doen. Ze haten ons schepper en zien ons graag uit elkaar gedreven en de schapen zijn nooit zo verstrooid als nu. Ze weten dat wij zijn de kinderen van God en hun dagen zijn getelde maar ze zullen alles doen om ons gescheiden te houden want ze weten dat de mensheid is op de vooravond van een ontwaking van spirit die ze verachten.
Helaas is de meeste goede informatie in het engels beschikbaar dus meer reden voor degenen onder ons die goed engelse spreken zich te informeren en dat informatie te delen. Het zijn ronduit Satanisten in eider zin van de word, google "Bohemian grove" waar ze bijeen komen voor hun zomer retreat jaarlijkse en genieten van kinder porn/snuff films. b.v.
WEaar ze hun haat jegens de mensheid uiten met de "branding van care" (een menselijk effigy)
Google "Alex jones"
google "9 11 truth"
Het is een globaal beweging van millioenen maar je zult het niet horen in de media want ze zorgen dat ze dat in eigendom hebben voor de meest of b.v. als een zender iets doet aan ze kopen ze hun stilte.
Zoals dit jaar is gebeurd met national geographic's nooit uitgezonden over de Bush crime families nazi connections. Maar Bush is een arm tak van de ware mensen achter de gordijn.
Eindstand, Wilders wordt dik betaald om jullie op te jutten, laat hem niet slagen.
Jullie zuster in de Almachtig,
A.

Wizdom
20-01-08, 20:14
Geplaatst door mujca alliantie
We moeten de handen ineen sluiten.
Mensen van ieder geloof en niet laten opjutten tot de haat dat zijn meesters beogen. Ik noem ze Satan's handlangers op aarde.
Ze denken na de inside job van 9 11 alles met ons te kunnen, het is de eindephase van een plan dat gaat ver terug, het is de geheim van de ELITE van eider religie, maar de elite van elke reliogie dient alleen satan.
Zionism is een hoeksteen in het bedrog, maar het heeft weinig te maken met de joodse volk nog welke volk dan ook.
Het is HUN de Elite tegen ons het volk (kudde in hun ogen) en hun kreet is orde door chaos, (of in de volksmond devide and concour) Elke daad van "terreur" vind zijn bron in dezelfden die roepen "war on terror".
Ze zorgen op deze manier dat de mensheid 99 procent van de globaal inkomen die wij allen voor werken gaat van ons zak naar de hunne, We betalen ze alles wat we hebben om ons te doden, en steeds massaaler.Ze beheren de wapens, de drugs, de criminaliteit en we betalen ze dat te doen. Ze haten ons schepper en zien ons graag uit elkaar gedreven en de schapen zijn nooit zo verstrooid als nu. Ze weten dat wij zijn de kinderen van God en hun dagen zijn getelde maar ze zullen alles doen om ons gescheiden te houden want ze weten dat de mensheid is op de vooravond van een ontwaking van spirit die ze verachten.
Helaas is de meeste goede informatie in het engels beschikbaar dus meer reden voor degenen onder ons die goed engelse spreken zich te informeren en dat informatie te delen. Het zijn ronduit Satanisten in eider zin van de word, google "Bohemian grove" waar ze bijeen komen voor hun zomer retreat jaarlijkse en genieten van kinder porn/snuff films. b.v.
WEaar ze hun haat jegens de mensheid uiten met de "branding van care" (een menselijk effigy)
Google "Alex jones"
google "9 11 truth"
Het is een globaal beweging van millioenen maar je zult het niet horen in de media want ze zorgen dat ze dat in eigendom hebben voor de meest of b.v. als een zender iets doet aan ze kopen ze hun stilte.
Zoals dit jaar is gebeurd met national geographic's nooit uitgezonden over de Bush crime families nazi connections. Maar Bush is een arm tak van de ware mensen achter de gordijn.
Eindstand, Wilders wordt dik betaald om jullie op te jutten, laat hem niet slagen.
Jullie zuster in de Almachtig,
A.


On July 15, 2000, Austin, Texas-based filmmaker Alex Jones and his cameraman, Mike Hanson, became the first people[citation needed] to infiltrate the Grove successfully and make it out with documented evidence. With a hidden camera, Jones and Hanson were able to film the Cremation of Care ritual. The footage was the centerpiece of Jones' documentary, Dark Secrets: Inside Bohemian Grove. Jones claims that the Cremation of Care is an "ancient Canaanite, Luciferian, Babylon mystery religion ceremony ," and that the owl statue is Moloch, although ancient descriptions of Moloch suggest a human figure with the head of a bull rather than an owl.[4][5]

Also filmed for The Order of Death was Jones' return to the entrance of the Bohemian Grove in 2005 where he filmed a protest organized by the Bohemian Grove Action Network that took place at the Grove's entrance on Bohemian Highway, only to discover a majority of the protesters engaging in an "occult counter-ritual", supposedly a counter-ritual against the "Cremation of Care".

A British journalist, Jon Ronson of Channel 4, documented his view of the ritual in his book, Them: Adventures With Extremists. Ronson felt it was a startling, immature, and weird way for world leaders to spend their summer vacations, but did not see evidence of covert Satanism. According to his description of the account it was nothing more than a fraternity-esque ritual , and the only reason one could see it as Satanic was if one was looking for Satanism in it to begin with.

Actor/writer Harry Shearer (This is Spinal Tap, Saturday Night Live), who has attended at least one Bohemian Club event, wrote and directed The Teddy Bears' Picnic, a parody of the Bohemian Grove conspiracy.


[edit] Quotations
(President Bill Clinton to a heckler): "The Bohemian club! Did you say Bohemian club? That's where all those rich Republicans go up and stand naked against redwood trees right? I've never been to the Bohemian club but you oughta go. It'd be good for you. You'd get some fresh air"[6].
"The club, which holds two-week outings outside San Francisco at the Bohemian Grove, where members run about in the woods naked, includes many former Republican officials...Editor's Note [from NY Times]: A brief article on June 11 reported the resignation of David R. Gergen, from the all-male Bohemian Club in California after his appointment as counselor to President Clinton. The article said the club holds two-week outings every summer at which 'members run about in the woods naked.' Although similar assertions have appeared in various newspapers over the years, The Times should have cited evidence or attribution to support that description of what the members do at the outings, or should have omitted it. Richard K. Arnold, a spokesman for the club, says it is not true." The New York Times
"The Bohemian Grove, that I attend from time to time — the (inaudible) and the others come there — but it is the most faggy goddamn thing that you would ever imagine. The San Francisco crowd that goes in there, it's just terrible. I can't even shake hands with anybody from San Francisco." — President Richard M. Nixon, Bohemian Club member starting in 1953 (Domhoff, p 15); [1]
"If I were to choose the speech that gave me the most pleasure and satisfaction in my political career, it would be my Lakeside Speech at the Bohemian Grove in July 1967. Because this speech traditionally was off the record it received no publicity at the time. But in many important ways it marked the first milestone on my road to the presidency." — President Richard Nixon again, in a more mellow mood, in his Memoirs (1978), cited by Domhoff below. (The rule that sitting presidents are not allowed to attend the Grove was sparked by a media clamour to cover a Lakeside Talk that Nixon wanted to give in 1971, but was forced by the directors of the Grove to withdraw)[citation needed].
"The mood is reminiscent of high school. There's no end to the pee-pee and penis jokes, suggesting that these men, advanced in so many other ways, were emotionally arrested sometime during adolescence" — Philip Weiss, Spy Magazine journalist, who infiltrated the Grove in 1989[2][3].

ronald
20-01-08, 20:20
Geplaatst door Wizdom
Ik geloof dat het beste antwoord op Wilders zijn film een film is over de ZIONISTISCHE lobby die wordt geinspireerd door de Talmud... Immers het is de Talmud die de ZIONISTEN inspireert om Wilders ertoe te brengen zich superieur te voelen jegens anderen... En omdat Wilders uitmaakt van de ZIONISTEN is het geloof ik een treffend antwoord...

Hij heeft het over een Joods-Christelijke cultuur maar bedoelt eigenlijk de ZIONISTEN club geinspireerd door de Talmud...

Dan wil ik nog wel eens zien wie de show zal stelen....

Met de beelden uit bezet Palestina... Kun je tekst en uitleg geven m.b.t. een aantal bepalingen van de Talmud... Dan blijft het niet beperkt tot tekst maar zie je de Talmud aan het werk....


He nee...niet al weer...is zo saai...die hebben jullie al over heel Arabisch gebied getoond. Wees eens wat creatiever...

Wizdom
20-01-08, 20:24
Geplaatst door ronald
He nee...niet al weer...is zo saai...die hebben jullie al over heel Arabisch gebied getoond. Wees eens wat creatiever...

Ronald, Als insider op het gebied van de Talmud... Klopt het dat extreme Talmud aanhangers alle niet Joden als dieren op 2 poten zien volgens de Talmud leer...
Het staat er letterlijk in...

ronald
20-01-08, 20:29
Geplaatst door Wizdom
Ronald, Als insider op het gebied van de Talmud... Klopt het dat extreme Talmud aanhangers alle niet Joden als dieren op 2 poten zien volgens de Talmud leer...
Het staat er letterlijk in...


Kijk...wij zijn niet zo dom om bepaalde dingen die letterlijk ergens staan heden ten dage toe te passen. Ik snap dat sommige groepen dat wel doen. Duidelijk?

Wizdom
20-01-08, 20:50
Geplaatst door ronald
Kijk...wij zijn niet zo dom om bepaalde dingen die letterlijk ergens staan heden ten dage toe te passen. Ik snap dat sommige groepen dat wel doen. Duidelijk?

Volgens mij is het geen kwestie van slim of dom... Duitsers waren niet dom maar stonken massaal in de NAZI propaganda... Dat kan ook voor de Israeli gelden... Gewoon een vorm van hoogmoed...

Je hoopt altijd op gezond verstand van mensen zullen we maar zeggen...

Slinger
20-01-08, 21:37
Geplaatst door Wizdom
Volgens mij is het geen kwestie van slim of dom... Duitsers waren niet dom maar stonken massaal in de NAZI propaganda... Dat kan ook voor de Israeli gelden... Gewoon een vorm van hoogmoed...

Je hoopt altijd op gezond verstand van mensen zullen we maar zeggen...

En wat denk je voor wie dat nog meer kan gelden?

ronald
20-01-08, 21:49
Geplaatst door Wizdom
Volgens mij is het geen kwestie van slim of dom... Duitsers waren niet dom maar stonken massaal in de NAZI propaganda... Dat kan ook voor de Israeli gelden... Gewoon een vorm van hoogmoed...

Je hoopt altijd op gezond verstand van mensen zullen we maar zeggen...

Dacht het niet. Gds woord blijft in ieder geval staan. Dat vele Israeliers zich niet aan de joodse wet houden is een ander verhaal. Meer van trots zullen we maar zeggen. Maar jij mag er van maken wat je wilt hoor...is een vrij land hier....

Wizdom
20-01-08, 21:55
Geplaatst door ronald
Dacht het niet. Gds woord blijft in ieder geval staan. Dat vele Israeliers zich niet aan de joodse wet houden is een ander verhaal. Meer van trots zullen we maar zeggen. Maar jij mag er van maken wat je wilt hoor...is een vrij land hier....

Ik krijg de indruk dat Talmudisten meer respect hebben voor Rabbijnen dan wat jij hier boven suggereert... Maar ik weet niet wat een Talmudist onder GOD verstaat...

ronald
20-01-08, 21:59
Geplaatst door Wizdom
Ik krijg de indruk dat Talmudisten meer respect hebben voor Rabbijnen dan wat jij hier boven suggereert... Maar ik weet niet wat een Talmudist onder GOD verstaat...

Wat zegt dit nu over de Isrtaelische samenleving? Niets.

Rabbijnen zijn Talmoede chachomiem, wetsgeleerden die de wetten uit de TAlmoed leren. Over wie heb je het eigenlijk?

Wizdom
20-01-08, 22:00
Geplaatst door ronald
Wat zegt dit nu over de Isrtaelische samenleving? Niets.

Rabbijnen zijn Talmoede chachomiem, wetsgeleerden die de wetten uit de TAlmoed leren. Over wie heb je het eigenlijk?

Er zijn artikelen in de Talmoed die weinig respect tonen jegens hun Schepper... Satanische teksten die schokkend zijn... Waarbij Rabijnnen op een niveau worden gezet die onmenselijk is...

ronald
20-01-08, 22:03
Geplaatst door Wizdom
Er zijn artikelen in de Talmoed die weinig respect tonen jegens hun Schepper... Satanische teksten die schokkend zijn... Waarbij Rabijnnen op een niveau worden gezet die onmenselijk is...


Laat maar zien...alles is bespreekbaar.

Wizdom
20-01-08, 22:16
Geplaatst door ronald
Kijk...wij zijn niet zo dom om bepaalde dingen die letterlijk ergens staan heden ten dage toe te passen. Ik snap dat sommige groepen dat wel doen. Duidelijk?

On June 8, 1982, Begin addressed the Knesset in response to a no-confidence motion over Israel’s invasion of Lebanon. He talked about defending the children of Israel, and according to a June 9, 1982 AP report, “his voice quaver[ed] with anger and sadness.” According to the minutes of the session, Begin stated :

The children of Israel will happily go to school and joyfully return home, just like the children in Washington, in Moscow, and in Peking, in Paris and in Rome, in Oslo, in Stockholm and in Copenhagen. The fate of… Jewish children has been different from all the children of the world throughout the generations. No more. We will defend our children. If the hand of any two-footed animal is raised against them, that hand will be cut off, and our children will grow up in joy in the homes of their parents.


Begin was toch niet de eerste de best seculiere premier... Maar blijkbaar interpreteerde hij wel degelijk de Talmud teksten letterlijk....
Wat suggereert dat Israelis onderling de teksten wel degelijk letterlijk nemen maar niet in de nabijheid van beesten natuurlijk...

Wizdom
20-01-08, 22:23
Geplaatst door ronald
Laat maar zien...alles is bespreekbaar.

Israel’s former Sephardic chief rabbi Mordechai Eliyahu advocated genocide against all Palestinian Arabs living in Gaza? I refer you to the May 30, 2007 online edition of the Jerusalem Post. The story is entitled “Eliyahu advocates carpet bombing Gaza.” Here are a few quotations:

“All civilians living in Gaza are collectively guilty for Kassam attacks on Sderot, former chief Sephardic chief rabbi Mordechai Eliyahu has written in a letter to Prime Minister Ehud Olmert .”

“Eliyahu ruled that there was absolutely no moral prohibition against the indiscriminate killing of civilians during a potential military offensive on Gaza aimed at stopping the rocket launchings.”

“According to Jewish war ethics, wrote Eliyahu, an entire city holds collective responsibility for the immoral behavior of individuals. (DIT IS GEBASEERD OP DE LEER VAN DE TALMUD) In Gaza, the entire populace is responsible because they do nothing to stop the firing of Kassam rockets.”

“Eliyahu could not be reached for an interview. However, Eliyahu’s son, Schmuel Eliyahu, who is chief rabbi of Safed, said his father opposed a ground invasion into Gaza that would endanger IDF soldiers. Rather, he advocated carpet bombing the entire area from which the Kassams were launched, regardless of the price in Palestinian life.”

“If they don’t stop after we kill 100, then we must kill a thousand,” said Schmuel Eliyahu. “And if they don’t stop after 1,000 then we must kill 10,000. If they still don’t stop we muust kill 100,000, even a million. Whatever it takes to make them stop.”

“In the letter, Eliyahu quoted from Psalms. ‘I will pursue my enemies and apprehend them and I will not desist until I have eradicated them.’”

naimagh
20-01-08, 22:27
Geertje boeit mij niet nog zijn film over de Quran,
Ben zelf moslima en heb wel wat beters te doen met mijn tijd.
Een rieligie aanvallen is toch wel het ergste wat je kan doen.
Oké we hebben zeker weten veel ellende met de jongeren van tegen woordig criminaliteit enz. maar moeten wij als mens dat God kwalijk gaan nemen. Wilders ligt al op de vloer en daar vanaf vallen ken moeilijk Geertje is al gezonken naar de boden van de zee en nou nog hopelijk snel verdrinken.
En als je afstand doe van je geloof krijg je respect nou ik sta niet op die respect te springen. En ik hoop dat alle moslim jongeren die die film gaan kijken hun woede de baas zullen zijn. Wij moslims voelen ons eenmaal aangesproken als God aangevallen wordt door een nep blondje met stift tanden. God val je niet aan en God neem je niks kwalijk criminaliteit is ten boze bij God en gun een ander niet wat je jezelf ook niet gun mensen. HAAT HAAT HAAT laten we dat veranderen in liefde voor elkaar ( waar moet je beginnen ) begin bij jezelf dan komt het wel goed.
En niet gaan janken dat je het moeilijk heb vraag God om hulp en hij alleen kan je erbij helpen en Geertje terug pakken is je tijd verdoen laat het aan de AL machtige over. Kijk naar Hirsi Ali haar heeft ie ook ontmaskerd gerechtigheid zal er zijn geef het tijd en laat je hart niet met woede vullen maar met liefde voor God Amen

Met vriendelijke groeten,
Moslima

ronald
20-01-08, 22:31
Geplaatst door Wizdom
On June 8, 1982, Begin addressed the Knesset in response to a no-confidence motion over Israel’s invasion of Lebanon. He talked about defending the children of Israel, and according to a June 9, 1982 AP report, “his voice quaver[ed] with anger and sadness.” According to the minutes of the session, Begin stated :

The children of Israel will happily go to school and joyfully return home, just like the children in Washington, in Moscow, and in Peking, in Paris and in Rome, in Oslo, in Stockholm and in Copenhagen. The fate of… Jewish children has been different from all the children of the world throughout the generations. No more. We will defend our children. If the hand of any two-footed animal is raised against them, that hand will be cut off, and our children will grow up in joy in the homes of their parents.


Begin was toch niet de eerste de best seculiere premier... Maar blijkbaar interpreteerde hij wel degelijk de Talmud teksten letterlijk....
Wat suggereert dat Israelis onderling de teksten wel degelijk letterlijk nemen maar niet in de nabijheid van beesten natuurlijk...


Je geeft zelf al het antwoord. Het was 1982, midden in de oorlog met Libanon. Het is een oorlogssituatie en daar geldt de joodse wet die ook op de Talmoed is gebaseerd maar de Israelische regering hanteerde natuurlijk seculiere wetgevingen en wetmatigheden. Heb jij Begin handen zien hakken? Zijn taal was metaforisch.

ronald
20-01-08, 22:34
Geplaatst door Wizdom
Israel’s former Sephardic chief rabbi Mordechai Eliyahu advocated genocide against all Palestinian Arabs living in Gaza? I refer you to the May 30, 2007 online edition of the Jerusalem Post. The story is entitled “Eliyahu advocates carpet bombing Gaza.” Here are a few quotations:

“All civilians living in Gaza are collectively guilty for Kassam attacks on Sderot, former chief Sephardic chief rabbi Mordechai Eliyahu has written in a letter to Prime Minister Ehud Olmert .”

“Eliyahu ruled that there was absolutely no moral prohibition against the indiscriminate killing of civilians during a potential military offensive on Gaza aimed at stopping the rocket launchings.”

“According to Jewish war ethics, wrote Eliyahu, an entire city holds collective responsibility for the immoral behavior of individuals. (DIT IS GEBASEERD OP DE LEER VAN DE TALMUD) In Gaza, the entire populace is responsible because they do nothing to stop the firing of Kassam rockets.”

“Eliyahu could not be reached for an interview. However, Eliyahu’s son, Schmuel Eliyahu, who is chief rabbi of Safed, said his father opposed a ground invasion into Gaza that would endanger IDF soldiers. Rather, he advocated carpet bombing the entire area from which the Kassams were launched, regardless of the price in Palestinian life.”

“If they don’t stop after we kill 100, then we must kill a thousand,” said Schmuel Eliyahu. “And if they don’t stop after 1,000 then we must kill 10,000. If they still don’t stop we muust kill 100,000, even a million. Whatever it takes to make them stop.”

“In the letter, Eliyahu quoted from Psalms. ‘I will pursue my enemies and apprehend them and I will not desist until I have eradicated them.’”


De grote Talmoedist rabbijn Mordechai Eliyahoe sprak zich uit over de situatie waarin Israel zich verkeer(t)(de), een oorlogssituatie. Duidelijke taal. Dat is maar door 1 ding te stoppen: stoppen met het beschieten met veredelde kachelpijpen.

Maarten
20-01-08, 22:34
Geplaatst door Shaheed

Kortom, bestrijdt je vijand op zijn eigen grondgebied met zijn eigen middelen.
Dat is de zuiverste vorm van rechtvaardigheid!
Long time no see!.. :D

Er is eigenlijk een veel betere manier om de vijand met zijn eigen middelen te bestrijden.

Vooral illegale kopieen van de film downloaden, want je moet hem wel gezien hebben, maar hij moet er geen centen aan verdienen, en hij moet ook niet met kijkcijfers kunnen smijten.

En dan bekijk je de boel eens goed, en toon je met Nederlandse normen en waarden aan, wat er niet aan deugt?
Dat is heel direct, en kan heel overtuigend zijn.

met jouw soort idee van tegen-films kom je er niet, want als je je doel helemaal zou bereiken, kom je niet verder, dan dat er oude shit (zoals VOC) en nieuwe shit (waar Wilders het over heeft) is. De kritiek op al die nederlandse zaken is er namelijk al. Bedenk ook maar, dat er al hard gelachen is, toen Balkenende zich afvroeg, waar die ondernemende VOC-mentaliteit eigenlijk gebleven was? Het was meteen duidelijk, dat die koloniale uitbuiting niet een ideaal voorbeeld was.
Maar als jou plannen lukken, bewijs je daarmee nog niet, dat Wilders ongelijk heeft. Het is dus nooit overtuigend.

kijk, wat Widers doet, deugt gewoon niet met de Nederlandse normen en waarden, die Wilders juist zegt te verdedigen. En als je dat goed aantoont, dan pak je hem dus ook grondig.
Maar je moet dus mensen hebben, die dat goed kunnen. En je moet er dan aandacht in de media voor zien te krijgen.

Wizdom
20-01-08, 22:37
Geplaatst door ronald
Je geeft zelf al het antwoord. Het was 1982, midden in de oorlog met Libanon. Het is een oorlogssituatie en daar geldt de joodse wet die ook op de Talmoed is gebaseerd maar de Israelische regering hanteerde natuurlijk seculiere wetgevingen en wetmatigheden. Heb jij Begin handen zien hakken? Zijn taal was metaforisch.

Die metafoor is terug te brengen tot de Talmud... Ik kan niet in zijn hart kijken maar door indirect bewijs is geloof ik vast te kunnen stellen dat TALMUDISTEN geloven dat andere mensen dieren zijn.... Dat verklaart ook de BRUTALITEIT waarmee de misdaden tegen de Paslestijnen worden begaan....

Het is TRIEST... En een grote DWALING bovendien...

ronald
20-01-08, 22:40
Geplaatst door Wizdom
Die metafoor is terug te brengen tot de Talmud... Ik kan niet in zijn hart kijken maar door indirect bewijs is geloof ik vast te kunnen stellen dat TALMUDISTEN geloven dat andere mensen dieren zijn.... Dat verklaart ook de BRUTALITEIT waarmee de misdaden tegen de Paslestijnen worden begaan....

Het is TRIEST... En een grote DWALING bovendien...

Niks dwaling...puur oorlog.
Ooit gehoord van "Oog om oog tand om tand"? ....is al heel lang gangbaar in de Nederlandse taal. En wat doen Nederlanders ermee?
Zoals de boer is vertrouwt hij zijn gasten.

Wizdom
20-01-08, 22:44
Geplaatst door ronald
De grote Talmoedist rabbijn Mordechai Eliyahoe sprak zich uit over de situatie waarin Israel zich verkeer(t)(de), een oorlogssituatie. Duidelijke taal. Dat is maar door 1 ding te stoppen: stoppen met het beschieten met veredelde kachelpijpen.

Wat is er nou zo seculier aan Israel... Als alles gemotiveerd is vanuit de Talmud en het Oude Testament...

Of is dat om steun te verwerven van die (domme) Seculier Beesten c.q. melkkoeien???

ronald
20-01-08, 22:51
Geplaatst door Wizdom
Wat is er nou zo seculier aan Israel... Als alles gemotiveerd is vanuit de Talmud en het Oude Testament...

Of is dat om steun te verwerven van die (domme) Seculier Beesten c.q. melkkoeien???


Dan zou ik me maar eerst verdiepen in de Israelische samenleving en staat. Doe meteen een hoofdstukje orthodoxie bij...kan geen kwaad. Maar begin met bv de Rambams Sefer haMitswot (is in het Engels te lezen) door te nemen waarin alle 613 ge- en verboden in staan en verifieer dat met wat je dan weet over de Israelische samenleving en staat.

mujca alliantie
20-01-08, 22:54
[i]

kijk, wat Widers doet, deugt gewoon niet met de Nederlandse normen en waarden, die Wilders juist zegt te verdedigen. En als je dat goed aantoont, dan pak je hem dus ook grondig.
Maar je moet dus mensen hebben, die dat goed kunnen. En je moet er dan aandacht in de media voor zien te krijgen. [/B]


Helemaal eens, maar ja, media aandacht voor zien te krijgen, dat is nou juist waar we tegen aan lopen.

Trouwens, The (europese) 9 11 Truth movement houd een samenkomst, de eerst ooit, in Maart en die is toevallig in Amsterdam, 1 tot en met 4 maart, gebrek aan muslim delegatie is opvallend, misschien zijn er mensen hier die daar verandering zal willen brengen, we hebben een zaal en leiders van VS en Uk zullen er ook zijn, er zijn geen kosten en hoe meer hoe beter, ieder is welkom.
Belangstelling? email me.

mark61
21-01-08, 00:04
Geplaatst door mujca alliantie
en leiders van VS en Uk zullen er ook zijn,

Zozo :hihi:

Maarten
21-01-08, 02:28
Geplaatst door mujca alliantie
Helemaal eens, maar ja, media aandacht voor zien te krijgen, dat is nou juist waar we tegen aan lopen.

Ik weet het, ik weet het.
ik heb hetzelfde met het onderwerp Israel. Iedereen die daar over schrijft klaagt, dat er geen doorkomen aan is.
De media willen nou eenmaal een bepaalde lijn, en willen geen moeilijkheden.
Hier zat een marokkaan die af en toe hele goede stukken naar de krant scheef over hoe hij vond, dat moslims behandeld werden, en onderbouwde dat echt goed. De kwaliteit was veel beter dan het normale gezeur in de media, maar geen enkel media plaatste zijn brieven.


Geplaatst door mujca alliantie

Trouwens, The (europese) 9 11 Truth movement houd een samenkomst, de eerst ooit, in Maart en die is toevallig in Amsterdam, 1 tot en met 4 maart, gebrek aan muslim delegatie is opvallend, misschien zijn er mensen hier die daar verandering zal willen brengen, we hebben een zaal en leiders van VS en Uk zullen er ook zijn, er zijn geen kosten en hoe meer hoe beter, ieder is welkom.
Belangstelling? email me.
Verwacht maar niet veel van de moslims op deze site. Ik heb net flinke discussies achter de rug met moslims, die de Wilders-poster al te opruiiend vinden, en hevig tekeer gaan over Dibi, die zich daar aan verbond. Als je al zo bezig bent, kom je nooit ergens uit.

Voor die internationale politiek is hier wel veel gedrevenheid. Maar ik weet niet of je hier een moslimdelegatie bij elkaar gesprokkeld krijgt. Mogelijke belangstellenden: IbnRushd, Coolassprov, 273Kelvin en Qaiys. Misschien Mulan..
Maar ik zou een oproep doen in een nieuw topic, dan merk je het wel.

Maarten
21-01-08, 02:31
Geplaatst door mark61
Zozo :hihi:

Ja ja ja... we zijn hier oude lullen, die graag vanuit hun fautuil op elke slak zout leggen..
Wat de juffrouw bedoelt, is of er hier geen lui zijn, die daar eens úit willen komen, anders dan om naar de fles jenever in de kast te grijpen?..

Nourdin habibi
21-01-08, 10:02
:fpiraat:

Nourdin habibi
21-01-08, 10:23
:fpiraat:

IbnRushd
21-01-08, 11:26
Wel, Shaheed, misschien heeft Tofik Didi toch jouw bericht gelezen en meteen actie ondernomen.



Dibi wil tegenfilm Wilders maken

DEN HAAG - GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi wil in ieder geval een en misschien zelfs twee films maken in reactie op de film waar PVV-voorman Geert Wilders mee zegt te komen. Dibi zegt dat maandag in een interview met de gratis krant Metro.

De eerste film, die dit jaar uit zou moeten komen, heeft als doel moslims en niet-moslims te verzoenen. Toch zal de film ,,hard en confronterend’’ zijn. ,,Zo praat ik met moslimjongeren die vreselijke dingen zeggen over zaken als homoseksualiteit en vrouwen,’’ zegt Dibi in het interview. ,,Maar uiteindelijk wil ik laten zien dat moslims en niet-moslims met elkaar verder moeten. We zijn met elkaar getrouwd.’’

Dibi broedt ook op een satirische film waarvoor verschillende bekende Nederlanders hun medewerking zouden hebben toegezegd. ,,Maar van een bekende Nederlander die Wilders moet gaan spelen, verwacht ik binnenkort nog uitsluitsel.’’

Op het moment is Dibi al bezig met het maken van een strip over Wilders. Die strip zal op zijn Hyves-pagina verschijnen. In de strip staat Wilders zijn haar te blonderen met een middel dat White Power heet. Volgens Dibi is Wilders een gefrustreerd man die vroeger wellicht door ,,kut-Marokkaantjes’’ is gespest.

Volgens Metro wordt Dibi sinds zijn arrestatie bij een anti-Wildersdemonstratie door velen gezien als het symbool van het verzet tegen Wilders.

(ANP) ad.nl

Slinger
21-01-08, 15:38
Geplaatst door IbnRushd
Wel, Shaheed, misschien heeft Tofik Didi toch jouw bericht gelezen en meteen actie ondernomen.



Dibi wil tegenfilm Wilders maken

DEN HAAG - GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi wil in ieder geval een en misschien zelfs twee films maken in reactie op de film waar PVV-voorman Geert Wilders mee zegt te komen. Dibi zegt dat maandag in een interview met de gratis krant Metro.

De eerste film, die dit jaar uit zou moeten komen, heeft als doel moslims en niet-moslims te verzoenen. Toch zal de film ,,hard en confronterend’’ zijn. ,,Zo praat ik met moslimjongeren die vreselijke dingen zeggen over zaken als homoseksualiteit en vrouwen,’’ zegt Dibi in het interview. ,,Maar uiteindelijk wil ik laten zien dat moslims en niet-moslims met elkaar verder moeten. We zijn met elkaar getrouwd.’’

Dibi broedt ook op een satirische film waarvoor verschillende bekende Nederlanders hun medewerking zouden hebben toegezegd. ,,Maar van een bekende Nederlander die Wilders moet gaan spelen, verwacht ik binnenkort nog uitsluitsel.’’

Op het moment is Dibi al bezig met het maken van een strip over Wilders. Die strip zal op zijn Hyves-pagina verschijnen. In de strip staat Wilders zijn haar te blonderen met een middel dat White Power heet. Volgens Dibi is Wilders een gefrustreerd man die vroeger wellicht door ,,kut-Marokkaantjes’’ is gespest.

Volgens Metro wordt Dibi sinds zijn arrestatie bij een anti-Wildersdemonstratie door velen gezien als het symbool van het verzet tegen Wilders.

(ANP) ad.nl

Nóg een islamfilm. Ze schieten als paddestoelen uit de grond. Ik stel voor dat ze allemaal aan elkaar geplakt worden zodat er een avondvullend tv-programma van gemaakt kan worden en dat we daarna het gewone leven weer hervatten.

mujca alliantie
21-01-08, 15:55
Geplaatst door Wizdom
Ik geloof dat Wilders zelf is geinspireerd door de Talmud... Die leert dat je uitverkoren mensen hebt en de rest zijn allemaal dieren... Hij straalt dat ook wel uit moet ik zeggen met zijn arrogante ....hoofd...

En Ik geloof dat Wilders enige inspiratie is hebzucht naar zijn portie van de buit die hij vangt van zijn meesters.

Shaheed
21-01-08, 18:50
Geplaatst door Maarten
Long time no see!.. :D

Er is eigenlijk een veel betere manier om de vijand met zijn eigen middelen te bestrijden.

Vooral illegale kopieen van de film downloaden, want je moet hem wel gezien hebben, maar hij moet er geen centen aan verdienen, en hij moet ook niet met kijkcijfers kunnen smijten.

En dan bekijk je de boel eens goed, en toon je met Nederlandse normen en waarden aan, wat er niet aan deugt?
Dat is heel direct, en kan heel overtuigend zijn.

met jouw soort idee van tegen-films kom je er niet, want als je je doel helemaal zou bereiken, kom je niet verder, dan dat er oude shit (zoals VOC) en nieuwe shit (waar Wilders het over heeft) is. De kritiek op al die nederlandse zaken is er namelijk al. Bedenk ook maar, dat er al hard gelachen is, toen Balkenende zich afvroeg, waar die ondernemende VOC-mentaliteit eigenlijk gebleven was? Het was meteen duidelijk, dat die koloniale uitbuiting niet een ideaal voorbeeld was.
Maar als jou plannen lukken, bewijs je daarmee nog niet, dat Wilders ongelijk heeft. Het is dus nooit overtuigend.

kijk, wat Widers doet, deugt gewoon niet met de Nederlandse normen en waarden, die Wilders juist zegt te verdedigen. En als je dat goed aantoont, dan pak je hem dus ook grondig.
Maar je moet dus mensen hebben, die dat goed kunnen. En je moet er dan aandacht in de media voor zien te krijgen.

Hee maarten, alles goed?
Ik wil geen film maken met diepgang maar ik wil ook met modder gooien.
Inhoudelijk hoeft het ook niet echt te kloppen zo lang je er maar mooie beelden bij zet, immers de mens is als individu intelligent maar als meute zijn ze erg dom.
Zie de vele aanhangers van wilders en fortyun.
Mensen zitten niet te wachten op moeilijke analyses over normen en waarden, tenminste de meesten niet alleen de intelligente mensen zullen dat doen.
We leven in een t.v. democratie, je zou eigenlijk spontaan de democratie willen afschaffen als je ziet op wat voor een clowns mensen stemmen.

Maar goed, autochtonen hebben het altijd erover dat ze zo blij zijn met hun vrijheid van meningsuiting, waarom hebben wij dan niet de vrijheid om bepaalde dingen niet te geloven zoals de holocaust bijvoorbeeld?
We moeten dat bespreekbaar maken, als dan toch alles gezegd mag worden dan zou dat ook moeten kunnen.

P.S. tegenacties hebben wel degelijk nut, zie de cartoons die de AEL heeft uitgebracht tijdens de cartoonrellen.
Niet alleen werden ze direct aangeklaagd (over vrijheid van meningsuiting gesproken).
Maar het werd ook akelig stil over dat onderwerp.

Slinger
21-01-08, 19:02
Gemeld

Shaheed
21-01-08, 19:06
Geplaatst door IbnRushd
Wel, Shaheed, misschien heeft Tofik Didi toch jouw bericht gelezen en meteen actie ondernomen.



Dibi wil tegenfilm Wilders maken



Ja ik heb het in de Metro gelezen ja en vind het op zich wel een goede actie van Tofik.
Had ik niet van hem verwacht eerlijk gezed, eindelijk eens iemand die niet blindelings naar zijn blanke meesters luistert en echt daadwerkelijk iets wil doen.
Het verschil met hem en mij is dat ik niet wil verzoenen, ik ben ook niet links maar rechts.
Een rechtse allochtoon, misschien dat Tofik mee wil helpen aan de oprichting van de eerste rechtse allochtone partij de R.A.P.
Als dit geen staaltje integratie is dan weet ik het ook niet meer.
Wij zouden heel Nederland, ik denk zelfs heel Europa doen opschrikken.
Onze woordvoerder wordt een omgekeerde bounty, een autochtone blanke Nederlander die bekeerd is tot de islam zoals bijvoorbeeld Abduljabbar van de Ven (degene die wilders een enge ziekte wenste bij Knevel).


Ons partij programma zal voornamelijk gaan over de veiligheid, keiharde afstraffing van racisme, keihard optreden tegen zedendelicten, hard optreden tegen voetbal hooloigans, tegen witte boorden criminaliteit, men neme een Joop van den Nieuwenhuysen die meer dan 100 miljoen euro verduistert en nog steeds op straat rond loopt , dat kunnen al die marokkaantjes in heel Nederland niet bij elkaar schrapen maar toch geen gestigmatiseer voor van Nieuwenhuysen.

Voor de vrijheid van meningsuiting en dat geldt ook voor imam el Moumnie, voor het het recht om te geloven wat je zelf wilt en dat geldt ook voor de holocaust!

ronald
21-01-08, 19:35
[QUOTE]Geplaatst door Shaheed
[B]Hee maarten, alles goed?
Ik wil geen film maken met diepgang maar ik wil ook met modder gooien.
Inhoudelijk hoeft het ook niet echt te kloppen zo lang je er maar mooie beelden bij zet, immers de mens is als individu intelligent maar als meute zijn ze erg dom.


P.S. tegenacties hebben wel degelijk nut, zie de cartoons die de AEL heeft uitgebracht tijdens de cartoonrellen.
Niet alleen werden ze direct aangeklaagd (over vrijheid van meningsuiting gesproken).
Maar het werd ook akelig stil over dat onderwerp.

QUOTE]


:slaap:

....so boring..... kun je niet wat origineler zijn? Lukt niet erg met jou.

Ja, ik herinner me het laffe terugtrekken van wat foto's op de website van de AEL nog wel....ook soooo boring....

ronald
21-01-08, 19:37
Geplaatst door Shaheed
Ja ik heb het in de Metro gelezen ja en vind het op zich wel een goede actie van Tofik.
Had ik niet van hem verwacht eerlijk gezed, eindelijk eens iemand die niet blindelings naar zijn blanke meesters luistert en echt daadwerkelijk iets wil doen.
Het verschil met hem en mij is dat ik niet wil verzoenen, ik ben ook niet links maar rechts.
Een rechtse allochtoon, misschien dat Tofik mee wil helpen aan de oprichting van de eerste rechtse allochtone partij de R.A.P.
Als dit geen staaltje integratie is dan weet ik het ook niet meer.
Wij zouden heel Nederland, ik denk zelfs heel Europa doen opschrikken.
Onze woordvoerder wordt een omgekeerde bounty, een autochtone blanke Nederlander die bekeerd is tot de islam zoals bijvoorbeeld Abduljabbar van de Ven (degene die wilders een enge ziekte wenste bij Knevel).


Ons partij programma zal voornamelijk gaan over de veiligheid, keiharde afstraffing van racisme, keihard optreden tegen zedendelicten, hard optreden tegen voetbal hooloigans, tegen witte boorden criminaliteit, men neme een Joop van den Nieuwenhuysen die meer dan 100 miljoen euro verduistert en nog steeds op straat rond loopt , dat kunnen al die marokkaantjes in heel Nederland niet bij elkaar schrapen maar toch geen gestigmatiseer voor van Nieuwenhuysen.

Voor de vrijheid van meningsuiting en dat geldt ook voor imam el Moumnie, voor het het recht om te geloven wat je zelf wilt en dat geldt ook voor de holocaust!


Hier zitten wel tig tegenstrijdigheden in...zo'n partij gaat ook niet lukken met jou....

Koala64
21-01-08, 19:41
Geplaatst door Shaheed
Ja ik heb het in de Metro gelezen ja en vind het op zich wel een goede actie van Tofik.
Had ik niet van hem verwacht eerlijk gezed, eindelijk eens iemand die niet blindelings naar zijn blanke meesters luistert en echt daadwerkelijk iets wil doen.
Het verschil met hem en mij is dat ik niet wil verzoenen, ik ben ook niet links maar rechts.
Een rechtse allochtoon, misschien dat Tofik mee wil helpen aan de oprichting van de eerste rechtse allochtone partij de R.A.P.
Als dit geen staaltje integratie is dan weet ik het ook niet meer.
Wij zouden heel Nederland, ik denk zelfs heel Europa doen opschrikken.
Onze woordvoerder wordt een omgekeerde bounty, een autochtone blanke Nederlander die bekeerd is tot de islam zoals bijvoorbeeld Abduljabbar van de Ven (degene die wilders een enge ziekte wenste bij Knevel).


Ons partij programma zal voornamelijk gaan over de veiligheid, keiharde afstraffing van racisme, keihard optreden tegen zedendelicten, hard optreden tegen voetbal hooloigans, tegen witte boorden criminaliteit, men neme een Joop van den Nieuwenhuysen die meer dan 100 miljoen euro verduistert en nog steeds op straat rond loopt , dat kunnen al die marokkaantjes in heel Nederland niet bij elkaar schrapen maar toch geen gestigmatiseer voor van Nieuwenhuysen.

Voor de vrijheid van meningsuiting en dat geldt ook voor imam el Moumnie, voor het het recht om te geloven wat je zelf wilt en dat geldt ook voor de holocaust!

Kijk maar uit voor undercover homo's die de boel komen infiltreren. bandiet :lekpuh:

knuppeltje
21-01-08, 19:50
Geplaatst door Koala64
Kijk maar uit voor undercover homo's die de boel komen infiltreren. bandiet :lekpuh:

:schreeuw:

knuppeltje
21-01-08, 20:14
Geplaatst door Shaheed
Wij hebben hier zoiets als vrijheid van meningsuiting, als dat je niet bevalt dan donder je maar op naar een achterlijk land waar je niet mag zeggen wat je wilt.

Alleen niet als je levende personen daarmee persoonlijk beledigt.
Maar......in Eurpa is het in veel landen verboden om Auswitz te ontkennen.
Ondanks dat verbod zullen er altijd wel idioten blijven die dat toch zullen doen- hoeveel feiten je ook aandraagt.
Als jij daarbij wilt horen moet je dat zelf weten.

Shaheed
21-01-08, 20:31
Geplaatst door knuppeltje
Alleen niet als je levende personen daarmee persoonlijk beledigt.
Maar......in Eurpa is het in veel landen verboden om Auswitz te ontkennen.
Ondanks dat verbod zullen er altijd wel idioten blijven die dat toch zullen doen- hoeveel feiten je ook aandraagt.
Als jij daarbij wilt horen moet je dat zelf weten.

Ik ontken niks, ik geloof best dat er 6 miljoen joden zijn vergast maar ik vind wel dat ik het recht moet hebben om ergens wel of niet in te geloven. Het moet zeker niet strafbaar gesteld worden.
Straks wordt het ook nog verboden om de evolutie theorie in twijfel te trekken.

Op de één of andere manier worden we gedwongen om ergens in te geloven van de overheid en dat stuit me tegen de borst.

Vrijheid van meningsuiting en vrijheid van geloof moet voorop staan!

Shaheed
21-01-08, 20:56
Ik zie dat maroc.nl nog steeds hypocriet bezig is door mijn topics te wissen.

Vrijheid van meningsuiting zegt jullie dus nog steeds niets.

Ik denk dat ik deze site maar weer ga verlaten, ajuuuuuu.


Shaheed.

knuppeltje
21-01-08, 21:05
Geplaatst door Shaheed
Ik ontken niks, ik geloof best dat er 6 miljoen joden zijn vergast maar ik vind wel dat ik het recht moet hebben om ergens wel of niet in te geloven. Het moet zeker niet strafbaar gesteld worden.
Straks wordt het ook nog verboden om de evolutie theorie in twijfel te trekken.

Op de één of andere manier worden we gedwongen om ergens in te geloven van de overheid en dat stuit me tegen de borst.

Vrijheid van meningsuiting en vrijheid van geloof moet voorop staan!


Zal best, maar kun jij ook even vertellen hoe iemand jou kan verhinderen te geloven wat je wilt, of bij wie dat ooit gelukt is?
Wie mag er hier niet geloven wat hij wilt?
Vrijheid van meningsuiting- je gaat toch niet beweren dat jij dat niet hebt?
Maar om dat te verwarren met beledigen of smaad- vind ik nogal dom.
Gelukkig geloof je blijkbaar nog in de evolutietheorie.
Tja- niet spotten met al die doden in die kampen- niet alleen die 6 millioen, is met elkaar afgesproken, nogal zielig als je daar niet tegen kunt toch?

nour_islam
21-01-08, 22:25
Geplaatst door knuppeltje
Alleen niet als je levende personen daarmee persoonlijk beledigt.
Maar......in Eurpa is het in veel landen verboden om Auswitz te ontkennen.
Ondanks dat verbod zullen er altijd wel idioten blijven die dat toch zullen doen- hoeveel feiten je ook aandraagt.
Als jij daarbij wilt horen moet je dat zelf weten.

feiten zijn manipuleernaar. geschiedenis wordt geschreven door diegenen die op dat moment aan de macht zijn. Wie weet wat voor "feiten" er boven tafel komen als ineens een andere beschaving de macht heeft

David
21-01-08, 22:29
Geplaatst door Shaheed
Ik ontken niks, ik geloof best dat er 6 miljoen joden zijn vergast maar ik vind wel dat ik het recht moet hebben om ergens wel of niet in te geloven. Het moet zeker niet strafbaar gesteld worden.
Straks wordt het ook nog verboden om de evolutie theorie in twijfel te trekken.

Op de één of andere manier worden we gedwongen om ergens in te geloven van de overheid en dat stuit me tegen de borst.

Vrijheid van meningsuiting en vrijheid van geloof moet voorop staan!

Feiten ontkennen heeft weinig met vrijheid van meningsuiting te maken. Feiten ontkennen is gewoon dom. De Holocaust is de best gedocumenteerde massamoord in de geschiedenis, er is geen enkele reden om er aan te twijfelen.

knuppeltje
21-01-08, 22:33
Geplaatst door nour_islam
feiten zijn manipuleernaar. geschiedenis wordt geschreven door diegenen die op dat moment aan de macht zijn. Wie weet wat voor "feiten" er boven tafel komen als ineens een andere beschaving de macht heeft

Dat wil nogal eens wisselen dan ja, vooral in diktaturen en landen waar een religie een heel belangrijke plaats in het bestel inneemt.
Is hier ook heel lang geweest, en nog een voor een gedeelte.

mark61
21-01-08, 22:33
Geplaatst door David
Feiten ontkennen heeft weinig met vrijheid van meningsuiting te maken. Feiten ontkennen is gewoon dom. De Holocaust is de best gedocumenteerde massamoord in de geschiedenis, er is geen enkele reden om er aan te twijfelen.

:duim:

Der valt niks te 'geloven' aan feiten.

Ziekelijk om geloof en reële geschiedenis op één hoop te gooien en dan te zeggen 'ach, tis een kwestie van vrijheid van meningsuiting en wat je maar gelooft.'

David
21-01-08, 22:36
Geplaatst door mark61
:duim:

Der valt niks te 'geloven' aan feiten.

Ziekelijk om geloof en reële geschiedenis op één hoop te gooien en dan te zeggen 'ach, tis een kwestie van vrijheid van meningsuiting en wat je maar gelooft.'



Het is vooral vermoeiend en sneu.

ronald
21-01-08, 22:36
Geplaatst door nour_islam
feiten zijn manipuleernaar. geschiedenis wordt geschreven door diegenen die op dat moment aan de macht zijn. Wie weet wat voor "feiten" er boven tafel komen als ineens een andere beschaving de macht heeft


Aan welke beschavingen denk je? Aan die Middenoosterse waar men grotesk haar eigen geschiedenis ophemelt? Wel een beetje lastig natuurlijk dat Duitse historici goede documenten bewaren en raadplegen terwijl ze een veel ophemelender plaatje hebben kunnen scheppen. Zouden ze masochistisch zijn? Beetje domme conclussie die je erop na houdt.

nour_islam
21-01-08, 22:41
Geplaatst door knuppeltje
Dat wil nogal eens wisselen dan ja, vooral in diktaturen en landen waar een religie een heel belangrijke plaats in het bestel inneemt.
Is hier ook heel lang geweest, en nog een voor een gedeelte.

overigens ontken ik niet dat de holocaust heeft plaatgevonden. voorde duidelijkheid.
enige wat ik wil zeggen is dat men niet zomaar "feiten" voor feiten moet aannemen daar de geschiedschrijvers er belang bij hebben om bepaalde gebeurtenissen op hun eigen manier te bedocumenteren.
neem de inval in Irak. misschien een ondenkbaar scenario,maar stel dat us over x aantal decennia niet meer het machtigste land is maar een islamitisch land, dan zal de inval herinnerd word als een terroristische aanval en de aanval op de twintowers juist een heroische aanval. dit omdat de winnaar nou eenmaal altijd gelijk heeft

Marsipulami
21-01-08, 22:56
Wat een gedoe zeg over een onnozel propagandafilmpje van een gefrustreerde politieke provocateur dat nog niemand gezien heeft. De NL publieke opinie is weer aan het doldraaien en voor de zoveelste keer in de ban van collectieve waanzin en massa-hysterie. Laat Wilders nou toch rustig zijn filmpje maken en op Youtube plaatsen. Anti-islampropaganda is al zo oud als de islam zelf. So what ? Allah ligt daar niet wakker van.

knuppeltje
21-01-08, 22:59
Geplaatst door nour_islam
overigens ontken ik niet dat de holocaust heeft plaatgevonden. voorde duidelijkheid.
enige wat ik wil zeggen is dat men niet zomaar "feiten" voor feiten moet aannemen daar de geschiedschrijvers er belang bij hebben om bepaalde gebeurtenissen op hun eigen manier te bedocumenteren.
neem de inval in Irak. misschien een ondenkbaar scenario,maar stel dat us over x aantal decennia niet meer het machtigste land is maar een islamitisch land, dan zal de inval herinnerd word als een terroristische aanval en de aanval op de twintowers juist een heroische aanval. dit omdat de winnaar nou eenmaal altijd gelijk heeft

Gossie- daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, bedankt zeg.
Tja- de overwinnaar schrijft de geschiedenis, altijd al geweest, maar na een aantal jaren wordt dat weer gecorrigeerd hoor, net als bij Wikipedia.
Magoed- wij schreven de geschiedenis over onze kolonië ook niet correct op.
Maar Amerika helemaal islamitisch- ik weet niet?

mujca alliantie
21-01-08, 23:59
Waarom zei Jesus toen hij sprak over de eind dagen "deze joden die geen joden zijn"?
Omdat hij een profeet was, misschien veel meer maar dat laat Ik aan de Almachtig over. Hij wist in eider geval waar hij het over had.
Israel en zionism is een nazi scam, het gaat zo te werk zoals de jesuits altijd te werk gaan: probleem, reactie, solution (oplossing)
Ze craeeren een "probleem" met een verwachte reactie en staan paraat met de "solution"
Ze wilden Jerusalem innemen, hetgeen hun niet is gelukt met de Kruistochten tegen Saladin.
Ze financieerden Hitler door Prescott Bush(OPA) en zijn Amerikaanse bank en staal fabrieken. (Dit is allemaal public record trouwens, se bank werd gesloten door de FBi na de oorlog als "vertoon" ze moesten wel.
Dan met Rothschild geld kochten ze een stuk van Palestina en meer dan hielden ze op net kopen en namen het gewoon (als eenmaal de joods volk was stevig gezet in z'n slachtoffer rol en niemand mochr iets meer tegen ze zeggen) zodoende konden ze de joodse bevolking gebruiken als onaantastbaar "human shields" om hun doel te bereiken.
De juudse volk heeft geen idee dat hun regering zuiver nazi is, nou behalf de leden van "jews against zionism"
Google de trefwoorden ik noem en zie of ik geen gelijk heb.
Als ze klaar zijn zullen ze hun New World Order invoeren met een wereld politiek leider en een wereld religie (onder Satan dan wel) De 2 beesten van apocalyps. Al het ander zal verboden zijn.
Total control. De nazi's zullen lijken op een school uitje in vergelijking.
Alleen de mensen kunnen ze stoppen, dan zal de Almachtig ons bijstaan waneer wij optreden in kennis van de waarheid die veels te lang is verborgen gebleven, tot nu.
Ze worden verleiden en gekocht, met hebzucht, dat is hun ware God, dat een een stellig overtuiging dat ze goden zijn en wij, het wereld bevolking zijn maar kudde.

Marsipulami
22-01-08, 00:06
Geplaatst door mujca alliantie
Waarom zei Jesus toen hij sprak over de eind dagen "deze joden die geen joden zijn"?
Omdat hij een profeet was, misschien veel meer maar dat laat Ik aan de Almachtig over. Hij wist in eider geval waar hij het over had.
Israel en zionism is een nazi scam, het gaat zo te werk zoals de jesuits altijd te werk gaan: probleem, reactie, solution (oplossing)
Ze craeeren een "probleem" met een verwachte reactie en staan paraat met de "solution"
Ze wilden Jerusalem innemen, hetgeen hun niet is gelukt met de Kruistochten tegen Saladin.
Ze financieerden Hitler door Prescott Bush(OPA) en zijn Amerikaanse bank en staal fabrieken. (Dit is allemaal public record trouwens, se bank werd gesloten door de FBi na de oorlog als "vertoon" ze moesten wel.
Dan met Rothschild geld kochten ze een stuk van Palestina en meer dan hielden ze op net kopen en namen het gewoon (als eenmaal de joods volk was stevig gezet in z'n slachtoffer rol en niemand mochr iets meer tegen ze zeggen) zodoende konden ze de joodse bevolking gebruiken als onaantastbaar "human shields" om hun doel te bereiken.
De juudse volk heeft geen idee dat hun regering zuiver nazi is, nou behalf de leden van "jews against zionism"
Google de trefwoorden ik noem en zie of ik geen gelijk heb.
Als ze klaar zijn zullen ze hun New World Order invoeren met een wereld politiek leider en een wereld religie (onder Satan dan wel) De 2 beesten van apocalyps. Al het ander zal verboden zijn.
Total control. De nazi's zullen lijken op een school uitje in vergelijking.
Alleen de mensen kunnen ze stoppen, dan zal de Almachtig ons bijstaan waneer wij optreden in kennis van de waarheid die veels te lang is verborgen gebleven, tot nu.
Ze worden verleiden en gekocht, met hebzucht, dat is hun ware God, dat een een stellig overtuiging dat ze goden zijn en wij, het wereld bevolking zijn maar kudde.

Minder hasj roken kan ook helpen.

mujca alliantie
22-01-08, 00:18
Geplaatst door Marsipulami
Minder hasj roken kan ook helpen.

Dacht het niet, mij niet gezien maar bedankt dat je het onderwerp aansnijdt! Want Ik heb informatie voor degenen die dat wel doen en dat is het volgende:
Is het je opgevallen dat de media tegen woordig haar best doet om hash en wiet rokers rn kwekers in een zwarte daglicht te zetten, er is een reden, namelijk deze: hash en wiet is de ENIGE in een lijst van duizende drugs die ze hebben gebruikt in hun mind control experimenten (zie MK ULTRA, Monarch, Travistock) dat mind manipulatie juist hindert. Bovendien ze hebben controle van de heroine (daarom zijn ze in Afghanistan en daarom breiden ze de poppy oogst uit naar Irak)
Binnenkort rollen ze alle kwekers op (zijn ze mee bezig) en zal het gewoon totaal onverkrijgbaar zijn, dan alle rokers zullen wat "missen".
dan zullen ze de straten vloeden met super goodkoop heroine, met de verwachte resultaat. Pronlem, reaction, solution, weet je nog!
Subtiel vorm van genocide. Ze zijn gek op genocide.

Marsipulami
22-01-08, 00:35
Geplaatst door mujca alliantie
Dacht het niet, mij niet gezien maar bedankt dat je het onderwerp aansnijdt! Want Ik heb informatie voor degenen die dat wel doen en dat is het volgende:
Is het je opgevallen dat de media tegen woordig haar best doet om hash en wiet rokers rn kwekers in een zwarte daglicht te zetten, er is een reden, namelijk deze: hash en wiet is de ENIGE in een lijst van duizende drugs die ze hebben gebruikt in hun mind control experimenten (zie MK ULTRA, Monarch, Travistock) dat mind manipulatie juist hindert. Bovendien ze hebben controle van de heroine (daarom zijn ze in Afghanistan en daarom breiden ze de poppy oogst uit naar Irak)
Binnenkort rollen ze alle kwekers op (zijn ze mee bezig) en zal het gewoon totaal onverkrijgbaar zijn, dan alle rokers zullen wat "missen".
dan zullen ze de straten vloeden met super goodkoop heroine, met de verwachte resultaat. Pronlem, reaction, solution, weet je nog!
Subtiel vorm van genocide. Ze zijn gek op genocide.

Smartshops laat je ook best links (of rechts) liggen.

mujca alliantie
22-01-08, 00:51
John Deutch (as mentioned in Michael Ruppert's video)
http://www.fas.org/irp/cia/product/ig_deutch.html

Michael Ruppert
http://www.brasschecktv.com/page/261.html (video)

Maarten
22-01-08, 04:25
Geplaatst door Shaheed Hee maarten, alles goed?
Ik wil geen film maken met diepgang maar ik wil ook met modder gooien.
Inhoudelijk hoeft het ook niet echt te kloppen zo lang je er maar mooie beelden bij zet, immers de mens is als individu intelligent maar als meute zijn ze erg dom.
Zie de vele aanhangers van wilders en fortyun.
Mensen zitten niet te wachten op moeilijke analyses over normen en waarden, tenminste de meesten niet alleen de intelligente mensen zullen dat doen.

Ja, pas op.. Als je domme mensen wil misleiden, dan moet je ze allereerst de indruk geven, dat ze slim zijn. Als jij iets maakt, waarbij je er toch al van uit gaat, dat ze dom zijn, dan zien ze dat vaak, en werkt het erg averechts.
Misleiden is een kunst. Moet je maar zien hoe Wilders dat doet. Die begint met te stellen wat voor geweldige mensen we zijn, en wat we allemaal voor elkaar gekregen hebben? (en dan bedoelt ie: zonder geiteneukers, begrijp je?)


We leven in een t.v. democratie, je zou eigenlijk spontaan de democratie willen afschaffen als je ziet op wat voor een clowns mensen stemmen.
Helemaal gelijk. Maar je staat nou wel te boek als potentieel gevaar voor de samenleving, omdat je huidje bruin is, en je de democratie wil afschaffen. Dit land is namelijk idioter geworden.


Maar goed, autochtonen hebben het altijd erover dat ze zo blij zijn met hun vrijheid van meningsuiting, waarom hebben wij dan niet de vrijheid om bepaalde dingen niet te geloven zoals de holocaust bijvoorbeeld?
We moeten dat bespreekbaar maken, als dan toch alles gezegd mag worden dan zou dat ook moeten kunnen.
Grinnik.. Slinger heeft je al gemeld voor deze opmerking. Vermoedelijk zit dat corrupte brein daarvoor hier.

Tuurlijk heb je gelijk! Er mag best aan de Holocaust getwijfeld worden! (Slinger, wel wakker blijven he? Meteen melden.) Die vrijheid van meningsuiting is er gewoon, en is zelfs een goede zaak. En al die joden en christenen, die hier over liggen te spartelen zijn gewoon een bende idioten. En wat joden betreft zijn het vooral misleiders. Er zijn namelijk twee dingen aan de hand:

Wie zegt “niet in de Holocaust te geloven”, zet vooral zijn eigen geloofwaardigheid op het spel. Er is namelijk ongelofelijk veel materiaal over, om maar te zwijgen van de grote hoeveelheid holocaustoverlevenden. Als je dus zegt: ik geloof er niet in, dan krijg je onmiddellijk de vraag: en waarom niet? En als je dan geen goed en degelijk antwoord hebt (en dat heb je zeer waarschijnlijk niet, want dat gaat je niet meevallen), dan laat je dus zien dat je zo maar in het wilde weg wat gelooft. Daarmee tast je dan je eigen goede naam aan. Holocaustontkenners zitten in een zeer slechte positie, en dus is er wat mis met het enorme gegil van joden daar over.

Wetenschap: de hoogste norm in wetenschap is, dat alle waarheid voortdurend ter discussie staat, en dat er altijd gelegenheid voor nieuw onderzoek en nieuw bewijs moet zijn. Dit is echt een heilig beginsel in wetenschap. Bewijs is ook enkel bewijs, als het herhaald kan worden.
Ik lig dus echt niet wakker van die conferentie in Iran over de Holocaust. Het gekrakeel van de Israel-lobby daar over, kan gewoon de vuilnisbak in. (het gaat ook niet om joden, maar om die israelsteun-maffia die dit gekrakeel genereert. Joden op zich zijn doorgaans geen vervuilers, maar vaak subtiele denkers.. Maar die israel-aanhang behoort tot de grootste discussievervuilers, die we op deze wereldbol hebben.)
Ik heb dus helemaal niets tegen die conferentie, maar ik geef ze eigenlijk geen schijn van kans.
Wil je het goed doen, en dus echt verantwoord wetenschappelijk doen, dan moet je dus nieuw onderzoek doen! Nou, dat is gigantisch, en die klup krijgt niet eens toegang tot vele van de joodse bronnen. Of je moet op zijn minst op éen punt aantonen, dat er grof gerotzooid is met die cijfers. Dat lukt je vermoedelijk ook niet.

Kan er gerotzooid zijn met de Holocaustcijfers? Dat kan heel goed. Denk bijvoorbeeld maar aan psychologische mechanismen zoals bij de vuurwerkramp in Enschede, of het in puin schieten van Gaza door de vrienden van de Israellobby. De schattingen zijn altijd veel hoger, dan wat er na goed onderzoek blijkt. Of verliezers, die hun vijanden altijd dubbel tellen, en hun slachtoffers ook.
De joden hebben gegarandeerd flink hun best gedaan om te achterhalen wie er weg was, maar je weet dus nooit wat de invloed van dit soort mechanismen geweest is. Oo voor hen geldt, dat hun geloof in wat waar was, bepaald zal hebben over wat ze dachten dat waar was..

Kortom, wat is eigenlijk vrijheid van meningsuiting? Holocaustcijfers zijn het resultaat van (veel) onderzoek, niet van geloof. Heeft het dan wel veel zin, om daar geloof van te maken, en daar over te roepen? Roep je dan niet per definitie een vooroordeel? Schiet je daar dan veel mee op? Ik denk het niet, maar mógen doet het wel. De heisa die daar over gemaakt wordt is dus volstrekt onzinnig. Het is vooral propaganda door de israellobby.


P.S. tegenacties hebben wel degelijk nut, zie de cartoons die de AEL heeft uitgebracht tijdens de cartoonrellen.
Niet alleen werden ze direct aangeklaagd (over vrijheid van meningsuiting gesproken).
Maar het werd ook akelig stil over dat onderwerp.
Ja, die holocaust-cartoons waren goed. Die toonden meteen aan, dat er hier ook taboes waren, waar een ander verhaal voor geldt dan de vrijheid van meningsuiting.
Alleen werd dat hier natuurlijk weer niet begrepen. En de israellobby zorgt er natuurlijk meteen voor, dat die zaken gescheiden besproken worden, en die gaan dan gillen over holocaustontkenning en het grote gevaar van de Arabische barbaren..
Maar inderdaad werd het wel stil na die cartoons..

Maar ja.. acties? Wat doe je? Sommige dingen zijn echt afgezaagd, zoals demonstraties, petities enz. Die doen het niet meer echt.. Youtube-filmpjes doen het veel beter. Heb je dat iRack-filmpje gezien tegen Bush? Die was echt meesterlijk.

Je moet hoe dan ook creatief zijn, of iets nieuws verzinnen, dat opvalt.
In de 70er-80er jaren hadden we hier een actievoerder Dirk de Vroome. Een Brabander, de “rode reus”. Die had veel succes. Helaas ging die op 54-jarige leeftijd dood. Maar die gaf lezingen. Die zei: ga in godsnaam niet die standaarddingen doen. Verzin iets passends. Hij gaf voorbeelden. Als de gemeente bij iemand het water af sloot, dan verkleedde hij zich als gemeentewerker, en sloot het water van de burgemeester af. Dan begreep de gemeente tenminste een keer wat het was om geen water meer te hebben. Grinnik.. goede actie!
Zijn meest bekende was, dat ie in een caranavals-generaalscostuum het navo-hoofdkwartier in Limburg of zo binnenreed, en zich daar liet rondleiden, intussen allerlei “zweeds” klinkende kreten uitslaand zoals knackebrot.. Ik weet niet meer wat hij daarmee wilde aantonen.. Maar het werkte..

Die Marlboro-poster over Wilders is ook goed: nieuw en pakkend. En mensen moeten wat te lachen hebben.

Ga een keer uit met 6 vrienden, en zet zo’n Wilderspruik op. Helaas zit je niet in Limburg, maar het wordt nou Carnaval, en je hebt daar carnavalswinkels, waar je spul kunt kopen. Het zou me niet verbazen, als ze al Wilders-pruiken hebben.
Maakt daarna verder niet meer uit wat je doet in die disco. Gebaren maken, alsof je een Koran doormidden scheurt of zoiets. Of dreigend met je vuist schudden en omhoog kijken.. alles werkt.

Maarten
22-01-08, 04:39
Geplaatst door Slinger
Gemeld
Als je al antwoord krijgt, dan wel dat het nergens over gaat.
Behalve bij Naftaniel dan. Geef die 3 spijkers, en hij maakt er antisemitisme van.
Daar verdient die z'n centen mee. De Hans Kazan van de Israellobby.

Ik heb het je dus wat makkelijker gemaakt. Zie mijn reactie hierboven. Ik zou graag zien, dat je die meldt. Als je dat lef hebt, tenminste.
Marokkaantje pesten, dat kun je wel.. nou, try me!.. Jij klein stelselmatig leugenaartje..

De Israellobbes is het soort hond, dat van mij zeker gemuilkorfd mag worden, gezien de enorme hoeveelheid discussievervuiling, dat daar permanent uit komt. Groetjes aan Naf.

Maarten
22-01-08, 04:58
Geplaatst door Shaheed
Ik zie dat maroc.nl nog steeds hypocriet bezig is door mijn topics te wissen.
Vrijheid van meningsuiting zegt jullie dus nog steeds niets.
Ik denk dat ik deze site maar weer ga verlaten, ajuuuuuu.

Shaheed.
Ik weet niet wat ze van je knippen, en ook niet wat ze vinden van wat je schrijft. Maar ik weet wel, dat de leugenlobby niets liever doet dan krijsen over antisemitisme op maroc.nl, of dat er nou is of niet.

Nou zie je hier niks van echt antisemitisme, maar ik denk dat maroc.nl extra scherp is op alles wat daarop lijkt. Maroc.nl wil het liefst een gewaardeerd platform zijn, zodat het ook gelezen wordt door buitenstaanders. Daar heb je dan meer invloed mee. Ik snap dat wel.
Misschien ligt het ook aan de manier waarop je schrijft. Als het om dat soort dingen gaat, moet je niet overdrijven als je schrijft. Als je te hard gaat kreten, vreten ze dat gewoon niet.

Maarten
22-01-08, 05:08
Geplaatst door David
Feiten ontkennen heeft weinig met vrijheid van meningsuiting te maken. Feiten ontkennen is gewoon dom. De Holocaust is de best gedocumenteerde massamoord in de geschiedenis, er is geen enkele reden om er aan te twijfelen.
Dat klopt! Maar je gaat net te ver, net als zo velen, en loopt dan de kans een hypocriet van jezelf te maken.

Er is nergens een God, die stelt, dat er geen reden voor twijfel kan zijn. Wie wil twijfelen, mag gerust twijfelen, en hoeft die twijfel aan helemaal niemand te verantwoorden. Die hoeft er geen uitleg bij te geven. Maar als ie daar hard over roept zonder goede argumentatie, krijgt ie vanzelf het nadeel van de twijfel. Er is dus helemaal geen reden om erg verontwaardigd te zijn over iemand die twijfelt. En het riekt naar breincontroles.

Maarten
22-01-08, 05:11
Geplaatst door nour_islam
feiten zijn manipuleernaar. geschiedenis wordt geschreven door diegenen die op dat moment aan de macht zijn. Wie weet wat voor "feiten" er boven tafel komen als ineens een andere beschaving de macht heeft
Dat kan. Maar je moet wel met iets aankomen, anders is deze waarheid enkel een slogan, waarmee alle feiten over alle zaken op de helling komen. Dan is het enkel een poging om een vooroordeel van de degelijkere basis te voorzien. Schiet dat wel op?

Maarten
22-01-08, 05:26
Geplaatst door mujca alliantie

Israel en zionism is een nazi scam, het gaat zo te werk zoals de jesuits altijd te werk gaan:
Grinnik: deze opmerking kan zo tot antisemitisme omgeboetseerd worden.
En believe me, ik ben heel erg gericht op het misbruik ervan, maar hier moet je gewoon uitkijken hoe je dingen formuleert.
Op zich heb je gewoon gelijk: in die israelbusiness zie je het voortdurend, minstens al 40 jaar. Sharon meldt zo'n soort methode letterlijk in zijn boek: provoceer een beetje, en wacht op reactie. Provoceer dan een beetje harder, waardoor je een hardere reactie krijgt. En dan heb je reden om hard in te grijpen, en daar je voordeel uit te trekken. Sharon lacht er over, dat dit blijft werken.
Ik snap dus wel wat je schrijft, gezien de context waarbinnen je het schrijft, maar wat er letterlijk staat is, dat joden altijd dit soort dingen doen.
En dan is je mening ineens "antisemitisch", en hoeft niemand meer te kijken naar wat je zegt, en maak je nog anti-propaganda ook. Zo werkt dat. En niemand vraagt jou, wat jij daarvan vindt. Netto resultaat is, dat er weer gegild wordt, dat maroc.nl de grootste troep aller tijden is. Wil de dat?

Maarten
22-01-08, 05:29
Geplaatst door Marsipulami
Minder hasj roken kan ook helpen.
Grinnik... is het al verboden in Belgie?

En een beetje compassie he? Die materie is al complex, en er gebeurt zoveel rotzooi in, dat het geen wonder is dat je dit soort geluid krijgt.

Maarten
22-01-08, 05:43
Geplaatst door mujca alliantie
Dacht het niet, mij niet gezien maar bedankt dat je het onderwerp aansnijdt! Want Ik heb informatie voor degenen die dat wel doen en dat is het volgende:
Is het je opgevallen dat de media tegen woordig haar best doet om hash en wiet rokers rn kwekers in een zwarte daglicht te zetten, er is een reden, namelijk deze: hash en wiet is de ENIGE in een lijst van duizende drugs die ze hebben gebruikt in hun mind control experimenten (zie MK ULTRA, Monarch, Travistock) dat mind manipulatie juist hindert. Bovendien ze hebben controle van de heroine (daarom zijn ze in Afghanistan en daarom breiden ze de poppy oogst uit naar Irak)
Binnenkort rollen ze alle kwekers op (zijn ze mee bezig) en zal het gewoon totaal onverkrijgbaar zijn, dan alle rokers zullen wat "missen".
dan zullen ze de straten vloeden met super goodkoop heroine, met de verwachte resultaat. Pronlem, reaction, solution, weet je nog!
Subtiel vorm van genocide. Ze zijn gek op genocide.

Grinnik.. het grootste bezwaar tegen hash roken is altijd al dezelfde geweest: mensen zien blowers, die eigenlijk geen flikker meer uitvoeren. Dat is zeker niet altijd zo, maar toch is het een lijn.

En er zit wat in. Ik heb lang geleden veel geblowd. Het was wel inspirerend, maar ik wist ook dat het dood sloeg. En het wordt erger, als je er een gewoonte van maakt. Geldt niet voor iedereen hoor, maar voor velen wel. het heet niet voor niks "stoned".
Na 5 jaar hield ik er van de ene op de andere dag mee op, toen een tante me een keer streng aankeek, en zei: "Het Dood deWil!".
Nou, dat was precies in de roos. En ik stopte gewoon. Ik blow nog 1x per jaar of zo..

het is geloof ik moeilijk, omdat het toch met inspiratie te maken heeft. Stoppen geeft een leeg gevoel. Alsof de wereld saai is zonder. Maar dat is echt een illusie. Als je genoeg bagage verzamelt is het leven echt op geen enkel moment saai. Echt alles kan inspirerend zijn.

Maar een mens moet wel kunnen escapen. Als het op de ene manier niet kan, dan ga je het wel op de andere manier doen. Maar er zijn veel manieren, die veel beter zijn dan blowen.
Het is niet slecht om op te houden, en die kutleegte te ervaren. Na een paar maanden ga je vanzelf wel wat anders doen.

Charlus
24-01-08, 12:46
Moslims knuffelend ten strijde tegen Wilders

AMSTERDAM - Geert Wilders kan als reactie op zijn film over de koran de komende tijd een flink aantal knuffels verwachten. Marokko Media gaf woensdagavond in jongerencentrum Argan in Amsterdam het startsein van een speciale op de politicus gerichte knuffelactie.

Marokko Media is het communicatiebedrijf achter de website Marokko.nl.
Esmaa Alariachi (Meiden van Halal) verstuurde als eerste via de website www.knuffelgeert.nl een digitale kaart aan Wilders. De internetpagina biedt verschillende opties. Zo is er een kaart met een afbeelding van het Tweede Kamerlid dat een knuffelbeer teder omarmt. Ook is er een met een vers uit de koran dat zegt dat je mensen die je haten alleen van mening kunt doen veranderen door aardig tegen ze te zijn.http://www.ad.nl/fun/bizar/article1991851.ece

mujca alliantie
24-01-08, 13:22
Geplaatst door Maarten
Ja ja ja... we zijn hier oude lullen, die graag vanuit hun fautuil op elke slak zout leggen..
Wat de juffrouw bedoelt, is of er hier geen lui zijn, die daar eens úit willen komen, anders dan om naar de fles jenever in de kast te grijpen?..

JaJa, dat bedoelde Ik nou!!!!!!!!!!!!

mujca alliantie
24-01-08, 13:31
Geplaatst door Maarten
Ik weet het, ik weet het.
ik heb hetzelfde met het onderwerp Israel. Iedereen die daar over schrijft klaagt, dat er geen doorkomen aan is.
De media willen nou eenmaal een bepaalde lijn, en willen geen moeilijkheden.
Hier zat een marokkaan die af en toe hele goede stukken naar de krant scheef over hoe hij vond, dat moslims behandeld werden, en onderbouwde dat echt goed. De kwaliteit was veel beter dan het normale gezeur in de media, maar geen enkel media plaatste zijn brieven.


Verwacht maar niet veel van de moslims op deze site. Ik heb net flinke discussies achter de rug met moslims, die de Wilders-poster al te opruiiend vinden, en hevig tekeer gaan over Dibi, die zich daar aan verbond. Als je al zo bezig bent, kom je nooit ergens uit.

Voor die internationale politiek is hier wel veel gedrevenheid. Maar ik weet niet of je hier een moslimdelegatie bij elkaar gesprokkeld krijgt. Mogelijke belangstellenden: IbnRushd, Coolassprov, 273Kelvin en Qaiys. Misschien Mulan..
Maar ik zou een oproep doen in een nieuw topic, dan merk je het wel.

Wel bedankt hoor!

rikky
24-01-08, 17:22
Niemand wordt gedwongen te luisteren of te kijken naar een film. Als je denkt dat het je niet gaat aanstaan wat er wordt verteld / verbeeld, dan raad ik je aan niet te kijken en door te gaan met je dagelijkse leventje.

Joesoef
24-01-08, 17:32
Geplaatst door rikky
Niemand wordt gedwongen te luisteren of te kijken naar een film. Als je denkt dat het je niet gaat aanstaan wat er wordt verteld / verbeeld, dan raad ik je aan niet te kijken en door te gaan met je dagelijkse leventje.


Dat ga ik ook zeker doen Rikkie, morgen in de Moskee zullen we even met zn allen lachen om die kaaskoppen die Wilders nu op een voetstuk hebben staan. Over het aanbidden van gouden kalven gesproken :D

rikky
24-01-08, 17:36
Geplaatst door Joesoef
Dat ga ik ook zeker doen Rikkie, morgen in de Moskee zullen we even met zn allen lachen om die kaaskoppen die Wilders nu op een voetstuk hebben staan. Over het aanbidden van gouden kalven gesproken :D

En ik lig regelmatig dubbel om die Moslimmetjes, die met hun reet naar het westen tig keer per dag bidden :)

Hebben we alle twee wat te lachen :D

Joesoef
24-01-08, 17:42
Geplaatst door rikky
En ik lig regelmatig dubbel om die Moslimmetjes, die met hun reet naar het westen tig keer per dag bidden :)

Hebben we alle twee wat te lachen :D


Jij wordt al wat persoonlijker Rikkie, wat hebben wij jou misdaan?

rikky
24-01-08, 17:46
Geplaatst door Joesoef
Jij wordt al wat persoonlijker Rikkie, wat hebben wij jou misdaan?

ben ik niet even persoonlijk / onpersoonlijk als jij in jouw voorgaande post?

Joesoef
24-01-08, 17:49
Geplaatst door rikky
ben ik niet even persoonlijk / onpersoonlijk als jij in jouw voorgaande post?


Ja en. Wat hebben wij jou misdaan?

rikky
24-01-08, 17:51
Geplaatst door Joesoef
Ja en. Wat hebben wij jou misdaan?

ja en, wat heb ik jou misdaan?

Joesoef
24-01-08, 18:00
Geplaatst door rikky
ja en, wat heb ik jou misdaan?


Niets, daarom zou ik graag willen weten waarom er een anti Koran film over mijn geloof komt. Wellicht dat jij dat uit kan uitleggen.

rikky
24-01-08, 18:06
Geplaatst door Joesoef
Niets, daarom zou ik graag willen weten waarom er een anti Koran film over mijn geloof komt. Wellicht dat jij dat uit kan uitleggen.

Die film komt er omdat er iemand is die daar behoefte aan heeft om die film te maken.

Die film mag er komen omdat er hier bepaalde vrijheden zijn die dat toestaan.

De inhoud van die film ken ik net, zoals niemand die op dit moment kent (m.u.v. de maker-s-).

Indien je denkt, dat de inhoud je niet aanstaat, kan je ervoor kiezen er niet naar te kijken.

Je kan er ook voor kiezen, er wel naar te kijken, ondanks je verwachtingen dat er zaken in te zien en te horen zijn die je niet aanstaan.

Indien er dan daadwerkelijk zaken in voorkomen die je niet aanstaan, kan je bezien of er wettelijk iets tegen te doen is.

Als dat zo is ga je procederen.

Dat is hoe het hier gaat.

Volop keuze dus, volop vrijheid.

Die vrijheid heb ik lief, en ik hoop dat die vrijheid nooit zal verdwijnen.

Joesoef
24-01-08, 18:12
Geplaatst door rikky
Die film komt er omdat er iemand is die daar behoefte aan heeft om die film te maken.

Die film mag er komen omdat er hier bepaalde vrijheden zijn die dat toestaan.

De inhoud van die film ken ik net, zoals niemand die op dit moment kent (m.u.v. de maker-s-).

Indien je denkt, dat de inhoud je niet aanstaat, kan je ervoor kiezen er niet naar te kijken.

Je kan er ook voor kiezen, er wel naar te kijken, ondanks je verwachtingen dat er zaken in te zien en te horen zijn die je niet aanstaan.

Indien er dan daadwerkelijk zaken in voorkomen die je niet aanstaan, kan je bezien of er wettelijk iets tegen te doen is.

Als dat zo is ga je procederen.

Dat is hoe het hier gaat.

Volop keuze dus, volop vrijheid.

Die vrijheid heb ik lief, en ik hoop dat die vrijheid nooit zal verdwijnen.

Je zegt heel stellig dat die film er komt, volgensmij is het een slecht copy van de bnn donorshow.


Waarom haal jij vrijheid er bij, zijn er dan demonstraties, kortgedingen ed om die film te verbieden, dacht het van niet. Het enige protest wat er is richt zich tegen de demonisering van de Islam, goedkoop populisme uit de jaren '30.

rikky
24-01-08, 18:20
Geplaatst door Joesoef
Je zegt heel stellig dat die film er komt, volgensmij is het een slecht copy van de bnn donorshow.


Waarom haal jij vrijheid er bij, zijn er dan demonstraties, kortgedingen ed om die film te verbieden, dacht het van niet. Het enige protest wat er is richt zich tegen de demonisering van de Islam, goedkoop populisme uit de jaren '30.

je hebt de column van BNR gehoord.
Prima, dan komt die film er niet, ook goed. Dat is namelijk niet het punt dat ik maak.

Mijn punt is dat er behoorlijk wat mensen zijn die opgefokt reageren. Laat hem doen en zeggen wat hij wil en ga als je iets vindt, de dialoog aan.

Nu al proberen organisaties Wilders het zwijgen op te leggen nog voordat zijn film vertoond is.

Wat is dat nu weer voor onzin.

Laat hem. Ga de dialoog aan, voel je je beledigd, ga dan naar de rechter.

Caar
24-01-08, 18:21
Onderhand vraag ik me af of er eigenlijk wel een film komt, en of het ooit de bedoeling is geweest dat er echt een film gemaakt zou worden. Ik denk dat Wilders nu al kan stellen dat er iets mis is met de tolerantie van de Islam als zelfs een aankondiging van een tien minuten durend fimpje al zoveel beroering geeft tot ver buiten de grenzen. Het vertonen van het filmpje of de aanwezigheid van een dergelijk filmpje is voor Wilders dan helemaal niet eens meer nodig om toch te hebben gescoord in zijn bedoeling. Het aantonen van de intolerantie van de Islam.
Het is maar een veronderstelling, en het zou me niets verbazen als Wilders zo te werk gaat. Het daadwerkelijk maken van de film is dan niet eens meer nodig om zijn punt te kunnen maken.
Het is ook ongelooflijk stom dat dit allemaal is uitgelekt, maar dat kan, indien bovenstaande de bedoeling was, natuurlijk opzet zijn geweest.

Het is maar een idee, want het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat hij wel daadwerkelijk met een filmpje komt. Daarbij vraag ik me ook weer af waar mensen zich druk om makenm, een filmpje van tien minuten! Terwijl het internet vol staat met anti-propaganda over de Islam, en wel met films die langer zijn dan tien minuten. Dus wat voegt Wilders daar dan nog aan toe? Wat voor nieuws kan hij nog brengen?

Joesoef
24-01-08, 18:49
Geplaatst door rikky
je hebt de column van BNR gehoord.
Prima, dan komt die film er niet, ook goed. Dat is namelijk niet het punt dat ik maak.

Mijn punt is dat er behoorlijk wat mensen zijn die opgefokt reageren. Laat hem doen en zeggen wat hij wil en ga als je iets vindt, de dialoog aan.

Nu al proberen organisaties Wilders het zwijgen op te leggen nog voordat zijn film vertoond is.

Wat is dat nu weer voor onzin.

Laat hem. Ga de dialoog aan, voel je je beledigd, ga dan naar de rechter.

Ik luister naar BNR alleen heb ik dat niet van hun, dat idee heb ik altijd al gehad, heb het hier al in een beginstadium geprikt.

Dat er organisaties zijn die wilders het zwijgen willen opleggen is onzin.

rikky
24-01-08, 18:57
Geplaatst door Joesoef
Dat er organisaties zijn die wilders het zwijgen willen opleggen is onzin.

Marokkanen willen dat justitie Wilders vervolgt
DEN HAAG - Marokkaanse organisaties in Nederland willen dat het Openbaar Ministerie (OM) PVV-leider Geert Wilders vervolgt voor discriminatie van moslims. Weigert justitie dat, dan stappen ze naar de rechter om het OM ertoe te bewegen alsnog strafvervolging in te stellen.

Dat heeft voorzitter Mohamed Rabbae van het Landelijk Beraad Marokkanen (LBM) donderdag aangekondigd, mede naar aanleiding van de Koranfilm die Wilders maakt. Volgens Rabbae treuzelt en aarzelt het OM bij de vele aangiften tegen Wilders en bestaat er een soort vrees om tegen hem in actie te komen. „Wij willen dat forceren”, zei het vroegere Tweede Kamerlid van GroenLinks.

Vorig jaar kreeg het OM ruim veertig aangiften binnen tegen Wilders nadat het Kamerlid had opgeroepen de Koran te verbieden. Justitie heeft nog niet laten weten of de aangiften tot vervolging leiden.

Volgens het LBM, dat tweehonderd organisaties zegt te vertegenwoordigen, bedrijft Wilders een „racistische politiek“ door moslims voortdurend te beledigen en te discrimineren. „Wilders is een islamracist. Zijn uitspraken zijn niet gericht op een ras, maar op een godsdienst en een bevolkingsgroep”, zei Rabbae. Hij wil weten waarom leden van de Centrumdemocraten destijds wel zijn veroordeeld voor hun uitspraken, terwijl PVV'ers met soms veel verder gaande uitlatingen tot dusver niet zijn geraakt.

De Marokkaanse organisaties ontvouwden verder hun plannen om de effecten van de Koranfilm te „neutraliseren”. Zo doen ze een beroep op alle moslims die zich door de film geschoffeerd voelen, te laten zien dat ze kunnen incasseren en dat ze zich „niet gek laten maken door een gek”. Als de film beledigend en discriminerend is, zouden alle moslims bovendien naar de politie moeten stappen om massaal aangifte te doen.

Het LBM roept ambassades van Arabische landen en de Organisatie van de Islamitische Conferentie, die 57 moslimlanden verenigt, op Nederland niet te boycotten. „Nederland is niet alleen het land van Wilders, maar ook van moslims. Elke maatregel tegen Nederland, treft ons ook”, aldus Rabbae. Hij zal de Iraanse ambassadeur deze week vragen om de diplomatieke banden met Nederland niet te verbreken.

Joesoef
24-01-08, 19:06
Geplaatst door rikky
Marokkanen willen dat justitie Wilders vervolgt
DEN HAAG - Marokkaanse organisaties in Nederland willen dat het Openbaar Ministerie (OM) PVV-leider Geert Wilders vervolgt voor discriminatie van moslims. Weigert justitie dat, dan stappen ze naar de rechter om het OM ertoe te bewegen alsnog strafvervolging in te stellen.



Dat is iets anders als het zwijgen willen opleggen.

rikky
24-01-08, 19:14
Geplaatst door Joesoef
Dat is iets anders als het zwijgen willen opleggen.

ik vind het er verdomd veel op lijken...

Joesoef
24-01-08, 19:16
Geplaatst door rikky
ik vind het er verdomd veel op lijken...


Ze willen dat Wilders ophoud met discrimineren, meer is het niet.

rikky
24-01-08, 19:22
Geplaatst door Joesoef
Ze willen dat Wilders ophoud met discrimineren, meer is het niet.

discrimineren is iets anders dan een mening verkondigen. Mijns inziens verkondigd hij slechts een mening.

Joesoef
24-01-08, 19:34
Geplaatst door rikky
discrimineren is iets anders dan een mening verkondigen. Mijns inziens verkondigd hij slechts een mening.


Vandaar dat ze naar de rechter gaan :o.

Caar
24-01-08, 19:52
Iedereen mag in Nederland naar de rechter stappen indien hij zich gediscrimineerd of aangevallen voelt. Dat is de legitieme weg. Het zou pleiten voor iedere moslim als hij zich tot deze wettelijke en toegestane weg zou beperken. Dan hebben mensen ook geen dure beveiliging meer nodig, maar kan het worden uitgevochten op de plek waar dit hoort, bij de rechtbank dus. Ik juig deze manier alleen maar toe. En zal geen moslim een strobreed in de weg leggen die deze manier volgt. En ik denk zelfs dat Wilders hier ook geen bezwaar tegen zal hebben, aangezien deze gang van zaken onderdeel is van onze democratie en ons rechtssysteem.

Wizdom
24-01-08, 20:50
Geplaatst door Caar
Iedereen mag in Nederland naar de rechter stappen indien hij zich gediscrimineerd of aangevallen voelt. Dat is de legitieme weg. Het zou pleiten voor iedere moslim als hij zich tot deze wettelijke en toegestane weg zou beperken. Dan hebben mensen ook geen dure beveiliging meer nodig, maar kan het worden uitgevochten op de plek waar dit hoort, bij de rechtbank dus. Ik juig deze manier alleen maar toe. En zal geen moslim een strobreed in de weg leggen die deze manier volgt. En ik denk zelfs dat Wilders hier ook geen bezwaar tegen zal hebben, aangezien deze gang van zaken onderdeel is van onze democratie en ons rechtssysteem.

De Nederlandse Rechtstaat neemt zijn verantwoordelijkheid niet... Men had op basis van opzetten tot haat allang Wilders gewaarschuwd c.q. gesanctioneerd moeten hebben. Maar blijkbaar is er iets goed mis met het Openbaar Ministerie want die doet haar werk niet...

Caar
24-01-08, 21:20
Het grote probleem is dat Nederland aanloopt tegen zijn eigen tolerantie. Vrijheid van meningsuiting is hier zowat heilig. Dan kom je op een gegeven moment in een soort spagaat terecht. Want hoe ver moet die vrijheid van meningsuiting nu precies gaan. Die gaat hier dus zover dat je mensen mag beledigen en dat er pas een 'zaak' is indien de beledigde aangifte doet. Zonder aangifte heb je dus geen zaak. Wilders is vaak genoeg op het matje geroepen of hij zijn toon wilde matigen. Dan werd er weer geprotesteerd dan hij in het kader van de vrijheid van meningsuiting mocht zeggen wat hij wilde. Niemand deed toch aangifte? Het is in Nederland gewoon wettelijk onmogelijk om iemand de mond te snoeren zonder het recht op vrije meningsuiting aan te tasten indien er geen aangifte is tegen wat er gezegd is.
Daarom zou het ook een goede zaak zijn, om aangifte te doen als men vindt dat men gediscrimineerd wordt of als er sprake is van laster. Zonder aangifte kan men namelijk niets beginnen, dan alleen hem waarschuwen en vragen zich anders op te stellen. Alleen dat laatste heeft bij hem geen effect.

En ik heb ook de vrijheid van meningsuiting hoog staan dat zit nu eenmaal totaal verweven met onze cultuur en het is een groot goed waar ooit heel hard voor gevochten is in tijden dat mensen werden vermoord alleen vanwege hun afwijkende mening of geloof of ongeloof. Nederlanders zijn daardoor ontzettend allergisch geworden voor culturen en individuen met een opleggend karakter.

Voltaire, verlichtingsfilosoof, zei ooit zoiets als: Ik vind het echt vreselijk wat u daar zegt, maar ik zal met mijn leven verdedigen dat u altijd de vrijheid behoudt te zeggen wat u wil.
Dát is hoe men in Nederland tegenover vrijheid van meningsuiting staat. En daarom mag iedereen hier zeggen wat hij wil. En daarom gaat men tekeer als een film, kunst, cartoons of wat dan ook verboden zouden worden. Dat kan hier dus gewoon niet.

Wat nu gebeurt is dat vrijheid van meningsuiting een eigen leven is gaan leiden. Doordat die vrijheid wordt gebruikt om andere groepen te demoniseren. Men blijft echter koste wat kost hangen in dit verworven recht en het is heel erg moelijk om hier een nieuwe vorm in te gaan vinden. De vrijheid van meningsuiting heeft altijd perfect gewerkt, de vrijheid van godsdienst ook. De problemen hiermee ontstonden pas toen onze cultuur geconfronteerd werd met een cultuur die er op veel punten tegenovergestelde ideeën op nahield. Ideeën die juist botsen met ons idee van vrijheid van handelen en vrijheid in het algemeen. Onze wetten en rechtssysteem kunnen hier geen kant mee op. En blijken nauwelijks toepasbaar en geschikt voor de huidige situatie.

Vrijheid van meningsuiting inperken dan maar? Dat zal hier echt nooit gebeuren. Vrijheid is ons grondrecht.

mark61
24-01-08, 23:47
Geplaatst door Joesoef
Vandaar dat ze naar de rechter gaan :o.

Tsja, we gaan het zien. Ik denk ook dat discrimineren een handeling, daad is. Voorlopig heeft ie nog niet een Marokkaanse sollicitant geweigerd; werkgevers komen daar al mee weg.

Maarten
25-01-08, 00:34
Geplaatst door rikky
ik vind het er verdomd veel op lijken...
Problemen mee, dat het Nederlandse Recht op Wilders toegepast wordt?

Wou je misschien de democratie afschaffen, en er het Venlose gebedenboek voor in de plaats zetten?

mika
25-01-08, 01:35
Geplaatst door Shaheed

Wat wij vooral niet moeten doen is dreigen en rellen.
Ook moeten wij niet passief aan de zijlijn staan en beledigingen pikken.
Wat wij moeten doen is de inboorlingen van dit land op dezelfde manier aanvallen als hoe zij ons aanvallen.

En ook wij kunnen een film maken waarin wij de Nederlanders beledigen en vernederen.
Wij zouden een film kunnen maken over het slavernij verleden van de Nederlanders, en laten zien hoe de Surinamers en Antillianen werden misbruikt.
Een film over de vele NSBérs die Nederland telt.
Nederland kent genoeg zwarte bladzijden die we zouden kunnen uitbuiten en laten zien.

We kunnen het ter discussie brengen waarom het strafbaar is om niet in de holocaust te geloven.
Het is strafbaar om de holocaust te ontkennen of te bagatelliseren hoe verhoud zich dit tot de vrijheid van meningsuiting of vrijheid van geloof?



Ik ben een tijdje weggeweest, maar ik zie, het is als vanouds gezellig en dat meen ik !
Ik quote even deze passage want ik denk dat ik het hier helemaal mee eens ben. Sterker volgens mij zitten we hierop te wachten: op moslim georienteerde Nederlanders die het podium van debat en discussie betreden.
Van Gogh (moge zijn ziel ruste in vrede) trapte overal tegenaan en toch hielden we van hem en werd hij postuum het icoon van de vrije meningsuiting. Dus ik zou zeggen, debateer met ons , bekritiseer ons en wij zullen u in ons hart sluiten, maar vaardig geen fatwa's uit want die slaan het debat slechts dood. Maar dat wil deze schrijver ook niet en dat juich ik toe.

MIKA

Al Sawt
26-01-08, 01:03
Geplaatst door mika
Ik ben een tijdje weggeweest, maar ik zie, het is als vanouds gezellig en dat meen ik !


MIKA Mika is terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Welkom verloren zoon!

Joesoef
26-01-08, 07:02
Net op het radio journaal, de film van Wilders komt pas ergens in maart uit. De openings scene zou hij hebben laten zien aan de Telegraaf.

:rood:

StevieK
26-01-08, 07:28
Geplaatst door Shaheed
Noem een paar films of noem eentje waar Nederlanders als slechte mensen werden afgeschilderd die de apartheid hebben uitgevonden.
Of door zogenaamde missionarissen die het woord hebben verspreid door middel van het kruis wat gepaard ging met onderdrukking, verkrachting, dood en verderf.
Waar blijft de verfilming van de misdaden van de VOC?
De verfilming van de terrorist aller tijde Piet Hein, die door jullie word geadoreerd.

Zaken die al lang bekend zijn en al lang door de huidige maatschappij veroordeelt zijn.

Ik heb ook grote afkeer wat de missionarissen gedaan hebben, in de naam van God.
Ik heb ook vol met afschuw gekeken naar de film van Max Havelaar.
Ik heb me ook geschaamd als ik gezien heb wat de nederlanders in Indonesie gedaan hebben.
Ik ben ook grote tegenstander betreft apartheid.

Zo hebben heel veel Nederlander de afschuw wat er in het verleden gebeurt is,
velen hebben daar van geleerd. Een enkele schijnbaar niet



Apartheid staat volgens mij bij jullie hoog in het vaandel, want volgens de Koran is de Islam het enige geloof is dat telt, niet moslims zijn ongelovigen die uitgewist moeten worden. Dus over apartheid heid gesproken. Jammer dat ik dit zo moet aanhalen maar je vraagt erom.


Als je dan toch van zulke opmerking maakt, waarom is er dan nog geen film gemaakt over het doen en laten van jullie profeet.
Maar dat mag je ook niet over hem zeggen ( vrede zij met hem).

In principe verschillen jullie en ons ( als je het zo zwart en wit wilt noemen) verleden niet ver van elkaar. Maar we moeten vooruit kijken, leren van het verleden en in de toekomst samen. De vrijheid van meningsuiting is er waarvoor onze voorvaderen zo voor gestreden hebben.

Jullie mogen besten een film maken over ons verleden, we zullen wel weer effe met de feiten op de neus gedrukt worden, maar tenslotte lachen we erom, Want het gebeurde in het verre verleden. Er zal niemand met spandoeken gaan lopen en de producent behoeft geen 24 uur bewaking en hoeft ook niet bang te zijn dat er maar geweld tegen hem uitgeoefend wordt.
Die vrijheid heb je. Jullie mogen rustig een film maken over het verleden van de missionarisen, met de bijbehorende wantoestanden. Velen zullen er nog blij om zijn ook nog. Kunnen ze zeggen dat de kerk vandaag aan de dag niet meer zo extreem is. dat het Christelijke geloof moderner is geworden in plaats van dat achterlijke gedoe in het verleden. Kan je zien dat christelijke geloof met de tijd meegegaan is.

We weten nog onlangs over de kruisiging tijdens de show van madonna, op gepaste en wettelijke manier hebben de beledigden zich kunnen uiten. Neen Madona hoefde niet daarvoor 24-uurs bewaking te hebben ondanks dat ze het christelijke geloof beledigde. Veel navolgelingen hebben voor zelfs voor haar gebeden, en bij God voor haar vergiffenis gevraagd. Helaas moet dit bij de Islam het beledigen direct met straffen gepaard gaan.

Als je het dan objectief bekijkt sturen jullie dan de veroordeelde sneller naar de almachtige. Ik denk niet dat je daar het recht tot heb.


Maar als de film van Wilders er komt, wat ik niet denk, dan gaat het over de laatste jaren. En worden vele haatzaaiende uitspraken van oa religeuze leiders benadrukt. Dat meer over de toekomst daat dan over het verleden. Het verleden kan je niet meer veranderen, de toekomst hoop ik dan toch wel.

Het gekke is, dat in Amerika verschillende producenten film en dokus gemaakt hebben waar Mr Bush belachelijk wordt neergezet. Produktie waar ook de moslims hard om lachen.

Monthy Pyton heeft jaren geleden de film Life of Brian gemaakt, we hebben er allemaal smakelijk om gelachen en de humor daar van in gezien.

En het gekke is ook dat al deze producenten nog leven.


Jammer dat vele zaken vandaag aan de dag veel te serieus worden opgenomen.Geen tijd meer is voor humor, alles veel te letterlijk wordt opgenmen. het leven is zo kort, waarom kunnen we niet aardig voor elkaar zijn.


Misschien eens tijd voor een kopje koffie??

mika
27-01-08, 13:44
Geplaatst door StevieK
Ik ben ook grote tegenstander betreft apartheid.

Ja dat zeggen een hoop Nederlanders, ik ook maar wat doen we ermee ?



Geplaatst door StevieK
Zo hebben heel veel Nederlander de afschuw wat er in het verleden gebeurt is,
velen hebben daar van geleerd. Een enkele schijnbaar niet

Ik vraag me weleens af of Nederland die zwarte bladzijde ooit echt onder ogen wil zien. Kijk naar het programma van Adriaan van Dis (vanavond meen ik op TV) en je ziet de afgrijselijke gevolgen van apartheid die door Hollanders daar is gesticht.
Kijk hoe de VS talloze films heeft gemaakt over zijn eigen zwarte apartheids-periode en vergelijk dat eens met de Nederlandse film-industrie. Ik weet geen film te bedenken, tja Max havelaar maar die was nou niet echt confronterend. Er is nou weer één of andere drama-serie over Zuid Afrika, maar het gaat nergens over. Mensen als Paul Verhoeven zouden eens voorbeeld moeten nemen aan Steven Spielberg.
Ik moet vaak denken aan de argumentatie van Paul Scheffer: we stonden onverschillig tegenover het migratie-vraagstuk, en we staan
in het algemeen vaak onverschillig tegenover pijnlijke aangelegenheden.
Ter compensatie slaan we dan door met beleid dat averechts blijkt uit te werken. We voelen ons schuldig over de koloniale periode (slavenhandel) en we slaan door door Suriname onafhankelijkheid te geven maar waar het land nog lang niet rijp voor was.
We maken dan nog een pijnlijke fout (o.l.v. Wim Kok) met een herdenkings-monument voor slavernij waarbij we de mensen wiens voorouders daaronder geleden hebben niet toelaten bij de onthulling ervan. We voelen ons schuldig aan wat er in Srebrenica is gebeurd en we proberen het goed te maken in Afghanistan (hoewel het doel daar nobel is)
Wat we werkelijk moeten leren is dat historische misstappen onder ogen gezien moeten worden en in alle openheid in de geschiedenisboeken dienen te worden opgenomen. En voor het brede publiek films maken over die zwarte bladzijden.


Geplaatst door StevieK

In principe verschillen jullie en ons ( als je het zo zwart en wit wilt noemen) verleden niet ver van elkaar. Maar we moeten vooruit kijken, leren van het verleden en in de toekomst samen. De vrijheid van meningsuiting is er waarvoor onze voorvaderen zo voor gestreden hebben.


Helemaal mee eens, maar dan ook wel de gelegenheid scheppen om te KUNNEN leren.


MIKA